Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija

    Į Klaipėdą ves atnaujinti keliai

    Klaipėdos miesto meras Rimantas Taraškevičius paskutinę rugpjūčio dieną lankėsi Vilniuje. Su aukštais sostinės valdininkais daugiausiai kalbėta apie kelių rekonstrukciją, valstybės dalyvavimą finansuojant infrastruktūros plėtros projektus.

    Su Valstybinės kelių direkcijos vadovais meras aptarė būtinybę rekonstruoti į uostamiestį vedančią Jakų sankryžą. Pasak R.Taraškevičiaus, nesunku prognozuoti, kad transporto eismas keliu Šilutė-Palanga, Kaunas-Klaipėda kasmet bus vis intensyvesnis, todėl sankryžos rekonstrukcija tampa vis aktualesnė. Plečiantis ir sėkmingai veikiant Klaipėdos laisvajai ekonominei zonai taip pat didės sunkaus transporto eismas. Jakų žiedo pralaidumas jau šiandien nepatenkina vairuotojų.

    Šiais metais Kelių direkcija pradės rengti Jakų žiedinės sankryžos projektinius pasiūlymus, kitais metais turėtų būti parengtas techninis projektas. 2007 m. galėtų prasidėti skirtingų lygių sankryžos statyba.


    EDIT: Visas Artūro pranešimas: http://www.miestai.net/forumas/showp...7&postcount=42
    Paskutinis taisė Romas; 2007.12.27, 22:18. Priežastis: Sutrumpinta kopija
    Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

    #2
    Bus rekonstruotas įvažiavimas į Klaipėdą

    Uostamiestyje planuojama rekonstruoti įvažiavimą į miestą iš greitkelio Vilnius-Klaipėda pusės. Klaipėdos miesto meras Rimantas Taraškevičius teigė, jog po šią savaitę įvykusio susitikimo su Valstybinės kelių direkcijos vadovais, atsirado vilčių, kad pagaliau prasidės pagrindinio kelio, vedančio į uostamiestį nuo greitkelio Vilnius-Klaipėda, remontas.


    Anot mero, jau kitąmet turėtų būti parengtas Jakų žiedo rekonstrukcijos techninis projektas.


    Uostamiesčio vadovas pažymėjo, jog šiuo keliu kasdien pravažiuoja daugybė automobilių iš Palangos, Šilutės, Gargždų, taip pat kitų šalies miestų. Todėl dabartinė jo būklė nebetenkina, Jakų žiedo pralaidumas yra pernelyg mažas, todėl čia dažnai susidaro automobilių spūstys, avarinės situacijos.

    Planuojama, jog laiku parengus techninį projektą ir gavus žadėtą finansavimą, statybos darbai Jakų žiede prasidėtų 2007 metais. Specialistų nuomone, šioje vietoje derėtų įrengti kelių lygių sankryžą.

    R.Taraškevičiaus teigimu, dar šiemet Valstybinė kelių direkcija planuoja baigti rengti ir senojo Žemaičių plento-Tilžės gatvės tęsinio rekonstrukcijos projektą. Darbai šiame kelyje prasidės kitąmet.

    Tuo tarpu naujas įvažiavimas į uostamiestį, vedantis per Laisvąją ekonominę zoną, turėtų atsirasti iki 2010 metų.

    Valstybinės kelių direkcijos atstovai Klaipėdos miesto merui žadėjo, kad kitąmet bus pradėtas tvarkyti ir šiuo metu itin blogos būklės kelias, vedantis per Rimkų gyvenvietę. Čia planuojama pakloti naują asfalto dangą, įrengti šaligatvius, atnaujinti apšvietimą. Taip pat bus rekonstruota ir Rimkų geležinkelio pervaža.
    Westside is the best ! :jura:

    Comment


      #3
      Mero savaitė

      Vis daugiau kelių veda į Klaipėdą


      Pasak uostamiesčio mero R. Taraškevičiaus, nesuskubus rekonstruoti Jakų žiedo, netolimoje ateityje miestas neišvengiamai susidurs su daugybe problemų

      Praėjusią savaitę Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius daugiausia energijos skyrė su miesto plėtra susijusiems reikalams šalies sostinėje Vilniuje spręsti. Uostamiesčio vadovas teigė labiausiai sėkmingu laikąs apsilankymą Lietuvos automobilių direkcijoje.

