Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A4] Vilnius - Valkininkai - Merkinė - Druskininkai (Gardinas)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [A4] Vilnius - Valkininkai - Merkinė - Druskininkai (Gardinas)

    Maršrutas Vilnius - Druskininkai
    Puikiai sutvarkytas kelias, kuriuo visada malonu važiuoti


    Šiaip gražu


    Lygu, platu, tvarkinga


    Ši vieta gražiausia visoje atkarpoje, tik gal nuotraukoje netaip gražiai žiūrisi


    Posūkis


    Toks kelias eina nevisai iki pat Druskininkų, likus ~27 km po sankryžos tenka panaudoti ir nevisai lygų, bet padorų kelią. Tiesa pro Grūtą einanti ilgoka atkarpa sutvarkyta, tai nieko dabar šis kelias (deja tos sutvarkytos atkarpos nenufotografavau )
    Paskutinis taisė Romas; 2009.01.29, 20:12. Priežastis: Kopija iš temos "Lietuvos keliai"

    #2
    [A4] Vilnius - Valkininkai - Merkinė - Druskininkai (Gardinas)

    Šis magistralinis kelias dar neturėjo savo temos.
    Vėliau bus įkeltos ir nuotraukos iš kitų temų

    Comment


      #3
      Turbūt pirmą kartą šiame forume cituojamas leidinys "Vakaro žinios", kuris pirmas aprašė tuos erzinančius greičio ribojimus kelyje A4.


      www.vakarozinios.lt
      2008 spalio mėn. 4 d. 08:04

      Visi keliai į storą piniginę veda (foto)

      Lietuvos valstybė paaukojo stambiam verslui ir visuomenės patogumui. Net pagrindiniuose šalies keliuose susidaro spūsčių - verslininkai ties savo gamyklomis sugebėjo įrengti eismą jaukiančias sankryžas. Tačiau Automobilių kelių direkcija įsitikinusi, kad verslininkų gerovė - svarbesnė, - rašo dienraštis "Vakaro žinios".

      Verslui patogu, žmonėms - ne
      Į "Vakaro žinias" kreipęsi skaitytojai tvirtino, kad eismo sąlygos kelyje Vilnius-Druskininkai - tragiškos. Šios problemos priežastis - įrengtos salelės, apribotas greitis. Rodos, kelias "pakoreguotas" dėl verslininkų įgeidžių. Mat reikėjo privažiavimo prie pastatytų logistikos centrų ir gamyklų komplekso.

      Kalta direkcija
      Logistikos centrą prie Vilniaus ribos, Dobrovolės gatvėje, stačiusios įmonės "MEI Baltija" atstovas tvirtino, kad visiems įtikti neįmanoma.
      "Tokį sprendimą padarė projektuotojai. Valstybinė komisija priėmė projektą, viskas suderinta su Kelių direkcija. O jei ir yra nepatogumų - taip nepadarysi, kad kiekvienam vairuotojui būtų patogu", - išaiškino įmonės atstovas.

      Kalta direkcija
      Kitos kelią "pakoregavusios" įmonės UAB "MEGRAME" plėtros direktorius dėl prastų eismo sprendimų ir nepatogumo kaltino Automobilių kelių direkciją.
      "Mūsų pasiūlytame projekte buvo posūkis į kairę iš atskiros juostos, taip pat ir posūkis į dešinę iš atskiros. Tačiau Automobilių kelių direkcija jo nederino ir privertė projektą perdaryti. Motyvacija - gali kilti avarinių situacijų dėl prasto matomumo. Mums tai labai nepatiko".

      Tačiau paklaustas, kodėl pasinaudota piliečių patogumo sąskaita ir įrengtas pigesnis variantas - ne viadukas, o siauras posūkis - jis paaiškino, kad lietuviai tam dar nepribrendo.
      "(...) Būtų mūsų prašę viaduko, būtume jį ir padarę. Aš tikiu, kad nepatogu. Matau didelę problemą. Bet įgyvendinama tas, ko iš mūsų prašoma",

