Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Antroje juostoje esanti transporto priemonė, norinti išsukti iš Geležinio Vilko g. gali lėtėti viduryje gatvės ir trukdyti eismui važiuojančiam tiesiai.
    Ne tik gali, bet ir lėtėja viduryj tilto, ir taip, tai šiek tiek trukdo eismui važiuojančiam tiesiai, bet neypatingai, nes pėsčiųjų nedaug einančių per perėją.

    Taip pat gali būti prastai matoma pati pėsčiųjų perėja.
    Perėja puikiai matoma.

    Siūlau organizuoti išvažiavimą tik iš pirmos eismo juostos.
    Atsiras kamštis pirmoj juostoj ir žiede, nes nuo žiedo negalės užvažiuot ant tilto.


    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Palaikau, kad tikrai geriau tuos pinigus skirti kitiems pėsčiųjų/dviračių projektams. Naudos/kainos santykis tikrai būtų didesnis.
      Siūlau pigų infrastruktūros projektą, kuris ryškiai pagerintų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą toje Žveryno dalyje - atkurti pėsčiųjų perėjas Narbuto g. sankryžoje ties "Panorama".
      Projekto kaina - pėsčiųjų šviesoforas, kibiras dažų, ir Grindos vyrų kelios valandos su "bolgarke" tvorų nupjaustymui.

      Comment


        Ten tai sankryžai reikia kompleksnio sprendimo kartu su žiedu. Jeigu statyt viaduką, galbūt būtų logiška viaduką pratęst nuo žiedo virš Saltoniškių sankryžos ir tada nuleist žemyn? Tada pėsčiųjų eismas galėtų vykti žemės lygyje.

        Comment


          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

          Siūlau pigų infrastruktūros projektą, kuris ryškiai pagerintų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą toje Žveryno dalyje - atkurti pėsčiųjų perėjas Narbuto g. sankryžoje ties "Panorama".
          Projekto kaina - pėsčiųjų šviesoforas, kibiras dažų, ir Grindos vyrų kelios valandos su "bolgarke" tvorų nupjaustymui.
          Ir aukso medalis šuniui ant uodegos.

          „LIETUVOS METŲ GAMINIO 2010“ AUKSO MEDALIS už Požemines perėjas prie „PANORAMOS“!

          UAB „Vilniaus rentinys“ konkurse „Lietuvos metų gaminys 2010“ už Požeminių pėsčiųjų perėjų komplekso po Narbuto ir Saltoniškių gatvėmis Vilniuje įrengimą pelnė aukso medalį. Siūlydami šį gaminį apdovanoti aukso medaliu, ekspertai pažymėjo, kad apdovanojimas teikiamas už svarbą eismo saugumui ir ekologijai, įvertinus atliktų darbų sudėtingumą, panaudotas technologijas, inovacijas, svarbą požeminės statybos vystymui ir transporto spūsčių problemų sprendimui. Ekspertai taip pat pabrėžė šio racionalaus sprendimo replikavimo galimybes kitose intensyvaus eismo vietose.

          Šiuo metu pėstieji įprato naudotis požemine perėja ir tai viena iš nedaugelio vietų Vilniuje prie stambaus prekybos – pramogų komplekso, kur dėl jų srautų nestabdomas transporto eismas. Tuo pačiu sumažinta aplinkos tarša ir maksimaliai užtikrintas pėsčiųjų saugumas kertant gatves. Kompleksas teigiamai įvertintas užsakovų ir naudotojų.
          http://www.rentinys.lt/lt/metu_gamin...o_medalis_2010
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Ir aukso medalis šuniui ant uodegos.



            http://www.rentinys.lt/lt/metu_gamin...o_medalis_2010
            Ramiai dėl aukso medalio, požeminės perėjos infrastruktūrą bus galima panaudoti Vilniaus metro pirmosios linijos statyboje

            http://vilniausmetro.lt/files/Image/...tro_liniju.jpg

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Ten tai sankryžai reikia kompleksnio sprendimo kartu su žiedu. Jeigu statyt viaduką, galbūt būtų logiška viaduką pratęst nuo žiedo virš Saltoniškių sankryžos ir tada nuleist žemyn? Tada pėsčiųjų eismas galėtų vykti žemės lygyje.
              Tokiu atveju galima būtų ne tik prie sankryžos nuleisti žemyn, bet ir per visą žiedą. Po žiedu, bet virš Glž. Vilko gatvės. Aišku, Trys trumpi viadukai turbūt žymiai brangiau nei vienas ilgas.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Tokiu atveju galima būtų ne tik prie sankryžos nuleisti žemyn, bet ir per visą žiedą. Po žiedu, bet virš Glž. Vilko gatvės. Aišku, Trys trumpi viadukai turbūt žymiai brangiau nei vienas ilgas.
                Tuo pačiu būtų galima padaryti išvažiavimą tiesiai iš Narbuto į GV

