Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Finansavimas taip smuks dėl to, kad ženkliai mažėja ES skiriamos lėšos?

    Comment


      Dar reikia pridėti, kad kelias bus platinamas iki 3 juostų, o ne tik perasfaltuojamas. Darbai A14 vis tiek atsinaujins 2023 m. ties Utena ir už dabartinio rekonstruojamo ruožo. Tiesa gausis 2-3 metai laukimo.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Taip, beto, jei UK paliks ES, sumažės dar labiau.
        Nu ir patys turim užsidirbt ant geresnių kelių

        Comment


          Taip pat nepamirškit, kad Rail Baltica - jai reikės taip pat daug pinigų, tad, tikriausiai, sukami kraneliai keliams.

          Grįžtant prie A14 ir straipsnio - "patinka" naujojo ministro desperatiškas PR'as Praktiškai dar nėra kuo pasigirti, o skalambinama, kad va leis tuoj eismą nauja atkarpa. Ta nauja atkarpa tie keli šimtai metrų pro HBH'ą, o viadukai ir pilnas ruožas dar tik pakeliui. Iš kitos pusės - pastatys viadukus - bus PR, kad jau viadukai yra, atidarys visą ruožą vėl juostelių kirpimas ir panašus PR

          Comment


            Eisma turetu leist visu nauju pabaigtu ruozu, jau praeita savaite ties viadukais buvo ruosiami laikini ju apvaziavimai
            Paskutinis taisė startchoppin'; 2019.10.31, 12:52.

            Comment


              Remiantis šiuo straipsniu https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...encine-ruozas/ eismas bus leidžiamas visu naujuoju ruožu:

              Kelyje A14 Vilnius-Utena ruože nuo 16,8 iki 21,65 km nuo 2019-11-01 eismas leidžiamas į statybvietę.
              Man tik smalsu kaip bus nukreipiamas eismas aplink pačių sankryžų (Giedraičių ties Raudondvariu ir Maišiagalos-Nemenčinės) statybvietes.
              Paskutinis taisė KarolisMorkunas; 2019.11.04, 17:56.

              Comment


                Atnaujinimas iš vakar dienos. Išties jau galima važiuoti nauju ruožu. Jausmas itin geras - kokybiškas, saugus kelias - puikiai padirbėta. Atidarius viadukus šis ruožas bus itin geras.

                Click image for larger version  Name:	rsz_1img_20191109_121037.jpg Views:	2 Size:	58,3 kB ID:	1761350
                Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121054.jpg Views:	1 Size:	54,0 kB ID:	1761342
                rsz_img_20191109_121114.jpg

                A14 link Utenos eis virš eismo ratu
                Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121129.jpg Views:	2 Size:	54,5 kB ID:	1761352

                rsz_img_20191109_121156.jpg

                Eismas, kolkas, vyksta kairiąja puse. Dešinė pusė dar uždaryta
                Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121250.jpg Views:	1 Size:	54,8 kB ID:	1761344
                Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121315.jpg Views:	1 Size:	52,8 kB ID:	1761346
                rsz_img_20191109_121326.jpg
                Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121413.jpg Views:	1 Size:	69,4 kB ID:	1761345
                rsz_img_20191109_121508.jpg

                A14 link Utenos eis po aukščiau būsinčiu eismu ratu
                rsz_img_20191109_121542.jpg







                Attached Files
                Paskutinis taisė Xmaster; 2019.11.10, 20:49.

                Comment


                  Panašu, jog naujame etape bus 110 km/h greitis, savaitgalį važiuojant kyšojo nubrauktas 110 ženklas Vilniaus kryptimi kur baigiasi rekonstruojamas ruožas.
                  http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                  Comment


                    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                    Panašu, jog naujame etape bus 110 km/h greitis, savaitgalį važiuojant kyšojo nubrauktas 110 ženklas Vilniaus kryptimi kur baigiasi rekonstruojamas ruožas.
                    Taip, pagal projektą ir yra numatytas 110 km/h greitis

                    Comment


                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

                      Taip, pagal projektą ir yra numatytas 110 km/h greitis
                      Iš dalies super, nes kelias tikrai geras ir be individualių ivažiavimų/išvažiavimų, bet ar tam yra didelė prasmė dėl 4 km... Juolab kai toliau link Utenos neplanuoja daryti 4 juostų. Tokiu atveju būtų labai puiku jei patobulintų jau nutiestą atkarpą ir bent iki Riešės sankryžos.
                      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                      Comment


                        Galėtų dar ir Riešės sankryžą dviejų lygių padaryti. Manau tikrai intensyvesnė nei tos kitos, kurias dabar padarė 2 lygių. O 110 km/h galėtų būti ir iki Link Molėtų parduotuvės. Bet aišku kišti milijonus tam, kad atkarpa prailgėtų dar 4 km matomai neverta.

