Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą
    ZOMG bordiūro nėr, jie gal visai pablūdę niekur ant Lietuvos taip nedaro
    Partizanų g. atkarpoje tarp Pramonės pr. ir Krėvės pr. nemažai vietų irgi nėra bordiurų. Fantastika važiuoti su dviračiu!

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Matau Kaune irgi ta pati problema yra su raudono asfalto pajuodavimu ties pervažomis.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Aš dar prieš pamatydamas eilinio įrodymo foto iš kart pasakiau - ten daug daugiau pėsčiųjų nei dviratininkų, o jiems paliktas varganas plotelis ir dar netiesiai, o į šoną turi paeiti, tikrai didelė dalis neis dėl šių dviejų priežasčių. Jei aš tą matau, tai profai projektuotojai iškart tą irgi turėjo suprast.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą


    Labai chaotiškas parkavimas čia. Manau, raudoni kuoleliai išspręstų šią problemą.


    Eilinis įrodymas, kad dviračių takai turi būti ne tik sužymėti, atskirti nuo važiuojamosios dalies, bet ir nuo pėsčiųjų takų.
    Vilniuje pažymėjus per vidurį punktyrą, vaikščiojančių dviračių taku sumažėjo.


    Iškilo klausimas. Jei pėsčiųjų perėjimas padarytas toks, kad juo dviračiu gali važiuoti, o ne jį vesti, tuomet kodėl dviračių takas neprivestas prie važiuojamosios dalies?
    Lyg savivaldybės atstovė feisbuko dviračių takų grupėje paminėjo, kad tęsiniai link gatvės bus subraižyti.


    Kaip ir buvo kalbėta, nusileidimas link Laisvės alėjos vyks važiuojamąja dalimi. Eismo juosta besileidžiant žemyn platesnė už juostą kylant (palikta vietos dešinėje dviračių juostai)
    Kažką panašaus ir įsivaizdavau, kad takas praeis važiuojamąja dalimi viena puse. Kyla minčių, kad dviračių juosta bus tik leidžiantis žemyn. Kylantys į viršų galės minti kartu su pėsčiaisais, tik reikia pažymėti šaligatvį ženklu "bendras pėsčiųjų ir dviračių takas", kad nukreipti dviratininką taip, kad paskui rastų tą raudoną taką
    Paskutinis taisė PoDV; 2018.09.15, 15:33.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Savanorių pr. dviračių takas ties "Juze" (link Taikos pr.)


    Link miesto centro.




    Kitoje pusėje "Nautilius"




    Link miesto centro


    Eilinis įrodymas, kad dviračių takai turi būti ne tik sužymėti, atskirti nuo važiuojamosios dalies, bet ir nuo pėsčiųjų takų.






    Iškilo klausimas. Jei pėsčiųjų perėjimas padarytas toks, kad juo dviračiu gali važiuoti, o ne jį vesti, tuomet kodėl dviračių takas neprivestas prie važiuojamosios dalies?


    Eilinis įrodymas, kad tarp dviratininkų pilna visiškų "mudakų", kuriems nusispjauti ant aplinkinių, KET ir t.t.




    Tako pabaiga. Kitoje gatvės pusėje "Saulės" gimnazija


    Kaip ir buvo kalbėta, nusileidimas link Laisvės alėjos vyks važiuojamąja dalimi. Eismo juosta besileidžiant žemyn platesnė už juostą kylant (palikta vietos dešinėje dviračių juostai)
    Paskutinis taisė Bootsy; 2018.09.15, 15:22.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pernai įrenginėjo su bordiūrais, per žiemą jie aptrupėjo, tai ties šaligatvio ir įvažos susikirtimo vietomis kai kur jie pašalinti. Privalumas - visiškai nėra per stataus bordiūro problemos Dar taktilines (ar kaip ten vadinasi) geltonas trinkeles palei įvažą sudės.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Užpils žemių, pasės žolę, bus žalioji salelė tokia. Nematau reikalo bordiūrui prie asfalto.
    Tai pala pala, kitoje pusėje tarp asfalto ir žolės irgi borto neįrenginėjo? Kauns kiets

