Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Pietinis išvažiavimas iš Klaipėdos uosto

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KLP] Pietinis išvažiavimas iš Klaipėdos uosto

    Rimkų pervaža morališkai paseno

    Valerijus Rajevskis

    Geležinkelio pervaža Rimkuose, kur susikerta transporto srautai iš Šilutės plento ir Jūrininkų prospekto, klaipėdiečiams pridaro didelių nepatogumų.

    Grūstys susidaro ne tik tada, kai pervaža rieda geležinkelio sąstatai. Penktadienių ir sekmadienių vakarais iš miesto per Rimkus važiuoja sodininkai, gyvenantys pietinėje Klaipėdos dalyje. Mašinų eilė nusidriekia net iki sankryžos su Bandužių gatve.

    Todėl pervaža laikoma itin problemiška. Praeities atgyvena trukdo transporto plėtrai – išvažiavimas iš Klaipėdos per Rimkus ir kelias į Šilutę susiformavo dar praėjusio amžiaus trečiąjį dešimtmetį. Savivaldybės specialistai taip pat tvirtina, kad miestui reikia naujo „pietinio išvažiavimo“.

    Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėja Violeta Staskonienė patvirtino, jog Klaipėdos plėtros plane numatyta tiesti naują pietinį išvažiavimo kelią. Jo tikslas – transportas turi aplenkti Rimkus. Naujasis išvažiavimo kelias pagerins susisiekimą su Klaipėdos uosto įmonėmis.

    Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėja Elona Jurkevičienė sakė, kad šiuo metu derinami techniniai pietinio išvažiavimo kelio problemos konsultanto parinkimo uždaviniai. Išvažiavimas – Minijos gatvės tąsa iš pietų pusės aplenkiant „Draugystės“ geležinkelio stotį. Galimi keli jo variantai, tačiau jie visi numato transportą nukreipti į Palangos-Šilutės plentą. Manoma, kad išvažiavimo kelias bus 5 km ilgio. Jis drieksis Klaipėdos rajono teritorija.
    Pasak E. Jurkevičienės, konsultantas bus parinktas dar šiemet. Vėliau prasidės projektavimas. Išvažiavimo kelias bus baigtas 2012-2013 metais.

    www.klaipeda.daily.lt
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    #2
    Seniai jau laukiau tokių naujienų. Visą savo gyvenima važinėju tuo keliu. Jis tiesiog tragiškas. Tik gaila, kad teks laukti dar 7-8m
    Nieko nesupratau, bet patiko :blabla:

    Comment


      #3
      [KLP] Pietinis išvažiavimas iš Klaipėdos uosto

      Trasa pietiniam aplinkkeliui jau renkama

      Jau seniai svarstyta Pietinio išvažiavimo kelio iš Klaipėdos valstybinio jūrų uosto idėja pradedama įgyvendinti - rengiama galimybių studija ir projektas, su kuriuo bus prašoma finansavimo.

      Vienas iš preliminarių trasos variantų, kuris iš numatytų trijų laikomas optimaliu, - ją tiesti pratęsiant Minijos gatvę Taikos prospekto link, toliau - pro Dumpius į plentą Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda.
      Šis kelias, anot Savivaldybės administracijos Architektūros ir miesto planavimo skyriaus vedėjo pavaduotojo Kęstučio Vaitiekūno, leistų nutiesti geležinkelio atšakas, neužkirstų kelio logistikos sandėlių statybai ir, kiek domėtasi, dėl nedidelio savininkų skaičiaus mažiausiai pareikalautų žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūrų.

      Pasak uostamiesčio mero Rimanto Taraškevičiaus, Jūrininkų prospektas tik iš dalies sprendžia išvažiavimo iš uosto problemas, be to, aplink jį numačius komercinę ir gyvenamąją statybą jis jau tampa miesto gatve.

      Nutiesus pietinį aplinkkelį per miestą nevažiuotų krovininis transportas, taip pat juo būtų vežamos šiukšlės į Dumpių sąvartyną.

      Parengus galimybių studiją, kuriai Europos Sąjungos struktūrinių fondų pinigai jau gauti, bei kitą dokumentaciją, bus siekiama Sanglaudos fondo lėšų. Aplinkkelio tiesimo terminai kol kas nenumatyti.

      Giedrė NORVILAITĖ
      www.ve.lt

      -ją tiesti pratęsiant Minijos gatvę Taikos prospekto link,
      Čia nelabai aišku...
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #4
        Pietinis aplinkkelis: artėjama prie detaliojo plano

        Pasiruošimas pietinio kelio iš Klaipėdos valstybinio jūrų uosto atsiradimui jau įgyja pagreitį. Per porą artimiausių savaičių turėtų būti parengtas veiksmų planas, padėsiantis šiam keliui atsirasti.

