Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija - Varšuva ("Via Baltica")

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [E67] [A5] Kaunas - Kalvarija - Varšuva ("Via Baltica")

    www.DELFI.lt
    2005 spalio mėn. 4 d. 16:24



    AB „Panevėžio keliai“ baigė I-ojo transporto koridoriaus (tarptautinės automagistralės „VIA Baltica“) rekonstrukcijos pirmojo etapo darbus Panevėžio apskrityje, teigiama bendrovės pranešime žiniasklaidai.
    Antradienį (10.04) komisija, vadovaujama Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojo Petro Tekoriaus, pripažino tinkamais naudoti rekonstruotus „Via Baltica“ ruožus Panevėžio ir Pasvalio rajonuose.

    Rekonstrukcijos metu buvo atnaujintas 4,5 kilometro kelio Panevėžys-Pasvalys–Ryga ruožas ties Įstros gyvenviete Panevėžio rajone: nuo sankirtos su Panevėžio aplinkkeliu Pasvalio link. Antrasis, 5,8 kilometro magistralės ruožas buvo rekonstruotas Pasvalio rajone: nuo Talačkonių gyvenvietės iki sankirtos su Vabalninko keliu ties įvažiavimu į Pasvalį.

    Taip pat buvo rekonstruoti tiltai per Įstros ir Svalios upes, įrengta 2,54 kilometro takų pėstiesiems ir dviratininkams, pastatyta 12,7 kilometro apsauginių tinklo tvorų nuo žvėrių, 89 namams sudėti sandarūs langai.

    „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbai valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai buvo priimti rugsėjo 15 d.

    Sutartis su Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl „Via Baltica“ plėtros 2004-2005 metais darbų vykdymo buvo pasirašyta 2004 metų rugpjūčio 11 d. Kauno, Marijampolės ir Panevėžio apskrityse atliktų darbų vertė - 29,57 milijono litų. 85 proc. iš jų finansavo Europos Sąjungos sanglaudos fondas.

    Kitas „Via Baltica“ rekonstrukcijos etapas, apimantis 2005-2006 metus, pradėtas rugsėjo mėnesio pabaigoje. Bendra sutarties kaina – 59,4 milijono litų. Iš jų ES sanglaudos fondo finansuojama dalis – 40,2 milijono litų.

    Šio etapo metu Panevėžio kelininkai kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga sustiprins ir praplatins kelio dangą 17 kilometrų ruože, įdiegs eismo saugumo gerinino priemones.

    Įvairūs kelio gerinimo darbai bus atlikti ir Kaunas–Marijampolė-Suvalkai ruože: stiprinama kelio danga, rekonstruojami viadukai, estakada bei tiltas.

  • PoDV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kas be ko, bet ir tas žadamas tik 2025-2026 m.
    Marijampolė-Lenkijos siena irgi turbūt etapais bus įgyvendinta. Gal 2022 m. ar 2023 m. imsis vieno iš ruožų, o užbaigs apie 2025-2026 m. Gal yra šansų, kad imsis lygegrečiai A5 ir A14, tiesa ne visą kelią. Juolab Kelių priežiūros planuose taip išdėstyta. Gal dar keisis valdžia ir nebeužšaldys lėšų. Man susidaro įspūdis, kad užšaldė, nes norėjo pašelpti socialinę politiką (kas gal ir nėra blogai galbūt) , tik to aiškiai neiškomunikavo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Vis tiek etapais tvarkys. Dabar bus kelių metų pertrauka, o paskui apie 2023-2025 turėtų imtis ruožo ties Europos geograf. centru pertvarkymo į 2+1. 2028 m., jei viskas gerai, ekonomika toliau kyla, sėkmingai sprendžiamos socialinės problemos, turėtų užbaigt.

    Sakyčiau iš tiesų svarbiausias tiek įvaizdžiui, tiek saugumui yra ruožas tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.
    Kas be ko, bet ir tas žadamas tik 2025-2026 m.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vis tiek etapais tvarkys. Dabar bus kelių metų pertrauka, o paskui apie 2023-2025 turėtų imtis ruožo ties Europos geograf. centru pertvarkymo į 2+1. 2028 m., jei viskas gerai, ekonomika toliau kyla, sėkmingai sprendžiamos socialinės problemos, turėtų užbaigt.

