Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Klaipėdos g. gi irgi buvo berods Unipark aikštelė, bet dingo.

    Comment


      Vilniuje startuoja parkavimo vietų dalijimosi platforma „Barking“

      Platforma siūlo „įdarbinti“ 100% neišnaudojamą turtą – laisvas parkavimo vietas. Programėlė veikia panašiu principu, kaip ir kitų dalijimosi paslaugų. Vartotojas susikuria profilį, jam priskiria mobiliojo ir automobilio numerius, taip pat mokėjimo ko ...
      Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...tforma-barking
      Paskutinis taisė digital; 2018.05.31, 14:51.

      Comment


        Lrytas 2018.07.24
        Apmokestintas automobilių stovėjimas vienoje pagrindinių Kauno gatvių
        Miesto savivaldybės taryba antradienį nusprendė apmokestinti automobilių stovėjimą dalyje vienos pagrindinių miesto gatvių – Karaliaus Mindaugo prospekte. Stovėjimas taip pat apmokestintas keliose Žaliakalnio gatvelėse (Leliūnų ir Giedraičių gatvės bei Širvintų ir Molėtų gatvių atkarpos tarp Savanorių prospekto ir Kapsų gatvės).
        Šios gatvės pateks į žaliąją apmokestinimo zoną – už stovėjimą jose bus renkamas 0,30 euro mokestis valandai arba 2,70 euro mokestis visai darbo dienai.

        Už šį sprendimą balsavo 21 tarybos narys, devyni buvo prieš, o šeši susilaikė. Savivaldybės duomenimis, darbo valandomis automobilių užstatymas apmokestinamoje atkarpoje siekia iki 95 procentų. Vairuotojai automobilius ir toliau nemokamai galės statyti prospekto dalyje, einančioje nuo prekybos centro „Akropolis“ iki A. Juozapavičiaus prospekto. Šiame ruože telpa 125 tvarkingai pastatyti automobiliai.

        https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...atviu-7054763/

        Comment


          Visuomenės informavimas apie numatomą multimodalinių kompleksinių aikštelių Antakalnio g. 130 ir Lizdeikos gatvėse projektavimą

          Park & Ride + dviračių nuomos punktas. Berods pirma aikštelė vietoje, kur priemiesčio srautai pasiekia miestą?



          https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

          Comment


            Antakalnio talibanas jau sukilo prieš šitą, nes atseit naikinamas žalias tuščias pievos lopas. Įdomu ar neužlenks

            Comment


              Visuomenės informavimas apie numatomą multimodalinių kompleksinių aikštelių Antakalnio g. 130 ir Lizdeikos gatvėse projektavimą

              https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

              Click image for larger version

Name:	modaline1.png
Views:	1
Size:	350,0 kB
ID:	1656813

              Comment


                Puiku, labai gerai parinkta vieta P&R aikštelei. Šiaip ir visas Antakalnio VT žiedas galėtų būti ja paverstas, tuos kelis ten likusius VT maršrutus reiktų pratęsti iki Plytinės žiedo, ypač troleibusus, ir atsikratyti tos laidų raizgalynės.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Visuomenės informavimas apie numatomą multimodalinių kompleksinių aikštelių Antakalnio g. 130 ir Lizdeikos gatvėse projektavimą


                  https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
                  Vieta P+R aikštelėje tobula ir pats projektas atrodo neblogas.

                  Tačiau vienas dalykas kurio ten trūksta: priemestinių autobusų terminalo.
                  Dabar priemiestiniai autobusai sustodami Nemenčinės plento stotelėje blokuoja pusę stotelęs ir stipriai apsunkina likusio VT eismą.
                  Neseniai ten teko važiuoti troleibusu. Stotelės įvažos pradžioje stovėjo du priemestiniai mikroautobusai, troleibusas juos apvažiavo, tačiau vietos "prisiploti" prie šaligatvio neužteko, taigi troleibusas žmones išleidinėjo ~2m nuo šaligatvio. Taip neturėtų būti.

                  "Terminalas" (stotelė + stoginė) turėtų įtilpti toje vietoje, kur dabar planuojamos 9 vietos neįgaliesiems ir šeimoms ir ypatingų investicijų nereikalauja.

                  Comment


                    Rašyk projektuotojui, gal atsižvelgs.

                    Comment


                      Super, ilgai laukiau šitoj vietoj P+R. Tikiuosi talibanas nesustabdys, o vairuotojai naudosis. Tikiuosi, nepamirš 4G pridėti stojimo Nemenčinės pl. stotelėj.

                      Comment


                        Parašė neamos Rodyti pranešimą
                        Antakalnio talibanas jau sukilo prieš šitą, nes atseit naikinamas žalias tuščias pievos lopas. Įdomu ar neužlenks
                        Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Medžių, beje, numatoma žymiai daugiau negu ten yra dabar.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą

                            Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?
                            Grupė "Antakalniečių bendruomenė" facebook'e.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą

                              Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?

