Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Esmė, kad dabar (o tas dabar yra ne tik šiandien, o dar kokie 2-3 metai į priekį, nes jeigu net jau dabar kažką planuoją prie Seimo, anksčiau ten nieko neatsiras), iš jūsų pažymėto taško A į tašką B eina žiauriai mažai žmonių, kurie gali praeit per GV tiltą (pats kartais pravažiuoju su dviračiu, taip, žinoma ten per siauras šaligatvis) o į kitas jūsų aprašytas vietas visai patogu nueit per Baltajį ir Žveryno tiltus. Don't get me wrong, aš esu už šį tiltą, bet tik su sąlyga, kad teritorija iš Seimo pusės keisis tuo pačiu metu, nes jeigu po 2 metų pastatys šitą tiltą, o dar 7-10 metų ten bus laukai, parkingas ir degalinė, tai kam jį statyt būtent dabar, kad Barcays ofisų darbuotojai galėtų nemokamai pasistatyt mašinas prie Seimo?
    Reikia būti neblogam ufonautui, aiškinti, kad galima kur nors eiti per GV tiltą
    Paskutinis taisė John; 2019.08.06, 15:29.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Jeikia būti neblogam ufonautui, aiškinti, kad galima kur nors eiti per GV tiltą
      Reikia būti labai turtingu ufonautu, kad statyt tiltą tik dėl tų 20 žmonių per dieną, kuriems reikia nueit nuo Barclays iki pažymėtos vietos. Nes į kitas egzistuojančias, šalia esančias vietas (pvz Lukiškių kompleksas, Nacionalinė biblioteka), tiltas sutrumpintų kelią kokiais 200-300 metrų (ir tai su sąlyga, kad jūs eitumėt būtent nuo Barclays) ir kelias būtų per tokias nuostabias vietas kaip ši, ši arba ši. Tad klausimas: jeigu jūs eitumėt pėsčiomis, ar maloniau būtų eiti sutvarkytu keliu su dvirtakiu ir Gedimino prospektu, bet 200-300 metrų toliau, ar per laukus ir parkingus prie judrių gatvių? O jeigu važiuojat dviračiu ar paspirtuku, ar jums rimtai tie 200-300 metrų kažką sprendžia? Šitas tiltas būtų tikrai reikalingas tik tuomet, jeigu pievos greit būtų užstatytos, jeigu ne, tai kolkas nereikia ir tilto, ypač kai nėra pinigų miesto problemoms spręsti...

      Comment


        Kartais iš Pašilaičių pusės važiuodamas Ukmergės gatve dviračiu pervažiuoju GV tiltą. Jis siauras, nepatogus. Ar naudočiau naujai projektuojamą tiltą? Ne. Kodėl turėčiau važiuoti lankstu per Žvėryną, jei man reikia į Senamiestį? Taip, GV tiltas nėra pritaikytas pėstiesiems, bet platesnis šaligatvis, triukšmo barjeras būtų geriau nei visiškai naujas tiltas iš kiemo-į-kiemą.

        P.S. nepamirškite, kad dar yra planuojamas Kernavės tiltas. Manau, kad saugūs takai pėstiesiems link jo, aplink GV-Ukmergės žiedą būtų protingesnė investicija.

        Comment


          Parašė Blaze Rodyti pranešimą
          Kartais iš Pašilaičių pusės važiuodamas Ukmergės gatve dviračiu pervažiuoju GV tiltą. Jis siauras, nepatogus. Ar naudočiau naujai projektuojamą tiltą? Ne. Kodėl turėčiau važiuoti lankstu per Žvėryną, jei man reikia į Senamiestį? Taip, GV tiltas nėra pritaikytas pėstiesiems, bet platesnis šaligatvis, triukšmo barjeras būtų geriau nei visiškai naujas tiltas iš kiemo-į-kiemą.

          P.S. nepamirškite, kad dar yra planuojamas Kernavės tiltas. Manau, kad saugūs takai pėstiesiems link jo, aplink GV-Ukmergės žiedą būtų protingesnė investicija.
          Tai visi iš Justiniškių, Viršuliškių, Pilaitės ir Karoliniškių nenorėtų daryti lanko per esamą Žvėryno tiltą, mielai varytų tiesiai Narbuto g., Sėlių g. ir naujuoju tiltu tiesiogiai į senamiestį. Kai važiuoji tokį atstumą per pusę miesto, tai visokie kampų nukirtimai labai palengvina ir kelionę daro patrauklesne būtent minant dviračiu. Toks tikslas yra deklaruojamas, lengvinti sąlygas ne motorizuotam transportui, o ir spec. tarnyboms nereiks kamsčiuose stumdytis su automobiliais.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Tai visi iš Justiniškių, Viršuliškių, Pilaitės ir Karoliniškių nenorėtų daryti lanko per esamą Žvėryno tiltą, mielai varytų tiesiai Narbuto g., Sėlių g. ir naujuoju tiltu tiesiogiai į senamiestį.
            O kur iš naujojo tilto?

