Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Dviračių takai Klaipėdoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KLP] Dviračių takai Klaipėdoje

    Pajūriu vingiuoja naujas dviračių takas

    GIEDRĖ BALČIŪTĖ

    Naujojo Melnragės-Girulių dviračių tako atidarymas prasidėjo simboliniu dviratininkų maratonu.

    Keturių kilometrų ilgio dviračių taką, kainavusį 670 tūkst. litų, tiesė bendrovė „Klaipėdos keliai“. Vakar jį išbandė ir dviratininkai mėgėjai, ir sportininkai.

    Viena iš pirmųjų dviračių taką išbandžiusi Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė sakė, kad ši trasa yra gera, bet dar bus tobulinama. „Tai nebus takas, skirtas nukakti iš taško A į tašką B. Jis turės daug atšakų, kad dviratininkai galėtų aplankyti patrauklesnes vietas. Be to, reikėtų dar nužymėti tako kraštus“, - pastebėjo J.Simonavičiūtė.

    Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus žadėjo, kad šis dviračių takas bus prijungtas prie sportininkų dviračių tako atkarpos, o vėliau ir prie viso per miesto žaliuosius plotus vingiuojančio vadinamojo žaliakelio. Taip pat šį dviračių taką planuojama prijungti ir prie Palangos link vedančios dviračių trasos. Tad klaipėdiečiai ateityje dviračiais be kliūčių galės ne tik pasiekti paplūdimį, bet ir Palangą.

    www.klaipeda.daily.lt
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    #2
    Užsienio turistai šaiposi iš Klaipėdos dviračių takų
    Net ir nauji dviračių takai - nepažymėti, juose daug bordiūrų, nesumontuotos užtvaros automobiliams. Važiuoti trukdo ir viduryje tako sumontuoti šviesoforai, apšvietimo stulpai, autobusų stotelės.

    Daugiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=10825326



    Gal ne projektas, bet gal infrastruktūra ...
    Tie "takai" ypač juokingai atrodo H.Manto gatvėje

    Comment


      #3
      Tiesiama nauja Žaliakelio atkarpa centre (čia K.Donelaičio gatvėje), jau nutiesta nuo Liepų g. Donelaičio gatve iki parko, ir atkarpa S.Nėries gatvėje, nuo S.Daukanto gatvės iki Vilties gatvės. Gerai, kad iškart atnaujinamas visas šaligatvis su pėsčiųjų zona, taip nebelieka pastariesiems preteksto(ypač palijus) eiti dviračių taku. Žaliakelis eis link pėsčiųjų viaduko per geležinkelio stotį, tai pastačius ten naują viaduką nebebus būtinybės su dviračiu važiuoti H.Manto gatve.
      Paskutinis taisė Eimantas; 2008.06.08, 03:32.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #4
        Dviračiams – nauji stovai

        EGLĖ PETKUTĖ

        Mieste baigiama įrengti pusšimtį naujų stovų dviračiams.

        Iki šiol klaipėdiečiai retai palikdavo dviračius prie parduotuvių ar įstaigų, baimindamiesi jų neberasti. Specialistai tikina, kad naujieji jūros spalvos stovai - patikimi ir saugūs.

        „Siekiame subalansuoti dviračių takus taip, kad nesunku būtų pervažiuoti iš vieno į kitą“, - sakė savivaldybės administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė. Vakar ji kartu su specialistų grupe apžiūrėjo, kaip įgyvendinamas projektas.

        Iki liepos 1d. ketinama sutvarkyti visą miesto dviračių transporto sistemą.

        „Mieste dviračių takų yra daug, tačiau jie nesujungti į bendrą tinklą, nėra patogių nuvažiavimų, ženklai, žymintys dviračių judėjimo vietas, nėra tikslūs“, - problemas vardijo Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas Saulius Ružinskas.

        Jis tikisi, kad patikimi naujieji stovai paskatins klaipėdiečius dažniau sėsti ant dviračio.

