Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jau dvi dienos praejo, m.parking rodo senas zonas.

    Ir dabar kaip suprantu, tie kas dabar atsidure melynoj zonoj (tam prasme ten gyvena) gavo teise no-limit parkavimui beveik visoje miesto centrineje dalyje?

    Comment


      Parašė Zygis Rodyti pranešimą
      Dabar gyventojų automobiliai yra užparkuoti ant šaligatvių, pievų (tiksliau ten kur kažkada buvo pievos) ir visur kitur kur tik įmanoma užvažiuoti. Ką 7 eur mokestis per metus pakeis? Arba ką net 8 eur mokestis per mėnesį antram automobiliui? Centai, kurie absoliučiai nieko nesprendžia.
      Na pradžiai tai pakeis tai, kad ten kur yra mokamos zonos dažnai lankosi viešosios tvarkos tikrintojai tai gal nustos būti nebaudžiami KET pažeidėjai.

      Šiaip tai čia super taktika manau. Legaliai parkuojantiems mokestis nedidelis - bet paskata gaudyti nelegaliai parkuojančius yra.

      Parašė Zygis Rodyti pranešimą
      Kai situacija būtų +- normali, t.y. automobiliai stovėtų tik ten kur reikia ir tada trūktų vietų - galima jau būtų ir zonas plėsti ir apmokestinti.

      Įsivaizduoju net priešingą efektą - vidiniai kiemai, kuriuose rinkliava nerenkama bus dar labiau prigrūsti automobilių, kurie seniau gal stovėdavo ten kur dabar bus parkomatai.
      Legalios vietos pilnos + pilna nelegaliai priparkuotu yra situacija kuri čia jau kelis dešimtmečius yra. Stovėti tik ten kur reikia vietų trūksta. Dabar reikia paskatų žmonėm pirkti/statyti parkingus. Vietų mažinimas to nepadarys jeigu bus nebaudžiami pažeidėjai.

      Vidiniai kiemai, kurie yra savovaidlybės žemėje, taip pat turi būti apmokestinami.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Jau dvi dienos praejo, m.parking rodo senas zonas.

        Ir dabar kaip suprantu, tie kas dabar atsidure melynoj zonoj (tam prasme ten gyvena) gavo teise no-limit parkavimui beveik visoje miesto centrineje dalyje?
        Ne, visa teritorija yra suskirstyta mažesnėmis zonomis ir tu gauni eidimą tik kažkuriai zonai, kurioje esi registruotas.

        Comment


          Parašė Zygis Rodyti pranešimą
          Visgi aš nesuprantu pvz naudos iš zonos išplėtimo iki Tūkstantmečio žiedo. Ką tai keičia? ten jokių ofisų nėra. Dabar gyventojų automobiliai yra užparkuoti ant šaligatvių, pievų (tiksliau ten kur kažkada buvo pievos) ir visur kitur kur tik įmanoma užvažiuoti. Ką 7 eur mokestis per metus pakeis? Arba ką net 8 eur mokestis per mėnesį antram automobiliui? Centai, kurie absoliučiai nieko nesprendžia. Visiškas kompetencijų ir proto trūkumas - ne veltui biurokratai ir dirba biurokratais už varganą atlyginimą. Vieto zonų išplėtimo žymiai geriau, pelningiau ir net populiariau veiktų papildomos 2 VW UP mašinos važinėjančios po rajonus ir baudžiančios parkuojančius neleistinose vietose. Kai situacija būtų +- normali, t.y. automobiliai stovėtų tik ten kur reikia ir tada trūktų vietų - galima jau būtų ir zonas plėsti ir apmokestinti.