      Direkcija... nekalta
      Automobilių kelių direkcijos vadovo pavaduotojas paaiškino, kad direkcija laikosi pozicijos nežlugdyti verslininkų, nors tai ir kelia nepatogumų bei saugumo problemų lietuviams.
      "Aišku, būtų malonu visur turėti dviejų lygių sankryžas. To besąlygiškai reikalaujama automagistralėse ir greitkeliuose. O čia - magistralinis kelias. Tad techninės sąlygos leidžia vieno lygio sankryžą. Jei reikalausime daugiau, mes sužlugdysime Lietuvos verslą. Viaduką padaryti kainuotų daugiau nei milijoną litų. Sprendimas buvo priimtas prieš keletą metų, tai gal ne visai apskaičiuotos perspektyvos. Kol kas, manau, ten dar nėra didelės tragedijos, dar saugu. Bet ateityje, jei reikės ką nors daryti, priemonės bus taikomos",

      Pinigų anarchija pakeitė kryžiaus kelius
      Seimo narys V. Čepas:
      "(...) Lėtas važiavimas, kaip ir labai greitas, kelia pavojų. Sukeliama grandininė reakcija, kiti nervinasi, lenkia. Aišku, dabar, po muštynių, kumščiais nemosikuosi. Sakys - patys leidote. Bet čia labai stipriai prašauta - tokius dalykus turi aiškintis STT (...). Ten juk kelias labai judrus, o kai leidžia apsiriboti kelių ženkliukų pastatymu, tai kelia labai rimtų, pagrįstų įtarimų"

      Parlamentaras atkreipė dėmesį, kad tokių logiškai nesuprantamų sprendimų vien Vilniuje - apstu. (...)
      "Užuot ėję prie Europos kelių saugumo remontuodami, kišdami šimtus milijonų, mes tolstame nuo tų dalykų. (...) Tokių atvejų - ne vienas. Ir Ukmergės plente pridaryta posūkių į kairę. Tokių dalykų išvis negali būti tokio intensyvumo trasoje. Turi būti viadukas su posūkiu į dešinę kaip ir šiuo atveju"



      Visas straipsnis: http://www.vakarozinios.lt/lt/naujie...gine_veda_foto

      Comment


        #4
        Klausimai - atsakymai iš Lietuvos kelių direkcijos tinklapio
        Kada bus pradėta daryti žiedinė sankryža, pėsčiųjų takas ir apšvietimas ties keliu A4 Vilnius–Varėna–Gardinas ties Valkininkų miesteliu. ( 2009-01-18 )

        Atsižvelgiant į esamą finansavimą, planuojama įrengti žiedinę sankryžą, pėsčiųjų taką ir apšvietimą 2009-2011 metais.
        http://www.lra.lt/lt.php/klausimai/129#question5596

        Comment


          #5
          "Druskonis", 2009 m. sausio 9 - 15 d. Nr. 2 (986)
          Įvažiavimas į kurortą – su simboliu

          Monumentalus kurorto simbolis ir gėlės apšviestoje žiedinėje sankryžoje, - toks vaizdas netrukus pasitiks atvykstančiuosius į kurortą.
          Savivaldybės taryba gruodžio 23 d. posėdyje patvirtino magistralinio kelio A4 Vilnius – Varėna – Gardinas 126 km (kelių sankirta ties „Armėnų šašlykine“) bei 128,64 km (Pariečės) sankryžų rekonstravimo specialiuosius planus.
          Pasak Savivaldybės architektūros ir urbanistikos skyriaus, esamos trišalė ir keturšalė sankryžos esą neužtikrina eismo saugumo, - susidaro daug konfliktinių taškų įvažiuojant ar išvažiuojant į magistralinį kelią Vilnius – Varėna – Gardinas. Siekiant pagerinti eismo saugumą ir užtikrinti eismo laidumą mažiausiomis automobilių prastovomis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos planuose numatyta minėtose sankryžose įrengti žiedines sankryžas su apšvietimu. Specialiuosius planus parengė UAB „Kelprojektas“.
          Anot mero R.Malinausko, po rekonstrukcijos darbų įvažiavimas į Druskininkus turėtų akivaizdžiai pasikeisti: apšviestoje žiedinėje sankryžoje numatoma pastatyti kurorto simbolį, ją papuošti gėlėmis. Sutvarkyta sankryža įspės vairuotojus, jog įvažiuojama į miestą, todėl privalu riboti greitį.
          http://www.druskonis.lt/beta/2009-01...=miesto_zinios

          Comment


            #6
            Video (trukmė - 4 min.)
            Alytus - Valkininkai - Vilnius (128 ir A4 keliai)
            http://www.youtube.com/watch?v=Da3kp...eature=related