        Dviračių stovai bus įrengti 18-oje lankomiausių uostamiesčio vietų – prie Universiteto, Skulptūrų parke, Naujojoje ir Senojoje perkėlose, geležinkelio ir autobusų stotyse, turgavietėse.

        „Stovai unikalūs, tokių Lietuvoje daugiau niekur nėra. Jie pagaminti pagal užsienio šalių pavyzdžius. Dviratis tvirtinamas visu rėmu, todėl laikosi tvirtai ir negriūva“, - tvirtino Klaipėdos dizaino centro vadovas Vakaris Bernotas.

        Stovai primena širdelės formą. Anot V.Bernoto, ji simbolizuoja meilę Klaipėdai, dviračiams ir sveikam gyvenimo būdui.

        Naujieji stovai, jei nebus išlaužyti, turėtų tarnauti mažiausiai dešimtmetį, nes pagaminti iš tvirto metalo.

        Dviračių stovams įrengti jau panaudota 40 tūkst. litų. Ketvirtadalis lėšų skirta iš miesto biudžeto, kita dalis – iš Europos Sąjungos fondų.

        www.klaipeda.daily.lt
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #5
          "Ratų žudikus" keičia klaipėdietiški stovai


          Įgyvendinant dviračių transporto eismo plėtros strategiją, įvairiose Klaipėdos vietose sumontuota dešimtys unikalių dviračių stovų.

          40 stovų sumontuoti įvairiose uostamiesčio vietose - aikštelėse prie jūros, šalia universiteto, mokyklų, kai kurių prekybos centrų - iš viso aštuoniolikoje vietų. Užbaigus projektą, mieste bus dar 7 stovais daugiau.

          Prie vieno iš dviejų metalinių konstrukcijų sumontuoto stovo galima pastatyti bei prirakinti 3 dviračius.

          Juos kartu su gamintojais vakar apžiūrėjo ir vertino projekto kuratoriai - Lietuvos dviratininkų asociacijos vadovas bei Savivaldybės administracijos specialistų grupė su direktore Judita Simonavičiūte.

          Pagal Savivaldybės užduotį sukurti metaliniai stovai, pasak juos kūrusio, gaminusio bei montavusio Klaipėdos dizaino centro atstovų, yra unikalūs, tad juos drąsiai galima vadinti klaipėdietiškais.

          Juos teigiamai įvertino ir dviratininkų asociacijos vadovas Saulius Ružinskas - esą senuosius stovus, prie kurių dviračiai buvo tvirtinami priekiniais ratais, galima vadinti "ratų žudikais", mat neretai taip tvirtinant lūždavo ratai, be to, dviratį būdavo lengviau pavogti.

          Naujieji stovai atsiėjo 40 tūkst. litų.

          Valdas PRYŠMANTAS
          www.ve.lt
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #6
            Dviračių takams pažerta pinigų

            Vincas Grigas

            Šiemet dviračių takams tiesti skirta dvigubai daugiau pinigų nei pernai.

            Bevarikliui transportui plėtoti šiemet bus galima panaudoti milijoną 152 tūkstančius litų. Pernai takams tiesti buvo išleista tik 667 tūkstančiai litų.

            Didžioji dalis pinigų bus skirta toliau tiesti dviračių magistralei, pavadintai „Klaipėdos žaliakeliu“.

            Vientisas takas turėtų tęstis per visą miestą nuo Smiltelės gatvės iki pat Girulių paplūdimio.

            „Dar šią vasarą bus nutiestas naujas dviračių takas šalia P.Lideikio gatvės nuo Kretingos gatvės iki Vasaros estrados. Paruošiamieji darbai jau pradėti. Juosta dviračiams turėtų atsirasti nuo Danės iki Liepų gatvės ties „Teo LT“ pastatu“, - pasakojo savivaldybės Transporto tarnybos specialistas Vytautas Paukštė.

            Tako dviračiams reikėtų ir Baltijos prospekte, tačiau planas atidėtas tol, kol nebus rekonstruoti žiedai.

