Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip kodėl? Juk voditelei neturi, kur pastatyti automobilį, grįžę iš savo darbų. O jie irgi mero rinkėjai. Sunku barti ir tikėtis, kad jie kitose rinkimuose balsuos. Skaitau aš tokius tekstus: https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=79086159 ir galvoju, ar čia man kažkas negerai, ar savivaldybėje kažkokios problemos.

    Comment


      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
      Kaip kodėl? Juk voditelei neturi, kur pastatyti automobilį, grįžę iš savo darbų. O jie irgi mero rinkėjai. Sunku barti ir tikėtis, kad jie kitose rinkimuose balsuos. Skaitau aš tokius tekstus: https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=79086159 ir galvoju, ar čia man kažkas negerai, ar savivaldybėje kažkokios problemos.
      Man skaitant to straipsnio komentarus pasidare baisu kad taip zmones galvoja apie automobiliu ribojima...

      Comment


        Savivaldybė įrengė dar 29 žaliuosius korius – 600 vietų automobiliams. Žada, kad tokių bus ir daugiau

        Vilniečiai automobilius daugiabučių namų kiemuose statys tvarkingiau ir patogiau: šiemet įrengiama apie 600 automobilių stovėjimo vietų žaliųjų korių aikštelėse. Sostinės savivaldybė pasirūpino, kad esamų kiemų erdvės tarp daugiabučių būtų išnaudojamos sumaniau, kur įmanoma, išlyginamas paviršius sutvirtinamas skalda ir paklojama speciali korinė danga. Tokių žaliųjų korių dydis neretai prilygsta krepšinio aikštelei.
        Ačiū mere už tai, kad mano sumokėtais mokesčiais įrengi parkavimo vietas tiems, kurie nusispjovę ant taisyklių anksčiau parkuodavo automobilius ant žalios vejos. T.y. tris kartus ačiū, kad skatini žmones pažeidinėti KET. Dabar jeigu prie namų esančią pievą išvažinėsime, išmalsime ir paversime kiemą į "bomžyną", tai sulauksime mero malonės ir jis mums nemokamai įrengs parkingą?

        Dar būtų labai įdomu išgirsti kada bus apmokestinamas stovėjimas visokiuose tokiuose Vilniaus kiemuose, kurie tvarkomi už visų mokesčių mokėtojų pinigus. Man asmeniškai šiek tiek įgriso pačiam mokėtis ir už parkingo įrengima ir už tolesnę jo priežiūrą ir dar tuo pačiu mokėti mokesčius už kuriuos apdovanojami ir skatinami tie, kurie mažiausiai tvarkosi ir pažeidinėja taisykles.

        Comment


          Ka tik fotkinau. Fone - Eitminu namai. Ten antzemine parkavimo vieta - 5000eur. O nuotraukoj kiemas - ten valdzia irengs parkinga for free Gaila jis ne mano, uztraukciau juos visus lygiai per menesi. Kraustytusi lauk is ten. Click image for larger version

Name:	IMG_7904.JPG
Views:	1
Size:	301,8 kB
ID:	1670526

          Comment


            Nesistebėkite, tamsta, daug mūsų piliečių nėra matę užsienio, o jeigu yra, tai tik savo fabrikus, o galvą pakelti ir apžiūrėti anglijų, airijų, vokietijų infrastruktūrą, gyvenimo būdą jėgų nepakako. Jie sunkiai įsivazduoja, kad galima gyventi kitaip.

            Comment


              Sunku ir patikėti, kad yra tiek žmonių šitaip priešiškai nusiteikusių prieš auto parkavimą ant vejos. Tų automobilių su savimi namo gi žmonės nepasiims, už kilometro irgi nebūtinai vietos bus, ypač jei visi nustotų parkuoti ant vejos. Tai ką žmonėms daryti? Viešasis transportas apgailėtinas. Vilniuje į infrastruktūra investuoja, kuri išlaikys nesužalotą veją kai automobilį pastatys, bet ir tai yra blogai? Trūksta supratingumo.

