Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Rodūnės viaduko bei Dariaus ir Girėno gatvės rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
    Nuo šiandien liko dvi eismo juostos, visa sena viaduko dalis uždaryta. Pirmadienį pamatysim tragiškus kamščius jau šiandien nuo Naujininkų kalno eilutė buvo susikaupus
    Užtad Liepkalnyje kamštis nerealaus ilgumo - faktiškai nuo posūkio į Salininkus Lydos plente, kiek man mama pasakojo. Važiavo kažkur 35 minutes, kai paprastai nuvažiuojama per 18-20 min.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai kad ten pavaizduota pervaža, kuri buvo iki stoties rekonstukcijos būtent tarp dabartinių Algirdo ir Dzūkų gatvių. Būtent Algirdo g. buvo vadinama Rodūnios g. Tiksliau dalis Algirdo g. nuo sankryžos su dabartine Panerių g. geležinkelio link. O viadukas atsirado Orenburgo g., kuri dabar yra Švitrigailos. Vakariau dabartinio viaduko joks viadukas atsirasti negalėjo, nes yra garvežių depas ir arčiau jokio viaduko statyti nėra kaip. Tuo labiau kad tarpukaryje lenkai atstatė viaduką toje pat vietoje, kur buvo ir susprogdintas karo metais, o Algirdo g. viduriu buvo nutiesta geležinkelio atšaka, kuri ėjo beveik iki Šaltinių gatvės. Jei viadukas būtų buvęs tarp Algirdo ir Dzūkų g., tai tokios atšakos nutiesti nebūtų buvę galima, o Algirdo ir Dzūkų g. link geležinkelio turėjo būti pakeltos 5-6 metrais aukščiau nei yra dabar. Tuo tarpu užstatymas Algirdo g. ir buvusi geležinkelio atšaka viduriu gatvės rodo, kad nieko panašaus niekada nebuvo.
    Atšaka ten nebuvo amžinai, kaip ir viadukas. Bet šiaip manau esat teisus - nuo Algirdo gatvės buvo tik pervaža, o viaduką statė jau prie Švitrigailos g.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Matyt senasis buvo link Algirdo gatvės, o naujas jau į Švitrigailos. Matosi 1904 m. plane: http://www.vilnius.skynet.lt/maps/map1904.gif
    Tai kad ten pavaizduota pervaža, kuri buvo iki stoties rekonstukcijos būtent tarp dabartinių Algirdo ir Dzūkų gatvių. Būtent Algirdo g. buvo vadinama Rodūnios g. Tiksliau dalis Algirdo g. nuo sankryžos su dabartine Panerių g. geležinkelio link. O viadukas atsirado Orenburgo g., kuri dabar yra Švitrigailos. Vakariau dabartinio viaduko joks viadukas atsirasti negalėjo, nes yra garvežių depas ir arčiau jokio viaduko statyti nėra kaip. Tuo labiau kad tarpukaryje lenkai atstatė viaduką toje pat vietoje, kur buvo ir susprogdintas karo metais, o Algirdo g. viduriu buvo nutiesta geležinkelio atšaka, kuri ėjo beveik iki Šaltinių gatvės. Jei viadukas būtų buvęs tarp Algirdo ir Dzūkų g., tai tokios atšakos nutiesti nebūtų buvę galima, o Algirdo ir Dzūkų g. link geležinkelio turėjo būti pakeltos 5-6 metrais aukščiau nei yra dabar. Tuo tarpu užstatymas Algirdo g. ir buvusi geležinkelio atšaka viduriu gatvės rodo, kad nieko panašaus niekada nebuvo.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.11.06, 06:08.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
    Nuo šiandien liko dvi eismo juostos, visa sena viaduko dalis uždaryta. Pirmadienį pamatysim tragiškus kamščius jau šiandien nuo Naujininkų kalno eilutė buvo susikaupus
    maža to, kad dvi juostos, tai dar ir tos tokios, kad troleibusas negali prasilenkt su lengvąja. Taip pat link viaduko nuo centro pusės geltonom linijom pažymėta A juosta.

