Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A6] Kaunas - Utena - Zarasai - Daugpilis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [A6] Kaunas - Utena - Zarasai - Daugpilis

    Zarasų miesto aplinkkelis

    2004 m. rugpjūčio 17 d., Zarasų rajono savivaldybės salėje vyko Zarasų pietrytinio aplinkkelio 0,0 - 7,5 km. tiesimo specialiojo plano ir poveikio aplinkai projekto dokumentų svarstymas, kuriame dalyvavo 21 gyventojas. Taip pat dalyvavo Zarasų rajono saivaldybės atstovai: vyr. architektė A.Žusinatė, vyr. specialistas karo prievolei administruoti J.Sukavičius, mero padėjėjas S.Karla, Zarasų seniūnas N.Gusevas, rajono Savivaldybės administracijos Ūkio skyriaus vedėja V.Raubiškienė ir LR Seimo narys P. Papovas.
    2004 m. kovo 2 d. Zarasų pietrytinio aplinkkelio I variantas buvo svarstytas susirinkime su visuomene. Prieš susirinkimą buvo gautas raštiškas Magučių gyventojų kreipimasis. Magučių gyventojai prieštaravo Zarasų aplinkkelio tiesimo nuo 4.4 iki 7.5 km., motyvuodami padidinta gyvenvietės tarša ir triukšmu bei nepakankamomis piemonėmis, užtikrinančiomis pėsčiųjų saugų judėjimą. Zarasų pietrytinio aplinkkelio varianto nuo 4,0 iki 7.5 km. po svarstymo su visuomene buvo atsisakyta.

    2004 m. rugpjūčio 17 d. susirinkime pateikiamas svarstyti Zarasų pietrytinio aplinkkelio II variantas.

    II-ajame variante aplinkelio trasos ruožas 0.0 - 4.0 km. iki susikirtimo su Nr. 102 Vilniaus - Švenčionių - Zarasų keliu 161.1 km. sutampa su I-ojo varianto trasa. Aplinkkelio maršrutui nuo 161.1 iki 159.8 km. panaudojamas esamas Vilniaus - Švenčionių - Zarasų kelio 1.3 km. ilgio ruožas. Numatoma šio kelio rekonstrukcija pagal STR 2.06.03.2001 A II kategorijos reikalavimus. Nuo Vilniaus - Švenčionių - Zarasų kelio 159.8 km. Zarasų aplinkkelio 3.4 km. ilgio trasos ruožas projektuojamas šiaurės rytų kryptimi dirbamos žemės plotais iki Smėlynės kaimo. Likusioji trasos dalis vedama esamu keliu Smėlynė - Riešutinė, panaudojant esamą 19 m pločio nusavinimo juostą.

    Numatoma statybos vertė I varianto (trasos ilgis 7.5 km) - 18,75 mln.Lt, II varianto (trasos ilgis 10 km) - 24,40 mln.Lt.

    Gamtosauginės priemonės:

    1. 150 m. koridoriaus zonoje šalia aplinkkelio esantiems gyvenamiesiems namams numatytos priemonės nuo padidėjusio triukšmo - paprastų langų pakeitimas padidintos akustikos plastikiniais langais su stiklo paketais.

    2. Magučių ir Smėlynės gyvenviečiių apsaugojimui nuo triukšmo numatoma įrengti garsą slopinančias sienutes: 400 m. ilgio ties Magučiais ir 120 m. ilgio ties Smėlyne. Garsą slopinančios sienutės bus apželdintos.

    Po ilgų diskusijų buvo nuspręsta Zarasų miesto pietrytinio aplinkkelio įrengimo II varianto plano dokumentaciją pateikti tvirtinti Zarasų rajono savivaldybės tarybai.


    #2
    Keistai tas aplinkelis eis. Kaip matau iš žemėlapio tai geriau būtų jei jis eitų prie Griežtos ežero,bet čia kaip supratau ir buvo planuojamas tik gyventojai nesutiko..

    Comment


      #3
      seip jo per greizta geriau ir pinigu butu daugiau sutaupyta

      Comment


        #4
        [A6] Kaunas - Zarasai - Daugpilis. 4 aplinkkeliai

        Dar vienas žemėlapis iš Transporto ir kelių instituto tinklapio

        Naujojo aplinkkelio charakteristikos:
        • ilgis ― 2,8 km;
        • kelio sankasos plotis ― 12,50 m;
        • dangos plotis ― 9,00 m.


