Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilaitis
    replied
    Taigi yra jau požeminė aikštelė po Kudirkos aikšte ir mažai žinoma daugiaaukštė aikštelė Tilto gatvėje, negi mažai? Geriau būtų tuos pinigus skirti aikštelei kur nors prie MO muziejaus (nebūtinai prie pat jo, bet pvz. po skveru šalia Naugarduko/Pylimo sankryžos).
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.02.21, 00:45.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Nusivilimas yra tas, kad atsisakoma požeminės aikštelės, kuri galėjo tapti pagrindine miesto parkavimo vieta centre. Ja pasinaudojus, būtų galima panaikinti labai daug antžeminio parkingo aplinkiniuose kvartaluose. Jei neturi pinigų, negi sunku viešosios privašiosios partnerystės modeliu pasinaudoti....

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Operos ir baleto teatras iki 2028-ųjų planuoja turėti naują priestatą

    „Dabar pasirinkta kita strategija. Nutarta nestatyti požeminio parkingo, bus tiesiog statomas priestatas. Yra patvirtintas investicinis projektas, ruošiami tolimesni veiksmai (...). Bendra apimtis yra iki 20 mln. investicijos iki 2028 metų“, – sakė J.Sakalauskas.

    Anot jo, viena sutartis su Viešųjų investicijų plėtros agentūra jau sudaryta, pagal ją numatyta už 2 mln. eurų atnaujinti esamą pastatą.

    Priestatas, pasak jo, galėtų būti 3–5 tūkst. kv. metrų ploto, ne didesnis nei keturių aukštų, jame būtų įrengta kamerinė salė repeticijoms su orkestru, įrengiant visą scenografiją, kurią vėliau būtų galima lengvai transportuoti į didžiąją salę.
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/kultura/naujien...1458964?copied

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Apie šią sistemą jau buvo identiškas straipsnis. Čia yra turbūt pirmas variantas lietuvoje kuomet taip reikia suvedinėti ir kai tik pastatė ten reikėdavo eiti greitai nes kol nueisi iki aparato jau gali ateiti tikrintojas (poto matyt nusibodo tai nebemačiau tikrinant). Šiaip yra labai durnas variantas, daug geriau kur aikštelėse numerius nuskaito aparatas, kaip yra visur kitur. Čia matyt todėl kad nebūtų kas pasistato čia bet eina į sporto klubą 3 aukšte, mat tai buvo populiarus variantas prieš LIDL įsirengiant.

    P.S. Tame lidle nebuvau ir aparato neieškojau, tai nežinau kaip sunku jį surasti, bet vien tai kad reikia jo ieškoti ir įvedinėti iškart laikyčiau nepriimtinu dalyku ir rinkčiausi kitą parduotuvę.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Ta prasme susimokėjimas už stovėjimą automobilių aikštelėje yra „galvosūkis“? M'key...
    Jei susidūrus pirmą kartą nėra iš karto aišku ir reikia skaityti navigacijas - tuomet galvosūkis.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Ta prasme susimokėjimas už stovėjimą automobilių aikštelėje yra „galvosūkis“? M'key...
    Mokejimas parduotuves aiksteleje? Aha, neturiu noro eit ir suvedinet savo numeri. Tegul pasistato slagbauma.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

    Tegul lidlas sprendzia galvosukius, jei susigalvojo savo sistema
    Ta prasme susimokėjimas už stovėjimą automobilių aikštelėje yra „galvosūkis“? M'key...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Problema tame, kad sistema nauja ir neįprasta.
    Tikrai ne nauja - apie ją prieš kelis metus buvo rašyta ir delfiuose, ir mūsų forume.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Taigi tiesiog mokama aikštelė, stovi tai nurodantis ženklas pagal KET, negi lietuviai tokie išlepinti nemokamo parkavimo kad net nepažįsta tokių ženklų gaunasi, kad statotės nesusimokėjęs mokamoje aikštelėje, tai turbūt tik laiko klausimas kuomet maxima gaus naują klientą
    Taigi 60 min. ar kiek ten nemokamai, kaip ir daugumoje aikštelių prie krautuvių pora h būna nemokamos, mokėti reikia tik jei užsibūni ilgiau. Tas žmogus kaip suprantu užsibuvo ilgiau, todėl ir teko mokėti.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Taigi tiesiog mokama aikštelė, stovi tai nurodantis ženklas pagal KET, negi lietuviai tokie išlepinti nemokamo parkavimo kad net nepažįsta tokių ženklų gaunasi, kad statotės nesusimokėjęs mokamoje aikštelėje, tai turbūt tik laiko klausimas kuomet maxima gaus naują klientą
    Tegul lidlas sprendzia galvosukius, jei susigalvojo savo sistema

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    Nesu nei karto nieko suvedinejes ir nemaciau, kad kas nors prie lidlo kazka suvedinetu. Man paciam ta tvarka mistine ir neaiski ir net neturiu jokio noro ja dometis. Jei gauciau bauda, ko gero pradeciau vaziuoti i netoliese esancias maxima ar rimi, kurios sugeba pasistatyti slagbaumus.
    Taigi tiesiog mokama aikštelė, stovi tai nurodantis ženklas pagal KET, negi lietuviai tokie išlepinti nemokamo parkavimo kad net nepažįsta tokių ženklų gaunasi, kad statotės nesusimokėjęs mokamoje aikštelėje, tai turbūt tik laiko klausimas kuomet maxima gaus naują klientą

