Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Man irgi labiau patinka tunelio variantas po Minijos gatve. Bet cia yra vienas minusas. Jei tiestu tuneli, reiketu izkelti didziuli inzinieriniu tinklu mazga. Viadukas sioje vietoje manau atrodytu neblogai, bet tada reiktu keisti pati plana, nes projekte numatytas tunelis. O tai dar atitolintu projekto pradzia. Zodziu abu variantai turi dideliu minusu ir pliusu.

    Comment


      #42
      Biurokratinės pinklės dusins Klaipėdą
      nu jo..manau geriausiai atrodytų Vantinis viadukas - tiltas.. Gražūs miesto "vartai"
      Jei kauniečiai nesupyks, - Lietuvos širdis <3

      Comment


        #43
        Na nemanau, kad šiuo sunkiu periodu bus atsižvelgta į grožį, nebent darytų arkinį variantą, kuris būtų kur kas pigesnis nei tarkim vantinis.

        Comment


          #44
          Kažkaip Vilniaus pietinio viaduką planavo padaryt pakabinamą. Ir kas gavos? Nei šis nei tas.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            #45
            Aptarta Baltijos prospekto žiedų rekonstrukcija

            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...rukcija-218961

            Comment


              #46
              Malonios zinios. Dabar tik reikes laukti statybu pradzios. Bet dar neaisku, ka nuspres daryti su Minijos gatves ir Baltijos prospekto sankryza.

              Comment


                #47
                Trijų sankryžų projektai

                Trečias projekto žingsnis - sprendžiamos trijų Baltijos prospekto sankryžų su skersinėmis gatvėmis problemos. Mokslininkų teigimu, transporto srautas į KKT šiomis pagrindinėmis transporto arterijomis sudarys tik 5 proc. Didžiausia problema šiandien - miesto transporto kamščiai.

                Manoma, kad kol išaugs krovinių srautai į KKT, Minijos g. ir Baltijos pr. sankryža gali būti vieno lygio. Šiam projektui įgyvendinti reikėtų kelių milijonų litų. Su visas tris sankryžas projektuojančiais specialistais sutarta, jog jie parengs du minėtos sankryžos variantus: be laikino vieno lygio varianto ir tunelio tipo (įvažiavimo kelias į KKT eitų po Minijos gatve). Taigi bus turimas projektas ateičiai, kai atsiras poreikis ir bus lėšų.
                Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžoje bus statoma estakada, sujungsianti Šilutės plentą, nes būtent šia kryptimi eina pagrindinis miesto transporto srautas. Taikos pr. ir Baltijos pr. sankryžoje bus suformuotas tunelis (Baltijos prospektas "palįs" po Taikos prospektu).

                http://www.ve.lt/?data=2009-06-04&ru...&id=1244056843


                Gražiausiai...kelis milijonus galima į balą išmesti. Žinant, kad Minijos ir Dubysos gatvės sankryža, po pastarosios gatvės atkarpos tarp Taikos prospekto ir Minijos gatvės rekonstrukcijos, taps šviesoforine, tai miestas tikrai taps šviesoforų karalyste...
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #48
                  2009-08-21
                  Estakados statyba tolsta
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #49
                    2009-09-04
                    Į terminalą - tuneliu

                    Pagaliau sveiko proto dozė.

                    Baltijos prospektas baigsis tuneliu?
                    2009 m. Rugsėjo 04 d.
                    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.09.05, 03:15.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #51
                      Teigiama, kad visi projektuotojų siūlymai gyventojams sąlygų nepablogintų.
                      Nepablogintų. Nieko sau, kaip gyventojams PASISEKĖ.

                      OptimalIAUSias variantas vistik nebus pasirinktas. Na nieko, kažkam bus daugiau darbo tiesti gatvę, o vėliau po kelių metų ją išrausti ir statyti tunelį
                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                      Comment


                        #52
                        Parašė music Rodyti pranešimą
                        Nepablogintų. Nieko sau, kaip gyventojams PASISEKĖ.

                        OptimalIAUSias variantas vistik nebus pasirinktas. Na nieko, kažkam bus daugiau darbo tiesti gatvę, o vėliau po kelių metų ją išrausti ir statyti tunelį
                        Nieko keisto, gi čia Lietuva, geriau dirbti du darbus, nei padaryti viską iki galo, na bent kelininkai turės darbo tiek dabar tiek vėliau

                        Comment


                          #53
                          Sankryžos tunelis palauks geresnių laikų

                          http://www.ve.lt/?data=2009-11-18&ru...rub=1190113119

                          Tunelį galim pamiršti visiems laikams, ne mūsų stabdžiams tokį pastatyti

                          Comment


                            #54
                            Parašė Fanas Rodyti pranešimą
                            Sankryžos tunelis palauks geresnių laikų

                            http://www.ve.lt/?data=2009-11-18&ru...rub=1190113119

                            Tunelį galim pamiršti visiems laikams, ne mūsų stabdžiams tokį pastatyti
                            Gal reiktų sakyti ne stabdžiams, o gazui.
                            Flickr

                            Comment


                              #55
                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Gal reiktų sakyti ne stabdžiams, o gazui.
                              Prie ko čia gazas, nesupratau minties???? Ir išvis nesuprantu kam dešimt milijonų paprastai sankryžai įrengti, kažkoks pinigų praplovimas.

