Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    pradėjo temą Parkavimas. Infrastruktūra

    Parkavimas. Infrastruktūra

    Dvi nuomonės.

    Viena nuomonė
    Pasikeitę parkavimo vietų įrengimo reikalavimai - postūmis į priekį
    2007-02-14
    Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos (LNTPA) raginami valdžios atstovai pagaliau ėmėsi spręsti vieną aktualiausių investuotojams - parkavimo vietų daugiabučiuose problemą. Nekilnojamojo turto vystytojų įsitikinimu, nauji reikalavimai automobilių vietoms įrengti yra kur kas racionalesni, nors liko ir neišspręstų klausimų.
    Iki šiol investuotojai statinio sklypo ribose savo lėšomis turėdavo įrengti 1,2 automobilio stovėjimo vietos kiekvienam gyvenamajam butui. Pavyzdžiui, šimto butų namui tekdavo šimtas dvidešimt automobilių stovėjimo vietų. Daugiabučių namų gyventojai taupumo sumetimais nupirkavo tik maždaug 50 – 70 % įrengtų vietų. Kiekviena tokia neparduota stovėjimo vieta įšaldydavo 25 – is tūkstančius litų.
    "Neparduotos parkavimo vietos daugiabučiuose didindavo nekilnojamojo turto vystytojų kaštus. Tai neišvengiamai turėjo įtakos ir gyvenamojo būsto kainoms. Ilgai laukti normatyvų pakeitimai nėra visai tai, ko tikėjomės, bet jie šiek tiek sumažina spaudimą tiek investuotojams, tiek pirkėjams", – sakė LNTPA valdybos narys, AB "Hanner" valdybos pirmininkas Arvydas Avulis.
    Pagal pasikeitusį reikalavimą, statytojai namo teritorijoje galės kiekvienam butui pastatyti po vieną parkavimo vietą. Likusią dalį (0,2), suderinus su savivaldybių tarybomis, papildomai bus galima įrengti už statinio žemės sklypo ribų, pavyzdžiui, gatvių ribose. Tačiau, anot verslininkų, toks sprendimas vis dar palieka nemažai spragų: tvarka nėra iki galo reglamentuota, taip savivaldybėse sudaromos sąlygos ne visada skaidriai veiklai.
    "Tai yra savotiškas palengvinimas statytojams. Problemų dėl vietos parkavimui įrengti ne statinių sklypuose, mano nuomone, neturėtų kilti", – tikino Aplinkos ministerijos, Statybos ir būsto departamento, Projektavimo normavimo sk. vedėjas Dangyras Žukauskas.
    http://www.lietuvosnt.lt/index.php/p.../articleid/558

    Po 6 mėnesių
    Būstų statytojai norėtų mažiau vietų automobiliams
    Evaldas Utyra, www.DELFI.lt
    2007 rugpjūčio mėn. 23 d. 16:00

    Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacija (LNTPA) prašo Aplinkos ministerijos (AM) sumažinti reikalavimus automobilių stovėjimo aikštelių įrengimui prie gyvenamųjų namų. Investuotojai vietoje dabar reikalaujamų atskirų aikštelių kiekvienam namui siūlosi statyti daugiaaukščius garažus visam kvartalui...
    http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=14158496

    ---------------------------------------------------------

    Kita nuomonė
    Sutaupę ekonominės klasės butui, ieško pinigų ir automobilio vietai kieme

    Rasa Lukaitytė, www.DELFI.lt
    2007 rugpjūčio mėn. 25 d. 00:04

    Ekonominės klasės būsto statytojai parengė savo pirkėjams naujovę – prie daugiabučio įrengia tik mokamas automobilio stovėjimo aikšteles, nepalikdami erdvės svečių automobiliams. Vartotojų asociacijas piktina toks verslininkų elgesys, nes žmonėms nepaliekama jokių galimybių rinktis, o nekilnojamojo turto specialistai pripažįsta, kad automobilių statymo vietą reikės spręsti „kūrybiškai“, nes šių butų pirkėjas yra ypač jautrus kainai..."
    Daugiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14173484
    Paskutinis taisė Romas; 2007.08.25, 09:53.

