Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai paliks per vidurį nerekonstruotus 840 m kitam etapui?

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Tai paliks per vidurį nerekonstruotus 840 m kitam etapui?
      Reikės įdėmiau paskaityti, koks bus darbų eiliškumas

      Pvz. 20,8 km:
      - iš vienos pusės parašyta: "Darbų riba"
      - iš kitos (link sankryžos su KK 108) - "Projektinių pasiūlymų riba"



      Atrodo, iš pradžių bus įrengtos žiedinės sankryžos, o paskui - viadukai.

      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=392776
      4. S- 02.01 0 Susisiekimo dalis

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Tai paliks per vidurį nerekonstruotus 840 m kitam etapui?
        Aš supratau, kad tų dviejų sankryžų rekonstrukcijos projektas turi būti pakoreguotas. Laimėtojas tai turės padaryti, o rangos darbai apims ir tas dvi sankryžas

        Comment


          Kas bus daroma, galima spręsti iš pavadinimo:
          Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožų 16,00–16,87 km ir 17,57–20,90 km rekonstravimas bei ruožų 16,87–17,57 km ir 20,90–21,812 km rekonstravimo techninio darbo projektas

          Keli A14 rekonstrukcijos įdomesnių vietų brėžiniai
          Bus panaikinti kairieji posūkiai. Tiesiai kirsti trasos A14 arba sukti į kairę nebus galima - reikės naudotis jungiamaisiais keliais.


          1. Raudondvaris (Gudelių sankryža) ties buv. Žaldokyne (17 km)
          Dabar


          Po rekonstrukcijos
          Norint grįžti iš HBH į Vilnių turbūt reikės pavažiuoti jungiamuoju į priekį link sankryžos kelio KK 172 į Paberžę - Giedraičius



          2. Sankryža su KK 172 Senasis Molėtų plentas į Paberžę - Giedraičius (17,5 km)
          Žiedinė sankryža (turbūt laikinas I etapo sprendimas)


          Viadukas (turbūt bus II etape)



          3. Būsimo pėsčiųjų viaduko vieta (18 km)
          Dabar


          Po rekonstrukcijos


          Būsimas pėsčiųjų viadukas



          4. Kryžkelė su vietiniais keliais (19 km)
          Dabar


          Po rekonstrukcijos



          5. Kryžkelė su KK 108 Maišiagala - Nemenčinė (21 km)
          Žiedinė sankryža (turbūt laikinas I etapo sprendimas)


          Viadukas (turbūt bus vėlesniame II etape)


          Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena
          ruožų 16,00–16,87 km ir 17,57–20,90 km rekonstravimas bei ruožų 16,87–17,57 km ir 20,90–21,812 km rekonstravimo techninio darbo projektas

          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=392776

          Dauguma brėžinių : 4. S- 02.01 0 Susisiekimo dalis
          Pėsčiųjų viadukas: 17. SK -07.01 0 Konstrukcijų dalis. Pėsčiųjų viadukas
          Viadukai: Konstrukcijų dalies. Viadukai

          Comment


            Beje, itin nustebino brėžiniai su ženklais. Pasirodo ruože leis 110 km/h

            Comment


              Romai, kodėl manai, kad žiedinė sankryža laikinas sprendimas? A14 parodytas, kad lenda po ja.

              Comment


                Įdėmiau pažiūrėjau į brėżinius.
                Taip, abu viadukai bus įrengiami iš karto, kai bus vykdomas II etapas.
                Viena žiedinės sankryža numatoma viršv viaduko, kita - po viaduku.

                Sankryža su KK 172 Senuoju Molėtu keliu



                Sankryža su KK 108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė


                Bendroji dalis 1_BD-01.01.pdf
                Paskutinis taisė Romas; 2018.04.12, 12:16.

                Comment


                  Iš šios lentelės sprendžiu, kad 1 etapas = 2 etapas. Prieš rangos darbus reikės pabaigti projektavimą:
                  1 lentelė. Projekto vykdymo terminai.
                  Eil.
                  Nr.
                  Darbų pavadinimas Terminas
                  Sutarties terminas 12 mėn.
                  1. Projektavimas (iki ekspertizės) 2 mėn.
                  2. Ekspertizės organizavimas (atsakingas Statytojas (Užsakovas) ne ilgesnis kaip 15 d.d.
                  3. Projekto taisymas pagal ekspertizės pastabas ir teigiamo akto gavimas su išvada: „projektą galima tvirtinti“ ne ilgesnis kaip 10 d.d.
                  4. Projekto tvirtinimas (atsakingas Statytojas (Užsakovas) ne daugiau kaip 5 d.d.
                  5. Statybos leidimo gavimas ne ilgesnis nei 20 d.d.
                  5. Rangos darbai 6 mėn.
                  6. Statybos užbaigimo akto gavimas (atsakingas Rangovas) 2 mėn.

