Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaunietis Aidas
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Buvau girdėjęs apie Vaišvydavos (Piliuonos rodos) pagrindinės gatvės kapitalinį remontą, gal kokių naujienų yra kada tai prasidės?
    Buvo skelbti projektiniai pasiūlymai:
    Objekto pavadinimas Piliuonos gatvės Kaune rekonstravimo projektas
    Suderinta projektinių pasiūlymų rengimo užduotis 2019-02-28
    Projektiniai pasiūlymai
    Paskelbimo data 2019-04-01
    Viešo susirinkimo data 2019-04-24
    Išvada dėl pritarimo projektiniams pasiūlymams
    Išvada Pritarta
    Išvados data 2019-05-02
    Išvados Nr. IS sistemoje
    Objekto pavadinimas DIDŽIOSIOS GATVĖS KAUNE REKONSTRAVIMO PROJEKTAS
    Suderinta projektinių pasiūlymų rengimo užduotis 2019-02-28
    Projektiniai pasiūlymai
    Paskelbimo data 2019-04-09
    Viešo susirinkimo data 2019-05-09
    Išvada dėl pritarimo projektiniams pasiūlymams
    Išvada Pritarta
    Išvados data 2019-07-01
    Išvados Nr. IS sistemoje

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Buvau girdėjęs apie Vaišvydavos (Piliuonos rodos) pagrindinės gatvės kapitalinį remontą, gal kokių naujienų yra kada tai prasidės?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Buvau radęs projektą šio tako, visur takas eis šalia plento, siaura veja ir bordiūrai, siaurose vietose ir vejos nebelieka, tarp automobilių ir dviračių tik metaliniai atitvarai. Tie žemi atitvarai, nors ir apsaugo nuo automobilių, mano nuomone sudaro pavojų dviratininkams - per jį galima persiversti į važiuojamąją dalį, praradus lygsvarą.
    Kauno miesto dalis irgi juda į priekį, praeitą savaitę nukasė velėną prie tilto per Nerį, šiandien iškasinėja gruntą būsimo tako vietoje, pils žvyrą.
    Bent jau kelias, manau, moderniau atrodys

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Buvau radęs projektą šio tako, visur takas eis šalia plento, siaura veja ir bordiūrai, siaurose vietose ir vejos nebelieka, tarp automobilių ir dviračių tik metaliniai atitvarai. Tie žemi atitvarai, nors ir apsaugo nuo automobilių, mano nuomone sudaro pavojų dviratininkams - per jį galima persiversti į važiuojamąją dalį, praradus lygsvarą.
    Kauno miesto dalis irgi juda į priekį, praeitą savaitę nukasė velėną prie tilto per Nerį, šiandien iškasinėja gruntą būsimo tako vietoje, pils žvyrą.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Pievose galėtų ir atitolinti nuo dūmyjančios dalies.
    tikriausiai tos pievos kažkieno privati nuosavybė.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Kauno raj. dviračių tako dalis. Pradėta nuo Lapių. Prieš savaitę maždaug.
    Pievose galėtų ir atitolinti nuo dūmyjančios dalies.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kauno raj. dviračių tako dalis. Pradėta nuo Lapių. Prieš savaitę maždaug.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Jau išasfaltavo Neries krantinės dviračių taką, liko tik gerbuvį sutvarkyti. Taip pat prasidėjo dviračių tako tiesimas Starzdo g. nuo Baltų pr. link Panerių g. ir Lapių.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Darbai pradėti ir Kauno r. pusėje, kuri priklauso Automobilių kelių direkcijai. Tada puiku, kad ir Kauno miesto pusėje savivaldybė pradėjo darbus. Jau maniau, kad rajono ruožas link Lapių bus užbaigtas, o mieste dar ne. Takas tiesiamas iki pagrindinės Lapių sankryžos.

    Click image for larger version  Name:	lapiu takas.jpg Views:	1 Size:	133,1 kB ID:	1713715
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.04.09, 22:09.

