Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • win2k3
    pradėjo temą [KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija

    [KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija

    Beje, klausiau del Baltijos ziedo rekonstrukcijos.. Atsakymas is savivaldybes:

    Baltijos ir Taikos pr. zieda zadama rekonstruoti I sviesaforine kitais
    metais.

  • Briedis
    replied








    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už atnaujinimą.
    Gal kas nors galėtų patalpinti tos žiedinės Šilutės pl. Baltijos pr. sankryžos (prie Statoilo) schemą.
    Paskutinis taisė Romas; 2018.07.20, 16:37.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Klaipėdoje iškils dvi naujos estakados: sujungs Vilniaus plentą su Baltijos prospektu

    Klaipėdos miesto savivaldybė ir bendrovė „Kelprojektas“ pasirašė sutartį Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos projektavimo darbams atlikti, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

    Specialistai projektuos dvi estakadas, kurios virš žiedinės sankryžos sujungs Vilniaus plentą su Baltijos prospektu Vilniaus-Klaipėdos ir Klaipėdos-Vilniaus kryptimis. Vykdant projektą ketinama rekonstruoti ir pačią žiedinę sankryžą bei padidinti jos pralaidumą.

    Pėstiesiems numatyta įrengti keturias požemines perėjas po Baltijos prospektu ir Šilutės plentu. Taip pat bus atnaujinami rekonstruojamoje dalyje esantys viadukai per geležinkelį, modernizuojami inžineriniai tinklai – apšvietimo, ryšių, vandentiekio ir nuotekų sistemos...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Nukreipia iki sekančios šviesoforinės sankryžos? O po estakada vistiek kamščiai. Genialu
    Po estakada kamščiai tik Pilaitės<->Narbuto kryptimi. Laisvės prospekte viskas gražu. pasukt iš Laisvės į Konstitucijos arba Narbuto baisių kamščių nebūna. Nebūtų viaduko - koks kamštis dabar iš Pilaitės, toks pat būtų ir Laisvės prospekte. Ir dar tas Pilaitės kamštis būtų ilgesnis

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Nukreipia iki sekančios šviesoforinės sankryžos? O po estakada vistiek kamščiai. Genialu

    Grįžtant prie temos. Dar vienas superinis Studio RaR video:

    https://www.youtube.com/watch?v=qTJZtaJg2CA
    Paskutinis taisė Briedis; 2018.03.25, 12:14.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Taip, dalis persikeltų, bet tokie patys neliktų, nes dabar važiuojantys tiesiai Šilutės plentu prie žiedo turi stovėti kartu su važiuojančiais į kairę.

    Iki Tilžės gatvės nepersikeltų (nors kamščiai ten ir taip garantuoti pastačius šviesoforą), nes visą srautą stabdytų naujasis šviesoforas sankryžoje su Kauno gatve.

    O Pilaitės ir Laisvės pr. sankryžos Vilniuje aš nesuprantu. Kam ten reikalinga estakada, jei po ja vistiek stovi šviesoforai?
    Gal dėl to, kad estakada nukreipia srautą nuo sankryžos tiesiai Laisvės pr.? Tai leidžia taikyti trumpesnius ciklus šviesofore po juo.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Taip, dalis persikeltų, bet tokie patys neliktų, nes dabar važiuojantys tiesiai Šilutės plentu prie žiedo turi stovėti kartu su važiuojančiais į kairę.

    Iki Tilžės gatvės nepersikeltų (nors kamščiai ten ir taip garantuoti pastačius šviesoforą), nes visą srautą stabdytų naujasis šviesoforas sankryžoje su Kauno gatve.

    O Pilaitės ir Laisvės pr. sankryžos Vilniuje aš nesuprantu. Kam ten reikalinga estakada, jei po ja vistiek stovi šviesoforai?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Jeigu statytu šiaurės-pietų kryptimi kamščiai liktu tokie patys. Tik persikeltu prie Sankryžos su Debreceno gatve ir prie naujo šviesoforo su Tilžės gatve, būtų panašiai kaip Vilniuj su Pilaitės pr. su viaduku per Vakarinį aplinkelį ir už jos esančią sankryžą su Laivės pr.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Gal kam bus įdomu susipažinti su pernai atlikto modeliavimo ataskaita: http://liepa.klaipeda.lt/files/Modeliavimas.zip

    Kelios įdomesnės vietos:




    IŠVADOS

    <...>

    Scenarijų Nr. 1 (estakada šiaurės-pietų kryptimi) ir Nr. 2 (estakada vakarų-rytų kryptimi) modeliavimo rezultatai rodo, kad, esant dabartinei situacijai, estakada kryptimi šiaurė-pietūs užtikrina geresnę eismo kokybę Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžoje. Taip pat remiantis atliktu eismo tyrimu, automobilių kiekis Šilutės plente (šiaurė-pietūs, pietūs-šiaurė) per valandą vakarinio piko metu yra apie 2,5 karto didesnis nei Baltijos prospektu (kryptimi rytai-vakarai, vakarai-rytai). Tačiau vakarų-rytų kryptimi daugiau nei 10 % srauto sudaro sunkiasvorių transporto priemonių skaičius, todėl estakados sprendinys kryptimi rytai-vakarai yra palankus nepertraukiamam sunkiasvorio transporto eismui organizuoti (didžioji dalis centrinio Klaipėdos terminalo sugeneruoto srauto).

