Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Į vieną pusę.
    Kokie šansai, kad realybėje pavyks tai užtikrinti ir kad nevažiuos kas kaip kam patinka t.y. priešinga kryptimi?
    Paskutinis taisė digital; 2020.11.22, 19:14. Priežastis: citavimas

    Comment


      Kai netilps, žmonės patys didžia dalimi persiorientuos judėti viena kryptimi. Įdomu, tik kokie ženklai bus, nes KET vienkrypčių / dvikrypčių nėra skirtų dviračiams, kaip užsieny. Galimai, pagal turimą KET kals stulpą tech. šaligatvyje „dviračių takas” ir po juo vienkryptis eismas (autobiliams naudojamas) ir, kals antrą stulpą jau šaligatvyje „pesčiųjų takas”. Bus daug stulpų ir su tokia gausa bus nepatogu nei pėstiesiems, nei, tikriausiai, saugos zoną užtikrins dviračiams.

      Dar labiau tikėtina, jog nebus jokių krypčių išksirta ženklais ir bus standartiniai „dviračių ir pėsčiųjų takas [atskiri]” bei tiesiog ant asfalto bus po vieną rodyklę, bet žmonės nelabai orientuosis.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Kokie šansai, kad realybėje pavyks tai užtikrinti ir kad nevažiuos kas kaip kam patinka t.y. priešinga kryptimi?
        Jei paženklins rodykles, šansai didėja.

        Beje vis tiek laikau pirmu normaliu dviračių takų projektu Kaune, kas liečia tokių detalių įgyvendinimą kaip šviesoforai ir tęstinumas. Beje, Pramonės pr. ir Kovo 11-osios g. takus daro lygiai tokius pačius kaip Savanorių pr., kad tipo pereit svarbesnę gatvę reik nulipt. Nu ir miesto tvarkymo skyriaus nesusikalbėjimas ar mąstymas...

        Comment


          Gera NL praktika yra daryti takus abiejose gatvės pusėse ir abiejomis kryptimis. Tai turint omeny, kad čia naujas projektas, gavosi truputį fail'as. Aišku didesnio tako padaryti turbūt neišėjo dėl medžių, bet tada reikėjo daryti vienkryptį taką šalia važiuojamosios dalies ją kažkiek siaurinant ir sukuriant aiškesnį dviračių tako krypčių suvokimą.

          Comment


            Jeigu kauniečiai norėtų pamuštruot savo valdininkus, bent, kad ateity nebūtų tokie neatsakingi, tai užverskit užklausom, kodėl šie takai neatitinka įstatymų. Iš foto panašu, jog plotis apie 3 šaligatvio plyteles, t. y. 1,125 m, kai vienkryptis takas min. turi būti 2 m. Nebent dviračių juosta būtų gatvėje, tada min. 1,5 m (1,2 m siaurose vietose). Galit reikalaut projektuotojų broko ištaisymo ir, kad jų civilinis draudimas amokėtų papildomos rekonstrukcijos kaštus.

            STR 2.06.04:2014
            GATVĖS IR VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI

            https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr
            37.8. dviračių eismo juosta (g). Plotis – 1,50 (1,20) m;

            Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	600
Size:	24,8 kB
ID:	1841140

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              vienkryptis takas min. turi būti 2 m. Nebent dviračių juosta būtų gatvėje, tada min. 1,5 m (1,2 m siaurose vietose). Galit reikalaut projektuotojų broko ištaisymo ir, kad jų civilinis draudimas apmokėtų papildomos rekonstrukcijos kaštus.
              Sakyčiau, istorinėje gatvėje su susiformavusiu užstatymu projektas įgyvendintas optimaliai. Čia pėsčiųjų teritorija, Centras. Abejoju, ar pėstieji būtų patenkinti, jei jiems paliktų 1 metro takelį grūstis prie pastatų. Visi čia puikiai sutilps. Ne Šanchajus.

              Comment


                Tada yra kitas sprendimas, jei tai tikrai istorinė gatvė (Kauno nepažįstu), tai reikia automobilių eismą fiziškai prilėtinti (įvairiomis priemonėmis), kad dviračiais nebūtų baugu važiuoti, o atskirų takų nedaryti arba daryti tik į vieną pusę (gatvėje), o į kitą dviračius leist kartu su mašinomis. Vilniuje yra tokių variantų senamiestyje.

                Tiesiog kol nepradėsit reikalauti visko stayti pagal standartus – brokas nuolat kartosis, o su tuo patys ir gyvensit bei kentėsit.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Tada yra kitas sprendimas, jei tai tikrai istorinė gatvė (Kauno nepažįstu), tai reikia automobilių eismą fiziškai prilėtinti (įvairiomis priemonėmis), kad dviračiais nebūtų baugu važiuoti, o atskirų takų nedaryti arba daryti tik į vieną pusę (gatvėje), o į kitą dviračius leist kartu su mašinomis. Vilniuje yra tokių variantų senamiestyje.

