Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    RK 4716 Dzenkūniškės-Beižionys-Klėriškės

    Atkarpa tarp Beižionių ir kelio KK221 netoli Semeliškių (Elektrėnų sav.)
    Foto 2020.04

    Tuo metu buvo asfaltuotaspie pusę kelio iki Barboriškių






    Čia taip gaunasi kai fotografuoji vingiuotame kelyje su teleobjektyvu






    Nuo Barboriškių link Semeliškių tuomet buvo žvyrkelis


    Čia vėl teleobjektyvu išgautas kalnuotumo įspūdis




    Kelias KK221 Semeliškės-Aukštadvaris

    Comment


      2. kelionė Semeliškės-Beižionys-Klėriškės-Žiežmariai

      Žemėlapio pagrindas iš mapy.cz

      Foto 2020.03
      Ta pati vieta - kelio KK221 Vievis-Semeliškės-Aukštadvaris ir RK4716 Dzenkūniškės-Beižionys kryžkelė apie 3 km nuo Semeliškių


      Comment


        2. kelionė Semeliškės-Beižionys-Klėriškės-Žiežmariai
        Kelias RK 4716 Dzenkūniškės-Beižionys-Klėriškės

        Foto 2020.03
        Atkarpa tarp Semeliškių ir Beižionių (Elektrėnų sav.)




        Čia turbūt Barboriškės, nuo kur jau anksčiau buvo asfaltas
















        Vėjuota diena Beižionyse

        Comment


          Kelias RK 4716 Beižionys-Klėriškės
          Foto 2020.03
          Paskutinė atkarpa tarp dviejų rajonų (apie 2,5-3 km) dar liko neasfaltuota








          Elektrėnų sav. (buv. Trakų r.) ir Kaišiadorių r. riba


          Plėšriuosius paukščius galima stebėti neišlipus iš mašinos




          Asfaltas prasideda likus iki Klėriškių apie 1 km


          Klėriškės




          Sankryža su RK 1812 Stakliškės-Nemaitonys-Žiežmariai

          Comment


            RK 1812 Žiežmariai-Nemaitonys-Stakliškės
            Vaizdingas kelias nuo Klėriškių iki Žiežmarių (Kaišiadorių r.) neseniai visas išasfaltuotas

            Foto 2020.03
















            Sutariškių tvenkiniai


            Comment


              RK 1812 Klėriškės-Žiežmariai (Kaišiadorių r.)
              Foto 2020.03


              Kelias kalvota miškinga.vietove


              Šalia yra Kaukinės botaninis zoologinis draustinis.


              Prie pat kelio ganosi gervės






              Sprendžiant iš bitumo žymių pernai gegužę-birželį čia telkšojo bitumo ežerai.
              Kažkodėl senas asflatas gerai laiko, o "naujos ir inovatyvios" kelių technologijos suskystėja, kai oro temperatūra viršija +25°C






              Jau matosi Žiežmarių katilinės kaminas


              Žiežmariai

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                Sprendžiant iš bitumo žymių pernai gegužę-birželį čia telkšojo bitumo ežerai.
                Kažkodėl senas asflatas gerai laiko, o "naujos ir inovatyvios" kelių technologijos suskystėja, kai oro temperatūra viršija +25°C
                Matot, yra skirtingos asfalto rūšys (asfaltbetonis, mastikos asfaltas, poringas asfaltas ir skaldos - mastikos asfaltas), o toliau jos skirstomos pagal stiprumą ir mišinio sudėtį (pvz. bitumas turi savo skirtingas klases, mineralinių medžiagų sudėtis) ir kt. Dėl tų pačių priežasčių matome, jog vieni mišiniai minkštesni ir provėžuojasi, kiti ne.
                Tai tas išlaukimas ir vyksta, dėl "silpno" bitumo, o bendrai tai netinkamai parinktas asfalto mišinys. Viskas būtų gerai, jei tuos išplaukimus laiku pabarstytų skaldele ir pasišiurkštintų paviršius, bet dar taip nematęs, kad tokia priežiūra masiškai vyktų.

                Comment


                  Atrodo, atsiras daugiau pinigų žvyrkelių asfaltavimui.

                  15min.lt 2020.05.25
                  Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai skirta 31,374 mln. eurų Europos Sąjungos paramos. Už šias lėšas bus atnaujinamas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 kilometro. Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, iki šiol šio kelio rekonstravimui ES finansavimas nebuvo skirtas, darbai buvo atliekami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.

