Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių lygių sankryžos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelių lygių sankryžos

    Nepertraukiamo eismo žiedinės sankryžos schemą sukūrusių inžinierių idėjos Lietuvoje neranda vietos Ar jos Lietuvoje atneštų naudos, ir kiek laiko ta nauda truktų?



    Ingos Juodytės nuotr.

    Šaltinis:
    Vilniaus diena 2008-11-26
    Renaldas Gabartas
    Lietuviškas "kamščiatraukis"http://vilniaus.diena.lt/dienrastis/...traukis-186305
    Paskutinis taisė Romas; 2008.11.27, 19:44. Priežastis: Pridėta nuotrauka

    #2
    Panašu, kad kažkas nusprendė išrasti dviratį.
    Got sun in my face, sleeping rough on the road

    Comment


      #3
      Įdomu būtų pabandyti. Tarkim Jakų žiedo vietoj...

      Comment


        #4
        Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
        Panašu, kad kažkas nusprendė išrasti dviratį.
        Čia jau panašiau į dviračio, rodos, vykusį patobulinimą, o ne jo išradimą iš naujo Žinoma, spręsti, ar tai geras sprendimas, galima tik tai pritaikius praktikoje ir pabandžius.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          #5
          Na, straipsnyje rašyta, kad šis naujas sprendimas kainuotų panašiai kiek ir dobilo formos sankryža. O ji užima daugiau vietos. Žinoma, statant naują "išradimą" yra ir rizika ką nors ne taip padaryti, susidurti su nenumatytomis problemomis ir pan.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            #6
            Buvo jau ne karta rasyta ir reklamuota ta ju "pyne" ir paveiksliukai rodyti... Vistiek verkslena, kad "geniali" ideja neprigyja, suprask "kaimieciai neivertina idejos genialumo". Savo ruoztu galiu pareiksti, kad ideja nevykusi, t.y. neapgalvota iki galo ir turi daug minusu. Is esmes panasiu sankryzu netruksta pasaulyje ir jos yra gigantiskos.. Kazi kaip musiskiai siulo ja taip sukompaktinti, islaikydami keliams keliamus reikalavimus (nuolydzius, kreiviu spindulius)?
            Paskutinis taisė Ginthus; 2008.11.27, 06:37.

            Comment


              #7
              Kiek suprantu, tokioje sankryžoje reiktų statyti keturis (!) gana komplikuotos konfigūracijos viadukus, vietos tokia sankryža užims taip pat daug (neužmirškim brangios privačios žemės). Taip kad jokiu genialumu čia nekvepia.

              Comment


                #8
                Ko jūs stebitės. Išradimo autorius - pagyvenęs inžinierius. Jis su savo žiguliuku sankryžą įveiktų saugiu 40km/h greičiu ir nerūpėtų jam tie nuolydžiai ir spinduliai ...
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  #9
                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  Įdomu būtų pabandyti. Tarkim Jakų žiedo vietoj...
                  Jakų žiede reikia paprastos estakados plius alternatyvaus įvažiavimo (dar geriau - dviejų) į Klaipėdą iš A1.

                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Čia jau panašiau į dviračio, rodos, vykusį patobulinimą, o ne jo išradimą iš naujo Žinoma, spręsti, ar tai geras sprendimas, galima tik tai pritaikius praktikoje ir pabandžius.
                  Patobulinimą, po kurio dviračiui buvo pritaisytas variklis, tobulesnė transmisija, stabdžiai, žibintai, tvirtesnis rėmas. Gavosi motociklas su savo galimybėmis, gabaritais ir kaina. Ir dar labai abejoju, ar tokia sankryža dėl savo žiedo formos būtų kažkuo pranašesnė, nei John įdėtose nuotraukose matomos kelių lygių sankryžos.
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    #10
                    Jei tiesiog ta pati zieda padidintume 2-3 kartus, problemu ir taip nebeliktu, ir nebeprireiktu to alia "kamsciatraukio" su keliomis estakadomis. Problemos kyla butent del suspaustu erdviu, kai telpa tik paprastas kompaktiskas ziedas, o vaziavimas juo darosi sudetingas del daznu persirikiavimu trumpose atkarpose. Dazna situacija, kad transporto srautas zenkliai issiskiria tik 1 ar 2 kryptimis, tad visai logiska iskelti ta 1 ar 2 srautus i kita lygi, kaip tai padaryta Vilniuje prie Spaudos rumu, Pedagoginio, bei Gerosios vilties ziede. Teoriskai nera idealus variantas, taciau nesunkiai pritaikomas suspaustose erdvese prie faktiniu srautu poreikiu.

                    Comment


                      #11
                      Aš čia dabar gal biškį ne į temą paklausiu, bet, Ginthus, kas pigiau - estakada ar kasimasis žemyn? Nes mes antai nuolat sprendžiam klausimą keldami viaduką. Tuo tarpu kiek teko būti pietuose (Ispanija, Turkija), ten iš esmės viskas sprendžiama pasikasant žemyn, mašinos neria į tunelį ir vėl iškyla, taip nestabdydamos eismo ir be jokių šviesoforų.
                      Jūsų,
                      Analitikas PlėtRa™

                      Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                      Comment


                        #12
                        Gali būti, kad priklauso nuo grunto. Jeigu uola, kaip Ispanijoje ar Turkijoje, tai gal užtenka tik išrausti ir nieko nereikia per daug tvirtinti. O Lietuvoje tai tas tunelis taigi vis tiek butu su sienom, lubom, kitaip neišeina. Tai tada turbūt pigiau estakada.

