Parašė liootas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Vis tiek kaip projektui tai daug. Kodėl, pavyzdžiui, valstybė LAKD pavidale neužsako tipinių tiltų, viadukų projektų, kurie būtų suprojektuoti vieną kartą ir ilgam laikui, o paskui tik pritaikomi konkrečiai vietai tiesiant, remontuojant kelius visoje Lietuvoje?Paskutinis taisė Al1; 2020.11.23, 09:50.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVis tiek kaip projektui tai daug. Kodėl, pavyzdžiui, valstybė LAKD pavidale neužsako tipinių tiltų, viadukų projektų, kurie būtų suprojektuoti vieną kartą ir ilgam laikui, o paskui tik pritaikomi konkrečiai vietai tiesiant, remontuojant kelius visoje Lietuvoje?
Dar panašiai buvo anksčiau su sovietinėmis serijomis. Tenkant ekspertuoti tokius statinius, tai dažnai padaromi pakankamai individualūs sprendimai. Plius, poreikis tikrai nedidelis. Suprojektuoti standartinį sprendimą plius pritaikyti kokius max 10 kartų Lietuvoje(tam tikras rodikliai turi atitikti, dydis, intensyvumas ir t.t), na nežinau ar bus racijos, nes pritaikant prie konkrečių salygų reikia nemažai dar perskaičiuoti. Kokius pėsčiųjų dar kaip ir vyksta, bet su automobiliniais, tai abejoju ar tai racionalu.
- 1 patinka
Comment
Comment