      Jakų žiedo laukia permainos

      Svarbiausia, sakė R. Taraškevičius, kad pokalbio su šios valstybinės įstaigos vadovais rezultatus po metų kitų neabejotinai pajus ir klaipėdiečiai.

      Pasak R. Taraškevičiaus, daugiausia dėmesio skirta senų įvažiavimo kelių į uostamiestį rekonstrukcijos bei naujų tiesybos, taip pat transporto srautų miesto gatvėse subalansavimo problemoms spręsti.

      Tiek miesto vadovus, tiek klaipėdiečius bene labiausiai domina tai, kada gi pagaliau bus imtasi rekonstruoti pagrindinius miesto vartus - vadinamąjį Jakų žiedą. Jau šiandien, sakė miesto galva, ten susikerta keletas svarbių transporto srautų, o ateityje, vis labiau plečiantis Klaipėdos laisvajai ekonominei zonai, transporto eismas šioje vietoje dar labiau intensyvės ir, jei laiku nebus tam pasirengta, taps išties opia problema.

      "Šiuo klausimu jau yra apsispręsta, - sakė R. Taraškevičius. - Netrukus Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pradės rengti skirtingų lygių Jakų sankryžos projektinius pasiūlymus. Jie turėtų būti aptarti dar šiais metais, o 2006-aisiais ketinama parengti šio transporto mazgo techninį projektą. Statybos darbai greičiausiai bus pradėti 2007-aisiais."

      Kartu buvo aptarta ir Rimkų gyvenvietę kertančio kelio problema. Šis kelias yra respublikinės reikšmės, tad jį prižiūrėti bei tvarkyti ne Klaipėdos savivaldybės, o valstybės priedermė.

      Pasak R. Taraškevičiaus, šio kelio rekonstrukcijos projektą ketinama parengti dar šiais metais. Jį įgyvendinus bus sutvarkytas ne tik pats kelias, bet ir nutiesti šaligatviai, įrengta apšvietimo sistema, t. y. tai bus nebe kelias, o dar viena miesto gatvė - tokia, kokiai jai ir dera būti.

      Dar vienas bendras Klaipėdos miesto ir LAKD projektas - įvažiavimo kelio į uostamiestį Tilžės gatve rekonstrukcija. Jį taip pat ketinama parengti dar šiais metais.

      Pasak R. Taraškevičiaus, ateityje, apie 2010-uosius metus, į Klaipėdą iš Šilutės - Palangos plento bus galima įvažiuoti ir per Laisvąją ekonominę zoną bei Tauralaukio gyvenvietę.

      "Kadangi, - sakė R. Taraškevičius, - vieni darbai bus pradėti 2007-aisiais, o kiti - dar vėliau, tad jų finansavimo klausimas dar nėra išspręsti.

      Ledai pajudėjo

      Su AB "Lietuvos geležinkeliai" vadovu R. Taraškevičius sakėsi aptaręs ir pėsčiųjų tilto per geležinkelį klausimą.

      "Klaipėdiečiai, ypač gyvenantieji Mažajame Kaimelyje, jau seniai pasigenda normalaus tilto per šį transporto mazgą. Sutarėme, kad kitą mėnesį bus atvežtas ir mums pristatytas jau parengtas pėsčiųjų tilto projektas. Jo vertė - apie 4,5 mln. litų. Statybos darbai turėtų būti pradėti ir užbaigti 2006 metais. Taip pat galutinai sutarėme, kad mūsų geležinkelio stoties peronui ir visai stoties aplinkai sutvarkyti bei apšvietimo sistemai atnaujinti bus skirta 1,3 mln. litų. Mano prašymu šie darbai bus baigti dar šiais metais", - sakė R. Taraškevičius.

