Šeštadienį jau teko išbandyti šį ruožą dviračiu! Labai gražus, kalvotas kelias, širdį glostantys vaizdai nuo kalvų viršūnių. Asfaltas, atrodo, panašios rūšies, kaip Balninkų-Želvos ruože, kur paviršius labai lygus, bet lenda į paviršių bitumo dėmės.
RK 4717 Vievis - Kazokiškės - Paparčiai - Žasliai
Išasfaltuotas gana ilgas (15 km) kelio RK 4717 ruožas tarp Kazokiškių ir Paparčių . Dabar visas kelias asfaltuotas. Jis buvo įtrauktas į 2018 m. žvyrkelių programą. Didieji darbai, kai esmas buvo reguliuojamas šviesoforais, vyko pernai ir šiemet.
Kažkokios žymios tranzitinės reikšmės kaip ir nėra, išskyrus labai pagerėjusį susisiekimą su dideliu Paparčių bažnytkaimiu ir kitais kaimais,
Tai vienas vaizdingiausių iš naujai išasfaltuiotų kelių. Prie Mitkiškių yra puiki panorama į Kernavės piliakalnius, tik, gaila, kad neįrengta saugi apžvalgos aikštelė.
Šiandien pravažiavau naujai asfaltuotu kelio ruožu kuris prasideda nusukimu link Kalnėnų geležinkelio stoties tarp Kalnėnų ir Užusalių gyvenviečių Jonavos rajone. Čia video darytas registratoriumi, gal kam įdomu bus. Neįsivaizduoju kokiu tikslu buvo asfaltuotas šis ruožas, nes juo besinaudojančių tikrai nedaug. https://www.youtube.com/watch?v=oiX2S9UHB6c
Įdomūs techniniai sprendimai - pvz važiuojant ta pačia kaip filmuota kryptimi užsidega raudonas signalas, o "stop" linija už jo. Kaip stovint prie STOP linijos pamatyti ar jau signalas nebe raudonas?
Šiandien pravažiavau naujai asfaltuotu kelio ruožu kuris prasideda nusukimu link Kalnėnų geležinkelio stoties tarp Kalnėnų ir Užusalių gyvenviečių Jonavos rajone. Čia video darytas registratoriumi, gal kam įdomu bus. Neįsivaizduoju kokiu tikslu buvo asfaltuotas šis ruožas, nes juo besinaudojančių tikrai nedaug. https://www.youtube.com/watch?v=oiX2S9UHB6c
Paskutinis taisė drulia; 2020.09.25, 13:05.
Priežastis: Pataisiau nuorodą
Pastebėjau, kad daug kur kaimo vietovių, gatvėlese kur buvo išlikęs akmens grindinis dažnai dabar tiesiog asfaltuojamos ant viršaus. Arba rekonstruojama į naują žvyrkelį (t.y. be akmeninio grindio. Kyla klausimas ar tokie keliai neturėtų būti paveldas ir jie neturėtų būti išsauguoti ir palikti/rekosntruoti į akmenimis grįstus kelius?
Juk dingsta galimybė išlaikyti naturaliai atrodančius kaimus, kurie egzistavo šimtmečius, turėjo savo akmeninius keliukus, mažus gatvių tinklus.
Išasfaltuotas tas pats 9,5 km ruožas tarp Paširvinčio (posūkis į RK 4315 link Vindeikių) ir Liukonių (sankryža su keliu RK 4305 Ukmergė-Gelvonai-Čiobiškis).
Foto 2020.04
Liukonys
Tiesiai - kelias į Jonavą. Sankryža su keliu RK 4305 Ukmergė-Gelvonai-Čiobiškis
RK 4306 Musninkai – Liukonys - Liukonėliai - (Upninkai)
Pernai metų gale (ar jau šiemet) išasfaltuota 2018 metų žvyrkelių asfaltavimo programoje buvusi 9,5 km atkarpa nuo Paširvinčio iki Liukonių.
Atsirado naujas tiesiausias ir greičiausias kelias iš Vilniaus į Jonavą - ne tik nuo Ukmergės gatvės pusės, bet net ir iš miesto centro,
maps.google.com
RK 2807 Luokesa-Žalvariai-Žvyrinka
Žemėlapis iš www.mapy cz.
Šiuo kelio vienas galas ties Luokesa remiasi į KK 172 Senąjį Molėtų plentą , kitas - ties Giedraičiais - į RK 2804 Giedraičiai-Želva.
Iš bendro 18 km ilgio išasfaltuota apie 10 km nuo Luokesos iki Ambraziškių. Asfaltavimui apie 2007-2008 metus turėjo įtakos ne tik tai kad Ambrazišiuose veikė vienos įmonės krakmolo cechas. Žalvariuose, Obuolių saloje, ju beveik porą dešimtmečių veikia olandų firmos Strenko B.V. įkurtas 4 žvaigždučių kempingas.
Tiltas per Grabuosto ežerą į Obuolių salą
Jei kelias būtų visas išasfaltuotas, dėl vaizdingų apylinkių galėtų būti puiki turistinė altermatyva važiuojant iš Molėtų į Vilnių Atstumas nuo Molėtų iki Giedraičių per Žalvarius- Ambraziškius net 200 m trumpesnis nei važiuojant KK172 per Kazokus.