    Komentuoti:


  • mindau
    replied
    Sukalti kuoliukai tarp Baltų pr./Neries krantine dviračių tako trasos link Lapių, A. Strazdo, Panerių gatvėse. Spėčiau kad ruošiamasi dviračių takui, atliktas nužymėjimas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą


    Asmeniškai man labiau patinka kai nėra ženklų ir gali rinktis važiuoti gatve ar važiuoti šaligatviu, nes iš pricipo versdamas važiuoti bendru taku riboji dviratininko greitį.

    Vilniaus g. dabar stovi ženklai "bendras pėsčiųjų/dviračių takas", tai nemanau, kad kažkas keisis po rekonstrukcijos.
    Tiesą pasakius, sutinku Aš pats nenorėčiau, kad uždraustų važiuoti Vilniaus g. Jei daug žmonių, tai nebūtina lėkti per žmones, o rinktis patogesnius lėkimui maršrutus. Tas pats ir su Centro gatvėmis. Aš pats nesirinkčiau važiuoti su srautu, bet kam tinka važiavimas srautu, tegul renkasi. Nebent tarp automobilių labai maišytųsi.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Galima apsieiti ir be ženklų, bet ir pačios gatvės yra labai intensyvios, tai dviračių tako ženklais būtų uždraudžiamas dviračių eismas važiuojamose gatvių dalyse.

    Jei Vilniaus g. stovės ženklai "pėsčiųjų takas", tai dviračių eismas bus negalimas, jei nebus tokio ženklo, turėtų būti leidžiamas (pvz. bus bendras pėsčiųjų ir dviračių takas) Nesitikiu, kad uždės ženklą "dviračių eismas draudžiamas", kai daug patraukliau atrodo mėlyno fono "pėsčiųjų tako" ženklas

    Asmeniškai man labiau patinka kai nėra ženklų ir gali rinktis važiuoti gatve ar važiuoti šaligatviu, nes iš pricipo versdamas važiuoti bendru taku riboji dviratininko greitį.

    Vilniaus g. dabar stovi ženklai "bendras pėsčiųjų/dviračių takas", tai nemanau, kad kažkas keisis po rekonstrukcijos.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Kad nėra prasmės šiais laikais taip ženklinti, nes dviračiams nebedraudžiama važiuoti šaligatviais, jei šalia nėra dviračio tako arba juostos. Vilniaus gatve toliau galės važinėti kaip važinėjo ligi šiol (tose atkarpose kur neišskirta dviračių juosta).
    Galima apsieiti ir be ženklų, bet ir pačios gatvės yra labai intensyvios, tai dviračių tako ženklais būtų uždraudžiamas dviračių eismas važiuojamose gatvių dalyse.

    Jei Vilniaus g. stovės ženklai "pėsčiųjų takas", tai dviračių eismas bus negalimas, jei nebus tokio ženklo, turėtų būti leidžiamas (pvz. bus bendras pėsčiųjų ir dviračių takas) Nesitikiu, kad uždės ženklą "dviračių eismas draudžiamas", kai daug patraukliau atrodo mėlyno fono "pėsčiųjų tako" ženklas

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    OK. Nebus skirtas dviratininkams. Nesekiau Vilniaus g. situacijos. Na jei nenori Senamiestyje dviračių eismo, tai labai reikėtų sutvarkyti Karaliaus Mindaugo pr. ir Šv. Gertrūdos/Šauklių g. atkarpą tarp Gimnazijos g. sankryžos ir Pilies žiedo. Atitinkamai paženklinti šaligatvius, kad tai bendri pėsčiųjų ir dviračių takai.
    Kad nėra prasmės šiais laikais taip ženklinti, nes dviračiams nebedraudžiama važiuoti šaligatviais, jei šalia nėra dviračio tako arba juostos. Vilniaus gatve toliau galės važinėti kaip važinėjo ligi šiol (tose atkarpose kur neišskirta dviračių juosta).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Ten ne dviračiams. Centrinė juosta skirta neįgaliųjų ir tėvų su vežimėliais judėjimui.
    Buvau supratęs, kad galės ir dviračiai ta danga važiuoti. Nejaugi žada, kad bus 100% pėsčiųjų zona ir dviračiams važiuoti draudžiama?

