Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • booraz
    replied
    2018-09-14 Partizanų gatvė šalia Pramonės pr.

    Click image for larger version

Name:	20180914_204815.jpg
Views:	18
Size:	155,0 kB
ID:	1669825
    Click image for larger version

Name:	20180914_204747.jpg
Views:	16
Size:	158,4 kB
ID:	1669826

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Pripjauta grybo su tom perėjom žiauriai. Koks nors projektas bent jau buvo šitam marazmui? Nes panašu, kad asfatuotojai patys vietoje sprendė, kaip daryti...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Berods kažkokius šaligatvio darbus mačiau Žiemgalių gatvėje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Takas turėtų būti pratęstas palei Rasytės gatvės šlaitą ir susijungtų su jau įrengtu Kuršių/Jotvingių gatvės dviračių taku. Taip naujas takas su senu taku sudarys kilpą

    Tik matau, kad dar nėra kuoliukų toliau einančio projektuojamo tako riboms žymėti. Gal nepradės darbų prieš žiemą ir kitais metais pradės.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Į pabaigą naujas pėsčiųjų/dviračių takas Baltų prospekte

    Liko apie 50 metrų iki jungties su Jotvingių gatvės/Baltų prospekto įkalnės dviračių taku







    Galėtų uždrausti čia parkuotis ir viską užsėti žolyte. Šio namo automobiliams pilna vietos kitoje namo pusėje neseniai sutvakytoje aikštelėje.




    Nežinau kam tokia "išėma" padaryta. Gal statys suoliuką poilsiui?


    Ties LIDL'u buvo panaikinta dalis ankstesnio pesčiųjų tako, todėl perėja "nuplaukė" į šoną.


    Tiesa pasakius šioje vietoje, kol neatsirado naujas žymėjimas, viskas gana painu. Be to čia dažnai įvyksta avarijos. Manau laiko klausimas kada čia sulauksime šviesoforo arba draudimo sukti iš Baltų prospekto link Žemaičių plento.




    Panaikinta dalis važiuojamosios dalies atvažiuojant nuo Žemaičių plento pusės.


    Sukti į kairę atvažiavus nuo Žemaičių plento pusės jau neįmanoma

    Toliau takas tęsiasi iki Baltų prospekto/Žiemgalių gatvės žiedo






    Kai kam naujo dviračių tako nereikia (link Taubūčių nuvažiavo žole)
    Paskutinis taisė Bootsy; 2018.09.08, 21:47.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Pradėta dviračių tako jungtis nuo Jonavos g. - Eigulių g. - Nuokalnės g. - Tvirtovės al. iki Savanorių pr.
    Konkrečiai dabar nutrintos visos linijos Nuokalnės g. nuo Varnių tilto iki viaduko. Kiek žinau siaurins juostas ir kylant į kalną dešinėje pusėje bus dviračių takas. Tik jeigu padarys vienoje pusėje be aitvarų, tai bus nejauku važiuoti gatve prieš eismą.
    Puiku, kad pradėti darbai. Šiais metais žadėjo pradėti ir K. Baršausko g. dviračių tako tiesimo darbus. Gal kitais metais pradės... Pabaigs statomus takus ir imsis naujų.