      Taip pat, sakė miesto vadovas, numatyta iš esmės pertvarkyti ir automobilių vairuotojams daug nepatogumų keliančią geležinkelio pervažą Rimkuose - susidėvėjusios plokštės tarp bėgių bus pakeistos naujomis, taip pat bus įrengtos stebėjimo kameros.

      Reikia jachtų uosto

      Lankydamasis Vilniuje R. Taraškevičius buvo susitikęs ir su ūkio ministru Kęstučiu Daukšiu. Šio vizito tikslas - dar kartą aptarti Ūkio ministerijos ir miesto pozicijas dėl būsimojo jachtų ir mažųjų laivelių uosto statybos.

      "Šiandien visi valdžios žmonės sutinka, kad toks uostas išties būtinas, ir ne tik Klaipėdai, bet ir visai Lietuvai, tačiau būtina jiems ir toliau tai priminti, nuolat kalbėti. Manau, - sakė R. Taraškevičius, - kad iki metų pabaigos sprendimas dėl šio objekto statybos finansavimo tikrai bus priimtas."

      Taip pat, sakė R. Taraškevičius, buvo tartasi dėl to, kad Ūkio ministerijai pavaldžiai "Klaipėdos naftai" būtų leista remti miesto sporto klubus bei projektus.

      Sieks valstybės paramos

      R. Taraškevičius teigė nepamiršęs ir jau pradėtos M. Gorkio mokyklos rekonstrukcijos. Pasak jo, siekiama, kad šis projektas būtų įtrauktas į kitų metų valstybės investicijų programą. Tai, pasak miesto mero, leistų sutaupyti nemažai miesto biudžeto lėšų. Švietimo ir mokslo ministerija, sakė R. Taraškevičius, tam neprieštarauja.

      Taip pat dedamos visos pastangos, sakė R. Taraškevičius, kad į minėtąją programą būtų įtrauktas ir miesto Slaugos ligoninės naujo priestato statybos projektas. "Antradienį vėl ketinu vykti į Vilnių, tad pabandysiu užsitikrinti sveikatos ministro Žilvino Padaigos palaikymą", - sakė R. Taraškevičius.

      Vilija ŠILINIENĖ
      www.ve.lt
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #4
        Pavojingam Jakų žiedui - inžinierių idėjos



        Jei aplinkybės lems, Klaipėda gali tapti pirmuoju miestu ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje, turėsiančiu originalią nepertraukiamo eismo žiedinę sankryžą.

        Šiuo metu tokią sankryžą baigiantys užpatentuoti inžinieriai tikina, jog ji labiausiai tiktų vietoje dabartinės šešių susikertančių kelių žiedinės Jakų sankryžos, jau nebepatenkinančios padidėjusių eismo srautų poreikių.

        Su tuo, kad dabartinę Jakų sankryžą reikia rekonstruoti, sutinka ir uostamiesčio valdžia. Neseniai Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius su Lietuvos automobilių kelių direkcija sutarė, kad bus rengiami nauji miesto vartais vadinamos sankryžos projektai.

        Toliau - tik blogiau

        Pasak R. Taraškevičiaus, netolimoje ateityje, vis labiau plečiantis Klaipėdos laisvajai ekonominei zonai, transporto eismas šioje vietoje dar labiau intensyvės ir, jei laiku nebus tam pasirengta, taps opia problema.

        "Ta problema jau yra dabar, - teigia vienas žymiausių šalies transportininkų, Lietuvos karo akademijos Inžinerijos vadybos katedros profesorius hab. dr. Algimantas Ambrazevičius. - Kai man, atvažiavusiam iš Vilniaus, reikia nuvažiuoti į Jakus pas sūnų, suprantu, kad ši sankryža - jau ties savo galimybių riba".



