gal turite naujos informacijos, dėl darbų pabaigos? ar jau šiuo ruožu vilnius-molėtai galima važiuoti be trukdžių ir susiaurėjimų ir t.t.?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė Premier Rodyti pranešimągal turite naujos informacijos, dėl darbų pabaigos? ar jau šiuo ruožu vilnius-molėtai galima važiuoti be trukdžių ir susiaurėjimų ir t.t.?
Comment
-
Ruožas atrodo, beveik baigtas, bet pasutiniai "štrichai" kažkaip užsitęsė ir kelias vizualiai labai panašiai atrodo jau kuris laikas.
Viadukas virš kelio į Paberžę - dalyje link Molėtų viskas ok, priešingoje pusėje dar, mačiau, trūksta mažo ruožo atititvarų.
Sankryža su keliu į Nemenčinę atrodo visai pabaigta.
- 15 patinka
Comment
-
Baisiausias Lietuvos kelias keičiasi neatpažįstamai: 1 km kainuoja 4 mln. eurų https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84804719
Likusią A14 dalį planuojama sutvarkyti 4 etapais iki 2030 metų. Kaip nurodoma LAKD parengtoje Ilgalaikės valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 metų strategijoje, už 188 mln. eurų iš viso ketinama sutvarkyti 66,6 km. T. y. apie 2,8 mln. eurų už 1 km. 2023–2025 metais turėtų vykti betono dangos ruožo nuo 21,5 iki 39,2 km rekonstravimas, o 2028–2030 metais – nuo 52,18 iki 93,65 km. Tuo metu 2023–2024 metais turėtų būti vykdomas projektas susisiekimui Utenoje pagerinti (kelio A14 ruožo nuo 93,65 iki 95,60 km rekonstravimas). Kaip „Delfi“ paaiškino E. Tamariūnas, ruožas nuo 39,2 iki 52,18 km 2019 metų duomenimis yra geros būklės, todėl ir nenumatytas tvarkyti.
- 3 patinka
Comment
-
/\
Tame straipsnyje yra gražios 21 km sankryžos su KK108 nuotraukos iš drono
Foto Domanatas Pipas
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84804719
- 4 patinka
Comment
-
Kažkaip keista, kad PR'as tyli dėl šios atkarpos - nei kaspino kas kirpo, nei didžiavosi
Vakar važiavau, jau visoje atkarpoje 110 km/h limitas, o kelias "ledas"
Update: atsidariau viršuje Delfi nuorodą, kaip suprantu ten ir buvo straipsnis apie pabaigą darbų, tik ne taip aiškiai išreikštas kaip dažniausiai būna.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąKažkaip keista, kad PR'as tyli dėl šios atkarpos - nei kaspino kas kirpo, nei didžiavosi
Vakar važiavau, jau visoje atkarpoje 110 km/h limitas, o kelias "ledas"
Update: atsidariau viršuje Delfi nuorodą, kaip suprantu ten ir buvo straipsnis apie pabaigą darbų, tik ne taip aiškiai išreikštas kaip dažniausiai būna.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą~90 km kelio rekonstrukcija matomai užtruks apie 24 metus. Nuo 2006 iki 2030. Pagirtina.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąKažkaip keista, kad PR'as tyli dėl šios atkarpos - nei kaspino kas kirpo, nei didžiavosi
Vakar važiavau, jau visoje atkarpoje 110 km/h limitas, o kelias "ledas"
Update: atsidariau viršuje Delfi nuorodą, kaip suprantu ten ir buvo straipsnis apie pabaigą darbų, tik ne taip aiškiai išreikštas kaip dažniausiai būna.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...na-221-1026370
Comment
-
Betoninis kelias P1 (dab. A14) Vilnius-Molėtai-Utena
Visalaukės kryžkelė (37 km)
Apie 1985-1989 m.
http://www.dirst.lt/2020/05/28/senjo...28-2020-05-28/
- 4 patinka
Comment
-
ELTA 2020.11.20
Kitų metų biudžete siūloma skirti lėšų keliui Vilnius-Utena
Kitų metų valstybės biudžete siūloma Susisiekimo ministerijai, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimui, numatyti papildomą 2,5 mln. eurų sumą atlikti kelio A14 rekonstrukcijos galimybių studijos ruošimo ir projektavimo darbus.
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=85783241
- 1 patinka
Comment
-
už 188 mln. eurų iš viso ketinama sutvarkyti 66,6 km.Parašė Romas Rodyti pranešimąELTA 2020.11.20
Kitų metų biudžete siūloma skirti lėšų keliui Vilnius-UtenaValio!
- 1 patinka
Comment
Comment