    Nepatinka, kad takas link Jonavos gatvės tarsi atsiremia "į niekur". Tvarkoma Eigulių gatvė nusileidžia į net pėstiesiems nelabai pritaikytą Jonavos gatvės pusę. Įdomu, ar darys kokius nors šaligatvių tvarkymo darbus ten, kad dviračių takas susijungtų su Jonavos g. taku ties Neries upe...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Pradėta dviračių tako jungtis nuo Jonavos g. - Eigulių g. - Nuokalnės g. - Tvirtovės al. iki Savanorių pr.
    Konkrečiai dabar nutrintos visos linijos Nuokalnės g. nuo Varnių tilto iki viaduko. Kiek žinau siaurins juostas ir kylant į kalną dešinėje pusėje bus dviračių takas. Tik jeigu padarys vienoje pusėje be aitvarų, tai bus nejauku važiuoti gatve prieš eismą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    O Švenčionių g. takas, kad ir siauras, bet, manau, projektas yra geras. Jis ir eina užkampiu, kaip koks ramesnis maršrutas, vietoj intensyviau naudojamo Panemunės šilo tako. Eina įdomiai, vingiuodamas šlaitu, ten taip ar taip yra siaura.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Man tai biski idomu kad nutiese dviraciu taka bele nutiesti. Kokybes nulis, plotis juokingas. Negalejo biski pakoreguoti projekta kad nutiestu taka kokybiskai is pirmo karto? Cia nera vienintelis toks atvejis, pastebejau kad Lietuvoje labai pamego daryti projektus atsizvelgent i "minimum" reikalavimus, o kokybe keliauja pro langa.

    Edit: Ar man vienam nusibodo matyti kaip musu mokesciai yra prastai naudojami infrastrukturos pletrai? Geriau isviso netiesti dviracio tako toje atkarpoje, negu durniu volioti ir po kiek metu perdaryti viska nuo nulio.
    Taip. Jei kalbate apie Verkių/Prancūzų g., tai jei dabar rengtų tą projektą, labai tikiu, kad tokių dalykų nedarytų. Būtų paprasti šaligatviai, nes dabartiniai takai tiesiog niekur neveda, tai geriausiu atveju būtų bendras pėsčiųjų/dviračių takas, nukreipti dviračių eismą nuo intensyvios gatvės. Matomai, projekto nekeitė, paliko tokį koks yra, jis parengtas gal 2010-ųjų pradžioje, berods net projekto pristatymas gyventojams vyko labai labai seniai, tai logiška, kad tokie sprendiniai. Tuo laikotarpiu turbūt net Lenkijoje toks projektas būtų praėjęs Gal ne didžiuosiuose miestuose, bet būtų Yra parengtos rekomendacijos dviračių takams tiesti. Jų nesilaiko, kai nebent sugalvoja kokį kapitalinį šaligatvio remontą ir nubraižo liniją kaip Pramonės pr., bet gal susivoks ateityje tokių dalykų nedaryti, dviračiams išskirtas plotis - griežtai bent 2,5 m ir viskas! (o 2 m, kai takas būtinas, bet neįmanoma jo įkišti į 2,5 m rėmus)

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Man tai biski idomu kad nutiese dviraciu taka bele nutiesti. Kokybes nulis, plotis juokingas. Negalejo biski pakoreguoti projekta kad nutiestu taka kokybiskai is pirmo karto? Cia nera vienintelis toks atvejis, pastebejau kad Lietuvoje labai pamego daryti projektus atsizvelgent i "minimum" reikalavimus, o kokybe keliauja pro langa.

    Edit: Ar man vienam nusibodo matyti kaip musu mokesciai yra prastai naudojami infrastrukturos pletrai? Geriau isviso netiesti dviracio tako toje atkarpoje, negu durniu volioti ir po kiek metu perdaryti viska nuo nulio.
    Paskutinis taisė MindesAcc; 2018.08.27, 23:22.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ten tie antri suoliukai tai biški ne į tą pusę atsukti.
    Kažkada užkliuvo Savanorių pr. įkalnės į Žaliakalnį suoliukai, kad jie neįrengiami į kitą pusę, kurioje atsiveria vaizdas į Naujamiestį. Matyt laikosi standarto, kad suoliukai turi būti atsukti į važiuojamą dalį, nu nes ką gali žinoti, eismo sąlygos nenuspėjamos

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ten tie antri suoliukai tai biški ne į tą pusę atsukti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Švenčionių g. bendras pėsčiųjų ir dviračių takas

    Atnaujinant Švenčionių g., kartu buvo nutiestas ir Švenčionių g. bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.