                  Comment


                    1) Kelias praktiškai primena greitkelį 110 km/h, jungiamieji keliai, nuosekliai nuo kelio išsišakojančios nuovažos.
                    2) Galvoju, kad pagal šių pateiktų sankryžų pavyzdžius, galėtų būti rekonstruotos vieno lygio sankryžos A2 kelyje, nereikėtų išpirkinėti žemių, užtektų tiesiog išnaudoti tą plačią žalią veją

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      1) Kelias praktiškai primena greitkelį 110 km/h, jungiamieji keliai, nuosekliai nuo kelio išsišakojančios nuovažos.
                      2) Galvoju, kad pagal šių pateiktų sankryžų pavyzdžius, galėtų būti rekonstruotos vieno lygio sankryžos A2 kelyje, nereikėtų išpirkinėti žemių, užtektų tiesiog išnaudoti tą plačią žalią veją
                      Dėl A2 - šiemet juk nuėmė apribojimus ties vieno lygio sankryžomis (įrengė išmaniuosius ženklus), dar reiktų pažiūrėt avaringumo statistiką, bet kyla abejonių dėl pasiūlymo racionalumo. Žinoma visuomet norime, kad būtų "gražiau", bet visam grožiui pinigų nepakaks

                      Comment


                        Įdomu kaip dėl A14. Kiek žinau turėtų būti 2+1 tipo kelias iki Utenos. Gal irgi bus galima platesnėse vietose (kur važiavimo kryptimi praplatės iki 2 juostų) 110 km/h važiuot

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Įdomu kaip dėl A14. Kiek žinau turėtų būti 2+1 tipo kelias iki Utenos. Gal irgi bus galima platesnėse vietose (kur važiavimo kryptimi praplatės iki 2 juostų) 110 km/h važiuot
                          Rodos greitkelis gali būti ir vienos juostos. Užsienyje teko matyti, kur 2+1 ir 1x atkarpos (net ir kur abiem kryptim tik 1x) yra greitkeliai. Jei ne iki Utenos, tai bent iki Molėtų 110 visai įmanoma..

                          Įdomu ar su laiku Riešės-Kalino šviesoforas nebus perdarytas į dviejų lygių sankryžą. Reljefas ten visai tinkamas. Galėtų būti mėlynas ženklas jau nuo Link Molėtų IKI.
                          Paskutinis taisė mantasm; 2018.04.12, 17:55.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Kas bus daroma, galima spręsti iš pavadinimo:


                            3. Būsimo pėsčiųjų viaduko vieta (18 km)
                            Dabar


                            Po rekonstrukcijos


                            Tik patikslinu, kad šiame brėžinyje yra pėsčiųjų tunelis po keliu tarp autobusų stotelių. Pėsčiųjų viadukas pavaizduotas sankryžoje ties HBH ir taip pat jungia autobusų stoteles.
                            Paskutinis taisė Marukas; 2018.04.13, 14:26.

                            Comment


                              Ačiū už patikskinimą.

                              Comment


                                Nesuprantu, kam tokius akligatvius palieka? Privažiavimas prie sklypo?

                                Comment


                                  Naujas straipsnis Delfyje:
                                  "Kelias, kuris rūpėjo „MG Baltic“: reikalai pajudėjo"
                                  https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=77918301
                                  Paskutinis taisė satrebla; 2018.07.02, 10:51.

                                  Comment


                                    /\ Prašom nedėti plikų nuorodų.
                                    Negi sunku įkelti bent pavadinimą.

                                    Comment


                                      Kelių priežiūrai bus skiriama 19 milijonų eurų https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78360635
                                      „Beveik 6 mln. eurų skiriama valstybinės reikšmės magistralinio kelio Vilnius-Utena ruožams rekonstruoti.

                                      Comment


                                        Seku šį konkursą per pirkimų sistemą tai gana juokingai atrodo kaip nusikelinėja konkurso laikas Iš pradžių buvo gegužės 17 d. vokų atplėšimas. Dabar jau po 5 atidėjimų jau liepos 5 d. Tai čia suprask nekompetencija konkurso rengėjų, kad, iškart, buvo pramatyta per trumpa data, ar kažkas, su kuo derintas konkursas nespėja su dokumentais? Realiai 2 mėn . prarasti, o jei kas dar skųs konkurso rezultatus, tada rekonstrukcija visai vėluos. Prarasti darbingas sauso ir šilto periodo laikas.

                                        Comment


                                          Jei kas nors pateikia klausimus, tai kol atsakys perkančioji organizacija, yra nukeliamas pasiūlymų pateikimo terminas. Tai esant dideliam norui ar nesugebėjimui paruošti pasiūlymą galima ženkliai stabdyti tempiant gumą. Ir tai nebūtinai rengėjų kaltė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X