Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedis
    replied
    Pilaitė, Gilužio ežeras. Įrengė lieptą ir mini aikštutę. Rezultatas:


    Click image for larger version

Name:	20200617_213255.jpg
Views:	159
Size:	132,2 kB
ID:	1809508

    "Kur parkoci"

    Click image for larger version

Name:	5172020213211.jpg
Views:	167
Size:	229,7 kB
ID:	1809509

    "Kaip išvažoci"

    Click image for larger version

Name:	5172020213155.jpg
Views:	166
Size:	254,2 kB
ID:	1809510

    Komentuoti:


  • Maduk
    replied


    kelių policininkai retai ima kyšius ne dėl pasikeitusio mąstymo, bet tiesiog iš jų atėmė greičio matuoklius ir neliko tokios papildomo uždarbio priemonės. Esmė - sąlygos.

    Jei politikai (valdžia) tinkamai parenka sąlygas, pvz. Senamiestis žalia zona ir įvažiavimas mokamas, tranzitas mokamas. Parkavimas mokamas. Kad apvažiuotų ir nelystų į centrinę zoną. Mąstymas pasikeistų greit kertant per kišenę. Pats savaime jis nesikeis.

    Ribotas plotas ir per didelis kiekis automobilių sufleruoja ribojimų įvedimą.

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai tuomet iš esmės nieko nesikeis. Kol nebus kažkokių esminių technologinių proveržių susisiekimo srityje.
    Aš manau, kad svarbiausia yra ne technologinis proveržis, o pasikeitusio mąstymo proveržis.
    Palyginkime, kaip pasikeitė nusikalstamumo mažėjimo proveržis per 20 metų. Tai įvyko ne dėl technologijų. Kodėl sumažėjo kyšius imančių kelių policininkų? Dėl pasikeitusių technologijų, ar dėl pasikeitusio mąstymo?

    Pasikeis mastymas ir parkavimo srityje. Senamiestyje daugiauaukščių parkavimo aikštelių tikrai neprireiks. Technologijos, žinoma, padėtų, bet ne jos yra svarbiausia. Galiu lažintis, kad po 10 metų net patys karščiausi šio forumo automobilistai važiuos į Senamiestį ne nuosavu automobiliu - ir jiems tai patiks!

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Manau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.
    Čia tik su salyga kad visi laikysis KET ir statys tik mokamose aikštelėse, taigi iškarto galima nurašyti kaip nerealistinį scenarijų.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.
    Nors visokių krizių gali būti ateityje, nemanau kad per ateinančius 10 metų mes taip nusigyvensime. Na nebent trečias pasaulinis karas praisdėtų.
    Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.05.22, 07:32. Priežastis: Formatavimas

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

    Automobiliai niekur nedings, bet jie bus ženkliai mažiau naudojami maršrutais namai-darbas bei namai-senamiestis.
    Tai tuomet iš esmės nieko nesikeis. Kol nebus kažkokių esminių technologinių proveržių susisiekimo srityje.

    Beje, o kokio velnio į patį senamiestį važiuoti? Nebent tai sutampa su darbu ar namais.

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O ten kam?
    Ta prasme, jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.
    Automobiliai niekur nedings, bet jie bus ženkliai mažiau naudojami maršrutais namai-darbas bei namai-senamiestis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Manau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.

    Aišku, jeigu brangus parkavimas jums bus įkandamas (ir tuo pačiu neįkandamas kitiems, jog apskritai pavyktų rasti laisvą vietą), tuomet gal niekas per daug ir nepasikeis, bet mes juk visada diskutuojam ne apie individualius atvejus, bet apie tai su kuo susidurs dauguma.
    Abejoju ar ateinančių 10m pokyčiai labai skirsis nuo praėjusiųjų 10m. Gyventojų imant pagal oficialius savivaldybės duomenis prieaugis minimalus. Imant nuo 2000 išvis gyventojų sumažėję. Automobilių taip, padaugėjo, bet vargu ar didės tokia pat progresija, nes kas norėjo, tas jau automobilizavosi. Dėl naujų stovėjimo aikštelių - prieš 10m uniparko rodos nebūdavo. Sumažėjo neoficialių vietų, bet tuo pačiu atsiranda finansinis interesas. Jei parkavimas ryškiai brangs - finansinis interesas statyti aikšteles tik padidės.

    Santariškės geras pavyzdys kaip verslas tvarko parkavimą kai tam yra politinė valia.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
    Vat kur tikrai reikėtų daugiaaukščių stovėjimo aikštelių tai Fabijoniškėse, Pašilaičiuose, Šeškinėje.
    O ten kam?
    Ta prasme, jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    themanual po 10m atsiras kiekybiškai naujas VT, kuris bus labai patogus, dažnai važiuojantis ir vežantis greitai iš visų nutolusių taškų?
    Manau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.