        Utenos rytinio aplinkkelio poveikio aplinkai vertinimo programa (2006 08 01)
        http://www.tkti.lt/index.php?id=201

        Dabar, pasibaigus aplinkkeliui, tenka "pasisūkaliåti" (vienas uteniškis taip išsireiškė) po pramoninį rajoną, kol išvažiuoji į Zarasų plentą

        Comment


          #5
          A-6 Zarasų aplinkkelio poveikio aplinkai vertinimas

          Seni variantai


          Citata iš Poveikio aplinkai vertinimo programos


          Naujas variantas


          Šaltinis: http://www.tkti.lt/index.php?id=599

          Comment


            #6
            nesuprasi... va pavyzdžiui yra atkarpa kelyja ukmergė-kaunas kokių 10 kilometrų, tiesta naujai prieš turbūt jau gerus 10 metų ir iki šiol neremontuota, na tik maži plyšeliai pastaruoju metu buvo užlieti smala ar kažkuo, kad neplyštų toliau, jeigu neklystu. ir jokių vėžių gilių, nors šituo A6 fūrų kiekis tikrai didelis ir užknisantis... ir šiaip šitas kelias tikrai geresnės kokybės, nei vilnius-kaunas, išskyrūs poros kilometrų atkarpą ties akluoju ežeru, bet tai galima pateisinti - visgi kelias, tiestas ant užakusio ežero, taigi pagrindas tikrai prastas, bet visa kita likusi dalis tikrai gera. minusas tik tas, kad tik nuo jonavos prasideda 4 eilių eismas nors jis sutvarktas puikiai, nuo jonavos kaunas pasidaro gerokai arčiau tikiuosi po kokių kelių metų bent jau iki ukmergės tokį padarys

            Comment


              #7
              (A-6) Kelio Kaunas-Zarasai-Daugpilis rekonstrukcija

              Investicijų bendrovės "Invalda" kontroliuojama viena didžiausių Lietuvoje kelių ir tiltų statybos bendrovių "Kauno tiltai" gavo 38,1 mln. litų užsakymą sustiprinti ir rekonstruoti dalį
              kelio Kaunas-Zarasai-Daugpilis.
              Lietuvos automobilių kelių direkcija ir "Kauno tiltai", kurie konkurse įveikė kitą neįvardijamą bendrovę, sutartį pasirašė gruodžio 18 dieną, skelbia "Valstybės žinios".
              Numatyta, kad bus praplatintas 11 kilometrų ilgio kelio ruožas ir
              sustiprinta 0,9 kilometro ilgio kelio atkarpa. Be to, bendrovė kelyje įrengs apšvietimo, paviršinių nuotekų sistemas, pastatys apsauginius metalinius atitvarus ir apsauginę tvorą.
              Darbai finansuojami Europos Sąjungos Lietuvos transporto sektoriui 2007-2013 m. skirtomis lėšomis.
              "Kauno tiltai" taip pat valdo kelių tiesimo įmones "Kėdainių automobilių keliai", "Kelda", "Taurakelis" bei konsorciumą "Tiltra", kuris turi dvi kelių tiesimo ir vieną trinkelių gamybos įmonę Lenkijoje.

              BNS. 2007.12.29

              Comment


                #8
                A-6. Kaunas- Zarasai-Daugpilis

                Zarasų rajono savivaldybės taryba 2007 m. gruodžio 28 d. sprendimu Nr. T-179 patvirtino Zarasų pietrytinio aplinkkelio 0,00–9,34 III varianto tiesimo specialųjį planą. Specialiojo plano organizatorius – Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, rengėjas – UAB „Kelprojektas“.

                http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...su_rajone/3808


                ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA


                SPRENDIMAS
                DĖL ZARASŲ PIETRYTINIO APLINKKELIO 0,00-9,34 KM III VARIANTO SPECIALIOJO PLANO PATVIRTINIMO
                2007 m. gruodžio 28 d. Nr. T- 179


                Vadovaudamasi (...) Zarasų rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
                1. Patvirtinti Zarasų pietrytinio aplinkkelio 0,00-9,34 km III varianto specialųjį planą (pridedamas).
                2. Pavesti Zarasų rajono savivaldybės administracijos Informacijos skyriui paskelbti informacinį pranešimą apie Zarasų pietrytinio aplinkkelio 0,00-9,34 km III varianto specialiojo plano patvirtinimą vietinėje spaudoje.
                http://www.zarasai.lt/rastai/44/d2037f44.doc

                Kaip paprastai Lietuvoje būna, interete priedų nepridedama.
                III variantą galima susirasti ankstesniuose šios temos puslapiuose
                Paskutinis taisė Romas; 2008.02.28, 20:26.

