Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

    Taip ir nesupratau, koks tavo pasiūlymas? Vis tiek sprendimus priima meras arba administracijos vadovas. Jei kuri žemėlapį ir nori, kad jis įtakotų sprendimus dėl parkavimo, tai žemėlapio duomenys galų gale turi patekti pas Šimašių arba Poderskį. Jei kuri žemėlapį tiesiog todėl, kad tai įdomu, tai viskas tvarkoje. Bet jei nori, kad žemėlapis padėtų išsispręsti problemą - tai reikia plano, ką su tuo žemėlapiu daryti.
    Planas pasiūlyti kažką konstruktyvaus, o ne tiesiog badyti pirštu į žemėlapį ar verkti, kad kažkas būtų daroma. Užpildžius žemėlapį bus galima pradėti daryti išvadas ir kurti aiškesnę strategiją, kokie tie pasiūlymai turėtų būti.
    Nesuprantu, kodėl viskas tvarkoje daryti kažką jeigu įdomu, o jeigu nori imtis iniciatyvos, kad prisidėti prie pokyčių, tai jau turi vos ne verslo planą parašyti, kol dar nesi išsiaiškinęs ką gaminsi ar pardavinėsi? Galbūt matote kažkokias šios iniciatyvos grėsmes? Jei taip, tai pasidalinkite prašau savo nuogąstavimais, nes tikslas tikrai nėra kažkam pakenkti.

    Comment


      Na jei nesugalvojat ko reiketu imtis, tai viena is ideju parodyt, kad pazymetas bemaz visas vilnius, ir kad viskas blogai, reikia kazka daryt. Tuomet jie pamatys, kad dafiga prizymeta ir supras kad kazkam tai rupi. Bet paskui atsimins, kad ju rinkejai automobilistai.... na tikiuosi taip nenutiks.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Na jei nesugalvojat ko reiketu imtis, tai viena is ideju parodyt, kad pazymetas bemaz visas vilnius, ir kad viskas blogai, reikia kazka daryt. Tuomet jie pamatys, kad dafiga prizymeta ir supras kad kazkam tai rupi. Bet paskui atsimins, kad ju rinkejai automobilistai.... na tikiuosi taip nenutiks.
        Kas jau matosi, tai kad kiekvienas miegamasis rajonas turi vieną ar net kelias didžiules aikšteles įrengtas laukuose. Jos tikrai nepuošia Vilniaus bet visokius besiparkuojančius ant šaligatvių arba vejos ar tiesiog verkiančius, jog nėra kur parkuoti, galima siųsti į tuos karjerus. Žinoma tai nėra problemos sprendimas, bet argumentas, jog nebaudžiant megėjų važinėtis šaligatviais yra dažnai pataikaujama ne situacijos aukoms, o tiesiog tingintiems pasivaikčioti.

        Comment


          Super iniciatyva. Žemėlapis yra puikus būdas vizualizuoti problemai. Aš, kaip dažnai netikrindamas kiemų, tikrai nežinojau, kad beveik kiekvienas kiemas turi išvažinėtų vejų.

          Comment


            Parašė stop.this.train Rodyti pranešimą

            Planas pasiūlyti kažką konstruktyvaus, o ne tiesiog badyti pirštu į žemėlapį ar verkti, kad kažkas būtų daroma. Užpildžius žemėlapį bus galima pradėti daryti išvadas ir kurti aiškesnę strategiją, kokie tie pasiūlymai turėtų būti.
            Nesuprantu, kodėl viskas tvarkoje daryti kažką jeigu įdomu, o jeigu nori imtis iniciatyvos, kad prisidėti prie pokyčių, tai jau turi vos ne verslo planą parašyti, kol dar nesi išsiaiškinęs ką gaminsi ar pardavinėsi? Galbūt matote kažkokias šios iniciatyvos grėsmes? Jei taip, tai pasidalinkite prašau savo nuogąstavimais, nes tikslas tikrai nėra kažkam pakenkti.
            Pritariu jūsų iniciatyvai, geriau tikrai kažką daryti, net ir neturint aiškaus galutinio plano, nemažai žmonių dažnai nieko nedaro vien dėl to, kad nežino koks sekantis žingsnis bus. Pradėjus daryti, ateina naujos mintys, pasiūlymai iš šalies, kaip toliau dirbti ir t.t.
            Mano nuomone, vienas iš žingsnių turėtų būti sudarytas sąrašas su galimomis daugiaaukštėmis požeminėmis ar antžeminėmis aikštelėmis miegamuosiuose rajonuose iš žemėlapio vizualiai matomų problematiškiausių vietų. Gyventojai susimokėję 30-50 eurų mėnesinį mokestį galėtų laikyti automobilį tokioje aikštelėje iš aplinkinių daugiabučių.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Parašė booraz Rodyti pranešimą

