Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • manometras
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Šitie namai turi požeminį parkingą?
    Taip.
    Visos kitos mašinos – atvykusiųjų į Senamiestį arba senamiestiečių, kurie susimoka, nes į jų kiemus netelpa. Dauguma Senamiesčio namų požeminių parkingų, aišku, neturi.

    Nuotraukose: galutinė sovietinė krūvos miesto autobusų stotelė, pilies parkingas. Čia baigiasi Senamiestis ir jo gyvenamoji zona.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė PukiS

    Bet tai koks tu debilas....
    Na reikia nuo kažko pradėti. Suprantu, kad diskusijos apie perteklinį asfaltą Kaune yra tikrai kontracersiškos, bet anksčiau ar vėliau pokyčiai turės vykti. Tai gal nevadinkim vieni kitų "debilais", o pabandykim padiskutuoti civilizuotai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Tos "Lituanicos" prieigos yra gūdaus sovietmečio palikimas kaip ir Karaliaus Mindaugo prospektas. Gal kada nors ir kaip nors ten viskas bus pertvarkyta.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied

    Šitie namai turi požeminį parkingą?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė PukiS

    Bet tai koks tu ....
    Ne ..., Kaune tikrai tas labai matosi (bent labiau nei tame pačiame Vilniuje), kad auto yra viskas ir visa miesto infrastruktūra sukasi apie juos. Pvz. čia, nauji gražūs Natkevičiaus projektuoti daugiabučiai senamiestyje, o kokia aplinka - plyni laukai asfalto ir gatvė pločio kaip autostrada.





    Paskutinis taisė 99; 2020.07.20, 12:27.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Labai gerai, kad padarė tik parkingą, o ne skverą su medžiais ir t.t. Ateityje KMP toks koks yra negalės išlikti ir gali tekti griauti visą esamą infrastruktūrą iš eilės. Tai prie parkingo joks idiotas neprisiriš, skirtingai nuo parke augančio medžio.
    Nebūčiau toks tikras. Turint omeny patologinę kauniečių meilę automobiliams ir parkofkėms, visai tikėtinas toks variantas: https://www.theguardian.com/world/20...yotr-pavlensky

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    ofisiniams ten yra požeminis parkingas. galėjo duoti bent kelias dešimtis mašinų pasistatyti ir klientams. jeigu jau taip pergyvena... man apskritai niekaip nesiriša idėjos miesto centrą išlaisvinti nuo auto su tokių "parkovkių" statyba.

    beje, nebūtina ten stebūklingų skverų daryti, lauke vietoj tepalo ir kuro demem ismargintos parkavimo alėjos būtų užtekę tiesiog gražią žalią erdvę suformuoti. pvz kaip prie savivaldybės. arba kokiom palmėm, sakurom užsodinti. savaiminis traukos objektas.

    p.s. taip, palmėm (bet čia tik lempinė idėja nuo sofos) - https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...s-1162-1136330

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    1. Akropolyje parkingas mokamas viršijus 4val. Tad ofiso planktonui tai ne sprendimas.
    2. Sala užtverta su šlagbaumais.
    3. Prospektas iki pat Akropolio irgi apmokestintas.

    Ką siūlai?
    1. tikiu priešais pastatą parkingas irgi bus mokamas viršijus tam tikrą laiką, tikriausiai 1 val. Šis parkingas bus klientams, darbuotojams yra dviejų aukštų požeminis parkingas, nesu tikras, bet berods vienintelis požeminis 2 aukštų.
    2. Šitoje pusėje prie tokios intensyvios sankryžos įrengti skverą nesąmonė, kas ten norės būti? Bus darbuotojams ir berods kavinių lankytojams lauko erdvės ant pastato stogo.
    Ateityje sumažinus prospektą ir sankryžą gal ir jauku butų ten skveras.Aš ir už automobilių mažinimą mieste, bet turi būti "patogus ir draugiškas" viešasis transportas, dviračių takai.


    Click image for larger version  Name:	magnum.JPG Views:	804 Size:	104,6 kB ID:	1815723
    Click image for larger version  Name:	image_100657.jpg Views:	807 Size:	104,6 kB ID:	1816045
    Paskutinis taisė Romas; 2020.07.20, 15:15. Priežastis: Sumažintas dublis

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    1. Akropolyje parkingas mokamas viršijus 4val. Tad ofiso planktonui tai ne sprendimas.
    2. Sala užtverta su šlagbaumais.
    3. Prospektas iki pat Akropolio irgi apmokestintas.

    Ką siūlai?
    Naudotis viešuoju transportu.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Argumentai, kad "klientams" reikia parkingo yra niekiniai. Šalia didžiulis Akropolio garažas, sala, prospektas.
    1. Akropolyje parkingas mokamas viršijus 4val. Tad ofiso planktonui tai ne sprendimas.
    2. Sala užtverta su šlagbaumais.
    3. Prospektas iki pat Akropolio irgi apmokestintas.

    Ką siūlai?

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Tiesiog apgailėtinas vaizdelis... Po imlitex show su "parkovke" tikėjausi, kad magnum tokių nesamonių nepridarys. Bet kur tau... Apgailėtina.

