Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Viaduko reikia ne tik tam kad perkeltų transportą iš Narbuto g. į Kosntitucijos g. (ir atvirkščiai), bet ir tam kad atlaisvintų žiedą kitomis kryptimis. Nauda tikrai būtų didelė, bet jį reiktų projektuoti pakankamai ilgą ir jis turėtų tęstis ir virš sankryžos su Saltoniškių g. Tunelis būtų vizualiai geriau, deja su esamu reljefu jo ten niekaip neįpaišysi.
    Kalbant apie Spaudos rūmų sankryžą, tai labai seniai buvo planuotas tunelis į Narbuto g. Vietos ten yra pilna ir galbūt tolimoje ateityje jis bus įrengtas.

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą
      Viaduko reikia ne tik tam kad perkeltų transportą iš Narbuto g. į Kosntitucijos g. (ir atvirkščiai), bet ir tam kad atlaisvintų žiedą kitomis kryptimis. Nauda tikrai būtų didelė, bet jį reiktų projektuoti pakankamai ilgą ir jis turėtų tęstis ir virš sankryžos su Saltoniškių g. Tunelis būtų vizualiai geriau, deja su esamu reljefu jo ten niekaip neįpaišysi.
      Kalbant apie Spaudos rūmų sankryžą, tai labai seniai buvo planuotas tunelis į Narbuto g. Vietos ten yra pilna ir galbūt tolimoje ateityje jis bus įrengtas.
      O ką ten tunelis duos, jei rytais Narbuto gatvėje visi stovi, o vakarais Pilaitės pr. Manau tuneliu nieko neišloši, jei vistiek viskas atsiremia į pirmą šviesoforą. Apskritai manau, kad bet koks automobilių infrastruktūros gerinimas tik dar labiau skatinai jais naudotis ir vėl viskas iš naujo. Puikus pavyzdys applinkkelis. Reikia alternatyvas prioritizuoti ir nereikės tunelių ir viadukų.
      Paskutinis taisė fiction; 2019.09.26, 10:33.

      Comment


        Parašė fiction Rodyti pranešimą

        O ką ten tunelis duos, jei rytais Narbuto gatvėje visi stovi, o vakarais Pilaitės pr. Manau tuneliu nieko neišloši, jei vistiek viskas atsiremia į pirmą šviesoforą. Apskritai manau, kad bet koks automobilių infrastruktūros gerinimas tik dar labiau skatinai jais naudotis ir vėl viskas iš naujo. Puikus pavyzdys applinkkelis. Reikia alternatyvas prioritizuoti ir nereikės tunelių ir viadukų.
        Būtent, tuneliu tik prašoktum vieną tašką, bet toliau taip pat sėdėtum kamštyje, nes ten visos aplinkinės gatvės ir sankryžos užsikišusios, ne tik ties žiedu. Geras pvz. dėl aplinkkelio, visi galvojo, kad dings kamščiai toje miesto dalyje, bet kamštis dabar rytais nuo pačios pilaitės iki savanorių žiedo beveik ištisinis, užsikišęs tiek aplinkkelis, tiek Laisvės pr. Nieko nedavė ir Taurupės g. išasfaltavimas, nieko neduodų net dar keli nauji keliai iš pilaitės.

        Click image for larger version

Name:	181539FF-E038-4AF8-92E0-0F3B662B6B04.jpeg
Views:	1
Size:	491,8 kB
ID:	1750746



        Flickr

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Tai būtų ne stambesnė nei šios foto gale ar priekyje esantys viadukai. O aukštyje jis galėtų būti tame pačiame, o gal ir truputį žemesniame.

