Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    zalia zona ten nieko nepakeis, reikes geltonos, kad kazkas pasikeistu. Per pigu tiesiog
    siandien ryte buvo labai daug tuščių vietų ten, kur anksčiau jų nebūdavo.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Sostinės Ozo kvartale šią savaitę pradedami automobilių stovėjimo tvarkos pakeitimai – jis tampa žaliąja rinkliavos zona.


      Vienas vystytojas ten statė namusbeveik be parkavimo vietų.
      Turėtų nukristi Rubikoniškių kvartalo "poilsinių patalpų" patrauklumas.
      Leidimas gyvenantiems 7,8 euro metams. Ten daroma todėl, kad ofisiniai statydavo gatvėje ir darydavo nepravažiuojamą.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Tia nebūtina visus iš karto išvežti. Svarbu kad vietiniai matytu, kad pastoviai veža ir tada greitai sumažėtu vežamų potencialas.
        Daugiabučių kiemai nėra prioritetas, juos tvarkyti apskritai galėtų perduoti bendrijoms, nukristų ir nuo savivaldybės nereikalinga finansinė našta. Nutempinėti auto reikia visų pirma gatvėse, kur trukdomas eismas, ypač VT, šiukšliavežių, greitųjų ir pan. Taip pat kur užstatomi šaligatviai, perėjos, dviračių takai.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Daugiabučių kiemai nėra prioritetas, juos tvarkyti apskritai galėtų perduoti bendrijoms, nukristų ir nuo savivaldybės nereikalinga finansinė našta. Nutempinėti auto reikia visų pirma gatvėse, kur trukdomas eismas, ypač VT, šiukšliavežių, greitųjų ir pan. Taip pat kur užstatomi šaligatviai, perėjos, dviračių takai.
          Pritariu. Žolės išvažinėjimo problema su laiku imtų spręstis savaime, atidavus sklypų tvarkymą bendrijoms. Ateitų suvokimas, kad čia nuosava, o ne "valdžios". Su laiku imtų net konkuruoti bendrijos, kas geriau tvarkosi. o apsileidėliams savivaldybė net galėtų profilaktiškai paskatinimų išrašyti už purvo nešiojimą į gatvę ir pan. O gatvėse - nutempimai.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Pritariu. Žolės išvažinėjimo problema su laiku imtų spręstis savaime, atidavus sklypų tvarkymą bendrijoms. Ateitų suvokimas, kad čia nuosava, o ne "valdžios". Su laiku imtų net konkuruoti bendrijos, kas geriau tvarkosi. o apsileidėliams savivaldybė net galėtų profilaktiškai paskatinimų išrašyti už purvo nešiojimą į gatvę ir pan. O gatvėse - nutempimai.
            Na, ką reiškia "atidavus"? Bendrijos gali išsinuomoti sklypus iš savivaldybės. Bėda yra ta nuoma. Jeigu sklypas pereina privataus subjekto rankon, tai iš karto įsijungia nuoma. Nebent savivalda kažkaip gali atleisti bendrijas nuo mokesčio. Bet tada klausimas ar neatsiras korupcijos, kai daugiabučius pradės statyt bendrijos.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Pritariu. Žolės išvažinėjimo problema su laiku imtų spręstis savaime, atidavus sklypų tvarkymą bendrijoms. Ateitų suvokimas, kad čia nuosava, o ne "valdžios". Su laiku imtų net konkuruoti bendrijos, kas geriau tvarkosi. o apsileidėliams savivaldybė net galėtų profilaktiškai paskatinimų išrašyti už purvo nešiojimą į gatvę ir pan. O gatvėse - nutempimai.
              Aš nepritariu. Galim tikėti į kažkokią konkurenciją, bet jos rezultatas bus toks pat kaip ir dabar - betvarkė, o tvarka tik ten, kur kažkokia tetulė prižiūri gėlynus ir laužo valytuvus bet kaip mėtantiems automobilius. Išmirus tetulėms daugumoje vietų stovės prie kiemų užtvarai, už kurių bus maksimaliai išplėstos stovėjimo aikštelės ir kuriose gyventojai ir toliau pyksis visi netilpdami. Tai nereiškia, kad daugumai patiks taip gyventi, bet jie irgi turės automobilius ir neišdrįs pasipriešinti kultui būdami problemos dalimi.

