Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [A14] Vilnius - Molėtai - Utena

    VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

    SPRENDIMAS DĖL MAGISTRALINIO KELIO NR. A 14 VILNIUS – UTENA IR KRAŠTO KELIO NR. 5210 BENDORIAI – RIEŠĖ – KALINAS SANKRYŽOS (14,16 KM), ESANČIOS
    RIEŠĖS SEN., VILNIAUS R., REKONSTRUKCIJOS Į DVIEJŲ LYGIŲ SANKRYŽĄ SPECIALAUS PLANO PATVIRTINIMO

    2007 m. rugsėjo 21 d. Nr.T3-241

    Vadovaudamasi (...) ir apsvarsčiusi AB „Kelprojektas“ prašymą bei pateiktus dokumentus, Vilniaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a :
    1. Patvirtinti magistralinio kelio Nr. A 14 Vilnius – Utena ir krašto kelio Nr. 5210 Bendoriai – Riešė – Kalinas sankryžos (11,24 km), esančios Riešės sen., Vilniaus r., rekonstrukcijos į dviejų lygių sankryžą specialųjį planą."
    http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=3670

    Vilniaus apskrities bendrajame plane (temoje Vilniaus aplinkkelių sistema)
    matyti, kad šioje vietoje galbūt Utenos plentą kirs Vilniaus šiaurinis aplinkkelis

    #2
    A-14. Vilnius - Utena

    Magistralinio kelio Nr.A14 Vilnius - Utena ir rajoninio kelio Nr.5210 Bendoriai-Riešė-Kalinas sankryžos (14,16 km), esančios Riešės sen., Vilniaus r.,rekonstrukcijos į dviejų lygių sankryžą specialusis planas.
    1. Bendroji dalis
    (...)
    Eismo intensyvumas A14 Vilnius – Utena kelyje yra 14334 automobiliai per parą, iš to skaičiaus krovininių – 1081 automobilis per parą. 5210 kelio Bendoriai - Riešė - Kalinas eismo intensyvumas - 2020 aut./parą, iš to skaičiaus krovininių yra 245 aut./parą.

    2. Esama padėtis
    Susikirtusių kelių Nr. A14 Vilnius – Utena 14,16 km ir Nr. 5210 Bendoriai - Riešė - Kalinas danga asfaltbetonio, blogos būklės, apirusiais kraštais, yra skersinių ir išilginių įtrūkimų.
    Kelio Nr. A14 Vilnius – Utena 14,16 km dangos plotis – 9 m, sankasos plotis – 15 m.
    Kelio Nr. 5210 kelio Bendoriai - Riešė - Kalinas dangos plotis – 6 m, sankasos plotis – 8,5 m.
    Rekonstravus kelio Nr. A14 Vilnius – Utena ruožo nuo 10,00 iki 16,00 km bus keturios eismo juostos, todėl 14,16 km esanti sankryža netenkina saugaus eismo reikalavimų.

    3. Duomenys apie planuojamą teritoriją
    Kelio Nr. A14 Vilnius – Utena (I kategorija, 4-ios eismo juostos) 14,16 km sankryža su keliu Nr. 5210 Bendoriai - Riešė - Kalinas (V kategorija, 2 eismo juostos) suprojektuota į dviejų lygių sankryžą su 2 žiedais. Per kelią A14 Vilnius – Utena sankryža 7,5 m aukščio viaduku.
    (...)
    Vakarinėje kelio A14 Vilnius – Utena pusėje, 150 m atstumu už sankirtos su keliu Nr. 5210 Bendoriai - Riešė - Kalinas prasideda Didžiosios Riešės gyvenvietė. Rytinėje A14 kelio pusėje Kalino miestelis prasideda už 750 metrų nuo kelių sankirtos.
    Vienas žiedas yra Pk 51+18, o kitas Pk 54+00. Abu žiedai savo techniniais parametrais yra vienodi: asfaltbetonio danga, dangos plotis 5,5 m, nuogrindos plotis 3,0 m, salelės skersmuo 29 m. Iš žiedų yra nuvažiavimas į A14 Vilnius - Utena kelią, kuriuose dangos plotis 7,0 m.
    http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=3643

    Comment


      #3
      A14 Vilnius-Molėtai-Utena

      Ruožas ties D.Rieše - tarp Vilniaus m. ribos ir Raudondvario ("Žaldokynės")