    Įvertinus 10 metų perspektyvinio eismo prieaugį, modeliavimo rezultatai rodo, jog estakada šiaurės-pietų kryptimi užtikrina geresnę eismo kokybę šiauriniame įvažiavime vakarinio piko metu ir geresnę eismo kokybę rytiniame įvažiavime rytinio piko metu. Estakada kryptimi rytai-vakarai užtikrina geresnę eismo kokybę šiauriniame bei vakariniame įvažiavimuose rytinio piko metu. Todėl vertinant perspektyvinių eismo srautų modeliavimo rezultatus galima teigti, jog eismo laidumo rezultatai abiem nagrinėjamais atvejais skiriasi labai nežymiai. Kadangi kryptimi šiaurė-pietūs yra numatyta tramvajaus linija, eismo tinklo integralumo požiūriu bei siekiant tikslo padidinti viešojo transporto apkrautumą, ta pačia kryptimi įrenginėti estakadą ir asmeninėms transporto priemonėms būtų neracionalu.

    Atsižvelgiant į Klaipėdos miesto transporto koridorių bei Lietuvos kelių tinklo vystymo prognozes bei įvertinus nagrinėjamo objekto vidutines automobilių prastovas (eismo kokybės lygis C-D), sunkiojo transporto procentinę dalį nagrinėjamuose koridoriuose bei numatomą viešojo transporto liniją šiaurė-pietūs kryptyje rekomenduojama kitame projektavimo etape rinktis scenarijų su estakada vakarų-rytų kryptimi, kuris yra palankesnis miesto eismo tinklo vystymo ir integralumo kontekste.
    Taigi, nors eismo intensyvumas daugiau nei 2 kartus didesnis šiaurės-pietų kryptimi, tramvajus Šilutės plente perspektyvų neturi, o dalį rytų-vakarų krypties srauto netolimoje ateityje "nugriebs" Statybininkų pr. tęsinys, savivaldybė pasirinko 2-ąjį variantą, estakadą statyti virš Šilutės plento. Gerai bent tiek, kad šis variantas neužkerta kelio ateityje Šilutės plentą "pakasti" po žiedu.
    Paskutinis taisė Briedis; 2018.03.24, 15:12.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Baltijos žiedas: atgal į praeitį
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...aeiti-1555538/
    Vakar Savivaldybėje ekspertai pristatė vieną iš galimų Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžos estakados statymo variantų. Žadama, kad jei neužstrigs biurokratinė projektavimo ir viešųjų pirkimų mašina, statybų darbai šioje vietoje turėtų užvirti jau kitąmet.
    Straipsnyje yra fainų dar nematytų vizualizacijų.

    Komentuoti:


  • Kovilas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Klaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tamet-1532110/


    Ar tikrai taip reikalingas tas modeliavimas?

    Žiūrint į reljefą, logiška, kad estakada turi eiti kryptimi Baltijos pr. - Vilniaus pl. Bet negalima atsisakyti ir iškasos Šilutės plento kryptimi.
    Modeliavimas visada atliekamas. Kai sako, kad reikia jį atlikti iš naujo, tik paaiškėja kiek žingsnių žengsime atgal.

    Šioje temoje, jei neklystu, jau buvo preliminarūs oficialūs pasvarstymai, kad Šilutės pl. ir Baltijos pr. turi kirstis viaduku išilgai Šilutės plento kryptimi. Ir tai atrodo labai logiškai. Nekreipiant dėmesio į viaduką Vilniaus plente, atvirkščiai tavo teiginiui, esamas reljefas būtent tokį variantą ir sufleruoja. Iškasa Šilutės pl. kryptimi buvo pasiūlyta vėliau, po viaduko. Bet kokiu atveju, vienoks ar kitoks sprendimas, manau, turėtų būti Šilutės pl. kryptimi - atvažiuojančių nuo Vilniaus plento ir sukančių į Šilutės plento pietinę pusę būtų nemaža dalis, bet jiems visai nebetrukdytų Šilutės plento pagrindinis srautas, o blokuojančio srauto nuo Baltijos pr. pusės - minimaliai. Sprendimas išilgai Šilutės plento tiesiogiai išspręstų didesnio srauto problemą, nei sprendimas išilgai Baltijos pr.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tamet-1532110/