              Su dabartine 50% parama tvarkymuisi yra viskas gerai, reikia tik paskatos tvarkytis, pavyzdžiui duoti ultimatumą - susitvarkot purvyną kieme ir įsirengiat normalią aikštelę per pusmetį arba pradės lankytis viešoji tvarka su raudonais lapeliais. Ir savivaldybė turi pasilikti teisę nuspręsti, kad konkrečioje vietoje parkingo aikštelės nebus, nes tarkim reikalinga vaikų žaidimo aikštelę.

              Comment


                O poilsio namuose galima deklaruoti gyvenamąją vietą?

                Comment


                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                  O poilsio namuose galima deklaruoti gyvenamąją vietą?
                  Taip, galima.

                  Comment


                    Parašė Pipe Rodyti pranešimą
                    Taip, galima.
                    Much logic...

                    Comment


                      Kadangi dvi temos apie parkavimą, tai net nežinau į kurią kelti, bet delfi publikuoti du tekstai apie tai, kaip gyventojai turi keisti savo parkavimo įpročius, kuomet keičiasi požiūris į parkavimą ir apskritai automobilius mieste:

                      Edgaras Savickas
                      Išsiplėtusios parkavimo zonos jau keičia įpročius: įvertini, kai kainuoja brangiau nei vakarienė
                      https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83451031


                      Kristina Pocytė, laida „DELFI diena“, Agnė Vasiliauskaitė, www.DELFI.lt
                      Vairuotojai niršta dėl situacijos Vilniaus centre: išleidžia daugiau nei gauna algos
                      https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83475751

                      Comment


                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                        Kristina Pocytė, laida „DELFI diena“, Agnė Vasiliauskaitė, www.DELFI.lt
                        Vairuotojai niršta dėl situacijos Vilniaus centre: išleidžia daugiau nei gauna algos
                        https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83475751
                        Jei dirbdamas centre išleidi parkavimui daugiau, nei uždirbi, tai tikrai verta pergalvoti savo pasirinkimus.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Jei dirbdamas centre išleidi parkavimui daugiau, nei uždirbi, tai tikrai verta pergalvoti savo pasirinkimus.
                          Bet kai dėl tokio savo pasirinkimo kaltini visus, tik ne save...

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Jei dirbdamas centre išleidi parkavimui daugiau, nei uždirbi, tai tikrai verta pergalvoti savo pasirinkimus.
                            Automobiliui, kurui, draudimui, eksploatacijos išlaidoms pingų turi, parkavimui 100 eurų/mėnesiui jau problema. Vargšai su automobiliais.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Man labiausiai patiko tokie perliukai iš šių straipsnių:
                              Kai įvertini, kad parkavimas brangiau už maistą kainuos, tada kartais jau geriau ne į centrą važiuoti arba išvis namie likti“, – sakė ji.
                              Žinoma, tie, kurie dirba tose zonose, ko gero, jie ir dirbs, nekeis darbo, bet esu girdėjęs, kad žmonės sako, kad parkavimas jau didesnis, nei jie algą gauna. Žmogui nebeapsimoka važiuoti į darbą.
                              Tai jo, brangu automobilį pastatyti, tai geriau liksiu namie ir nevažiuosiu į darbą

                              Kitas dalykas – svarbu, kad mes nenužudytume to mūsų Senamiesčio, kad žmonės iš tikrųjų galėtų ir norėtų į jį atvažiuoti, nes Vilniuje jis yra gražus ir nuostabus“, – tikino V.Milius.
                              Superiniai "užkietiejusio automobilisto" argumentai. Matai kitaip Senamiesčio pasiekti neįmanoma ir jeigu nebus jame nemokamo arba pigaus parkavimo jis numirs. Negalės žmonės pasidžiaugti tuo gražiuoju miesto rajonu su ant kiekvieno kampo pastatytu kokiu trantu. Turbūt ponas Milius neįsivaizduoja, kad senamiestis neužstatytas automobiliais yra dar gražesnis. O jis tikrai nėra tokio dydžio, kad jame nebūtų galima susisiekti pėsčiomis.

                              Comment


                                Ofisų darbuotojai jau badauja , nes neužtenka algos buto paskolai, automobilio lizingui, kurui, dabar dar parkavimas...