    Tako pradžia nuo Prancūzų g.
    Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.24.40.jpg
Views:	9
Size:	765,7 kB
ID:	1665479

    Vairuotojus įspėja apie vingius. Šiuo ženklu gali vadovautis ir dviratininkai
    Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.25.34.jpg
Views:	14
Size:	758,8 kB
ID:	1665478

    Vaizdas į Nemuną nuo šlaito. Už medžių, kitoje kranto pusėje, pasislėpęs kitas, daug populiaresnis takas tarp Šešto forto ir Panemunės.
    Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.26.31.jpg
Views:	12
Size:	874,8 kB
ID:	1665480

    Vingiuota nuokalnė
    Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.27.59.jpg
Views:	9
Size:	742,2 kB
ID:	1665476

    Kas keliasdešimt metrų įrengti suoliukai
    Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.28.32.jpg
Views:	13
Size:	740,0 kB
ID:	1665483

    Takas kerta geležinkelį. Ši geležinkelio atšaka aplenkia geležinkelio tunelį ir žiedu prasuka Žemuosius Šančius.
    Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.30.56.jpg
Views:	10
Size:	563,0 kB
ID:	1665482

    Takas nusileido arčiau Nemuno. Įdomu palyginti skirtumą - vaizdas nuo kalno ir vaizdas tam pačiam lygyje kaip kitas krantas.
    Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.31.57.jpg
Views:	14
Size:	860,7 kB
ID:	1665484

    Takas dar kartą kerta geležinkelį. Kiek žinau (kažkada trasa buvo pateikta Like Bike svetainėje, dabar pašalinta), takas turėtų tęstis toliau palei Nemuną ir ties Panemunės tiltu susijungti su jau nutiestu Šančių dviračių taku.
    Click image for larger version

Name:	2018-08-27 18.34.29.jpg
Views:	10
Size:	776,6 kB
ID:	1665481
    Attached Files

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Prancūzų - Verkių g. dviračių takas.

    Matosi, kad senas projektas. Pagal dabartines STR rekomendacijas, čia dviračių takas nelabai tilptų, bet kadangi čia ir taip siaura, tai pusė bėdos, tik tiek, kad žmonės juo vaikšto ir vaikščios.
    Takas šiuo metu yra gana izoliuotas, nesujungtas nei iš šiaurinės, nei iš pietinės dalies. Sudaro tinklą kartu su neseniai nutiestu Švenčionių g. dviračių taku.

    Tako pradžia nuo Trijų Mergelių tilto (Šešto forto rajono) pusės, ties Šančių seniūnijos riba ir kur gatvė pradeda eiti kaip Prancūzų g. Taką būtų labai tikslinga sujungti su K. Baršausko g. būsimu dviračių taku bei kitais takais į Dainavą. Mačiau programoje, kad Biržiškų gatvę norima tvarkyta, tai galbūt įrengs raudoną asfalto taką, kartu, jei telpa, ir Gravrogkų g. tokį patį taką
    Click image for larger version  Name:	2018-08-27 17.53.43.jpg Views:	1 Size:	741,3 kB ID:	1665443

    Prancūzų gatvės atkarpa, turinti su savimi ir dviračių tako atkarpą. Tako privalumas - dviračių takas yra arčiau gatvės.
    Click image for larger version  Name:	2018-08-27 17.54.33.jpg Views:	1 Size:	505,7 kB ID:	1665446

    Sankryža su Švenčionių g., kuri taip pat turi (pėsčiųjų/) dviračių taką su savimi
    Click image for larger version  Name:	2018-08-27 17.55.41.jpg Views:	1 Size:	733,5 kB ID:	1665444

    Takas ties Breslaujos g. žiedu
    Click image for larger version  Name:	2018-08-27 17.57.44.jpg Views:	1 Size:	755,1 kB ID:	1665447

    Čia takas nusuka link Verkių g.
    Click image for larger version  Name:	2018-08-27 17.59.10.jpg Views:	1 Size:	757,4 kB ID:	1665445

    Verkių g. dviračių takas. Skiriasi tako trinkelių įrengimas. Ties įvažomis jis nutrūksta.
    Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.00.12.jpg Views:	1 Size:	743,8 kB ID:	1665448