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Nuo šiandien liko dvi eismo juostos, visa sena viaduko dalis uždaryta. Pirmadienį pamatysim tragiškus kamščius jau šiandien nuo Naujininkų kalno eilutė buvo susikaupus

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Greičiausiai taip, bet pažiūrėjus Vokiečių žvalgybinė fotografija iš1944 m. liepos mėn. atrodo, kad tiltas nejungia Algirdo g., tiesiog jis yra vakariau dabartinio, ir tiek. Nežinau, galbūt reiktų pamatyti kokius senesius žemėlapius ir galima būtų išsiaiškinti dėl senųjų tilto pozicijos žvelgiant iš dabartinės perspektyvos.
    Matyt senasis buvo link Algirdo gatvės, o naujas jau į Švitrigailos. Matosi 1904 m. plane: http://www.vilnius.skynet.lt/maps/map1904.gif

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nesunku nuspėti, jog jis jungė dabartines Algirdo ir Dzūkų gatves.
    Greičiausiai taip, bet pažiūrėjus Vokiečių žvalgybinė fotografija iš1944 m. liepos mėn. atrodo, kad tiltas nejungia Algirdo g., tiesiog jis yra vakariau dabartinio, ir tiek. Nežinau, galbūt reiktų pamatyti kokius senesius žemėlapius ir galima būtų išsiaiškinti dėl senųjų tilto pozicijos žvelgiant iš dabartinės perspektyvos.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Dėl viaduko pavadinimo.
    Rodunios jis pasidarė greičiausiai kažkur sovietmečiu, kuomet buvo pastatytas naujas tiltas, o Rodūnia todėl, jog tai senasis Dariaus ir Girėno g. pavadinimas (“Radunskaja”, “Raduńska II”). Tiltas yra šios gatvės sudedamoji dalis. Rodūnia (dab. Baltarusija) yra tiesia linija į pietus nuo šios gatvės, apie 80 km atstumas.
    O dėl to, ką sako Al1 yra iš dalies tiesa. Škaplierių tiltas taip vadinosi todėl, jog tai buvęs dab. Dzūkų g. pavadinimas (“Škaplernaja”, “Szkaplerna” iki 1940 m.), o Naujininkai šiand susidėda iš ankstesnių kvartalų visumos, kurie vadinosi atitinkamai: Kaminai, Naujininkai (Naujasis pasaulis, Naujasvietis), Liepkalnis, Užkaminiai, Škaplerne (Škaplierė), Burbiškės, Tarpkalnis. Dzūkų g. yra šalia šio tilto. Senojo Škaplierių tilto ženklų nebėra. Vilniaus geležinkelių stotis buvo pertvarkoma 1899–1905 m. Vienas iš pakeitimų buvo naujo tilto pastatymas. 1904–1905 m. buvo pastatytas Škaplierių tiltas, kurį 1915 m. susprogdino besitraukanti rusų kariuomenė. Internete nesunkiai galite rasti foto. Prie lenkų jau tiltas keitė pavadinimą, bet dabartinio viaduko ir senojo Škaplierių tilto pozicija skiriasi. Dabartinis yra, atrodo, yra vakariau, negu senieji tiltai, bet tai todėl, gatvės buvo kiek perplanuotos.
    Kaip senas naujininkietis, galiu pasakyt Mettal, kad iš tiesų retai kas taip viaduką vadina. Labiau prigijęs tiesiog "geležinkelio tilto" pavadinimas, bet žinomaesu girdėjęs vadinant taip tilta, o šiaip jis oficialiai dokumentuose visad buvo vadinamas (nepriklausomoje Lietuvoje, dėl sovietmečio negaliu tiksliai pasakyti) Rodunios viaduku.
    Nesunku nuspėti, jog jis jungė dabartines Algirdo ir Dzūkų gatves.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Dėl viaduko pavadinimo.
    Rodunios jis pasidarė greičiausiai kažkur sovietmečiu, kuomet buvo pastatytas naujas tiltas, o Rodūnia todėl, jog tai senasis Dariaus ir Girėno g. pavadinimas (“Radunskaja”, “Raduńska II”). Tiltas yra šios gatvės sudedamoji dalis. Rodūnia (dab. Baltarusija) yra tiesia linija į pietus nuo šios gatvės, apie 80 km atstumas.
    O dėl to, ką sako Al1 yra iš dalies tiesa. Škaplierių tiltas taip vadinosi todėl, jog tai buvęs dab. Dzūkų g. pavadinimas (“Škaplernaja”, “Szkaplerna” iki 1940 m.), o Naujininkai šiand susidėda iš ankstesnių kvartalų visumos, kurie vadinosi atitinkamai: Kaminai, Naujininkai (Naujasis pasaulis, Naujasvietis), Liepkalnis, Užkaminiai, Škaplerne (Škaplierė), Burbiškės, Tarpkalnis. Dzūkų g. yra šalia šio tilto. Senojo Škaplierių tilto ženklų nebėra. Vilniaus geležinkelių stotis buvo pertvarkoma 1899–1905 m. Vienas iš pakeitimų buvo naujo tilto pastatymas. 1904–1905 m. buvo pastatytas Škaplierių tiltas, kurį 1915 m. susprogdino besitraukanti rusų kariuomenė. Internete nesunkiai galite rasti foto. Prie lenkų jau tiltas keitė pavadinimą, bet dabartinio viaduko ir senojo Škaplierių tilto pozicija skiriasi. Dabartinis yra, atrodo, yra vakariau, negu senieji tiltai, bet tai todėl, gatvės buvo kiek perplanuotos.
    Kaip senas naujininkietis, galiu pasakyt Mettal, kad iš tiesų retai kas taip viaduką vadina. Labiau prigijęs tiesiog "geležinkelio tilto" pavadinimas, bet žinomaesu girdėjęs vadinant taip tilta, o šiaip jis oficialiai dokumentuose visad buvo vadinamas (nepriklausomoje Lietuvoje, dėl sovietmečio negaliu tiksliai pasakyti) Rodunios viaduku.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tiesiog tai senovinis pavadinimas.
    Tai kad Škapliernios tiltu jis buvo vadinamas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Pirma mintis buvo, kad rekonstruos tą viaduką prie oro uosto (F. Vaitkaus g.) Iš kur ištraukė, kad Rodūnios viadukas yra būtent šitas, Dariaus ir Girėno g.?
    Tiesiog tai senovinis pavadinimas.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Vilniuje bus rekonstruojamas Rodūnios viadukas – laukia eismo organizavimo pokyčiai

