Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tada, manau, galima pamiršt juos, nes įvažiavimai beveik visame mieste yra identiški, bent jau mikrorajonuose vienodi. Turėtų unifikuot dizainą ir tada visus perdaryt. Kuoliukais ar siaurinant tiesiog. Va tokį pavyzdį kažkur užmačiau, tai bandysiu siųsti prie progos, prie kokių PP, nurodantį, kaip galima siaurinti:
    Click image for larger version  Name:	Susiaurejimas_ties_kiemais_per_dviraciu_taka.jpg Views:	1 Size:	145,5 kB ID:	1694038

    Comment


      Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
      Užregistravau problemą tvarkau Vilnių platformoje. Situacija tokia, kad yra užstatomas išvažiavimas iš kiemo, ribojamas matomumas. Reikia iškišti pusę mašinos, kad būtų įmanoma pamatyti, ar nėra atvažiuojančių automobilių. Paprasčiausiai reikėtų įrengti kuoliukus ir problema išsispręstų savaime. Problema kabėjo virš mėnesio ir galiausiai buvo uždaryta su atsifutbolinimo atsakymu, kad viešoji tvarka patikrino ir išrašė baudas. Bet mes puikiai suprantam, kad rytoj ten vėl stovės automobiliai
      Ką patarsite daryti tokioje situacijoje?
      Pastaruoju metu kad ir kokia problema iškeliama forume, pagrindinis siūlomas jos sprendimo būdas - kuoliukai

      Klaipėdoje prieš 5 metus priimtas sprendimas naudoti horizontalųjį ženklinimą:

      http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...aps-saugesnis/

      Veikia efektyviai, vairuotojai sąmoningi, automobiliai statomi tvarkingai.

      Comment


        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
        Pastaruoju metu kad ir kokia problema iškeliama forume, pagrindinis siūlomas jos sprendimo būdas - kuoliukai

        Klaipėdoje prieš 5 metus priimtas sprendimas naudoti horizontalųjį ženklinimą:

        http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...aps-saugesnis/

        Veikia efektyviai, vairuotojai sąmoningi, automobiliai statomi tvarkingai.
        O taip! Tai turėtų būti TA priemonė, kurią reiktų įgyvendinti ir manau bent 50% problemos išspręstų. Panašu, kad Rytų Prūsijos dvasia, net ir visiškai pasikeitus jos gyventojams, veikia

        O kad taip būtų buvę įgyvendinta Kaune, Partizanų g. gale (tarp V. Krėvės pr. ir parduotuvės IKI). Paliko viską kaip prieš rekonstrukciją. Einu ta atkarpa ir matau, kad galėjo naujai nutiestą šaligatvį kitoje gatvės pusėje nei daugiabučiai pratęsti iki važiuojamosios gatvės dalies ir važiuojamoje dalyje užbrūkšniuoti lygiai tokias pačias juostas. Kitoje pusėje, deja, turėtų būti aptvaras + poroje vietų naujos pėsčiųjų perėjos.

        Esu prieš 1,5+1,5 profilio juostas, o ypač kai 0,75 juostos yra skiriama parkavimui, o kita 0,75 juostos - važiavimui.

        Uždrausčiau parkavimą ten, kur šaligatvis nėra susijungęs su gatvės važiuojama dalimi.

        Comment


          Neleistinai šalia „Megos“ atsiradusias stovėjimo aikšteles ketinama išardyti

          https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...nama-isardyti/

          kol neprireikė kelio rekonstrukcijos, tol nepastebėjo pamestos didžiulės bešeimininkės aikštelės ak, kaip lietuviška

          Comment


            Parašė liux Rodyti pranešimą
            Neleistinai šalia „Megos“ atsiradusias stovėjimo aikšteles ketinama išardyti

            https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...nama-isardyti/

            kol neprireikė kelio rekonstrukcijos, tol nepastebėjo pamestos didžiulės bešeimininkės aikštelės ak, kaip lietuviška
            Šiaip man rodos Mega čia žiauriai sufeilino Niekam juk tas parkingas nekliudė ir būtų dar stovėjęs, bet Mega sugalvojo teismais kovot prieš kelio reknostrukciją ir tada prasidėjo

            https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=78869503

            Comment


              Man patinka tas teisinis nihilizmas ir apsimetimas absoliučiai iš visų pusių:

              „Mes negalime nei „Megai“, nei kitiems tretiesiems asmenims nurodyti išardyti, nes statybos inspektoriai nenustatė, kas jas įrengė“, – teigė jis.