                Comment


                  #9
                  A-6. Kaunas - Utena - Zarasai - Daugpilis

                  Utenos rajono savivaldybės taryba 2007 m. gruodžio 20 d. sprendimu Nr. TS-280 patvirtino Utenos rytinio aplinkkelio 0,0–2,8 km tarp kelio Nr. 4902 Utena–Tauragnai–Kirdeikiai ir kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis tiesimo specialųjį planą. Specialiojo plano organizatorius – Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, rengėjas – UAB „Kelprojektas“.

                  http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...os_rajone/3798

                  Comment


                    #10
                    Šiek tiek vieno aplinkkelio plano tvirtinimo peripetijų.
                    Straipsnis rašytas 2006.05. Planas metų pabaigoje pagaliau patvirtintas 2007.12

                    Zarasų miesto aplinkelis bus
                    (...)
                    Istorija
                    Lietuvos Respublikos Vyriausybės Strateginio planavimo komitete patvirtinta 2002-2015 metų Lietuvos Respublikos valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros programa, kurioje yra numatomas Zarasų miesto pietrytinio aplinkkelio tiesimas.
                    Zarasų miesto aplinkkelis turėtų magistralinio kelio statusą, nes jis būtų kelio A6 Kaunas – Zarasai – Daugpilis dalis. (...)


                    I variantas – gyventojai prieš
                    2004 m. Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos pasamdyti plano rengėjai – UAB Kelprojektas parengė 7,5 km ilgio pietrytinio Zarasų miesto aplinkkelio (I varianto) specialiojo plano sprendinius ir poveikio aplinkai įvertinimą. Numatoma aplinkkelio statybos vertė – 18,75 mln. Lt.

                    Teisės aktai reikalauja, kad specialusis planas turi būti aptartas su visuomene. Todėl Zarasų miesto pietrytinio aplinkkelio (I varianto) specialiojo plano sprendiniai buvo pateikti svarstyti visuomenei. 2004 m. kovo 2 d. įvyko viešas plano sprendinių aptarimas. Prieš susirinkimą buvo gautas raštiškas Magučių kaimo gyventojų kreipimasis su 162 parašais. Magučių gyventojai prieštaravo Zarasų aplinkkelio tiesimui nuo 4,4 iki 7,5 km., motyvuodami padidinta gyvenvietės tarša ir triukšmu bei nepakankamomis piemonėmis, užtikrinančiomis pėsčiųjų saugų judėjimą. Visi plano projekto vadovo L. Jurčiukonio siūlomi sprendiniai buvo atmetami. Į aptarimą susirinkę gyventojai kategoriškai prieštaravo aplinkkelio statybai ir nesileido net į mažiausius kompromisus, todėl šio aplinkkelio varianto atsisakyta.

                    II variantas – gyventojai už, bet niekas neskiria tiek pinigų – per brangu
                    Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos nusprendė ištyrinėti aplinkkelio II variantą. II-ajame variante aplinkkelio trasos ruožas iki susikirtimo su Vilniaus - Švenčionių - Zarasų keliu sutampa su I-ojo varianto trasa. Toliau panaudojamas esamas Vilniaus - Švenčionių - Zarasų kelio 1,3 km. ilgio ruožas. Nuo Vilniaus - Švenčionių - Zarasų kelio aplinkkelio 3,4 km. ilgio trasos ruožas projektuojamas šiaurės rytų kryptimi dirbamos žemės plotais iki Smėlynės kaimo. Likusioji trasos dalis vedama esamu keliu Smėlynė – Riešutinė, panaudojant esamą 19 m pločio nusavinimo juostą. II varianto (trasos ilgis 10 km) statybos vertė – 24,40 mln. Lt.

                    2004 m. rugpjūčio 17 d. vyko Zarasų pietrytinio aplinkkelio 0,0 - 7,5 km. tiesimo specialiojo plano ir poveikio aplinkai projekto dokumentų viešas svarstymas, kuriame dalyvavo 21 gyventojas. Po diskusijų buvo pritarta II-ajam aplinkkelio plano variantui. Tačiau parengus ekonominio vertinimo ataskaitą, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos nusprendė atsisakyti šio varianto dėl didelės tiesimo darbų kainos ir žemo investicijų rentabilumo.

                    III variantas – mūsų viltis
                    2005-04-21 Zarasų rajono savivaldybė kreipėsi į Lietuvos Respublikos susisiekimo ministeriją, 2005-05-25 į Lietuvos automobilių kelių direkciją prie Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos, 2005-09-27 į Lietuvos Respublikos Vyriausybę dėl galimybės atnaujinti specialiojo plano rengimą.