          Įsivaizduoju net priešingą efektą - vidiniai kiemai, kuriuose rinkliava nerenkama bus dar labiau prigrūsti automobilių, kurie seniau gal stovėdavo ten kur dabar bus parkomatai.
          1. KET pažeidimus fiksuoja ir pažeidimą formina Policija. Tad jie gali tai daryti nesvarbu kur plečiasi zonos. Tikrai norėtųsi tam daugiau dėmesio.
          2. Jeigu parkavimas taptų mokamas didžiojoje dalyje miesto, tai esmė būtų ne tie 7-8 eur prie namų, o rinkliava visur nuvažiavus automobiliu (į darbą, į svečius ir pan.). Imtum rečiau naudoti automobilį, kol galiausiai šeimoje vieno atsisakytum, nes pasirinktum Spark/Bolt miks'ą. Deje, apmokestinti miegamųjų rajonų kol kas neketinama. Iš kitos pusės galima taip išsibandyti kaip tai veikia ir kas žino kas bus po 5 metų.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Jau milijona kartu sakiau. Reikia pazymeti mieste VISAS parkavimo vietas. Kelyje turi buti normalus zenklinimas o ne va cia zenklu nera, zymejio nera, reiskia galiu numest ir viskas. Paskui sakyt teisme, kad negaliu akimis ivertinti 5 metrus iki perejos ir panasiai.
            Jei gatves kraste yra parkavimo vietos, jos turi buti pazymetos linijomis ant asfalto, taskas.
            Teko siūlyti Vilniaus m. sav. administracijai (VMSA) tokį pasiūlymą - sužymėti parkavimo vietas gatvėse, kurios dalinai de facto tapo nemokamomis stovėjimo aikštelėmis (įteisinti ir de jure). Kartu ir ženklus pastatyti, nurodant kaip stovėti, kad šiknų neišmestų į važiuojamąją kelio dalį, neužstatytų draudžiamų vietų ir pan., Tai buvo atsakymas toks, kad pinigų nėra dažams ir papildomiems nebūtiniems kelio ženklams (turbūt pėsčiųjų perėjos, greičio ribojimo ženklas ir pan. svarbiausi).

            Siūlymas buvo konkrečiam mikrorajonui pritaikyti, ne visam Vilniui ir nekainuotų daug tikrai, tilptų daugiau mašinų tuomet, nes kartais paliekami tikrai per dideli tarpai ir mašinos statomos nekompaktiškai, susigalvojamas savo neteisėtas parkavimo būdas, be to, kur vieta nebūtų pažymėta tai iš karto matytųsi, kad ten nenumatyta ir dar gi taptų aišku, kiek gi yra legalių vietų parkuoti mikrorajone. Tačiau, matyt jų logika tokia, kad jei padarys vienam mikrorajone, tai ir kiti užsinorės, o tada tai kainuos tikrai daugiau, nei buvo planuota.

            Jei tos vietos taptų mokamomis, tai nori, nenori jos ir būtų sužymėtos, tačiau dabar tai neprivaloma.

            Comment


              Parašė Maduk Rodyti pranešimą

              Teko siūlyti Vilniaus m. sav. administracijai (VMSA) tokį pasiūlymą - sužymėti parkavimo vietas gatvėse, kurios dalinai de facto tapo nemokamomis stovėjimo aikštelėmis (įteisinti ir de jure). Kartu ir ženklus pastatyti, nurodant kaip stovėti, kad šiknų neišmestų į važiuojamąją kelio dalį, neužstatytų draudžiamų vietų ir pan., Tai buvo atsakymas toks, kad pinigų nėra dažams ir papildomiems nebūtiniems kelio ženklams (turbūt pėsčiųjų perėjos, greičio ribojimo ženklas ir pan. svarbiausi).

              Siūlymas buvo konkrečiam mikrorajonui pritaikyti, ne visam Vilniui ir nekainuotų daug tikrai, tilptų daugiau mašinų tuomet, nes kartais paliekami tikrai per dideli tarpai ir mašinos statomos nekompaktiškai, susigalvojamas savo neteisėtas parkavimo būdas, be to, kur vieta nebūtų pažymėta tai iš karto matytųsi, kad ten nenumatyta ir dar gi taptų aišku, kiek gi yra legalių vietų parkuoti mikrorajone. Tačiau, matyt jų logika tokia, kad jei padarys vienam mikrorajone, tai ir kiti užsinorės, o tada tai kainuos tikrai daugiau, nei buvo planuota.

              Jei tos vietos taptų mokamomis, tai nori, nenori jos ir būtų sužymėtos, tačiau dabar tai neprivaloma.
              Tai aisku, is kur pinigai dazams, kai visi pinigai iseina tarybiniams asfalto laukams su 4-5 metru plocio juostomis. Nes nu kam tuos kelius siaurint.. geriau viska padengt asfaltu, paskui puse kelio uzdazyt pasviromis baltomis juostomis (pavyzdys - ivaziavimas nuo Zirniu g. i Dariaus ir Gireno, kur baltomis linijomis uzdazyta 320 x 3 = 960 m2 perteklinio asfalto ir dazu. Nu ir viskas, kur jau pinigai kazkokiems parkingams zymeti...

              Click image for larger version

Name:	Transportas   Dviračiai   Vilniaus miesto interaktyvūs žemėlapiai.png
Views:	1
Size:	203,3 kB
ID:	1773578
              Paskutinis taisė SoulMulticast; 2020.01.04, 12:08.