              Comment


                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                Man skaitant to straipsnio komentarus pasidare baisu kad taip zmones galvoja apie automobiliu ribojima...
                O kuo čia stebėtis? Kiekvieną rytą matau kaip Justiniškių g. prie Levo Karsavino mokyklos tėveliai su automobiliais grūdasi į kiemą, kuris užstatytas ir judėjimui yra tik viena juosta. T.y. grūdasi bene 10 ar daugiau minučių, tuo pačiu užkimšdami pusę Justiniškių g. ir sugeneruodami kamšti, vietoje to, kad sustoti kitoje gatvės pusėje pvz. prie "Smėlio arenos" tuščioje aikštelėje ir sau laisvai nesigrūdant nueiti tuos 250 metrų iki darželio ar 100 metrų iki mokyklos.
                Dabar visur reikia privažiuoti prie durų, jeigu prie durų vietos nėra, tai galima "keliais aukštais" užstatyti visus kitus, nes gi REIKIA.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                  Ačiū mere už tai, kad mano sumokėtais mokesčiais įrengi parkavimo vietas tiems, kurie nusispjovę ant taisyklių anksčiau parkuodavo automobilius ant žalios vejos. T.y. tris kartus ačiū, kad skatini žmones pažeidinėti KET. Dabar jeigu prie namų esančią pievą išvažinėsime, išmalsime ir paversime kiemą į "bomžyną", tai sulauksime mero malonės ir jis mums nemokamai įrengs parkingą?

                  Dar būtų labai įdomu išgirsti kada bus apmokestinamas stovėjimas visokiuose tokiuose Vilniaus kiemuose, kurie tvarkomi už visų mokesčių mokėtojų pinigus. Man asmeniškai šiek tiek įgriso pačiam mokėtis ir už parkingo įrengima ir už tolesnę jo priežiūrą ir dar tuo pačiu mokėti mokesčius už kuriuos apdovanojami ir skatinami tie, kurie mažiausiai tvarkosi ir pažeidinėja taisykles.
                  Nu bet, bet... a tai kūr žmanėm parkoci mašina? Tu turbūt mašynos neturi, kad taip kalbi?
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    John, žiūrėk kokią poziciją išsakė komentatorius drulia!
                    "Supratingumo", ple...

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Nu bet, bet... a tai kūr žmanėm parkoci mašina? Tu turbūt mašynos neturi, kad taip kalbi?
                      Ir dar turbūt galvoja, kad žmonės turintys automobilius nemoka mokesčių

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                        O kuo čia stebėtis? Kiekvieną rytą matau kaip Justiniškių g. prie Levo Karsavino mokyklos tėveliai su automobiliais grūdasi į kiemą, kuris užstatytas ir judėjimui yra tik viena juosta. T.y. grūdasi bene 10 ar daugiau minučių, tuo pačiu užkimšdami pusę Justiniškių g. ir sugeneruodami kamšti, vietoje to, kad sustoti kitoje gatvės pusėje pvz. prie "Smėlio arenos" tuščioje aikštelėje ir sau laisvai nesigrūdant nueiti tuos 250 metrų iki darželio ar 100 metrų iki mokyklos.
                        Dabar visur reikia privažiuoti prie durų, jeigu prie durų vietos nėra, tai galima "keliais aukštais" užstatyti visus kitus, nes gi REIKIA.
                        Kaip suprantu cia sarkazmas, bet deje yra daug zmoniu kurie istikruju taip masto.

