Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Net nežinau kur dėt ar į "k18b" biuro Vilniuje projekto temą, ar vis tik čia. Tikėkimės šis BMW draugelis į statybvietę neįlėks ir pamatų nesugriaus:
    Click image for larger version

Name:	20190322_161043.jpg
Views:	1
Size:	212,1 kB
ID:	1717737

    Click image for larger version

Name:	20190322_161003.jpg
Views:	1
Size:	211,3 kB
ID:	1717738

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      lrytas.lt 2019.04.24
      Pakeista tvarka palietė pačius silpniausius – ligoninė automobiliu tapo nepasiekiama
      Žemo žurnalistinio lygio straipsnis - lryto stiliukas. Taksi automobiliai kviečiami telefonu (naujiena kaime?). Vaikiškai klausiama: o jeigu nepatinka ligoniams miesto transportas? Tai gal meras limuziną atsiųsti gali, jei jau nepatinka, gal pats meras nunešti turi iki ligoninės durų? Aikštelę daugiaaukštę reikėjo pastatyti ant ligoninės stogo, kad neįgalusis galėtų tiesiai liftu nusileisti į reikiamą kabinetą ar palatą?

      Aišku, kad A juosta logiškas sprendimas, nes kam tuomet reikėjo statyti daugiaaukštę stovėjimo aikštelę? Beje ir anksčiau parkingas buvo mokamas. Tipo dabar verkia, nes moka, bet reik eiti toliau. O šiaip kelias skirtas važiuoti, o ne parkuotis (čia po 30 metų chaoso Vilniuje tai priimama kaip didelė naujiena). Dabar kelius jau net ne mašinoms atiduoda, o autobusams. Irgi naujiena senovinio mąstymo mieste. A juostoje kas stovi, tuos bauduos, bus brangiau nei porą eurų aikštelėje sumokėti. O šiaip paverks ir praeis. Taksistai bankrutuos, ligoniai numirs. Nepatinka schema? Tai keiskite schemą, čia Romas labai kritikavo schemą. Yra savivaldybė, yra ministerijos atsakingos, tai ten reik ir nukreipt pasiūlymus. Schemos tobulinamos, bet parkingas išlieka daugiaaukštis.

      Comment


        Parašė Maduk Rodyti pranešimą
        Taksi automobiliai kviečiami telefonu (naujiena kaime?)
        O kur taksi sustot legaliai paimt keleivį Santariškėse? A juostoje, stotelės įvažoje ar įvažiavime į ligoninės teritoriją prie šlagbaumo?

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          O kur taksi sustot legaliai paimt keleivį Santariškėse? A juostoje, stotelės įvažoje ar įvažiavime į ligoninės teritoriją prie šlagbaumo?
          Nuvažiuos į parkavimo aikštelę (kokią nors mokamą), pastovės ir paims iš ten keleivį, kuris iki ten ateis. Arba, blogiausiu atveju, autobuso stotelėje, kol nėra autobuso. Matyt, buvo argumentų, kodėl Taksi automobiliai trukdo ir juos kažkur kitur perkėlė. Visgi svarbiau yra autobusas, talpinantis dešimtis keleivių, nei taksi talpinantis maks ~4 keleivius, nors naudosis turbūt tik 1. 1 mašina - 1 parkavimo vieta - 1 keleivis-ligonis. Transportas turi judėti ir pervežti kuo daugiau žmonių, tokia A juostos idėja. Parkavimo idėja stovėti aikštelėje, ne gatvėje. Gatves idėja - leisti vykti eismui ja.

