Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Yra problema, kad laikas neapskaitomas. Nu pastovės pigiai 2 val. Ateis, susimokės ir toliau stovės. Ne visiems taip patogu, bet jei reikės... Su mašina į centrą alaus gerti???

    Problema su tais, kurie stovi visą dieną ir užima vietas, o jie su abonementais.

    Comment


      Tie parkuotojai ant zoles man primine Gana:
      Click image for larger version

Name:	Gana.png
Views:	1
Size:	242,8 kB
ID:	1670955
      - o tai ka as cia turiu siuksles nest kazkur uz 500 metru, jus ka debilai? Ir tipo tualeta dar statyt uz savo pinigus? Ir is kur atiranda tokiu, dar skus kad tik kitiem blogiau. Ka as cia dar moket turiu uz siuksles kai minimali alga 1 doleris?
      Savivaldybe:
      - mes jums galime irengti siuksliadezes, jus tik surinkit 3 milijonus parasu ir visus miesto gyventojus suburkit i bendrija. Jei jus tokie nedraugiski tai patys kalti.

      Lietuviska situacija su parkavimu man atrodo visiskas analogas.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Yra problema, kad laikas neapskaitomas. Nu pastovės pigiai 2 val. Ateis, susimokės ir toliau stovės. Ne visiems taip patogu, bet jei reikės... Su mašina į centrą alaus gerti???

        Problema su tais, kurie stovi visą dieną ir užima vietas, o jie su abonementais.
        Tai galioja turbūt tik bilietų automatams (niekad nesinaudojau), naudojant SMS arba mobilią programėlę fiksuojamas ir valstybinis numeris. Teoriškai turėtų būti galima pritaikyti ir automatus apskaitai pagal numerį.

        Comment


          Be to dar yra debiliškas aukščiausiojo teismo išaiškinimas, kad jei yra užmokėta už parkavimą nors ir minimalus leistinas laikas, tai jam praėjus bausti negalima, nes tipo, žmogus ateis ir susimokės...

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Be to dar yra debiliškas aukščiausiojo teismo išaiškinimas, kad jei yra užmokėta už parkavimą nors ir minimalus leistinas laikas, tai jam praėjus bausti negalima, nes tipo, žmogus ateis ir susimokės...
            Lol wtf...rimtai?? Nesamone sakyciau, nes tada nera jokio tikslo moketi daugiau - uzmoki minimuma, ir gali saugiai palikti automobili kiek nori.

            Comment


              Lygiai kaip ir už tai, kad vairuotojas partrenkia laukinį žvėrį, kalta yra valstybė... Irgi teismo korifėjai nusprendė.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Be to dar yra debiliškas aukščiausiojo teismo išaiškinimas, kad jei yra užmokėta už parkavimą nors ir minimalus leistinas laikas, tai jam praėjus bausti negalima, nes tipo, žmogus ateis ir susimokės...
                Nuo kada tas išaiškinimas įsigaliojo? Pamenu 2009 m. pats priėjau prie dviejų kontrolierių Lvovo g., tai minėjo, jog bent tada pagal įstatymą begalima bausti 30 min., bet jie "žmogiškai" nebaudžia vieną valandą pasibaigus apmokėtam laikui.

                Comment


                  Esmė tame, kad kontrolieriai gali nubausti, t.y. išrašyti baudos kvitą. O su juo į teismą ir teismas jį panaikins remiantis Aukščiausiojo teismo išaiškinimu.... Ir dar priteis iš "Susisiekimo paslaugų" teismo išlaidų kompensavimą...

                  Comment


                    Tos teismo nutartys buvo priimtos šimtas metų atgal. Mokėjimo už parkavimą galimybių situacija yra iš esmės pasikeitusi - neabejoju, kad gautos baudos tokiais argumentais nepavyktų nuginčyti.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Esmė tame, kad kontrolieriai gali nubausti, t.y. išrašyti baudos kvitą. O su juo į teismą ir teismas jį panaikins remiantis Aukščiausiojo teismo išaiškinimu.... Ir dar priteis iš "Susisiekimo paslaugų" teismo išlaidų kompensavimą...
                      Šiaip, formaliai žiūrint, kontrolieriai išrašo ne baudą, o vietinės rinkliavos kvitą, kuriuo reikia susimokėti už visos dienos parkavimą toje zonoje per rodos 3 paras (Vilniuje, priklausomai nuo zonos, 4-40 eur). Tik tada, nesusimojus nurodytos rinkliavos, pradedamas taikyti ANK ir išrašinėjama bauda.