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jumorą užskaitau. Bet vienoj vietoj tikrai bordiūro trūksta. Neaišku kas ten tarp stulpo ir tako - pritrūko asfalto, ar sės žolę be borto?
    Užpils žemių, pasės žolę, bus žalioji salelė tokia. Nematau reikalo bordiūrui prie asfalto.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą
    ZOMG bordiūro nėr, jie gal visai pablūdę niekur ant Lietuvos taip nedaro
    Jumorą užskaitau. Bet vienoj vietoj tikrai bordiūro trūksta. Neaišku kas ten tarp stulpo ir tako - pritrūko asfalto, ar sės žolę be borto?

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    2018-09-14 Partizanų gatvė šalia Pramonės pr.

    Click image for larger version  Name:	20180914_204815.jpg Views:	1 Size:	155,0 kB ID:	1669825
    ZOMG bordiūro nėr, jie gal visai pablūdę niekur ant Lietuvos taip nedaro

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    2018-09-14 Partizanų gatvė šalia Pramonės pr.

    Click image for larger version

Name:	20180914_204815.jpg
Views:	19
Size:	155,0 kB
ID:	1669825
    Click image for larger version

Name:	20180914_204747.jpg
Views:	16
Size:	158,4 kB
ID:	1669826

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Pripjauta grybo su tom perėjom žiauriai. Koks nors projektas bent jau buvo šitam marazmui? Nes panašu, kad asfatuotojai patys vietoje sprendė, kaip daryti...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Berods kažkokius šaligatvio darbus mačiau Žiemgalių gatvėje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Takas turėtų būti pratęstas palei Rasytės gatvės šlaitą ir susijungtų su jau įrengtu Kuršių/Jotvingių gatvės dviračių taku. Taip naujas takas su senu taku sudarys kilpą

    Tik matau, kad dar nėra kuoliukų toliau einančio projektuojamo tako riboms žymėti. Gal nepradės darbų prieš žiemą ir kitais metais pradės.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Į pabaigą naujas pėsčiųjų/dviračių takas Baltų prospekte

    Liko apie 50 metrų iki jungties su Jotvingių gatvės/Baltų prospekto įkalnės dviračių taku







    Galėtų uždrausti čia parkuotis ir viską užsėti žolyte. Šio namo automobiliams pilna vietos kitoje namo pusėje neseniai sutvakytoje aikštelėje.




    Nežinau kam tokia "išėma" padaryta. Gal statys suoliuką poilsiui?


    Ties LIDL'u buvo panaikinta dalis ankstesnio pesčiųjų tako, todėl perėja "nuplaukė" į šoną.


    Tiesa pasakius šioje vietoje, kol neatsirado naujas žymėjimas, viskas gana painu. Be to čia dažnai įvyksta avarijos. Manau laiko klausimas kada čia sulauksime šviesoforo arba draudimo sukti iš Baltų prospekto link Žemaičių plento.




    Panaikinta dalis važiuojamosios dalies atvažiuojant nuo Žemaičių plento pusės.


    Sukti į kairę atvažiavus nuo Žemaičių plento pusės jau neįmanoma

    Toliau takas tęsiasi iki Baltų prospekto/Žiemgalių gatvės žiedo






    Kai kam naujo dviračių tako nereikia (link Taubūčių nuvažiavo žole)
    Paskutinis taisė Bootsy; 2018.09.08, 21:47.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Pradėta dviračių tako jungtis nuo Jonavos g. - Eigulių g. - Nuokalnės g. - Tvirtovės al. iki Savanorių pr.
    Konkrečiai dabar nutrintos visos linijos Nuokalnės g. nuo Varnių tilto iki viaduko. Kiek žinau siaurins juostas ir kylant į kalną dešinėje pusėje bus dviračių takas. Tik jeigu padarys vienoje pusėje be aitvarų, tai bus nejauku važiuoti gatve prieš eismą.
    Puiku, kad pradėti darbai. Šiais metais žadėjo pradėti ir K. Baršausko g. dviračių tako tiesimo darbus. Gal kitais metais pradės... Pabaigs statomus takus ir imsis naujų.