                  Tiesiog kol nepradėsit reikalauti visko stayti pagal standartus – brokas nuolat kartosis, o su tuo patys ir gyvensit bei kentėsit.
                  Kad tų dviračių takų mažai betiesė, tai neaišku buvo nuo ko pradėt, o paprasti šaligatviai kažkaip per daug niekam nerūpi, nors jų nemažai pertiesta (bet daugiausia tiek, kad seni duobėti šaligatviai buvo "pralyginti" pirmą kartą po kelių dešimtmečių). Tiesiog dabar gražinimosi etapas, o ne optimizavimo etapas. Kęstučio g. man pirmas projektas, kur dviračių takas ne tik dėl vaizdo kaip Savanorių pr. ar net Veiverių g., bet ir su patogumo požymiais. Bent jau bus įdomu įvertinti ką reiškia turėti 1 m pločio taką, nes ir užsienyje ne visi pasidomi kokią praktinę reikšmę turi koks nors dalykas, ar jis logiškai nutiestas ar pan. Visi pamatys trūkumus ir galbūt panašių sprendimų mažės.

                  Gal darnaus judumo požymių daugės ir infrastruktūra bus pradėta tvarkyti ne dėl to, kad pavirst iš bjauriojo ančiuko į gražuolę gulbę, o tam, kad sumažėtų purvynų, nelegalių manevrų, konfliktų ir pan.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2020.11.23, 01:33.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    KasVykstaKaune 2020.10.27
                    Gyvename pačiame miesto centre, o jaučiamės kaip užkampyje
                    2020-11-13 Visi šviestuvai šviečia

                    Comment


                      Greičiau tegul sutvarko S. Daukanto g., džiugu dėl plytelių formos. Tik įdomu ar dviračių eismą leis (nes bijau, kad gali įrengti ženklus "pėsčiųjų takas", nors gali įrengti ir "bendras pėsčiųjų ir dviračių takas").

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Gera NL praktika yra daryti takus abiejose gatvės pusėse ir abiejomis kryptimis. Tai turint omeny, kad čia naujas projektas, gavosi truputį fail'as. Aišku didesnio tako padaryti turbūt neišėjo dėl medžių, bet tada reikėjo daryti vienkryptį taką šalia važiuojamosios dalies ją kažkiek siaurinant ir sukuriant aiškesnį dviračių tako krypčių suvokimą.
                        Ten prieš tai buvo važiuojamoje dalyje dviračių takas. Pasižymėjo labai dideliu populiarumu - nesu niekad matęs nė vieno dviratinko juo važiuojančio. Manau net šaligatvyje esančiu galėsi važinėt kokia nori kryptim ir dažnu atveju visas takas bus ekskliuzyviai tavo. Dauguma visvien renkasi važiuoti Laisvės al.

                        Comment


                          Parašė evil Rodyti pranešimą

                          Ten prieš tai buvo važiuojamoje dalyje dviračių takas. Pasižymėjo labai dideliu populiarumu - nesu niekad matęs nė vieno dviratinko juo važiuojančio. Manau net šaligatvyje esančiu galėsi važinėt kokia nori kryptim ir dažnu atveju visas takas bus ekskliuzyviai tavo. Dauguma visvien renkasi važiuoti Laisvės al.
                          Galvoju, Kęstučio g. nebloga alternatyva pravažiuot, dėl to, kad mažiau maišos žmonės (Vakarų kryptimi), o Rytų kryptimi kur nutiestas siauras simbolinis 1m pločio takelis, geriau rinktis Laisvės al.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Galvoju, Kęstučio g. nebloga alternatyva pravažiuot, dėl to, kad mažiau maišos žmonės (Vakarų kryptimi), o Rytų kryptimi kur nutiestas siauras simbolinis 1m pločio takelis, geriau rinktis Laisvės al.
                            Klausimas kur jie mažiau maišosi. Kadangi šaligatviai yra realiai siauri ir nepatogūs vežimukui stumtis, visi tokie dviračių takai būna okupuoti tėvelių (tikrai daug dažniau sutinkami nei dviračiai). Taip pat dviračiu važiuoti greta intensyvios gatvės ypač prastu oru yra labai nemalonu, be to ten daugybė įvažiavimų, sankryžų ir t.t. Laisvės al. visa pervažiuoji be jokio šviesoforo, visur tavo pirmenybė. Minusas - jei dviratis plonom padangom, labai nemalonu plytelėm važiuoti. Bet su normaliu dviračiu per Laisvės al. patogiau (kas akivaizdžiai matosi palyginus dviračių eismo intensyvumą).

                            Comment


                              Dviracius pirmiausiai turetu uzdrausti Laisves Alejoje.