              „Jeigu būtų nustatytas kaltas asmuo (aikštelių statytojas – BNS), reikėtų jį traukti administracinėn atsakomybėn ir derėtis dėl išardymo. Dabar mums su niekuo derėtis nereikia“, – kalbėjo V. Andrejevas
              "Megos" valdytojai "nežino", kas jiems įrengė, nes subranga, daug samdė, niekas nekaltas. Kelių direkcija irgi nieko nežino. Situacija visus tenkina.

              Comment


                Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                Šiaip man rodos Mega čia žiauriai sufeilino Niekam juk tas parkingas nekliudė ir būtų dar stovėjęs, bet Mega sugalvojo teismais kovot prieš kelio reknostrukciją ir tada prasidėjo
                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                Man patinka tas teisinis nihilizmas ir apsimetimas absoliučiai iš visų pusių:

                "Megos" valdytojai "nežino", kas jiems įrengė, nes subranga, daug samdė, niekas nekaltas. Kelių direkcija irgi nieko nežino. Situacija visus tenkina.
                O ką Mega praranda, jeigu tas aikšteles demontuos ir koks čia Megos "feilas"? Čia visi pamato Mega ir aikštelės, tai galvoja, kad kalba eina apie prekybos centro stovėjimo aikšteles, kai realybėje tai tėra miesto autobusų "žiedas" ir autobusų stotelė (galima nesunkiai pamatyti Regia.lt įsijungus sklypų ribas). Nejaugi yra galvojančių, kad prekybcentrio parkingas yra 1,4 tūkst. m2 dydžio?
                Veikiausiai su statytoju miestas sutarė, kad jam įrengs tas aikšteles kartu statant stovėjimo aikšteles ir kažkas iki galo kažko neįteisino, o Mega dabar diplomatiškai tyli, nes nei jai tos aikštelės reikalingos ir ne prekybcentris jomis naudojasi. Man tai keista, kad miesto savivaldybė nežino kam priklauso aikštelės ir stotelės, kuriomis jos VT vežėjas naudojasi.

                Taigi šiuo atveju daugiau praras miestas, kuris "nežino kas ten per aikštelės ir kam jos priklauso", vietoje to, kad su LAKD suderintų jog liktų tos autobusų stotelės.
                Paskutinis taisė sleader; 2019.01.13, 21:56.

                Comment


                  Parašė liux Rodyti pranešimą
                  Neleistinai šalia „Megos“ atsiradusias stovėjimo aikšteles ketinama išardyti

                  https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...nama-isardyti/

                  kol neprireikė kelio rekonstrukcijos, tol nepastebėjo pamestos didžiulės bešeimininkės aikštelės ak, kaip lietuviška
                  1400 m2 dydžio autobusų "žiedas" nėra jau toks didžiulis. Ypač jeigu lyginti su ~50 tūkst. m2 dydžio prekybos centro stovėjimo aikštele.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    O ką Mega praranda, jeigu tas aikšteles demontuos ir koks čia Megos "feilas"?
                    Taigi šiuo atveju daugiau praras miestas, kuris "nežino kas ten per aikštelės ir kam jos priklauso", vietoje to, kad su LAKD suderintų jog liktų tos autobusų stotelės.
                    Kuo čia dėtas Kauno miestas, kuris "kažką praras", sunku pasakyti.