            „Nėra prasmės naudoti pinigus tam, kas po kurio laiko bus vėl ardoma“, - aiškino V.Paukštė.

            Galutinai turėtų būti baigtas dviračių takas nuo Liepų iki S.Dariaus ir S.Girėno gatvių. Tačiau kol nebus pastatytas naujas tiltas per geležinkelio bėgius ties geležinkelio stotimi, tol šis takas nebus patogus dviratininkams.

            Kretingos gatve iki šio tilto veda naujas takas, bet keliautojams tenka dviračius tempti per tiltą stačiais laiptais.

            Šiuo metu vien tik mieste atskirtų nuo bendro eismo dviračių takų susidaro maždaug 70 kilometrų.

            www.klaipeda.daily.lt

            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #7


              Čia bus nauja Žaliakelio atkarpa ir naujas parkas. Vaizdas nuo Jūrininkų prospekto link Varpų gatvės.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #8
                Dviračių takai Klaipėdoje

                Šalia Danės – dviračių takas

                Virginija Spurytė

                Klaipėdoje bus daugiau dviračių takų – po kelerių metų dvirate transporto priemone bus galima pasivažinėti ir Danės pakrante.

                Kairiajame upės krante ketinama įrengti apie devynių kilometrų ilgio dviračių taką. Jis driektųsi nuo Biržos tilto iki Medelynės gatvės.

                „Jei savivaldybė nemažins tempų ir kasmet skirs tiek pat pinigų dviračių takams įrengti, kiek negailėjo iki šiol, Danės pakrantėje takas turėtų būti nutiestas per devynerius metus. Tačiau kai kurias dviračių tako atkarpas turės įrengti investuotojai, kuriems Danės pakrantėje patvirtinti detalieji planai. Todėl reikia tikėtis, kad dviračių takas atsiras per penkerius metus“, - aiškino mero pavaduotoja Judita Simonavičiūtė.

                Kol Danės pakrantėje bus nutiestas dviračių takas, savivaldybė baigs įgyvendinti Žaliakelio projektą – įrengti per visą Klaipėdą besidriekiantį dviračių taką.

                „Jį pradėjome tiesti iš Europos Sąjungos lėšų. Vėliau kasmet apie milijoną litų skirdavo savivaldybė. Niekas netikėjo, kad per kelerius metus Žaliakelis drieksis jau per visą Klaipėdą“, - sakė Strateginio planavimo ir monitoringo skyriaus vedėja Indrė Butenienė.

                Kitais metais ketinama nutiesti dviračių tako ruožą nuo Labrenciškių iki Girulių.

                „Tiesti dviračių takus yra savivaldybės prioritetas. Beveik 70 proc. miesto taršos susidaro iš automobilių išmetamųjų dujų. Pagal mašinų skaičių, tenkantį tūkstančiui gyventojų, pirmaujame tarp visų didžiųjų Lietuvos miestų. Todėl būtina sudaryti visas sąlygas, kad gyventojai mielai naudotųsi ekologiškomis transporto priemonėmis“, - tvirtino I.Butenienė.

                www.klaipeda.daily.lt

                Manau pribrendo tokia tema, nes dviračių takų plėtra vyksta ir dviratininkų kiekvienais metais daugėja.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #9
                  Klaipėdos dviračių takų schema (iš 2000 03 30 dienos sprendimo):





                  http://www.klaipeda.lt/klaipeda/sele...679&pathId=988

                  Comment


                    #10
                    Klaipėdiečiai raginami rinktis dviračius


                    Klaipėdos savivaldybė, keletą pastarųjų metų didelį dėmesį skyrusi dviračių takų plėtrai, šios srities neketina apleisti ir ateityje - bus tęsiami jau pradėti bei įgyvendinami visiškai nauji projektai.

