Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio gatvių tvarkymas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Baisiai gražu. Senamiesčio baisiai jauki gatvelė.
    Galima pagalvot kad visur mieste puikios dangos, kuriu nereikia tvarkyt, jau nebeliko ka daryt tai butinai reikejo list ir be normalios renovacijos perasfaltuot gatve prie Gedimino prospekto.
    Paskutinis taisė digital; 2018.09.03, 16:25. Priežastis: prašome necituoti nuotraukų, jei jos yra pranešime iš karto aukščiau!

    Comment


      Totorių g. tvarkyti reikėjo nes buvo klaiki, bet žinoma ne taip papigiai, o taip kaip Universiteto g. sutvarkė.

      Comment


        Matijošaitiškas variantas - ūkiškai, greitai, papigiaja.

        Comment


          Nu ka, siuo metu ziurint tiesiogine VMS posedzio transliacija - Mark Haroldo rezoliucija del Islandijos/Vilniaus gatviu uzdarymo naktimis penktadieniais nuo 22 iki 6 val ryto balsavimu nepritarta.
          Argumentai - Kaip patekti penktadienio nakti i Krasto apsaugos ministerija (nes patikslino - maza kas gali but) ir kaip Totoriu g. gyventojams patekt namo, t.y. pastatyt masina savo kieme penktadienio nakti butent sitom valadom ir kazkodel jiems reikia nuvaziuoti butent i savo kiema. Dar vienas kazkoks kosminis argumentas - del sito draudimo kristu NT kaina.

          Sveiki atvyke i Omska.

          Comment


            O nuo kada į Totorių g. negalima patekti iš Gedimino pr. pusės per šalutines gatves (K. Sirvydo g. pvz.)?

            Comment


              Sake kad negalima per Gedimino pr, matyt savaitgaliais uzdaro eismui.

              Comment


                Parašė kutas Rodyti pranešimą
                O nuo kada į Totorių g. negalima patekti iš Gedimino pr. pusės per šalutines gatves (K. Sirvydo g. pvz.)?
                Rodos prospektas tuo metu irgi būna uždarytas?

                Comment


                  Gedimino pr. uždaro ir dabar net atitvarai pasikelia. Bet gyventojams man atrodo vis tiek leidžiama važiuot (nors nesu tikras). Tik tada lieka pro minėtą Sirvydo g. važiuot (pro pašto pastatą). Dėl Totorių g. viskas aišku, bet kaip tada į Vilniaus g. patekti? Tektų tuomet nakčiai Liejyklos g. keisti eismo tvarką (nes ten vienpusis). Kažkokia makalynė gaunasi žodžiu. Geriau tada visai uždaryti Islandijos g., pakeisti Liejyklos g. eismo tvarką ir taip riboti patekimą. Arba kitomis priemonėmis (pvz. uždaryti Vilniaus g.). Bet čia tikrai ne vienos gatvės klausimas, o reikia kompleksinio požiūrio.

                  Beje, Kvederavičius sekmadienį Lukiškių a. vykusios diskusijos metu sakė, kad greitai Senamiestyje bus įvestas "uždaras" važiavimas, t.y. kai gali įvažiuot, bet ir išvažiuosi +- pro ten pat, nebebus galima kirsti Senamiesčio.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Nu ka, siuo metu ziurint tiesiogine VMS posedzio transliacija - Mark Haroldo rezoliucija del Islandijos/Vilniaus gatviu uzdarymo naktimis penktadieniais nuo 22 iki 6 val ryto balsavimu nepritarta.
                    Argumentai - Kaip patekti penktadienio nakti i Krasto apsaugos ministerija (nes patikslino - maza kas gali but) ir kaip Totoriu g. gyventojams patekt namo, t.y. pastatyt masina savo kieme penktadienio nakti butent sitom valadom ir kazkodel jiems reikia nuvaziuoti butent i savo kiema. Dar vienas kazkoks kosminis argumentas - del sito draudimo kristu NT kaina.

