Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    pradėjo temą Parkavimas. Infrastruktūra

    Parkavimas. Infrastruktūra

    Dvi nuomonės.

    Viena nuomonė
    Pasikeitę parkavimo vietų įrengimo reikalavimai - postūmis į priekį
    2007-02-14
    Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos (LNTPA) raginami valdžios atstovai pagaliau ėmėsi spręsti vieną aktualiausių investuotojams - parkavimo vietų daugiabučiuose problemą. Nekilnojamojo turto vystytojų įsitikinimu, nauji reikalavimai automobilių vietoms įrengti yra kur kas racionalesni, nors liko ir neišspręstų klausimų.
    Iki šiol investuotojai statinio sklypo ribose savo lėšomis turėdavo įrengti 1,2 automobilio stovėjimo vietos kiekvienam gyvenamajam butui. Pavyzdžiui, šimto butų namui tekdavo šimtas dvidešimt automobilių stovėjimo vietų. Daugiabučių namų gyventojai taupumo sumetimais nupirkavo tik maždaug 50 – 70 % įrengtų vietų. Kiekviena tokia neparduota stovėjimo vieta įšaldydavo 25 – is tūkstančius litų.
    "Neparduotos parkavimo vietos daugiabučiuose didindavo nekilnojamojo turto vystytojų kaštus. Tai neišvengiamai turėjo įtakos ir gyvenamojo būsto kainoms. Ilgai laukti normatyvų pakeitimai nėra visai tai, ko tikėjomės, bet jie šiek tiek sumažina spaudimą tiek investuotojams, tiek pirkėjams", – sakė LNTPA valdybos narys, AB "Hanner" valdybos pirmininkas Arvydas Avulis.
    Pagal pasikeitusį reikalavimą, statytojai namo teritorijoje galės kiekvienam butui pastatyti po vieną parkavimo vietą. Likusią dalį (0,2), suderinus su savivaldybių tarybomis, papildomai bus galima įrengti už statinio žemės sklypo ribų, pavyzdžiui, gatvių ribose. Tačiau, anot verslininkų, toks sprendimas vis dar palieka nemažai spragų: tvarka nėra iki galo reglamentuota, taip savivaldybėse sudaromos sąlygos ne visada skaidriai veiklai.
    "Tai yra savotiškas palengvinimas statytojams. Problemų dėl vietos parkavimui įrengti ne statinių sklypuose, mano nuomone, neturėtų kilti", – tikino Aplinkos ministerijos, Statybos ir būsto departamento, Projektavimo normavimo sk. vedėjas Dangyras Žukauskas.
    http://www.lietuvosnt.lt/index.php/p.../articleid/558

    Po 6 mėnesių
    Būstų statytojai norėtų mažiau vietų automobiliams
    Evaldas Utyra, www.DELFI.lt
    2007 rugpjūčio mėn. 23 d. 16:00

    Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacija (LNTPA) prašo Aplinkos ministerijos (AM) sumažinti reikalavimus automobilių stovėjimo aikštelių įrengimui prie gyvenamųjų namų. Investuotojai vietoje dabar reikalaujamų atskirų aikštelių kiekvienam namui siūlosi statyti daugiaaukščius garažus visam kvartalui...
    http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=14158496

    ---------------------------------------------------------

    Kita nuomonė
    Sutaupę ekonominės klasės butui, ieško pinigų ir automobilio vietai kieme

    Rasa Lukaitytė, www.DELFI.lt
    2007 rugpjūčio mėn. 25 d. 00:04

    Ekonominės klasės būsto statytojai parengė savo pirkėjams naujovę – prie daugiabučio įrengia tik mokamas automobilio stovėjimo aikšteles, nepalikdami erdvės svečių automobiliams. Vartotojų asociacijas piktina toks verslininkų elgesys, nes žmonėms nepaliekama jokių galimybių rinktis, o nekilnojamojo turto specialistai pripažįsta, kad automobilių statymo vietą reikės spręsti „kūrybiškai“, nes šių butų pirkėjas yra ypač jautrus kainai..."
    Daugiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14173484
    Paskutinis taisė Romas; 2007.08.25, 08:53.

  • Zygis
    replied
    32 zona tai tokia nebloga. Gali net patogiai iki ofiso nuvažiuot

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Kiekviena iš spalvų suskirstyta į smulkesnes sunumeruotas teritorijas. Leidimas išduodamas vienai konkrečiai teritorijai pagal gyvenamosios vietos adresą. Galima rinktis iš teritorijos, kurioje deklaruota gyvenamoji vieta arba gretimų zonų (pvz. jeigu namas stovi ant ribos ir tau patogiau statyti gretimoje teritorijoje).

    Zonų žemėlapį galima rasti čia:
    https://www.parking.lt/lt/2/30/123

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Galioja tam tikroj zonoj, kurią kažkas apibrėžia, bet nevisam mieste tavo minėtoj geltonojoje zonoj. Pvz Žvėryno gyventojams galima statyti bet kurioje rajono gatvėje.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    O jei gyveni geltonoje zonoje, po to kai isigyji leidima, jis galioja pvz kazkur vienoj gatvej,ar gali nemokamai parkuotis visoje geltonoje zonoje?