                    Pasak Savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir monitoringo skyriaus vedėjos Indrės Butenienės, situacijos analizė rodo, kad uostamiestyje didžiausias taršos šaltinis yra ne pramonės įmonės, o transportas. Automobilių išmetamosios dujos sudaro apie 70 proc. teršalų. Žinant, kad pagal automobilių skaičių Klaipėda, palyginti su kitais didžiaisiais šalies miestais, aiškiai lyderiauja, tai nė kiek nestebina. Paskutiniais duomenimis, sakė I. Butenienė, Klaipėdoje tūkstančiui gyventojų tenka net 448 individualūs lengvieji automobiliai.

                    "Klaipėdos savivaldybė, rengdama strateginio planavimo dokumentus, jau yra numačiusi keletą būdų šiai problemai jei ne visiškai įveikti, tai bent sušvelninti", - sakė I. Butenienė.

                    Vienas iš jų - sukurti mieste tokią viešojo transporto sistemą, kad gyventojai, užuot važinėję nuosavais automobiliais, noriau ja naudotųsi. Kitas būdas - vadinamojo bevariklio transporto, t. y. dviračių, populiarinimas.

                    Klaipėdos savivaldybė jau trejus metus iš eilės dviračių takams tiesti skyrė po milijoną litų, todėl rezultatai akivaizdūs. Pirmiausia tai per visą miestą nusidriekęs vadinamasis Klaipėdos žaliakelis. Pradėtas įgyvendinti PHARE lėšomis, vėliau šis projektas sėkmingai buvo tęsiamas naudojant pačios Savivaldybės pinigus. 2006-2007 metais ši trasa pailgėjo keturiais kilometrais. Buvo įrengta 1 406 metrų ilgio atkarpa nuo Kauno stotelės iki Tilžės gatvės, taip pat 1 423 metrų ilgio dviračių takas nuo Liepų gatvės iki S. Dariaus ir S. Girėno gatvės bei 922 metrai dviračio tako nuo P. Lideikio ir Kretingos gatvių sankryžos iki vasaros estrados. Žaliakelio atkarpa praeina ir būsimuoju parku pietinėje miesto dalyje.

                    I. Butenienės teigimu, Klaipėdos žaliakelio projektą šiandien jau galima laikyti įgyvendintu. Beliko išspręsti tik keleto jungčių problemą. Rūpesčių kelia Perkėlos gatvė bei vadinamasis Baltijos prospekto žiedas, tačiau šiuos objektus rekonstravus, jų turėtų nebelikti.

                    Dviratį, kaip patogią ir ekologišką susisiekimo priemonę, ketinama populiarinti ir ateityje. Kitais metais planuojama nutiesti apie 1,5 kilometro ilgio dviračių taką nuo Labrenciškių iki Girulių.

                    Miesto planuose, sakė I. Butenienė, esama ir dar vieno ambicingo projekto - nutiesti dviračių takus palei Danės upę. Jau yra rengiamas dviračių takų specialusis planas ir techninis projektas. Prognozuojamas trasos ilgis - 9 kilometrai. Ji prasidėtų nuo Biržos tilto ir tęstųsi iki Medelyno gatvės šiaurinėje miesto dalyje.

                    Ateityje iš Danės upės pakrančių iškėlus pramonės įmones ši teritorija taptų viena iš patrauklių rekreacinių teritorijų. Kadangi čia numatyta ir gyvenamųjų kvartalų statyba, dalį dviračių takams nutiesti reikalingų lėšų šių teritorijų vystytojai.

                    Pasak mero pavaduotojos Juditos Simonavičiūtės, kooperavus lėšas šis projektas galėtų būti įgyvendintas maždaug per penkerius metus.

                    J. Simonavičiūtės įsitikinimu, šiandien pajūryje jau turima dviračių takų sistema turėtų būti plečiama tiesiant vis naujas atkarpas. Kadangi jie yra nusidriekę per keturių savivaldybių teritorijas, jos taip pat galėtų dalyvauti įgyvendinant naujus projektus.

                    Vilija ŠILINIENĖ
                    "Vakarų ekspresas"

                    Comment


                      #11
                      Uostamiesčio savivaldybė konfliktuoja su pernelyg uoliais Klaipėdos universiteto botanikos sodo vadovais.

