Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galbūt kai prasidės statybos vietoje buvusio vaikų sodo ar kaip jis ten (Vytauto 13, 15), tai galbūt iš verslo pusės atsiras spaudimas savivaldybei tvarkyti tiltą. O kol kas tai bus palopymai ir tiek.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Skelbiamas arch. konkursas pėsčiųjų ir dviratininkų tiltui per Nerį ties Green Hall

      http://www.architektusajunga.lt/konk...kurso-salygos/

      Comment


        Dar vienas paveiksliukas iš konkurso dokumentų. Matosi jame kiti planuojami objektai, tame tarpe ir visų taip laukiamas viadukas virš Narbuto g.

        Click image for larger version

Name:	asd.jpg
Views:	1
Size:	291,4 kB
ID:	1728329

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Dar vienas paveiksliukas iš konkurso dokumentų. Matosi jame kiti planuojami objektai, tame tarpe ir visų taip laukiamas viadukas virš Narbuto g.
          Tai kad čia jis jau iš 4 juostų viaduko pavirto į "pėsčiųjų-dviratininkų tiltą" O gaila, nes realiai jis padėtų jei ne visai panaikinti Narbuto - Sėlių g. sankryžą, tai bent sutrumpinti patekimo iš Sėlių g. šviesoforo fazę.

          Berods atsisakoma visų bent kiek rimtesnių projektų, greitai paaiškės, kad ir vietoj Ožkinių tilto bus pėsčiųjų-dviratininkų tiltas.
          Lietuva visiems.

          Comment


            4 juostų viadukas? Neatrodytų kaip protingas sprendimas. Juk automobilizacija mažės, kam tiek reikia?

            Comment


              Kalbant apie pėsčiųjų tiltus, kaip su Vingio ar kaip ten tiltu? Kada statybos?
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                Kalbant apie pėsčiųjų tiltus, kaip su Vingio ar kaip ten tiltu? Kada statybos?
                Spėčiau kad statybų pradžia prieš kitus rinkimus...

                Comment


                  Geros naujienos, jei pastatys pėsčiųjų tiltą virš Narbuto šioje vietoje. Gal tada panaikins dvi perėjas? Kaip tą Sėlių sankryžą panaikinti, kai kertamas priešpriešinis eismas (jei paliktų tik dešinį posūkį, būtų galima panaikinti sankryžą)...

                  Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	425,1 kB ID:	1728458

                  Comment


                    Oi, ties Žvėryno st. tai duodu 100%, kad nenaikins. Juk tas viadukas per toli, kad galėtų būti patogi alternatyva kirsti gatvę. O va tą dešiniau perėją tai tikrai naikintų...

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Geros naujienos, jei pastatys pėsčiųjų tiltą virš Narbuto šioje vietoje. Gal tada panaikins dvi perėjas? Kaip tą Sėlių sankryžą panaikinti, kai kertamas priešpriešinis eismas (jei paliktų tik dešinį posūkį, būtų galima panaikinti sankryžą)...
                      Prie Žvėryno st. manau ir neverta naikinti, kadangi automobilių eismą stabdo minimaliai - raudona automobiliams ties perėja tik tada, kai dega raudona ir ties Sėlių g.

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Geros naujienos, jei pastatys pėsčiųjų tiltą virš Narbuto šioje vietoje. Gal tada panaikins dvi perėjas? Kaip tą Sėlių sankryžą panaikinti, kai kertamas priešpriešinis eismas (jei paliktų tik dešinį posūkį, būtų galima panaikinti sankryžą)...
                        Jei būtų automobilių ir VT viadukas, galima būtų naikinti, nes kairys posūkis į Narbuto g. eitų per viaduką. Pėsčiųjų viadukas, tuo tarpu, palaidos visas viltis, kad ten kada nors bus sujungimas (panašiai kaip nutiko su Šimulionio - Sugiharos jungtimi, bet ten didelio poreikio ir nebuvo, bent netolimoje ateityje).
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                          Jei būtų automobilių ir VT viadukas, galima būtų naikinti, nes kairys posūkis į Narbuto g. eitų per viaduką. Pėsčiųjų viadukas, tuo tarpu, palaidos visas viltis, kad ten kada nors bus sujungimas (panašiai kaip nutiko su Šimulionio - Sugiharos jungtimi, bet ten didelio poreikio ir nebuvo, bent netolimoje ateityje).
                          Jeigu tikslas panaikinti Sėlių šviesoforą, tada ten ir reikia daryti viaduką/tunelį. Čia VT niekada nevažiuos, nes nepatogu tais kvadratais sukinėtis ir gaunasi didelis lankas lyginant su Sėlių g. maršrutu. Apskritai nėra jokio poreikio šitoje vietoje viaduko automobiliams, tranzitinis srautas neturėtų eiti tomis siauromis žvėryno gatvelėmis.
                          Flickr

                          Comment


                            Apskritai didelė bėda su Žvėryno Vytauto ir Kęstučio gatvėm. Ypatingai Kęstučio, kur daug troleibusų stovi didžiuliame kamštyje ir nėra kaip A juostų įrengti.