                  Pasak jo, gavus europinių lėšų, atsilaisvinusios Kelių programos lėšos bus skirtos žvyrkelių asfaltavimui. „Žvyrkelių asfaltavimui lėšų trūko, europinių lėšų žvyrkelių asfaltavimui naudoti negalima, todėl mes ketiname tam panaudoti dalį iš Utenos kelio rekonstrukcijos atsilaisvinusių lėšų“, – aiškino V. Andrejevas.
                  (...)

                  Pasak V.Andrejevo, maždaug 15 mln. eurų ES lėšų turėtų būti skirta ir ties Kaunu esančio Giraitės transporto mazgo, kur susikerta „Via Baltica“ greitkelis ir pagrindinė šalies magistralė Vilnius-Klaipėda, rekonstrukcijai. Čia atsilaisvinusios Kelių programos lėšos taip pat bus nukreiptos žvyrkeliams asfaltuoti.

                  https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1323200

                  Comment


                    Švenčionių ir Ignalinos rajone baigiamas asfaltuoti RK4403 Švenčionėliai–Raudonė–Zablatiškė (ruožai nuo 6,485km iki 14,202km bei nuo 14,202km iki 15,721km (sankryža su KK102)).
                    Kelias yra alternatyvi Švenčionėlių jungtis su Ignalina, ties Zablatiške kelias įsijungia į 102 plentą. Seniau asfaltuota dalis nuo Švenčionėlių iki Senos Pašaminės, dabar baigiama asfaltuoti likusi kelio dalis.



                    Susizgribau fotografuoti tik už ~kilometro nuo Senos Pašaminės. Labai neįprastai atrodo toks didelis stulpelių kiekis kelyje:


                    Kelias gan vingiuotas, beveik visas kelias turi greičio ribojimus, vietomis net iki 30kmh:





                    Sankryža su keliuku į Naujus Šuminus:


                    Iškart už jos - sankryža su RK4413 Šakališkė – Murmos (žvyrkelis, įtrauktas į „zebrus“):


                    Už vingio baigiasi draudimas lenkti, tačiau ženklas 70 dar nusuktas į šoną, leidžiamas greitis kol kas tik 50:


                    Dar kuoliukų :


                    Vingiai:


                    Sankryža su RK4407 Švenčionys – Reškutėnai – Rėkučiai link Švenčionių:


                    ir link Reškutėnų bei Rėkučių, kurių visai šalia yra Pakretuonės geležinkelio stotelė (šis kelias taip pat yra „zebruose“):


                    Dar vienas nusuktas 70kmh ženklas:


                    Tiesioji, apribojimų pabaiga:


                    Ignalinos ir Švenčionių rajonų riba:


                    Artėjama prie sankryžos su KK102:


                    Sankryža:


                    Kelias taip pat praeina šalia Ignalinos Aerodromo, tačiau Ignalinos rajono savivaldybės prioriteto asfaltavimui nebuvo.

                    Ačiū už dėmesį.

                    Comment


                      Sveiki

                      Atkreiptinas dėmesys: visur nurodoma kryptis tiesiai. Neaišku ar čia rangovo susigalvotas standartas, ar nauja LAKD rekomendacija, nes daugeliu atveju nurodoma tik kryptis į dešinę/kairę.

                      Šiaip, gan gražūs vaizdai

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Sveiki

                        Atkreiptinas dėmesys: visur nurodoma kryptis tiesiai. Neaišku ar čia rangovo susigalvotas standartas, ar nauja LAKD rekomendacija, nes daugeliu atveju nurodoma tik kryptis į dešinę/kairę.

                        Šiaip, gan gražūs vaizdai
                        Tokie ženklai buvo techniniame projekte, rangovas Tiltų ekspertų centras.


                        Taip pat buvo atsisakyta greičio mažinimo kalnelio šioje vietoje.
                        Paskutinis taisė Ignalina; 2020.05.26, 14:25.

                        Comment


                          Iš Kauno pusės, geriausias pavyzdys šiuo metu yra Kaunas-Garliava-Pažėra-Kazlų Rūda.

                          Būtų neblogas variantas, jei išasfaltuotų 1916 kelią. Atsirastų maršrutas Kaunas-Vandžiogala-Labūnava-Kėdainiai. Tada 195, manau neblogas alternatyvus kelias į Panevėžį.