    Sprendimas ties stotele. Tuo požiūriu, elgtis kaip užsienyje su tramvajumi: visada praleisti įlipančius ir išlipančius keleivius, tarsi einančius iš tramvajaus stotelės į tramvajų
    Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.00.43.jpg Views:	1 Size:	760,6 kB ID:	1665449

    Takas trumpam nutrūksta ir virsta tik pėstiesiems skirtu taku. Šalia praeina pėsčiųjų perėja. Įdomu, ar projektuotojai siūlo minti gatve, ar bus įrengti bendro pėsčiųjų/dviračių tako ženklai kitoje gatvės pusėje?
    Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.02.22.jpg Views:	1 Size:	748,0 kB ID:	1665450
    Nusprendžiau pereiti pasižiūrėti kaip atrodo kita gatvės pusė. Štai ką radau Jei šių šulinių neuždengs kažkuo, tai greičiausiai projektuotojai siūlo tą atkarpą įveikti gatve Kairėje už keliasdešimt metrų vėl matosi bendro pėsčiųjų ir dviračių tako ženklas.
    Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.04.30.jpg Views:	1 Size:	749,3 kB ID:	1665451

    Arčiau
    Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.06.36.jpg Views:	1 Size:	763,7 kB ID:	1665452

    Ties Šančių Ąžuolynu
    Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.09.58.jpg Views:	1 Size:	750,5 kB ID:	1665453

    Takas atsiremia į Ašmenos 1-ąją gatvę ir užsibaigia. Takas galėtų toliau tęstis iki A. Šančių karių kapinių, tačiau už jų takui atsirasti, visomis pusėmis žiūrint, vietos nebėra arba neatrodo, kad tikslinga. Sprendimas būtų tiesiog padaryti 30 km/h zoną ir minti gatve
    Click image for larger version  Name:	2018-08-27 18.11.34.jpg Views:	1 Size:	841,0 kB ID:	1665454
    Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.27, 22:07.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    O kaip zinios del dviraciu tako sutvarkymo palei nemuna nuo santakos link zalgirio arenos? nes viska iskniso senokai o niekas nevyksta, butu geriau nepradeja ardyt ten nieko
    Pradėjo tvarkyt, bet rado, kad pagrindas yra veikiamas vandens (išplautos vietos), tai paliko kaip yra. Neaišku dabar kada tvarkys, gal kitais metais pradės, o šiai žiemai paliks...

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    O kaip zinios del dviraciu tako sutvarkymo palei nemuna nuo santakos link zalgirio arenos? nes viska iskniso senokai o niekas nevyksta, butu geriau nepradeja ardyt ten nieko

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Bus raudona, jau pradėjo asfaltuoti, nuo aklųjų sankryžos link centro.
    Super, kad asfaltas. Vienas specialistas sakė, kad dviračių šalyse kaip Danija prioritetas skiriamas tik asfaltui, nes dviratis transporto priemonė. Kaip naujai iškeptas dviratininkas galiu tai patvirtinti.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Bus raudona, jau pradėjo asfaltuoti, nuo aklųjų sankryžos link centro.
    Foto: Gintaras Pauk, šaltinis: fb.com

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Įdomu, kokia bus dviračių tako asfalto danga - raudona kaip Veiverių g. ar pilka kaip Baltų pr.
    Bus raudona, jau pradėjo asfaltuoti, nuo aklųjų sankryžos link centro.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Galbūt. Mano mintis būtų paprastesnė: jeigu jau nedaro dviračių tako stotelėje, t.y. ten vyksta bendras eismas, tai tegul dviračių taką padaro bent jau iki pat perėjos, t.y. kad pervažiuoji perėją ir baigiasi atskiras dviračių takas. Nes kaip padaryta dabar - takas baigiasi net nedavažiavus perėjos. Keista ir atrodo neišbaigta. Ir juolab jei tech. projekte buvo numatyta kitaip, tai čia išvis klausimas kodėl keičia.

    Komentuoti:

Working...
X