                        Comment


                          Parašė drulia Rodyti pranešimą
                          Sunku ir patikėti, kad yra tiek žmonių šitaip priešiškai nusiteikusių prieš auto parkavimą ant vejos. Tų automobilių su savimi namo gi žmonės nepasiims, už kilometro irgi nebūtinai vietos bus, ypač jei visi nustotų parkuoti ant vejos. Tai ką žmonėms daryti? Viešasis transportas apgailėtinas. Vilniuje į infrastruktūra investuoja, kuri išlaikys nesužalotą veją kai automobilį pastatys, bet ir tai yra blogai? Trūksta supratingumo.
                          Man tai sunkiau patikėti, kad yra tiek nusispjaunančių į bendrą tvarką ir lipančių kitiems per galvas, kad tik susidarytų sau patogesnę situaciją. Kodėl aš turiu žiūrėti pro langą į išmaltas pievas ir automobiliais užstatytas krepšinio aikšteles? Nusipirkite tą plotą ir darykite ką ten norite. Kol jis yra bendrai priklausantis visai visuomenei, tai laikykites jam numatytos paskirties. Jeigu norite tą pakeisti tai inicijuokite pakeitimus, o ne tiesiog "ai pastatysiu ir px". Supratingumo ir visuomeniškumo trūksta iš tų, kurie stato automobilius kur papuola.
                          Tai kai pirkote automobilį nekilo mintis į galva "Jo juk nepasiimsiu su savimi namo, reikės jį kažkur statyti. Kur tą darysiu"? Jeigu namie į vonią netelpa skalbimo mašina, tai juk neperkate skalbimo mašinos, nestatote laiptų aikštelėje ir ten neskalbiate, nes juk į namus netelpa.
                          Klausiate ką daryti? Atsakymas: nusipirkite dviratį, el. paspirtuką, motorolerį. Šias transporto priemones visada rasite kur legaliai ir tvarkingai pastatyti. Jeigu nežinote kaip jomis naudotis, tai pasikonsultuokite su Kopenhagos ar Amsterdamo gyventojais, pasakys ką daryti. Parodys ir kaip net tris ar keturis vaikus nuvežti dviračiu į darželį

                          O jeigu konkrečiai, tai prašau nurodykite mieste vietą, kurioje čia tokia problema, kad be žalios vejos, net kilometro spinduliu nėra kur pastatyti. Kažkaip galvoju, kad bus galima rasti, bet juk būkime atviri: "koks debilas eis kilometrą, kai jis turi automobilį"

                          Comment


                            Aš tai parkuoju lygiai 1m nuo lango, ir man nieks nepaaiškins, kur man parkuotis.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Nu bet, bet... a tai kūr žmanėm parkoci mašina? Tu turbūt mašynos neturi, kad taip kalbi?
                              Lyg ir turiu. Viena kaip ir garaže stovi, kita požeminiame parkinge. Tik aš čia matyt durnelis esu nes važinėju ekonominės klasės "kibiru", reikėtų parduoti visus garažus ir parkingus, tada išeitų apynaujis XC90 arba TLC ir galėčiau juos nudrėbt kur ant vejos prie laiptinės Tada irgi galėčiau verkt "ą kuuuur statyt?"

                              Parašė MindesAcc
                              Fuck kaip geda toki vaizda matyti...Turi pinigu visokius Volvo ir Jeep pirkti, bet kad nenaikintu aplinkos ir nusipirktu parkavimo vieta tai jau pinigu nebeliko.
                              Taigi tik "vargo p**uokliai" perka parkingus, rimti "judantys bachūrai" dasimeta tuos 5000-6000 ant naujesnio TLC ar XC90, kad galėtų ant kiekvieno gazono kieme ar mieste "užlipti".
                              Paskutinis taisė sleader; 2018.09.17, 18:06.

