Jau paleido eismą Baltijos pr. ir Minijos g. sankryžoje. Horizontalaus ženklinimo, šviesoforų dar nėra ir vidury sankryžos telkšo bala. Gal dar vieną asfalto sluoksnį klos?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija
Collapse
X
-
Prašoma atidėti sankryžos rekonstrukcijos antrąjį etapą
Klaipėdos savivaldybė prašo atidėti Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos rekonstrukcijos antrąjį statybų etapą, atlikti transporto srautų monitoringą ir tunelio po Minijos gatve statybų imtis tada, kai bus poreikis.
-------
Minijos gatvėje nebeliks trukdžių
Klaipėdos vairuotojai, kasdien kelionėms į darbą ir namo besinaudojantys Minijos gatve, galės lengviau atsikvėpti - pagaliau baigiasi dalinės šios gatvės ir Baltijos prospekto rekonstrukcijos darbai.
Comment
-
Ar autostrada tęsis iki uosto?
Uosto direkcija samdys ekspertus, kurie vertins automobilių srautus per Minijos ir Baltijos prospekto sankryžą iš ir į Klaipėdos centrinį terminalą. Nuo to vertinimo ir priklausys ar bus po 2020 metų šioje sankryžoje papildomai statomas tunelis.
Savivaldybė linkusi tokio tunelio statybos atsisakyti, bet norėtų, kad 2014-2020 metų ES lėšos būtų skirtos Baltijos prospekto sankryžoms su Taikos prospektu ir Šilutės plentu tvarkyti.
Comment
-
Uostamiestyje prasidėjo spūsčių maratonas
Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžoje pradėjęs veikti šviesoforas ir taip įtemptame eisme lėmė dar daugiau sumaišties. Į darbą viena pagrindinių miesto gatvių skubantys vairuotojai laiką gaišta kamšatyje.
Visiškas projektuotojų fail'as. Nusigrybauta kur tik įmanoma ir neįmanoma. Kam tiek daug mygtukų pėstiesiems reikėjo įrengti, jeigu jie nefunkcionalūs? Plieskia žali žmogeliukai ilgiausiai, o žmogaus aplink - nei vieno. Ar projektuotojas bent žinojo, kas tai yra eismo detektoriai? Iš terminalo fūros ir šiaip pasiklydę pavieniai automobiliai gal kelis kartus per dieną išvažiuoja, visą dieną toje pusėje žalia šviesa įsižiebia uoste esantiems laivams. Horizontalusis ženklinimas tai tikras meno kūrinys. Brūkšnys ant brūkšnio, linija ant linijos, taip ir važiuoji iš Minijos į Baltijos prospektą vingiuodamas po visą sankryžą. Ir tik tikras "genijus" sugebėjo išskirti atskirą juostą sukantiems iš Minijos gatvės į kairę, terminalo pusę, o važiuojantiems tiesiai Minijos gatve palikti tik dvi. Žalia šviesa čia dega vos pusę minutės, o raudona - visa minute ilgiau!
Važiuoju vos ne kasdien šia sankryža ir stovėdamas kamštyje keikiu visus prisidėjusius prie šios "rekonstrukcijos".
Comment
-
Sankryžos pabaigtuvės - mėnesio pabaigoje
Oficialus sankryžos atidarymas planuojamas rugsėjo mėnesio paskutiniąją dieną.
--------
Prieš porą savaičių. Iš šios pusės dar + - normaliai galima pravažiuoti.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąVažiuoju vos ne kasdien šia sankryža ir stovėdamas kamštyje keikiu visus prisidėjusius prie šios "rekonstrukcijos".
Panašu, kad sekasi tą išlaikyti ir toliau.
Comment
-
Ministras "Vakarų ekspresą" patikino, jog tikrai neužmiršo ir neužmirš Baltijos ir Vilniaus prospektų bei Šilutės plento sankryžos rekonstrukcijos.