                      Comment


                        Kaune, Rotušės a., gavau baudą, nes 4min pavėlavau susimokėti dėl nekorektiškai veikiančios Unipark programėlės. Nuo automobilio buvau visai netoli, bet jo tiesiogiai nemačiau. Gavau lapą ant priekinio lango su pasiūlymu susimokėti už visą dieną (atrodo, kad 32€). Iškarto pasiskambinau nurodytu numeriu, paaiškinau kame reikalas, sako: "nieko negalime padaryti, rašyk laišką".
                        OK.
                        Parašiau el. laišką, paaiškinau, kad negalėjau laiku susimokėti, dėl nekorektiškai veikiančios Unipark programėlės. Kad išvakarėse buvo problema su ta pačia programėlę, teko skambinti į "supportą", nes ji nesugebėjo nutraukti parkavimo. Paprašiau peržiūrėti parkavimo istoriją ir neskirti man baudos. Automobilis mokamose vietose parkuojamas 1-2 kartus per savaite, visada buvo sumokama laiku ir niekad nebuvo gavęs baudos.
                        Gavau atsakymą, kad tas lapelis nėra bauda (tai aš pats žinau, todėl ir prašiau nepaskirti baudos), kad jie neatsakingi už Unipark programėlės veikimą/neveikimą.
                        Praėjus keturiems mėnesiams, gavau 10€ baudą.

                        Išvada: žmogiškumo nėra.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          Tai reikia neskirstyti smulkiai. Automobilio mokestis nesusijęs su parkavimu. Miesto ir rajono atskirti nereikia. Taip gautųsi 5 didmiesčiai su rajonais aplink juos ir visi likę rajonai ar miestai, kur tarifas būtų vienas, o tuose 5 dismiesčiuose su rajonais aplink juos - kitas. Geriau vienodas visuose 5 didmiesčiuose su rajonais, o ne atskiras - mažiau painiavos bus. Dar prie Vilniaus didmiesčio tarifinės zonos reikėtų priskirti tam tikras Trakų rajono seniūnijas, kurios įeina į artimą Vilniui zoną.
                          Aišku, tuoj pradės verkti, kad kodėl rajoniniai aplink didmiestį turi mokėti daugiau. Tegul neverkia - gyvenimas rajone, taigi, ir kaime, neturi būti privalumas automobilio požiūriu. Kaimo kelių priežiūra, ypač valymas žiemą kainuoja labai daug, skaičiuojant kokią naudą tie keliai duoda pagal pravažiuojančių automobilių skaičių, t.y. per parą pravažiuoja kelios dešimtys automobilių, o išlaidos priežiūrai išeina nesveikai didelės. O juk valomi visokie laukų ir miškų keliai, vedantys į kelias sodybas... Aišku, tuoj pradės visokie, tarkim, Nemenčinių ar Garliavų gyventojai aiškinti, kad jie gyvena rajone, bet ne kaime, o mieste ar gyvenvietėje. Bet visi jie važinėja ir į didmiestį. Dar daugiau, dauguma ten dirba. Žodžiu, schema tokia.

                          Pirma, mokestis juridiniams asmenims turėtų būti vienodas visoje Lietuvoje ir didesnis nei fiziniams didmiestyje su rajonu aplink. Kad nekiltų noras registruoti firmų vardu kur nors gūdžioje skylėje eiliniame rajone

                          Antra, grąžinamas įgaliojimo vairuoti reikalavimas fiziniams asmenims. Įgaliojimas turėtų būti ne notarinis, o padaromas "Regitroje". "Regitra" visus duomenis perduoda VMI. Čia tam, kad mašina nebūtų registruota kaime eiliniame rajone pas dieduką, o važinėtų anūkėlis, tarkim, Vilniuje. Už vairavimą be įgaliojimo turi būti baudžiama.

                          Trečia, automobilio mokestį skaičiuotų VMI pagal "Regitros", gyvenamosios vietos duomenis, duomenis iš aukštųjų už praėjusius metus.

                          Ketvirta, didmiesčio tarifas taikomas, jei savininkas ar bent vienas iš tų, kuriems išduotas įgaliojimas konkrečiam automobiliui, gyvena didmiestyje ar rajone aplink, dirba, mokosi didmiestyje (rajone aplink jį nesiskaito - čia tiems, kas gyvena eiliniame rajone, bet dirba rajone aplink didmiestį, jie nemokėtų didesnio mokesčio). Jei dirbama keliose darbovietėse skirtingose savivaldybėse, tai bent vienos darbovietės buvimas didmiestyje užtraukia didmiesčio tarifą.

