Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xeonas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vis tiek kaip projektui tai daug. Kodėl, pavyzdžiui, valstybė LAKD pavidale neužsako tipinių tiltų, viadukų projektų, kurie būtų suprojektuoti vieną kartą ir ilgam laikui, o paskui tik pritaikomi konkrečiai vietai tiesiant, remontuojant kelius visoje Lietuvoje?
    Na iš principo, mano manymų - darbo daug, o naudos gali būti 0. nes pirmiausia tas tipiškumas tik paviršiuje, o giliau dažnai skiriasi. Pirmiausia būtų protegavimas, tipinio projekto autorių, nes didžiausia tikimybė - kad jiems būtų skirta koreguoti, čia jau su skaidrumų daug problemų atsiranda. O jei bendros komandos susūrimas - tai vieni lygesni nei kiti, galutinės tipo formos sukūrimas - labai diskutuotinas. vieni sakys tarkim metaliniai geresni, kiti monolitiniai, o treti surenkami. Šiaip čia slidus reikalas. Nes panašiai dabar vyksta BIM sistemos kūrimas- teoriškai gerai. Praktiškai bardakas viduje. Nei produkto nei sistemos normalios gali ir nebūti. Plius kas prižiūrės standartus ir sistema - jau didžiuliai pinigai.
    Dar panašiai buvo anksčiau su sovietinėmis serijomis. Tenkant ekspertuoti tokius statinius, tai dažnai padaromi pakankamai individualūs sprendimai. Plius, poreikis tikrai nedidelis. Suprojektuoti standartinį sprendimą plius pritaikyti kokius max 10 kartų Lietuvoje(tam tikras rodikliai turi atitikti, dydis, intensyvumas ir t.t), na nežinau ar bus racijos, nes pritaikant prie konkrečių salygų reikia nemažai dar perskaičiuoti. Kokius pėsčiųjų dar kaip ir vyksta, bet su automobiliniais, tai abejoju ar tai racionalu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vis tiek kaip projektui tai daug. Kodėl, pavyzdžiui, valstybė LAKD pavidale neužsako tipinių tiltų, viadukų projektų, kurie būtų suprojektuoti vieną kartą ir ilgam laikui, o paskui tik pritaikomi konkrečiai vietai tiesiant, remontuojant kelius visoje Lietuvoje?
    Paskutinis taisė Al1; 2020.11.23, 09:50.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Tai jei skyrė kitų metų biudžete 2,5 mln. eurų, tai tiek pinigėlių užteks lygiai 0,885638 kilometro Valio!
    Tai kad šie pinigai ne kelio rekonstrukcijai skiriami, o galimybių studijos ruošimui ir projektavimo darbams, kas į kilometrus niekaip nėra konvertuojami.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Čia labiau Utenos deputato PiaRas, kaip jis stengiasi dėl savo rinkėjų..

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    už 188 mln. eurų iš viso ketinama sutvarkyti 66,6 km.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ELTA 2020.11.20
    Kitų metų biudžete siūloma skirti lėšų keliui Vilnius-Utena
    Tai jei skyrė kitų metų biudžete 2,5 mln. eurų, tai tiek pinigėlių užteks lygiai 0,885638 kilometro Valio!

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA 2020.11.20
    Kitų metų biudžete siūloma skirti lėšų keliui Vilnius-Utena
    Kitų metų valstybės biudžete siūloma Susisiekimo ministerijai, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimui, numatyti papildomą 2,5 mln. eurų sumą atlikti kelio A14 rekonstrukcijos galimybių studijos ruošimo ir projektavimo darbus.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=85783241

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Betoninis kelias P1 (dab. A14) Vilnius-Molėtai-Utena
    Visalaukės kryžkelė (37 km)
    Apie 1985-1989 m.

    http://www.dirst.lt/2020/05/28/senjo...28-2020-05-28/

    Komentuoti:


  • forest
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Kažkaip keista, kad PR'as tyli dėl šios atkarpos - nei kaspino kas kirpo, nei didžiavosi
    Vakar važiavau, jau visoje atkarpoje 110 km/h limitas, o kelias "ledas"

    Update: atsidariau viršuje Delfi nuorodą, kaip suprantu ten ir buvo straipsnis apie pabaigą darbų, tik ne taip aiškiai išreikštas kaip dažniausiai būna.
    Pagal naujus planus rekonstruos iki 2030 m. (Ne)Keista, kad praimas eilinį kartą pamiršta savo skambius pažadus.. Aišku 2018m rinkimai dar toli buvo..