                              Comment


                                Parašė evil Rodyti pranešimą

                                Ten prieš tai buvo važiuojamoje dalyje dviračių takas. Pasižymėjo labai dideliu populiarumu - nesu niekad matęs nė vieno dviratinko juo važiuojančio. Manau net šaligatvyje esančiu galėsi važinėt kokia nori kryptim ir dažnu atveju visas takas bus ekskliuzyviai tavo. Dauguma visvien renkasi važiuoti Laisvės al.
                                Tie dalykai labai greit keičiasi. Niekas prieš kelis metus ir Vilniuje negalvojo, kad bus tiek dviratininkų. Kaune jų irgi bus daug.

                                Comment


                                  Parašė evil Rodyti pranešimą

                                  Klausimas kur jie mažiau maišosi. Kadangi šaligatviai yra realiai siauri ir nepatogūs vežimukui stumtis, visi tokie dviračių takai būna okupuoti tėvelių (tikrai daug dažniau sutinkami nei dviračiai). Taip pat dviračiu važiuoti greta intensyvios gatvės ypač prastu oru yra labai nemalonu, be to ten daugybė įvažiavimų, sankryžų ir t.t. Laisvės al. visa pervažiuoji be jokio šviesoforo, visur tavo pirmenybė. Minusas - jei dviratis plonom padangom, labai nemalonu plytelėm važiuoti. Bet su normaliu dviračiu per Laisvės al. patogiau (kas akivaizdžiai matosi palyginus dviračių eismo intensyvumą).
                                  Bus įdomu įvertinti. Taip, siauroms padangoms patogiau Kęstučio g.

                                  Kęstučio g. yra man įdomi kaip infrastruktūros entuziastui: raudoni takai, dviračių šviesoforai, takų sujungimai sankryžose, tai man asmeniškai ji savų pliusų turi.

                                  Gaila, kad Donelaičio g. nepakliuvo į šį traukinį ir gavom priešrekonstrukcinę pagražintą gatvės versiją, bet nelabai praktišką. Yra vienpusė dviračių juosta, kuri niekaip su niekuo nesujungta, o ties šviesoforinėmis sankryžomis jaučiuosi nejaukiai, kad į dešinę sukantis neįvažiuotų.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Tie dalykai labai greit keičiasi. Niekas prieš kelis metus ir Vilniuje negalvojo, kad bus tiek dviratininkų. Kaune jų irgi bus daug.
                                    Kaunas panašu praleis šitą fazę, nuo automobilių iškart prie paspirtukų pereis, jau dabar jų gerokai daugiau nei dviračių.

                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    Gaila, kad Donelaičio g. nepakliuvo į šį traukinį ir gavom priešrekonstrukcinę pagražintą gatvės versiją, bet nelabai praktišką. Yra vienpusė dviračių juosta, kuri niekaip su niekuo nesujungta, o ties šviesoforinėmis sankryžomis jaučiuosi nejaukiai, kad į dešinę sukantis neįvažiuotų.
                                    Kaip pėstysis, dažnai vaikščiojantis centre, tuo labai džiaugiuosi. Nors kur šaligatviai yra su galimybe prasilenkti ir nebijoti būti nuneštam dviračio. Kažkaip projektuojant pėstiesiems takus nenumatoma, kad dažnu atveju einama porom, su vaikais, su šunim ir dar reikia prasilenkti su tokiu pat "sąstatu" iš priekio ir to metro pločio šaligatvio tikrai mažoka.

                                    Comment


                                      Parašė evil Rodyti pranešimą

                                      Kaunas panašu praleis šitą fazę, nuo automobilių iškart prie paspirtukų pereis, jau dabar jų gerokai daugiau nei dviračių.
                                      .
                                      Dviračiu nors vystai sveikatą, tai manau 100% nepakeis paspirtukų Nors neneigiu, kad taip gali įvykti, kad bus praleista ši fazė.

                                      Jiems vis tiek reikės dviračių takų, gal net labiau nei dviračiams dėl jų charakteristikų kaip greitas gazavimas ir pavojingas manevravimas.

                                      Comment


                                        Taip pat nematau bėdos, kad tą 1 m pločio taką traktuoti kaip siūlomą trasą dviračiui, o šaligatvis būtų ženklinamas kaip "bendras pėsčiųjų ir dviračių takus", kur dviračiai ir pėstieji bendrai naudojasi taku, o iš kitos pusės būtų ženklas "pėsčiųjų takas" arba "dviračių eismas draudžiamas".

                                        Panašiai yra įgyvendinta Laisvės alėjoje, kur išskirtos dvi linijos tarsi žyminčios dviračių juostą, bet ženklinimas pėstiesiems vaikščioti take nedraudžia (bendras pėsčiųjų ir dviračių takas).

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                          Dviracius pirmiausiai turetu uzdrausti Laisves Alejoje.
                                          kam uzdraust kazka, kas ir taip neturi ten teisiu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X