Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tai kaip tamstos nuomone Wytawtai nedaro jokios žalos, taip ir kai kurių kitų nuomone, priparkuotas automobilis nedaro jokios žalos. Elementarus sveikas protas veikia tik kai sutampa su paties point of view? Nustokim vieni kitus badyti pirštais. Vieni sako, tegu savivaldybė pirma įrengia aikšteles. Kiti sako užbauduokim ir tegu pėsti vaikšto. O kai pasiūlai kažką patiems padaryti, tuomet jau tipo ne į temą. Labai sveiko proto diskusijos.
    Sveikas protas sako, kad jeigu miestas atrodo kaip third world skylė, skendėjanti purve ir su išlaužytais šaligatviais dėl sužvėrėjusių auto savininkų, tai reikia predėti įgyvendinti seniai galiojančius ir niekada neatšauktus įstatymus, kurie skirti užtikrinti, kad to nebūtų.

    O šiaip tai wow, sunku patikėti, kad agituoju čia laikytis įstatymų tam, kad Vilnius neatrodytų kaip skylė (t.y. taip, kaip jis atrodo dabar). Aš suprantu, kad yra nusistovėjęs status quo ar net tam tikros panetkės, bet come on, negi taip sunku perlipti per savo plūgišką mentalitetą ir suvokti, kad Lietuvoje jau nebėra baudžavos ir dabar ne 19 amžius?
    Paskutinis taisė John; 2017.04.02, 21:25.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Sveikas protas sako, kad jei KET nesilaikymas yra masinis ir problema parkavimo vietų, aikštelių trūkumas visame mieste, o ne tik pavieniai nekultūringi vairuotojai, reikia savivaldybei ne tūkstančius papildomų baudų išrašinėtojų pasamdyti, kad tik būtų viskas pagal zakoną, o investuoti į infrastruktūros, VT gerinimą ir plėtrą.
      Vėlgi pasikartosiu. Infrastruktūrą tvarkyti reikia. Tačiau netgi bloga infrastruktūra nėra pretekstas leisti įsivešėti betvarkei ir savivalei.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
        Johnas - dvigubų standartų ir sveiko proto taikymo didmeistris Kažkodėl tai nesistebiu Būtų įdomu kaip nors išsiaiškinti, kuriam principui iš dviejų paminėtųjų jis taiko prioritetą kai reikia priparkuoti mašiną?
        Parkuoti mašiną Vilniuje tenka pakankamai dažnai. Bent jau tiek dažnai, kad puikiai žinočiau, kokia prasta yra situacija. Kartais būna sunku, bet, norit tikėkit, norit ne, visada pavyksta tai padaryti legaliai! Gal tai sunku kai kuriems suvokti, bet Vilniuje išties įmanoma legaliai priparkuoti mašiną, net jeigu tai reiškia šiek tiek vargo ir pastangų.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Sveikas protas sako, kad jeigu miestas atrodo kaip third world skylė, skendėjanti purve ir su išlaužytais šaligatviais dėl sužvėrėjusių auto savininkų, tai reikia predėti įgyvendinti seniai galiojančius ir niekada neatšauktus įstatymus, kurie skirti užtikrinti, kad to nebūtų.

          O šiaip tai wow, sunku patikėti, kad agituoju čia laikytis įstatymų tam, kad Vilnius neatrodytų kaip skylė (t.y. taip, kaip jis atrodo dabar).
          Dar sveikesnis protas sako kad reikia pradėt ne nuo masinių maudų, o nuo investicijų į infrastruktūrą. Tam pinigų nėra nes reikia užglaistyt Zuoko skolas. O baudavimas gali lemt kad per kitus savivaldos rinkimus žmonės ims balsuot už kitus. O to nei vienas politikas nenori.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė spirit Rodyti pranešimą
            Dar sveikesnis protas sako kad reikia pradėt ne nuo masinių maudų, o nuo investicijų į infrastruktūrą. Tam pinigų nėra nes reikia užglaistyt Zuoko skolas. O baudavimas gali lemt kad per kitus savivaldos rinkimus žmonės ims balsuot už kitus. O to nei vienas politikas nenori.
            Jeigu pradėti bauduoti iškart po rinkimų ir greitai sutvarkyti parkavimo problemą, iki sekančių rinkimų žmonės viską gali ir pamiršti. O tvarka bus įvesta.