          Va kaip atrodytų pjūvis. Dėl tunelių gylio galėtų būti arba jie gilesni arba būtų leista važiuot tik lengvosioms. Aišku, galima būtų svarstyt ir GV pagilinimą, jei tai įmanoma.
          Kaip jau rašiau, idėja gera, tačiau sudėtingai įgyvendinama. Maksimalus leistinas C kategorijos gatvės nuolydis - 6%. Aukštis reikalingas pravažiavimui ir viaduko konstrukcijai - 6,5m (pagal dviejų juostų Vakarinės g. viadukus). Tam reiktų mažiausiai 108 m atkarpos tarp žiedo ir Geležinio vilko gatvės, o yra tik 51m. Išimtiniais atvejais, gatvės nuolydį galima padidinti iki 8%, tam reikėtų 81 m. atkarpos - nelabai padėtų. Pagilinus GV gatvę, iškėlus žiedą, sumažinus viaduko aukštį, būtų galima sutilpti į dabartinio žiedo plotį. Bet tik nuskutus 2,4m ir pritaikius 8% nuolydį - gautųsi nekokie amerikietiški kalneliai. Statyti estakadą būtų paprasčiau. Be to įgilinimo didžiausias efektas būtų tik tada, jeigu jis būtų pratęstas tolyn nuo žiedo ir perdengtas, taip susigrąžinant naudingą plotą.

          Comment


            Parašė fiction Rodyti pranešimą

            O ką ten tunelis duos, jei rytais Narbuto gatvėje visi stovi, o vakarais Pilaitės pr. Manau tuneliu nieko neišloši, jei vistiek viskas atsiremia į pirmą šviesoforą. Apskritai manau, kad bet koks automobilių infrastruktūros gerinimas tik dar labiau skatinai jais naudotis ir vėl viskas iš naujo. Puikus pavyzdys applinkkelis. Reikia alternatyvas prioritizuoti ir nereikės tunelių ir viadukų.
            ten fiziskai neimanoma tunelis, akimi be matavimo matosi, bet kazkas nebloga vaizduote turi

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Būtent, tuneliu tik prašoktum vieną tašką, bet toliau taip pat sėdėtum kamštyje, nes ten visos aplinkinės gatvės ir sankryžos užsikišusios, ne tik ties žiedu. Geras pvz. dėl aplinkkelio, visi galvojo, kad dings kamščiai toje miesto dalyje, bet kamštis dabar rytais nuo pačios pilaitės iki savanorių žiedo beveik ištisinis, užsikišęs tiek aplinkkelis, tiek Laisvės pr. Nieko nedavė ir Taurupės g. išasfaltavimas, nieko neduodų net dar keli nauji keliai iš pilaitės.

              Tiesa, kad gatvių infrastruktūros plėtra pati savaime nesprendžia kamščių problemos iš esmės. Tačiau, hub-and-spoke Vilniaus gatvių tinklas irgi yra neoptimalus. Nenormalu, kad kur bevažiuotum iš centrinės miesto dalies, o kartais ir iš tolimesnių rajonų, vistiek greičiau bus per GV/Ukmergės/Žalgirio mazgą įskaitant kamščius. Plėtra nukreipta ne į esamų gatvių platinimą, o į centrinio mazgo išardymą / alternatyvių maršrutų sukūrimą turėtų apčiuopiamą poveikį.

              Comment


                Jau lyg tai turėjo baigtis darbų priėmimas dėl naujo pėsčiųjų tilto ties Green Hall. Įdomu kada bus paviešinti gauti pasiūlymai.

                Comment


                  Jeigu jau svaigt tai svaigt. Gal tada tegul Geležinio Vilko gatvė būna ant viaduko, o Narbuto g./Konstitucijos pr. po juo? Nes dabar kaip tik GV nardo iš pradžių į duobę, o paskui ant tilto.

                  Punktyrai po žeme, T brūkšniukai virš žemės.

                  Comment


                    Parašė felar Rodyti pranešimą
                    Jeigu jau svaigt tai svaigt. Gal tada tegul Geležinio Vilko gatvė būna ant viaduko, o Narbuto g./Konstitucijos pr. po juo? Nes dabar kaip tik GV nardo iš pradžių į duobę, o paskui ant tilto.

                    Punktyrai po žeme, T brūkšniukai virš žemės.