        Pasak A. Ambrazevičiaus, dažnai sudėtinga būna ne tik įvažiuoti į tokią žiedinę sankryžą, bet ir išvažiuoti iš jos. Tuo metu, kai vadinamasis Jakų žiedas pradėjo funkcionuoti, transporto srautai buvo kur kas mažesni, o šiais laikais jie ir tapo pagrindine problema.

        "Didėjantis automobilių srautas, ypač vasarą, ne tik apsunkina pravažiavimą su persirikiavimais, bet ir daro jį pavojingu, sukelia grėsmę pakliūti į avarijas. Praplatinus Klaipėdos-Palangos aplinkkelį, šie nepatogumai ir pavojai dar padidės", - įsitikinęs profesorius.

        Per sankryžą - nesustojus

        Jo nuomone, idealiausiai Jakuose tiktų vadinamoji nepertraukiamo eismo žiedinė sankryža, kurią šiuo metu baigia užpatentuoti jos sumanytojas - tos pačios Lietuvos karo akademijos dėstytojas inžinierius Stanislovas Buteliauskas.

        "Šios sankryžos pranašumų yra daug. Pavyzdžiui, joje transporto srautai nesikerta, o mašinų greitis nekinta. Jei dabar atvažiavus iki žiedo tenka stabdyti, po to staigiai greitėti, tai naujojoje sankryžoje visą laiką judama tuo pačiu greičiu, nesustojant", - sako A. Ambrazevičius.

        Be to, jo teigimu, važiavimo kryptys vairuotojams yra lengvai suprantamos, kaip ir kiekvienoje paprastoje sankryžoje. Siekiant padidinti aiškumą, tereikėtų prieš sankryžą keliose vietose įrengti ženklus, nurodančius, kur kokia eismo juosta bus galima nuvažiuoti.

        Taip, ne vieno išradimo autoriaus A. Ambrazevičiaus teigimu, būtų ne tik padidintas eismo saugumas ar šio transporto mazgo pralaidumas. Pasak jo, nepertraukiamo eismo žiedinė sankryža būtų daug suprantamesnė vairuotojams.

        "Jūs pažiūrėkite, kaip painu įveikti visą viadukų pilną transporto mazgą Kaune, prie IX forto. Atvažiuojančiuosius iš Marijampolės pusės reikėtų pagirti už tai, kad jie randa kelią Klaipėdos link", - teigia A. Ambrazevičius, ir šiuo atveju remdamasis asmenine patirtimi - jis sako, kad jam, važiuojant iš Vilniaus gana sudėtinga patekti pas anūkę, gyvenančią netoli minėtos sankryžos Kauno pakraštyje.

        Bus ir kiti projektai

        Tarp kitų pranašumų mokslininkas nurodo ir tokios sankryžos statybos kaštus.

        "Palyginti su kitų tipų sankryžomis, tokioje būtų mažiau viadukų, o tai reiškia, kad jos statyba būtų du-tris kartus pigesnė nei statant keliaaukščius tiltus", - įsitikinęs profesorius.

        Tiesa, kol kas neaišku, ar uostamiestis tiek savo, tiek visos šalies vairuotojus, pro Jakų žiedą važiuojančius į Klaipėdą, Palangą, Kretingą, Šilutę ar netgi tą pačią Jakų gyvenvietę, pradžiugins šiuo išradimu.

        Pasak miesto mero R. Taraškevičiaus, nutarta, kad projektinius Jakų sankryžos pasiūlymus rengs Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD). Jie esą turėtų būti aptarti dar šiais metais, o 2006-aisiais ketinama parengti šio transporto mazgo techninį projektą.

        Mero spėjimu, statybos darbai greičiausiai bus pradėti 2007-aisiais.