                    Ne viena parduotuvė turi aišteles tik dalinai savo sklype, o kitą dalį nuomojasi, jei yra laisvos valstybinės žemės.
                    Tos aikštelės sukuria kažkokį pirkėjų srautą, kuris į Megą atvažiuoja autobusais. Šiuo atveju MEGA yra didžiausias naudos gavėjas. Tik darydami savo naudai aikštelę ne visai kokrektiškai naudojosi svetimu (valdišku) sklypu, kuris yra konkrečios infrastruktūrinės paskirties.
                    Jei nėra laisvos žemės, turbūt reikėtų inaudoti esamais resursais, o ne užiminėti svetimus sklypus. Jei Megai reikalingi keleiviai autobusuose, tegul išskiria dalį savo sklypo, kur yra parkuojami automobiliai.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Kuo čia dėtas Kauno miestas, kuris "kažką praras", sunku pasakyti.

                      Ne viena parduotuvė turi aišteles tik dalinai savo sklype, o kitą dalį nuomojasi, jei yra laisvos valstybinės žemės.
                      Tos aikštelės sukuria kažkokį pirkėjų srautą, kuris į Megą atvažiuoja autobusais. Šiuo atveju MEGA yra didžiausias naudos gavėjas. Tik darydami savo naudai aikštelę ne visai kokrektiškai naudojosi svetimu (valdišku) sklypu, kuris yra konkrečios infrastruktūrinės paskirties.
                      Jei nėra laisvos žemės, turbūt reikėtų inaudoti esamais resursais, o ne užiminėti svetimus sklypus. Jei Megai reikalingi keleiviai autobusuose, tegul išskiria dalį savo sklypo, kur yra parkuojami automobiliai.
                      Stovėjimo aikštelė yra viena, o autobusų stotelė - kas kita.
                      Dabar į galvą neateina nei vienas pavyzdys, kur stotelės būtų įrengiamos privačiuose sklypuose. VT stotelė yra gatvės elementas, o gatvės kaip mums įprasta yra savivaldybių nuosavybėje. Čia būtų precedentas, kad viešajam transportui skirta infrastruktūra privalėtų būti įrengta investuotojo žemėje.
                      O daugiausiai prarastų miesto gyventojai, kurie neturi automobilio ir naudojasi VT. Jie iki artimiausio didelio PC turėtų pėdinti pėsčiomis, na nebent yra tikslas juos paskatinti važiuoti į Akropolį, nes iki ten veža VT, kuris sustoja miestui priklausančioje stotelėje.

                      Comment


                        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                        Kodėl susimokėti už butą tau yra normalu ir savaime suprantama, o už vietą automobiliu jau nebe ir savaime suprantama, kad turi būti nemokama?
                        1. Net ir norėdamas susimokėtu už parkinga - negalėsi, nes jų tiesiog nėra tiek kiek butų.
                        2. Automobilio vieta kieme yra dalis buto patrauklumo.
                        3. Vietos turi egzistuoti svečiams ir aptarnaujančiam transportui, bet jos yra po pridavimo privatizuotos ir išpardavinėtos antrą kartą.

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                          Nuo naujų pradėjau daryti eksperimentą viename kieme Šiauliuose.
                          Kas rytą važiuoju į tą kiemą (ne specialiai aišku, važiuoju į baseiną), ir pradėjau fotografuoti mašinas, paliktas ant šaligatvio, ir siųsti į e-policiją. pažiūrėsim, per kiek laiko pasitaisys reikalai. Kas rytą dabar po baseino sėdu į mašiną ir kaip poterius sukeliu nuotraukas į e-policijos programėlę.
                          Iš patirties: reikalai pradeda taisytis 1-2 metų bėgyje ir grįžta į pradinę padėtį jei nustoji fotografuoti.
                          Beje, pasirodo nuo skundo davimo iki baidos išrašymo gali praeiti net keli mėnesiai!

                          Comment


                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Klaipėdoje prieš 5 metus priimtas sprendimas naudoti horizontalųjį ženklinimą:

                            Veikia efektyviai, vairuotojai sąmoningi, automobiliai statomi tvarkingai.
                            Perkūnkiemyje irgi buvo ženklinimai, statė ant jų kasdien. Dabar pastatė kuoliukus nes dėl ant kampo pastatytų mažinų nesimato eismo išvažiuojant iš kiemo (eismo saugumas tipo). Statytojai persikraustė į autobuso stotelę.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Iš patirties: reikalai pradeda taisytis 1-2 metų bėgyje ir grįžta į pradinę padėtį jei nustoji fotografuoti.
                              Beje, pasirodo nuo skundo davimo iki baidos išrašymo gali praeiti net keli mėnesiai!
                              Na aš ir galvoju kad laiko tarpas nemažas iki baudos gavimo. Ir vienos baudos neužtenks bet kokiu atveju.