              Comment


                Teko padaryti virtualią Google maps ekskursiją po Taliną, Rygą ir Vilnių (po miegamuosius sovietinius mikrorajonus), palyginti, kokia situacija su parkavimu, kaip atrodo infrastruktūra.

                Taline pakabinti įspėjami kelio ženklai, jog neteisėtai priparkuotos mašinos gali būti nutemptos - ten berods su šiuo reiškiniu kovojama rimčiausiai. Nors Rygoje tokių kelio ženklų neteko pastebėti, bet abu miestai kažkiek panašūs - tiek Taline, tiek ir Rygoje neteko aptikti nuotraukose tokio reiškinio, kaip stovėjimas ant žolės - stengiamasi parkuotis ant kietos dangos pagrindo, plečiamas legalus parkingas ir pan. Kai kuriuose daugiabučių kiemuose, gatvėse prie jų sužymėtos parkavimo vietos, kas parodo bendrą aukštesnį tvarkingumo lygį. Kas tai inicijuoja - ar miesto valdžia, ar patys daugiabučių namų gyventojai, sunku pasakyti. Kas dar labai nustebino, kad Rygoje daug kur yra vietų, kur stovi ypač didelio aukštingumo daugiabučiai vienas šalia kito (panašiai kaip Perkūnkiemis), tačiau aplink parkingas gan sklandus, transporto priemonės stovi tvarkingai. Arba jos statomos kažkur kitur - aikštelėse, arba tiesiog mažesnis automobilizacijos lygis.

                2012 m. žiūrint nuotraukose Vilnius atrodo baisiausiai, nors per 8 metus situacija pablogėjusi turbūt dešimtis kartų (tiek Rygoje, tiek Taline žemėlapiai naujesni). Neteisėtas parkavimas ,,prasiplečia" visur, kur tik įmanoma. Plėstis nebent trukdo krūmai, medžiai, kalvos (trys geri natūralus būdai kovoti su nelegaliu parkingu), kuoliukai, blokai, barjerai, šalia jau esančios parkavimo vietos ir pan. Jeigu plotas laisvas - jis konvertuojamas į neteisėtą parkavimo aikštelę. Kodėl vietiniai gyventojai arba miesto valdžia masiškai neasfaltuoja, neplečia parkavimo vietų? Vargu, ar tai daug kainuoja. Dabar gali gauti nuobaudą (nelegalus parkingas), niokojama aplinka, gyvename kaip kiaulidėje, aišku taip pigiau, jei niekas neskundžia policijai/viešajai tvarkai. Nes realiai vietos laisvos bent jau sovietiniuose mikrorajonuose tai pilna, tiesiog praplėtus ir nesant, kur plėstis daugiau būtų padėtas taškas. O, kad būtų sužymėtos vietos Vilniuje - labai retas reiškinys. Lazdynuose teko matyti, kai kur kitur vietomis, bet paprastai - tiesiog nepraktikuojamas ženklinimas, todėl nesistebiu, kad ir prie parduotuvių ne maža dalis parkuoja bet kaip ir taip neva plečia legalias parkingo vietas. Galvojama, kad tos linijos šiaip sau, nors prie bendros tvarkos jos tikrai labai prisideda ir yra privaloma jų laikytis pagal KET.

                Comment


                  Pas mus yra programos, kurių pagalba gyventojai gali susitvarkyti kiemus. Bet daugumai vienodai, o kuriem ne vienodai, tie dažniausiai kaip tik kovoja prieš parkingų plėtimą. Būtų smagu, kad savivaldybė savo iniciatyva tvarkytų kiemus, bet tik tuomet, kai bus sutvarkytos gatvės.

                  Comment


                    Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                    Teko padaryti virtualią Google maps ekskursiją po Taliną, Rygą ir Vilnių (po miegamuosius sovietinius mikrorajonus), palyginti, kokia situacija su parkavimu, kaip atrodo infrastruktūra.

                    Taline pakabinti įspėjami kelio ženklai, jog neteisėtai priparkuotos mašinos gali būti nutemptos - ten berods su šiuo reiškiniu kovojama rimčiausiai. Nors Rygoje tokių kelio ženklų neteko pastebėti, bet abu miestai kažkiek panašūs - tiek Taline, tiek ir Rygoje neteko aptikti nuotraukose tokio reiškinio, kaip stovėjimas ant žolės - stengiamasi parkuotis ant kietos dangos pagrindo, plečiamas legalus parkingas ir pan. Kai kuriuose daugiabučių kiemuose, gatvėse prie jų sužymėtos parkavimo vietos, kas parodo bendrą aukštesnį tvarkingumo lygį. Kas tai inicijuoja - ar miesto valdžia, ar patys daugiabučių namų gyventojai, sunku pasakyti. Kas dar labai nustebino, kad Rygoje daug kur yra vietų, kur stovi ypač didelio aukštingumo daugiabučiai vienas šalia kito (panašiai kaip Perkūnkiemis), tačiau aplink parkingas gan sklandus, transporto priemonės stovi tvarkingai. Arba jos statomos kažkur kitur - aikštelėse, arba tiesiog mažesnis automobilizacijos lygis.