                          Tiesa, dviračių susisiekimui (ir kitoms transporto priemonėms, norinčioms išvengti autostrados) būtų labai gerai, jei išasfaltuotų atkarpą tarp Pravieniškių II ir Neveronių Tai būtų palyginta trumpa tik 6,2 km atkarpa. Iš karto atsirastų nebloga jungtis Kaunui su Kaišiadorių rajonu ir kone visu regionu aplink Vilnių, įskaitant patį Vilnių . Paskui kryptimis link Kaišiadorių ar šiuo metu asfaltuojamu 1816 keliu per Žiežmarius link Trakų, Vilniaus Dviračių susisiekimui reiktų dar tvarkyti jungtis tarp Trakų ir Vilniaus.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2020.05.27, 00:31.

                          Comment


                            Naujų alternatyvų asfaltavimas turizmo ar rekreaciniams tikslams yra puiki idėja, tik tokie lozungai "geriau/daugiau nei Švedijoje" kelia minčių, kad persistengiama, perdėtai nukreipiamos lėšos, tarsi norint aplenkti visą likusį pasaulį asfaltuotais keliais, ir sukuriamas įspūdis, kad tam tikros infrastruktūros vystymas gali likti labiau apleistas nei turėtų.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2020.05.27, 14:19.

                            Comment


                              Man įdomu ar žvyruoto kelkraščio nebuvimas jau reiškia naują kelių tiesimo standartą Lietuvoje, ar čia vis dar išimtis?
                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                Man įdomu ar žvyruoto kelkraščio nebuvimas jau reiškia naują kelių tiesimo standartą Lietuvoje, ar čia vis dar išimtis?
                                Kiek tenka pastebėti asfaltuotų žvyrkelių, žvyruoti kelkraščiai nepaliekami jau gan senai asfaltuotuose žvyrkeliuose. IV kategorijos (rajoniniams) keliams žvyruoti kelkraščiai nerengiami. Žvyruoti kelkraščiai berods vyrauja naujai rekonstruotuose III kategorijos (krašto kelių) kategorijoje. Negaliu pasakyt dėl II (magistralinių kelių) kategorijos, ten berods irgi neįrengiami žvyruoti kelkraščiai.

                                Turiu omeny, rekonstrukcijas, o ne kapitalinius remontus (perasfaltavimus, smulkius eismo pakeitimus).

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Švenčionių ir Ignalinos rajone baigiamas asfaltuoti RK4403 Švenčionėliai–Raudonė–Zablatiškė (ruožai nuo 6,485km iki 14,202km bei nuo 14,202km iki 15,721km (sankryža su KK102)).
                                  Kelias yra alternatyvi Švenčionėlių jungtis su Ignalina, ties Zablatiške kelias įsijungia į 102 plentą. Seniau asfaltuota dalis nuo Švenčionėlių iki Senos Pašaminės, dabar baigiama asfaltuoti likusi kelio dalis.
                                  Ačiū už nuotraukas. Tenka tuo keliu 4403 važiuoti į Kretuono ežerą.


                                  Radau pas save žvyrkelio nuotraukas. Bus įdomu palyginti

                                  Comment


                                    RK4403 Švenčionėliai–Raudonė–Zablatiškė

                                    Foto 2011.04
                                    Raudonės (Reškutėnų) kryžkelė atvažiuojant nuo Švenčionėlių
                                    Kertamas kelias RK 4407 Švenčionys-Reškutėnai-Rėkučiai


                                    Anksčiau tai buvo "X" formos kryžkelė.

                                    Ortofoto iš www.maps.lt

                                    Asfaltuojant padaryta perstumta sankryža, susidedanti iš dviejų "T" formos sankryžų.
                                    Pirkimas 2018.11 Nr. 673626 "Kelio Nr. 4403 ruožo nuo 6,52 iki 11,00 km rekonstravimas ir ruožo nuo 11,00 iki 15,721 km kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas"

                                    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-673626
                                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=411815

                                    Ar taip arti viena kitos esančios trišalės sankryžos yra gerai, gal pasakys Ignalina

                                    Ta pati vieta dabar
                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Sankryža su RK4407 Švenčionys – Reškutėnai – Rėkučiai link Švenčionių:


                                    ir link Reškutėnų bei Rėkučių, kurių visai šalia yra Pakretuonės geležinkelio stotelė (šis kelias taip pat yra „zebruose“):

                                    Foto 2011.04
                                    Tarp Raudonės (Reškutėnų) kryžkelėsir Zablatiškės (KK102)








                                    Sankryža su KK102 ties Zablatiške


                                    Ta pati vieta po 9 metų, jau išsasfaltavus
                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Artėjama prie sankryžos su KK102:
                                    Smagu, kad Lietuvoje mažėja žvyrkelių.
                                    Paskutinis taisė Romas; 2020.05.31, 13:46.