                              Comment


                                #56
                                Parašė Fanas Rodyti pranešimą
                                Prie ko čia gazas, nesupratau minties???? Ir išvis nesuprantu kam dešimt milijonų paprastai sankryžai įrengti, kažkoks pinigų praplovimas.
                                Turėjau omeny pinigų trūksta, o ne politinės valios kokios nors. Beto, juk sakoma, kad nėra tokių srautų, kad reiktų to tunelio. O paprasta sankryža nekainuos 10 mil., ten parašyta iki tiek.
                                Flickr

                                Comment


                                  #57
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Turėjau omeny pinigų trūksta, o ne politinės valios kokios nors. Beto, juk sakoma, kad nėra tokių srautų, kad reiktų to tunelio. O paprasta sankryža nekainuos 10 mil., ten parašyta iki tiek.
                                  Šiaip buvo kalbama visada kad visas transportas į terminalą turi patekti be kliūčių, bet kaip matome viena jau atsiranda, žiūrėsim kaip seksis su kitomis likusiomis žiedinėmis sankryžomis. Manau, kad prie dabartinių kainų tas 50 milijonų tikrai nebūtų kainavę, dalį lėšų galbūt būtų pavykę gauti iš paramos fondų, dalį patys verslininkai prisidėję ir kitą dalį būtų pridėjusi savivaldybė. Visgi čia objektas neeilinis ir jo statyba kalbama, kad kainuos 300 - 400 milijonų, tad tas 50 ar mažiau milijonų nebevaidina čia didžiulio vaidmens ir šiaip užsieniečiams jau būtume turėję parodyti kažkokią infrastruktūrą ir pati sankryža būtų buvusi užmiršta šimtmečiui Nes išsivysčiusiose šalyse manau net abejonių nekiltų dėl tunelio statybos, bet ką padarysi nesame tokia turtinga šalis, tad teks absiriboti šviesaforu.

                                  Comment


                                    #58
                                    O netoliese šitos šviesoforinės sankryžos atsiras dar viena (Minijos/Dubysos) ir bus valio. O galvojau, kad gausis tarsi kompensacija.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #59
                                      Sankryžos bus pradėtos rekonstruoti iš antro galo

                                      http://www.ve.lt/?data=2009-11-26&ru...&id=1259176582

                                      Pas mus visada viskas daroma iš kito galo..... reikėjo pirma daryti rekonstrukciją šilutės plento ir Baltijos prospekto, kur patys didžiausi srautai ir auto apkrovimas, neįsivaizduoju kas dėsis kai bus baigta rekonstrukcija Jakų žiede, ko gero nuo jakų bus kamsčiai, kad įvažiuoti į Klaipėdą. Dabar dar Jakų žiedas prilaikydavo tą automobilių srautą, o po rekonstrukcijos viskas persikels iki šilutės pl su baltijos prospektu žiedu.

                                      Comment


                                        #60
                                        Parašė Fanas Rodyti pranešimą
                                        Sankryžos bus pradėtos rekonstruoti iš antro galo

                                        http://www.ve.lt/?data=2009-11-26&ru...&id=1259176582

                                        Pas mus visada viskas daroma iš kito galo..... reikėjo pirma daryti rekonstrukciją šilutės plento ir Baltijos prospekto, kur patys didžiausi srautai ir auto apkrovimas, neįsivaizduoju kas dėsis kai bus baigta rekonstrukcija Jakų žiede, ko gero nuo jakų bus kamsčiai, kad įvažiuoti į Klaipėdą. Dabar dar Jakų žiedas prilaikydavo tą automobilių srautą, o po rekonstrukcijos viskas persikels iki šilutės pl su baltijos prospektu žiedu.
                                        Aš nesuvokiu kas pasikeis, kai bus pabaigta rekonstrukcija Jakų žiede? Taigi mašinų srautas liks toks pat kaip ir buvo Beje, nesuprantu koks skirtumas ar statys pirma Taikos g.- Baltijos pr., o paskui Šilutės pl.- Baltijos pr. ar atvirkščiai? Eilinės žurnalistų nesąmonės!
                                        "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                        Comment

                                        Working...
                                        X