        Nutiesti pietinį aplinkkelį užtruktų daugiausia dvejus metus, tačiau iki to dar laukia aibė darbų. Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos direktoriaus infrastruktūrai Algirdo Kamarausko, mažiausiai prognozuojama tai, kiek galėtų užtrukti keliui reikalingos žemės paėmimas visuomenės reikmėms. Laisvos valstybinės žemės ten, kur numatytas kelias, nėra.

        Detalusis planas turėtų būti parengtas jau ateinančių metų viduryje. Po to turėtų būti rengiamas techninis projektas, visuomenės reikmėms paimama žemė, ieškoma finansavimo. Spėjama, kad kelias galėtų kainuoti per 150 mln. litų.

        Pietinis aplinkkelis drieksis nuo Taikos prospekto gale esančio geležinkelio viaduko per laukus iki Klaipėdos-Šilutės kelio. Planuojama, kad jis bus keturių eismo juostų su skiriamąja juosta. Kelias nukreips sunkųjį transportą nuo miesto ir aptarnaus būsimąjį viešąjį Klaipėdos logistikos centrą.

        http://www.ve.lt/?data=2008-09-29&ru...rub=1190113119

        Comment


          #5
          Pietinis aplinkkelis jau turi koncepciją

          Netrukus uostamiesčio politikams bus teikiami svarstyti Pietinio išvažiavimo kelio iš Klaipėdos uosto dokumentai.

          Anot Klaipėdos savivaldybės administracijos Plėtros projektų įgyvendinimo ir apskaitos poskyrio vedėjo Gintaro Dovidaičio, jau parengta ir Tarybai bus teikiama pietinio aplinkkelio galimybių studija, o į Teritorijų planavimo komitetą keliaus detaliojo plano koncepcija.

          Kada šis kelias galėtų atsirasti kol kas neprognozuojama.

          Pietinis aplinkkelis, būsiąs 6,7 km ilgio, vingiuos nuo Minijos gatvės pabaigos per geležinkelio viaduką ir susijungs su keliu Klaipėda-Šilutė.

          http://www.ve.lt/?data=2009-05-19&ru...rub=1190113119

          Comment


            #6
            2009-05-19
            Pietinis aplinkkelis išstums gyventojus
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #7
              Brėžiama pietinio aplinkkelio trasa

              http://www.ve.lt/?data=2009-05-26&ru...rub=1190113119

              Comment


                #8
                Gal kas nors turi daugiau naujienų dėl Pietinio išvažiavimo trasos.
                Klaipėdos miesto tinklapyje jau keleri metai talpinami visi detalieji planai.

                Įdedu kelis bendrųjų planų žemėlapius
                Mažiausiai detalus - 2005 m. patvirtintas Klaipėdos rajono bendrasis planas
                Raudona - Klaipėdos miesto / rajono riba, ruda - nauji keliai (beveik sutampa su riba)


                Įdomu pažiūrėti, kaip keitėsi Pietinio išvažiavimo iš uosto trasa bendruose planuose
                Senasis Klaipėdos bendrasis planas, galiojęs 199X-2007 metais


                Klaipėdos bendrojo plano projektas (2004 m.)


                Klaipėdos bendrasis planas (2007 04) - čia projekto brėžinys, skelbtas 2006.08

                Comment


                  #9
                  Dėl pietinio aplinkkelio bus paimama privati žemė

                  http://www.ve.lt/?data=2009-11-30&ru...rub=1190113119

                  Comment


                    #10
                    Spartina aplinkkelio projektavimą

                    Vakar Susisiekimo ministerijoje tartasi, kaip paspartinti pietinio išvažiavimo iš Klaipėdos planavimo darbus, kad juos būtų galima finansuoti iš Europos Sąjungos lėšų.

                    Žinia, pietinį aplinkkelį norima nutiesti dėl to, kad uostamiestyje sumažėtų sunkiasvorio transporto srautai. Įgyvendinant šį projektą nuo sankryžos su Jūrininkų prospektu pietryčių kryptimi būtų pratęsta Minijos gatvė. Ji pasiektų Taikos prospektą, suktų į pietus iki geležinkelio stoties "Draugystė", kur pasuktų į rytus ir ties Dumpiais įsilietų į kelią Klaipėda-Šilutė.

                    Dar šią gegužę Klaipėdos miesto tarybos Teritorijų planavimo komitetui pristatant ruošiamą detalųjį planą buvo akcentuota, kad buvo parengti trys galima trasos variantai ir nuspręsta pasirinkti tą, kuris "prašys" mažiausiai žemės visuomenės poreikiams. Klaipėdos mieste trasa nekerta nė vieno privataus sklypo, o rajone brėžiama per žemiausią vertę rinkoje turinčią žemės ūkio paskirties žemę.