                                    Comment


                                      Lietuvos automiobilių kelių direkcija 2020.06.11
                                      Penkiose savivaldybėse bus išasfaltuota 10 žvyrkelių ruožų
                                      Pasirašytos 7️ sutartys Lazdijų, Švenčionių, Plungės, Tauragės ir Kėdainių rajono savivaldybėse esantiems žvyrkeliams asfaltuoti.
                                      Šiais metais asfaltas bus nutiestas šiuose valstybinės reikšmės rajoninių kelių ruožuose:
                                      Nr. 2509 Rūda–Šventežeris–Kavalčiukai ruožas nuo 5,690 iki 9,565 km (bendras ilgis - 3,874 km);
                                      Nr. 2516 Veisiejai–Avižieniai ruožas nuo 1,595 iki 6,20 km (4,605 km);
                                      Nr. 4407 Švenčionys–Reškutėnai–Rėkučiai ruožai nuo 8,55 iki 11,917 km ir nuo 13,746 iki 17,018 km (6,639 km);
                                      Nr. 3237 Laumalenkos–Plokščiai ruožas nuo 0,00 iki 4,699 km (4,699 km);
                                      Nr. 3234 Alsėdžiai–Dišliai ruožas nuo 1,250 iki 1,520 km (0,270 km);
                                      Nr. 4517 Sartininkai–Draudeniai ruožas nuo 0,501 iki 4,464 km (3,963 km);
                                      Nr. 2008 Vilainiai–Šventybrastis–Krekenava ruožas nuo 14,685 iki 16,96 km (2,275 km);
                                      Nr. 3018 Krekenava–Linkaučiai–Truskava ruožas nuo 11,65 iki 14,144 km (2,494 km);
                                      Nr. 4807 Ukmergė–Petronys–Tulpiakiemis–Pagiriai ruožas nuo 27,231 iki 27,938 km (0,707 km).

                                      Rangos darbų įgyvendinimo terminai - nuo 5 iki 8 mėnesių, nuo sutarties įsigaliojimo.

                                      http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/penk...vyrkeliu-ruozu

                                      Comment


                                        RK 2807 Luokesa-Žalvariai-Žvyrinka

                                        Žemėlapis iš www.mapy cz.

                                        Šiuo kelio vienas galas ties Luokesa remiasi į KK 172 Senąjį Molėtų plentą , kitas - ties Giedraičiais - į RK 2804 Giedraičiai-Želva.
                                        Iš bendro 18 km ilgio išasfaltuota apie 10 km nuo Luokesos iki Ambraziškių. Asfaltavimui apie 2007-2008 metus turėjo įtakos ne tik tai kad Ambrazišiuose veikė vienos įmonės krakmolo cechas. Žalvariuose, Obuolių saloje, ju beveik porą dešimtmečių veikia olandų firmos Strenko B.V. įkurtas 4 žvaigždučių kempingas.

                                        Tiltas per Grabuosto ežerą į Obuolių salą


                                        Jei kelias būtų visas išasfaltuotas, dėl vaizdingų apylinkių galėtų būti puiki turistinė altermatyva važiuojant iš Molėtų į Vilnių Atstumas nuo Molėtų iki Giedraičių per Žalvarius- Ambraziškius net 200 m trumpesnis nei važiuojant KK172 per Kazokus.


                                        Foto 2010.10




                                        Už Ambraziškių asfaltas baigiasi





                                        Foto 2020.06
                                        Sentikių maldos namai Gailiūnuose


                                        Comment


                                          RK 4306 Musninkai – Liukonys - Liukonėliai - (Upninkai)
                                          Pernai metų gale (ar jau šiemet) išasfaltuota 2018 metų žvyrkelių asfaltavimo programoje buvusi 9,5 km atkarpa nuo Paširvinčio iki Liukonių.

                                          Atsirado naujas tiesiausias ir greičiausias kelias iš Vilniaus į Jonavą - ne tik nuo Ukmergės gatvės pusės, bet net ir iš miesto centro,

                                          maps.google.com


                                          www.mapy.cz


                                          Foto 2020.04
                                          Anksčiau išsafaltuota dalis nuo Musninkų miestelio iki Paširvinčio kryžkelės (posūkio į Vindeikius)




                                          Comment

                                          Working...
                                          X