                        Comment


                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                          Galėtų dar ir Riešės sankryžą dviejų lygių padaryti. Manau tikrai intensyvesnė nei tos kitos, kurias dabar padarė 2 lygių. O 110 km/h galėtų būti ir iki Link Molėtų parduotuvės. Bet aišku kišti milijonus tam, kad atkarpa prailgėtų dar 4 km matomai neverta.
                          Kišt milijonus dėl pačios 4km atkarpos vertėjo. Tai vertėtų sukišt ir dar truputi, kad tą atkarpą padvigubinti. Ir seniau ten ne itin jauku bus, dabar kai atvažiuos visi su "110" tai bus dar didesnė tikimybė gaut butuką.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kišt milijonus dėl pačios 4km atkarpos vertėjo. Tai vertėtų sukišt ir dar truputi, kad tą atkarpą padvigubinti. Ir seniau ten ne itin jauku bus, dabar kai atvažiuos visi su "110" tai bus dar didesnė tikimybė gaut butuką.
                            Taip, o jei pirmyn ir atgal po 110, tai jau 220!

                            Comment


                              Tai darbai kaip ir sustojo kiek matau? Technikos nesimato, bet ir darbai iki galo nebaigti. Tai kiek reikės įdomu tais apvažiavimais tampytis dabar?

                              Comment


                                Parašė zippo Rodyti pranešimą
                                Tai darbai kaip ir sustojo kiek matau? Technikos nesimato, bet ir darbai iki galo nebaigti. Tai kiek reikės įdomu tais apvažiavimais tampytis dabar?
                                Oficialiai tarp gruodžio 15 d. ir kovo 15 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija kas metus įveda techninę darbų pertrauką dėl žiemos (kad nekentėtų kelio kokybė dirbant šaltuoju metų laiku). Šiemet žiema nėra žiemiška, bet, galbūt, kelių direkcija nedaro išimčių ir kelių tiesimo darbai dabar nevyksta visur.

                                Comment


                                  Gražios nuotraukos iš oro
                                  SA 2019.10.28



                                  https://sa.lt/moletu-plento-ruozo-re...pabaigos-link/

                                  Comment


                                    Baisiausias Lietuvos kelias A14 Vilnius–Utena: kodėl sustojo darbai? https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1272140
                                    Pagal LAKD parengtą ilgalaikės valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 m. strategiją 2019–2030 metais numatyta įgyvendinti iš viso dar keturis kelio A14 Vilnius–Utena rekonstravimo projektus. Bendras rekonstruojamo kelio ilgis sudarys 66,632 km.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Baisiausias Lietuvos kelias A14 Vilnius–Utena: kodėl sustojo darbai? https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1272140
                                      : ). Aš šį kelią ,,padėjau į stalčių'' - naudojuosi ir naudosiuosi Ukmergės plentu iki tol kol Utenos visas bus baigtas, nes šnekos šnekom. Pirmoji rekonstrukcija prasidėjo berods dar apie 2006 metus ir sustojo ant krizės. Bus įdomu stebėti kelio būklę artėjant link 2030 turint mintyje, kad betonukas nutiestas palei 1986...
                                      Per 24 metus 66 km rekonstruosim, hmmm.

                                      Comment


                                        Pasitaikė geras oras atnaujinimui
                                        Foto 2020.02

                                        1. Raudondvaris. Prie ex Žaldokynės / dab. HBH






                                        Comment


                                          Foto 2020.02

                                          2. Trasos A14 Vilnius-Utena ir senojo plento KK 172 sankryža














                                          Comment

                                          Working...
                                          X