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Man labiausiai patiko tokie perliukai iš šių straipsnių:



                                  Tai jo, brangu automobilį pastatyti, tai geriau liksiu namie ir nevažiuosiu į darbą


                                  Superiniai "užkietiejusio automobilisto" argumentai. Matai kitaip Senamiesčio pasiekti neįmanoma ir jeigu nebus jame nemokamo arba pigaus parkavimo jis numirs. Negalės žmonės pasidžiaugti tuo gražiuoju miesto rajonu su ant kiekvieno kampo pastatytu kokiu trantu. Turbūt ponas Milius neįsivaizduoja, kad senamiestis neužstatytas automobiliais yra dar gražesnis. O jis tikrai nėra tokio dydžio, kad jame nebūtų galima susisiekti pėsčiomis.
                                  Šiaip senamiestyje kuo daugiau gatvių turėtų būti skirta pėstiesiems, ten auto parkingų tikrai nereikia, bet su ta raudona zona Upės g. manau tikrai persistengė, jeigu seniau ta gatvė buvusi pilna dabar tapo visiškai tuščia, reiškia žmonės vietoje pvz. pavalgymo, apsipirkimo ar tiesiog pasivaikščiojimo centre važiuoja į kokį Ogmios miestą ir pan. vietas. Labai abejoju, ar taip visi staiga persėdo į VT.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.10, 10:46.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                    Bet kai dėl tokio savo pasirinkimo kaltini visus, tik ne save...
                                    Individuali atsakomybė yra blogai, viskas turi būti koletyvu, tame tarpe ir kaltė. Švedija ar sovietų sąjunga - spręsk pats.

                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                    Automobiliui, kurui, draudimui, eksploatacijos išlaidoms pingų turi, parkavimui 100 eurų/mėnesiui jau problema. Vargšai su automobiliais.
                                    Per mėnesį? Ofisiniai melynoje zonoje sumokėtu 20+ eurų per dieną, t.y. 400 eurų per mėnesį. Raudonoje zonoje 12+ eurų dienai - 240 eurų per mėnesį. Bet taip, labai daug kas neįvertina ekslotavimo išlaidų. Kartu pridėjus ir jas gali būti ir daugiau nei atlyginimas.


                                    Comment


                                      O kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Šiaip senamiestyje kuo daugiau gatvių turėtų būti skirta pėstiesiems, ten auto parkingų tikrai nereikia, bet su ta raudona zona Upės g. manau tikrai persistengė, jeigu seniau ta gatvė buvusi pilna dabar tapo visiškai tuščia, reiškia žmonės vietoje pvz. pavalgymo, apsipirkimo centre važiuoja į kokį Ogmios miestą ir pan. vietas. Labai abejoju, ar taip visi staiga persėdo į VT.
                                        Gatvė buvo pilna stovinčių visą darbo dieną. T.y. atvažiuojančių ryte, sėdinčių ofise ir išvažiuojančių vakare. Ar tai kažkaip susiję su pavalgymais ir apsipirkimais, bei centrinės dalies "gyvybe"? Stovėjimo vietos gatvėje tikrai neturi būti skirtos stovintiems ilgą laiką be jokio realaus poreikio tą daryti. Gatvėje turi būti pakankamai nemaža stovėjimo vietų apyvarta, kad esant poreikiui atvažiuoti 1-2 val. tu galėtum tą padaryti, pasistatyti automobilį netoliese savo tikslo, tik savaime aišku už tą susimokant. Dabar atvažiavus kokiais reikalais į kažkokį objektą, tai reikėdavo automobilį pastatyti bala žino kur, eiti vėl neaišku kaip toli, nes visas artimiausiais vietas užsiimdavo tie, kurie atvažiuodavo 7.30 ir išvažiuos 17.30. Koks čia kam patogumas iš to?

                                        Kitas dalykas, kad niekas neįvyksta staiga. Akivaizdu, kad jeigu automobiliai dingo, tai tie žmonės kažkaip į darbus atvažiuoja, gal VT, gal kooperuojasi ir keliese važiuoja vienu automobiliu ar atmina dviračiu. TIkrai abejoju ar jie, kaip minėjo "straipsnio herojai" dėl to, kad stovėjimas tapo brangus nebevažiuoja į darbą ir geriau sėdi namie. Tokie pokyčiai būtini ir jie nėra greiti. Norint miestą pravalyti nuo automobilių, tai ne vienerių metų ilgas ir sistemingas darbas. Tikrai per vieną sausio 1-osios naktį viskas nepasikeis. Juo labiau, kad visiems užsimanius taip staiga persėsti į VT, jie tiesiog fiziškai į jį netilptų.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          O kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?
                                          Park and Ride aikštelės turėtų išpopuliarėti tiems, kurie atvažiuoja iš Pasienio terasų dirbti į Vilniaus centrą.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X