Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelio Vilnius–Utena rekonstrukciją žlugdo per didelės kainos

    Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl per didelių kainų nutraukė pirmojo prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena ruožo rekonstrukcijos konkursą.

    Tikimasi, kad tai darbus pavėlins keliais mėnesiais, o nauja kelio atkarpa bus nutiesta 2019-ųjų pabaigoje.

    Direkcija pirmadienį atmetė visų 6-ių potencialių rangovų pasiūlymus ir iš naujo skelbs kelio atkarpos tiesimo rangovo konkursą, o statant jo statinius – dvi dviejų lygių sankryžas ir du viadukus – pirmiausia bus skelbiamas projektavimo, o vėliau – rangos konkursas, kaip siūlė Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT), BNS pranešė tarnybos vadovė Diana Vilytė ir laikinasis Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.

    „Vakar (pirmadienį – BNS) Kelių direkcija atplėšė vokus su dalyvių pasiūlymais, dalyvavo 6 tiekėjai, bet visų jų, pasak Kelių direkcijos, buvo per didelės kainos. Kelių direkcija nusprendė konkursą nutraukti ir pasinaudoti mūsų rekomendacija skelbti atskirai projektavimo paslaugų ir rangos darbų konkursus“, – BNS sakė D. Vilytė. BNS kol kas nepavyko susisiekti.

    Anot D. Vilytės, kelio techninį projektą dar 2010 metais rengė bendrovė „Kelprojektas“, tačiau projektą reikėjo koreguoti, numatant papildomus statinius...
    ...„Mes dabar atskirsime kelio atkarpą nuo statinių, atskirai skelbsime konkursus (...). Atliksime statinių projektavimo darbus iki galo, pažiūrėsime, kokie sprendiniai ekonomiškai naudingiausi. Tokiu būdu suvaldysime riziką, skelbsime konkursą su jau žinoma mums kaina ir tada tikimės, kad kainos nebus viršytos“, – BNS sakė Kelių direkcijos vadovas.

    Anot jo, anksčiau planuota pradėti darbus rugsėjo 1-ąją, dabar tikimasi sutartis pasirašyti šių metų pabaigoje ir kitų metų kovą jau pradėti kelio rekonstrukciją. Jei sutartys, kaip ir dabar, bus 10 mėnesių trukmės, darbai, pasak V. Andrejevo, galėtų būti jau 2019 pabaigoje...
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Alfa.lt 2018.08.22
      Betoninė užkarda: kelio Vilnius–Utena kokybė trukdo regiono plėtrai
      Konkursas bus skelbiamas iš naujo, o darbai nusikels geriausiu atveju į 2019-ųjų pradžią. Ir tai bus tik vienas iš keturių betoninės Molėtų plento dalies rekonstrukcijos etapų. Kelininkams teks sutvarkyti iš viso 58 km.
      https://www.alfa.lt/straipsnis/50318...egiono-pletrai
      Paskutinis taisė Romas; 2018.08.24, 08:57. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

      Comment


        Tai 2+1 kelias bus tik iki Bijutiškio sankryžos, ne Labanoro, kaip žadėta?

        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė vėkas

          Kada bus atliekami darbai tarp 39.6 ir 52.18 km?
          Tas ruožas berods seniau normaliai rekonstruotas.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Tikrai ne 2+1

            Comment


              Taip, tas seniau rekonstruotas ruožas yra 1+1.
              Schema turbūt aprėpė tolimą perspektyvą.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Galėtų tarp Molėtų ir Utenos įdėti bent porą 2+1 atkarpų. Ten kur pigu ir paprasta įrengti. 40km be galimybės saugiai aplenkti toliau skatins debiliškus lenkimus. Geriau pataupytų arčiau Vilniaus irgi nedarydami ištisinio 2+1, o tik įrengdami kelias vietas aplenkimui.

                O atkarpa prie Bijotiškio, nors ir ne 2+1, bet tikrai gerai pertvarkyta su saugia Bijutiškio sankryža. Logiška tvarkyti paskutinę ir po kurio laiko, kai nusidėvės šiuo metu esanti danga. Kitos dalys tikrai svarbiau.