                          Penkta, visa mokesčio mokėjimo atsakomybė tenka savininkui. Jo problema, kam jis išrašo įgaliojimą ir jei tas, gyvendamas ar dirbdamas didmiestyje, "uždirba" savininkui didesnį mokestį...

                          Šešta, mokesčio lengvata (mažesnis mokestis nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos) taikoma pensininkams ir invalidams, jei nėra išduotas joks įgaliojimas automobiliui. Įgaliojimas išduotas kitam pensininkui ar invalidui lengvatos nepanaikina. Rankinio valdymo automobiliai nuo mokesčio atleidžiami.

                          Lieka tik problema su tais, kurie nedirba, nesimoko, deklaravę savo gyvenamąja vietą kur nors eiliniame rajone, o realiai gyvena didmiestyje. Tai čia visokie nelegaliai nuomojantys turimus butus ar namus, nelegaliai dirbantys (nors surask tu dabar tokį, ale vis tiek tokių pasitaiko) ir banditai.

                          Taip pat problema su tais, kurie gyvena didmiestyje, bet deklaravę gyvenamąja vietą eiliniame rajone ir dirba ne didmiestyje. Čia tik pavieniai asmenys, ne šeimos, nes jei šeima su vaikais, tai ją galima priversti deklaruotis ten, kur realiai gyvena, nes negaus nei pašalpų, nei vaiko pinigų, nei vietos darželyje ir pan. Bet kažką ir tiems pavieniams iškrapštyti į dienos šviesą galima sugalvoti...

                          Taip pat dar yra tie, kurie deklaravę dyvenamąją vietą eiliniame rajone, faktiškai gyvena didmiestyje ar rajone aplink jį, tačiau negauna pastovių pajamų, bet tas, kurios gauna, yra legalios, t.y. visokie honorarai, autorinės sutartys, dividentai ir pan.
                          Norėjau išsiaiškinti iš kur čia ta neapykanta ir nepasitenkinimas žmonėmis paliekančiais savo auto ant vejos, bet dabar suprantu čia šaknys daug giliau, neapykanta žmonėms kurie daro kitaip. Tas auto statymas čia matyt suveikė kaip geras atpirkimo ožys.
                          Išmaudome didžiąją dalį žmonių pakeltais mokesčiais, dar keliais sudėtingais biurokratiniais mechanizmais už kurių vykdymą turi pats savininkas pilnai atsakyt, jei kas ne taip - baudas didžiausias turbūt rekomenduosit Ir viskas dėl ko? Kad mažiau automobilių būtu Lietuvoje? Ar daugumai nuo to geriau bus, ar dauguma vis tik būtų labiau nepatenkinti? Čia man skamba kaip didesnis marazmas nei ką VMI skelbėsi planuojanti ateičiai.
                          Daugiau neturiu ką pasakyt šia tema, viską išsakiau. Dėkoju už pokalbį.

                          Comment


                            Parašė dinux Rodyti pranešimą
                            Kaune, Rotušės a., gavau baudą, nes 4min pavėlavau susimokėti dėl nekorektiškai veikiančios Unipark programėlės. Nuo automobilio buvau visai netoli, bet jo tiesiogiai nemačiau. Gavau lapą ant priekinio lango su pasiūlymu susimokėti už visą dieną (atrodo, kad 32€). Iškarto pasiskambinau nurodytu numeriu, paaiškinau kame reikalas, sako: "nieko negalime padaryti, rašyk laišką".
                            OK.
                            Parašiau el. laišką, paaiškinau, kad negalėjau laiku susimokėti, dėl nekorektiškai veikiančios Unipark programėlės. Kad išvakarėse buvo problema su ta pačia programėlę, teko skambinti į "supportą", nes ji nesugebėjo nutraukti parkavimo. Paprašiau peržiūrėti parkavimo istoriją ir neskirti man baudos. Automobilis mokamose vietose parkuojamas 1-2 kartus per savaite, visada buvo sumokama laiku ir niekad nebuvo gavęs baudos.
                            Gavau atsakymą, kad tas lapelis nėra bauda (tai aš pats žinau, todėl ir prašiau nepaskirti baudos), kad jie neatsakingi už Unipark programėlės veikimą/neveikimą.
                            Praėjus keturiems mėnesiams, gavau 10€ baudą.

                            Išvada: žmogiškumo nėra.
                            Išvada: reikia žmonių patikros ir laisvės sprendimų priėmime. Šitokių ir panašių situacijų ateityje, vis labiau viską automatizuojant, bus tik daugiau. Kaštų optimizavimas priveda prie to.