"Kelių direkcija paprašyta skirti didelį dėmesį šiai problemai. Juolab kad tai yra ir kelias į uostą. Svarbu, kad būtų rasti techniniai sprendimai, gerokai pigesni nei buvo suprojektuota. Tai - senas Vyriausybės pažadas ir reikia ieškoti būdų, kaip jį ištesėti ", - sakė R. Masiulis.
Pirmieji pažadai užfiksuoti šioje temoje prieš 12 metų...
Comment
-
Klaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tamet-1532110/
Aišku tik tiek, kad artimiausiu metu reikia iš naujo atlikti Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos srautų modeliavimą ir nustatyti maksimalų apkrovimą. Tada bus galutinai apsispręsta, kuria kryptimi statyti estakadą. Pastaruoju metu linkstama prie nuomonės, jog ji turėtų būti skirta tiems, kurie atvažiuoja nuo Jakų žiedo.Čia užtektų kelis kartus per dieną, skirtingomis savaitės dienomis pakelti virš žiedo kvadrokopterį ir paskaičiuoti, kur kiek transporto važiuoja. Poros savaičių darbas, nereikalaujantis daug išlaidų. Žiūrint į reljefą, logiška, kad estakada turi eiti kryptimi Baltijos pr. - Vilniaus pl. Bet negalima atsisakyti ir iškasos Šilutės plento kryptimi
Puikus video iš youtube, parodantis situaciją vakarinio piko metu. Kas čia iš forumo specialistų siūlė uždrausti žiedu važiuoti tiesiai pirmąja juosta? Siūlau pažiūrėti ir permąstyti:
Studio RaR https://www.youtube.com/watch?v=Hast...ature=youtu.be
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKlaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tamet-1532110/
Ar tikrai taip reikalingas tas modeliavimas?
Žiūrint į reljefą, logiška, kad estakada turi eiti kryptimi Baltijos pr. - Vilniaus pl. Bet negalima atsisakyti ir iškasos Šilutės plento kryptimi.
Šioje temoje, jei neklystu, jau buvo preliminarūs oficialūs pasvarstymai, kad Šilutės pl. ir Baltijos pr. turi kirstis viaduku išilgai Šilutės plento kryptimi. Ir tai atrodo labai logiškai. Nekreipiant dėmesio į viaduką Vilniaus plente, atvirkščiai tavo teiginiui, esamas reljefas būtent tokį variantą ir sufleruoja. Iškasa Šilutės pl. kryptimi buvo pasiūlyta vėliau, po viaduko. Bet kokiu atveju, vienoks ar kitoks sprendimas, manau, turėtų būti Šilutės pl. kryptimi - atvažiuojančių nuo Vilniaus plento ir sukančių į Šilutės plento pietinę pusę būtų nemaža dalis, bet jiems visai nebetrukdytų Šilutės plento pagrindinis srautas, o blokuojančio srauto nuo Baltijos pr. pusės - minimaliai. Sprendimas išilgai Šilutės plento tiesiogiai išspręstų didesnio srauto problemą, nei sprendimas išilgai Baltijos pr.
Comment
-
Baltijos žiedas: atgal į praeitį
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...aeiti-1555538/
Vakar Savivaldybėje ekspertai pristatė vieną iš galimų Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžos estakados statymo variantų. Žadama, kad jei neužstrigs biurokratinė projektavimo ir viešųjų pirkimų mašina, statybų darbai šioje vietoje turėtų užvirti jau kitąmet.
Comment
-
Gal kam bus įdomu susipažinti su pernai atlikto modeliavimo ataskaita: http://liepa.klaipeda.lt/files/Modeliavimas.zip
Kelios įdomesnės vietos:
IŠVADOS
<...>
Scenarijų Nr. 1 (estakada šiaurės-pietų kryptimi) ir Nr. 2 (estakada vakarų-rytų kryptimi) modeliavimo rezultatai rodo, kad, esant dabartinei situacijai, estakada kryptimi šiaurė-pietūs užtikrina geresnę eismo kokybę Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžoje. Taip pat remiantis atliktu eismo tyrimu, automobilių kiekis Šilutės plente (šiaurė-pietūs, pietūs-šiaurė) per valandą vakarinio piko metu yra apie 2,5 karto didesnis nei Baltijos prospektu (kryptimi rytai-vakarai, vakarai-rytai). Tačiau vakarų-rytų kryptimi daugiau nei 10 % srauto sudaro sunkiasvorių transporto priemonių skaičius, todėl estakados sprendinys kryptimi rytai-vakarai yra palankus nepertraukiamam sunkiasvorio transporto eismui organizuoti (didžioji dalis centrinio Klaipėdos terminalo sugeneruoto srauto).