    Sakyčiau iš tiesų svarbiausias tiek įvaizdžiui, tiek saugumui yra ruožas tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Tai jei suprantu teisingai, prasideda žemės paėmimas ir ten ~2 metus nieks nevyks, kol prasisuks visa procedura su visais teismais del skundų?
    Berods valstybinės svarbos objektams, koks yra via Baltica, nereikia laukti teismų.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Tai jei suprantu teisingai, prasideda žemės paėmimas ir ten ~2 metus nieks nevyks, kol prasisuks visa procedura su visais teismais del skundų?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pagal sklypų formas matosi kaip atrodys sankryžos:
    • Naujai statomos skirtingų lygių sankryžos bus deimanto formos.
    • Turiu žinių, kad vyraus sklandus įsiliejimas, išvažiavimas iš kiekvienos sankryžos
    • Smulkios degalinės turėtų būti atskirtos (nebent pastatytų spec. dideles aikšteles kada nors, kur galėtų jos ir persikelti)
    Didelis pliusas, kad kelias turėtų būti gan artimas lenkiškos ekspresovkos standartams. Marijampolė-Kaunas turbūt liks kaip pereinamo standarto tarp Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Kaunas atkarpų standarto ir lenkiškos ekspresovkos standarto.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.03, 21:54.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gerai būtų įdėti tiesioginę nuorodą į projektą.
    tai va, Specialusis planas patvirtintas, prašom susipažinti:
    Nutarimas Dėl Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo specialiojo plano patvirtinimo ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožui nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstruoti procedūros pradžios

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    visi brėžiniai yra www.tpdris.lt puslapyje. greit atsiras ir TPDR puslapyje.
    dar nėra techninio projekto, tik TP dokumentas, nurodanti kelio vietą, tai konkrečių sprendinių nerasite.
    tikriausiai tokios pačios koncepsijos sukeltos ir puslapyje: sumin.lrv.lt
    Koncepsija I: http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...lternatyva.pdf
    Koncepsija II:http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...lternatyva.pdf

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gerai būtų įdėti tiesioginę nuorodą į projektą.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    visi brėžiniai yra www.tpdris.lt puslapyje. greit atsiras ir www.TPDR.lt puslapyje.
    deja iš šitų puslapių neįmanoma įdėti konkrečios nuorodos. vėliau pabandysiu įkelt
    O techninio projekto dar nėra, tik TP dokumentas, nurodanti kelio vietą ir plotį ir sąnkryžas, tai konkrečių sprendinių nerasite.
    Paskutinis taisė Premier; 2019.11.25, 20:49.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Idėjiškai turėtų atsirasti http://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srity...ialusis-planas skiltyje "Baigiamasis etapas", kol kas tuščia.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kur galima rasti brėžinius?
    Būtų įdomu palyginti su ankstesniais variantais.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Na pagaliau kažkoks rimtesnis pajudėjimas!

    Vyriausybė patvirtino „Via Baltica“ ruožo rekonstrukcijos specialųjį planą

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...na-667-1235010

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

    Pas mus kiti prioritetai, numeris 1 yra žvyrkelių programa, kur paros eismo intensyvumai dažnai NET dešimtimis skaičiuojami. Ne ten pinigai eina, dėl to ir terminai tokie.
    Magistraliniai keliai į antrą planą nustumiami. Kai A1, A2 per provėžas ir duobes kalatuojies ir A14 betonkę pabaigs geriausiu atveju iki 2030, krašto kelių būklė ne ką geresnė, tai turim ką turim.
    Truputį jie ten persistengė aplenkt Švediją pagal asfaltuotus žvyrkelius. Nenustebčiau, kad iki 2040 m. gyventojų tankumas kaimuose sumažės iki Švedijos lygio. Nepanašu, kad per capita finansavimas keliams toks pat kaip Švedijoje, tai man skamba truputį nelogiškai tokiais dalykais užsiimti. Suprantu nebent jei turizmo/verslo skatinimui asfaltuot. Gal susiprotės ir liks šie lozungai tokiu daugiau PR. Pirmumas turėtų būti skiriamas intensyviausiems keliams, kelių informatyvumo gerinimui ir eismo saugumo elementų įrengimui.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.12, 23:13.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Zmones kalba, kad nepatvirtino vyriausybe situ planu, kol antros degalines skundas teisme. Emsi atmestas jau buvo, bet Alausos dar nagrinejamas. Gaila.