            Comment


              Parašė spirit Rodyti pranešimą
              O baudavimas gali lemt kad per kitus savivaldos rinkimus žmonės ims balsuot už kitus. O to nei vienas politikas nenori.
              Tai jo. Ir ūrėdijų reforma bei kitų valstybės įstaigų efektyvinimas duos panašius rezultatus.

              Šiaip labai liūdina, kad toks mastymas tebeveši netgi sąlyginai šviesios ir intelektualios visuomenės dalies gretose. Bijau, kad problemos niekada nebus išspręstos, jeigu toks požiūris dominuos. Tiesiog visada "atsiras" bent dešimt priežasčių gyventi kiaulidėje.
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Kartais būna sunku, bet, norit tikėkit, norit ne, visada pavyksta tai padaryti legaliai!
                Tai ir vargsti Numeti tačką į kokią vaikų žaidimų aiktštelę ir tiek, gi visi taip daro. Vaikai tegul sėdi namie prie komputerio, nėra ko jiems landžioti į tą lauką. Kam tau mieste veja, jei nori žolės važiuoji į kaimą
                Paskutinis taisė andyour; 2017.04.02, 21:44.

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  Tai ir vargsti Numeti tačką į kokią vaikų žaidimų aiktštelę ir tiek, gi visi taip daro.
                  "O tai kas čia tokio"
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Jeigu pradėti bauduoti iškart po rinkimų ir greitai sutvarkyti parkavimo problemą, iki sekančių rinkimų žmonės viską gali ir pamiršti. O tvarka bus įvesta.
                    Galima būtų bandyt tokį variantą, bet su dabartine valdžia tas jau būtų per vėlu.

                    Parašė John
                    Šiaip labai liūdina, kad toks mastymas tebeveši netgi sąlyginai šviesios ir intelektualios visuomenės dalies gretose. Bijau, kad problemos niekada nebus išspręstos, jeigu toks požiūris dominuos. Tiesiog visada "atsiras" bent dešimt priežasčių gyventi kiaulidėje.
                    Vilties yra. Auga jaunoji karta, kuri mato kaip žmonės parkuojasi užsieniuose ir, turbūt, nori ir pas save tokios tvarkos. Jiems turbūt nebėra tokios reikiamybės parkuotis kuo arčiau savo laiptinės.

                    Aš ir jei savo kieme kartais nerandu vietos (kas būna labai retai), tai parkuojuos gretimuose kiemuose. o jei ten nėra vietos, tai tada parkuojuos prie artimiausio PC.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Parašė spirit Rodyti pranešimą
                      Galima būtų bandyt tokį variantą, bet su dabartine valdžia tas jau būtų per vėlu.
                      Blogas yra tas politikas, kuris galvoja apie savo ateitį. Jis privalo aukotis vardan savo rinkėjų.

                      Comment


                        Pradėt masiškai baust už blogą parkavimą ir taip neva spręst aplinkos darkymo problemą yra tas pats, kas spręst spūsčių problemą visus stovinčius spūstyse baudžiant ("važiuok kitu keliu" - "bet kad visur užkišta"). Baudimas makes sense ten, kur vietos parkuotis yra, bet tos vietos nėra "prie pat įėjimo", bet makes no sense ten, kur 2 kilometrų spinduliu tėra tik kiti užgrūsti kiemai ir nieko daugiau.

                        Masinis baudimas realiai labiausiai pasieks tuos žmones, kurie dirba iki vėlumos, o ne iki 5 pm. Gyvenau Stanevičiaus g., dirbau vakarais-naktimis, grįždavau 1-4 am, sukinėdavau ratus aplink pusė rajono ir galiausiai vis tiek tekdavo statyt belekur "svarbu netrukdytų niekam". Prie to paties, čia skaitėsi, kad gyvenu "geroj vietoj parkingo prasme", nes prie namo buvo dvi aikštelės, kuriose dar būdavo viena kita vieta iki 8 pm, prie kitų namų po 6 vakaro jau pradedama statyt ant žolės, šaligatvių ir kt.

