Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Atvira Klaipėda 2020.11.04
    Jakų žiedo rekonstrukcija: pagreitį suteikė mero ginčai su ministru
    Prie Klaipėdos esančiai Jakų sankryžos – vartų į uostamiestį – istorijoje pats reikšmingiausias mėnuo yra lapkritis. Būtent prieš 13 metų, lapkritį buvo priimtas galutinis sprendimas, jog žiedinės sankryžos rekonstrukcijos atidėlioti nebegalima, lapkritį buvo pasirašyta sutartis su rangovais, o prieš dešimt metų paskutinį rudens mėnesį buvo švenčiama abiejų rekonstrukcijos etapų pabaiga. (...)







    Klaipėdos miesto savivaldybės iš dalies finansuojamas projektas „30 nepriklausomybės metų: valstybiniai pėdsakai Klaipėdoje“
    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/1...s-su-ministru/

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Mačiau Jakų viaduke yra neužbaigtos nuovažos. Tai čia kaip ir eina kalba apie šias neužbaigtas jungtis link Šilutės nuo Jakų?
    Na taip. Nuovažos minėtoms nepastatytoms estakadoms.

    Parašė Fulgur
    Rinkimai 2019 . Turbūt bet kas laimėtų prieš dabartinį ir jo neveiklumą
    Prieš ką? Skrodenį? Girdėjau gandus, kad jis traukiasi iš pareigų lapkričio 15 d. Dėl neveiklumo nesutikčiau.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Buvo. Kaip ir poreikis 2+2 keliui nuo Jakų žiedo iki Rimkų viaduko ir likusioms nepastatytoms estakadoms (Kaunas-Šilutė, Šilutė-Kaunas ir Klaipėda-Palanga).
    Mačiau Jakų viaduke yra neužbaigtos nuovažos. Tai čia kaip ir eina kalba apie šias neužbaigtas jungtis link Šilutės nuo Jakų?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Į Palangą, kaip supratau, nelabai ir buvo poreikio platinti kelią iki 4 juostų?
    Buvo. Kaip ir poreikis 2+2 keliui nuo Jakų žiedo iki Rimkų viaduko ir likusioms nepastatytoms estakadoms (Kaunas-Šilutė, Šilutė-Kaunas ir Klaipėda-Palanga).

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kiruoja-836157

    Artimiausiu metu = ne mažiau kaip 10 metų. Pasistatėm kelią į Palangą ir užtenka, o jūs laikykitės ten kamščiuose.
    Į Palangą, kaip supratau, nelabai ir buvo poreikio platinti kelią iki 4 juostų?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kiruoja-836157
    "Kalbant apie Jakų žiedinės sankryžos statybą, artimiausiu metu papildomų jungčių nėra numatyta statyti. Šioje vietoje yra svarbiau pastatyti keturias eismo juostas kelyje, vedančiame į Šilutę", – Egidijus Skrodenis
    Artimiausiu metu = ne mažiau kaip 10 metų. Pasistatėm kelią į Palangą ir užtenka, o jūs laikykitės ten kamščiuose.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Žiūrint, iš kurios miesto dalies. Jei iš šiaurinės, tai reikia stengtis tiesiu taikymu išlįsti į A13 (per Tauralaukį, Šiaurės pr./Liepų g. ar Joniškės g.). Iš pietinės belieka arba Jakų žiedas, arba Rimkai, nes kitur nėra kaip kirsti geležinkelio. Todėl ir formuojasi didžiausi kamščiai tiek Jakų žiede, tiek Šilutės pl. žiede.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kažkada iš Klaipėdos bandžiau "normaliai" išvažiuoti į Šilutę. Tai kaip užblūdijau į kažkokius terminalus, akligatvius... Tuomet tapo aišku, ko visi grūdasi į tą Jakų žiedą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Didžiausias nesusipratimas čia yra estakada Kaunas-Palanga, o su trečiu aukštu viskas gerai. Pravažiavimų Kaunas-Šilutė ir Palanga-Klaipėda spinduliai bus dar mažesni, ir leistinas greitis tikrai nebus 70km/h, max 50, o gal ir 40 padarys.

    Raustis po žeme per brangu, yra ir kitų variantų.
    Tai trečia aukštas ir yra ta estakada iš Palangos. Rausti po žeme tai nereiškia kišti į tunelį. Atvira iškasa su gelžbetoninėmis sienelėmis ir viadukai susikirtimų su žiedu vietose.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Negerai viską per vieną tašką suvesti.
    Visiškai pritariu. Reikia žiūrėti plačiai.

    Šiaurinėje pusėje viskas kaip ir OK, yra keli pagrindiniai įvažiavimai - per Liepų gatvę ir Tauralaukį. Srautai pasiskirsto, nėra didelių kamščių (pakolkas...).

    Kelias į Šilutę nuo Jakų žiedo iki Rimkų viaduko ateityje bus rekonstruotas į 2+2, į jį bus įjungtas Statybininkų pr. tęsinys (fūrų kelias į uostą). Tad estakados Kaunas-Šilutė ir Šilutė-Kaunas nėra "mistinės". Visa tai įgyvendinus ryškiai atlaisvės visas Šilutės pl. žiedas. Taip pat planuose yra pietinis Klaipėdos aplinkkelis, todėl dabar "investuoti į betoną" Rimkų pervažoje būtų neprotinga.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Kamščius atkemša Waze

    Daug kas rinktųsi kitą galimybę, nei Jakų žiedas, jei ji būtų. Atkimš žiedą, kimšis prieigos. Negerai viską per vieną tašką suvesti. Kelias į Šilutę iki Priekulės aplinkkelio yra nesusipratimas. Rimkų pervaža neišspręsta.