    Aišku, jeigu brangus parkavimas jums bus įkandamas (ir tuo pačiu neįkandamas kitiems, jog apskritai pavyktų rasti laisvą vietą), tuomet gal niekas per daug ir nepasikeis, bet mes juk visada diskutuojam ne apie individualius atvejus, bet apie tai su kuo susidurs dauguma.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Jei bendrija nuspręs atidaryti atrakcionų parką Zimbabvėj - visi turės mestis ? Bendrija gali spręsti tai kas susiję su namu, bendru gyventojų turtu. Bet negali nuspręsti ir priversti mokėti už tai kas nepriklauso bendrijai (namo gyventojams). Jei pradėsi kabinetis kad nesamonę dėl ZImbabvės parašiau - paaiškinu - kažkur yra riba kur bendrija gali priimti sprendimus, ir kur jau nebe. Kur tavo nuomone ta riba ? Kaip suprantu tau atrodo kad bendrija gali priversti gyventojus mokėti už aikštelės valstybinėje žemėje asfalatavimą ? Kiek metrų nuo namo ? Neribotai ? Jei ribotai - kaip apibrėžiama riba ? ypač jei kiemas yra kelių namų bendras ? ir t.t.

    Ir priminsiu kalbam apie konkretų pavyzdi, nepradėk pasakot nesusijusiu pavyzdziu apie tai kad bendrija gali gausitvarkyti sklypo formalumus ir panašiai. Žinau kad gali,bet čia kalba buvo ne apie tokį atvejį.
    O kodėl tu galvoji, kad bendruja negali statyti atrakcijono zimbabėje? Jei dauguma gyventojų tam pritaria tai gali statyti ir mokės visi.

    O kokios aištelės atstumų ribos galime imti kad ir savivladybės projektą kuris padengia 50% lėšų. Jei padengia, vadinasi pakankamai arti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    themanual po 10m atsiras kiekybiškai naujas VT, kuris bus labai patogus, dažnai važiuojantis ir vežantis greitai iš visų nutolusių taškų?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
    Nereikia jokių daugiaaukščių aikštelių Senamiestyje ar jo prieigose. Po 10 metų pati mintis važiuoti į Senamiestį nuosavu automobiliu atrodys labai neįprasta. Jei tos aikštelės būtų pastatytos, badytumėme jas pirštais kaip "gūdžių automobilizmo laikų" atminimą. Vat kur tikrai reikėtų daugiaaukščių stovėjimo aikštelių tai Fabijoniškėse, Pašilaičiuose, Šeškinėje.
    Daugiaaukščių aikštelių nereikia niekur, nei senamiestyje, nei už jo ribų, užtat reikia požeminių, ir ne pačiame senamiestyje, o šalia jo, kad patogu būtų į senamiestį ateiti pėsčiomis.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kodėl turėtų taip nutikti?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kodėl turėtų taip nutikti?

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Nereikia jokių daugiaaukščių aikštelių Senamiestyje ar jo prieigose. Po 10 metų pati mintis važiuoti į Senamiestį nuosavu automobiliu atrodys labai neįprasta. Jei tos aikštelės būtų pastatytos, badytumėme jas pirštais kaip "gūdžių automobilizmo laikų" atminimą. Vat kur tikrai reikėtų daugiaaukščių stovėjimo aikštelių tai Fabijoniškėse, Pašilaičiuose, Šeškinėje.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Galima ir nacionalizuot betono centrą ir jo vietoje pastatyti. Arba kalėjimą iškelt. Bet taip jau gavosi, kad Tymo turgus yra vienas nedaugelio tinkamų variantų tose vietose.
    Man vis dar keista, jog rekonstruojant Lukiškių aikštę po ja nebuvo įrengtas parkingas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Taip, prisiparkuoti toliau ir pasivaikščioti. O dabar pažiūrėkite į žemėlapį kur yra senamiestis ir kur yra Tymo turgus.
    Galima ir nacionalizuot betono centrą ir jo vietoje pastatyti. Arba kalėjimą iškelt. Bet taip jau gavosi, kad Tymo turgus yra vienas nedaugelio tinkamų variantų tose vietose.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Kur būtų galima pastatyti didelį (mokamą) parkingą yra stoties prieigos (ar ant stoties stogo ar daugiaaukštis vietoje kokios dabartinės autobusų stoties, ją perkeliant kitur. Jis būtų ir pakankamai arti Senamiesčio (kad būtų galima atvažiuoti iš kokios Pilaitės ir nueiti į Senamiestį), tiek pakankamai toli, kad nedarkytų vaizdo.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Klausimas kiek tos kritinės masės liktų jei išnyktų antžeminis parkavimas senamiestyje ir neatsirastų jam pakaitalų. Jau dabar Tymo turgaus apylinkės geru oru rudenį/pavasarį būna biški laukiniai vakarai. Ar kažkaip senamiestyje iš veidų atskiri kas atvažiavo autobusu, o kas numetė mašiną prie Tymo ar Operhauso?

    Pasiūlymas dėl padorių parkingų prieigose ir yra sugebantiems judėt be mašinos - prisiparkuok toliau ir pasivaikščiot.
    Taip, prisiparkuoti toliau ir pasivaikščioti. O dabar pažiūrėkite į žemėlapį kur yra senamiestis ir kur yra Tymo turgus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Na tai karkasas toms aikštelėms yra:

    Principe, dar prašosi aikštelė kur nors šalia Pylimo/Basanavičiaus sankryžos, bet ten visiškai nėra vietos. Kaip alternatyvą, galima padaryti požeminę aikštelę po Cvirkos skveru, kol tas dar nepradėtas rekonstruoti.
    Buvo kalbų apie Naugarduko/Pylimo sankryžos skverą

    Komentuoti:

Working...
X