                            Comment


                              Parašė drulia Rodyti pranešimą

                              Norėjau išsiaiškinti iš kur čia ta neapykanta ir nepasitenkinimas žmonėmis paliekančiais savo auto ant vejos, bet dabar suprantu čia šaknys daug giliau, neapykanta žmonėms kurie daro kitaip. Tas auto statymas čia matyt suveikė kaip geras atpirkimo ožys.
                              Išmaudome didžiąją dalį žmonių pakeltais mokesčiais, dar keliais sudėtingais biurokratiniais mechanizmais už kurių vykdymą turi pats savininkas pilnai atsakyt, jei kas ne taip - baudas didžiausias turbūt rekomenduosit Ir viskas dėl ko? Kad mažiau automobilių būtu Lietuvoje? Ar daugumai nuo to geriau bus, ar dauguma vis tik būtų labiau nepatenkinti? Čia man skamba kaip didesnis marazmas nei ką VMI skelbėsi planuojanti ateičiai.
                              Daugiau neturiu ką pasakyt šia tema, viską išsakiau. Dėkoju už pokalbį.
                              Neapykanta darantiems kitaip? Cia tie kurie ant vejos parkuoja, jie tiesiog "kitokie", tipo tokia automobilistu iskrypeliu mazuma?))
                              Ar daugumai bus geriau, jei bus maziau automobiliu? Visu pirma maziau ju nebus, visu antra daugumai taip, bus geriau. Maziau tarsos ir labiau išvystytas VT. LT pagal 2016 duomenis 456 automobiliai 1000 gyventoju. Turint omeny apklausa, kur zmones nurode jog net 43% dalyviu turi po kelias masinas namu ukyje, tai didzioji dauguma lietuvoje automobiliu neturi. Ir jiems butu geriau nuvaziuoti traukiniu Vilnius - Palanga per 3 val be persedimu, bet to niekada nebus kol bet kas automobilius gales ipirkti po 500 euru.

                              Comment


                                Gal turi nuorodą į tą apklausą su 43%?

                                Comment


                                  Parašė John



                                  Pagrindinis savivaldybės tikslas dabar turėtų būti važinėjimo privačiais auto paklausos mažinimas. Tam pasitarnautų VT gerinimas, dviračių takų tiesimas, parkavimo mokesčių didinimas, gatvių apmokestinimas piko metu arba tam tikroje miesto dalyje. Gerų pavyzdžių yra labai labai daug, jie puikiai veikia ir tereikia šiek tiek (ne baisiai daug) politinės valios pradėti tai įgyvendinti.


                                  Dar galima pridėt baudavimą už parkavimą ant vejos. Kažkaip man atrodo kad savivaldybė vengia užsiimt automobilizacijos mažinimu. Jau vien ko vertas tas dalykas kad dabar yra masiškai įrenginėjamos parkavimosi vietos miegamūjų rajonų kiemuose.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą

                                    Dar galima pridėt baudavimą už parkavimą ant vejos. Kažkaip man atrodo kad savivaldybė vengia užsiimt automobilizacijos mažinimu. Jau vien ko vertas tas dalykas kad dabar yra masiškai įrenginėjamos parkavimosi vietos miegamūjų rajonų kiemuose.
                                    Taip. Mero ir savivaldybės bestuburiškumas ir miestui būtinų sprendimų priėmimo vengimas.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Tiesiama Leičių g. jungtis perkūnkiemyje. Parkavimo vietų palei gatvę nenumatyta, šalia anreka stato 4 ar 5 devynaukščius, kur parkavimas tik mokamas po nsmu. Žodžiu toliau kalami vinys į šito rajono karstą

                                      Comment


                                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                        Tiesiama Leičių g. jungtis perkūnkiemyje. Parkavimo vietų palei gatvę nenumatyta, šalia anreka stato 4 ar 5 devynaukščius, kur parkavimas tik mokamas po nsmu. Žodžiu toliau kalami vinys į šito rajono karstą
                                        Taigi numatoma, kad 2050 m. Vilniuje automobilių liks kaip 1970 m. - turės tik nomenklatūrininkai.

                                        Comment


                                          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                          Tiesiama Leičių g. jungtis perkūnkiemyje. Parkavimo vietų palei gatvę nenumatyta, šalia anreka stato 4 ar 5 devynaukščius, kur parkavimas tik mokamas po nsmu. Žodžiu toliau kalami vinys į šito rajono karstą
                                          O tai reikėtų po namu nedaryt, o gatvėje įrengti 5000 nemokamų vietų? Kaip tik reik džiaugtis, kad jeigu yra po namu - tai gatvėje neįrengiamos jokios nemokamos vietos.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X