              Pritariu jūsų iniciatyvai, geriau tikrai kažką daryti, net ir neturint aiškaus galutinio plano, nemažai žmonių dažnai nieko nedaro vien dėl to, kad nežino koks sekantis žingsnis bus. Pradėjus daryti, ateina naujos mintys, pasiūlymai iš šalies, kaip toliau dirbti ir t.t.
              Mano nuomone, vienas iš žingsnių turėtų būti sudarytas sąrašas su galimomis daugiaaukštėmis požeminėmis ar antžeminėmis aikštelėmis miegamuosiuose rajonuose iš žemėlapio vizualiai matomų problematiškiausių vietų. Gyventojai susimokėję 30-50 eurų mėnesinį mokestį galėtų laikyti automobilį tokioje aikštelėje iš aplinkinių daugiabučių.
              Šiaip labai gerai būtų palyginti šį žemėlapį su mokamų aikštelių žemėlapiu (gali būti ir nedaugiaaukštės, bet geria būtų patikrinti kad yra vietų ilgalaikei nuomai, nes kaikuriuose paskambinus sako, kad vietų neturime) ir pažūrėti ar yra matomas aikštelės poveikis mažinant pažeidėjus ar ne. Tik kiek pats esi ieškojęs aikštelių tai daug kur jų išvis nėra (neskaitant tų už 3 eurai valandai kur niekas mėnesiais nestovės).

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                Gyventojai susimokėję 30-50 eurų mėnesinį mokestį galėtų laikyti automobilį tokioje aikštelėje iš aplinkinių daugiabučių.
                Tai statytojai taip ir daro, yra daug pavyzdžių:







                Aišku, kol savivaldybė leidžia parkuotis bet kur, tai ir parkingų statyba nelabai pelninga.
                Flickr

                Comment


                  Būtent, aikštelių nėra daug, nes jas statyti nelabai apsimoka. O ir vietos joms nevisur būtų lengva rasti, kai žmonių prioritetas parkuotis kuo arčiau namų ir nebandoma šiam poreikiui užkirsti kelio.

                  Užtat ten kur kaimynai sugyvena, vietos užtenka visiems ir viskam


                  Click image for larger version

Name:	20200117_135741.jpg
Views:	1
Size:	384,5 kB
ID:	1776167

                  Comment


                    Parašė stop.this.train Rodyti pranešimą
                    Būtent, aikštelių nėra daug, nes jas statyti nelabai apsimoka. O ir vietos joms nevisur būtų lengva rasti, kai žmonių prioritetas parkuotis kuo arčiau namų ir nebandoma šiam poreikiui užkirsti kelio.
                    Po žeme visada vietos galima rasti lengviau, nepanaikinant žalių plotų ar vaikų žaidimo aikštelių.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Parašė booraz Rodyti pranešimą