        Beje, LAKD susipažino ir su S. Buteliausko sankryžos projektu, dar anksčiau sukėlusiu didelį specialistų susidomėjimą.
        Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

        Comment


          #5
          Kam taip sudetingai? Padarytu estakada is Kauno i Klaipeda ir po apacia eitu kelias is Palangos i Silute. Viskas.

          Comment


            #6
            O nuo Palangos sukant link Kauno kirsti Šilutės-Palangos kelią?
            Jei daryti tai jau normaliai daryti, juk dar yra įvažiavimas į Klaipėdą Tilžės gatve bei į Jakus.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #7
              O man ta ideja visai patinka. Tik beabejo reiks laiko prie tokio "bespridielo" priprast
              Nieko nesupratau, bet patiko :blabla:

              Comment


                #8
                Parašė Draugelis
                O man ta ideja visai patinka. Tik beabejo reiks laiko prie tokio "bespridielo" priprast
                Nu joo, cia tai tikrai bespridelas ) Kol surasi kaip isvaziuoti Bet jauciu Lietuvoj daugiau tokiu prikolu ner
                %)

                Comment


                  #9
                  Bus zymiai lengviau nei dabar
                  3 juostos: 1 - i desine, 2 - tiesiai, 3 - i kaire.
                  Kas sunkaus?
                  Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                  Comment


                    #10
                    Klaipedieciams tikrai nieko sunkaus, kai zinai kur kas yra, o sveciams manau butu sunkoka
                    Nieko nesupratau, bet patiko :blabla:

                    Comment


                      #11
                      Klaipėdos gatvės ir keliai bus tvarkomi ir modernizuojami

                      2006-01-25 Gyventojų informavimo tarnybos vyr. specialistas Andrius Juškevičius


                      Klaipėdos miesto mero Rimanto Taraškevičiaus ir Lietuvos valstybinės kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojo Petro Tekoriaus susitikimo metu buvo aptartas kai kurių miesto gatvių tvarkymas ir modernizacija.

                      Sausio 25 dieną vykusio susitikimo metu didžiausias dėmesys buvo skirtas trims objektams – Rimkų ir Tilžės gatvių statybai bei Jakų transporto žiedo modernizavimui. P.Tekoriaus atvykimas į Klaipėdą buvo suderintas ankstesnio mero R.Taraškevičiaus susitikimo su susisiekimo ministru Petru Čėsna ir Kelių direkcijos vadovais.

                      (...)

                      Uostamiesčiui aktualiausias yra Jakų transporto žiedo modernizavimas. P.Tekorius minėjo, kad bendra šio projekto vertė gali siekti apie 140 mln. litų – dviems etapams paskirstant po lygias dalis. Šiemet tik bus pradėtas rengti Jakų žiedo modernizavimo projektas, o 2008 metais gali prasidėti statybos darbai.

                      „Mums šis transporto mazgas labai svarbus ir mes visą laiką rodysime iniciatyvą, kad jis kuo sparčiau judėtų. Mes nuolat važinėsime į Vilnių, judinsime atitinkamas žinybas, kad projekto įgyvendinimas nesustotų vietoje“, - sakė meras R.Taraškevičius.

                      Kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojas P.Tekorius pasiūlė laikiną Jakų žiedo autotransporto pralaidumo didinimo sprendimą – žiedo prieigose ir jo viduje automobilių greitį riboti iki 30-40 km/h: lėčiau važiuojant žiedo viduje į jį būtų lengviau patekti, mažėtų transporto kamščiai.

                      Laukiu Jakų žiedo modernizavimo. Turbūt pamenat kokiu jį žada paverst



                      EDIT: Visas Edgaex pranešimas - temoje "Pajūrio infrastruktūros projektai"
                      Paskutinis taisė Romas; 2007.12.27, 22:25. Priežastis: Sutrumpinta kopija
                      Westside is the best ! :jura:

                      Comment


                        #12
                        Jakų žiede - kalniukai

                        VINCAS GRIGAS

                        Jakų žiede automobilių vairuotojai bus verčiami mažinti greitį.

