Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    RK 2820 Alanta-Klabiniai-Dapkūniškiai dėl mažo eismo intensyvumo turbūt dar ilgai išliks žvyrkelis.
    Anksčiau buvo asfaltuota tik apie 300 metrų atkarpa Klabinių kaime. 2019 m. išasfaltuoti du nedideli ruožai Klabiniuose, abipus Virintos upės : rytiniame Virintos krante - 325 metrus (7,740-8,065 km) ir vakariniame Virintos krante - 635 metrus (8,365-9,000 km).

    Foto 2019.10










    Nusileidimas į Virintos upės slėnį






    Klabinių riboženklis perkeltas iš kalno žemyn

    Comment


      RK 2820 Alanta-Klabiniai-Dapkūniškiai
      Klabinių kaimas
      Foto 2019.10

      Naujo ir seno asfalto riba


      Tiltas per Virtintą


      Seno ir naujo asfalto riba






      Žvilgsnis atgal

      Comment


        Jau asfaltuotas visas turistinis kelias Vilnius-Giedraičiai-Želva-Balninkai-Kurkliai-Anykščiai
        Baigiamas asfaltuoti paskutinis apie 5 km kelio RK 1201 ruožas tarp Didžiakaimio (kelias A6) ir Dapkūniškių.


        Didžiakaimis
        Foto 2019.06


        Ta pati vieta priešinga kryptimi
        Foto 2019.10

        Comment


          RK 1201 Anykščiai-Balninkai-Želva
          Asfaltuojamo ruožo tarp Didžiakaimio ir Dapkūniškių atkarpa Anykščių rajone

          Fotografuota teleobjektyvu
          Foto 2019.10.




















          Anykščių ir Molėtų rajonų riba

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            RK 1201 Anykščiai-Balninkai-Želva
            Asfaltuojamo ruožo tarp Didžiakaimio ir Dapkūniškių atkarpa Anykščių rajone
            Ar Želva-Anykščiai jau viskas asfaltas? Darbai kaip suprantu dar nebaigti?

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Ar Želva-Anykščiai jau viskas asfaltas? Darbai kaip suprantu dar nebaigti?
              Taip. Visur asfaltas.

              Comment


                RK 1201 Anykščiai-Balninkai-Želva
                Asfaltuojamo ruožo tarp Didžiakaimio ir Dapkūniškių atkarpa Molėtų rajone

                Foto 2019.10.


                Greitis ribojamas iki 30 km/h




















                Paskutinis palyginimas.
                Dapkūniškių autobusų stotelė

                Foto 2019.04


                Foto 2019.06


                Foto 2019.10

                Comment



                  15min.lt 2019.11.27
                  Iš Vilniaus rajono keliams Vyriausybės skirtų 300 tūkst. eurų 299,9 tūkst. atiteko S.Skvernelio gatvei

                  https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...vei-56-1235446

                  Nežinia, ar čia apie infrastruktūrą, ar apie politiką, ar apie politikos skaidrumą.

                  Comment


                    Vilniaus Rajono versija ir jos trumpa ištrauka:

                    Dėl Upės gatvės, Smiglių k., Zujūnų sen. tvarkymo darbų
                    Kilus žiniasklaidos susidomėjimui dėl Upės g., Smiglių k., Zujūnų sen. atkarpos tvarkymo darbų, pateikiame su tuo susijusius faktus.


                    2018 m. Upės g. buvo įtraukta į tikslinių objektų sąrašą (t. y. objektai, kurių tvarkymui buvo skiriamos Kelių direkcijos tikslinės KPPP lėšos) ir Savivaldybė kreipėsi į Lietuvos kelių direkciją dėl lėšų skyrimo kapitalinio remonto darbams atlikti. Deja, bet finansavimas nebuvo gautas. O 2019 m. vasario mėn. Vyriausybė pakeitė KPPP finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašą, pagal kurį atsisakyta tikslinių lėšų skyrimo Savivaldybės numatytiems objektams finansuoti.
                    https://www.vrsa.lt/index.php?242018977
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      15min.lt 2019.11.27
                      Iš Vilniaus rajono keliams Vyriausybės skirtų 300 tūkst. eurų 299,9 tūkst. atiteko S.Skvernelio gatvei

                      https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...vei-56-1235446

                      Nežinia, ar čia apie infrastruktūrą, ar apie politiką, ar apie politikos skaidrumą.
                      Gera antraštė, jau maniau, kad tokia Sauliaus Skvernelio gatvė atsirado Paskui tik žiūrint straipsnį, kad tai viso labo tik vietinė Upės gatvė Geriausia jei būtų užvadinta Ramūno Karbauskio gatvė