            Tuoj bus galima važiuot dviratine autostrada iki pat Mindaugo tilto ir tada per Katedrą. Arba į kitą pusę palei Nerį iki senojo Žvėryno tilto ir Gedimino prospektu.

            Goštauto gatve kilpa gaunasi + didelis klausimas kada atsiras dvirtakis iki pat Operhauzo ar Katedros. Jei važiuot per Gedimino prospektą - tektų pavažiuot į pietus iki pat Žvėryno tilto, nes vargu ar greitu metu darys naują šviesoforą į Tumėno gatvę. Be to, jam ir prasmės nelabai yra - dėl stačių kampų Tumėno -> Gynėjų -> prospektas yra praktiškai tas pats kas Goštauto -> prospektas.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              O kur iš naujojo tilto?

              Tuoj bus galima važiuot dviratine autostrada iki pat Mindaugo tilto ir tada per Katedrą. Arba į kitą pusę palei Nerį iki senojo Žvėryno tilto ir Gedimino prospektu.

              Goštauto gatve kilpa gaunasi + didelis klausimas kada atsiras dvirtakis iki pat Operhauzo ar Katedros. Jei važiuot per Gedimino prospektą - tektų pavažiuot į pietus iki pat Žvėryno tilto, nes vargu ar greitu metu darys naują šviesoforą į Tumėno gatvę. Be to, jam ir prasmės nelabai yra - dėl stačių kampų Tumėno -> Gynėjų -> prospektas yra praktiškai tas pats kas Goštauto -> prospektas.
              pro vilniaus vartus i gedo prospekta, arba i lukiskiu aikste, kas pesciom nevaiksto - tai jiems nesamone, jie automobiliu tokiu atstumu kaip nuo batojo iki zveryno tilto nejaucia. gelezinio vilko tiltas dviratininkams ir pestiesiems yra bevertis - jis kitam lygyje, o ir ji perejus nuo pedagoginio ner kur eit. pvz dabar patogus tiltas yra tik baltasis, zveryno tiltu eiti net pavojinga, ten labai daug dviratininku ir jie nenulipa taip ir varo, manau pastacius nauja tilta - ten uzdraus paspirtukus ir dviracius ir siaip naujasis tiltas labai logiskas - daugumai vaziuot iki zveryno tilto ar vingiuot iki baltojo - nera patrauklu

              Comment


                Parašė auris88 Rodyti pranešimą

                pro vilniaus vartus i gedo prospekta, arba i lukiskiu aikste, kas pesciom nevaiksto - tai jiems nesamone, jie automobiliu tokiu atstumu kaip nuo batojo iki zveryno tilto nejaucia. gelezinio vilko tiltas dviratininkams ir pestiesiems yra bevertis - jis kitam lygyje, o ir ji perejus nuo pedagoginio ner kur eit. pvz dabar patogus tiltas yra tik baltasis, zveryno tiltu eiti net pavojinga, ten labai daug dviratininku ir jie nenulipa taip ir varo, manau pastacius nauja tilta - ten uzdraus paspirtukus ir dviracius ir siaip naujasis tiltas labai logiskas - daugumai vaziuot iki zveryno tilto ar vingiuot iki baltojo - nera patrauklu
                Pažiūrėk į aukščiau įdėtą žemėlapį. Nuo naujojo tilto važiavimas gautųsi kampais. Dėl to vingiuot iki vieno ar kito tilto atstumo prasme gaunasi praktiškai tas pats.

