Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • praeivis
    replied
    Parašė sleech Rodyti pranešimą
    Viskas normalu, jei tai tesiasi tik keleta sekundžių. Ypač turint Lietuvius vairuotojus galvoj, kurie mielai lekia per sankryžą bebaigiant degti geltonai šviesai.

    todel visi ir lekia,nes zino kad kazkas nenormaliai sureguliavo sviesoforus ir dar degs net kelias sekundes raudona visiems aplink.

    Komentuoti:


  • sleech
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    O jei visiems be isimties is visu pusiu dega raudona-mano poziuriu tai nera normalu.
    Viskas normalu, jei tai tesiasi tik keleta sekundžių. Ypač turint Lietuvius vairuotojus galvoj, kurie mielai lekia per sankryžą bebaigiant degti geltonai šviesai.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Kazkam turi buti zalia. Jei visoms kryptims masinoms raudona,tai gal tada zalia pestiesiems,kaip dabar yra kai kur praktikuojama,kad pestieji gali eiti tuomet istrizai sankryzos kur jiems reikia ir pan. O jei visiems be isimties is visu pusiu dega raudona-mano poziuriu tai nera normalu.
    Kaune tokia yra Savanorių pr. - Aukštaičių g. - Zanavykų g. sankryža. Visiems automobiliams dega raudona, o pėstiesiems žalia.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė umbrella Rodyti pranešimą
    O kodėl tai nėra normalu? pvz. Švedijoj tai labai populiarus sprendimas, didinantis eismo saugumą.


    Kazkam turi buti zalia. Jei visoms kryptims masinoms raudona,tai gal tada zalia pestiesiems,kaip dabar yra kai kur praktikuojama,kad pestieji gali eiti tuomet istrizai sankryzos kur jiems reikia ir pan. O jei visiems be isimties is visu pusiu dega raudona-mano poziuriu tai nera normalu.

    Komentuoti:


  • umbrella
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Tai nera normalu,kai is visu pusiu dega raudona, lygiai kaip kad ir degtu is visu pusiu zalia:-))) Jei buvo padarytas kvailas sprendimas ,tai nereikia jo teisinti ,kad tai yra gerai,o tenka pripazinti,kad padaryta nesamone.
    O kodėl tai nėra normalu? pvz. Švedijoj tai labai populiarus sprendimas, didinantis eismo saugumą.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    Šiandien pirmą sykį ko gero važiavau piko metu iš centro. Užsidega žalia, bet niekas nevažiuoja, nes pilna sankryža prilindusi gaidžių, todėl kelias užtvertas. Tada kažkur prie kitos sankryžos užsidega žalia, gaidžiai išvažiuoja, nu ir 1-3 mašinos dar spėja pasinaudoti savo žalia. Arba užsidega žalia, bet tau statmenai dar važiuoja. Čia su visu tuo naujovišku atreguliavimu, kad kurį laiką visiems dega raudona. Su tokiais vairavimo papročiais nepadės jokios sistemos.

    Tai nera normalu,kai is visu pusiu dega raudona, lygiai kaip kad ir degtu is visu pusiu zalia:-))) Jei buvo padarytas kvailas sprendimas ,tai nereikia jo teisinti ,kad tai yra gerai,o tenka pripazinti,kad padaryta nesamone.

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Jo, kai dabar kurį laiką dega raudona, visi perprato ir per geltoną drasiai važiuoja per sankryžą, net jei ji uzkimšta.... O 'žali koridoriai' tikrai veikia ne taip kaip turėtų...

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Parašė JlL Rodyti pranešimą
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=26960485

    nu jei tas ką turime yra 100% veikimas tai tegu tikrai susirenka tas šmutkes ir veža ten iš kur atsivežė.
    Šiandien pirmą sykį ko gero važiavau piko metu iš centro. Užsidega žalia, bet niekas nevažiuoja, nes pilna sankryža prilindusi gaidžių, todėl kelias užtvertas. Tada kažkur prie kitos sankryžos užsidega žalia, gaidžiai išvažiuoja, nu ir 1-3 mašinos dar spėja pasinaudoti savo žalia. Arba užsidega žalia, bet tau statmenai dar važiuoja. Čia su visu tuo naujovišku atreguliavimu, kad kurį laiką visiems dega raudona. Su tokiais vairavimo papročiais nepadės jokios sistemos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Pas mus tai ypač jaučiasi, kai pakabinamas naujas ženklas. Jis iškart atlieka egzamino funkciją, ar vairuotojai jį pastebės, nes "jiem privaloma pastebėt".
    Berods Anglijoje mačiau įspėjamuosius užrašus apie priekyje pastatytą naują ženklą, netgi buvo įrašytas paaiškinimas. Lietuvoje tai nepraktikuojama, nebent kelininkų įspėjimai prie remontuojamų ruožų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė JlL Rodyti pranešimą
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=26960485