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Nesu nei karto nieko suvedinejes ir nemaciau, kad kas nors prie lidlo kazka suvedinetu. Man paciam ta tvarka mistine ir neaiski ir net neturiu jokio noro ja dometis. Jei gauciau bauda, ko gero pradeciau vaziuoti i netoliese esancias maxima ar rimi, kurios sugeba pasistatyti slagbaumus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Problema tame, kad sistema nauja ir neįprasta. O dažnas Vilnietis pratęs, kad visokie ribojimai, jei neužkalta lentomis, yra fignia ir nereikia kreipti dėmesio. Gi ir kitose gyvenimo sferose linkę laikytis įpročių, o ne skaityti juodu ant balto.
    Tiesa, ženklų skaitymas ir paisymas nėra dažno lietuvio vairuotojo įprotis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Antraštė iš esmės yra klaidinanti. Dėdulei kažkoks kognityvinis disonansas. Iš vienos pusės dėdulė sako, kad sunku rasti kažkokį aparatą, bet tada pats sako, kad viskas labai aišku ir tiesiog reikia sekti ženklus
    O šiaip tai galiu patvirtinti, kad ten viskas labai aišku. Parkavimas yra mokamas ir apie tai informuoja kelio ženklai. Tiesiog Lidl savo pirkėjams suteikia privilegiją nemokamai parkuotis 60 minučių ir apie tai irgi informuoja tiek kelio ženklai, tiek papildomi informaciniai užrašai. Žodžiu labai šleivas straipsnis su istorija apie visiškai nieką.
    Problema tame, kad sistema nauja ir neįprasta. O dažnas Vilnietis pratęs, kad visokie ribojimai, jei neužkalta lentomis (neįrengtas šlagbaumas), yra fignia ir nereikia kreipti dėmesio. Gi ir kitose gyvenimo sferose linkę laikytis įpročių, o ne skaityti juodu ant balto.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2021.02.16, 10:23.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Antraštė iš esmės yra klaidinanti. Dėdulei kažkoks kognityvinis disonansas. Iš vienos pusės dėdulė sako, kad sunku rasti kažkokį aparatą, bet tada pats sako, kad viskas labai aišku ir tiesiog reikia sekti ženklus
    O šiaip tai galiu patvirtinti, kad ten viskas labai aišku. Parkavimas yra mokamas ir apie tai informuoja kelio ženklai. Tiesiog Lidl savo pirkėjams suteikia privilegiją nemokamai parkuotis 60 minučių ir apie tai irgi informuoja tiek kelio ženklai, tiek papildomi informaciniai užrašai. Žodžiu labai šleivas straipsnis su istorija apie visiškai nieką.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2021.02.16
    LIDL automobilių aikštelėje stovėjimas turėjo būti nemokamas, bet pinigus nuskaitė
    Jeigu nori nemokėti, turi „kažkaip specialiai eiti ir įvedinėti kažkur pačiame LIDL kodą“.
    Vilnietis tikina, kad apie šią sistemą nėra pateikiama pakankamai informacijos, todėl „daug kas net nežino, kad „Unipark“ pasiima pinigus.

    Minėtą aikštelę administruojančios įmonės „Unipark“ vykdomoji direktorė Eglė Šimkevičienė (...) „Taip, norint nemokėti už parkavimą šios parduotuvės aikštelėje, reikia susivesti automobilio valstybinį numerį parduotuvėje esančiame terminale."

    https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...te-221-1452510

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė SuperPants Rodyti pranešimą

    Tubūt visi jau išmaišę visa Europa ir keliaujant su masina parkuojasi tam skirtam parkinge kuris gali būti daugiaaukštis, požeminis arba gražiai įrengtas normalus parkingas, nebūtinai kažkoks asfalto laukas kaip Varmalovo reportažuose iš Rusijos. Važiuojant link miesto centro kabo ženklai su nuorodom ir laisvom vietom į masinu parkingus ir tai nėra kažkoks blogis. Problema kyla kai ju visiškai nėra ir žmonės pradeda parkuotis bele kur.
    Tu maišai priežastį su pasekmėmis. Žmonės statosi automobilius ant vejos ar šaligatvio ne todėl, kad nėra aikštelių kur statyti. Atvirkščiai, aikštelių nėra todėl, kad žmonės gali be jokių problemų statyti ant vejos ir šaligatvių. Daugiaukštėms aikštelės paprasčiausiai nėra jokios paklausos - tiesiog pastatai mašiną ant šaligatvio ar vejos nemokamai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė SuperPants Rodyti pranešimą
    Parkingai masinom visada bus asfalto/betono laukai, bet esu matęs Vokietijoj, Prancūzijoj ir kitur gana gražiai atrodančių prieš ~30 metu įrengtų parkingu su suaugusiais medžiais, krūmais, pavesiu. Bet kokiu atveju tai yra būtina miestui infrastruktūra kol važinėjam su masinom
    Vokietijoj, ir panašiose civilizacijos paliestose šalyse, parkingai paprastai būna po žeme arba daugiaaukščiai, neišsiskiriantys iš aplinkos ir, be abejo, mokami. Aišku, nedideli antžeminiai parkingai yra normalu visur, bet 2000 vietų yra labai didelis plotas. Palyginimui, Vilniaus Akropolio parkingas yra 3000. Tai čia jau sulyginamo dydžio asfalto laukas, kas iš esmės yra miesto audinio niokojimas. Juo labiau, kad Ąžuolynas nėra net miesto periferija, o pakankamai arti centro esanti vieta.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Kadangi jau visą stadioną nugriovė, tai galima buvo ir požeminį garažą pastatyti.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiap ten tiktų daugiaaukštė, kokiu 3aukštų daug žemės neužimanti aikštelė su atitinkamu apželdinimu ir “paslėpimu” gamtoje, kokias tenka matyt vakruose. Jei tiesiog išasfaltuoti ar iškloti trinkelėmis sklypą, tai taip, būtų žiauru.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2021.01.30, 17:24.

    Komentuoti:

Working...
X