Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    BNS 2020.02.14
    Pritrūkus lėšų, svarbios Klaipėdos sankryžos rekonstrukcija gali strigti
    Klaipėdos planai už 35 mln. eurų rekonstruoti Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinę sankryžą bei pastatyti dvi estakadas virš jos gali likti neįgyvendinti, jei Vyriausybė neužtikrins finansavimo, sako Klaipėdos valdžios atstovas. Susisiekimo ministras pažadų kol kas nedalija.

    „Projekto vertė bus apie 35 mln. eurų, dabar Vyriausybė yra pažadėjusi 10 mln., iš kurių 5 mln. – šiais metais. Kitą savaitę planuojame skelbti konkursą šitai estakadai rekonstruoti, turėjom didelę diskusiją, ką daryti, jei finansavimas nebus užtikrintas, nes 25 mln. eurų yra per didelis iššūkis Klaipėdos miestui“, – žurnalistams Klaipėdoje sakė savivaldybės administracijos vadovas Gintaras Neniškis.

    Anot jo, būsimo konkurso sąlygose bus numatyta, kad nesant finansavimo, gali būti darbų pertraukų.
    „Gali susidaryti tam tikros pertraukos, kai tiesiog šita estakada nesant finansavimui stovės, bet ministras pažadėjo, kad per šiuos metus, likusią kadenciją (Vyriausybės –BNS) atras sprendinius, kad estakada būtų realizuota iki pabaigos“, – teigė G. Neniškis.

    Tuo metu į klausimą, ar Vyriausybė padidins finansavimą, Klaipėdoje viešėjęs susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius konkrečiai neatsakė.
    „Aišku, 5 mln. eurų neužtenka, bet tai ilgalaikis procesas ir reikia judėti link jo vystymo. Jeigu darbai yra daromi, jeigu judama, visada teigiami poslinkiai galėtų būti. Bet nerimta būtų iš mano pusės sakyti, kad kitais metais arba dar kitais bus tiek ir tiek“, – sakė J. Narkevičius

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...a-gali-strigti

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83538409

    Comment


      Duotas startas ambicingiausiam šiais metais Klaipėdos projektui
      https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...projektui/7624








      Comment


        Pats didžiausias malonumas yra atsisėsti atokvėpio minutėlei viduryje intensyviu eismu apkrauto žiedo, pasislėpus nuo saulės po estakada :)
        Kitas dalykas, kad didžiausia gyventojų ir kitų komercinių objektų koncentracija, žiūrint pagal vizualizacijas, yra pietinėje jų pusėje, tačiau išėjimai iš požeminių perėjų sulygiuoti lygiagrečiai Šilutės pl. ir norint patekti į požeminę perėją reikės daryti garbės ratus.
        Paskutinis taisė sleader; 2020.02.22, 09:48.

        Comment


          Dėl išėjimų nesutikčiau, visgi didžiausias srautas žmonių ten turėtų būti palei Šilutės pr. (pietūs-šiaurė), tokia kryptimi, kaip kad Klaipėda ištysusi, nuo autostrados pusės vargu ar apskritai koks nors žmonių srautas bus.

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Dėl išėjimų nesutikčiau, visgi didžiausias srautas žmonių ten turėtų būti palei Šilutės pr. (pietūs-šiaurė), tokia kryptimi, kaip kad Klaipėda ištysusi, nuo autostrados pusės vargu ar apskritai koks nors žmonių srautas bus.
            Į šiaurę nuo žiedo praktiškai nėra traukos centrų. Todėl šiaurė-pietūs srauto ir nėra. Ten net perėjų nebėra. Didžiausias srautas juda tarp gyvenamojo rajono ir Banginio, o pro jį į laisvąją ekonominę zoną.

            Comment


              Kaip sutaupyti milijonus
              https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...yti-milijonus/
              Suvokiant, kad kiekviena estakada kainuos po 10 mln eurų, labai liūdna skaityti techninio projekto medžiagoje įdėtus pasitarimų protokolus, kuriuose svarstoma, kaip sutaupyti lėšų. Matosi, kad galiausiai atsisakoma 2 iš pažadėtų perėjų, spec. plane numatyto magistralinio dviračių tako palei Vilniaus pl. nebus visai. Ir žinote kodėl? Todėl, kad toks Budinas mano, jog eikvoti pinigus dviračių susisiekimui yra neracionalu.
              <...>
              Dar kartą pasižiūrėkite, kaip atrodys pats žiedas po rekonstrukcijos ir ar tikrai jis kuo nors iš esmės skirsis nuo esamo. Jei tik tiek pokyčių, tai gal pakaktų suformuoti vien nuvažiavimus dešiniais posūkiais ir taip sutaupyti apie 30 milijonų eurų? Nesinorėtų matyti dar vieną Jakų žiedo tipo fiasko, kurį, beje, projektavo tas pats „Kelprojektas“…
              Kažin, ar yra pagrindas abejoti šio projekto nauda?..

              Comment


                Ten yra ir brėžiniai
                Eduardas Kriščiūnas, dviratis.lt








                Nyderlanduose nėra nei vieno šviesoforais nereguliuojamo žiedo su daugiau nei 2 eismo juostomis atvažiuojančiu transporto srautu. Ir suprantama, kodėl to nėra – nes įsilieti į žiedą, kai reikia sekti 3 eismo juostas vienu metu, yra labai nesaugu ir tikrai mažina jo laidumą. Maksimalūs nereguliuojamų turbo žiedų laidumai ten tėra iki 5000 automobilių per valandą, o čia planuojama praleisti 7000…


                https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...yti-milijonus/

                Comment


                  Visi brėžiniai yra techniniame projekte (560MB): http://liepa.klaipeda.lt/files/Balti...nstravimas.zip

                  Comment

                  Working...
                  X