    http://www.vilnius.lt/index.php?1569043044
    Pirma mintis buvo, kad rekonstruos tą viaduką prie oro uosto (F. Vaitkaus g.) Iš kur ištraukė, kad Rodūnios viadukas yra būtent šitas, Dariaus ir Girėno g.?

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Vilniuje – svarbaus viaduko rekonstrukcija, eismas ribojamas iki pavasario
    https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...sario-3292908/




    Taigi, nuo 2017 m. lapkričio 6 d. iki 2018 m. pavasaris.

    Kažin, ar žiemos laikas nėra blogiausias tokioms rekonstruckijoms.
    Čia ne viršutinės kelio dangos rekonstrukcija, tad žiema neturės kritinės įtakos. Asfaltavimas greičiausiai bus atliekamas jau pavasarį, tad nemanau, kad yra ko nerimauti.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Vilniuje – svarbaus viaduko rekonstrukcija, eismas ribojamas iki pavasario
    https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...sario-3292908/


    Vilniaus miesto savivaldybė, atsižvelgusi į Vilniaus Gedimino technikos universiteto atliktus tyrimo rezultatus, lapkričio 6 dieną pradės Dariaus ir Girėno gatvėje esančio Rodūnios viaduko rekonstrukcijos darbus.

    Rekonstrukcijos metu naujomis bus pakeistos visos aštuonios susidėvėjusios gelžbetoninio viaduko sijos bei sijų atraminiai guoliai, sustiprintos atramos kolonos. Viaduko rekonstrukcijos darbus ketinama baigti kitų metų pavasarį.
    Taigi, nuo 2017 m. lapkričio 6 d. iki 2018 m. pavasaris.

    Kažin, ar žiemos laikas nėra blogiausias tokioms rekonstruckijoms.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vilniuje bus rekonstruojamas Rodūnios viadukas – laukia eismo organizavimo pokyčiai

    Vilniaus miesto savivaldybė, atsižvelgusi į Vilniaus Gedimino technikos universiteto atliktus tyrimo rezultatus, lapkričio 6 dieną pradės Dariaus ir Girėno gatvėje esančio Rodūnios viaduko rekonstrukcijos darbus.
    http://www.vilnius.lt/index.php?1569043044

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Kartais įdomu tokia proga pažiūrėti senas nuotraukas...

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Truputį pavėluotai , bet atsakysiu.
    Gerai kad tik truputi pavėluotai, t.y. tik po 8 metų

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė naglisc Rodyti pranešimą
    tavo vietoje taip nesidžiaugčiau. kai prasidės darbai tada ir sužinosi, kas yra tikrieji kamščiai.
    Truputį pavėluotai , bet atsakysiu. Viaduko statybos metu is Dzuku g. į Konstitucijos pr. nuvaziuodavau greiciau per Rasų kapines - Višinskio - Olandų - Šeimyniškių g., negu iki rekonstrukcijos "normaliai" Švitrigailos gatve.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Gerai bus ir šitoj temoj.
    Tik po remonto kamščiau turėtų lyg ir sumažėti. Tuo labiau, kad vasara.


    Atkreipiau dėmesį, kad skiriamoji juosta šoninėje gatvėje apsodinta medžiais.
    Turbūt tam, kad būtų mažesnis matomumas į viaduką

    http://i114.photobucket.com/albums/n...s/DSC00002.jpg

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Čia Panerių/Švitrigailos sankryža.











    O gal reikėjo dėti į "Kamščiai Vilniuje".

    Komentuoti:

Working...
X