    nu jei tas ką turime yra 100% veikimas tai tegu tikrai susirenka tas šmutkes ir veža ten iš kur atsivežė.
    O tai kuriame koridoriuje negeai kas nors?

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=26960485

    nu jei tas ką turime yra 100% veikimas tai tegu tikrai susirenka tas šmutkes ir veža ten iš kur atsivežė.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Anksčiau juokiausi iš kitų, bet dabar galų gale ir pats nuvažiavau per raudoną Įdomu kiek tokių atvejų pasitaiko, spėju, kad pakankamai daug. Šviesoforų projektuotojai galėtų pasikonsultuoti su bet kokiu okulistu, apie regėjimo lauką ir tinklainės reakciją į pokyčius.

    Man šitas atvejis atsitiko ties Olandų/Filaretų sankryža, bet esu matęs nuvažiuojančių ties nesutvarkytais pėsčiųjų šviesoforais - analogiškais transportui.

    Esmė ta, kad mūsuose KET sistema veikia baudimo principu - "aha žioply, nepastebėjai, nereikėjo žiopsoti!"
    Kitur principas kitoks - padaryti taip, kad būtų kuo mažiau avarijų.

    Pas mus tai ypač jaučiasi, kai pakabinamas naujas ženklas. Jis iškart atlieka egzamino funkciją, ar vairuotojai jį pastebės, nes "jiem privaloma pastebėt".
    Bet protinga situacija kitokia - naujas ženklas kabinamas ne dėl egzaminavimo, o dėl eismo priežasčių. Tad reik, kad vairuotojai kuo greičiau įsisavintų ne kabantį skardos gabalą, bet greičiau pradėtų vykdyti eismą nauja tvarka. Tad koks tikslas gaišti vairuotojų egzaminavimui, vietoj to, kad painformuoti "dėmesio - nauji ženklai".

    Liūdna bet panašią "egzaminavimo" situaciją matome su šviesoforais, vietoj to, kad jos funkcija būtų kiek įmanoma sumažinti avarijas.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2009.11.27, 17:12.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Vyktų taip, kaip vyksta dabar be papildomų sekcijų. Galiu pateikti pvz.: tai Vilniuje esanti Kareivių - Kalvarijų g. sankryžą, kuria drąsiai galima vadinti viena labiausiai apkrautų mieste ir ten atvažiuojant nuo baltupių nėra jokios papildomos rodyklės kairėn, visi tvarkingai ir be problemų pasuka, tik bėda, kad per vieną ciklą pravažiuoja labai mažai mašinų.
    O kaip jau minėjau, tai jei vairuotojas nepastebi tos papildomos rodyklės ir bando sukti kairėn. Taigi jis praleidžia visus atvažiuojančius iš priekio, tada jei reikia praleidžia pėsčiuosius kurių judėjimo kryptį kertą ir saugiai nuvažiuoja. Tai kur čia didelis saugumo ar nesaugumo vaidmuo ?
    Be abejo, kad yra tokių sankryžų. Bet tokios sankryžos labiau avaringos, nes skubantys vairuotojai, norėdami staigiai pasukti į kairę, susiduria ne tik su iš priekio atvažiuojančiomis mašinomis, bet ir per perėją einančiais pėsčiaisiais. O degant papildomai rodyklei į kairę, sustabdomas eismas ir iš priekio, ir pėsčiųjų. Tai pasitarnauja ne tik avaringumo mažinimui, bet ir pralaidumui.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Dėja bet taip. Geltona iš esmės reikalinga tik prieš užsidegant raudonai, kad įspėtu apie artėjantį draudimą įvažiuoti į sankryžą, o jau važiuojantiems joje - leistų užbaigti manevrą. Šiaip galiu pasiūlyti atkreipt dėmesį, kad yra nemažai šviesoforų, kuriuose po raudonos iškart seka žalia, be jokios tarpinės geltonos. Ir jei nesuklysiu, tai Kaune dažnas toks atvejis. Ir tai padaryta dėl saugumo ir situacijų kurias minėjau ankstesniame pranešime.
    Tai vienas iš sprendimo būdų. Kitas variantas - užlaikymas tarp skirtingų srautų leidimų važiuoti, t.y. kai vieniems užsidega raudonas, žalias kitiems įjungiamas po užlaikymo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Koks skirtumas apie kokią sekciją kalbam? Aš tik pasakiau, kad raudonos rodyklės privalumas būtų, jog vairuotojas aiškiai iš tolo matytų, kad draudžiama sukti. Geltonos privalumas, jog vairuotojas matytų, kad tuoj užsidegs žalia. Tai nereikia pradėti filosofuoti ir pradėti kalbėti apie geltonos spalvos trūkumus, neva kažkas pradės per anksti važiuoti. Tai pasak jūsų, iš to seka išvada, kad geltona spalva apskritai žalinga? Vien dėl to, kad kažkas gali pradėti važiuoti per anksti???
    Dėja bet taip. Geltona iš esmės reikalinga tik prieš užsidegant raudonai, kad įspėtu apie artėjantį draudimą įvažiuoti į sankryžą, o jau važiuojantiems joje - leistų užbaigti manevrą. Šiaip galiu pasiūlyti atkreipt dėmesį, kad yra nemažai šviesoforų, kuriuose po raudonos iškart seka žalia, be jokios tarpinės geltonos. Ir jei nesuklysiu, Kaune dažnas toks atvejis. Tai padaryta dėl saugumo ir situacijų kurias minėjau ankstesniame pranešime.