                    2005-10-18 Lietuvos automobilių kelių direkcija pateikė paraišką išduoti Zarasų pietrytinio aplinkkelio tiesimo (III varianto) specialiojo planavimo dokumentų rengimo sąlygas. Rajono Savivaldybė planavimo dokumentų rengimo sąlygas išdavė.

                    Lietuvos automobilių kelių direkcija parinko Zarasų miesto aplinkkelio III varianto nuo 0,00 iki 9,34 km tiesimo specialaus plano ir poveikio aplinkai vertinimo rengimo paslaugų teikėją. Numatoma sutarties trukmė 15 mėnesių (iki 2007 m. rugpjūčio). Pagal preliminarią schemą aplinkkelį numatomą tiesti per Meldutiškių, Pakalniškių, Apidemiškių kaimus, šalia Riešutinės miško.
                    (...)
                    „Magai“ politikieriai
                    Po mūšio kardais nemojuojama. Net magams pasukti laiko atgal nepavyksta. Dabar pilna politikierių kurie ruošiasi „ginti“ zarasiečius rinkdami parašus ar kviesdami į įvairias akcijas. Atsibudo, – mat rinkimai artėja. O kur jūs buvote kai vyko projektų svarstymai? Dabar prireiks laukti 2007 m. vidurio kai bus viešai svarstomas III – asis aplinkkelio variantas, čia niekaip nepagreitinsi – tokios įstatymų procedūros. Bet tada jau bus po rinkimų ir tikriausiai šie „magai“ vėl neateis.
                    (...)
                    http://www.zarasai.info/index.php?mod=1&id=339&kas=3

                    Comment


                      #11
                      Investicijų bendrovės "Invalda" kontroliuojama viena didžiausių Lietuvoje kelių ir tiltų statybos bendrovių "Kauno tiltai" gavo 38,1 mln. litų užsakymą sustiprinti ir rekonstruoti dalį
                      kelio Kaunas-Zarasai-Daugpilis.
                      Lietuvos automobilių kelių direkcija ir "Kauno tiltai", kurie konkurse įveikė kitą neįvardijamą bendrovę, sutartį pasirašė gruodžio 18 dieną, skelbia "Valstybės žinios".
                      Numatyta, kad bus praplatintas 11 kilometrų ilgio kelio ruožas ir
                      sustiprinta 0,9 kilometro ilgio kelio atkarpa. Be to, bendrovė kelyje įrengs apšvietimo, paviršinių nuotekų sistemas, pastatys apsauginius metalinius atitvarus ir apsauginę tvorą.
                      Darbai finansuojami Europos Sąjungos Lietuvos transporto sektoriui 2007-2013 m. skirtomis lėšomis.
                      "Kauno tiltai" taip pat valdo kelių tiesimo įmones "Kėdainių automobilių keliai", "Kelda", "Taurakelis" bei konsorciumą "Tiltra", kuris turi dvi kelių tiesimo ir vieną trinkelių gamybos įmonę Lenkijoje.

                      BNS. 2007.12.29
                      o čia kurioje vietoje? atkarpoje nuo aklojo ežero Kauno link vyksta kažkokie darbai, tai galbūt čia?

                      Comment


                        #12
                        /\ Reikia žiūrėti www.lra.lt arba www.tid.lt - ten pateikiama informacija apie kelių tiesimo ir rekonstrukcijos konkursus

                        Comment


                          #13
                          Atkarpa tarp Jonavos ir Kauno - didelis nesusipratimas.
                          Beveik visas kelias rekonstruotas į 4 juostas ir visur greitis ribojamas iki 70 km/h.
                          Tai kam reikėjo švaistyti pinigus kelio platinimui?


                          Planuojamas dar vienas aplinkkelis kelyje A-6

                          Karmėlavos aplinkkelio trasa

                          http://www.kaunoplanas.lt/

                          Comment


                            #14
                            Atkarpa tarp Jonavos ir Kauno - didelis nesusipratimas.
                            Beveik visas kelias rekonstruotas į 4 juostas ir visur greitis ribojamas iki 70 km/h.
                            Tai kam reikėjo švaistyti pinigus kelio platinimui?
                            ką reiškia visur? jeigu apribota yra tik kiek daugiau nei kilometras iš esamų kokių 25, tai aš čia bėdos tame nematau. užtat nuo jonavos iki kauno išlietas naujas asfaltas, tai važiuoti dabar vienas malonumas tikiuosi, kad greitu laiku ir link jonavos bus ta pusė naujai perlieta

                            Comment


                              #15
                              Gerės transeuropinio tinklo keliai
                              2007-12-20


                              Lietuvos automobilių kelių direkcijoje gruodžio mėnesį pasirašytos trys darbų atlikimo sutartys.