  • spekas
    replied
    Katik radau tokią nuotrauką. O tai mūrinės tvoros visos arba bent didesnės jos dalies negriaus? Jei negriaus, - gal žinot priežastis?

    Click image for larger version

Name:	76676501_744198305985747_7534654208180486144_o.jpg
Views:	1
Size:	349,2 kB
ID:	1762938

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Hmm. Matyt sumaišiau su kita vieta. Kaltas.
    Na, ta prasme ten visada buvo ženklas "Sustoti draudžiama". Tiesa, tas ženklas neimašydavo žmonėms įsijungus avarinį palikti ten mašiną. Nes nu jei pavyzdžiui labai reikia. Arba skubi. Arba tu trumpam, tik pusvalandžiui.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Ne, ten niekada nebuvo parkavimo vietų. Buvo tik platus šaligatvis.
    Hmm. Matyt sumaišiau su kita vieta. Kaltas.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Ar tikrai naujai? Ten ir ankščiau buvo parkavimo vietos. Nors aišku geriau ten būtų pakišti parkavimą po aikšte kaip daroma vakaruose.


    Ne, ten niekada nebuvo parkavimo vietų. Buvo tik platus šaligatvis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Naujai tvarkomuose Prisikėlimo aikštės prieigose įrengtos kelios naujos parkavimo vietos. Prie savivaldybės ir katedros iki minimumo (apie 1,5 metro) buvo susiaurinti šaligatviai, ir jų sąskaita įrengtos papildomos 17 vietų. Dabar centrinėje, reprezentacinėje miesto širdyje vietoj vaizdų į katedrą - ryškiausią renesansinio manierizmo architektūros kūrinį ir miesto Savivaldybę dabar galima grožėtis priparkuotais surūdijusiais pasatais.
    Ar tikrai naujai? Ten ir ankščiau buvo parkavimo vietos. Nors aišku geriau ten būtų pakišti parkavimą po aikšte kaip daroma vakaruose.



    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Dabar įdomu ką padarys su ŠMC kiemu, pagal plotą kartu su automobilių aikštele jis beveik toks pat kaip šalia esantis skveras (kuris būna gana tuščias), tad nemanau kad prie pat reikia dar vienos tokios didelės viešos erdvės. Aišku labai mažai tikėtina (greičiausiai net nerealu su visai paveldo naciais, medžiafilais, žolycė-man'ais ir kitais guglais) bet norėtųsi, kad tą sklypą parduotų, kokybiškai užstatytų, o pinigai būtų skirti ŠMC transformacijai iš Senamiestį darkančio siaubūno į kažką padoraus...

    Parašyk čia: https://www.facebook.com/vilniusjuda...44201175985460

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Taip, iš tiesų, dabar ten yra nenaudojamo asfalto klodai, kuriuos reikia panaudoti, bei neišnaudotos atsivėrusios žaliosios erdvės, bet pirmas žingsnis teigiama linkme padarytas.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Gerai kad tvoros nebėr. O bet tačiau ar tie vazonai-blūdai tokie ir liks su kapinių vienasezoninemis našlaitėlėmis?
    Gsl ką paskui sugalvos, o dabar visiems puikiai aišku, kam jie ten. Geriau jau neišvaizdūs vazonai nei geldų priparkuota.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    ...

    Gerai kad tvoros nebėr. O bet tačiau ar tie vazonai-blūdai tokie ir liks su kapinių vienasezoninemis našlaitėlėmis?