                      Pritariu jūsų iniciatyvai, geriau tikrai kažką daryti, net ir neturint aiškaus galutinio plano, nemažai žmonių dažnai nieko nedaro vien dėl to, kad nežino koks sekantis žingsnis bus. Pradėjus daryti, ateina naujos mintys, pasiūlymai iš šalies, kaip toliau dirbti ir t.t.
                      Mano nuomone, vienas iš žingsnių turėtų būti sudarytas sąrašas su galimomis daugiaaukštėmis požeminėmis ar antžeminėmis aikštelėmis miegamuosiuose rajonuose iš žemėlapio vizualiai matomų problematiškiausių vietų. Gyventojai susimokėję 30-50 eurų mėnesinį mokestį galėtų laikyti automobilį tokioje aikštelėje iš aplinkinių daugiabučių.
                      Žemėlapis yra vienas iš problemos įvardijimo būdų, mano galva, jei galutinis variantas būtų pateikiamas kaip tiesiog teritorijos, pažymėtos ant paprasto (tarkim, Google Maps), neduotų reikiamo įspūdžio. Greičiau tai būtų kaip argumentas parodyti, kad visur, kur dabar užparkuota ant purvynų ir krepšinio aikštelių, turi būti paversta adekvačiu parkingu. Bet juk tai tik ledkalnio viršūnė, tikroji problema yra neadekvatus automobilių kiekis, kurį reikia mažinti, o ne naujas aikšteles didinti, ką parodo debiliški parkavimo įpročiai ne tik mikrorajonuose, bet daugmaž visame mieste.

                      Comment


                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                        Bet juk tai tik ledkalnio viršūnė, tikroji problema yra neadekvatus automobilių kiekis, kurį reikia mažinti, o ne naujas aikšteles didinti
                        Neadekvatus lyginant su kuo? SSRS statybų standartais? Žiūrint į vakarų europos skaičius, automobilių kiekis nėra labai išsišokantis. Tiesiog vakariečiai juos šiek tiek tvarkingiau laiko ir mažiau naudoja centre.

                        Comment


                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                          Žemėlapis yra vienas iš problemos įvardijimo būdų, mano galva, jei galutinis variantas būtų pateikiamas kaip tiesiog teritorijos, pažymėtos ant paprasto (tarkim, Google Maps), neduotų reikiamo įspūdžio. Greičiau tai būtų kaip argumentas parodyti, kad visur, kur dabar užparkuota ant purvynų ir krepšinio aikštelių, turi būti paversta adekvačiu parkingu. Bet juk tai tik ledkalnio viršūnė, tikroji problema yra neadekvatus automobilių kiekis, kurį reikia mažinti, o ne naujas aikšteles didinti, ką parodo debiliški parkavimo įpročiai ne tik mikrorajonuose, bet daugmaž visame mieste.
                          Sutinku, kad reiktų stengtis nebedidinti automobilizacijos, bet nemažai kiemų yra tokios būklės, jog juos tvarkyti reikia bet kokiu atveju. Kai kur savavališkai įrengtos jau faktinės vietos (jokia kita veikla apart parkavimo ten nevyksta) skaičiuojamos dešimtimis ar net arti šimto porai (!) namų.

                          Vieni kiemai yra tikrai maži su mažomis aikštelėmis lyginant su kitais to paties laikmečio kiemais, o kiti yra dideli bet turi mažas aikšteles ir juose tikrai galima sutvarkyti papildomai įsirengtas stovėjimo vietas nenuskriaudžiant aplinkos; dar kiti turi nemažas aikšteles nuo tarybinių laikų ir problemos ten mažesnės.

                          Nėra kad visur vienoda situacija, yra vietų kur viskas daroma bet kaip bet yra ir vietų, kur gyventojai prisižiūri, neparkuoja ant šaligatvių, bet turi įsirengę sąlyginai tvarkingą parkingą dalies kiemo sąskaita. Tą žemėlapiu ir noriu parodyti, ir tai neturi būti sąrašas vietų, kurias reikia sutvarkyti, o turi būti įrankis tvarkymo prioritetams kur būtų teisingiausia tvarkyti kiemus ir tuo pačiu savališkai įrengtas stovėjimo vietas (tvarkant arba naikinant). Žinoma, jog yra ir vietų kur jas reiktų naikinti ir atstatyti žalią zoną, žadimų aikšteles ir pan., nes yra jų trūkumas, o parkuoti galima tolėliau (žemėlapyje pilna vietų mikrorajonų pakraščiuose, kuriose esant reikalui galima talpinti visus netelpančius. Taip pat sužymime vietas, kur automobiliai veržiasi į žaidimų/sporto aikšteles ir kur yra didžiausias žaliųjų erdvių trūkumas).