                              Dvi iš jų pasirašytos su akcine bendrove „Kauno tiltai“. Pirmoji – „E67 („Via Baltica“) plėtra“. (...) Kita sutartis – „Transeuropinio tinklo kelio E262 (A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis) plėtra. Kelyje A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis numatyta paplatinti 11 km dangos, sustiprinti – 0,9 km, įrengti apšvietimą, tinklo tvorą, paviršinių nuotekų sistemą bei apsauginius atitvarus. Šios sutarties vertė – 38 mln. 100 tūkst. litų. Darbus ketinama baigti iki 2008 m. lapkričio 30 d.

                              Su akcine bendrove „Panevėžio keliai“ Kelių direkcija pasirašė sutartį „Transeuropinio tinklo kelio E262 (A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis) plėtra. Kelio rekonstrukcija ir dangos stiprinimas (I etapas)“. Jau minėtajame kelyje Kaunas–Zarasai–Daugpilis numatyta sustiprinti ir paplatinti 10,57 km kelio dangos, rekonstruoti tiltą per Versmyną, įrengti tinklo tvorą, paviršinių nuotekų sistemą bei apsauginius atitvarus. Numatoma darbų pabaiga – taip pat 2008 m. lapkričio 30 d., sutarties vertė – 49 mln. 600 tūkst. litų.

                              Visose sutartyse numatytus darbus planuojama finansuoti Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir Lietuvos Respublikos lėšomis.
                              http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/g...lo_keliai/3761

                              Iš PiaR'o neaišku, kurie ruožai bus taisomi, nebent kas nors žino kur yra minimas Versmynas.

                              Šią vasarą kelionė iš Kauno į Aukštaitiją bus ilgesnė.
                              Prieš važiuojant į tą pusę reikės pažiūrėti į taisomų kelių žemėlapį:
                              http://www.lra.lt/lt.php/eismo_infor...del_darbu/1335

                              Comment


                                #16
                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/g...lo_keliai/3761

                                Iš PiaR'o neaišku, kurie ruožai bus taisomi, nebent kas nors žino kur yra minimas Versmynas.

                                Šią vasarą kelionė iš Kauno į Aukštaitiją bus ilgesnė.
                                Prieš važiuojant į tą pusę reikės pažiūrėti į taisomų kelių žemėlapį:
                                http://www.lra.lt/lt.php/eismo_infor...del_darbu/1335
                                Taisoma kelio atkarpa prasideda beveik iš karto (pavažiavus ne daugiau nei 4-5 km.) už Jonavos nuo Kauno pusės. Darbai jau pradėti.

                                Comment


                                  #17
                                  Kaip čia kelias pro pat Karmėlavos oro uosta gali eit?
                                  Kaunas yra Kaunas

                                  Comment


                                    #18
                                    /\ ne problema, kelias neis per aerodroma, o tik salia jo...
                                    o siaip pasaulyje yra aerodromu, kur kelias praeina po kilimo-tupimo takais... ir nieko... vieni kitiems netrukdo..

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Arunas Rodyti pranešimą
                                      Taisoma kelio atkarpa prasideda beveik iš karto (pavažiavus ne daugiau nei 4-5 km.) už Jonavos nuo Kauno pusės. Darbai jau pradėti.
                                      jo, ir tęsiasi iki pat aklojo ežero. jeigu ir ties juo tą vieškelį sutvarkys, bus super!

                                      Comment


                                        #20
                                        Atrodo, kad po kelerių metų metų ruože iki Karmėlavos bus neblogų naujienų:

                                        Užsakovas Kauno LEZ valdymo UAB
                                        1. Naujos skirtingų lygių sankryžos per magistralinį kelią A6 ties Ramučių gyvenviete Kauno rajone vietos parinkimo studija"

                                        2. Skirtingų lygių sankryžos A6 Kaunas – Zarasai – Daugpilis kelio 8,6 km (įvažiavimo į Kauno LEZ) statybos investicinio projekto parengimas
                                        http://www.infraplanas.lt/projektai.php


                                        Pažiūrėjus "Infraplano" darbų istoriją galima beveik atspėti, kad nuo skaičiavimų ar pagrindimų atlikimo iki darbų pradžios užtrunka apie 3-5 metus (jei užsakovas turi pinigų ir nėra kokio nors pasipriešinimo)

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X