                        Jį ribos vakar pradėti įrenginėti penki „gulintys policininkai“.

                        „Kalniukai yra 9,8 metro pločio ir 12 centimetrų aukščio. Jie bus įrengti prieš kiekvieną įvažiavimą į žiedą“ kelią, - „Klaipėdai“ sakė kelių tiesimo įmonės „Lemminkainen Lietuva“ techninis direktorius Vytautas Babarskis.

                        Kalniukai suformuoti iš tvirtesnio nei įprasta asfalto.

                        Apačioje paklotas mišinys su dideliu granitinės skaldos kiekiu. Toks asfaltas geriau atlaiko dideles apkrovas.

                        „Tai bus pirmas žiedas Lietuvoje su tokiais kalniukais. Išlieti juos kainuos 110 tūkstančių litų“, - teigė V.Babarskis.

                        „Su Klaipėdos policija diskutavome, ką daryti, kad Jakų žiede nesusidarytų spūstys ir sumažėtų avarijų. Nusprendėme įrengti kalniukus“, - pasakojo Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Eismo saugumo skyriaus vedėjas Gintautas Ruzgus.

                        Anot jo, kalniukai turėtų būti naudingi tuo, kad sumažės norinčiųjų įvažiuoti į žiedą spūstys.

                        Žiede greitis nebebus toks didelis, ir taip sumažės avarijų skaičius.

                        „Žiedo perimetras - beveik kilometras. Faktiškai tai net nėra žiedas, nes kiek yra įsiliejimų į žiedą, tiek yra ir keturšalių sankryžų. Jų yra penkios, taigi pavojus patekti į avariją yra padaugintas iš šio skaičiaus“, - tikino G.Ruzgus.

                        Ties Jakų žiedu reikia labai ilgai laukti, kad į jį būtų galima saugiai įvažiuoti.

                        „Manau, kad tokios permainos vairuotojams nepatiks. Jakų žiedą ateityje reikės pertvarkyti į dviejų ar trijų lygių sankryžą. Tai kol kas tik planai, o kažką daryti reikia jau šiandien“, - mano G.Ruzgus.

                        www.klaipeda.daily.lt
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                        • Perfect
                          Perfect commented
                          Editing a comment
                          Parašė sauls Rodyti pranešimą
                          Padarys, nes tiesioginio matomumo cia nereikes. net ir 20 km. gali padaryti, principas paprastas - stovi du matuokliai ir fiksuoja visas pravaziuojancias masinas, jei kuri nors is ju iki antrojo atvaziuoja per trumpesni laika nei leidzia max. leistinas greitis - jau turim pazeideja.
                          O kaip atrinks kuri mašina kada kirto atskaitos taškus?

                        • praetor
                          praetor commented
                          Editing a comment
                          Tai speju pagal numerius, jei pirmasis aparatas fiksuoja visas, turi visu numerius, antrasis fiksuoja visu numerius irgi. Taip teoriskai gali atsekt, kuris ten buvo greitas pernelyg.
                          Bet sunkiai isivaizduoju, kaip ten imanoma techniskai igyvendint, plius esant tarp matuokliu 20km ar didesniem matstumam dideja tikimybe, akd ta transporto priemone kur nors issuks.

                        • balietis
                          balietis commented
                          Editing a comment
                          man taip rodos, kad jeigu būtų taip paprasta automatiškai atpažinti valstybinius numerius iš nuotraukos, tai jau seniai būtų tam visokių naudingesnių pritaikymų.

                        #13
                        Vyriausybei - Klaipėdos norų sąrašas


                        Gegužės viduryje Klaipėdoje suplanuotas išvažiuojamasis Vyriausybės posėdis.