                          Kalbant apie drastiškas priemones visas vietas sunaikinti ir po to prižiūrėti aplinką - tai nemanu jog tai realu, nes tai būtų itin nepopuliaru, reiktų daug resursų priežiūrai, o darant aklai būtų ir neteisybė lyginant kiemų ir mikrorajonų situacijas tarpusavyje. Stumiant automobilius per prievartą iš kiemų juos išstumsim į laukus, kurių Vilniuje pilna.
                          Į laukus galima ir dabar siųsti visokius parkuotojus ant šaligatvių, bet kiemus reikia tvarkyti ir stovėjimo aikštelės turi būti tvarkomos bei įrengiamos protingai, taip kad jos būtų apribotos pačiomis parkavimo vietomis ar minimaliu kiekiu blokavimo priemonių ir nebūtų galimybės organiškai toliau plėstis į žalias zonas. Dabar gi daug aikštelių yra siauros arba keistų formų ir automobiliai "natūraliai" išlenda už jų ribų arba užpildo tarpus.

                          Mano nuomone jeigu jau imtis drastiškų priemonių automobilizacijai mažinti, tai pradėti nuo daugiabučių kiemų būtų neprotinga: vėlgi nepopuliaru (gyventojai tokią priemonę priimtų asmeniškai kaip nukreiptą tiesiogiai prieš juos, būtų didelis pasipriešinimas su abejotinu priemonių ilgaamžiškumu) ir visiškai neefektyvu, kai miesto tankumas toks žemas ir automobilį vis tiek bus kur numesti. Drastiškos veiksmingos priemonės būtų riboti ir kontroliuoti parkavimą tankiuose žmonių traukos centruose (miesto centras ir tos apylinkės kur įrengta daugiausia darbo vietų), taip pat riboti gatvių pralaidumą, priverstinai didinti spūstis ir lėtinti privataus transporto greitį.

                          Kalbant apie patį žemėlapį, tai dar nemažai trūksta, jeigu esat kas iš Baltupių, Antakalnio, Lazdynų, Naujininkų, tuomet dar kart kviečiu prisidėti ir papildyti:
                          https://drive.google.com/open?id=1gZ...aP&usp=sharing
                          Paskutinis taisė stop.this.train; 2020.01.19, 16:30.

                          Comment


                            Labai įdomu kaip pasikeitė parkavimas Vilniuje po mokesčių pakėlimo. Upės g. ties CUP pirmadienis atrodo kaip koks sekmadienis... tuščia!

                            Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-01-20 105000.jpg
Views:	1
Size:	203,5 kB
ID:	1776768

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Upės g. ties CUP pirmadienis atrodo kaip koks sekmadienis... tuščia!
                              Vakar beveik pilna buvo aikštelė, tai tikrai mažiau.
                              Click image for larger version

Name:	83220008_1600534930098685_6661743324069625856_n.jpg
Views:	1
Size:	113,4 kB
ID:	1776782

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Labai įdomu kaip pasikeitė parkavimas Vilniuje po mokesčių pakėlimo. Upės g. ties CUP pirmadienis atrodo kaip koks sekmadienis... tuščia!

                                Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-01-20 105000.jpg
Views:	1
Size:	203,5 kB
ID:	1776768
                                Neziurejai kur masinos dingo? Sunku butu patiket, kad staiga visi i VT persedo. Turbut purvynai dar daugiau uzkisti

                                Comment


                                  Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                                  Neziurejai kur masinos dingo? Sunku butu patiket, kad staiga visi i VT persedo. Turbut purvynai dar daugiau uzkisti
                                  Įdomu ir man.