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Na tai tokiems tegul imone ir isperka menesini parkavima. Dabar landa apgaudinejimui.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Ne visi asmeniniais tikslais vairuoja nuosavą automobilį, kita vertus tokiais atvejais galima būtų prašyti dokumentų, pagrindžiančių panaudos teisę.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Eiliniai smagumynai, paruosti kompetetingu specialistu VMS na bet sioks toks verslo planas - pardavineji leidimus, per menesi bent koki 70 eur pasidarysi, metus ~800 eur. Vistiek pinigas

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Vilniuje nereikia būti savininku. Mašina gali "kabot" ant ko tik nori.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Automobilis turi būti registruotas gyvenamąją vietą deklaravusio asmens vardu, tad sumokėti nepakaks, dar reikia ir sutikimo deklaruoti gyvenamąją vietą atitinkamoje "zonoje". Iš to būsto savininkui kyla tam tikrų rizikų, kurias irgi reikės "kompensuoti".
    Irgi taip galvojau. Bet is tos pacios diskusijos:

    Click image for larger version

Name:	99B6185E-FCBC-414E-BF40-3626F0B84766.jpeg
Views:	1
Size:	322,7 kB
ID:	1755268

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Tokius bajerius reikia viešinti su vardais ir taginti atitinkamas institucijas.
    Automobilis turi būti registruotas gyvenamąją vietą deklaravusio asmens vardu, tad sumokėti nepakaks, dar reikia ir sutikimo deklaruoti gyvenamąją vietą atitinkamoje "zonoje". Iš to būsto savininkui kyla tam tikrų rizikų, kurias irgi reikės "kompensuoti".

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    O tokie bajeriai paeina Vilniuje?
    Tokius bajerius reikia viešinti su vardais ir taginti atitinkamas institucijas.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    O tokie bajeriai paeina Vilniuje?

    Click image for larger version

Name:	D4600AEC-440E-49C6-9F30-0C0D9CD958A8.jpeg
Views:	1
Size:	207,0 kB
ID:	1755259

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Santariškių naujas daugiaaukštis parkingas.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20191013_174455.jpg
Views:	1
Size:	226,0 kB
ID:	1754406

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pigiau būtų padaryt statmeną parkavimą pietinėje kelio pusėje, su bent trimis žaliosiomis salelėmis (ties perėjomis ir viena tarp jų). Būtų pigu ir visiems gerai. Idealiu atveju dar apšvietimo stulpus galėtų patraukt į tas saleles, nes ties dviračių tako nusukimu matosi, jog ten labai susiaurėja tas šaligatvis.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    TIkrai, kas čia per kosmosas padarytas su tom juostom. Padarytų kažkaip taip ir būtų gerai:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	407,5 kB
ID:	1754279

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Gal kas galetu paaiskinti kas cia darosi prie Green Hall?

    Click image for larger version

Name:	parking.png
Views:	1
Size:	279,8 kB
ID:	1754138
    tai vadinama labai paprastai - asfaltui vietos yra, o dvipusiam dviraciu takui ar medziams nebera. Kazkas sugalvojo kad gatveje, kuri VISA isskyrus sia vieta yra 1+1 juostos reikia 2+1 juostu. Galiausiai niekas cia paraleliai tomis juostomis nevaziuoja ir vieta yra tiesiog pertekline, ji nenaudojama. Na, uzparkuoja dviem eilemis.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kaip tai kas? Taigi nėra kur parkoci mašyna. Aiškiai nevairuoji ir neturi mašinos pats
    Tu teisus, neturiu ir nevairuoju. Automobilis Vilniuje nera reikalingas

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Gal kas galetu paaiskinti kas cia darosi prie Green Hall?

    Click image for larger version

Name:	parking.png
Views:	1
Size:	279,8 kB
ID:	1754138

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Melas. Praktiškai viena iš priežasčių, kodėl gyventojai sutinka su kaimynijos programa, tai galimybė pasistatyti įvažiavimo užtvarą, kuri yra akcentuojama kaimynijų programoje (bent pasigooglinkite), nes kitu atveju viskas yra beprasmiška ir nelogiška... kam tvarkytis už savo lėšas+ savivaldybės, kai naudosis bet kas? Ar mus ilgą laiką klaidina savivaldybės darbuotojai?
    Jei nepražiopsojau kokio įstatymo pakeitimo, taip klaidina, jau yra teke 10 metų kovoti su kito miesto savivaldybe (savininkas ir mirti spėjo kol suteikė). O atsižvelgiant kad savivaldybė leidžia forminti net esamoje nuosavyės tise žemėje privačias aikšteles, tai panašu kad savivaldybei tiesiog nerūpi, nes mažai kas kreipiasi o išsikovoti yra sudetinga (bent jau mano patirtimi).

    Komentuoti:

Working...
X