    Papildomos sekcijos vaidina ypač didelį vaidmenį eismo saugumo prasme, nes jos leidžia "saugų posūkį". Įdomu, kaip vyktų eismas daugelyje sankryžų, jei jų nebūtų....
    Vyktų taip, kaip vyksta dabar be papildomų sekcijų. Galiu pateikti pvz.: tai Vilniuje esanti Kareivių - Kalvarijų g. sankryžą, kuria drąsiai galima vadinti viena labiausiai apkrautų mieste ir ten atvažiuojant nuo baltupių nėra jokios papildomos rodyklės kairėn, visi tvarkingai ir be problemų pasuka, tik bėda, kad per vieną ciklą pravažiuoja labai mažai mašinų.
    O kaip jau minėjau, tai jei vairuotojas nepastebi tos papildomos rodyklės ir bando sukti kairėn. Taigi jis praleidžia visus atvažiuojančius iš priekio, tada jei reikia praleidžia pėsčiuosius kurių judėjimo kryptį kertą ir saugiai nuvažiuoja. Tai kur čia didelis saugumo ar nesaugumo vaidmuo ?
    Paskutinis taisė sleader; 2009.11.27, 16:34.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Argumentuokit prašau kur ir kodėl nusikalbu ? Ar nusikalbu, nes kažkas nesamoningai ir nevietoje interpretuoja žodžius, nes aš apie pagrindinę sekciją nešnekėjau.
    Koks skirtumas apie kokią sekciją kalbam? Aš tik pasakiau, kad raudonos rodyklės privalumas būtų, jog vairuotojas aiškiai iš tolo matytų, kad draudžiama sukti. Geltonos privalumas, jog vairuotojas matytų, kad tuoj užsidegs žalia. Tai nereikia pradėti filosofuoti ir pradėti kalbėti apie geltonos spalvos trūkumus, neva kažkas pradės per anksti važiuoti. Tai pasak jūsų, iš to seka išvada, kad geltona spalva apskritai žalinga? Vien dėl to, kad kažkas gali pradėti važiuoti per anksti??? Tokie dalykai sprendžiami uždelsimu tarp skirtingų srautų leidimo važiuoti.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Taigi papildomos sekcijos yra tik eismo palengvinimui ir posūkių pralaidumui padidinti, bet jos nevaidina didelio vaidmens saugumo prasme.
    Papildomos sekcijos vaidina ypač didelį vaidmenį eismo saugumo prasme, nes jos leidžia "saugų posūkį". Įdomu, kaip vyktų eismas daugelyje sankryžų, jei jų nebūtų....
    Paskutinis taisė dsanto; 2009.11.27, 16:30.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Tai gal išimkim raudoną ir geltoną spalvas iš pagrindinės sekcijos, nes čia jau nusikalbi
    Argumentuokit prašau kur ir kodėl nusikalbu ? Ar nusikalbu, nes kažkas nesamoningai ir nevietoje interpretuoja žodžius, nes aš apie pagrindinę sekciją nešnekėjau.
    Dabar gal priminsit, kodėl įvyksta avarijos šviesoforinėse sankryžosi tarp besikertančių srautų. Argi tik ne todėl, kad kažkas įvažiuoja į sankryža jau užsidegus draudžiamam signalui arba įvažiuoja dar neužsidegus leidžiamam ?