    Komentuoti:


  • shimon
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Dabar įdomu ką padarys su ŠMC kiemu, pagal plotą kartu su automobilių aikštele jis beveik toks pat kaip šalia esantis skveras (kuris būna gana tuščias), tad nemanau kad prie pat reikia dar vienos tokios didelės viešos erdvės. Aišku labai mažai tikėtina (greičiausiai net nerealu su visai paveldo naciais, medžiafilais, žolycė-man'ais ir kitais guglais) bet norėtųsi, kad tą sklypą parduotų, kokybiškai užstatytų, o pinigai būtų skirti ŠMC transformacijai iš Senamiestį darkančio siaubūno į kažką padoraus...
    Pagal bendrą planą ten numatytas užstatymas.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Dabar įdomu ką padarys su ŠMC kiemu, pagal plotą kartu su automobilių aikštele jis beveik toks pat kaip šalia esantis skveras (kuris būna gana tuščias), tad nemanau kad prie pat reikia dar vienos tokios didelės viešos erdvės. Aišku labai mažai tikėtina (greičiausiai net nerealu su visai paveldo naciais, medžiafilais, žolycė-man'ais ir kitais guglais) bet norėtųsi, kad tą sklypą parduotų, kokybiškai užstatytų, o pinigai būtų skirti ŠMC transformacijai iš Senamiestį darkančio siaubūno į kažką padoraus...


    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Opa, vau, Pagaliau! Net ir tą betoninę šlykščią tvorą išgriovė ir atvėrė želdynus bendram naudojimui? Eisiu gert (aš negeriantis alko jei ką).

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Vilnius, su visom savo problemom, bet visgi eina teisingesne kryptimi:



    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Naujai tvarkomuose Prisikėlimo aikštės prieigose įrengtos kelios naujos parkavimo vietos. Prie savivaldybės ir katedros iki minimumo (apie 1,5 metro) buvo susiaurinti šaligatviai, ir jų sąskaita įrengtos papildomos 17 vietų. Dabar centrinėje, reprezentacinėje miesto širdyje vietoj vaizdų į katedrą - ryškiausią renesansinio manierizmo architektūros kūrinį ir miesto Savivaldybę dabar galima grožėtis priparkuotais surūdijusiais pasatais.

    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1
Size:	242,7 kB
ID:	1761715

    Click image for larger version

Name:	IMG_20191112_101323.jpg
Views:	1
Size:	423,4 kB
ID:	1761716

    Click image for larger version

Name:	IMG_20191112_101401.jpg
Views:	1
Size:	409,2 kB
ID:	1761717

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Naugarduko gatvė taps saugesnė labiausiai pažeidžiamiems eismo dalyviams – dėl pokyčių mažės automobilių greitis. Šioje gatvėje bus galima tvarkingiau statyti automobilius – automobilių stovėjimo vietos bus įrengtos toliau nuo gatvės krašto.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	126,1 kB
ID:	1761601
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	49,3 kB
ID:	1761602


    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	2019-11-07-2.jpg
Views:	1
Size:	180,7 kB
ID:	1760689
    No wonder kad seimūnai nori išsaugoti šitą vietą, čia juk saugotinas Vilniaus automobilizmo paveldas. Savotiškos automobilių Rumšiškės.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Paveldosaugininkai mane sudegins ant laužo, bet aš manau reiktų tiesiog išasfaltuoti dviračių takus Gedimino pr, būtų ženklas, kad Vilnius iš tiesų tampa draugišku dviratininkams.
    Aš bandžiau įtikinti ką tik galėjau, kad raudoni asfalto takai vaizdo tikrai nesugadintų, o patogumo duotų didelio. Ir labai norint su paveldosauga susitarti tikrai galima būtų. Bet racionalaus mastymo nelabai yra, net čia forume iš karto einama į emocijas.

    Žada perkloti takus tomis pačiomis juodo bazalto trinkelėmis, nes net šviesių neleido daryt.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Buvo galima pakloti granitines plokštes, kaip senai daro civilizacijoj. Pas mus su kraštutinumais vis...
    Plokštės irgi būtų geriau, bet aš nematau tragedijos tokiame vaizde:

    Pas mus didesnis Čeliabinskas žmonių galvose. Man nemalonu, kai ištisai užsafaltuoja tikrame senamiestyje grįstas gatves, o Gedimino pr trinkelių visa senovė dirbtina.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Stato dėl snackbarų nes gi stuleplius pastatyti daug geriau nei migracijos politiką sutvarkyti. Bet manau padės ir nuo parkuotojų, nes dažnai tenka matyti furgoniukus atvežančius prekes ir bandančius ant šaligatvio parkuotis.

    Komentuoti:

Working...
X