                      Tiesa, peržiūrėjau ant žemėlapio, tai gatvė neatrodo kaip visiškai be prasmės, jos asfaltavimas būtų naudingas rekreaciniais tikslais (šalia Neris ), tai dar dideliu absurdu nekvepia
                      Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.27, 00:20.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Tiesa, peržiūrėjau ant žemėlapio, tai gatvė neatrodo kaip visiškai be prasmės, jos asfaltavimas būtų naudingas rekreaciniais tikslais (šalia Neris ), tai dar dideliu absurdu nekvepia
                        Nelabai ten yra rekreacijos. Normalaus išėjimo prie upės irgi nelabai. Eismo nedaug. Nebent su MTB pramina kas varo Einaro ratuką

                        Comment


                          Galėtų šią upės gatvę pilnai išasfaltuoti iki Karveliškių kapinių.

                          Comment


                            Parašė luknas Rodyti pranešimą
                            Galėtų šią upės gatvę pilnai išasfaltuoti iki Karveliškių kapinių.
                            Tai ir išasfaltuos, tik reikia sekantį ministrą pirmininką gyvenantį arčiau kapinių išrinkti

                            Comment


                              Parašė luknas Rodyti pranešimą
                              Galėtų šią upės gatvę pilnai išasfaltuoti iki Karveliškių kapinių.
                              Pagalvojau kažką blogesnio, bet duok Dieve jam sveikatos.

                              Jei rimtai, tai galėjo Platiniškių g, užasfaltuoti, kuri kelioliką kartų labiau apgyvendinta.
                              Paskutinis taisė Sula; 2019.11.27, 09:20.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Nelabai ten yra rekreacijos. Normalaus išėjimo prie upės irgi nelabai. Eismo nedaug. Nebent su MTB pramina kas varo Einaro ratuką
                                Pamatavau, kad 6 km iki Karveliškių kapinių nesigauna, reiktų dar 4 km. Tada jo, nelabai jei be MTB.

                                Comment


                                  Žiežmariai - Liutonys:

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20191221_152625.jpg
Views:	65
Size:	279,8 kB
ID:	1771846Click image for larger version

Name:	IMG_20191221_152637.jpg
Views:	56
Size:	195,3 kB
ID:	1771847Click image for larger version

Name:	IMG_20191221_152737.jpg
Views:	55
Size:	221,4 kB
ID:	1771845Click image for larger version

Name:	IMG_20191221_152829.jpg
Views:	56
Size:	184,9 kB
ID:	1771844Click image for larger version

Name:	IMG_20191221_153047.jpg
Views:	54
Size:	205,9 kB
ID:	1771848

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Žiežmariai - Liutonys:
                                    Pirmoje nuotraukoje: 2,5km žvyrkelis, asfaltavimas truks 11 mėn. Na su tokiais tempais Amerikos nepavysim

                                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                                    Comment


                                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                      Pirmoje nuotraukoje: 2,5km žvyrkelis, asfaltavimas truks 11 mėn. Na su tokiais tempais Amerikos nepavysim
                                      Nieko, Amerika juda mūsų link! https://grist.org/living/the-hot-new...unpaved-roads/

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                                        Keistas briedas su klimato-alarmististiniu priedu. "Municipalities still can’t afford to pay for road upkeep, so instead they de-pave." Logikos tame nulis, nes išlaikyti žvyrkelį yra daug brangiau, nei asfaltuotą kelią. Problema yra pradinis didelis kapitalas reikalingas asfaltavimui. Taigi jei negali išlaikyti asfaltuoto kelio, jie jį "de-pave", kas reikštų paverčia žvyrkeliu. Sunku ką pakomentuoti daugiau, bet Amerika didelė, ten irgi visko gali rasti.
                                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                                        Comment


                                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                          Keistas briedas su klimato-alarmististiniu priedu. "Municipalities still can’t afford to pay for road upkeep, so instead they de-pave." Logikos tame nulis, nes išlaikyti žvyrkelį yra daug brangiau, nei asfaltuotą kelią. Problema yra pradinis didelis kapitalas reikalingas asfaltavimui. Taigi jei negali išlaikyti asfaltuoto kelio, jie jį "de-pave", kas reikštų paverčia žvyrkeliu. Sunku ką pakomentuoti daugiau, bet Amerika didelė, ten irgi visko gali rasti.
                                          Kažkada teko skaityti, kad šita praktika daugiausia taikoma keliukams vidury niekur kuriuos naudoja vienas kitas ūkininkas ir viskas. Ūkininkams lakstyt su traktoriais asfalto nereikia. O vietinei valdžiai paprasčiau priskirti kelią žemesnei kategorijai. Ir atseit išmaltas žvirkelis mažiau kenkia technikai nei išdaužytas asfaltas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X