Įvertinus 10 metų perspektyvinio eismo prieaugį, modeliavimo rezultatai rodo, jog estakada šiaurės-pietų kryptimi užtikrina geresnę eismo kokybę šiauriniame įvažiavime vakarinio piko metu ir geresnę eismo kokybę rytiniame įvažiavime rytinio piko metu. Estakada kryptimi rytai-vakarai užtikrina geresnę eismo kokybę šiauriniame bei vakariniame įvažiavimuose rytinio piko metu. Todėl vertinant perspektyvinių eismo srautų modeliavimo rezultatus galima teigti, jog eismo laidumo rezultatai abiem nagrinėjamais atvejais skiriasi labai nežymiai. Kadangi kryptimi šiaurė-pietūs yra numatyta tramvajaus linija, eismo tinklo integralumo požiūriu bei siekiant tikslo padidinti viešojo transporto apkrautumą, ta pačia kryptimi įrenginėti estakadą ir asmeninėms transporto priemonėms būtų neracionalu.
Atsižvelgiant į Klaipėdos miesto transporto koridorių bei Lietuvos kelių tinklo vystymo prognozes bei įvertinus nagrinėjamo objekto vidutines automobilių prastovas (eismo kokybės lygis C-D), sunkiojo transporto procentinę dalį nagrinėjamuose koridoriuose bei numatomą viešojo transporto liniją šiaurė-pietūs kryptyje rekomenduojama kitame projektavimo etape rinktis scenarijų su estakada vakarų-rytų kryptimi, kuris yra palankesnis miesto eismo tinklo vystymo ir integralumo kontekste.Paskutinis taisė Briedis; 2018.03.24, 15:12.
- 2 patinka
Comment
-
Taip, dalis persikeltų, bet tokie patys neliktų, nes dabar važiuojantys tiesiai Šilutės plentu prie žiedo turi stovėti kartu su važiuojančiais į kairę.
Iki Tilžės gatvės nepersikeltų (nors kamščiai ten ir taip garantuoti pastačius šviesoforą), nes visą srautą stabdytų naujasis šviesoforas sankryžoje su Kauno gatve.
O Pilaitės ir Laisvės pr. sankryžos Vilniuje aš nesuprantu. Kam ten reikalinga estakada, jei po ja vistiek stovi šviesoforai?
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTaip, dalis persikeltų, bet tokie patys neliktų, nes dabar važiuojantys tiesiai Šilutės plentu prie žiedo turi stovėti kartu su važiuojančiais į kairę.
Iki Tilžės gatvės nepersikeltų (nors kamščiai ten ir taip garantuoti pastačius šviesoforą), nes visą srautą stabdytų naujasis šviesoforas sankryžoje su Kauno gatve.
O Pilaitės ir Laisvės pr. sankryžos Vilniuje aš nesuprantu. Kam ten reikalinga estakada, jei po ja vistiek stovi šviesoforai?
- 1 patinka
Comment
-
Nukreipia iki sekančios šviesoforinės sankryžos? O po estakada vistiek kamščiai. Genialu
Grįžtant prie temos. Dar vienas superinis Studio RaR video:
https://www.youtube.com/watch?v=qTJZtaJg2CAPaskutinis taisė Briedis; 2018.03.25, 12:14.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNukreipia iki sekančios šviesoforinės sankryžos? O po estakada vistiek kamščiai. Genialu
- 2 patinka
Comment
Comment