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Ar taip pinigų trūksta, kad nebuvo įmanoma organizuoti naujos atkarpos tiesimą iškart pabaigus ankstesnes? Dabar gaunasi bus bent 7 metai nuo autostrados pabaigimo iki Marijampolės ir tuomet iki sienos su Lenkija Man šiaip smalsu už kokius pinigus ir kaip taip sėkmingai kelius per kalnus tiesė kroatai ir dabar tiesia serbai ir kodėl Baltijos šalims taip sunkiai sekasi šita veikla.
    Pas mus kiti prioritetai, numeris 1 yra žvyrkelių programa, kur paros eismo intensyvumai dažnai NET dešimtimis skaičiuojami. Ne ten pinigai eina, dėl to ir terminai tokie.
    Magistraliniai keliai į antrą planą nustumiami. Kai A1, A2 per provėžas ir duobes kalatuojies ir A14 betonkę pabaigs geriausiu atveju iki 2030, krašto kelių būklė ne ką geresnė, tai turim ką turim.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Ar taip pinigų trūksta, kad nebuvo įmanoma organizuoti naujos atkarpos tiesimą iškart pabaigus ankstesnes? Dabar gaunasi bus bent 7 metai nuo autostrados pabaigimo iki Marijampolės ir tuomet iki sienos su Lenkija Man šiaip smalsu už kokius pinigus ir kaip taip sėkmingai kelius per kalnus tiesė kroatai ir dabar tiesia serbai ir kodėl Baltijos šalims taip sunkiai sekasi šita veikla.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Skelbia, kada pradės „Via Baltica“ ruožo iki Lenkijos sienos rekonstrukciją
    Kelių direkcija rengiasi maždaug 300 mln. vertės „Via Baltica“ atkarpos nuo Marijampolės iki sienos su Lenkija rekonstrukcijai.

    Pasak direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, darbus planuojama pradėti 2021 metais, baigus žemės paėmimo procedūras ir pasirinkus rangovus, o juos baigti ketinama iki 2025-ųjų pabaigos...

    ...Degalinių tinklų „Emsi“ ir „Alauša“ valdytojai dėl rekonstrukcijos specialiojo plano kreipėsi į Vilniaus apygardos administraciniame teisme. Pastarasis rugpjūčio pabaigoje „Emsi“ prašymą dėl plano keitimo atmetė, tuo metu „Alaušos“ prašymas, anot V. Andrejevo, kol kas nėra išnagrinėtas...

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Neseniai teko atlikti A5 inspekciją tarp Kauno ir Marijampolės ir kilo noras palyginti su naujomis Lenkijos ekspresowkomis.

    Tiek link Gdansko, tiek link Varšuvos yra bent kelios visiškai naujų S kelių atkarpos (kai kur dar oficialiai nepažymėtos kaip S). Kadangi A5 praktiškai irgi yra visiškai naujas kelias, tai puiki proga palyginti. Vienas dalykas, kuris iškart įstrigo - dangos lygumas. A5 yra tikrai lygus ir važiuojant 120-130km/h (ir matyt didesniu greičiu) nesijaučia jokio diskomforto ar kitokio pašalinio poveikio, kuris keltų kokias nors problemas dėl dangos lygumo. Bet visgi jaučiasi labai silpnas mašinos judėjimas ir dangos bangavimasis.
    Važiuojant naujomis S atkarpomis (kurios pastatytos per paskutinius 2 metus) Lenkijoje link Varšuvos ar Gdansko danga yra lygesnė. Ji tiek lygi, kad nesijaučia ir to vos juntamo bangavimo ir nelygumų. Tas galioja tiek paprastose atkarpose, tiek važiuojant per viadukų sudūrimus. Sudūrimai A5 jaučiami labiau, nei naujose Lenkijos S atkarpose.

    Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
    Inspekciją ir aš dariau, ir ne nelygumas man kelia nerimą. Tą dieną lijo lietus, ne kokia liūtis, bet paprastas eilinis lietus, tai nedidelėje atkarpoje tik už Juragių link Marijampolės antroje juostoje du kartus patyriau akvaplaningą, tiesa neilgą ir nestiprų, nieko neįvyko, bet buvo labai nejauku. Svarbiausiai, nieko nesimatė. Važiuoji sau 120 ir staiga ratai nebe ant žemės. Tai man klausiams kas ten vyksta per stiprią liūtį. Ir ar tokie bajeriai yra normalu naujoje autostradoje. Po tokių įvykių jau ir tas Juragių apsisukimas tėra tik nelemtas pokštas. Atsargiai ten važiuokit.

    Komentuoti:

Working...
X