      SKELBIMAS APIE PIRKIMĄ
      Perkančiosios organizacijos (instiucijos) priskirtas pirkimo numeris: 62590
      PERKANČIOJI ORGANIZACIJA (INSTITUCIJA): Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos

      Pavadinimas, kurį perkančioji organizacija (institucija) suteikė sutarčiai: "Jungčių su tarptautiniais koridoriais plėtra 2007-2013 metais, I etapas, IV sutartis"

      Trumpas sutarties ar pirkimo (-ų) aprašymas: Bus atliekama kelio Nr. A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 10,0 iki 16,0 km rekonstrukcija, tilto per Riešės upę 14,4 km rekonstravimas - tilto perstatymas į metalinę pralaidą, kelio apšvietimo tinklų rekonstrukcija, šviesoforinio valdymo įrengimas dviejose sankryžose

      Sutarties trukmė arba įvykdymo terminas:
      Pradžia: 2008-06-02 Pabaiga: 2009-06-30
      http://cvpp.lt/notices/notice2002376...tice_read_form


      Tikėkimės, šviesoforus įrengs ne pagrindiniame kelyje (numatoma, kad ateityje iki Raudondvario bus 4 juostos), o privažiavimo keliuose

      Comment


        #4
        Vilnius–Utena: švariau, greičiau, saugiau
        2008-06-12
        2008 m. birželio 5 d. pasirašyta projekto „Jungčių su tarptautiniais koridoriais plėtra 2007–2013 metais, I etapas, IV sutartis“ rangos darbų sutartis su rangovu UAB „Lemminkainen Lietuva“. Pasirašytos sutarties vertė yra 41 mln. 198 tūkst. 797 litai su PVM. Ateityje planuojama šio projekto bendram finansavimui gauti Europos struktūrinių fondų paramą.
        Iki 2009 m. birželio 30 d. rangovas rekonstruos kelio A14 Vilnius–Utena ruožą, kurio pradžia 10,0 km – Vilniaus miesto riba, pabaiga 16,00 km – prieš sankryžą su krašto keliu Nr.172 Raudondvaris–Giedraičiai–Molėtai.
        Minėtoje atkarpoje bus platinamas ir stiprinamas kelias, įrengiami poliai, žemės sankasa, pokonstrukcinis drenažas, vandens valymo įrenginiai, lietaus nuleidimo sistemos, pėsčiųjų ir dviračių takas, nuovažos ir vieno lygio sankryžos, autobusų sustojimo aikštelės, apšvietimas, šviesoforai, saugumo salelės, atraminės sienutės, kelio ženklai. Taip pat bus atliekami pakelės drenažo sutvarkymo darbai, ryšių linijų pertvarkymas, 0,4 kV linijos ir dujotiekio rekonstravimas, dangos ženklinimas, tilto per Riešės upę 14,4 km rekonstravimas – tilto perstatymas į metalinę pralaidą – plieninį gofruotą vamzdį (21,63 t).
        Kelio A14 Vilnius–Utena atkarpos nuo 10,0 iki 16,0 km rekonstravimo projekte numatytas kelio infrastruktūros techninių parametrų pagerinimas, tai padėtų įgyvendinti šiuos tikslus:
        · padidinti kelio pralaidumą (4-ių eismo juostų įrengimas);
        · padidinti projektuojamos kelio dangos stiprumą iki maksimalios leistinos apkrovos 11,5 t/ašiai;
        · sumažinti kelių transporto priemonių eksploatavimo išlaidas;
        · sumažinti aplinkos taršą bei triukšmo lygį;
        · sumažinti avaringumą;
        · pagerinti vietinio verslo funkcionavimo, darbo jėgos mobilumo sąlygas;

        Comment


          #5
          Šita atkarpa yra viena nesmagiausių visame kelyje, tad gana puikios naujienos
          Mano galerija Flickr'yje

          Comment


            #6
            Ačiū, Sauls, už geras naujienas.