                      Savivaldybės užsakymu rengiamas 12 kilometrų rekreacinio dviračių ir pėsčiųjų tako techninis projektas.

                      Šis kelias vingiuos Danės pakrante nuo Biržos tilto iki Tauralaukio ir įsirėš į Palangos plentą.

                      Taką ketinama nutiesti iki 2013 metų.

                      Savivaldybės Teritorijų planavimo komiteto narius pykdė Klaipėdos universiteto botanikos sodo vadovų pozicija.

                      Jie neleidžia tiesti tako per šiai aukštajai mokyklai priklausantį Botanikos sodą. Esą dviratininkai ir pėstieji naikins retus augalus.

                      Sodo teritorija yra iki pat Danės upės. Paupys, pasak Urbanistinės plėtros departamento direktoriaus Kastyčio Macijausko, yra neteisėtai aptvertas.

                      „Šalies įstatymai numato, kad turi būti paliktas priėjimas prie vandens visiems to pageidaujantiems. Detaliajame plane buvo numatytas servitutas palei Danę“, – teigė jis.

                      Botanikos sodo vadovai siūlo dviračių ir pėsčiųjų taką atitraukti nuo upės ir dalį jo nutiesti aplenkiant sodą Kretingos gatve.

                      Tačiau komiteto nariai reikalaus, kad dviračių ir pėsčiųjų takas būtų tiesiamas paupiu per Botanikos sodą.

                      Pastarasis takas bus apšviestas, pastatyti suoliukai.

                      Klaipėdoje kol kas yra nutiesta 17 kilometrų dviračių takų.


                      www.klaipeda.daily.lt
                      "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                      Comment


                        #12
                        Palei Danę - naujas dviračių takas

                        http://www.ve.lt/?data=2008-01-09&ru...&id=1199815754

                        Comment


                          #13
                          Palei Danę - naujas dviračių takas (1)


                          Uostamiestyje planuojamas dar vienas rekreacinis dviračių takas, vingiuosiantis palei Danės upę nuo Biržos tilto iki Tauralaukio.

                          Takas turėtų būti apie 12 kilometrų ilgio. Palei jį numatoma įrengti ir apšvietimą, poilsio zonas su suoleliais.

                          Didžiausia problema renkant dviračių tako trasą šiuo metu yra Klaipėdos universiteto botanikos sodas.

                          Pasak architektės Lolitos Nemeikšytės, su sodo administracija ir universiteto vadovybe tariamasi dėl leidimo ne darbo valandomis važiuoti per sodo teritoriją. Darbo metu čia buvę pasiūlyta dviratininkams pirkti bilietėlius ir važiuoti pro sodą kaip pro lankytiną objektą, tačiau niekam neprižiūrint leisti važiuoti nenorima saugant vertingą augalų kolekciją.

                          Tiesa, Klaipėdos miesto tarybos Teritorijų planavimo komitete iškeltas klausimas, ar apskritai Botanikos sodo tvora palei upę esanti teisėta - niekas neturįs teisės užtverti kelio prie vandens telkinių.

                          Pasak Klaipėdos savivaldybės administracijos Investicijų ir verslo plėtros skyriaus Plėtros projektų įgyvendinimo ir apskaitos poskyrio vedėjo Skirmanto Buivydo, parengti dviračių tako techninei dokumentacijai yra gautas Europos Sąjungos finansavimas. Tikimasi, jog parama bus gauta ir pačiam takui tiesti. Jei viltys išsipildytų, iki 2013 metų jis jau galėtų atsirasti.

                          Uostamiestyje toks rekreacinis dviračių takas būtų jau ne pirmas. Didžioji dalis - 12 km iš 17,5 - suplanuoto Klaipėdos žaliakelio, vingiuojančio per visą miestą, jau nutiesta.