                              Comment


                                Parašė drulia Rodyti pranešimą
                                Sunku ir patikėti, kad yra tiek žmonių šitaip priešiškai nusiteikusių prieš auto parkavimą ant vejos. Tų automobilių su savimi namo gi žmonės nepasiims, už kilometro irgi nebūtinai vietos bus, ypač jei visi nustotų parkuoti ant vejos. Tai ką žmonėms daryti? Viešasis transportas apgailėtinas. Vilniuje į infrastruktūra investuoja, kuri išlaikys nesužalotą veją kai automobilį pastatys, bet ir tai yra blogai? Trūksta supratingumo.
                                Pirkdami buta zmones pirmiausia apie ka turi susimastyti, tai apie parkavimasi. Nes siai dienai situacija tokia, kad uz senos statybos buta moka po 1000eur uz kvadrata, o del parkingo, pasizvalgo aplinkui, mato daug vejos, nusispjauna ir sako sutalpinsim. Cia iskreiptas mastymas ir musu visu apsileidimas. O jei neturi 1500eur naujam butui su parkingu, tai pirk sena ir mokek bauda po 30 eur, arba pirk mazesnes kvadarturos. Cia jau ne mano problemos, o tavo. Norite buti ir grazus ir protingi, bet taip, deja, nesigauna. Labai geras budas taupyti sau lesas. Tiesiog isminciu banda.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Man tai sunkiau patikėti, kad yra tiek nusispjaunančių į bendrą tvarką ir lipančių kitiems per galvas, kad tik susidarytų sau patogesnę situaciją. Kodėl aš turiu žiūrėti pro langą į išmaltas pievas ir automobiliais užstatytas krepšinio aikšteles? Nusipirkite tą plotą ir darykite ką ten norite. Kol jis yra bendrai priklausantis visai visuomenei, tai laikykites jam numatytos paskirties. Jeigu norite tą pakeisti tai inicijuokite pakeitimus, o ne tiesiog "ai pastatysiu ir px". Supratingumo ir visuomeniškumo trūksta iš tų, kurie stato automobilius kur papuola.
                                  Tai kai pirkote automobilį nekilo mintis į galva "Jo juk nepasiimsiu su savimi namo, reikės jį kažkur statyti. Kur tą darysiu"? Jeigu namie į vonią netelpa skalbimo mašina, tai juk neperkate skalbimo mašinos, nestatote laiptų aikštelėje ir ten neskalbiate, nes juk į namus netelpa.
                                  Klausiate ką daryti? Atsakymas: nusipirkite dviratį, el. paspirtuką, motorolerį. Šias transporto priemones visada rasite kur legaliai ir tvarkingai pastatyti. Jeigu nežinote kaip jomis naudotis, tai pasikonsultuokite su Kopenhagos ar Amsterdamo gyventojais, pasakys ką daryti. Parodys ir kaip net tris ar keturis vaikus nuvežti dviračiu į darželį

                                  O jeigu konkrečiai, tai prašau nurodykite mieste vietą, kurioje čia tokia problema, kad be žalios vejos, net kilometro spinduliu nėra kur pastatyti. Kažkaip galvoju, kad bus galima rasti, bet juk būkime atviri: "koks debilas eis kilometrą, kai jis turi automobilį"
                                  Automobilis daugumai yra ne prabangos prekė, kaip skalbimo mašina, o būtinybė. Žemės sklypo prie senu daugiabučių automobilio statymui nenusipirksi. Yra atveju kai įmanoma turint bendriją, tinkamus kaimynus ir kas be ko laisvą sklypą, bet čia vienetai tokių variantų. Amsterdamą lyginti su Lietuvos infrastruktūra dviračiams yra mažų mažiausia nekorektiška. Paprasčiausiai nesaugu, o ką jau kalbėti apie žiemą? Negi žiemos miegu miegoti? Juk dviračiu neveši vaiko į darželį važiuojamąja kelio dalimi sausio mėnesi per pūgą.

                                  Visi pasiūlymai yra akivaizdžiai paviršutiniški. Jums ir neteks stebėti užstatytų krepšinio aikštelių ir išvažinėtų vejų jei bus daigiau vietų su koriais padaryta. Taip pat jei jau yra toks didelis kiekis žmonių "nusispjaunančių" į viešąją tvarką, tai gal laikas pakeisti tą tvarką? Juk tvarka yra išmislas pačių žmonių jų gyvenimo gerovei pagerinti, bet jei ji daugumai gyvenimą apkartina, tai vadinasi ji neatlieka savo pareigos.