          Comment


            Parašė Maduk Rodyti pranešimą

            Nuvažiuos į parkavimo aikštelę (kokią nors mokamą), pastovės ir paims iš ten keleivį, kuris iki ten ateis. Arba, blogiausiu atveju, autobuso stotelėje, kol nėra autobuso. Matyt, buvo argumentų, kodėl Taksi automobiliai trukdo ir juos kažkur kitur perkėlė. Visgi svarbiau yra autobusas, talpinantis dešimtis keleivių, nei taksi talpinantis maks ~4 keleivius, nors naudosis turbūt tik 1. 1 mašina - 1 parkavimo vieta - 1 keleivis-ligonis. Transportas turi judėti ir pervežti kuo daugiau žmonių, tokia A juostos idėja. Parkavimo idėja stovėti aikštelėje, ne gatvėje. Gatves idėja - leisti vykti eismui ja.
            Siūlau nuvažiuot į Santariškes ir pasižiūrėt kaip artimiausi parkingai su eilutėmis į juos atrodo piko metu. Po to paklausinėti ligonių ką jie mano apie poros šimtų metrų pasivaikščiojimą iki taksi aikštelės. O transporto priemonei stovėti autobuso stotelėje, net kol nėra autobuso, yra nelegalu. Be to, kol sunkiau vaikštantis žmogus įsės į taksi, atvažiuos ir autobusas.

            Tiem patiem autobuso keleiviam neretai yra naudingiau jei keli sunkūs ligoniai naudosis kitokiu transportu. Ir šiaip ligoninė paskutinė vieta kur turėtų būti kvestionuojama šiokia tokia galimybė į privatumą ir komfortą.

            Taksi idėja ir yra judėti, o ne stovėti. Bet dabar negali nei stovėti, nei judėti - tik kabėti ore

            Comment


              Parašė Maduk Rodyti pranešimą

              Žemo žurnalistinio lygio straipsnis - lryto stiliukas. Taksi automobiliai kviečiami telefonu (naujiena kaime?). Vaikiškai klausiama: o jeigu nepatinka ligoniams miesto transportas? Tai gal meras limuziną atsiųsti gali, jei jau nepatinka, gal pats meras nunešti turi iki ligoninės durų? Aikštelę daugiaaukštę reikėjo pastatyti ant ligoninės stogo, kad neįgalusis galėtų tiesiai liftu nusileisti į reikiamą kabinetą ar palatą?
              Atsakykite, Jūs fiziškai neįgalų ligonį buvote vežęs į Santariškes?
              Neįgalieji iš viso trukdo gyventi normaliems žmonėms.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Atsakykite, Jūs fiziškai neįgalų ligonį buvote vežęs į Santariškes?
                Neįgalieji iš viso trukdo gyventi normaliems žmonėms.
                Neteisinu parkavimo tvarkos. Noriu tik pastebėti, kad vežant neįgaliąjį su pažymėjimu, galite parkuoti neįgaliesiems skirtose vietose. Kurių, kiek žinau, ten ne panaikino .
                ​​​​​​

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Siūlau nuvažiuot į Santariškes ir pasižiūrėt kaip artimiausi parkingai su eilutėmis į juos atrodo piko metu. Po to paklausinėti ligonių ką jie mano apie poros šimtų metrų pasivaikščiojimą iki taksi aikštelės. O transporto priemonei stovėti autobuso stotelėje, net kol nėra autobuso, yra nelegalu. Be to, kol sunkiau vaikštantis žmogus įsės į taksi, atvažiuos ir autobusas.

                  Tiem patiem autobuso keleiviam neretai yra naudingiau jei keli sunkūs ligoniai naudosis kitokiu transportu. Ir šiaip ligoninė paskutinė vieta kur turėtų būti kvestionuojama šiokia tokia galimybė į privatumą ir komfortą.

                  Taksi idėja ir yra judėti, o ne stovėti. Bet dabar negali nei stovėti, nei judėti - tik kabėti ore
                  "Piko metu" ten visada būdavo užstatytos visos šalikelės ir surasti parkavimo vietos arčiau nei šalia vaikų skyriaus korpuso žemės aikštelės neįmanoma. Kartais tekdavo parkuoti ir už autobuso žiedo. Visi tie kurie stovėjo stovėjo šalikelėje tiesiog spjaudavo į draudžiančius ženklus.
                  Paskutinis taisė AudriusV; 2019.04.26, 07:30.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Atsakykite, Jūs fiziškai neįgalų ligonį buvote vežęs į Santariškes?
                    Neįgalieji iš viso trukdo gyventi normaliems žmonėms.
                    Aš esu vežęs ne neįgalų, bet labai sunkiai vaikštantį žmogų. Paprašai ligoninės parkingo sargo, įleidžia į aikštelę, privažiuoti bene prie pat durų. Bet sutinku, kad su aiškiu tvarkos žymėjimu yra problemų.