    Aišku tik tiek, kad artimiausiu metu reikia iš naujo atlikti Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos srautų modeliavimą ir nustatyti maksimalų apkrovimą. Tada bus galutinai apsispręsta, kuria kryptimi statyti estakadą. Pastaruoju metu linkstama prie nuomonės, jog ji turėtų būti skirta tiems, kurie atvažiuoja nuo Jakų žiedo.
    Ar tikrai taip reikalingas tas modeliavimas? Jau sumodeliavo Jakų žiedą Čia užtektų kelis kartus per dieną, skirtingomis savaitės dienomis pakelti virš žiedo kvadrokopterį ir paskaičiuoti, kur kiek transporto važiuoja. Poros savaičių darbas, nereikalaujantis daug išlaidų. Žiūrint į reljefą, logiška, kad estakada turi eiti kryptimi Baltijos pr. - Vilniaus pl. Bet negalima atsisakyti ir iškasos Šilutės plento kryptimi

    Puikus video iš youtube, parodantis situaciją vakarinio piko metu. Kas čia iš forumo specialistų siūlė uždrausti žiedu važiuoti tiesiai pirmąja juosta? Siūlau pažiūrėti ir permąstyti:


    Studio RaR https://www.youtube.com/watch?v=Hast...ature=youtu.be

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ministras "Vakarų ekspresą" patikino, jog tikrai neužmiršo ir neužmirš Baltijos ir Vilniaus prospektų bei Šilutės plento sankryžos rekonstrukcijos.

    "Kelių direkcija paprašyta skirti didelį dėmesį šiai problemai. Juolab kad tai yra ir kelias į uostą. Svarbu, kad būtų rasti techniniai sprendimai, gerokai pigesni nei buvo suprojektuota. Tai - senas Vyriausybės pažadas ir reikia ieškoti būdų, kaip jį ištesėti ", - sakė R. Masiulis.
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...domis-1523815/

    Pirmieji pažadai užfiksuoti šioje temoje prieš 12 metų...

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Truputis propagandos pakenkti neturėtų




    Atnaujintos sankryžos privalumus jau pajuto ne tik logistikos sektoriaus darbuotojai, bet ir uostamiesčio gyventojai bei svečiai.
    Šlykštu skaityti

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Važiuoju vos ne kasdien šia sankryža ir stovėdamas kamštyje keikiu visus prisidėjusius prie šios "rekonstrukcijos".
    Kiekvieną kartą kai vairuoju po Klaipėdą man atrodo, kad Klaipėda laiko kamščius didmiesčio privalomu simboliu ir skatina juos būti kuo ilgesnius ir painesnius.
    Panašu, kad sekasi tą išlaikyti ir toliau.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Sankryžos pabaigtuvės - mėnesio pabaigoje
    Oficialus sankryžos atidarymas planuojamas rugsėjo mėnesio paskutiniąją dieną.
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...igoje-1394941/

    --------

    Prieš porą savaičių. Iš šios pusės dar + - normaliai galima pravažiuoti.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Uostamiestyje prasidėjo spūsčių maratonas
    Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžoje pradėjęs veikti šviesoforas ir taip įtemptame eisme lėmė dar daugiau sumaišties. Į darbą viena pagrindinių miesto gatvių skubantys vairuotojai laiką gaišta kamšatyje.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz3lAFvT4Xs

    Visiškas projektuotojų fail'as. Nusigrybauta kur tik įmanoma ir neįmanoma. Kam tiek daug mygtukų pėstiesiems reikėjo įrengti, jeigu jie nefunkcionalūs? Plieskia žali žmogeliukai ilgiausiai, o žmogaus aplink - nei vieno. Ar projektuotojas bent žinojo, kas tai yra eismo detektoriai? Iš terminalo fūros ir šiaip pasiklydę pavieniai automobiliai gal kelis kartus per dieną išvažiuoja, visą dieną toje pusėje žalia šviesa įsižiebia uoste esantiems laivams. Horizontalusis ženklinimas tai tikras meno kūrinys. Brūkšnys ant brūkšnio, linija ant linijos, taip ir važiuoji iš Minijos į Baltijos prospektą vingiuodamas po visą sankryžą. Ir tik tikras "genijus" sugebėjo išskirti atskirą juostą sukantiems iš Minijos gatvės į kairę, terminalo pusę, o važiuojantiems tiesiai Minijos gatve palikti tik dvi. Žalia šviesa čia dega vos pusę minutės, o raudona - visa minute ilgiau!
    Važiuoju vos ne kasdien šia sankryža ir stovėdamas kamštyje keikiu visus prisidėjusius prie šios "rekonstrukcijos".

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Prieš gerą savaitę į CKT pusę



    Šiuo metu jau sustatyti visi šviesoforai, įjungti budinčiu režimu. Rytoj žada vėsesnius orus, gal bus proga nuvažiuoti detaliai pafotografuoti.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Pagal info iš oficialių šaltinių, sankryža bus baigta rekonstruoti ir pilnai atidaryta eismui po mėnesio-dviejų.

    Komentuoti:

Working...
X