                    "Detalusis planas, kurio rengėjas yra Klaipėdos savivaldybė, turėtų būti baigtas rengti dar šiemet. Paskui vyks viešasis jos svarstymas. Pasitarime kalbėjome ir apie tai, kaip turės vykti žemės paėmimas visuomenės reikmėms. Nei kiek tam reikės lėšų, nei kas jas skirs, pasakyti dar negaliu, tačiau akivaizdu, kad tai bus ne savivaldybės. Taip pat galimi žemės mainai. Vakar vyko konstruktyvus pasitarimas, visi iš jo išėjo su konkrečiomis užduotimis", - sakė pasitarime dalyvavęs uostamiesčio meras Rimantas Taraškevičius.

                    Tuo metu pasitarimui pirmininkavęs susisiekimo viceministras Arūnas Štaras tikino, kad dabar svarbiausia, jog detaliojo ir specialiojo planų rengimas būtų baigtas iki kitų metų pabaigos, nes tik tokiu atveju šių darbų finansavimui bus galima skirti lėšų iš Europos Sąjungos sanglaudos fondų.

                    "Žemių išpirkimas - sudėtingas ateities klausimas. Mano nuomone, prie to turėtų šiek tiek prisidėti ir savivaldybės, nes nutiesus išvažiavimo kelią jos gaus konkrečią naudą - Klaipėda atsikratys vilkikų srautų, o rajone šalia naujo kelio gali pradėti kurtis nauji investuotojai", - sakė A. Štaras.

                    Lėšų kelio tiesimo finansavimui esą jau gali tekti ieškoti 2014-2020 metų Europos Sąjungos finansinėje perspektyvoje.

                    http://www.ve.lt/?data=2009-12-01&ru...&id=1259615815

                    Comment


                      #11
                      010-03-26
                      Verslininkai žada išpirkti žemes pietiniam aplinkkeliui
                      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...kkeliui-269681
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #12
                        Žemes aplinkkeliui išpirks verslininkai
                        2010 m. balandžio 06 d.
                        http://www.ve.lt/?data=2010-04-06&ru...&id=1270496907
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #13
                          Pietinis Klaipėdos aplinkkelis neįsibėgėja
                          http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...begeja-468177/

                          Įgyvendinus projektą pietinės Klaipėdos valstybinio jūrų uosto dalis nauju keliu būtų sujungta su transporto koridoriumi IXB. Pietinė jungtis prasidės Klaipėdos miesto ribose, Minijos gatvės ir Jūrininkų prospekto sankryžoje ir tęsis iki geležinkelio pervažos Taikos prospekte.
                          Nėra jokios pervažos Taikos prospekte.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #14
                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Pietinis Klaipėdos aplinkkelis neįsibėgėja
                            http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...begeja-468177/



                            Nėra jokios pervažos Taikos prospekte.
                            Gal jie turėjo omeny Taikos pr. viaduką per geležinkelį, šalia Draugystės st. ?

                            Comment


                              #15
                              Gal. Iki šiol taip ir neaiški trąsa miesto ribose.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #16
                                Gal. Iki šiol taip ir neaiški trąsa miesto ribose.
                                Pietinės jungties tiesimo tarp Klaipėdos valstybinio jūrų uosto ir IXB transporto koridoriaus poveikio aplinkai vertinimo programoje yra pateikiama tokia trasos schema:

                                Comment


                                  #17
                                  Įdomu kokia bus Minijos gatvės tęsinio ir Taikos prospekto jungtis prieš viaduką per Draugystės stotį. Reikia tikėtis ne n'tasis šviesoforas...
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #18
                                    na sankryža tenai sunkiai įmanoma, nes, žiūrint į schemą, susikirtimas vyktų viaduko aukštyje, todėl, mano nuomone, avarijų atveju iškiltų grėsmė nusiristi nuo skardžio. Taip pat neaišku, kaip bus įgyvendintas atsišakojimas ties nusileidimu į Kairių gatvę. Todėl realiausiai atrodo arba du priešingose viaduko pusėse įrengiami šviesoforai, arba gana griozdiškas kelių lygių transporto mazgas.

                                    Comment


                                      #19
                                      deja sankryžos ir drįsčiau teigti gana pavojingos sankryžos daromos. tiek su MInijos gatve (ten dar šalia geležinkelio pervaža papuola), tiek su Kairių gatve. tik tiek kad panašu jog Kairių gatvę padarys anksčiau nei tą išvažiavimą.
                                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                      Comment


                                        #20
                                        Klaipėdos pietiniam aplinkkeliui – "žalia“ šviesa
                                        http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...500350/,page.2

                                        Džiugu, kad nestovima vietoje.

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X