                        Aišku, gaila žalių erdvių, bet baust žmones dėl to, nes iš darbo grįžta vėliau negu visi ir įsivaizduot, kad darai kažkokį gerą darbą yra kvaila. Ne vienoj Vilniaus vietoj parkuojama netvarkingai ne dėl to, nes "sunku šimtą metrų iki laiptinės paeit", bet dėl to, nes jeigu priparkuosi tvarkingai, turėsi eit iki laiptinės 1-2 km, dažnai dar nelabai saugiam rajone. Vėlgi, nekalbu apie atvejus, kai tikrai yra pakankamai vietos in a reasonable distance.

                        Beje, prie to paties, UK yra parkuojama tiek ant žolės, tiek ant šaligatvių ir niekam dėl to galvos nesprogsta. Mes tuo tarpu norim būt labai tvarkingi ir gražūs, bet investuot į tai niekas nenori. O spręst baudom tai, pasikartosiu, tas pats kas spūsčių problemą baudomis spręst.

                        Comment


                          Parašė SkepBrain Rodyti pranešimą
                          Pradėt masiškai baust už blogą parkavimą ir taip neva spręst aplinkos darkymo problemą yra tas pats, kas spręst spūsčių problemą visus stovinčius spūstyse baudžiant ("važiuok kitu keliu" - "bet kad visur užkišta"). Baudimas makes sense ten, kur vietos parkuotis yra, bet tos vietos nėra "prie pat įėjimo", bet makes no sense ten, kur 2 kilometrų spinduliu tėra tik kiti užgrūsti kiemai ir nieko daugiau.

                          Masinis baudimas realiai labiausiai pasieks tuos žmones, kurie dirba iki vėlumos, o ne iki 5 pm. Gyvenau Stanevičiaus g., dirbau vakarais-naktimis, grįždavau 1-4 am, sukinėdavau ratus aplink pusė rajono ir galiausiai vis tiek tekdavo statyt belekur "svarbu netrukdytų niekam". Prie to paties, čia skaitėsi, kad gyvenu "geroj vietoj parkingo prasme", nes prie namo buvo dvi aikštelės, kuriose dar būdavo viena kita vieta iki 8 pm, prie kitų namų po 6 vakaro jau pradedama statyt ant žolės, šaligatvių ir kt.

                          Aišku, gaila žalių erdvių, bet baust žmones dėl to, nes iš darbo grįžta vėliau negu visi ir įsivaizduot, kad darai kažkokį gerą darbą yra kvaila. Ne vienoj Vilniaus vietoj parkuojama netvarkingai ne dėl to, nes "sunku šimtą metrų iki laiptinės paeit", bet dėl to, nes jeigu priparkuosi tvarkingai, turėsi eit iki laiptinės 1-2 km, dažnai dar nelabai saugiam rajone. Vėlgi, nekalbu apie atvejus, kai tikrai yra pakankamai vietos in a reasonable distance.

                          Beje, prie to paties, UK yra parkuojama tiek ant žolės, tiek ant šaligatvių ir niekam dėl to galvos nesprogsta. Mes tuo tarpu norim būt labai tvarkingi ir gražūs, bet investuot į tai niekas nenori. O spręst baudom tai, pasikartosiu, tas pats kas spūsčių problemą baudomis spręst.
                          Taip, reikia ne baudomis, o mokesčiais už automobilį (parkavimą) tai spręsti. Tiesiog jei neišeina plėsti infrastruktūros, reikia optimizuoti (šiuo atveju - mažinti) vartotojų skaičių. Kol kas vartotojų yra per daug, nes automobilio turėjimas mieste per pigiai kainuoja.
                          Ilgainiui ši problema linkusi "spręstis" savaime, nes kažką gal užknis ieškoti vietos ant vejos ar šaligatvio, kitas tiesiog pasiskaičiuos ar tikrai verta turėti automobilį lyginant su alternatyvomis, trečias ryšis persikelti gyventi arčiau darbo, bet mokestinės iniciatyvos galėtų tuos procesus paspartinti, jei tik būtų politinės drąsos.
                          Paskutinis taisė vėkas; 2017.04.03, 00:36.