                Comment


                  Molėtai ties kuriuo kilometru? Negi net iki jų nedatemps 2+1 ?

                  Comment


                    1-oji Molėtų sankryža (Molėtai-Inturkė) yra 62,5 kilometre.
                    Anksčiau buvo kalbų apie 2+1 iki antrosios Molėtų sankryžos (Molėtai-Labanoras).
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      "Premjeras Saulius Skvernelis tikina, kad prieš kelis dešimtmečius nutiestas betoninis kelias Vilnius–Utena bus suremontuotas iki 2021 metų, jei darbų nepristabdys teismai ar kitos nenumatytos aplinkybės."

                      Šaltinis:

                      https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...utena-7490855/


                      Comment


                        Parašė Dogg Rodyti pranešimą
                        "Premjeras Saulius Skvernelis tikina, kad prieš kelis dešimtmečius nutiestas betoninis kelias Vilnius–Utena bus suremontuotas iki 2021 metų, jei darbų nepristabdys teismai ar kitos nenumatytos aplinkybės."
                        Šaltinis:
                        https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...utena-7490855/
                        Eilinis PR prieš rinkimus be realaus pagrindo ir turinio. Panašiai kaip atseit turguose įves kasos aparatus ir gražins GPM'ą.

                        Comment


                          Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) šią savaitę paskelbė antrąjį 24,4 mln. Eur maksimalios vertės magistralinio kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijos
                          konkursą. Pirmojo maždaug 20 mln. Eur vertės konkurso laimėtojas turėtų būti paskelbtas netrukus.

                          LAKD vadovas patvirtino, kad rangovas turės suprojektuoti ir pastatyti viadukus ties 16-tu kelio kilometru, kur baigiasi keturių juostų kelias, ir 21-ame kilometre esančioje sankryžoje į Nemenčinę.
                          „Sutartis turi būti pasirašyta iki kovo 15 d. Ten yra ilgesnis įgyvendinimo terminas, nes reikia parengti projektą. Aiškią darbų pabaigos datą žinosime tada, kai bus pasirašyta sutartis“, – BNS sakė p. Andrejevas. Pasiūlymus bendrovės turi pateikti iki gruodžio 17 d.

                          Ponas. Andrejevas pranešė, kad pirmojo konkurso laimėtojas turėtų būti paskelbtas netrukus, o sutartį su juo planuojama pasirašyti gruodžio pradžioje. Rangovas už maždaug 20 mln. Eur rekonstruos kelio dangą nuo 16-to iki 21-o kelio kilometro.
                          „Per pirmąjį konkursą, kurį nutraukėme, gavome apie 22 mln. Eur pasiūlymą, o dabar – apie 20 mln. Eur.
                          „Kadangi tai (rekonstrukcija – BNS) yra numatyta kitiems metams, tai mus pilnai tenkina ir nematome jokios skubos“, – pridūrė p. Andrejevas.

                          https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5XtE6Sryo

                          Tikiuosi, kad tai nebus eilinis pjaro. Labai jau reikalingas ten remontas
                          Paskutinis taisė Romas; 2018.11.25, 19:48. Priežastis: Pridėta citata

                          Comment


                            Dabar vyksta konkursas 427776. Konkurso sąlygose yra tik keli bendro pobūdžio .doc dokumentai
                            Paskelbtas 2018.11.07, pasiūlymų teikimo terminas 2018.12.17
                            Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožų 16,80-17,84 km ir 20,84-21,50 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas
                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=427776

                            Balandį paskelbtame konkurse šiek tiek skyrėsi kilometražas:
                            Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožų 16,00–16,87 km ir 17,57–20,90 km rekonstravimas bei ruožų 16,87–17,57 km ir 20,90–21,812 km rekonstravimo techninio darbo projektas

                            VŽ / BNS žinutėje bendrais bruožais buvo paaiškinta, kad pirmas konkursas yra dėl kelio dangos rekonstukcijos (žinutėje nedetalizuota, ar kelias A14 iki sankryžs su KK108 bus platinamas iki 2*2 juostų), o antras konkursas - dėl dviejų transporto mazgų.