    Argumentai, kad "klientams" reikia parkingo yra niekiniai. Šalia didžiulis Akropolio garažas, sala, prospektas. Planuose yra perkelti viešajį transportą iš Kęstučio g., į Karaliaus Mindaugo pr.

    p.s. beje visas show su parkingu prasidėjo dar statant Akropolį. o kaip žadėjo architektai kokia graži aikštė bus prie Karmelitų bažnyčios, net apie fontaną buvo kalbama. ką mes turim? autobusų ir autobusiukų parką beveik ant šventoriaus. kaip kokiam Vladivostoke. kaip matau tradicijos tęsiamos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Click image for larger version

Name:	IMG_20200712_184420.jpg
Views:	3817
Size:	254,5 kB
ID:	1814677 Click image for larger version

Name:	IMG_20200712_184440.jpg
Views:	3844
Size:	244,7 kB
ID:	1814678
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pilaitė, Gilužio ežeras. Įrengė lieptą ir mini aikštutę. Rezultatas:


    Click image for larger version

Name:	20200617_213255.jpg
Views:	243
Size:	132,2 kB
ID:	1809508

    "Kur parkoci"

    Click image for larger version

Name:	5172020213211.jpg
Views:	250
Size:	229,7 kB
ID:	1809509

    "Kaip išvažoci"

    Click image for larger version

Name:	5172020213155.jpg
Views:	249
Size:	254,2 kB
ID:	1809510

    Komentuoti:


  • Maduk
    replied


    kelių policininkai retai ima kyšius ne dėl pasikeitusio mąstymo, bet tiesiog iš jų atėmė greičio matuoklius ir neliko tokios papildomo uždarbio priemonės. Esmė - sąlygos.

    Jei politikai (valdžia) tinkamai parenka sąlygas, pvz. Senamiestis žalia zona ir įvažiavimas mokamas, tranzitas mokamas. Parkavimas mokamas. Kad apvažiuotų ir nelystų į centrinę zoną. Mąstymas pasikeistų greit kertant per kišenę. Pats savaime jis nesikeis.

    Ribotas plotas ir per didelis kiekis automobilių sufleruoja ribojimų įvedimą.

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai tuomet iš esmės nieko nesikeis. Kol nebus kažkokių esminių technologinių proveržių susisiekimo srityje.
    Aš manau, kad svarbiausia yra ne technologinis proveržis, o pasikeitusio mąstymo proveržis.
    Palyginkime, kaip pasikeitė nusikalstamumo mažėjimo proveržis per 20 metų. Tai įvyko ne dėl technologijų. Kodėl sumažėjo kyšius imančių kelių policininkų? Dėl pasikeitusių technologijų, ar dėl pasikeitusio mąstymo?

    Pasikeis mastymas ir parkavimo srityje. Senamiestyje daugiauaukščių parkavimo aikštelių tikrai neprireiks. Technologijos, žinoma, padėtų, bet ne jos yra svarbiausia. Galiu lažintis, kad po 10 metų net patys karščiausi šio forumo automobilistai važiuos į Senamiestį ne nuosavu automobiliu - ir jiems tai patiks!

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Manau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.
    Čia tik su salyga kad visi laikysis KET ir statys tik mokamose aikštelėse, taigi iškarto galima nurašyti kaip nerealistinį scenarijų.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.
    Nors visokių krizių gali būti ateityje, nemanau kad per ateinančius 10 metų mes taip nusigyvensime. Na nebent trečias pasaulinis karas praisdėtų.
    Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.05.22, 07:32. Priežastis: Formatavimas

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

    Automobiliai niekur nedings, bet jie bus ženkliai mažiau naudojami maršrutais namai-darbas bei namai-senamiestis.
    Tai tuomet iš esmės nieko nesikeis. Kol nebus kažkokių esminių technologinių proveržių susisiekimo srityje.

    Beje, o kokio velnio į patį senamiestį važiuoti? Nebent tai sutampa su darbu ar namais.

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O ten kam?
    Ta prasme, jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.
    Automobiliai niekur nedings, bet jie bus ženkliai mažiau naudojami maršrutais namai-darbas bei namai-senamiestis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Manau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.

    Aišku, jeigu brangus parkavimas jums bus įkandamas (ir tuo pačiu neįkandamas kitiems, jog apskritai pavyktų rasti laisvą vietą), tuomet gal niekas per daug ir nepasikeis, bet mes juk visada diskutuojam ne apie individualius atvejus, bet apie tai su kuo susidurs dauguma.
    Abejoju ar ateinančių 10m pokyčiai labai skirsis nuo praėjusiųjų 10m. Gyventojų imant pagal oficialius savivaldybės duomenis prieaugis minimalus. Imant nuo 2000 išvis gyventojų sumažėję. Automobilių taip, padaugėjo, bet vargu ar didės tokia pat progresija, nes kas norėjo, tas jau automobilizavosi. Dėl naujų stovėjimo aikštelių - prieš 10m uniparko rodos nebūdavo. Sumažėjo neoficialių vietų, bet tuo pačiu atsiranda finansinis interesas. Jei parkavimas ryškiai brangs - finansinis interesas statyti aikšteles tik padidės.

    Santariškės geras pavyzdys kaip verslas tvarko parkavimą kai tam yra politinė valia.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
    Vat kur tikrai reikėtų daugiaaukščių stovėjimo aikštelių tai Fabijoniškėse, Pašilaičiuose, Šeškinėje.
    O ten kam?
    Ta prasme, jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.

    Komentuoti:

Working...
X