                                  Comment


                                    Praktiška informacija besilankantiems kai kuriose LIDL parduotuvėse (Rinktinės g. prie Turgaus, Fabijoniškėse, Žemaitės gf. ir kitur).
                                    Tai kad nėra laiko ribojimo šlagbaumų, dar nereiškia, kad nebus skirta bauda
                                    Savaitgalį kaip tik stovėjau prie LIDL turgaus, bet nebuvo normalaus informavimo.
                                    Ten kur stovi UniPark mokamo parkavimo ženklai, norint valandą ar kitą laiką stovėti nemokamai reikia susivesti savo automobilio numerį


                                    Gerai, kad UniPark bauda kol kas tik 10 Eur ir kol kas jie nesiunčia baudų su visokiomis papildomomis išlaidomis. Bet kas gali uždrausit pradėti taikyti ir kitur naudojamą labiau represyvią praktiką, pasitelkiant ir skolų išieškojimo įmones

                                    Delfi.lt 2020.01.20
                                    Pasipiktino aikštelių apmokestinimu šalia LIDL prekybos centrų: gerai neapsižiūrėjus galima gauti baudą
                                    Į DELFI redakciją kreipęsis vilnietis Eugenijus pasakojo pastaruoju metu susidūręs su nauja, tačiau ne visai, jo nuomone, aiškia automobilių stovėjimo aikštelių tvarka. Kaip tikino, prie kai kurių maisto prekių parduotuvių „Unipark“ apmokestintos aikštelės nepateikia visų apmokėjimo instrukcijų, o dėl to klientas lengvai galintis užsidirbti ir baudą. Tiesa, įmonės atstovai teigia, kad informacijos – pakankamai, o apie ją byloja ir pastatyti ženklai.

                                    Vyras pasakojo dažnai keliaujantis į Ukmergės gatvėje esantį sporto klubą, kurio apačioje – „Lidl“ parduotuvė.Jo teigimu, šalia prekybos centro esanti automobilių stovėjimo aikštelė neseniai buvo apmokestinta, tačiau naujoji tvarka jam kelia daug klausimų.
                                    „Įsivaizduokite, tu atvažiuoji į parduotuvę, matai, kad tavo automobiliui stovėti nemokamai yra skirtas kažkoks laikas ir eini normaliai apsipirkti nė neįtardamas, kad kažkas negerai.

                                    O esmė ta, kad, jog galėtum ten nemokamai stovėti, turi nueiti iki terminalo, kuris yra „Lidl“ parduotuvėje, ir ten suvesti savo mašinos valstybinius numerius.
                                    Dalykas tas, kad ši informacija nėra niekur nurodyta“, – sakė jis bei pridūrė, kad jei mašinos numeriai įvesti nebus, ateis kontrolierius ir savininkui bus išrašyta 10 Eur bauda.
                                    Kaip vyras aiškino, labiausiai pikta dėl to, kad ten nėra jokio ženklo, nurodančio, kad žmogus į terminalą turi suvesti savo mašinos numerius
                                    .„Mano kolega sakė, kad neperpratęs šios tvarkos pats numerių neįsivedė ir po 20 min. grįžęs iš prekybos centro jau rado baudą“, – tikino Eugenijus.

                                    „O štai Žemaitės g. „Lidl“ net neįmanoma į terminalą suvesti savo valstybinių numerių“, – pabrėžė jis ir sakė, kad terminalas, kai teko lankytis, neveikė.
                                    (...)

                                    DELFI susisiekė su „Unipark“ įmonės vykdančiąja direktore Egle Šimkevičiene.
                                    „Visą mėnesį vairuotojus informavome apie naują tvarką, o nuo sausio 6 d. pradėjome aikštelės taisyklių laikymosi kontrolę“, – teigė direktorė.

                                    Pasiteiravus, kodėl buvo nuspręsta apmokestinti aikšteles, ji tikino, kad dažniausia priežastis kontroliuoti stovėjimo trukmę aikštelėse prie parduotuvių yra siekis apriboti masinį, ilgalaikį šalia esančių įstaigų darbuotojų ir gyventojų automobilių statymąsi.„Tokiose aikštelėse yra nustatytas nemokamas laikas, per kurį į parduotuvę ar prekybos centrą atvykęs žmogus gali patogiai apsipirkti“, – sakė ji.
                                    E. Šimkevičienė tikino, kad ženklai, jog aikštelė mokama, o nemokamas laikas suteikiamas suvedus automobilio numerį į terminalą, yra visoje aikštelėje.