                        Pasak mero pavaduotojos Juditos Simonavičiūtės, Savivaldybės administracija jau parengė šiame posėdyje svarstytinų temų sąrašą. Atrenkant Klaipėdai aktualiausias problemas, vadovautasi ne per seniausiai patvirtintu naujuoju Klaipėdos miesto bendruoju planu bei jame įvardytais prioritetais, todėl neatsitiktinai jame dominuoja Klaipėdai svarbiausi transporto infrastruktūros plėtros bei jos gerinimo projektai.

                        (...)

                        Kita problema, sakė J. Simonavičiūtė, - vadinamasis Jakų žiedas. Pastaraisiais metais smarkiai padidėjus transporto srautams Vilniaus-Klaipėdos magistralėje, Jakų sankryžoje nuolat susidaro didžiulės spūstys. Tai ypač jaučiama vasaros sezono metu. Šią sankryžą valstybė įsipareigojo rekonstruoti savo lėšomis, ir Klaipėdos savivaldybė suinteresuota, kad tai būtų padaryta kuo greičiau. Kartu turėtų būti pertvarkyta ir dar viena įvaža į miestą Tilžės gatve.

                        Pasak J. Simonavičiūtės, sparčiai plečiantis gyvenamųjų kvartalų statybai Klaipėdos rajone, eismo srautams sureguliuoti būtina tęsti kelio Klaipėda-Liepoja rekonstrukciją, kartu įrengiant įvažiavimo kelią į uostamiestį per Tauralaukį. Tam būtina pertvarkyti Pajūrio gatvę. Dar vienas kelias pajūrio link suplanuotas per Labrenciškes.

                        (...)

                        www.ve.lt

                        EDIT: Visas Eimanto pranešimas: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=225
                        Paskutinis taisė Romas; 2007.12.27, 22:29. Priežastis: Pranešimo kopija
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #14
                          Jakų žiedas ir toliau bus galvos skausmu
                          http://www.ve.lt/?rub=1078736485&dat...&id=1179679700
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #15
                            Jakų žiede didėja spūstys

                            VIGANTAS DANILAVIČIUS

                            Jakų žiedinėje sankryžoje pastačius greičio ribojimo kalnelius automobilių spūstys dar labiau padidėjo.

                            Vairuotojų pasipiktinimą keliantis kelio ruožas prie Jakų turėtų būti rekonstruotas į trijų lygių sankryžą, panašiai kaip Kaune prie IX forto. Tačiau tai įvyks tik 2011-aisiais.

                            Lietuvos automobilių kelių direkcijos Kelių priežiūros skyriaus vedėjas Henrikas Jurkuvėnas tvirtino, kad greičio ribojimo kalneliai Jakų žiede atsirado dėl eismo saugumo.

                            „Tačiau visi nori važiuoti ne kuo saugiau, o kuo greičiau“, - sakė H.Jurkuvėnas.

                            Anot jo, žiedinės sankryžos yra kaip ir kiti kelių susikirtimai pralaidūs iki tam tikro lygio. O didėjant transporto intensyvumui, atsiranda mašinų spūstys.

                            H.Jurkuvėnas tikino, kad patys vairuotojai kalti, jog Jakų žiede atsirado greitį ribojantys kalneliai.

                            „Žmonės nesilaiko taisyklių, o paskui pyksta, kad įrengiamos priemonės užtikrinančios eismo saugumą“, - sakė Kelių priežiūros skyriaus vedėjas.

                            Lietuvos automobilių kelių direkcijos Perspektyvinio planavimo skyriaus vedėjas Artūras Aušra sakė, kad rytoj bus atplėšti vokai su pasiūlymais konkursui parengti Jakų žiedo rekonstrukcijos techninį projektą.

                            „Planuojama projektuoti ir darbus atlikti etapais. 2008-ųjų IV ketvirtis ir 2009-ieji turėtų būti pirmo etapo įgyvendinimo pradžia. Tuomet būtų pastatyta estakada nuo Vilniaus į Palangą arba į Klaipėdą. Tai paaiškės po projektuotojų pasiūlymų“, - sakė vedėjas.