            Comment


              #7
              Klausimas, įdomu gi kada prasidės degalinės ir žiedo statyba ties Merkine. Mačiau ten jau nutiesta elektros pastotė, bet kol kas daugiau niekas nevyksta.
              DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

              Comment


                #8
                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                Žodžiu sugalvojau atsiversti savo gimtojo miesto (Rokiškio) laikraščio svetainę, pažiūrėti kokios aktualijos ir prieš akis išniro straipsnis. Va nuoroda: http://www.grokiskis.lt/lt/temos/die...ilijonas-.html . Perskaičiau viską ir juokiausi pro ašaras. Žodžiu esmė tokia, kad lygiame TIESIAME kelyje, kur eismo intensyvumas nėra didelis. Norima įrengti žiedinę sankryžą... Esmė, kad matomumas toje sankryžoje yra kuo puikiausias, kadangi kelias nedaro jokio vingio ar panašiai. Šis žiedas atliks tik vieną funkciją - eismo stabdymo ir aplinkos teršimo. Kadangi keliu važiuoja gan daug "furų", tad jos turės sustabdyti, tada akseleruotis, kas reikš - pasidėjusi CO2 kiekį tenais. Žodžiu smagu. O smagiausia, kad tai atsieis milijoną. Man nesvarbu, kad projektuota buvo ne krizės metu. Net ir ne krizės metu tai atrodo idiotiška. Yra svarbesnių vietų tame pačiame Rokiškio rajone kur reikia žiedinės sankryžos. Prie Rokiškio sankirtoje su 122 keliu ji butų 1000000 kartų reikalingesnė, nes daugiau eismo ir vieta ne tokia aiški. Tai va. Taip leidžiami pinigai vėjais. Milijoną galėtų skirti miesto gatvių tvarkymui ir tai tikrai duotų daugiau naudos. Tai tiek. Išsipasakojau
                Dar va prisegiau vaizdinę medžiagą kur yra sankryža. Pažymėjau raudona rodykle
                Atvaizdas
                Panašus žiedas suplanuotas ant A4 ties Valkininkais. Protu nesuvokiami dalykai. Negi negalima iškast po keliu elementarų tuneliuką ir padaryt nuvažiavimus ir privažiavimus. Nemanau, kad žiedą pastatyti pigiau...

                Comment


                  #9

                  Posūkyje ties Valkininkais neseniai visiškai neliko šimtamečių medžių

                  Comment


                    #10
                    Antroje nuotraukoje parodytos eismo NEsaugumo salelės snieguotą naktį išvis nematomos.
                    Kai kas nors ištikš į tuos kuolus, eismo saugumo "specialistai" vėl galvos kaip panaudoti valdiškus pinigus atstatymui į ankstesnę padėtį.

                    Comment


                      #11
                      ...

                      Max 70 metų buvo. Be to labai jau daug pavojų jie kėlė. Avarijų daug ten buvo ir t.t.

                      Parašė HSV Rodyti pranešimą
                      Atvaizdas

                      Posūkyje ties Valkininkais neseniai visiškai neliko šimtamečių medžių

                      Comment


                        #12
                        Parašė HSV Rodyti pranešimą
                        Atvaizdas

                        Posūkyje ties Valkininkais neseniai visiškai neliko šimtamečių medžių


                        Taip ir turetu buti. senai jau irodyta,kad storesnio nei 10 cm skersmens medzio automobilis jau nebenulauzia,o buna pats visiskai sumaitojamas. Todel pakelese galetu augti tik visiskai jauni ir liauni medeliai ,o ne simtameciai su storiausiais kamienais.

                        Comment


                          #13
                          Dėl tų medžių pritariu praeiviui, svarbiausia turėtų būti saugumas. Jei neklystu, išpjauti medžiai - tai tikriausiai tuopos, kurios yra ypač trapios, tuo labiau jei pažeistos puvinio. Bet šiandien ten važiavau ir mačiau sumestus pakelėje rąstus, kamienai, drįstu tvirtinti, sveiki. Kita vertus, netikiu, kad kas užsiims senųjų medžių vietoje atsodinti pakelės želdinius.