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...na-221-1026370

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Įsivaizduoju, kaip projektuotojai 1980 metais rimtais veidais planavo 2010-2020 m. kelių remontus (kai kurių net nepastatytų).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    O ką padarysi, kad daugiau nei 10 metų kelias stovėjo netvarkomas. Nors tiek gerai, kad dabar po gabaliuką tvarkys tiek nuo Vilniaus tiek nuo Utenos pusės. Tiesa, dabar vėl keletos metų pauzė nusimato iki 2023

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    66km dvidešimt keturis metus.Skamba kaip nupindėjimas kubu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    ~90 km kelio rekonstrukcija matomai užtruks apie 24 metus. Nuo 2006 iki 2030. Pagirtina.
    Ne 90 km, o gerokai mažiau, apie 66 km rekonstruojama.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    ~90 km kelio rekonstrukcija matomai užtruks apie 24 metus. Nuo 2006 iki 2030. Pagirtina.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Kažkaip keista, kad PR'as tyli dėl šios atkarpos - nei kaspino kas kirpo, nei didžiavosi
    Vakar važiavau, jau visoje atkarpoje 110 km/h limitas, o kelias "ledas"

    Update: atsidariau viršuje Delfi nuorodą, kaip suprantu ten ir buvo straipsnis apie pabaigą darbų, tik ne taip aiškiai išreikštas kaip dažniausiai būna.
    Rinkimai dar ne rytoj - neatmeskime, kad tiesiog laukia tinkamo komunikacijai momento.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Kažkaip keista, kad PR'as tyli dėl šios atkarpos - nei kaspino kas kirpo, nei didžiavosi
    Vakar važiavau, jau visoje atkarpoje 110 km/h limitas, o kelias "ledas"

    Update: atsidariau viršuje Delfi nuorodą, kaip suprantu ten ir buvo straipsnis apie pabaigą darbų, tik ne taip aiškiai išreikštas kaip dažniausiai būna.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Kažkodėl pusė šitos atkarpos 50 km/h, kita pusė 110 Čia kad būtų galima iš lėto važiuojant pasigrožėti tais kelis metus remontuotais 4 km?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jei važiavimo kryptimi, panašiau, trys į vieną Techniškai, tik dvi į vieną + greitėjimo juosta.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Super, 4 juostos - į vieną.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\
    Tame straipsnyje yra gražios 21 km sankryžos su KK108 nuotraukos iš drono
    Foto Domanatas Pipas








    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84804719

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Baisiausias Lietuvos kelias keičiasi neatpažįstamai: 1 km kainuoja 4 mln. eurų https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84804719
    Likusią A14 dalį planuojama sutvarkyti 4 etapais iki 2030 metų. Kaip nurodoma LAKD parengtoje Ilgalaikės valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 metų strategijoje, už 188 mln. eurų iš viso ketinama sutvarkyti 66,6 km. T. y. apie 2,8 mln. eurų už 1 km. 2023–2025 metais turėtų vykti betono dangos ruožo nuo 21,5 iki 39,2 km rekonstravimas, o 2028–2030 metais – nuo 52,18 iki 93,65 km. Tuo metu 2023–2024 metais turėtų būti vykdomas projektas susisiekimui Utenoje pagerinti (kelio A14 ruožo nuo 93,65 iki 95,60 km rekonstravimas). Kaip „Delfi“ paaiškino E. Tamariūnas, ruožas nuo 39,2 iki 52,18 km 2019 metų duomenimis yra geros būklės, todėl ir nenumatytas tvarkyti.

    Komentuoti:

Working...
X