                            Anot jo, darbai turėtų būti baigti po ketverių metų. Darbai kainuos 75 mln. litų. Tačiau didėjant medžiagų kainoms, kylant statybininkų atlygiui, rekonstrukcija gali dar pabrangti.

                            www.klaipeda.daily.lt

                            Comment


                              #16
                              Jakų sankryža jau turi projektą



                              "Vakarų ekspreso" žiniomis, Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) jau atsirinko būsimosios Jakų sankryžos rekonstrukcijos projektą.

                              Laimėtoju tapo Kauno UAB "Kelprojektas" pasiūlytas trijų lygių sankryžos, kokios ir reikalauta LAKD konkurso sąlygomis, projektas.

                              "Kelprojekto" direktoriaus Juozo Bartkevičiaus teigimu, LAKD atsirinko vieną iš beveik dešimties bendrovės siūlytų projektų.

                              Juo numatyta nesusikertančiais keliais - viadukais - sujungti Klaipėdos ir Kauno bei Palangos ir Kauno kryptis. Jais bus sujungtos ir Kauno-Šilutės, Klaipėdos-Šilutės bei Klaipėdos-Palangos kryptys.

                              "Numatyti du darbų etapai. Šiuo metu atliekame topogeodezinius tyrinėjimus, dar bus ir geologiniai tyrimai. Galutinį projektą turime pateikti ateinančių metų vasarį", - mūsų dienraščiui sakė J. Bartkevičius.

                              Anot jo, pirmajame darbų etape bus pastatyta automagistralę Vilnius-Klaipėda ir Vilniaus plentą sujungsiantis kelių šimtų metrų ilgio viadukas, antrajame - maždaug kilometro ilgio viadukas, automagistralę sujungsiantis su keliu Klaipėda-Liepoja.

                              Važiuoti šiais viadukais bus galima nesustojant. Minėtos kryptys tiesiogiai Jakų žiedo nekirs. Nesustojant bus galima važiuoti ir Kauno-Šilutės bei Klaipėdos-Palangos bei Klaipėdos-Šilutės kryptimis.

                              Kaip ir iki šiol, iš Šilutės į Klaipėdą teks įvažiuoti apsukant Jakų žiedą. Juo bus galima naudotis ir važiuojant visomis minėtomis kryptimis, visgi projektuotojai sako, kad naudotis viadukais bus ir patogiau, ir greičiau.

                              Dar anksčiau LAKD atstovai tvirtino, kad pirmojo rekonstrukcijos etapo darbus tikimasi pradėti 2009-2010 metais.

                              Skirtingų lygių sankryža pasirinkta dėl to, kad žiedo tipo sankryža efektyviai srautus paskirsto tik tada, kai automobilių skaičius per parą neviršija 25 tūkstančių. Šiuo metu per parą į Jakų žiedą įvažiuoja vidutiniškai 24 735 automobiliai, vasarą šis skaičius padvigubėja.

                              "Vakarų ekspreso" inf.
                              www.ve.lt

                              Comment


                                #17
                                Pagaliau bent šiek tiek reikalai pajudėjo į priekį.

                                Comment


                                  #18
                                  Jakų sankryža jau turi projektą
                                  http://www.ve.lt/?data=2007-09-28&id=1190653866

                                  Comment


                                    #19
                                    Jakų žiede daryti 3 lygius? Ambicinga, bet manau labai efektyvu...

                                    Comment


                                      #20
                                      Parašė Kitas Rodyti pranešimą
                                      Jakų žiede daryti 3 lygius? Ambicinga, bet manau labai efektyvu...
                                      Jakų žiede daryti 3 lygius yra ne ambicijų reikalas, o būtynybė.

                                      Comment

                                      Unconfigured Ad Widget

                                      Collapse
                                      Working...
                                      X