                        Comment


                          #13
                          Teisingai. Ir tai ne vienintelis faktorius. Nepamirskime ir inzineriniu tinklu iskelima, o taip pat vietinio reljefo ipatumus. Dauguma atveju neapsieisim be tokiu konstrukciju. Isskirtiniais atvejai pritaikoma metalinis gofruotas vamzdis, tai gaunasi pigiau. Bet jis atlaiko santykinai nedideli grunto slegi, beigi turi kitu apribojimu, tad dazniausiai pritaikomas pvz. pravaziavimui po gelezinkelio pylimu. Reikalingi skaiciavimai, kas apsimokiau.
                          Kaip ir pvz. su ta pacia estakada/viaduku, tenka paskaiciuot optimalu tarpatrami (kolonu skaicius VS perdangos konstrukcija). Didinant tarpatrami reikia maziau kolonu, taciau sunkeja perdangos konstrukcija.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2008.11.28, 13:28.

                          Comment


                            #14
                            Šita schema labiau panaši į turbinos formos mazgą (turbine interchange).



                            Ką parodė John yra geriausias ir brangiausias variantas, stack interchange. Jo brangumas tame, kad viduryje jis turi keturis eismo lygius. Turbina pigesnė, nes joje išsisukama su dviem eismo lygiais.

                            O dobilo formos mazgas -- išbandyta ir atgyvenus idėja. Šešiasdešimtais metais jų pristatė šimtus Vokietijoje ir JAV, o dabar po truputį keičia, nes dobilas turi susikertančių srautų problemą viduryje, kai vieni įvažiuoja iš lapelio, kiti bando išsukt kitame.

                            Daug info apie transporto mazgų topografijas su nuotraukom yra Wikipedijoj: http://en.wikipedia.org/wiki/Interchange_(road)
                            Paskutinis taisė alga; 2008.11.29, 10:46.

                            Comment


                              #15
                              Didkusija šioje temoje išsiplėtė teigiama kryptimi.
                              Atitinkamai pakeistas temos "Idėja. Nepertraukiamo eismo žiedinės sankryža" pavadinimas.

                              Comment


                                #16
                                Parašė alga Rodyti pranešimą
                                Šita schema labiau panaši į turbinos formos mazgą (turbine interchange).

                                Atvaizdas


                                Ką parodė John yra geriausias ir brangiausias variantas, stack interchange. Jo brangumas tame, kad viduryje jis turi keturis eismo lygius. Turbina pigesnė, nes joje išsisukama su dviem eismo lygiais.

                                O dobilo formos mazgas -- išbandyta ir atgyvenus idėja. Šešiasdešimtais metais jų pristatė šimtus Vokietijoje ir JAV, o dabar po truputį keičia, nes dobilas turi susikertančių srautų problemą viduryje, kai vieni įvažiuoja iš lapelio, kiti bando išsukt kitame.

                                Daug info apie transporto mazgų topografijas su nuotraukom yra Wikipedijoj: http://en.wikipedia.org/wiki/Interchange_(road)
                                Iš esmės visos tos ,,pynės'' ir įvairių formų kelių lygių sankryžos yra atgyvenusios, nes tarkim JAV buvo statomos pries kelis dešimtmečius. Toj pačioj ,,turbinoj'' paskaičiuok, kiek yra vietų, kur reikia ,,įsipaišyti'' į pagrindinį kelią nors ir yra greitėjimo juostos? O kai srautai visomis kryptimis yra labai dideli, tai padaryti nėra nei labai lengva, nei saugu. Beto susidaro spūstys kaip Vilniuje tarkim Geležinio vilko ir V. Pietario gatvių sankirtoje, nors ji dviejų lygių. Žodžiu tokias sankryžas apsimoka statyti tik užmiesčio magistralėse, o mieste tikrai ne visur tinka. Kai srautai visomis pusėmis yra gana dideli ir panašus, geriau reguliuoti tokią sankryža šviesaforais.
                                Flickr

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Žodžiu tokias sankryžas apsimoka statyti tik užmiesčio magistralėse, o mieste tikrai ne visur tinka. Kai srautai visomis pusėmis yra gana dideli ir panašus, geriau reguliuoti tokią sankryža šviesaforais.
                                  Apie šviesoforų privalumus yra atskira tema.



                                  Prieš porą savaičių Rygoje atidarytas Pietinis tiltas (Dienvidu tilts).
                                  Ten pastatyti keli transporto mazgai.
                                  Trasos schema su animacija:
                                  http://www.riga.lv/media/dtilts/

                                  Slavų gatvės (Slāvu iela) mazgo schema:

                                  http://www.dienvidutilts.lv/index.ph...d=1&menu_id=59
                                  Paskutinis taisė Romas; 2008.11.30, 21:10.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                    Gali būti, kad priklauso nuo grunto. Jeigu uola, kaip Ispanijoje ar Turkijoje, tai gal užtenka tik išrausti ir nieko nereikia per daug tvirtinti. O Lietuvoje tai tas tunelis taigi vis tiek butu su sienom, lubom, kitaip neišeina. Tai tada turbūt pigiau estakada.


                                    siaip paivairinimui apie kelius:-)))











                                    Comment


                                      #19
                                      Įdomus puslapis

                                      http://members.cox.net/mkpl/road.html

                                      Comment


                                        #20
                                        Na, Lietuvoj irgi yra ką parodyt, garsusis IX fortas http://www.openstreetmap.org/?lat=54...layers=B000FTF

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X