                          www.ve.lt
                          "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                          Comment


                            #14
                            Įdomu kaip takas eis nuo "Naujojo" tilto iki Liepų gatvės (iki "fanierkos")?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #15
                              Atšylantys orai išvilioja dviratininkus

                              Tomas Savickis

                              Klaipėdiečiai pastebėjo: nors orai dar nepakankamai šilti, uostamiesčio gatvėse vis dažniau pasirodo dviratininkai.

                              Sulaukia šimtų pirkėjų

                              Dviračių nuoma užsiimančios viešosios įstaigos „Du ratai“ vadybininkė Asta Rudzinskienė prisiminė, jog jau per Velykas žmonės ryžosi ekstremalioms kelionėms. Šiuo metu „Du ratai“ susilaukia užsakymų vasarai, o sezonas turėtų prasidėti tik visiškai atšilus orams.

                              Prie Senojo turgaus įsikūrusioje dviračių prekybos ir paslaugų įmonėje „Vasarė“ jau susilaukta nemažai pirkėjų.

                              Bendrovės direktoriaus komercijai Algimanto Pauliukaičio duomenimis, per savaitę dabar čia parduodama iki 100 šių transporto priemonių. Pasak pašnekovo, pakankamai gerą klasikinį miesto dviratį įmanoma nusipirkti už 600 litų.

                              Dviračiai – šalia dešrų

                              Kalbėdamas apie dviračių patvarumą, A.Pauliukaitis pažymėjo, jog nesklandumų galima išvengti perkant juos specializuotose parduotuvėse.

                              „Kitokia situacija prekybos centruose arba turgavietėse, kur šios transporto priemonės pardavinėjamos šalia dešrų ar drabužių, – kalbėjo A.Pauliukaitis. – Atrodo, jog svarbiausia du ratai ir rėmas.“ Anot pašnekovo, du trečdaliai visų dviračių šalyje nuperkama ne specializuotose parduotuvėse.

                              Trikdo šaligatvių bortai

                              Dviračių takais mieste nusivylusi A.Ružinskienė teigė, jog pačiame uostamiestyje važinėti nepatogu: keliaujant tamsiuoju paros metu galima netikėtai atsitrenkti į viduryje tako augančius medžius ar pastatytus kelio ženklus, o ir šaligatvių bortai vietomis per aukšti.

                              Pašnekovė atkreipė dėmesį ir į tai, jog kai kuriose vietose dviračių takai staiga baigiasi, o tai ypač nesaugu vaikams.

                              Jau nutiestų dviračių kelių remonto šiais metais tikėtis neverta. Anot miesto savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjos Violetos Staskonienės, lėšų tam šiais metais neskirta.

                              Tačiau numatyta įrengti dviračių taką nuo Labrenciškės individualių namų kvartalo iki Girulių. Pasak vedėjos, jau įvyko viešųjų pirkimų konkursas ir skirtas 420 tūkst. litų finansavimas. Darbus pradėti numatoma kai tik bus pasirašyta sutartis su rangovais, o užbaigti – liepos mėnesį.

                              Taip pat rengiama dviračių tako palei Danės upę galimybių studija ir techninis projektas 2008 metams. Šiam reikalui skirta šiek tiek daugiau nei 200 tūkst. litų.

                              Pasidomėjus, ar galima tikėtis, jog dviračių kelių zonoje nebeliks eismą trukdančių objektų, V.Staskonienė patikino, jog reikalaujama taisyti projektus, kai numatomi ženklai dviračių ir pėsčiųjų takuose.

                              Teks važiuoti šalmuotiems

                              Nuo liepos 1-osios įsigaliosiantis reikalavimas dviratininkams dėvėti šalmus sukėlė priešingų nuomonių. A.Ružinskienės manymu, šalmai nesušvelnina smūgio nukritus nuo dviračio. O tokie atvejai, kad dviratininkas krisdamas galva trenktųsi į akmenį ar kitą aštrų daiktą, – labai reti.

                              „Be to, dėvėdamas šalmą žmogus kaip tik jaučiasi saugiau ir dėl to dar labiau gali būti linkęs rizikuoti. Tačiau esu už liemenes, dėl kurių dviratininkai tampa labiau pastebimi“, – pridūrė pašnekovė.