    Dabar galiu detalizuot savo nuomonę, kodėl šviesoforui užtenką tryjų spalvų tik pagrindinėje sekcijoje. Tai visgi reikia matyti kada draudžiama važiuota ir kada leidžiama, nes to nesilaikimas gali turėti skaudžių pasėkmių. Dabar peržvelkim kas gali atsitikti, jei žmogus nepastebės papildomos sekcijos ir pasuks kairėn degant tik pagrindinėje žaliam signalui. Ogi nieko ekstremalaus, nes tada vairuotojas vadovausis taisykle praleisti iš priekio atvažiuojančias mašinas ir saugiai pasuks kairėn. Taigi neigiamos pasekmės gali būti tik: šviesoforo rodyklės nepaisymas be skaudžių pasėkmių ir nepraleisti pėstieji kai jiem dega žalias pėsčiųjų šviesoforas. Taigi papildomos sekcijos yra tik eismo palengvinimui ir posūkių pralaidumui padidinti, bet jos nevaidina didelio vaidmens saugumo prasme.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tas žinojimas, kad tuoj užsidegs žalia nėra naudingas, nes greit sureagavęs vairuotojas gali išvažiuoti į sankryžą pernelyg anksti.
    Tai gal išimkim raudoną ir geltoną spalvas iš pagrindinės sekcijos, nes čia jau nusikalbi
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kaip jau minėjau, tai panašu, kad pagal praktiką tada kabinama po šviesoforą kiekvienai juostai atskirai. Tada jau ne tik dvi lempas pridėt reikia, bet ir montavimo konstrukcijas, dar daugybė lempų vienai sankryžai, kas jau tikrai sudaro apvalią sumelę. O jei ir pridėjus tik prie dabar kabančių šviesoforų, tai dvi lempos viena kryptimi, dar dvi lempos iš kitos pusės, kita kryptimi dar 4 lempos, vat jau apčiuopemesnė suma.
    Pateikiu pavyzdį iš Slovėnijos, kur nereikia jokių konstrukcijų, tik 2 lempų.

    Click image for larger version  Name:	IMG_2319.jpg Views:	2 Size:	105,8 kB ID:	1418251
    Paskutinis taisė Romas; 2017.11.13, 18:11. Priežastis: Sujungti du pranešimai iš eilės

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Akivaizdu, kad šiuo atveju yra gerai kaip yra. Tuos pinigus geriau išleisti atitvarams, horizontaliam žymėjimui ir t.t.
    Privalumas vienas - jei dega žalia pagrindinės sekcijos lempa su rodykle tiesiai ir į dešinę, o papildoma į kairę nedega, o tu vis tiek pasuki į kairę, policija baudžia pagal "kitus" pažeidimus, nes tuo metu nedegė raudonas, draudžiamasis signalas ir jie negali traktuoti, kad pravažiavai pro raudoną

    Click image for larger version

Name:	sviesoforas.jpg
Views:	1
Size:	25,7 kB
ID:	1418250

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad dvi lempos sudarys didžiulę pinigų sumą, kai visa sistema kainuoja 200-300 tūkst. Lt. Akivaizdus Berlyno pavyzdys. Tereikia geltonos ir raudonos spalvos lempų.
    Kaip jau minėjau, tai panašu, kad pagal praktiką tada kabinama po šviesoforą kiekvienai juostai atskirai. Tada jau ne tik dvi lempas pridėt reikia, bet ir montavimo konstrukcijas, dar daugybė lempų vienai sankryžai, kas jau tikrai sudaro apvalią sumelę. O jei ir pridėjus tik prie dabar kabančių šviesoforų, tai dvi lempos viena kryptimi, dar dvi lempos iš kitos pusės, kita kryptimi dar 4 lempos, vat jau apčiuopemesnė suma.

    Komentuoti:

Working...
X