                    Comment


                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                      "Piko metu" ten visada būdavo užstatytos visos šalikelės ir surasti parkavimo vietos arčiau nei šalia vaikų skyriaus korpuso žemės aikštelės neįmanoma. Kartais tekdavo parkuoti ir už autobuso žiedo. Visi tie kurie stovėjo stovėjo šalikelėje tiesiog spjaudavo į draudžiančius ženklus.
                      Puikiai tai žinau. Žmogus aiškino, kad taksi gali pasinaudoti tomis aikštelėmis. Tai sakau tegu pasižiūri kaip realybėje atrodytų tas jo pasiūlymas.

                      Comment


                        Karoliniškėse prie Gerbutavičiaus ir Asanavičiūtės gatvių sankryžos mačiau gyventojai renka parašus dėl parkavimo vietų legalizavimo, tik nepaklausiau palei kuria gatvę. Turbur kaip ir Pašilaičiuose Medeinos gatvėje, kur irgi renkami parašai, kad leistų parkuoti mašinas įstrižai palei gatvę. Ten kažkas pradėjo skųsti, kad taip statomi automobiliai, nori legalizuoti.

                        Comment


                          kaip lietuviška - jeigu nėra kito varianto, tai įteisina blogį.

                          Comment


                            Kas blogai jei neišnaudojamose plačiose gatvėse padaro parkavimą? Ar ten VT stringa kamščiuose ir reikia A juostų? Kadanors darys rekonstrukciją - kur jau bus legalus parkavimas padarys normalias vizualiai atskirtas parkavimo vietas kaip Žvejų gatvėje.

                            Aišku reikia tikėtis, kad bus ne įstrižas, o lygiagretus parkavimas.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Aš esu vežęs ne neįgalų, bet labai sunkiai vaikštantį žmogų. Paprašai ligoninės parkingo sargo, įleidžia į aikštelę, privažiuoti bene prie pat durų. Bet sutinku, kad su aiškiu tvarkos žymėjimu yra problemų.
                              Prie onkologijos klinikos įleidžia be problemų, arba net neuždaro. Prie pagrindinio korpuso amžinos problemos. Ir vis vieną normaliai nepadaryta nuo sovietmečio laikų, nėra vežimėlių, ligonio nėra kur žmogiškai laikinai palikti, kol perstatysi automobilį. Arba mes kažko nežinom.

                              Comment


                                Asmeniškai man Europos parkingas yra vienas nepatogiausių Vilniuje, visada užknisdavo kilt per tuos siaurus užpildytus lygius, ieškot vietos, o paskui dar taip pat leistis iš 6 lygio... Moteris su BMW sutaupė laiko:


                                Click image for larger version

Name:	4ea94463518f.jpg
Views:	1
Size:	153,2 kB
ID:	1717922

                                Click image for larger version

Name:	081903fae8e6.jpg
Views:	1
Size:	137,9 kB
ID:	1717923

                                Click image for larger version

Name:	cec46f0d1396.jpg
Views:	1
Size:	82,0 kB
ID:	1717924

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                  Asmeniškai man Europos parkingas yra vienas nepatogiausių Vilniuje, visada užknisdavo kilt per tuos siaurus užpildytus lygius, ieškot vietos, o paskui dar taip pat leistis iš 6 lygio... Moteris su BMW sutaupė laiko:
                                  O kokiam nors Ozo parkinge patogu važinėti ratais kvadratais su n besikertančių srautų? Man asmeniškai geriausias Panoramos parkingas, bet Europos irgi nėra blogas, kyli kol randi vietą, nereikia blaškytis per kiekvieną aukštą kaip Oze.
                                  Čia tiesiog moteris gavo per daug galingą automobilį, su kokiu litriniu nebūtų išskridus net sumaišius pedalus.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    O kokiam nors Ozo parkinge patogu važinėti ratais kvadratais su n besikertančių srautų?
                                    Čia tiesiog moteris gavo per daug galingą automobilį, su kokiu litriniu nebūtų išskridus net sumaišius pedalus.
                                    Taip, žymiai patogiau, nes Oze yra daugiau įvažiavimų, mažiau lygių, įvažiavimas į juos yra žymiai patogesnis ir kad nusileist iš viršutinio lygio nereikia pervažiuot per visus lygius skersai ir išilgai.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Prie onkologijos klinikos įleidžia be problemų, arba net neuždaro. Prie pagrindinio korpuso amžinos problemos. Ir vis vieną normaliai nepadaryta nuo sovietmečio laikų, nėra vežimėlių, ligonio nėra kur žmogiškai laikinai palikti, kol perstatysi automobilį.
                                      Geriausias variantas yra - atvažiuoji (į išsikirta 100m atkarpa), išlaipini invalidą/pensininką/ir t.t., jis eina į klinikas, tu važiuoji prie Jeruzalės IKI ir lauki skambučio. Viskas OK, visi patenkinti,

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Atsakykite, Jūs fiziškai neįgalų ligonį buvote vežęs į Santariškes?
                                        Neįgalieji iš viso trukdo gyventi normaliems žmonėms.
                                        Neteko, neįgalieji gali būti išleidžiami spec. sustojimo aikštelėse, kur parkingas būtų trumpalaikis iki 15 min trukmės, viršijus limitą mašina būtų nutempiama. Neįgalieji turi kovoti dėl savo teisių, bet nereik iš to daryti kažkokios super problemos. Esmė tokia, kad kiekviena smulkmena gali būti taisoma ir manau bus ištaisyta, bet visokie propagandiniai straipsniai kertą per pačią sistemos esmę - blogai daugiaaukštė aikštelė, gera - sena tvarka (betvarkė) ir statymas bet kur ir bet kaip. Logiška, kad pradžioje ten bus problemų Santariškių g., per 30 metų chaoso įvesti tvarką prireiks ne 1 mėnesio, bet gal net 1 metų.

                                        O piktybinis nenoras naudotis stovėjimo aikštele puikiai iliustruoja Pilaitės, Šeškinės, Karoliniškių realią tikėtiną situaciją, kai mikrorajone atsirastų analogiška aikštelė. Ten irgi visiems staiga būtų nepatogu, per toli, per brangu ir t.t. Valstybė (mes visi) sukišo daug pinigų į aikšteles ne tam, kad kažkas jomis nesinaudotų iš principo. Todėl akivaizdu, kad statyti tokias pat aikšteles, jas plėsti mikrorajonuose iš esmės tampa beprasmiška, nes kiekvienas nori parkingo po savo daugiabučio langu ir tik nemokamo. Socializmo virusas miršta berods trečioje kartoje?

                                        Comment


                                          Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                                          Neteko, neįgalieji gali būti išleidžiami spec. sustojimo aikštelėse, kur parkingas būtų trumpalaikis iki 15 min trukmės, viršijus limitą mašina būtų nutempiama.
                                          Jei taip būtų, nebūtų ir didelės dalies pasipiktinimo bei žiūrėjimo pro pirštus į laužančius taisykles. Tik "neįgalieji" turėtų būti traktuojami plačiąja prasme - t.y. bilekoks ligonis gali būti išleidžiamas/paimamas toje trumpo sustojimo aikštelėje.

                                          Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                                          Valstybė (mes visi) sukišo daug pinigų į aikšteles ne tam, kad kažkas jomis nesinaudotų iš principo. Todėl akivaizdu, kad statyti tokias pat aikšteles, jas plėsti mikrorajonuose iš esmės tampa beprasmiška, nes kiekvienas nori parkingo po savo daugiabučio langu ir tik nemokamo. Socializmo virusas miršta berods trečioje kartoje?
                                          Pataisyk jei klystu, bet man rodos Unipark aikšteles pastatė savo lėšomis ir mainais į tai kažkiek metų pasiims pajamas už jas. Čia kaip tik geras pavyzdys kaip privatus kapitalas po truputi verčia savivaldybę įvesdinėti tvarką. Nes savivaldybė pati noro neturėjo n metų.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X