                              Anot A.Pauliukaičio, nors šalmais jau senokai prekiaujama, tikras susidomėjimas jais kilo prieš trejus metus. Vis dėlto paskelbus apie privalomąjį reikalavimą, niekas nepuolė jų pirkti.

                              Parduotuvės „Vasarė“ atstovas pritarė, jog tikriausiai žmonės tuo susirūpins baigiantis birželiui, tačiau abejojo, ar ši priemonė sumažins riziką susižeisti.

                              „Jau seniai išleisti reikalavimai dėl atšvaitų, tačiau į juos niekas nekreipė dėmesio, – teigė vyriškis. – Saugumas priklauso nuo to, kaip transporto priemonė sutvarkyta, kad dviratininkas būtų pastebimas kelyje“.

                              www.kl.lt

                              Šalmo tikrai labai nesinori dėtis... Su liemene vasarą irgi menkas malonumas turbūt... jau geriau žibintai privalomi.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #16
                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Įdomu kaip takas eis nuo "Naujojo" tilto iki Liepų gatvės (iki "fanierkos")?
                                "Eis" palei Joniškės gatvę ir gatvės pabaigoje suks Liepų gatve į kairę, prie naujai rekonstruotojo tilto per Dangę leisis į apačią ir toliau prieš Dangės tėkmę varys link Kretingos pusės.
                                http://www.efoto.lt/user/26402/nuotraukos/geriausios

                                Comment


                                  #17
                                  Eimantai, tamsios paros metu iš bėdos užsidėčiau tą nelemtą lėmenę, bet dar geriau būtų žibintai, mirksiukai ir pan. Šalmas- absurdas, mano nuomone. Šiaip mieste gėrėja situacija dviratininkams. Vien piliečiai, rodos, mažiau vaikšto raudonaisiais dviračių takais. Automobiliai taip pat kultūringesni dviratininkų atžvilgiu. Tik dar menkokas dviračių takų tinklas ir, be abejo, tie stulpai vidury takų...
                                  Tikiuosi negausiu baudos pareklamuodamas: www.kritinemase.lt Tiesiog atkreipkime eismo dalyvių dėmesį į mus, dviratininkus!

                                  Comment


                                    #18
                                    Kaip tik pagalvojau kada vyks kritinė masė
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #19
                                      Neapgalvoti sprendimai

                                      Teisingai čia kažkas pastebėjo, kad dviračių takai įrengti “ant juoko”. Rekonstruojant gatves nueita lengviausiu keliu – iš pėsčiųjų atėmė dalį šaligatvio ir, pakeitę plytelių spalvą, pareiškė, kad nuo šiol čia – dviračių takas. O juk takus dviračiams reikėtų tiesti atskirai nuo pėsčiųjų dalies, tada būtų saugu ir vaikštinėti, ir važinėti. Ypač skvereliuose, kur tėveliai išeina pasivaikščioti su mažyliais. Kaip pusantrų metų pypliui paaiškinti, kad neliptų “ant raudonos plytelės”?

                                      Kostas
                                      www.kl.lt

                                      Sutinku, kad žaliosiose zonose tikrai atskirai reikėjo daryti, dabar nemaža Žaliakelio atkarpa nutiesta panaudojus senus takus(padaryta naujai), tada pėstiesiems buvo maždaug 2 metrai, dabar liko geras metras, tai jau dviese einant negalima normaliai prasilenkti.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #20
                                        Brangstantys degalai sodina ant dviračių
                                        http://www.ve.lt/?data=2008-06-16&ru...&id=1213556774

                                        Su puikiu video straipsnis, tuo maršrutu pats labai dažnai važiuoju.

                                        Kitas taip pat geras straipsnis:
                                        Dviratininkai ir pėstieji: fronto liniją nubrėžė valdžia
                                        http://www.ve.lt/?data=2008-06-16&ru...&id=1213557594
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X