                            Comment


                              Teoriškai turbūt galima būtų įdomiai išspręsti kamščius, kurie susidaro dėl tos sankryžos su Narbuto g. Pavyzdžiui, Narbuto g. palikti vieną juostą prieš sankryžą, iš Kęstučio g. irgi vieną. Tokiu atveju galima būtų vienu metu leisti srautą ir iš Kęstučio g. ir iš Narbuto g. (nuo centro pusės). Nuo kalno važiuojančių į centro pusę vakarais nėra daug, tad galėtų ilgiau pastovėti prie raudonos.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Apskritai didelė bėda su Žvėryno Vytauto ir Kęstučio gatvėm. Ypatingai Kęstučio, kur daug troleibusų stovi didžiuliame kamštyje ir nėra kaip A juostų įrengti.
                                Gal verta būtų rytinio piko metu juostą link centro skirti tik VT, o popietinio metu - juostą iš centro, tokiu pačiu principu kaip Pylimo gatvėje? Tačiau tada žymiai padidėtų srautas Pedagoginiame žiede bei Vytauto g. Jeigu tiltas prie Green Hall būtų ir automobiliams, tai gal nebūtų tokios tragiškos pasekmės.

                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Teoriškai turbūt galima būtų įdomiai išspręsti kamščius, kurie susidaro dėl tos sankryžos su Narbuto g. Pavyzdžiui, Narbuto g. palikti vieną juostą prieš sankryžą, iš Kęstučio g. irgi vieną. Tokiu atveju galima būtų vienu metu leisti srautą ir iš Kęstučio g. ir iš Narbuto g. (nuo centro pusės). Nuo kalno važiuojančių į centro pusę vakarais nėra daug, tad galėtų ilgiau pastovėti prie raudonos.
                                Tik jeigu T. Narbuto atsirastų A juosta. Vakarais iš centro ten siaubingi kamščiai.
                                Už dviračius ir troleibusus!

                                Comment


                                  Aš už, bet neturės savivaldybė tokių kiaušų. Aš dar siūlyčiau drausti vakarinio piko metu Saltoniškių/Narbuto gatvėje piko metu važiuoti tiesiai (link Panoramos)

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Aš už, bet neturės savivaldybė tokių kiaušų. Aš dar siūlyčiau drausti vakarinio piko metu Saltoniškių/Narbuto gatvėje piko metu važiuoti tiesiai (link Panoramos)
                                    Čia iš kurios pusės link Panoramos? Ne iš Konstitucijos prospekto tikiuosi?

                                    Šiaip, Žvėryne galima truputį paeksperementuoti, pvz. ryte Vytauto ir Kęstučio gatvės vienakryptės prieš laikrodžio rodyklę (išskyrus VT), vakare - pagal laikrodžio rodyklę. Ir troleibusai kamščiuose nestovės, ir srautas susibalansuos. Tik tiek, kad Vytauto gatvėje stipriai padidės automobilių srautas.
                                    Už dviračius ir troleibusus!

                                    Comment


                                      Aš pats Vytauto g gyvenu, tai blogiau kažin ar gali būt Siūlau atvažiavus nuo Vytauto g uždraust, nes kiek esu pastebėjęs, daug mašinų po darbų važiuoja į Panoramą, kad išvengt "Pedagoginio žiedo"

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Teoriškai turbūt galima būtų įdomiai išspręsti kamščius, kurie susidaro dėl tos sankryžos su Narbuto g. Pavyzdžiui, Narbuto g. palikti vieną juostą prieš sankryžą, iš Kęstučio g. irgi vieną. Tokiu atveju galima būtų vienu metu leisti srautą ir iš Kęstučio g. ir iš Narbuto g. (nuo centro pusės). Nuo kalno važiuojančių į centro pusę vakarais nėra daug, tad galėtų ilgiau pastovėti prie raudonos.
                                        Va ką turiu omenyje. Įdomu ar toks sprendimas padidintų sankryžos pralaidumą ar ne.

                                        Click image for larger version

Name:	image_87821.jpg
Views:	1
Size:	195,9 kB
ID:	1728504

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Oi, ties Žvėryno st. tai duodu 100%, kad nenaikins. Juk tas viadukas per toli, kad galėtų būti patogi alternatyva kirsti gatvę. O va tą dešiniau perėją tai tikrai naikintų...
                                          O kaip čia suprasti? Panašu į vieną šalia kitos perėjos. Ar kai įsijungia šviesoforas, pėstieji vis tiek nebetrukdo eismui, nes transportas vis tiek stovi? Ar visgi...

                                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	195,6 kB
ID:	1728558

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X