                    Dar galima būtų nuo GV/Ukmergės šviesoforinės sankryžos padaryt po žeme tuneliuką į tunelinę Narbuto dalį.

                    Comment


                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                      Jeigu jau svaigt tai svaigt. Gal tada tegul Geležinio Vilko gatvė būna ant viaduko, o Narbuto g./Konstitucijos pr. po juo? Nes dabar kaip tik GV nardo iš pradžių į duobę, o paskui ant tilto.

                      Punktyrai po žeme, T brūkšniukai virš žemės.
                      Labai geras pasiūlymas, būtų ne tik kamštis sumažintas, tarša, bet pardavus žemę virš Narbuto tunelio galbūt net visi kaštai atsipirktų. Panašiai būtų galima padaryti ir su GV ties Vingio parku.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Labai geras pasiūlymas, būtų ne tik kamštis sumažintas, tarša, bet pardavus žemę virš Narbuto tunelio galbūt net visi kaštai atsipirktų. Panašiai būtų galima padaryti ir su GV ties Vingio parku.
                        GV ties Jeruzale/sodais irgi.

                        Comment


                          Laikykitės už triusikų.

                          Pėsčiųjų, dviratininkų ir spec. transporto specialiais atvejais tiltas per Nerį ties Upės g. ir Goštauto g. Gauti 9 pasiūlymai:

                          http://www.architektusajunga.lt/kiti...nkurso-darbai/

                          1
                          Citify-konkursas-02.jpg (1755×1289)



                          2


                          3




                          4




                          5


                          6




                          7


                          8




                          9


                          Comment


                            Apie pačius projektus. Nu bet tai džyzus kraist. Tikiuosi šitas š nelaimės. Kas gi b**t n* su juo yra blogai? Koks imbecilas šitą projektavo?

                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Tačiau jis turi vieną didelį pliusą. Dėl savo keistų užvažiavimo kringelių kairiajame upės krante sukuria naują reikalingą viešąją erdvę. Tai išties svarbu, nes žinant paskutines augmenijos ir žalių plotų mažinimo tendencijas tikėtina, jog jei ne toks tiltas tai vietoj augmenijos turėsime dar vieną nuo sklypo kampo iki kampo, prie pat gatvės prigrūstą perteklinai tankų užstatymą (pvz.: Rinktinės g.).

                              Comment


                                Šiandien bandydamas nuo Gynėjų stotelės pėstute kaip nors patekti ant Geležinio Vilko tilto supratau, kad būsimasis tiltas nebus toks naudingas jeigu iki jo nebus galima civilizuotai ir neraitant kilpų ateiti nuo Lukiškių aikštės pusės. Iš esmės reikėtų dar ir pėsčiųjų tilto per GV gatvę.

                                Comment


                                  7. ?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Apie pačius projektus. Nu bet tai džyzus kraist. Tikiuosi šitas š nelaimės. Kas gi b**t n* su juo yra blogai? Koks imbecilas šitą projektavo?

                                    O kuo blogai?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Apie pačius projektus. Nu bet tai džyzus kraist. Tikiuosi šitas š nelaimės. Kas gi b**t n* su juo yra blogai? Koks imbecilas šitą projektavo?

                                      O bet gi žiūrėk koks geras - nei priėjimo prie upės nei patekimo ant pačio tilto. Tikrai rimtas darbas, nėr abejonių kad brandžiausias darbelis.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        O kuo blogai?
                                        Blogai, nes nėra patekimo ant tilto nei nuo krantinės, nei nuo takų ant šlaito. Šiuo klausimu man patinka 1 ir 7 projektai, nes patekimai yra iš visų pusių.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Blogai, nes nėra patekimo ant tilto nei nuo krantinės, nei nuo takų ant šlaito. Šiuo klausimu man patinka 1 ir 7 projektai, nes patekimai yra iš visų pusių.
                                          Pritariu. Tiesiog norisi daugiau konstruktyvios kritikos, o ne "šūdas" ir nueit.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X