                                  Dėl konkrečios vietos, tai nemanau, kad tai kažką įtakos, nes kaip ir minėjau jeigu jau visi nustotu statyti auto ant vejos, neliktu ir tų kelių akį rėžiančių vietų už kilometro. Aš pats gyvenu Kaune, Šilainiuose, toli gražu ne pats blogiausias rajonas automobilių vietos atžvilgiu, bet net ir čia būna momentu kai tenka automobilį statyti už kelių šimtų metru ar net sukti ratus kol kokia vieta atsilaisvina (pvz. sekmadienio vakaras), nors jau nemažas plotas žalios vejos yra pasisavintas kaip išskirtinai auto statymo aikštelė.

                                  Comment


                                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                    Pirkdami buta zmones pirmiausia apie ka turi susimastyti, tai apie parkavimasi. Nes siai dienai situacija tokia, kad uz senos statybos buta moka po 1000eur uz kvadrata, o del parkingo, pasizvalgo aplinkui, mato daug vejos, nusispjauna ir sako sutalpinsim. Cia iskreiptas mastymas ir musu visu apsileidimas. O jei neturi 1500eur naujam butui su parkingu, tai pirk sena ir mokek bauda po 30 eur, arba pirk mazesnes kvadarturos. Cia jau ne mano problemos, o tavo. Norite buti ir grazus ir protingi, bet taip, deja, nesigauna. Labai geras budas taupyti sau lesas. Tiesiog isminciu banda.
                                    Čia ne žmonių apsileidimas, o savivaldybės. Tiesiog elementarus ir primityvus įstatymų nevykdymas. Parkavimo problemą Vilniuje būtų galima išspręsti literaliai per naktį. Kad ir nuo rytojaus ryto. Apie tai būtų paskelbta FB. Dabar pat (nu tarkim 21:00 val.), kur Šimašas ir Poderskis rimtais snukiais pasakytų, kad jau nuo šio vakaro pradedami bausti visi ne pagal KET priparkavę mašinas visame mieste ir nuo šiol tokia bus nuolatinė tvarka. Prie baudų pridedami mašinų nutempinėjimai su kranu (pasakiškai efektyvi priemonė).

                                    Jau rytoj vakare nelegalių parkuotojų sumažėtų apie 80%. Iki savaitės galo jų neliktų nė vieno visame mieste.

                                    Truputį skaudėtų, truputį gal kiltų paburnojimai iš marozų pusės, bet problemą iš principo galima išspręsti labai greitai ir lengvai.
                                    Paskutinis taisė John; 2018.09.17, 18:23.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Parašė drulia Rodyti pranešimą

                                      Automobilis daugumai yra ne prabangos prekė, kaip skalbimo mašina, o būtinybė. Žemės sklypo prie senu daugiabučių automobilio statymui nenusipirksi. Yra atveju kai įmanoma turint bendriją, tinkamus kaimynus ir kas be ko laisvą sklypą, bet čia vienetai tokių variantų. Amsterdamą lyginti su Lietuvos infrastruktūra dviračiams yra mažų mažiausia nekorektiška. Paprasčiausiai nesaugu, o ką jau kalbėti apie žiemą? Negi žiemos miegu miegoti? Juk dviračiu neveši vaiko į darželį važiuojamąja kelio dalimi sausio mėnesi per pūgą.

                                      Visi pasiūlymai yra akivaizdžiai paviršutiniški. Jums ir neteks stebėti užstatytų krepšinio aikštelių ir išvažinėtų vejų jei bus daigiau vietų su koriais padaryta. Taip pat jei jau yra toks didelis kiekis žmonių "nusispjaunančių" į viešąją tvarką, tai gal laikas pakeisti tą tvarką? Juk tvarka yra išmislas pačių žmonių jų gyvenimo gerovei pagerinti, bet jei ji daugumai gyvenimą apkartina, tai vadinasi ji neatlieka savo pareigos.

