Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Krantines juk galima patobulint. Ne tech. projektas čia, gi tik pasiūlymas Neabejoju, kad pritaikys prie Neries krantinių projektų.
    Man atrodo normalūs, save gerbiantys architektai galėtų ir patys apie tai pagalvot prieš pateikiant projektą, ne? Tiltas (tuo labiau toks joks) nėra K18, Quadrum ar Swedbankas, kad būtų daug darbo, detalių ir niuansų kuriant projektą. Bet tai, kad savo pasiūlyme jie siūlo kokių 70' ar 80' sprendimą, kurio kaip tik bandoma atsikratyt, gan daug pasako apie jų adekvatumą...

    Aš šito varianto visiškai nelaikau defaultiniu. Kuo jis defaultinis? Man jis kaip tik atrodo moderniai, nes yra grakštus ir atrodo tinkantis tai vietai:


    Sakyčiau absoliučiai viskuo. Jūs pasirinkot geriausią rakursą ir net iš jo jis atrodo taip, kaip tūkstančiai kitų tiltų per autostradas.

    Šito idėja gal ir nieko, bet įgyvendinimas (ažūrinis) man labai nepatinka:


    Iš pateiktų variantų šitas man visai patinka, kaip ir šitas:



    Bet asmeniškai aš norėčiau ten matyt kažką tokio, kad tiltas nebūtų tiesiog perėja per upę, bet ir pats taptų viešąja erdve:


    Comment


      Viskas atsiremtų į kainą to "norėčiau" atveju. Ji būtų matyt kokius 5 kartus didesnė, nei pateiktų paprastų variantų. O vayrotojei ir aftomobilystai jau dabar pyksta, kad stato čia visokius, vietoj to, kad Geležinio vilko tiltą praplatintų, kur kamščiai dideli.
      Šimašiaus administracija nepasižymi stuburo turėjimu ir toks ekonominis variantas matyt yra visai tinkamas approach tiek bandant neužpykdyti debilų, tiek normaliems žmonėms irengti labai reikalingą pėsčiųjų jungtį.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Ar čia stuburo neturėjimas ar tiesiog mokėjimas protingai leisti pinigus? Tokių tiltų dažnai nestato net turtingos šalys.

        Net Londonas atsisakė pasaulyje taip garsiai išpopuliarinto žaliojo tilto: https://inhabitat.com/thomas-heather...ally-scrapped/

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Ar čia stuburo neturėjimas ar tiesiog mokėjimas protingai leisti pinigus? Tokių tiltų dažnai nestato net turtingos šalys.

          Net Londonas atsisakė pasaulyje taip garsiai išpopuliarinto žaliojo tilto: https://inhabitat.com/thomas-heather...ally-scrapped/
          Apie stuburo neturėjimą, be abejo, vertinu ne vien pagal tiltų statybą. Bet tai atskira tema.
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Apie stuburo neturėjimą, be abejo, vertinu ne vien pagal tiltų statybą. Bet tai atskira tema.
            Kai neturėsime kur pinigų dėti ir bus visi šaligatviai atnaujinti, tada iškart 5x brangesnius tiltus statysime. O kol kas tenka gan smarkiai skaičiuoti. Ar nebent sugebėsi pateikti min 3 atvejus kai pinigus ištaškė Space Lituanica skrydžiams.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Viskas atsiremtų į kainą to "norėčiau" atveju. Ji būtų matyt kokius 5 kartus didesnė, nei pateiktų paprastų variantų. O vayrotojei ir aftomobilystai jau dabar pyksta, kad stato čia visokius, vietoj to, kad Geležinio vilko tiltą praplatintų, kur kamščiai dideli.
              Šimašiaus administracija nepasižymi stuburo turėjimu ir toks ekonominis variantas matyt yra visai tinkamas approach tiek bandant neužpykdyti debilų, tiek normaliems žmonėms irengti labai reikalingą pėsčiųjų jungtį.
              Šiaip pateikiau pavyzdį kaip būtų idealu, bet yra ir pigių variantų vargšoms šalims (miestams), kad ir iš Litexpo-Vingio konrukso, tikrai nekainuotų kosminius pinigus įrengt panašias terasas ant bet kokio tilto:





              Ir šiaip manau, kai statai po vieną tiltą kas 20-30 metų, tai galima būtų ir netaupyt kiekvieno cento, o pastatyt kažką normalaus, bet aišku suprantu, kad geriau mokėt 600K baudų dėl savo nekompetencijos, nei investuot juos į miestą...

              Comment


                Dėl tilto konkurso, tokia maža pastaba, šitas tiltas nebus labai „lengvas“ nes konkurso sąlygose yra punktas kad ant tilto gali užvažiuoti pagalbos tarnybų automobiliai, tai automatiškai skaičiuojamas didesnės apkrovos ir didesni tilto skerspjūviai. Beje ir užvažiavimo, užėjimo aukštis turi būti panašus su šalia einančiomis gatvėmis. Dar ir pločiai takų (srautai) tokie labai jau optimistiniai užduoti buvo.

                Comment

                Working...
                X