Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Duotas startas ambicingiausiam šiais metais Klaipėdos projektui
    https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...projektui/7624








    Comment


      Pats didžiausias malonumas yra atsisėsti atokvėpio minutėlei viduryje intensyviu eismu apkrauto žiedo, pasislėpus nuo saulės po estakada
      Kitas dalykas, kad didžiausia gyventojų ir kitų komercinių objektų koncentracija, žiūrint pagal vizualizacijas, yra pietinėje jų pusėje, tačiau išėjimai iš požeminių perėjų sulygiuoti lygiagrečiai Šilutės pl. ir norint patekti į požeminę perėją reikės daryti garbės ratus.
      Paskutinis taisė sleader; 2020.02.22, 09:48.

      Comment


        Dėl išėjimų nesutikčiau, visgi didžiausias srautas žmonių ten turėtų būti palei Šilutės pr. (pietūs-šiaurė), tokia kryptimi, kaip kad Klaipėda ištysusi, nuo autostrados pusės vargu ar apskritai koks nors žmonių srautas bus.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Dėl išėjimų nesutikčiau, visgi didžiausias srautas žmonių ten turėtų būti palei Šilutės pr. (pietūs-šiaurė), tokia kryptimi, kaip kad Klaipėda ištysusi, nuo autostrados pusės vargu ar apskritai koks nors žmonių srautas bus.
          Į šiaurę nuo žiedo praktiškai nėra traukos centrų. Todėl šiaurė-pietūs srauto ir nėra. Ten net perėjų nebėra. Didžiausias srautas juda tarp gyvenamojo rajono ir Banginio, o pro jį į laisvąją ekonominę zoną.

          Comment


            Kaip sutaupyti milijonus
            https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...yti-milijonus/
            Suvokiant, kad kiekviena estakada kainuos po 10 mln eurų, labai liūdna skaityti techninio projekto medžiagoje įdėtus pasitarimų protokolus, kuriuose svarstoma, kaip sutaupyti lėšų. Matosi, kad galiausiai atsisakoma 2 iš pažadėtų perėjų, spec. plane numatyto magistralinio dviračių tako palei Vilniaus pl. nebus visai. Ir žinote kodėl? Todėl, kad toks Budinas mano, jog eikvoti pinigus dviračių susisiekimui yra neracionalu.
            <...>
            Dar kartą pasižiūrėkite, kaip atrodys pats žiedas po rekonstrukcijos ir ar tikrai jis kuo nors iš esmės skirsis nuo esamo. Jei tik tiek pokyčių, tai gal pakaktų suformuoti vien nuvažiavimus dešiniais posūkiais ir taip sutaupyti apie 30 milijonų eurų? Nesinorėtų matyti dar vieną Jakų žiedo tipo fiasko, kurį, beje, projektavo tas pats „Kelprojektas“…
            Kažin, ar yra pagrindas abejoti šio projekto nauda?..

            Comment


              Ten yra ir brėžiniai
              Eduardas Kriščiūnas, dviratis.lt








              Nyderlanduose nėra nei vieno šviesoforais nereguliuojamo žiedo su daugiau nei 2 eismo juostomis atvažiuojančiu transporto srautu. Ir suprantama, kodėl to nėra – nes įsilieti į žiedą, kai reikia sekti 3 eismo juostas vienu metu, yra labai nesaugu ir tikrai mažina jo laidumą. Maksimalūs nereguliuojamų turbo žiedų laidumai ten tėra iki 5000 automobilių per valandą, o čia planuojama praleisti 7000…


              https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...yti-milijonus/

              Comment


                Visi brėžiniai yra techniniame projekte (560MB): http://liepa.klaipeda.lt/files/Balti...nstravimas.zip

                Comment


                  Paaiškėjo Baltijos prospekto estakados rangovas

                  https://m.ve.lt/article-new/1805064

                  Atvirą konkursą dėl Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstravimo darbų su darbo projekto parengimu laimėjo AB „Kauno tiltai“. Pasiūlyta kaina už darbus – beveik 30,5 mln. Eur (iš anksto skelbta preliminari projekto vertė 36 mln. Eur).
                  ​​​Apie planuojamus eismo apribojimus bus paskelbta atskirai. Numatyta darbų trukmė – 30 mėn.

                  Comment


                    Dėl Baltijos pr. estakados statybų – nauji eismo ribojimai

                    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...smo-ribojimai/

                    Visi ribojimai prasidės ne anksčiau nei kovo 15-ąją, nes iki tos dienos statybose yra technologinė pertrauka.

                    „Nebent staigiai atšiltų, porą savaičių vyrautų 5-10 laipsnių oro temperatūra, išeitų įšalas ir tada būtų galima anksčiau pradėti darbus. Tačiau sunkiai tikėtina, kad tai gali įvykti. Man labiau neramu, kad darbų pradžia dėl orų gali ir pasivėlinti“, – kalbėjo V. Švedas.