    Šiaurėje truputį geriau. Bet daug žmonių važiuoja per Jakų ž. tiesiai ir per miestą, nes nėra aiški orientacija į išvažiavimus iš A13 ties Liepų, Pajūrio gatvėmis. Klaipėda yra tokia didelė, kad galėtų jau ties fūrų patikra atsirasti maršrutinis orientavimas "Mažasis kaimelis, Jūrininkų ligoninė per A13 ir Pajūrio g." "Gel.st., Melnragė, Giruliai per A13 ir Liepų g."

    O norima investuoti į betoną ir mistinius nusukimus į Šilutę.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Viršutiniu viaduku srautas minimalus, bet būna dienų vasara, kai ir trečias aukštas nepadeda - milžiniškas kamštis susidaro. Iš tirkųjų trečias aukštas man asmeniškai nepatinka. Ir manau, kad ne man vienam dėl to, kad jis gan mažo spindulio ir yra kažkoks psichologinis niuansas juo važiuojant... Ir balvonui turėjo būti aišku, kad reikia daryti atskirą aukšta šiaurės-pietų kryptimi. Variantas tik vienas - raustis po žeme, o žiedą šiek tiek kilstelti ant žemės
    Didžiausias nesusipratimas čia yra estakada Kaunas-Palanga, o su trečiu aukštu viskas gerai. Pravažiavimų Kaunas-Šilutė ir Palanga-Klaipėda spinduliai bus dar mažesni, ir leistinas greitis tikrai nebus 70km/h, max 50, o gal ir 40 padarys.

    Raustis po žeme per brangu, yra ir kitų variantų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Modelyje matosi, kad didžiausias kamštis yra (bus) Tilžės g. Gal reiktų atstatyti tiesioginį jos sujungimą su Vilniaus pl.?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viršutiniu viaduku srautas minimalus, bet būna dienų vasara, kai ir trečias aukštas nepadeda - milžiniškas kamštis susidaro. Iš tirkųjų trečias aukštas man asmeniškai nepatinka. Ir manau, kad ne man vienam dėl to, kad jis gan mažo spindulio ir yra kažkoks psichologinis niuansas juo važiuojant... Ir balvonui turėjo būti aišku, kad reikia daryti atskirą aukšta šiaurės-pietų kryptimi. Variantas tik vienas - raustis po žeme, o žiedą šiek tiek kilstelti ant žemės

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet faktas išlieka faktu - ten spūstys dažnai būna.
    Dėl to, kad susiaurino žiedą ir įvažiavimus, praplatintų iki 3 juostų, neliktų ir spūsčių. Negu čia koks Los Andželas, kad reiktų tokios krūvos estekadų, jau ir dabar tai 3 lygių sankryža, nors viršutiniu viaduku srautas labai minimalus.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ir, pagal modeliavimus, jos liks net įvykdžius III etapą. Štai:



    Modelyje trūksta numatomos estakados Šilutė - Kaunas, bet ji padėties nuo Palangos pusės ir Tilžės gatvės nepakeistų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet faktas išlieka faktu - ten spūstys dažnai būna.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėda gavo estakadas, tačiau spūstys liko
    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74879948
    Netrukus problema iškilo iš kitos pusės – atvažiuojantiems nuo Šilutės pusės. Įvažiavimas į žiedą iš šio plento tėra vienos juostos.

    Šalia Šilutės plento įsikūrusi didžiausia Lietuvoje sodininkų bendrija, rytais minėtame plente nusidriekia ilgos automobilių eilės. Visi laukia, kada bus įrengta dar viena estakada, kuria bus galima važiuoti tiesiai nuo Palangos link Šilutės plento.
    Įvažiuojant nuo Šilutės pusės jau gana seniai yra įrengta antra juosta.
    Apie estakadą Palanga-Šilutė kaip visada nusišnekėta.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Vadinasi, Juozas Gedvilas, LAKD generalinio pavaduotojas, apie III etapo įgyvendinimą iki 2020 ramiu veidu melavo (http://www.miestai.net/forumas/showt...755#post930755)

    Taip pat makaronus klaipėdiečiams ir rajono gyventojams ant ausų kabino ir Artūras Aušra, LAKD kelių planavimo ir plėtros skyriaus vedėjas:
    Kada realiai prasidės plento nuo Šernų sankryžos iki Jakų žiedo rekonstrukcija? <...> Rekonstravus kelią iki keturių eismo juostų visos minimos problemos bus išspręstos. Mat tuo pat metu vyks ir viaduko trečiojo etapo darbai - bus statoma estakada Šilutė-Palanga.
    Estakados Šilutė - Palanga jokiuose planuose nėra. Matosi, kad žmogus situacijos nežino ir joje nesigaudo. Turbūt net nėra matęs Jakų žiedo rekonstrukcijos planų, ir patį žiedą tik vasarą važiuojant į Palangą mato.

    Komentuoti:


  • Adaras
    replied
    Atgaivinu seniai pamiršta tema, nes buvo iškeltas klausimas čia forume, kuris mane sudomino. Paklausiau valdininkų ir gavau labai tikėtiną atsakymą. Dalinuosi juo čia.

    Jūsų klausimas
    Laba diena, Kada bus pradėtas III-as Jakų žiedo rekonstrukcijos etapas?
    Atsakymas

    Laba diena,
    Šiai dienai iki 2020 metų šio ruožo rekonstrukcija yra nenumatoma.

    Pagarbiai,
    Renata Andriulienė
    Dokumentų valdymo skyrius
    Referentė
    Tel. (8 5) 232 96 08 , el. p. renata.andriuliene@lakd.lt
     
    Lietuvos automobilių kelių direkcija
    prie Susisiekimo ministerijos
    J. Basanavičiaus g. 36, LT 03109 Vilnius
    www.lakd.lt

    Komentuoti:

Working...
X