                          Comment


                            #14














                            Kertame Merkio upę


                            Merkinės kryžkelė

                            Comment


                              #15
                              Valkininkų geležinkelio stotis pagaliau tapo Naujaisiais Valkininkais

                              Comment


                                #16
                                Kažkada teko įveikti šio kelio atkarpą Vilnius-Druskininkai dviračiu, tai tikrai padorus kelias, o ir vaizdai gražūs, tad važiuoti buvo vienas malonumas :7
                                Dear Sir,

                                Comment


                                  #17
                                  Nedidelis reportažas iš A4 su naujais įspėjamaisiais ženklais - temoje Kelių ženklinimas Lietuvoje






                                  Paskutinis taisė Romas; 2011.04.09, 06:45.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    O čia kažkokie kitokie pavojaus šaltiniai
                                    Šita nuotrauka priminė dar vieną kelių ženklinimo perliuką Lietuvoje. Tas perlas, tai gyvenvietę žymintys balti ženklai "Valkininkai". Nors važiuojant A4 keliu, tų Valkininkų beveik nė kvapo nesijaučia. Gyvenvietė yra tik vienoje kelio pusėje, nuo jo artimiausi namai nutolę ~100m, tik dveji pastatai yra arčiau kelio, bet ir tai ne prie pat. Taigi pagal ženklus lyg ir važiuojama per gyvenvietę, bet namų nesimato, kelio parametrai nepakinta. Nėra jokios vizualinės aplinkos informacijos vairuotojui, kad reikia važiuoti lėčiau, gali pasitaikyti pėsčiųjų, dviratininkų. Taigi tas ženklas atrodo (gal netgi yra) stovintis visiškai ne vietoje.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Šita nuotrauka priminė dar vieną kelių ženklinimo perliuką Lietuvoje. Tas perlas, tai gyvenvietę žymintys balti ženklai "Valkininkai". Nors važiuojant A4 keliu, tų Valkininkų beveik nė kvapo nesijaučia. Gyvenvietė yra tik vienoje kelio pusėje, nuo jo artimiausi namai nutolę ~100m, tik dveji pastatai yra arčiau kelio, bet ir tai ne prie pat. Taigi pagal ženklus lyg ir važiuojama per gyvenvietę, bet namų nesimato, kelio parametrai nepakinta. Nėra jokios vizualinės aplinkos informacijos vairuotojui, kad reikia važiuoti lėčiau, gali pasitaikyti pėsčiųjų, dviratininkų. Taigi tas ženklas atrodo (gal netgi yra) stovintis visiškai ne vietoje.
                                      Nepaisant plataus, tiesaus kelio, tai labai avaringa vieta, turinti juodosios dėmės statusą. Ten buvo nemažai skaudžių avarijų, todėl važiavimo greitis buvo ir yra nuolat mažinamas. Taigi ženklas ten reikalingas. Beje, šiek tiek nukrypstant nuo temos, siekiant sumažinti avarijų skaičių, bus rekonstruojama esama trišalė sankryža 53-ame kilometre (su keliu 5004 į Varėną) į žiedinę.

                                      http://195.182.69.194/lt/Naujienospr...mimoprojektas/
                                      http://www.lra.lt/lt.php/veikla/teri...os_rajone/7051

                                      Tada kelias šiek tiek pasikeis

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Adaras Rodyti pranešimą
                                        Nepaisant plataus, tiesaus kelio, tai labai avaringa vieta, turinti juodosios dėmės statusą. Ten buvo nemažai skaudžių avarijų, todėl važiavimo greitis buvo ir yra nuolat mažinamas. Taigi ženklas ten reikalingas. Beje, šiek tiek nukrypstant nuo temos, siekiant sumažinti avarijų skaičių, bus rekonstruojama esama trišalė sankryža 53-ame kilometre (su keliu 5004 į Varėną) į žiedinę.

                                        http://195.182.69.194/lt/Naujienospr...mimoprojektas/
                                        http://www.lra.lt/lt.php/veikla/teri...os_rajone/7051

                                        Tada kelias šiek tiek pasikeis
                                        Kaip tik čia neseniai dariau vieną namų darbą eismo saugumo tematika ir nagrinėjau būtent tą ruožą ties Valkininkais. "Juodoji dėmė" ten yra tik ties ta sankryža (53,24km) su 5004 keliu.

                                        2006 -2009 eismo įvykiai:


                                        Kiti įvykiai, o ypač tas apvirtimas yra tikrai nesusiję su gyvenviete. Aš ne prieš greičio ribojimą ties minima sankryžą, bet prieš viso ruožo patalpinimą į "gyvenvietę", nes realiai kelias jos nekerta. Galima būtų tik uždėti greičio ribojimą prie sankryžos ir tai būtų efektyviau, nei "gyvenvietės" ženklas viduryje laukų.

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X