                                      Dėl konkrečios vietos, tai nemanau, kad tai kažką įtakos, nes kaip ir minėjau jeigu jau visi nustotu statyti auto ant vejos, neliktu ir tų kelių akį rėžiančių vietų už kilometro. Aš pats gyvenu Kaune, Šilainiuose, toli gražu ne pats blogiausias rajonas automobilių vietos atžvilgiu, bet net ir čia būna momentu kai tenka automobilį statyti už kelių šimtų metru ar net sukti ratus kol kokia vieta atsilaisvina (pvz. sekmadienio vakaras), nors jau nemažas plotas žalios vejos yra pasisavintas kaip išskirtinai auto statymo aikštelė.
                                      Didelė dalis automobilių yra naudojami retai. Nemažai yra išvis apleistų ir nenaudojamų. Čia galėtų pasitarnauti kitas būdas - visuotinis parkavimo apmokestinimas. Nedidelis, bet toks, kad sudarytų kelis Eurus per savaitę. Mažai važinėjantys gautų motyvacijos pagalvoti, kar tikrai jiems reikia mašinos.

                                      Tokiu būdu labai greit atsilaisvintų namažai parkavimo vietų.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė drulia Rodyti pranešimą
                                        Automobilis daugumai yra ne prabangos prekė, kaip skalbimo mašina, o būtinybė.
                                        Žiūriu į nuotrauką šiame pranešime ir matau, kaip daugumai iš šios nuotraukos skalbimo mašina yra prabangos prekė, o automobilis tiesiog būtinybė

                                        Amsterdamą lyginti su Lietuvos infrastruktūra dviračiams yra mažų mažiausia nekorektiška. Paprasčiausiai nesaugu, o ką jau kalbėti apie žiemą? Negi žiemos miegu miegoti? Juk dviračiu neveši vaiko į darželį važiuojamąja kelio dalimi sausio mėnesi per pūgą.
                                        Čia tik pavyzdys, nes buvo klausiama ką daryti. T.y. variantų visada yra. Jeigu vieni variantai tinka mažiau ar netinka, tai gal persikraustyti ten kur yra stovėjimų vietų irgi sprendimo variantas?


                                        Visi pasiūlymai yra akivaizdžiai paviršutiniški. Jums ir neteks stebėti užstatytų krepšinio aikštelių ir išvažinėtų vejų jei bus daigiau vietų su koriais padaryta. Taip pat jei jau yra toks didelis kiekis žmonių "nusispjaunančių" į viešąją tvarką, tai gal laikas pakeisti tą tvarką? Juk tvarka yra išmislas pačių žmonių jų gyvenimo gerovei pagerinti, bet jei ji daugumai gyvenimą apkartina, tai vadinasi ji neatlieka savo pareigos.
                                        Neužkraukite savo problemų kitiems ir nedarykite to visuotine problema ir visos visuomenės klausimu. Ar tikrai nerandantys stovėjimo vietos prie pat laiptinės yra dauguma? Aš imdamas gyventojų ir registruotų automobilių statistikos duomenis ir juos lygindamas, kažkaip niekaip negaliu prieiti išvados, kad nerasti vietos prie pat namo yra daugumos ar visuotinė problema.
                                        Užteks čia bandyti chaliavinti ir visų bendra sąskaita susidaryti išskirtines sąlygas sau. Norite darytis tvarką, tai tvarka darotės iš savo kišenės.