    Nepatinka, kad takas link Jonavos gatvės tarsi atsiremia "į niekur". Tvarkoma Eigulių gatvė nusileidžia į net pėstiesiems nelabai pritaikytą Jonavos gatvės pusę. Įdomu, ar darys kokius nors šaligatvių tvarkymo darbus ten, kad dviračių takas susijungtų su Jonavos g. taku ties Neries upe...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Pradėta dviračių tako jungtis nuo Jonavos g. - Eigulių g. - Nuokalnės g. - Tvirtovės al. iki Savanorių pr.
    Konkrečiai dabar nutrintos visos linijos Nuokalnės g. nuo Varnių tilto iki viaduko. Kiek žinau siaurins juostas ir kylant į kalną dešinėje pusėje bus dviračių takas. Tik jeigu padarys vienoje pusėje be aitvarų, tai bus nejauku važiuoti gatve prieš eismą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    O Švenčionių g. takas, kad ir siauras, bet, manau, projektas yra geras. Jis ir eina užkampiu, kaip koks ramesnis maršrutas, vietoj intensyviau naudojamo Panemunės šilo tako. Eina įdomiai, vingiuodamas šlaitu, ten taip ar taip yra siaura.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Man tai biski idomu kad nutiese dviraciu taka bele nutiesti. Kokybes nulis, plotis juokingas. Negalejo biski pakoreguoti projekta kad nutiestu taka kokybiskai is pirmo karto? Cia nera vienintelis toks atvejis, pastebejau kad Lietuvoje labai pamego daryti projektus atsizvelgent i "minimum" reikalavimus, o kokybe keliauja pro langa.

    Edit: Ar man vienam nusibodo matyti kaip musu mokesciai yra prastai naudojami infrastrukturos pletrai? Geriau isviso netiesti dviracio tako toje atkarpoje, negu durniu volioti ir po kiek metu perdaryti viska nuo nulio.
    Taip. Jei kalbate apie Verkių/Prancūzų g., tai jei dabar rengtų tą projektą, labai tikiu, kad tokių dalykų nedarytų. Būtų paprasti šaligatviai, nes dabartiniai takai tiesiog niekur neveda, tai geriausiu atveju būtų bendras pėsčiųjų/dviračių takas, nukreipti dviračių eismą nuo intensyvios gatvės. Matomai, projekto nekeitė, paliko tokį koks yra, jis parengtas gal 2010-ųjų pradžioje, berods net projekto pristatymas gyventojams vyko labai labai seniai, tai logiška, kad tokie sprendiniai. Tuo laikotarpiu turbūt net Lenkijoje toks projektas būtų praėjęs Gal ne didžiuosiuose miestuose, bet būtų Yra parengtos rekomendacijos dviračių takams tiesti. Jų nesilaiko, kai nebent sugalvoja kokį kapitalinį šaligatvio remontą ir nubraižo liniją kaip Pramonės pr., bet gal susivoks ateityje tokių dalykų nedaryti, dviračiams išskirtas plotis - griežtai bent 2,5 m ir viskas! (o 2 m, kai takas būtinas, bet neįmanoma jo įkišti į 2,5 m rėmus)

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Man tai biski idomu kad nutiese dviraciu taka bele nutiesti. Kokybes nulis, plotis juokingas. Negalejo biski pakoreguoti projekta kad nutiestu taka kokybiskai is pirmo karto? Cia nera vienintelis toks atvejis, pastebejau kad Lietuvoje labai pamego daryti projektus atsizvelgent i "minimum" reikalavimus, o kokybe keliauja pro langa.

    Edit: Ar man vienam nusibodo matyti kaip musu mokesciai yra prastai naudojami infrastrukturos pletrai? Geriau isviso netiesti dviracio tako toje atkarpoje, negu durniu volioti ir po kiek metu perdaryti viska nuo nulio.
    Paskutinis taisė MindesAcc; 2018.08.27, 23:22.

    Komentuoti:

Working...
X