                              Žinoma, kur nors centre fotografuojant, kur didelis automobilių srautas ir vis kiti automobiliai pažeidžia taisykles, tai rezultato apskritai gali nesimatyti.

                              Bet kur aš pradėjau fotografuoti tai ten 2 penkiaaukščiai, tai koks 100-120 butų (ir ko gero tiek pat mašinų, bet tikrai ne visi stato ant šaligatvio), kasdien nufotografuoju po 4-5 mašinas, statistiškai bent kartą per mėnesį tikrai turėtų gauti baudą.

                              Žinoma, yra keli etatiniai, kuriuos jau atsimenu, yra kas nuo sausio 2 kai pradėjau fotografuoti jau 3 kartus raportavau. Kai pradės gauti baudas, mažai nepasirodys
                              People that call people the enemies of the people are the enemies of the people.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Na aš ir galvoju kad laiko tarpas nemažas iki baudos gavimo. Ir vienos baudos neužtenks bet kokiu atveju.

                                Žinoma, kur nors centre fotografuojant, kur didelis automobilių srautas ir vis kiti automobiliai pažeidžia taisykles, tai rezultato apskritai gali nesimatyti.

                                Bet kur aš pradėjau fotografuoti tai ten 2 penkiaaukščiai, tai koks 100-120 butų (ir ko gero tiek pat mašinų, bet tikrai ne visi stato ant šaligatvio), kasdien nufotografuoju po 4-5 mašinas, statistiškai bent kartą per mėnesį tikrai turėtų gauti baudą.

                                Žinoma, yra keli etatiniai, kuriuos jau atsimenu, yra kas nuo sausio 2 kai pradėjau fotografuoti jau 3 kartus raportavau. Kai pradės gauti baudas, mažai nepasirodys
                                Ten yra ženklas ar tik horizontaluls žymėjimas ar veja? Jei pastarieji, tai nieko nebus, nes policija iškart "argumentuos", kad dėl sniego nieko bausti negali.
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Ten yra ženklas ar tik horizontaluls žymėjimas ar veja? Jei pastarieji, tai nieko nebus, nes policija iškart "argumentuos", kad dėl sniego nieko bausti negali.
                                  Mašinos ant šaligatvio.

                                  Šaligatvis nukastas, aiškiai matosi.

                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_20190115-105400_Photos.jpg
Views:	1
Size:	157,2 kB
ID:	1694779
                                  People that call people the enemies of the people are the enemies of the people.

                                  Comment


                                    Tai čia jau ne ant šaligatvio, čia jau beveik laiptinėje.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Mašinos ant šaligatvio.

                                      Šaligatvis nukastas, aiškiai matosi.
                                      O aš nematau, Kur gatvės bortas?
                                      Ką noriu pasakyti, kad nenorima gaišti laiką ten, kur galima užginčyti - vietoje biudžeto pildymo, tik biudžeto švaistymas. Tad baudavimas iš esmės kova su vėjo malūnais. Geriau stuburą pademonstruotų VT vystyme ir visose gatvėse, kur yra daugiau, kaip viena eismo juosta viena kryptimi, įrengtų A juostas. Čia aišku irgi gali atsirasti "teisininkų" ir imti aiškinti, kad mol pažeidžia vadytelių teises, bet būtent todėl ir reikia stuburo.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Tai čia jau ne ant šaligatvio, čia jau beveik laiptinėje.
                                        Tokiam reiktų padangas nuleisti.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          O aš nematau, Kur gatvės bortas?
                                          Gak reiktų stipresnių akinių?
                                          People that call people the enemies of the people are the enemies of the people.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X