                    Numatoma, jog vėl uždaryta bus viena Baltijos prospekto pusė – priešinga nei toji, kuri buvo uždaryta iki praėjusių metų gruodžio 18 dienos.

                    „Pirminis planas toks, jog bus tarsi veidrodinis principas jau buvusiems ribojimams. Skirtumas tik tas, kad planuojame, jog eismas likusia Baltijos prospekto puse bus organizuojamas ne keturiomis, o trimis juostomis. Planuojama, jog dviem juostomis bus galima važiuoti į vieną pusę, viena – į kitą. Taip vairuotojams bus saugiau ir aiškiau“, – teigė V. Švedas.

                    Eismo ribojimai šiemet jau planuojami ir Vilniaus plente. Numatoma, jog įvažiuojantieji į Klaipėdą ties geležinkelio viaduku bus nukreipiami į kitą Vilniaus plento pusę, kuria turės dalintis ir įvažiuojantieji į miestą, ir iš jo išvažiuojantieji. Kitaip tariant, eismas bus draudžiamas šiaurine Vilniaus plento puse nuo žiedinės sankryžos iki viaduko.

                    V. Švedo teigimu, Vilniaus plento ruožas bus uždarytas tik tada, kai eismas jau bus leidžiamas laikinuoju Lypkių keliu, kuris realiai sujungs Statybininkų prospektą ir kelią Klaipėda-Šilutė. Anksčiau planuota, jog šis laikinas kelias bus atidarytas šiemet kovą.

                    „Tačiau pripažįstame, kad kovą tikrai nespėsime. Planuojame, kad šis kelias bus atidarytas balandžio pabaigoje ar gegužės pradžioje“, – patikino V. Švedas.

                    Be to, uždarius Vilniaus plento ruožą, eismas jau turi būti atnaujintas Baltijos prospektu.

                    Comment


                      Eismo ribojimai prie pagrindinės Klaipėdos sankryžos – iki rudens
                      https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...os-iki-rudens/





                      Jei kovo 15 dieną uždarome Baltijos prospektą, tai Vilniaus plentą norime uždaryti balandžio 15 dieną ir darbo čia yra 3-4 mėnesiams. Aš kalbu apie tai, kaip planuojame, bet viską lems orai.
                      Mūsų planas yra daugmaž iki balandžio 15-osios paleisti naują jungtį – laikiną Lypkių kelią.

                      Comment


                        Vykdant Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedinės sankryžos rekonstravimo darbus, nuo š. m. kovo 17 d. bus apribotas transporto priemonių eismas šiaurinėje Baltijos pr. atkarpoje.

                        Nuo žiedinės sankryžos eismas vyks viena eismo juosta – bus nukreipiamas į pietinę Baltijos pr. dalį. Nuo Taikos pr. eismas bus organizuojamas dviem eismo juostomis.

                        Planuojama, kad ši Baltijos prospekto atkarpa bus uždaryta apie 3 mėn.
                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1469838

                        Comment


                          Lrytas. lt 2021.03.12
                          Balandį keisis įvažiavimas į Klaipėdą
                          Jau už mėnesio įvažiavimas ir išvažiamas iš Klaipėdos miesto keisis.
                          Balandžio 15 d. ketinama atidaryti laikiną kelią Lypkių gatvėje ir uždaryti pusę Vilniaus plento.

                          „Numatytas terminas balandžio 15 d. atidaryti Lypkių pervažą nesikeičia. Jeigu šalčiai nesilaikys – ši data yra reali, vėliausiai tai gali būti balandžio 19-oji“, – užtikrino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis, po susitikimo su AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovais.
                          (...)

                          Laikinasis Lypkių kelias turėtų padidinti transporto priemonių pralaidumą tuomet, kai vyks Baltijos prospekto–Šilutės plento sankryžos rekonstrukcija.
                          „Mes Baltijos pr. rekonstrukcijos nesiejame su Lypkių pervaža, nes yra ir kitų alternatyvų, tačiau uždaryti tris iš šešių Vilniaus plento juostas galėsime tik tada, kai atidarysime Lypkių pervažą„, – pažymėjo Savivaldybės administracijos direktorius.

                          https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...jams-18612120/

                          Comment


                            Dėl Baltijos pr. sankryžos rekonstrukcijos – nauji iššūkiai
                            https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...auji-issukiai/

                            „Esmė ta, kad dešinėje Baltijos prospekto pusėje, kuri dabar uždaryta, nuėmus dangą paaiškėjo, kad pagrindas nėra geros būklės ir jį reikia sutvirtinti. Techniniame projekte tokie darbai nebuvo numatyti, todėl juos ir aptarėme pasitarime. Realiai reikėjo mūsų principinio pritarimo, kad tokių darbų reikia. O sutvirtinti pagrindus tikrai reikia, nes jei to nepadarius vėl bus paklota nauja ištisinė asfalto danga, ji tiesiog neatlaikys sunkiojo transporto eismo“, – po pasitarimo tvirtino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Andrius Dobranskis.