                    Sveiki atvyke i Omska.
                    O tu norėtum tempt iki namų daiktus jei pavėluoji grįžt? Vienas dalykas yra jei kieme nėra kur prisiparkuot ir tenka pasivaikščiot. Kitas dalykas jei negali net privažiuot išsikraut. Jei sakykim kas nors toj gatvėj turi neįgaliojo pažymėjimą - jiems negaliotų eismo draudimas ar galėtų prieš eismą varyt Totorių gatvės siauroje dalyje?

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Beje, Kvederavičius sekmadienį Lukiškių a. vykusios diskusijos metu sakė, kad greitai Senamiestyje bus įvestas "uždaras" važiavimas, t.y. kai gali įvažiuot, bet ir išvažiuosi +- pro ten pat, nebebus galima kirsti Senamiesčio.
                      Įdomu, kiek tas "pro ten pat".. Dabar yra daug vietų, kur įvažiavus ir norint išvažiuoti reikia daryti didelį lanką (pvz. norint išvažiuoti iš Daukanto aikštės, iš gatvių prie Radvilų rūmų). Tai sukuria bereikalingą srautą ir taip automobilizuotame senamiestyje. Bet tokiu atveju daugelyje gatvių turės būti panaikintas vienkryptis eismas bei uždraustas parkavimas.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Gedimino pr. uždaro ir dabar net atitvarai pasikelia. Bet gyventojams man atrodo vis tiek leidžiama važiuot (nors nesu tikras). Tik tada lieka pro minėtą Sirvydo g. važiuot (pro pašto pastatą). Dėl Totorių g. viskas aišku, bet kaip tada į Vilniaus g. patekti? Tektų tuomet nakčiai Liejyklos g. keisti eismo tvarką (nes ten vienpusis). Kažkokia makalynė gaunasi žodžiu. Geriau tada visai uždaryti Islandijos g., pakeisti Liejyklos g. eismo tvarką ir taip riboti patekimą. Arba kitomis priemonėmis (pvz. uždaryti Vilniaus g.). Bet čia tikrai ne vienos gatvės klausimas, o reikia kompleksinio požiūrio..
                        Viskas yra labai paprastai padaroma - ką parodė ilgoji (ačiūdie! bent ilgiau tam kvartale tyresnis oras buvo!) Vilniaus g. rekonstrukcija: Totorių ir Labdarių - buvo padarytas dvipusis, o Liejyklos, Odminių - ir dabar (deja!) dvipusis. Ir niekas per tą laiką nenumirė, kaip tik, vietiniai netgi džiaugėsi! Nėra tų mašinuotų gyventojų ten tiek jau daug, kad pastoviai senamiestį išmetamų kvape laikyt.

                        Comment


                          Parašė kutas Rodyti pranešimą
                          Bet tokiu atveju daugelyje gatvių turės būti panaikintas vienkryptis eismas bei uždraustas parkavimas.
                          Bingo! Tik pirmyn!

                          Comment


                            As galbut buciau pries nepajudinamus fizinius blokus ivaziuoti, bet buciau labiau uz apribojima zenklais bei ju laikymasi. Pvz apibrezti normaliai draudimo zona, ivaziavimuose pastatyti kameras, kurios fiksuotu numerius ir uzdrausti ivaziuoti tarkim nuo 23 iki 6 val. isskyrus gyventojams ir tech transporta. Isvaziuot gali, ivaziuot ne. Fiziskai ivaziuoti nedraudzia, bet praktiskai jei numeris neregistruotas, ateis apvali saskaita. Atrodytu normali priemone, bet bus nesveikai daug nepatenkintu netycia papuolusiu po kamerom kad ir is kitu miestu. Todel belieka slagbaumai, kas brangu, reikia prieziuros ir sudaro eiles.
                            Niekur nepabegsi nuo to kad laikui begant miesto centras tures atsikratyti automobiliu. Kokie dar gali buti apribojimu variantai?

