Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Tai jei skyrė kitų metų biudžete 2,5 mln. eurų, tai tiek pinigėlių užteks lygiai 0,885638 kilometro Valio!
    Tai kad šie pinigai ne kelio rekonstrukcijai skiriami, o galimybių studijos ruošimui ir projektavimo darbams, kas į kilometrus niekaip nėra konvertuojami.

    Comment


      Vis tiek kaip projektui tai daug. Kodėl, pavyzdžiui, valstybė LAKD pavidale neužsako tipinių tiltų, viadukų projektų, kurie būtų suprojektuoti vieną kartą ir ilgam laikui, o paskui tik pritaikomi konkrečiai vietai tiesiant, remontuojant kelius visoje Lietuvoje?
      Paskutinis taisė Al1; 2020.11.23, 09:50.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Vis tiek kaip projektui tai daug. Kodėl, pavyzdžiui, valstybė LAKD pavidale neužsako tipinių tiltų, viadukų projektų, kurie būtų suprojektuoti vieną kartą ir ilgam laikui, o paskui tik pritaikomi konkrečiai vietai tiesiant, remontuojant kelius visoje Lietuvoje?
        Na iš principo, mano manymų - darbo daug, o naudos gali būti 0. nes pirmiausia tas tipiškumas tik paviršiuje, o giliau dažnai skiriasi. Pirmiausia būtų protegavimas, tipinio projekto autorių, nes didžiausia tikimybė - kad jiems būtų skirta koreguoti, čia jau su skaidrumų daug problemų atsiranda. O jei bendros komandos susūrimas - tai vieni lygesni nei kiti, galutinės tipo formos sukūrimas - labai diskutuotinas. vieni sakys tarkim metaliniai geresni, kiti monolitiniai, o treti surenkami. Šiaip čia slidus reikalas. Nes panašiai dabar vyksta BIM sistemos kūrimas- teoriškai gerai. Praktiškai bardakas viduje. Nei produkto nei sistemos normalios gali ir nebūti. Plius kas prižiūrės standartus ir sistema - jau didžiuliai pinigai.
        Dar panašiai buvo anksčiau su sovietinėmis serijomis. Tenkant ekspertuoti tokius statinius, tai dažnai padaromi pakankamai individualūs sprendimai. Plius, poreikis tikrai nedidelis. Suprojektuoti standartinį sprendimą plius pritaikyti kokius max 10 kartų Lietuvoje(tam tikras rodikliai turi atitikti, dydis, intensyvumas ir t.t), na nežinau ar bus racijos, nes pritaikant prie konkrečių salygų reikia nemažai dar perskaičiuoti. Kokius pėsčiųjų dar kaip ir vyksta, bet su automobiliniais, tai abejoju ar tai racionalu.

        Comment

        Working...
        X