                                    „Norėdamas pasinaudoti nemokamu parkavimo laiku šioje aikštelėje, atvykęs žmogus turi įvesti automobilio numerį terminale, esančiame pačioje parduotuvėje. Jeigu klientui nepavyksta įvesti numerio, aikštelėje ir terminale yra nurodytas mūsų pagalbos numeris, kuriuo galima skambinti bet kuriuo paros metu.
                                    Pabrėžiame, kad taisyklių kontrolė nebūtų atliekama, jeigu terminalas neveiktų. Tačiau nuo veiklos pradžios šioje aikštelėje terminalo gedimų neužfiksuota“, – sakė ji.Tiesa, tikrinimus aikštelėje atlieka „Unipark“ darbuotojai.„Jie gali palikti pranešimą dėl aikštelės taisyklių nesilaikymo – suma yra 10 Eur.
                                    Nemokamo laiko trukmė, jos gavimo tvarka, valandinio įkainio dydis ir taisyklių nesilaikymo pranešimo dydis yra suderinti su „Lidl“ prekybos tinklu“, – sakė vadovė.

                                    https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=83306113

                                    Comment


                                      Tai kad tas LIDL parkingas prie Ukmergės gatvės išvis kaži ar legalus, ten gi valstybinė žemė ukmergės gatvės ribose.

                                      Nemokamo laiko trukmė, jos gavimo tvarka, valandinio įkainio dydis ir taisyklių nesilaikymo pranešimo dydis yra suderinti su „Lidl“ prekybos tinklu“, – sakė vadovė.
                                      O kaip kitos įstaigos tame pastate? Ar Lidl yra vienateisis sklypo savininkas?

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Tai kad tas LIDL parkingas prie Ukmergės gatvės išvis kaži ar legalus, ten gi valstybinė žemė ukmergės gatvės ribose.


                                        O kaip kitos įstaigos tame pastate? Ar Lidl yra vienateisis sklypo savininkas?
                                        Ten apmokestinta aikstelė tiktai tarp maksimos pastato ir lidl(mokamos aikštelės plotis grynai maksimos pasatato). Visur kitur nemokamas stovėjimas kaip ir buvo.

                                        Comment


                                          Pranešime išvardinta daug savivaldybės gerų darbų. Šioje temoje - korių įrengimas

                                          Vilniaus m. savivaldybė 2020.01.17
                                          Pernai Vilniuje atnaujinta 200 kiemų, išasfaltuota 36 km gatvių
                                          Pernai įrengti 29 nauji žalieji koriai sukūrė dar 1819 automobilių statymo vietų kiemuose. Iš viso, per pastaruosius penkerius metus įrengta beveik 70 žaliųjų korių. Pernai didžiausių pokyčių sulaukė Šnipiškės, Naujamiestis, Pilaitė, Lazdynai bei Šeškinė.


                                          https://vilnius.lt/lt/2020/01/17/per...-saligatviams/
                                          Lrytas.lt 2020.01.31
                                          Vilnius murdosi purvyne
                                          Atsiliepdama į skundus valdžia vilniečiams mestelėjo kaulą: renovuokite kelis namus kaimynijoje ir mes sutvarkysime aplinką. Tik paaiškėjo, kad kaimynijos sudarytos vien iš neatnaujintų daugiabučių. (...)

                                          Skamba viliojamai. Tik bėda, jog kaimynijos sudarytos būtent taip, kad vienos apima vien renovuotus namus, o kitos – vien neatnaujintus. Tuo galima įsitikinti pažvelgus į interaktyvų žemėlapį. Jame nubrėžtos kaimynijų ribos. Tad jeigu šalia vienas kito yra keli nerenovuoti namai, vilniečiai ir gražų kiemą, kuriame telpa visi automobiliai, regės, anot lietuvių liaudies priežodžio, ant švento nigdo.



                                          https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...stine-13387362

                                          Comment

                                          Working...
                                          X