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              As galbut buciau pries nepajudinamus fizinius blokus ivaziuoti, bet buciau labiau uz apribojima zenklais bei ju laikymasi. Pvz apibrezti normaliai draudimo zona, ivaziavimuose pastatyti kameras, kurios fiksuotu numerius ir uzdrausti ivaziuoti tarkim nuo 23 iki 6 val. isskyrus gyventojams ir tech transporta. Isvaziuot gali, ivaziuot ne. Fiziskai ivaziuoti nedraudzia, bet praktiskai jei numeris neregistruotas, ateis apvali saskaita. Atrodytu normali priemone, bet bus nesveikai daug nepatenkintu netycia papuolusiu po kamerom kad ir is kitu miestu. Todel belieka slagbaumai, kas brangu, reikia prieziuros ir sudaro eiles.
                              Niekur nepabegsi nuo to kad laikui begant miesto centras tures atsikratyti automobiliu. Kokie dar gali buti apribojimu variantai?
                              Manau ženklų ir kamerų pakaktų. Šlagbaumai yra negerai, o vien dėl atvykėlių neverta atsisakyti gero sprendimo. Vieną kartą gautų baudą, vėliau būtų atidesni ženklams, ko daugeliui vairuotojų trūksta. Tokia sistema veikia Italijoje, veiktų ir Vilniuje.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                O tu norėtum tempt iki namų daiktus jei pavėluoji grįžt? Vienas dalykas yra jei kieme nėra kur prisiparkuot ir tenka pasivaikščiot. Kitas dalykas jei negali net privažiuot išsikraut. Jei sakykim kas nors toj gatvėj turi neįgaliojo pažymėjimą - jiems negaliotų eismo draudimas ar galėtų prieš eismą varyt Totorių gatvės siauroje dalyje?
                                Dabar uztvere visa senamiesti visai parai ir nieko. Zenklas 301 "plyta" neleidzia ivaziuoti vietiniams gyventojams, siaip. Cia ne kazkokia naktis, cia diena, kai zmones gali tureti savo reikalu, juk taip?



                                tai kaip jiems dabar namo patekt, maisus tempt? Ko jie neina piketuot?

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                  Dabar uztvere visa senamiesti visai parai ir nieko. Zenklas 301 "plyta" neleidzia ivaziuoti vietiniams gyventojams, siaip. Cia ne kazkokia naktis, cia diena, kai zmones gali tureti savo reikalu, juk taip?



                                  tai kaip jiems dabar namo patekt, maisus tempt? Ko jie neina piketuot?
                                  Vienkartinis renginys turbūt yra biški kitaip nuo kiekvieną penktadienį iki begalybės.

                                  Comment


                                    Ne iki begalybes, pilotiniam projektui buvo siuloma 2 menesiams, kas butu 8 penktadieniai.

                                    Comment


                                      O pilotiniai projektai daromi su mintim, kad padaryt vieną kartą ir nedaryt daugiau?

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        Dabar uztvere visa senamiesti visai parai ir nieko. Zenklas 301 "plyta" neleidzia ivaziuoti vietiniams gyventojams, siaip.
                                        Dešinėj nupaišytas motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas (303), kas leidžia gyventojams važiuoti. Tai įdomu.
                                        Paskutinis taisė shimon; 2018.09.21, 14:20.

                                        Comment


                                          Kaip reikalai su automobiliu eismo ribojimu senamiestyje? Kaip suprantu po Marko Haroldo siulymo uzblokuoti nors Vilniaus gatve nesekmes, kai taryba nubalsavo pries, daugiau nei minciu nei kalbu? Tuo tarpu Talino senamiestis nepasiekiamas automobiliams jau kuri laika (tik prekiu iskrovimui iki kazkelintos val. ryto), o dabar jie rengia konkursa automatizuotiems stulpeliams irengti prie visu ivaziavimu (kaip pas mus Gedo prosp.).
                                          Tai kaip suprantu Wilno ir toliau liks viena nedaugelio europos sostiniu, kur senamiestyje pestieji kvepuoja dujomis bei bando pralist pro metalo lauza?
                                          Tuo tarpu The Guardian raso, kad pestieji ikvepia bemaz dvigubai daugiau CO2 bei NO2 uz dviratininkus keliaujant miesto centre del ilgesnes keliones trukmes.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X