    Radau straipsnį (2018-10-10):

    Pasak V. Šiliausko, didžiausia naujovė – granitiniai šaligatviai bei akmenimis grįstos gatvės viduryje planuojama 1,2 metro granito juosta, kuri bus skirta dviratininkams.
    Skaityti daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...s-gatve-884177

    EDIT:
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/10/...nebeliks-foto/

    OK. Nebus skirtas dviratininkams. Nesekiau Vilniaus g. situacijos. Na jei nenori Senamiestyje dviračių eismo, tai labai reikėtų sutvarkyti Karaliaus Mindaugo pr. ir Šv. Gertrūdos/Šauklių g. atkarpą tarp Gimnazijos g. sankryžos ir Pilies žiedo. Atitinkamai paženklinti šaligatvius, kad tai bendri pėsčiųjų ir dviračių takai.

    Manau, kad turi ateiti laikas pagaliau naikinti Karaliaus Mindaugo pr. esančias požemines perėjas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.28, 22:23.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Grįžtant prie Kauno. Man patinka idėja Vilniaus g. viduriu padaryti dviračiams pritaikytas trinkeles. Noriu pamatyti rezultatą ir išbandyti.
    Ten ne dviračiams. Centrinė juosta skirta neįgaliųjų ir tėvų su vežimėliais judėjimui.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tos "granitinės plytos" niekada nebuvo skirtos dviratininkams.
    Gal ir gerai, kad važiuojamoje dalyje dviračių juostos. Mačiau, kad tarpuose tarp netašytų akmenų (turbūt taip vadinasi Tiltų g. kelio danga) apdėta kažkokia medžiaga, kuri išlygina važiavimą. Irgi neblogai. Neišbandžiau, tai neturiu patirties

    Grįžtant prie Kauno. Man patinka idėja Vilniaus g. viduriu padaryti dviračiams pritaikytas trinkeles. Noriu pamatyti rezultatą ir išbandyti.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Žinoma, yra įvairių dangų, tačiau reikia numatyti, kad nenutiktų kaip Klaipėdoje Tiltų g. Dviratininkams buvo nutiestos granitinės plytos ant šaligatvių, tačiau matyt dėl pėsčiųjų skundų ir susidūrimų dviratininkai buvo išmesti į važiuojamą dalį, grįsta akmenimis. Norėjo kaip geriau, gavosi kaip visada.
    Tos "granitinės plytos" niekada nebuvo skirtos dviratininkams.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Taip, bet per Senamiestį praeina tranzitiniai dviračių maršrutai ir važiuodamas dviračiu tranzitu per Senamiestį jaučiu, kad Senamiestis yra didelė kliūtis su savo dangomis ir dar bordiūrais.

    Bet taip, jei važiuoti aplenkiant Senamiestį, tai pagrindinė bėda yra iki galo nesutvarkyti Karaliaus Mindaugo pr. ir Šauklių g. šaligatviai, bet noriu, kad ir pats Senamiestis būtų draugiškas dviračiams.
    Žinoma, yra įvairių dangų, tačiau reikia numatyti, kad nenutiktų kaip Klaipėdoje Tiltų g. Dviratininkams buvo nutiestos granitinės plytos ant šaligatvių, tačiau matyt dėl pėsčiųjų skundų ir susidūrimų dviratininkai buvo išmesti į važiuojamą dalį, grįsta akmenimis. Norėjo kaip geriau, gavosi kaip visada.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Dviratininkams draugiškiausias asfaltas. Senamiestyje prioritetas turėtų būti pėstieji.
    Taip, bet per Senamiestį praeina tranzitiniai dviračių maršrutai ir važiuodamas dviračiu tranzitu per Senamiestį jaučiu, kad Senamiestis yra didelė kliūtis su savo dangomis ir dar bordiūrais.

    Bet taip, jei važiuoti aplenkiant Senamiestį, tai pagrindinė bėda yra iki galo nesutvarkyti Karaliaus Mindaugo pr. ir Šauklių g. šaligatviai, bet noriu, kad ir pats Senamiestis būtų draugiškas dviračiams.
    Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.27, 20:21.

    Komentuoti:

Working...
X