            Ta proga sukurta atskira tema - 5 pranešimai atkelti iš temos Lietuvos keliai


            Kelios priešremontinės nuotraukos (fotografuota 2008 03)

            Išplatintas senasis Molėtų plentas
            Dešinėje - Skersinės gatvė, kurios 50 m taip ir nesugebėta išasfaltuoti. Būtų alternatyvys keliukas sankryžos su Mokslininkų gatve apvažiavimui


            Platus kelias ties miesto riba baigiasi


            "Norfa" už miesto ribos. Parduotuvė pastatyta, o parkavimas nepakankamas.
            Vakarais ten neretai kyla avarinės situacijos, kai kelkraštis nustatomas mašinomis ar kas nors staiga sugalvoja apsipirkti ir spaudžia stabdžius iki galo

            Beje, kelio danga jau seniai prašėsi remonto

            Comment


              #7
              Iki 2009 birželio 30? Tai sakyčiau pakankamai greitai Nors aišku ten per naują teritoriją kelias neis kaip Molėtų - GV sujungimas, dėl to viskas turėtų vykt greičiau. Beje jau šią savaitę mačiau, kad tas ruožas supiketuotas, kuoliukus kala, žodžių, pasiruošimas vyksta, tad neužilgo turėtų prasidėt rimti darbai.
              Beje o viaduko statybos vyks lygiagrečiai ar čia atskiras projektas, nes kaip suprantu Lemminkainen jo nestatys?
              Dėl šviesoforų tai nelabai suprantu kur juos gali įkišt(nors jau yra yra įrodymų kad juos įkiša netikėčiause vietose), gal prie norfos ta viena sankryža?

              Comment


                #8
                Parašė Inžinierius Rodyti pranešimą
                Dėl šviesoforų tai nelabai suprantu kur juos gali įkišt(nors jau yra yra įrodymų kad juos įkiša netikėčiause vietose), gal prie norfos ta viena sankryža?
                Beveik neabejoju, kad vienas iš jų stovės ties sankryža į Riešę
                Mano galerija Flickr'yje

                Comment


                  #9
                  Šiandien kai važiavau, tai atkarpoje iki sankryžos su Rieše jau ribojamas greitis iki 50 km/h, taipogi ekskavatoriai keli darbuojasi kelkrastyje ir griovyje, tai gal jau oficialiai prasidėjo darbai ? Keista, kad jokio stendo nematyti tai neaišku kas ir kaip.

                  Comment


                    #10
                    Keletas šio kelio nuotraukų.

                    1. Išvažiavimas iš Vilniaus



                    2. Šioje vietoje kelias susiaurėja. Eismas šioje vietoje kartais mažumėlę chaotiškas.



                    3. Tarp Molėtų ir Utenos.



                    4. Betonkė ir tiek. Smagus kelias. Kai mašinų ne per daug, žinoma.



                    5. O kai jų per daug, būna taip. (Atsiprašau už neryškią nuotrauką; kas svarbiausia joje šiaip ar taip matosi)

                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                    Comment


                      #11
                      Vyksta kelio platinimas. IR beveik visame ruože greitis 50, tad kelionės trukmė pailgėja neblogai, na bet kaip ir visada - verta pasikankinti dėl geresnio rytojaus Ir labai tikiuosi, kad po rekonstrukcijos i 4 juostų kelią greitis neišliks 70 kaip buvo anksčiau

                      Comment


                        #12
                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                        Ir labai tikiuosi, kad po rekonstrukcijos i 4 juostų kelią greitis neišliks 70 kaip buvo anksčiau
                        Tai tikrai bus 4 juostos? Man rodos, kad tik kelkraščius praplatins, kaip dabar madinga.

                        Comment


                          #13
                          Šiandien teko važiuoti į Vilnių, tai mačiau, jog kloja naują asfalto juostą iš vienos pusės. Darbai vyksta ir kitoje pusėje. Tik man pasirodė siaurokas naujojo asfalto sluoksnis, kad dar viena eismo juosta tilptų. Kažkaip įtariu, jog tik praplatins, o juostų skaičius nesikeis. Šiaip paruošiamieji žemės darbai vyksta iki pat Gulbinų.

                          Comment


                            #14
                            Vienas iš tikslų:
                            · padidinti kelio pralaidumą (4-ių eismo juostų įrengimas);

                            Tai manyčiau ir turėtų būti 4 juostos, juk pažiūrėkit, kaip plačiai viskas daroma

                            Comment


                              #15
                              Ar gali taip būti, kad iš vienos pusės tiesiog praplatins labiau, nu ir partilps visos juostos su kelkraščiais ir panašiai?

                              Comment


                                #16
                                Speju, jog asfaltas toje vietoje liejamas tik laikinai - kad butu galima perkelti eisma labiau i kelio krasta. Pastebejau, jog toje vietoje nebuvo net paruosiamuju kelio darbu.