                          Comment


                            Spėju, kad parkavimo problema yra pirmuosiuose sovietiniuose daugiabučiuose, ten kur daug butukų viena name arba tiesiog sovietų nenumatytos aikštelės, kap kažkas sakė skirtos tik spec transportui. Šeimos dažnai vengia tokių butų. Tendencija, kad ten pasilieka pensininkai ir nuomojasi jaunimas, ta grupė kuri neturi mažų vaikų, bei automobilių. Tai gal problema nėra tokia visuotina, užtektų kokią veją ar žaidimų aikštelę paversti stovėjimo vieta.

                            Comment


                              Parašė andyour Rodyti pranešimą
                              Spėju, kad parkavimo problema yra pirmuosiuose sovietiniuose daugiabučiuose, ten kur daug butukų viena name arba tiesiog sovietų nenumatytos aikštelės, kap kažkas sakė skirtos tik spec transportui. Šeimos dažnai vengia tokių butų. Tendencija, kad ten pasilieka pensininkai ir nuomojasi jaunimas, ta grupė kuri neturi mažų vaikų, bei automobilių. Tai gal problema nėra tokia visuotina, užtektų kokią veją ar žaidimų aikštelę paversti stovėjimo vieta.
                              Problema yra visuotinė, net prie pačių naujausių daugiabučių.
                              Pasižiūrėkite, kas dedasi tiek Lazdynuose, tiek Fabijoniškėse ir net prie naujų "kartonkių".
                              Prie "chruščiovkių" ji iš ties ne tiek aštri dėl jūsų paminėtų priežasčių.
                              Senesniuose rajonuose verkiant reikia daugiaaukščių parkingų.
                              Beveik visos buvusios stovėjimo aikštelės panaikintos ir užstatytos.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Problema yra visuotinė, net prie pačių naujausių daugiabučių.
                                Pasižiūrėkite, kas dedasi tiek Lazdynuose, tiek Fabijoniškėse ir net prie naujų "kartonkių".
                                Prie "chruščiovkių" ji iš ties ne tiek aštri dėl jūsų paminėtų priežasčių.
                                Senesniuose rajonuose verkiant reikia daugiaaukščių parkingų.
                                Beveik visos buvusios stovėjimo aikštelės panaikintos ir užstatytos.
                                Niekas ten brangių daugiaaukščių aikštelių nestatys. Beveik visur užtektų elementariai padaryti paprastų aikštelių vietoje pievų, kurių ten dabar per daug, va kaip pvz. čia tose pačiose fabijoniškėse padaryta ir išspręsta parkavimo problema bent viename kieme:

                                https://www.google.lt/maps/@54.72599...!7i6144!8i3072

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Niekas ten brangių daugiaaukščių aikštelių nestatys. Beveik visur užtektų elementariai padaryti paprastų aikštelių vietoje pievų, kurių ten dabar per daug, va kaip pvz. čia tose pačiose fabijoniškėse padaryta ir išspręsta parkavimo problema bent viename kieme:

                                  https://www.google.lt/maps/@54.72599...!7i6144!8i3072
                                  Įdomu, kaip tai įforminta ir kieno lėšomis. Kaip tik už keliasdešimties metrų gyvena pažįstama ir kankinasi šiuo klausimu.

                                  Mums savivaldybė Lazdynuose nedavė leidimo plėsti parkavimo aikštelės, bet Grigiškėse leido (ten aikštelės fiziškai nebuvo 120 butų namui). Viskas savo sąskaita, aišku.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Įdomu, kaip tai įforminta ir kieno lėšomis. Kaip tik už keliasdešimties metrų gyvena pažįstama ir kankinasi šiuo klausimu.