                            Comment


                              Pajudėjo betoniniai ledai: pradedamas naujas kelio Vilnius–Utena rekonstravimo etapas

                              Ateinančiais metais kelyje A14 Vilnius–Utena vyks naujas rekonstrukcijos etapas, kurio metu bus atnaujintas 4 km ilgio ruožas. Magistralė bus platinama nuo 2 iki 4 eismo juostų, planuojamos gausios eismo saugos inžinerinės priemonės. Dėl šių darbų atlikimo jau pasirašyta 19,9 mln. eurų vertės sutartis.

                              Rekonstrukcijos darbai pratęs jau anksčiau šioje magistralėje vykusius kelio platinimo darbus. Dabar ši magistralė yra 4 eismo juostų iki 16-to kilometro, t. y. nuo Vilniaus iki sankryžos su keliu Nr. 172 Raudondvaris–Giedraičiai–Molėtai. Nauji kelio rekonstrukcijos ir platinimo darbai vyks dar 4 km ilgio ruože, iki sankryžos su keliu Nr. 108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė (nuo 16,00 km iki 16,80 km ir nuo 17,64 km iki 20,84 km). Darbus atliks ūkio subjektų grupė, kurią sudaro UAB „YIT Infra Lietuva“ ir „YIT Infra Eesti“ AS.Rekonstruojant šį ruožą, kelias bus sustiprintas ir praplatintas nuo 2 iki 4 eismo juostų, dabartinę nekokybišką cementbetonio dangą pakeis asfaltuota kelio danga. Eismo saugai gerinti kelyje nebeliks kairinių posūkių ir apsisukimų per skiriamąją juostą – šiam tikslui numatoma įrengti dvi skirtingų lygių sankryžas, nutiesti jungiamuosius kelius. Pėsčiųjų ir dviratininkų saugumui bus pastatytas pėsčiųjų viadukas, įrengta požeminė pėsčiųjų perėja, šalia kelio planuojama nutiesti 4,4 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių taką. Be to, atnaujintame ruože bus įrengtas kelio apšvietimas, apsauginiai atitvarai, triukšmą slopinanti sienutė, tinklo tvoros nuo laukinių žvėrių. Pėsčiųjų viadukas iškils ties keliu į Raudondvarį, prie nuovažos į šalia esančias kavines (16,49 km), ties juo abejose kelio pusėse numatoma įrengti autobusų sustojimo aikšteles. Požeminė pėsčiųjų perėja suplanuota magistralės 18,56 km, kur ties keliais į Gegliškių ir Pašilių kaimus yra autobusų stotelės.

                              https://www.alfa.lt/straipsnis/50352...travimo-etapas

                              Comment


                                Darbai prasidėjo - sustatyti ribojantys ženklai (kol kas uždengti) iš abiejų rekonstruojamos atkarpos pusių, taip pat, greičiausia, apylankos ženklai (rekonstrukcijos metu, spėju, eismas bus nukreiptas senuoju Molėtų plentu), nužymėtos kelio ribos, ruošiamos technikos aikštelės (išstumdytas nemažas plotas šalia Pašilių gatvės).

                                Comment


                                  Na belieka pridurt, kad važiuodami tuo ruožu neišsidaužytumėt dantų Nes duobių pilna (ir ne tik remontuojamame ruože), o papildomų kosmetinių darbų savaime suprantama nenusimato. Tiesa, iškilo klausimas dėl aikštelės prie HBH, kiek supratau iš dabartinės situacijos, galbūt bus keičiama ir aikštelės danga, o gal ten tiesiog sustatyti ženklai krūvoje.

                                  Comment


                                    Pora apylankos ženklų foto. 108 sankryžos su senuoju ir naujuoju Molėtų plentais.

                                    Click image for larger version  Name:	IMG_3283.jpg Views:	2 Size:	267,3 kB ID:	1707840Click image for larger version  Name:	IMG_3285.jpg Views:	2 Size:	280,2 kB ID:	1707841

                                    Comment


                                      Mano nuotraukos nesuper kokybės gavosi, bet fiksuoju, kad darbai pradėti

                                      Comment


                                        Šiandien jau uždarė tą kelio atkarpą, srautas per aplinkui nukreiptas. Nu pagaliau.

                                        Comment


                                          Comment

                                          Working...
                                          X