                                Comment


                                  #17
                                  Foto 2008.07.17






                                  Dar prieš trejetą savaičių čia buvo duobėtas kelkraštis.
                                  Dabar - neblogas dviračių takas (neaišku, ar ilgam)






                                  Paskutinės arbūzų sezono dienos šiais metais




                                  Riešės sankryža






                                  Tolumoje supiltos žemių ir skaldos krūvos














                                  Parašė Marukas Rodyti pranešimą
                                  Tik man pasirodė siaurokas naujojo asfalto sluoksnis, kad dar viena eismo juosta tilptų. Kažkaip įtariu, jog tik praplatins, o juostų skaičius nesikeis.












                                  Paskutinis taisė Romas; 2009.05.13, 20:18.

                                  Comment


                                    #18
                                    Iš delfio:
                                    2008 liepos mėn. 25 d. 16:38
                                    Kelyje Vilnius-Utena 22 kilometre – pavojinga kliūtis

                                    A14 kelyje Vilnius-Utena 22-ajame kilometre dėl cementbetonio dangos temperatūrinių deformacijų (iškeltos 4 dangos plokštės) visu važiuojamosios dalies pločiu susidarė pavojinga iškyla. Judėjimo greitis sumažintas iki 20 km/val., eismas reguliuojamas ir praleidžiamas kelkraščiais.

                                    Eismo ribojimas numatomas iki liepos 28 dienos, pirmadienio.
                                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17847941


                                    Nebloga susidarė iškyla, jeigu kelkraščiais važiuoti reikia.
                                    Paskutinis taisė Romas; 2008.07.29, 10:14. Priežastis: Pridėta nuoroda į straipsnį

                                    Comment


                                      #19
                                      Lietuvos rytas, 2008 07 26


                                      Staipsnyje yra klaidelė - ne 20-as, o 22-as kelio A14 kilometras (iš karto už kryžkelės su 108 keliu Nemenčinė-Maišiagala).
                                      Tačiau bent šį sykį LR naujieną pateikė beveik operatyviai

                                      Comment


                                        #20
                                        Tadas Markevičius, "Vilniaus diena"
                                        2008 liepos mėn. 29 d. 00:00

                                        Trūkinėja sovietinė gysla – Vilnius-Molėtai

                                        Savaitgalį į spūstį Molėtų plente patekę vairuotojai panašių situacijų neišvengs ir ateityje. Pirmadienį kelininkai baigė šalinti 22-ame plento kilometre atsiradusią kliūtį. 1987 m. iš cementbetonio plokščių nutiestas ir nuolatinės priežiūros reikalaujantis kelias rekonstruojamas tik dalimis
                                        (...)
                                        30 km/val. greičiu šliaužiančios mašinų kolonos eismą reguliavo policija. Išsikėlusią plokštę kelininkai išėmė šeštadienio rytą, o 22-as Molėtų plento kilometras visiškai baigtas lopyti tik vakar.
                                        (...)
                                        Valstybinės reikšmės magistralė Vilnius–Utena nutiesta 1987 m. Tuomet ne asfalto danga pasirinkta ne iš gero gyvenimo: deficito laikais trūko asfaltuoti reikalingo bitumo, todėl asfaltbetonis magistralėje buvo nutiestas tik nuo dešimto iki šešiolikto kilometro. Likęs 17–40 kilometrų ruožas dengtas cementbetoniu.
                                        (...)
                                        Lietuvos automobilių kelių direkcijos duomenimis, vidutinis eismo intensyvumas Molėtų plento pirmuose 10 kilometrų yra per 17 tūkst. automobilių per parą , o nuo 28-o kilometro – per 6 tūkst.
                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17873187


                                        Labai "operatyvus" straipsnis - pasirodė praėjus 4 dienoms po incidento ir tik tada, kai kelias buvo suremontuotas.
                                        Be to, "Vilniaus diena" eilinį sykį priskladė malkų:
                                        Betonas yra iki pat Utenos (apie 90 km), o ne iki 40-o kilometro.
                                        Kelių intensyvumas padidėja ne nuo 10-o km, o sumažėja ne nuo 28-o km (ties Europos centru). Ten tiesiog yra stacionarūs intensyvumo matavimo postai

                                        Comment

                                        Working...
                                        X