                                    Mums savivaldybė Lazdynuose nedavė leidimo plėsti parkavimo aikštelės, bet Grigiškėse leido (ten aikštelės fiziškai nebuvo 120 butų namui). Viskas savo sąskaita, aišku.
                                    Padaryta savivaldybės lėšomis, ten aplink visa žemė priklauso pačiai savivaldybei, tai ir biurokratinių kliūčių nebuvo.

                                    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...iai-221-688407
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.03, 10:31.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Padaryta savivaldybės lėšomis, ten aplink visa žemė priklauso pačiai savivaldybei, tai ir biurokratinių kliūčių nebuvo.

                                      http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...iai-221-688407
                                      Keista, Lazdynuose vienas iš pagrindinių savivaldybės argumentų buvo tas, kad "žemė ne jūsų", todėl detaliojo plano keisti (ar tai būtina nežinau) negalime net inicijuoti.

                                      Vienu žodžiu, visiškai identiškose situacijose savivaldybė elgiasi skirtingai.

                                      KIek suprantu pateiktas pavyzdys yra daugiau išimtis nei taisyklė.
                                      Paskutinis taisė Sula; 2017.04.03, 10:42.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Keista, Lazdynuose vienas iš pagrindinių savivaldybės argumentų buvo tas, kad "žemė ne jūsų", todėl detaliojo plano keisti (ar tai būtina nežinau) negalime net inicijuoti.

                                        Vienu žodžiu, visiškai identiškose situacijose savivaldybė elgiasi skirtingai.
                                        Logiška, tik kam jūs būtinai savo lėšomis norit tą parkingą daryti? Paprašykit, kad savivaldybė įrengtų pati kaip fabijoniškėse, nebent norit ko nors mandresnio, nes ten tai net asfalto nėra, tik grūzas.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.03, 10:45.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Logiška, tik kam jūs būtinai savo lėšomis norit tą parkingą daryti? Paprašykit, kad savivaldybė įrengtų pati kaip fabijoniškėse, nebent norit ko nors mandresnio, nes ten tai net asfalto nėra, tik grūzas.
                                          Teko girdėt istoriją kai nuomojausi Fabuose butą, nežinau kiek tame tiesos yra, kad prieš n metų (prie Imbraso turbūt) vieno daugiabučio žmonės labai norėjo prasiplėst aikštelę savo lėšomis. Prie parkingo aikštelės yra "žaidimų aikštelė" (du armatūros stulpai įkalti ir asfaltas, niekas ten nežaidžia, pilna stiklų, mėgsta pagert "vietiniai" prie jos - žodžiu žaidimų erdvė "ant popieriaus"), į kurią būtų galima plėst parkingo aikštelę (iš esmės užtektų bortelius nuimt ir paasfaltuot ~10 kv. m.). Iš savivaldybės atsakymas buvo, kad aikštelės rengt negalima, nes nėra kur plėst ar pan. - "vaikų žaidimų aikštelė" trukdo (turiu dar pridėt, kad aplink laukai vieni, vietos sočiai net nekabinant "žaidimų aikštelės"). Tada nusprendė žmonės kreiptis, kad savivaldybė tegu bent sutvarko tą "žaidimų aikštelę", nes dabar ji yra tiesiog nesutvarkytas asfalto plotas, atsakymas - "ne, nėr pinigų". Žodžiu nesąmonės, rinkit baudas ir neverkit.

                                          Dabar gal situacija pasikeitus (bent jau Šimašius skelbiasi, kad galima prašyt savivaldybės praplėst ir pasidalint išlaidas 50/50). Šiaip manau idealiausias variantas visiems būtų matant, kad kažkur yra pastoviai darkoma aplinka, praplėst aikštelę savivaldybės lėšomis ir tiesiog rinkt rinkliavas (proto ribose) už parkavimą iš gyventojų kol bus padengtos įrengimo išlaidos. Ir tą daryt priverstinai, kad tie, kurie nuomoja butus, neužrauktų projekto (kas amžinai vyksta su laiptinių remontais, renovacijomis...).

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X