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                  Tokiu atveju galima būtų ne tik prie sankryžos nuleisti žemyn, bet ir per visą žiedą. Po žiedu, bet virš Glž. Vilko gatvės. Aišku, Trys trumpi viadukai turbūt žymiai brangiau nei vienas ilgas.
                  Aš turėjau omenyje idėją virš žiedo statyt viaduką iš Konstitucijos pr., tik jį pratęst toliau. Tavo idėja yra kažkas pan., apie ką aš galvojau irgi. Tai tokiu atveju prie Panoramos automobiliai lįstų į tunelį, iš tunelio išlįstų po žiedu, bet virš GV, vėl įlįstų po Konstitucijos pr. ir įšlįstų arba prieš arba už Linkmenų g. sankryžos. Neaišku tik ar realiai užtektų aukščio ten po žiedu. Gal. Bet būtų įdomus šiaip sprendimas. Ir turbūt geresnis nei viadukas (vizualine prasme).

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Aš turėjau omenyje idėją virš žiedo statyt viaduką iš Konstitucijos pr., tik jį pratęst toliau. Tavo idėja yra kažkas pan., apie ką aš galvojau irgi. Tai tokiu atveju prie Panoramos automobiliai lįstų į tunelį, iš tunelio išlįstų po žiedu, bet virš GV, vėl įlįstų po Konstitucijos pr. ir įšlįstų arba prieš arba už Linkmenų g. sankryžos. Neaišku tik ar realiai užtektų aukščio ten po žiedu. Gal. Bet būtų įdomus šiaip sprendimas. Ir turbūt geresnis nei viadukas (vizualine prasme).
                    Jeigu jau taip tai galėtų lįsti po žeme jau nuo duobės ties Elnių g./Lokių g., o ant viršaus atstatyti grid'ą.

                    Comment


                      Parašė felar Rodyti pranešimą

                      Jeigu jau taip tai galėtų lįsti po žeme jau nuo duobės ties Elnių g./Lokių g., o ant viršaus atstatyti grid'ą.
                      Šiaip labai teisinga idėja, tik kad turbūt žymiai brangesnė. Bet jei norima kelis zuikius vienu šūviu nušaut, tai būtų nerealu. Išsispręstų Lokių g. sujungimas, pro ten būtų galima nukreipti dalį eismo, atlaisvinant Narbuto/Sėlių sankryžą. Gal net nukreipti pro ten iš Žvėryno važiuojantį VT (kažkada mačiau, kad bent vieną maršrutą planavo taip padaryt). Išsispręstų tiek Saltoniškių sankryžos problemos, tiek ir pedagoginio žiedo.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                        Šiaip labai teisinga idėja, tik kad turbūt žymiai brangesnė. Bet jei norima kelis zuikius vienu šūviu nušaut, tai būtų nerealu. Išsispręstų Lokių g. sujungimas, pro ten būtų galima nukreipti dalį eismo, atlaisvinant Narbuto/Sėlių sankryžą. Gal net nukreipti pro ten iš Žvėryno važiuojantį VT (kažkada mačiau, kad bent vieną maršrutą planavo taip padaryt). Išsispręstų tiek Saltoniškių sankryžos problemos, tiek ir pedagoginio žiedo.
                        Naujai atsiradusių sklypų vertė galėtų padengti nemažą dalį statybų kainos. Žemė ten tokia... ne pigi.

                        Comment


                          Po žiedu nepakaktų aukščio. Jau dabar GV gatvė po viadukais yra "duobėje". Taip pat Žvėryno pusėje gali būti sudėtinga į tunelį nuleisti jungtis su žiedu. Nors gatvių tinklo atstatymas Žvėrynas skamba labai labai patraukliai ir turbūt pateisintu rekonstrukcijos lėšas dėl pagerinto susisiekimo ir atsilaisvinančio žemės ploto.

                          Comment


                            Parašė kutas Rodyti pranešimą
                            Po žiedu nepakaktų aukščio. Jau dabar GV gatvė po viadukais yra "duobėje".
                            Tai duobė kaip tik gerai, vadinasi, nereikės viaduko statyti taip aukštai, kaip dabar yra žiedo viadukai. O naujus žiedo viadukus galima būtų šiek tiek iškelti. Be to, žiedas yra pakankamai didelis, kad ties viaduku per GV Narbuto gatvė šiek tiek "pakiltų".
                            Lietuva visiems.

                            Comment

                            Unconfigured Ad Widget

                            Collapse
                            Working...
                            X