                Nuo naujojo tilto patekti į Vilniaus vartus nebus patogu. Vargu ar tiltą iškels, kad jis eitų virš Goštauto gatvės. Kitas variantas būtų statyti šviesoforo ties sankryžą su Tumėno gatve. Bet kaip sakiau atstumas gaunasi tas pats ar važiuoti Goštauto iki Žvėryno tilto ir tada sukti į Gedimino prospektą. Ar važiuoti Tumėno, Gynėjų ir tada į prospektą. Net sakyčiau pavažiuot iki Goštauto ir tada prospektu tiesiai būtų patraukliau. Prospekto dvirtakis smagiau nei saugoti išsiparkuojančių Gynėjų gatvėje. Be to važiuojant per Tumėno/Gynėjų atsirastų vienas kairys posūkis be šviesoforo (Gynėjų -> prospektas arba Gynėjų -> Tumėno). Geriau važiuoti nuo Žvėryno tilto tiesiai prospektu nei daryti nesaugų kairį posūkį arba laukti prie papildomo šviesoforo.

                Gaunasi 5mln už "patrauklumą" kuris neduoda jokios praktinės naudos ir reikalauja papildomų išlaidų, kad būtų minimaliai išnaudojamas

                Comment


                  Svarstoma, ar Vilniui reikia naujo pėsčiųjų tilto: 5 mln. eurų už 50 sutaupytų metrų? https://www.15min.lt/verslas/naujiena/kvadratinis-metras/nekilnojamasis-turtas/svarstoma-ar-vilniui-reikia-naujo-pesciuju-tilto-5-mln-euru-uz-50-sutaupytu-metru-973-1185110
                  „5 mln. eurų dėl 50 sutaupytų metrų pėstiesiems? Kažkas man čia ne taip. Net ir įsivaizduojant, kad Geležinio Vilko ir Liubarto tiltai netinka pėstiesiems, nesuvokiu, kam naujasis tiltas apskritai bus reikalingas. Visas Konstitucijos pr. ir toliau į centrą vaikščios Baltuoju tiltu, o Žvėrynas – Žvėryno tiltu. Net ir iš „Green Hall“ einant naujuoju tiltu iki, pvz., Lukiškių aikštės pėstieji sutaupys vos 50 m pasivaikščiojimo puikiai sutvarkyta Neries krantine. (...) Mes rimtai tokie turtingi?“ – klausimus viešoje feisbuko grupėje „Miesto planavimo diskusijos“ kėlė Lukas Palaitis.
                  Lietuvos dviratininkų bendrijos atstovas Eduardas Kriščiūnas feisbuke stebėjosi, kaip galima skelbti konkursą daiktui, kurio nėra patvirtintuose miesto planuose. „Jo nesant planuose juk net ryšiai su kitais objektais neaiškūs, o ir pats pirkimas niekuo nepagrįstas. Kam tada sudaromi planai, biudžetai, jei ir be jų galima leisti miesto pinigus?“ – klausė jis.

                  Comment


                    Geriau plaplacintu gatves ir pastatytų naujų vietų kur parkoci mašįnas. Negali paeiti mat 2km iki kito tilto
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Aš tai esu už dubliuojančius tiltus, kurie atstotų intensyvias gatves, kurios nepritaikytos pėstiesiems.

                      Viena, kai tilte neintensyvus eismas, o kita kai turime šalia tranzitinio eismo tiltą.

                      Pvz. Kaune planuojami du tokie tiltai Centre ir jie labai pagerintų nemotorinio transporto (pavadinkim) susisiekimą Vienas per Nerį, kitas per Nemuną

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą

                        Niekam nereikalingus, nes eiti (važiuoti dviračiu/paspirtuku) Geležinio vilko šaligatviu (labiau siaura gumbuotos smalos juosta iš tikro) yra labai patogu, kai kiti ant 80/90 šalia prašvilpia arba apnudydami dyzelio dūmais arba aptaškydami (priklausant nuo oro).

                        O po to dar tenka kirsti įvažiavimus/išvažiavimus, kur nors teoriškai yra perėjos, bet dauguma nesidairydami prašvilpia su vėjeliu, nes nėra ko čia kėgliams maišytis, jei mašinos nenusiperka varguoliai.
                        Tas tiltas ten tikrai nereikalingas (čia net nevertinant pėstiesiems nepatogaus GV tilto), geriau tuos pinigus skirtų kitiems pėsčiųjų/dviratininkų infrastruktūros projektams, arba tą patį apšepusį baltajį tiltą perstatytų į modernų landmarką.

                        Click image for larger version

Name:	167E0D7D-A125-474C-B61D-CB03AE7007B8.jpeg
Views:	1
Size:	280,7 kB
ID:	1742168

                        Flickr

                        Comment


                          Palaikau, kad tikrai geriau tuos pinigus skirti kitiems pėsčiųjų/dviračių projektams. Naudos/kainos santykis tikrai būtų didesnis.

