Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Luckeris
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą
    Gal kas numano kas yra daroma šioje vietoje? Aš taip suprantu, kad čia dar nukas šią vieta, sulygins su dabartiniu kelio aukščiu, tai čia stiprina šlaitą ar nusišneku?
    Click image for larger version

Name:	IMG_3620.JPG
Views:	541
Size:	280,9 kB
ID:	1809569
    Čia stato atraminę sieną (angliškai contiguous/secant pile retaining wall) kuri laikys šlaitą kad nenuslinktų ant naujo kelio kai nukas. O aukščiau tai panašu kad stiprina viršutinį dirvožemio sluoksnį kad nenučiuožtų per lietų kaip Gedinimo kalnas

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Darbuojasi prie naujo tilto kaip reikiant. Šiandien važiavau pro šalį, tai padariau porą nuotraukų. Pirmoje tai matosi didžiausias gargaras iškilo būsimo tilto vietoje.

    Click image for larger version

Name:	IMG_3616.JPG
Views:	545
Size:	289,3 kB
ID:	1809568

    Gal kas numano kas yra daroma šioje vietoje? Aš taip suprantu, kad čia dar nukas šią vieta, sulygins su dabartiniu kelio aukščiu, tai čia stiprina šlaitą ar nusišneku?
    Click image for larger version

Name:	IMG_3620.JPG
Views:	541
Size:	280,9 kB
ID:	1809569

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    2020 06 13
    Click image for larger version

Name:	IMG_1236.JPG
Views:	919
Size:	354,7 kB
ID:	1808787

    Click image for larger version

Name:	IMG_1234.JPG
Views:	911
Size:	327,1 kB
ID:	1808788

    Click image for larger version

Name:	IMG_1238.JPG
Views:	911
Size:	336,5 kB
ID:	1808789

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    berods taip, važiavau nuo tilto per Nerį tai atkreipiau dėmesį, kad negalima sukti į Vandžiogalą, tai iš Megos tikriausiai reikia padaryti apsisukimą po viadukais ir važiuoti per naują kilpą ties Eoltu.
    Galėtų tada ir kryptis atnaujinti, bet ši sritis gana apleista, lyginant su užsieniu... tai tikriausiai paliks kaip yra.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Bet jei išvažiuojama nuo Megos, tai kelias į Klaipėdą jau dabar užtvertas ištisinių linijų?
    berods taip, važiavau nuo tilto per Nerį tai atkreipiau dėmesį, kad negalima sukti į Vandžiogalą, tai iš Megos tikriausiai reikia padaryti apsisukimą po viadukais ir važiuoti per naują kilpą ties Eoltu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Matytuose brėžiniuose buvo numatytas uždarytas išvažiavimas nuo Megos link Klaipėdos. Maršrutas į Klaipėdą atrodytų taip, kol nėra įrengto turbo žiedo:
    Click image for larger version

Name:	marsrutas123.jpg
Views:	1001
Size:	145,5 kB
ID:	1805743

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius

    Jau dabar norint važiuoti į Vandžiogalą reikia persirikiuoti į šalutinį kelią iškart pravažiavus tiltą per Nerį prieš Megos viaduką, nes ties Senukų ofisais jau subraižytos ištisinės linijos. Vėliau taip reikės atvažiuojant nuo Vilniaus persirikiuoti dar anksčiau.
    Bet jei išvažiuojama nuo Megos, tai kelias į Klaipėdą jau dabar užtvertas ištisinių linijų?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Truputi OT, bet aš nesuprantu, kam jie naudoja Vadžiogalos kaimo pavadinimą, kaip gerokai žinomesnis Domeikavos pavadinimas? Galvojau, po rekonstrukcijos dings šis nesusipratimas, bet žiūriu nauji ženklai vėl paženklinti Vandžiogala. Buvo kažada ir straipsnis tuo klausimu, anksčiau net Klaipėdos nebuvo paminėta, tik Vandžiogala

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Minimas išplatėjimas pasitarnaus kaip jungiamasis kelias link (222) Vandžiogalos. Pabaigus tvarkyti tiltą per Nerį, norint važiuoti į Vandžiogalą nuo Vilniaus pusės, reikės rikiuotis dar prieš tiltą...
    Jau dabar norint važiuoti į Vandžiogalą reikia persirikiuoti į šalutinį kelią iškart pravažiavus tiltą per Nerį prieš Megos viaduką, nes ties Senukų ofisais jau subraižytos ištisinės linijos. Vėliau taip reikės atvažiuojant nuo Vilniaus persirikiuoti dar anksčiau.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dinux Rodyti pranešimą