                                        Dėl konkrečios vietos, tai nemanau, kad tai kažką įtakos, nes kaip ir minėjau jeigu jau visi nustotu statyti auto ant vejos, neliktu ir tų kelių akį rėžiančių vietų už kilometro.
                                        Atleiskite, bet iš tokio atsakymo darau išvadą, kad problemos pasistatyti tolėliau nėra, tiesiog reikia apginti poziciją turėti nemokamą vietą prie pat langų.

                                        Aš pats gyvenu Kaune, Šilainiuose, toli gražu ne pats blogiausias rajonas automobilių vietos atžvilgiu, bet net ir čia būna momentu kai tenka automobilį statyti už kelių šimtų metru ar net sukti ratus kol kokia vieta atsilaisvina (pvz. sekmadienio vakaras), nors jau nemažas plotas žalios vejos yra pasisavintas kaip išskirtinai auto statymo aikštelė.
                                        Kaip dažnai tie momentai kartojasi? Kažkam pastatyti už 280-300 metrų yra kasdienybė ir tas kažkas nedaro jokios problemos ir nekelia klausimo "kąąą daryyyyt?".


                                        Comment


                                          Nenoriu užvesti iš naujo diskusijos, kurioje, beje, manau buvo rasti pakankamai geri galimi sprendimų variantai, bet šiek tiek visgi noriu pakomentuoti.

                                          Savo pirmame atsiliepime apie parkavimo situaciją Vilniuje (kuri man labai nepatinka) iškėliau klausimą, kodėl savivaldybė iš kasmetinio gatvių ir infrastruktūros biudžeto (kuris sekantiems metams numatytas berods apie 120 mln. eurų) neatriekti vienkartinį pyrago gabalą ir pakankamai iš esmės neaišspręsti jau gal virš 20 metų besitęsiančią problemą (parkavimo trūkumas, vejų išmalimas etc). Nepamenu kaip skačiavau, bet mano abstrakčiais skaičiavimais tai būtų berods apie 20 mln. eurų.. Man patiko diskusijos dalyvių pastebėjimas, su kuriuo pilnai sutinku, kad tai būtų negerai, nes: 1) visi mokėtų už kitų vietas (per mokesčių panaudojimą), 2) tai būtų automobilizmo skatinimas.

                                          Tai paminėjus, visgi man kirba mintis, - juk gyventojai, kurie gyvena daugiabučiuose, prie kurių parkavimas buvo sprendžiamas pagal to meto standartus, yra niekuo dėti dėl tokios paveldėtos situacijos, kada parkavimo vietų skaičius neatitinka šiuolaikinių reikalavimų (70 kv. m. butui - 1 parkavimo vieta - https://sa.lt/automobiliu-stovejimo-...vimo-ypatumai/ ). Ar nebūtų teisinga visgi iš to paties metinio gatvėms skirto biudžeto skirti lėšų, kad parkavimo vietų skaičius prie daugiabučių, kurie statyti laikantis parkavimo reglamentų, kurie galiojo tarkime 1950 - 1995, būtų pritemtas prie šiuolaikinio reglamento, ir tik tada galutinę atsakomybę perduodant gyventojams spręsti parkavimo klausimą? Juk sovietmečiu statomų daugiabučių rajonuose labai daug kur teritorija yra itin neracionaliai panaudojama - beprasmės pievos / šabakštynai, rekreacinių zonų trūkumas, parkingo trūkumas. Šią situaciją stebiu gan atidžiai jau keli metai ir esu pakankamai nemažai apsvarstęs kaip esamą teritoriją (keliuose kiemuose - apsvarčiau detaliai) sutvarkyti, kad būtų įrengta iš esmės visa paminėta infrastruktūra.

                                          PS.
                                          O atlikus tokius darbus iš tiesų imti griežtų priemonių tvarkantis su aplinkos niokiojimu kai statomi automobiliai ne tam skirtose vietose. Trinkelių 1 kv m su darbais ir medžiagomis šiuo metu kainuoja apie 35 eur, parkavimo vietos išmatavimas 5x2,5=12,5 kv m..

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X