                          Comment


                            Norima statyti tiltus ten, kur jų ir taip pilna. O nuo Valakampių nėra tilto iki pat Nemenčinės, nors gyventojų abipus Neries tik daugėja. Anot gandų, lyg buvęs kažkoks tiltas per Nerį ties Ožkiniais 20 a. viduryje.

                            Comment


                              Kam tik Ožkinių/Balsių tiltas.. Pirma tegu pastato iš Litexpo į Vingio parką. Žvėryno tilto nepatogumas dviratininkams yra centai palyginus su Gerosios vilties tiltu.
                              Paskutinis taisė mantasm; 2019.08.17, 13:20.

                              Comment


                                Bent jau pagal Darnaus judumo planą, tai Litexpo tiltą siūloma įrengti, o kitiems tiltams paruošti projektus/kaštų-naudos analizę.
                                Taip pat užsiminta apie Uperio įrengimą "traukai įvertinti".

                                Įrengti tiltą per Nerį ties Vingio parku ir "Litexpo" parodų rūmais

                                Parengti projektinius pasiūlymus ir atlikti kaštų naudos analizę dėl pėsčiųjų - dviračių tilto per Nerį ties Edukologijos universitetu,, viaduko per T. Narbuto gatvę Žvėryne, per Ukmergės gatvę Šeškinėje, per Geležinio Vilko gatvę ties „Ozu“ įrengimo

                                Comment


                                  Uperis traukai įvertinti tiktų nebent jei veiktų 24/7, bet kokiu oru ir nemokamai. Toks kaip dabar prie Verkių tai traukos įvertinimas kaip pieno riebumas...

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Žvėryno tilto nepatogumas dviratininkams yra centai palyginus su Gerosios vilties tiltu.
                                    Turimas omenyje Lazdynų tiltas?

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Tas tiltas ten tikrai nereikalingas (čia net nevertinant pėstiesiems nepatogaus GV tilto), geriau tuos pinigus skirtų kitiems pėsčiųjų/dviratininkų infrastruktūros projektams, arba tą patį apšepusį baltajį tiltą perstatytų į modernų landmarką.

                                      Click image for larger version

Name:	167E0D7D-A125-474C-B61D-CB03AE7007B8.jpeg
Views:	1
Size:	280,7 kB
ID:	1742168
                                      Please. Vilniuje reikia ne tik šito tilto, bet ir dar minimum dviejų pėstiesiems tinkamų tiltų centrinėje miesto dalyje. Vilnius yra visiškai apgailėtinas pagal savo patogumą pėstiesiems. Reikia būti visiškai aklam arba daužtam, kad to nematyti.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Please. Vilniuje reikia ne tik šito tilto, bet ir dar minimum dviejų pėstiesiems tinkamų tiltų centrinėje miesto dalyje. Vilnius yra visiškai apgailėtinas pagal savo patogumą pėstiesiems. Reikia būti visiškai aklam arba daužtam, kad to nematyti.
                                        Šitas, dabar kai jau žinom apie numatomas ministerijas, tikrai reikalingas. Kur centrinėje miesto dalyje reikia dar minimum dviejų (iš žodžio "minimum" suprantu, kad galit pavardint kokius 3-4, tai prašau, nesidrovėkit)? Pats matau tik vieną vietą centrinėje miesto dalyje, kur būtų daugmaž logišką išleist 5mln eurų (miestui, kuris į 95% problemų atsako "sorry, neturim bapkių") pėsčiųjų tiltui, tai labai norisi paklausyt tobulos regos nedaužto specialisto nuomonės.

                                        Comment


                                          Buvo kažkada planai ties Vilnios - Neries santaka statyti pėsčiųjų tiltą. Berods, dar prie Zuoko buvo vizualizacijos. Buvo siejama tikriausiai su Sporto rūmų sutvarkymu. Ten tiltas būtų visai neblogai. Aišku, reiktų ir kad ta zona palei Kosciuškos g. susitvarkytų, ir kad Kalnų parkas pavirstų iš miško į normalų parką, ir kad atsirastų normalus pėsčiųjų/dviračių takas kita Vilnios puse. Turint omeny priešinimąsi Kalnų parko tvarkymui, matyt, dar ilgai teks laukti.
                                          Paskutinis taisė abruo; 2019.08.18, 18:48.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X