Lietuvos automiobilių kelių direkcija 2020.06.11 Penkiose savivaldybėse bus išasfaltuota 10 žvyrkelių ruožų
Pasirašytos 7️ sutartys Lazdijų, Švenčionių, Plungės, Tauragės ir Kėdainių rajono savivaldybėse esantiems žvyrkeliams asfaltuoti.
Šiais metais asfaltas bus nutiestas šiuose valstybinės reikšmės rajoninių kelių ruožuose:
Nr. 2509 Rūda–Šventežeris–Kavalčiukai ruožas nuo 5,690 iki 9,565 km (bendras ilgis - 3,874 km);
Nr. 2516 Veisiejai–Avižieniai ruožas nuo 1,595 iki 6,20 km (4,605 km);
Nr. 4407 Švenčionys–Reškutėnai–Rėkučiai ruožai nuo 8,55 iki 11,917 km ir nuo 13,746 iki 17,018 km (6,639 km);
Nr. 3237 Laumalenkos–Plokščiai ruožas nuo 0,00 iki 4,699 km (4,699 km);
Nr. 3234 Alsėdžiai–Dišliai ruožas nuo 1,250 iki 1,520 km (0,270 km);
Nr. 4517 Sartininkai–Draudeniai ruožas nuo 0,501 iki 4,464 km (3,963 km);
Nr. 2008 Vilainiai–Šventybrastis–Krekenava ruožas nuo 14,685 iki 16,96 km (2,275 km);
Nr. 3018 Krekenava–Linkaučiai–Truskava ruožas nuo 11,65 iki 14,144 km (2,494 km);
Nr. 4807 Ukmergė–Petronys–Tulpiakiemis–Pagiriai ruožas nuo 27,231 iki 27,938 km (0,707 km).
Rangos darbų įgyvendinimo terminai - nuo 5 iki 8 mėnesių, nuo sutarties įsigaliojimo.
Švenčionių ir Ignalinos rajone baigiamas asfaltuoti RK4403 Švenčionėliai–Raudonė–Zablatiškė (ruožai nuo 6,485km iki 14,202km bei nuo 14,202km iki 15,721km (sankryža su KK102)).
Kelias yra alternatyvi Švenčionėlių jungtis su Ignalina, ties Zablatiške kelias įsijungia į 102 plentą. Seniau asfaltuota dalis nuo Švenčionėlių iki Senos Pašaminės, dabar baigiama asfaltuoti likusi kelio dalis.
Ačiū už nuotraukas. Tenka tuo keliu 4403 važiuoti į Kretuono ežerą.
Radau pas save žvyrkelio nuotraukas. Bus įdomu palyginti
Man įdomu ar žvyruoto kelkraščio nebuvimas jau reiškia naują kelių tiesimo standartą Lietuvoje, ar čia vis dar išimtis?
Kiek tenka pastebėti asfaltuotų žvyrkelių, žvyruoti kelkraščiai nepaliekami jau gan senai asfaltuotuose žvyrkeliuose. IV kategorijos (rajoniniams) keliams žvyruoti kelkraščiai nerengiami. Žvyruoti kelkraščiai berods vyrauja naujai rekonstruotuose III kategorijos (krašto kelių) kategorijoje. Negaliu pasakyt dėl II (magistralinių kelių) kategorijos, ten berods irgi neįrengiami žvyruoti kelkraščiai.
Turiu omeny, rekonstrukcijas, o ne kapitalinius remontus (perasfaltavimus, smulkius eismo pakeitimus).
Naujų alternatyvų asfaltavimas turizmo ar rekreaciniams tikslams yra puiki idėja, tik tokie lozungai "geriau/daugiau nei Švedijoje" kelia minčių, kad persistengiama, perdėtai nukreipiamos lėšos, tarsi norint aplenkti visą likusį pasaulį asfaltuotais keliais, ir sukuriamas įspūdis, kad tam tikros infrastruktūros vystymas gali likti labiau apleistas nei turėtų.
Iš Kauno pusės, geriausias pavyzdys šiuo metu yra Kaunas-Garliava-Pažėra-Kazlų Rūda.
Būtų neblogas variantas, jei išasfaltuotų 1916 kelią. Atsirastų maršrutas Kaunas-Vandžiogala-Labūnava-Kėdainiai. Tada 195, manau neblogas alternatyvus kelias į Panevėžį.
Tiesa, dviračių susisiekimui (ir kitoms transporto priemonėms, norinčioms išvengti autostrados) būtų labai gerai, jei išasfaltuotų atkarpą tarp Pravieniškių II ir Neveronių Tai būtų palyginta trumpa tik 6,2 km atkarpa. Iš karto atsirastų nebloga jungtis Kaunui su Kaišiadorių rajonu ir kone visu regionu aplink Vilnių, įskaitant patį Vilnių . Paskui kryptimis link Kaišiadorių ar šiuo metu asfaltuojamu 1816 keliu per Žiežmarius link Trakų, Vilniaus Dviračių susisiekimui reiktų dar tvarkyti jungtis tarp Trakų ir Vilniaus.
Komentuoti: