Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Krantines juk galima patobulint. Ne tech. projektas čia, gi tik pasiūlymas Neabejoju, kad pritaikys prie Neries krantinių projektų.
    Man atrodo normalūs, save gerbiantys architektai galėtų ir patys apie tai pagalvot prieš pateikiant projektą, ne? Tiltas (tuo labiau toks joks) nėra K18, Quadrum ar Swedbankas, kad būtų daug darbo, detalių ir niuansų kuriant projektą. Bet tai, kad savo pasiūlyme jie siūlo kokių 70' ar 80' sprendimą, kurio kaip tik bandoma atsikratyt, gan daug pasako apie jų adekvatumą...

    Aš šito varianto visiškai nelaikau defaultiniu. Kuo jis defaultinis? Man jis kaip tik atrodo moderniai, nes yra grakštus ir atrodo tinkantis tai vietai:


    Sakyčiau absoliučiai viskuo. Jūs pasirinkot geriausią rakursą ir net iš jo jis atrodo taip, kaip tūkstančiai kitų tiltų per autostradas.

    Šito idėja gal ir nieko, bet įgyvendinimas (ažūrinis) man labai nepatinka:


    Iš pateiktų variantų šitas man visai patinka, kaip ir šitas:



    Bet asmeniškai aš norėčiau ten matyt kažką tokio, kad tiltas nebūtų tiesiog perėja per upę, bet ir pats taptų viešąja erdve:


    Comment


      Viskas atsiremtų į kainą to "norėčiau" atveju. Ji būtų matyt kokius 5 kartus didesnė, nei pateiktų paprastų variantų. O vayrotojei ir aftomobilystai jau dabar pyksta, kad stato čia visokius, vietoj to, kad Geležinio vilko tiltą praplatintų, kur kamščiai dideli.
      Šimašiaus administracija nepasižymi stuburo turėjimu ir toks ekonominis variantas matyt yra visai tinkamas approach tiek bandant neužpykdyti debilų, tiek normaliems žmonėms irengti labai reikalingą pėsčiųjų jungtį.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Ar čia stuburo neturėjimas ar tiesiog mokėjimas protingai leisti pinigus? Tokių tiltų dažnai nestato net turtingos šalys.

        Net Londonas atsisakė pasaulyje taip garsiai išpopuliarinto žaliojo tilto: https://inhabitat.com/thomas-heather...ally-scrapped/

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Ar čia stuburo neturėjimas ar tiesiog mokėjimas protingai leisti pinigus? Tokių tiltų dažnai nestato net turtingos šalys.

          Net Londonas atsisakė pasaulyje taip garsiai išpopuliarinto žaliojo tilto: https://inhabitat.com/thomas-heather...ally-scrapped/
          Apie stuburo neturėjimą, be abejo, vertinu ne vien pagal tiltų statybą. Bet tai atskira tema.
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Apie stuburo neturėjimą, be abejo, vertinu ne vien pagal tiltų statybą. Bet tai atskira tema.
            Kai neturėsime kur pinigų dėti ir bus visi šaligatviai atnaujinti, tada iškart 5x brangesnius tiltus statysime. O kol kas tenka gan smarkiai skaičiuoti. Ar nebent sugebėsi pateikti min 3 atvejus kai pinigus ištaškė Space Lituanica skrydžiams.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Viskas atsiremtų į kainą to "norėčiau" atveju. Ji būtų matyt kokius 5 kartus didesnė, nei pateiktų paprastų variantų. O vayrotojei ir aftomobilystai jau dabar pyksta, kad stato čia visokius, vietoj to, kad Geležinio vilko tiltą praplatintų, kur kamščiai dideli.
              Šimašiaus administracija nepasižymi stuburo turėjimu ir toks ekonominis variantas matyt yra visai tinkamas approach tiek bandant neužpykdyti debilų, tiek normaliems žmonėms irengti labai reikalingą pėsčiųjų jungtį.
              Šiaip pateikiau pavyzdį kaip būtų idealu, bet yra ir pigių variantų vargšoms šalims (miestams), kad ir iš Litexpo-Vingio konrukso, tikrai nekainuotų kosminius pinigus įrengt panašias terasas ant bet kokio tilto:





              Ir šiaip manau, kai statai po vieną tiltą kas 20-30 metų, tai galima būtų ir netaupyt kiekvieno cento, o pastatyt kažką normalaus, bet aišku suprantu, kad geriau mokėt 600K baudų dėl savo nekompetencijos, nei investuot juos į miestą...

              Comment


                Dėl tilto konkurso, tokia maža pastaba, šitas tiltas nebus labai „lengvas“ nes konkurso sąlygose yra punktas kad ant tilto gali užvažiuoti pagalbos tarnybų automobiliai, tai automatiškai skaičiuojamas didesnės apkrovos ir didesni tilto skerspjūviai. Beje ir užvažiavimo, užėjimo aukštis turi būti panašus su šalia einančiomis gatvėmis. Dar ir pločiai takų (srautai) tokie labai jau optimistiniai užduoti buvo.

                Comment


                  Kadangi pats gyvenu jeruzalėje, tai svajoju, kad kažkada padarys pėsčiųjų tilta ir čia
                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_20191026_135334.jpg
Views:	1
Size:	249,8 kB
ID:	1757271

                  Comment


                    Sveiki, gal galite pagelbėti atpažįstant kur yra šis viadukas/ tiltas. Vietovė yra Vilnius arba Vilniaus rajonas. Esu gan stipriai įsitikinęs, jog čia nėra tiltas per upę, bent jau ne per Nerį. Nuotraukoje galima matyti aštuonkampio formos plytas ir atramines kolonas arti. Naudojantis google maps patikrinau nemažai Vilniaus viadukų, tačiau be sėkmės kolkas. Gal tai kažkas naujos statybos, pvz Vilniaus vakariniame aplinkelyje nemažai viadukų, ten nesilankau. Dėkui.

                    Comment


                      Parašė Anciukas Rodyti pranešimą
                      Sveiki, gal galite pagelbėti atpažįstant kur yra šis viadukas/ tiltas. Vietovė yra Vilnius arba Vilniaus rajonas. Esu gan stipriai įsitikinęs, jog čia nėra tiltas per upę, bent jau ne per Nerį. Nuotraukoje galima matyti aštuonkampio formos plytas ir atramines kolonas arti. Naudojantis google maps patikrinau nemažai Vilniaus viadukų, tačiau be sėkmės kolkas. Gal tai kažkas naujos statybos, pvz Vilniaus vakariniame aplinkelyje nemažai viadukų, ten nesilankau. Dėkui.
                      Teoriškai gali būti Naujoje Vilnioje, Pramonės - S.Batoro gatvės rajone. Ten du tiltai per Vilnelę

                      Comment


                        Jau turėtų paaiškėti kas laimėjo Green Hall tilto konkursą.

                        Comment


                          Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą

                          Teoriškai gali būti Naujoje Vilnioje, Pramonės - S.Batoro gatvės rajone. Ten du tiltai per Vilnelę
                          Jei kalbėjote apie geležinkelio viadukus- tada ne.

                          Comment


                            Parašė Anciukas Rodyti pranešimą

                            Jei kalbėjote apie geležinkelio viadukus- tada ne.
                            Kaip dėl Batoro gatvės automobilinių tiltų? Kažkodėl pamačius foto pirma mintis - tiltas per Vilnelę prie Pučkorių. Nors baisiai senai po juo buvau.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Kaip dėl Batoro gatvės automobilinių tiltų? Kažkodėl pamačius foto pirma mintis - tiltas per Vilnelę prie Pučkorių. Nors baisiai senai po juo buvau.
                              Automobiliniai, vienas prie sakryžos su Dūmų g., kitas Pergalės g.
                              Ir Pučkorių irgi gali būti.

                              Comment


                                Laimėjo "Alberto tiltas", DO Architects ir INHUS Engineering darbas:







                                Comment


                                  Nežinau kaip jūs, bet aš konkurso rezultatais patenkintas:

                                  1 vieta







                                  2 vieta



                                  3 vieta (labai džiaugiuos, kad neatspėjau, nes šita piguva kaip tik dabartinės valdžios stiliuko...)

                                  Comment


                                    Labai geras projektas laimėjo, vien dėl jungčių su krantinėmis ir šlaitais, galėtų tokį pastatyti ir vietoje dabartinio baltojo tilto.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Beje, mažai kur akcentuojama, bet numatomas tiltas bus klijuoto medžio konstrukcijos, kuri tampa vis populiaresnė Šiaurės šalyse:

                                      Tilto apatinė dalis yra arkinė klijuoto medžio konstrukcija, kuri arkos centre atremia viršutinę tilto dalį. Apatinės ir viršutinės tilto dalies sijos tarpusavyje persipina, taip kurdamos ne tik konstrukcinę, bet ir funkcinę tilto jungtį. Be to, tektoniška medinių klijuotų sijų struktūra yra ir dekoratyvus tilto fasadas, kurį apšvietus, kuriama jauki erdvė po tiltu.

                                      Pagrindinės tilto konstrukcijos bus gaminamos iš vietinės ir atsinaujinančios medžiagos – medienos, kuri yra vienintelė medžiaga gamybos
                                      metu ne tik neišskirianti CO2, bet jį sugerianti augimo metu. Simboliška, kad tradicinė medžiaga šiandien tampa inovatyvia ateities medžiaga bei tęsia Žvėryno medinės architektūros temą.

                                      Comment


                                        Na va, bent vienas konkursas kurio rezultatais patenkinti dauguma forumieciu

                                        Comment


                                          O kaip dviratį užsinešti nuo krantinės, gal ne veltui tas dviratininkas sustojęs antroje vizualizacijoje?
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X