                              https://www.facebook.com/groups/9224...5740790182507/
                              https://www.facebook.com/groups/9224...c_location=ufi

                              Gerai Jums kalbėti, kai šalia negyvenate ir vietoje bene vienintelio likusio žalio ploto negaunate asfalto gabalo ir nereikalingo pastato. Ir taip jau Antakalnio terasos visus išdūrė - vietoje paskutiniame etape turėjusio būti verslo centro palei kelią išdygo net trys gyvenamieji namai
                              Ta vieta iš visų pusių apsupta parkais ir žaliais plotais vien tik 100 metrų atstumu (link VU, link baltarusių universiteto, prie LABAS parko), tai tikrai atrodo, kad tie žmonės iš paralelinės visatos

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?
                                Gal darosi piarą ir paskui bandys eiti ar į savivaldybių, ar į Seimo rinkimus?

                                Comment


                                  Ne, ten teisiog tokia žmonių kompanija, kuriems apgriuves medinukas (ar pvz. buvęs karininkų bendrabutis, kuris jau 10 metų išdaužtais langais) yra geriau nei naujas gražus pastatas (nes bomžai yra geriau, nei normali kaiminystė), uosialapiu klevų naikint negalima (nes "gi gražu"), Antakalnio g. plėsti įrengiant A juostą link miesto negalima (buvo toks projektas - sustabdė nuo Žolyno iki Šilo g., iš vis reikia SIAURINTI Antakalnio g. kad niekas ja nepravažiuotų)

                                  Comment


                                    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                    Ne, ten teisiog tokia žmonių kompanija, kuriems apgriuves medinukas (ar pvz. buvęs karininkų bendrabutis, kuris jau 10 metų išdaužtais langais) yra geriau nei naujas gražus pastatas (nes bomžai yra geriau, nei normali kaiminystė), uosialapiu klevų naikint negalima (nes "gi gražu"), Antakalnio g. plėsti įrengiant A juostą link miesto negalima (buvo toks projektas - sustabdė nuo Žolyno iki Šilo g., iš vis reikia SIAURINTI Antakalnio g. kad niekas ja nepravažiuotų)
                                    Sutinku su tavo atsakymu, isskyrus komentara apie Antakalnio gatve. As gyvenu salia, ir nemanau kad ja reiketu platinti. A juosta turetu buti padaryti is jau egzistuojancios juostos ir tiek.

                                    Comment


                                      Mano nuomone, galėjo bent metru praplatinti nedidinant juostų skaičiaus, nes dabar troleibusui važiuojant pirma juosta mašina jau nebelabai telpa neišlendant į priešpriešinę, ypač ties vingiais. Realiai, taip pat labai praverstų arba kairiųjų posūkių uždraudimas, arba "kišenių" jiems padarymas, bet minima bendruomenė labai džiaugėsi ir tai sustabdžiusi.
                                      Grįžtant prie parkavimo - jie patys mini, kad yra pakankamai vietų visiems parkuoti netoli, bet... ties Žirgo g. 2 namo gyventojai nuolat mašinas palieka po ženklų (pažiūrėkite pranešimų kiekį adresu "Nemenčinės pl. 2), studentai irgi pilna pristato ir tada kai į NFTMC turi sunkvežimis su puspriekabe atvežti skystą azotą - ir nebeišsisukinėja, tenka ieškoti žmonių ir kartais policiją kviesti

                                      Comment


                                        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                        Mano nuomone, galėjo bent metru praplatinti nedidinant juostų skaičiaus, nes dabar troleibusui važiuojant pirma juosta mašina jau nebelabai telpa neišlendant į priešpriešinę, ypač ties vingiais. Realiai, taip pat labai praverstų arba kairiųjų posūkių uždraudimas, arba "kišenių" jiems padarymas, bet minima bendruomenė labai džiaugėsi ir tai sustabdžiusi.
                                        Grįžtant prie parkavimo - jie patys mini, kad yra pakankamai vietų visiems parkuoti netoli, bet... ties Žirgo g. 2 namo gyventojai nuolat mašinas palieka po ženklų (pažiūrėkite pranešimų kiekį adresu "Nemenčinės pl. 2), studentai irgi pilna pristato ir tada kai į NFTMC turi sunkvežimis su puspriekabe atvežti skystą azotą - ir nebeišsisukinėja, tenka ieškoti žmonių ir kartais policiją kviesti
                                        Vietos nelieka, nes net troleibusai nerizikuoja važiuoti palei pat kraštą ir daužytis į lietaus groteles. Tam reiktų įrenginėti bent tas pusiau įleistas į bortą. Tuomet atiduoti pirmą juosta viešąjam, taksi bei elektromobiliams (dabar jau ir hibridams?). Juk skatiname ir ekologiją, ar ne? O tai susisiekimo ministerija jau šika į kelnes, kad elektromobilizmo skatinti nebereikia, vos tik šalyje atsirado per šimtą elektromobilių. O prie to paties žinoma įrengti ir dviračių takus bei parkingus. Čia net pensininkai turėtų tik pritarti tokiems dalykams.

                                        Comment


                                          Antakalnio g. situacija įdomi - jai tarsi ir netinka būti tranzitine gatve dėl tankaus užstatymo istoriniais pastatais ir senais daugiabučių kvartalais, šalia ligoninės, švietimo įstaigos. Gyventojus galima suprasti. Kita vertus rytiniame Neries krante šiai gatvei nelabai yra alternatyvų. Vienoje pusėje Sapieginės kalvos, o kitoje pusėje - Vileišio g. - jau nuspręsta teikti pirmenybę pėstiesiems/dviratininkams.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X