                            Jo teigimu, gatvės pagrindus reikia sutvirtinti maždaug 200 metrų ilgio ruože. Šiuo metu skaičiuojama, kiek tokie tvirtinimo darbai kainuos.
                            Jau prasideda papildomi darbai darbeliai ir kainos augimas .

                            Comment


                              Klaipėdoje gyvenimą gerins už 630 mln. eurų

                              https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...-630-mln-euru/

                              Planuojama, kad 2024-2027 metais turėtų būti rekonstruota Baltijos ir Taikos prospektų žiedinė sankryža, kuri po rekonstrukcijos taps dviejų lygių sankryža. Iki 2030 metų planuojama rekonstruoti ir Baltijos prospekto bei Minijos gatvės sankryžą.
                              Ir vėl planuoja mesti pinigus į projektus kurie miestui neatneš jokios naudos.

                              Strateginiame plėtros plane taip pat įrašyta, jog 2025-2030 metais turėtų būti nutiestas pietinis aplinkkelis. Tuo turėtų pasirūpinti Lietuvos automobilių kelių direkcija ir Uosto direkcija.
                              Labai reikalingas projektais, tikiuosiu bus prioritetinis. Nutiesus Pietinį aplinkelį labai nusikrautu Rimkai, Jūrininkų pr. bei Šilutės pl. galas. Plius kai dabar bandoma prastumti pietinės uosto dalies plėtra jo reikšmė tik dar labiau išauga.

                              Tolimoje perspektyvoje, 2028-2030 metais, numatyta rekonstruoti vadinamąją Senojo turgaus žiedinę sankryžą. Tais pačiais metais numatyta ir įrengti naują jungtį per Dangės upę.
                              Klausimas, kokie projektai bus įgyvendinti ir kiek jie vėluos?

                              Comment


                                Nežinau, kažkaip norėčiau, kad Baltijos pr. būtų miesto greitkelis, kur galėtum be šviesoforų atsiremti į perkėlą nuo autostrados Panaikintų parkovkes, sutvarkytų bei nutiestų naujas jungiamąsias gatveles.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Nežinau, kažkaip norėčiau, kad Baltijos pr. būtų miesto greitkelis, kur galėtum be šviesoforų atsiremti į perkėlą nuo autostrados Panaikintų parkovkes, sutvarkytų bei nutiestų naujas jungiamąsias gatveles.
                                  Tai tada dar reikia ir kelių pėsčiųjų tiltų ir išpirkinėti parkovkes. Ir vistiek fūrų kamščiai liks, nes terminalo vartų laidumas liks toks pat. Vilniečiai stovės ilgiau prie Naujosios perkėlos, tai jiems irgi didelės naudos nebus.

                                  Comment


                                    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                    Tai tada dar reikia ir kelių pėsčiųjų tiltų ir išpirkinėti parkovkes. Ir vistiek fūrų kamščiai liks, nes terminalo vartų laidumas liks toks pat. Vilniečiai stovės ilgiau prie Naujosios perkėlos, tai jiems irgi didelės naudos nebus.
                                    Nežinau niuansų, bet tą gatvę desovietizuoti reikia. Manau, ši gatvė tinka būtų "greitkelis", nes yra tiesioginis tęsinys nuo A1 autostrados. Kitoms Klaipėdos gatvėms tokio poreikio nėra. Reiktų sutvarkyti aplinkinę infrastruktūrą, pastatyti pėsčiųjų viadukus ir pan. Gyvenimo kokybė turėtų pagerėti aplinkiniams gyventojams, o pati gatvė paliktų geresnį estetinį įspūdį.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                      Nežinau niuansų, bet tą gatvę desovietizuoti reikia. Manau, ši gatvė tinka būtų "greitkelis", nes yra tiesioginis tęsinys nuo A1 autostrados. Kitoms Klaipėdos gatvėms tokio poreikio nėra. Reiktų sutvarkyti aplinkinę infrastruktūrą, pastatyti pėsčiųjų viadukus ir pan. Gyvenimo kokybė turėtų pagerėti aplinkiniams gyventojams, o pati gatvė paliktų geresnį estetinį įspūdį.
                                      Kad gatvę reikia desovietizuoti ir kad ji buvo statyta, kaip "greitkelis" tas tiesa. Bet klausimas ar reikia viaduko per Taikos pr. žiedą ir tunelio po Minijos gatve? Fūrų kamščio probelma likos ir pastačius abu tiltus ir tunelius. Pats miestas turėjo kamščių problemą su Šilutės pl. žiedu. Prie Taikos pr. žiedo kamščiai maži, kaip ir prie Minijos gatvės. Tai vat klausimas, kam kišti didžiules pinigų sumas į tiltus ir tunelį, kai jie nieko neišspręs? Taip visą tai pastačius fūros stovės ant tilto ir tunelyje ir neblokos kitų gatvių, bet jos vistiek stovės žmonėms po langais.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X