    Šiandiena geltonas linijas jau užpaišė.. užtruko lygiai pusmetį

    Klausimas, važiuojant nuo Vilniaus kažkiek už Megos viaduko (ties Rimi/Senuku ofisu), dešinėje pusėje palikta labai daug asfaltuoto ploto. Kam jo ten tiek ?
    Minimas išplatėjimas pasitarnaus kaip jungiamasis kelias link (222) Vandžiogalos. Pabaigus tvarkyti tiltą per Nerį, norint važiuoti į Vandžiogalą nuo Vilniaus pusės, reikės rikiuotis dar prieš tiltą, o pabaigus III etapą iki Biruliškių (A6 kelio sankryžos), gal net dar anksčiau. Tiesa, nėra aiškių, normaliai paviešintų brėžinių kaip atrodys atkarpa Eigulių seniūnijos teritorijoje, t.y. kelio išplanavimas, kaip ir Megos atveju, turėtų būti pasikeitęs, todėl seni paviešinti brėžiniai negalioja.

    Kiek teko matyti brėžinių, tvarkant IX forto sankryžą, ties Vandžiogalos pl. turėtų įrengti turbo žiedą, kur bus galima nuo Megos grįžti į autostradą. Taip pat pasiekti naują jugiamąjį kelią, kuris jungs atkarpą tarp IX forto ir naujai statomos Giraitės sankryžų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.01, 21:21.

    Komentuoti:


  • dinux
    replied
    Parašė dinux Rodyti pranešimą
    Jau turbūt du mėnesiai kaip paleistas pilnai eismas nuo Klaipėdos pusės, bet ant kelio vis dar likęs geltonas žymėjimas prašantis visų rikiuotis į pirmą juostą. Ant šalia stovinčio ženklo vis dar užklijuotas žymėjimas, draudžiantis važiuoti antra juosta.
    Šiandiena geltonas linijas jau užpaišė.. užtruko lygiai pusmetį

    Klausimas, važiuojant nuo Vilniaus kažkiek už Megos viaduko (ties Rimi/Senuku ofisu), dešinėje pusėje palikta labai daug asfaltuoto ploto. Kam jo ten tiek ?
    Paskutinis taisė dinux; 2020.06.01, 20:09.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Užuomina apie finansavimo šaltinio pakeitimą straipsnyje apie kitą kelią
    Pasak LAKD direktoriaus V.Andrejevo, maždaug 15 mln. eurų ES lėšų turėtų būti skirta ir ties Kaunu esančio Giraitės transporto mazgo, kur susikerta „Via Baltica“ greitkelis ir pagrindinė šalies magistralė Vilnius-Klaipėda, rekonstrukcijai. Čia atsilaisvinusios Kelių programos lėšos taip pat bus nukreiptos žvyrkeliams asfaltuoti.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1323200

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Pora foto tilto pylimas

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    jau tiek apie tai prisidiskutavom dar tuomet kai buvo svarstoma ką reiktų daryti, kad dabar atnaujinti tą temą (diskusiją) nėra jokios prasmės. Pabaigs, pamatys rezultatus, darys vėl naujus tiltus, naujus kelius, visiems bus darbo ir džiaugsmo dirbant.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Gali būti, manau vistiek išlieka poreikis naujo aplinkkelio nuo Ramučių iki Babtų, bei tilto nuo Žeimenos g. pabaigos iki Baltų pr.
    Iki Babtų nereikia. Ar tikrai iš A6 į A1 Klaipėdos link (tiksliau iki ViaBalticos) tikrai tokie dideli srautai, kad reikėtų aplinkkelio? Nemanau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Bet realiai naują tiltą planuoja tik iš viso kažkur į Užnemunės šlaitą.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Kad pusei Kauno nereikėtų vazineti autostrada, reikia pabaigti statyti senai tam numatytą tiltą nuo Baltu pr iki Šiaurės pr link Klinikų.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Man susidaro įspūdis, kad po visos rekonstrukcijos kamščiai niekur nedings, ypač jungtyse ir jungiamuosiuose keliuose.
    Cia net Prževalskio arkliui buvo aišku

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Man susidaro įspūdis, kad po visos rekonstrukcijos kamščiai niekur nedings, ypač jungtyse ir jungiamuosiuose keliuose.
    Gali būti, manau vistiek išlieka poreikis naujo aplinkkelio nuo Ramučių iki Babtų, bei tilto nuo Žeimenos g. pabaigos iki Baltų pr.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Man susidaro įspūdis, kad po visos rekonstrukcijos kamščiai niekur nedings, ypač jungtyse ir jungiamuosiuose keliuose.

    Komentuoti:

Working...
X