                    2012 m. žiūrint nuotraukose Vilnius atrodo baisiausiai, nors per 8 metus situacija pablogėjusi turbūt dešimtis kartų (tiek Rygoje, tiek Taline žemėlapiai naujesni). Neteisėtas parkavimas ,,prasiplečia" visur, kur tik įmanoma. Plėstis nebent trukdo krūmai, medžiai, kalvos (trys geri natūralus būdai kovoti su nelegaliu parkingu), kuoliukai, blokai, barjerai, šalia jau esančios parkavimo vietos ir pan. Jeigu plotas laisvas - jis konvertuojamas į neteisėtą parkavimo aikštelę. Kodėl vietiniai gyventojai arba miesto valdžia masiškai neasfaltuoja, neplečia parkavimo vietų? Vargu, ar tai daug kainuoja. Dabar gali gauti nuobaudą (nelegalus parkingas), niokojama aplinka, gyvename kaip kiaulidėje, aišku taip pigiau, jei niekas neskundžia policijai/viešajai tvarkai. Nes realiai vietos laisvos bent jau sovietiniuose mikrorajonuose tai pilna, tiesiog praplėtus ir nesant, kur plėstis daugiau būtų padėtas taškas. O, kad būtų sužymėtos vietos Vilniuje - labai retas reiškinys. Lazdynuose teko matyti, kai kur kitur vietomis, bet paprastai - tiesiog nepraktikuojamas ženklinimas, todėl nesistebiu, kad ir prie parduotuvių ne maža dalis parkuoja bet kaip ir taip neva plečia legalias parkingo vietas. Galvojama, kad tos linijos šiaip sau, nors prie bendros tvarkos jos tikrai labai prisideda ir yra privaloma jų laikytis pagal KET.
                    Vertingi pastebejimai. Bet negaliu issiusti jums asmenines zinutes... ? gal atblokuokite jas dekui

                    Comment


                      Sveiki,

                      Vilniuje dėl automobilių parkavimo vis daugėja netvarkingų kiemų, plečiasi išvažinėtos vejos plotai ir t.t.
                      Norėčiau paprašyti, kas turit laiko, sužymėti visokias jums žinomas problemines stovėjimo vietas (išvažinėta veja, ženklų ignoravimas, statymas ant šaligatvių ir pan.). Idealu būtų nežymėti viso kvartalo jei į jį patenka ir legalūs/tvarkingi parkingai, o konkrečiau išskirti problemines vietas. Nesu garantuotas, kad Google orto-foto teisingai ant koordinačių uždėta, bet vis tiek bandykim pozicionuoti pagal ortofoto.

                      Ar bus iš to didžiulės naudos kol kas sunku pasakyti, bet visi turbūt jaučiam, jog probleminių vietų mastas yra didžiulis; turint detalų žemėlapį situacija bus vienareikšmiškai aiški ir bus paprasčiau argumentuoti bei reikalauti atsakomybės iš savivaldybės.

                      Iniciatyva nėra nukreipta prieš automobilių savininkus, daug aikštelių galėtų būti sėkmingai sutvarkytos paliekant padidėjusius parkingus bet tuo pačiu atstatant žmonių gerbūvį. Tiesiog manau, jog atėjo metas susitvarkyti ir jeigu savivaldybė nerodo iniciatyvos inventorizuoti problemines vietas, tuomet manau galime tai padaryti patys ir daug greičiau (jei kiekvienas papildysite vietomis bent šalia jūsų namų ir/ar darbo).

                      Kol kas jį pildė tik keli asmenys, todėl vietų sužymėta dar nedaug, bet tikiuosi, kad neilgai trukus turėsime gana išsamų žemėlapį.

                      Žemėlapis viešas, tikiuos piktybinių asmenų neatsiras, bet vis tiek jei padarysit daug pakeitimų, dėl visą piktą pasidarykit žemėlapio kopiją po to į savo Google paskyrą.

                      Ačiū

                      https://drive.google.com/open?id=1gZ...aP&usp=sharing

                      Comment


                        Pridėjau keleta etatinių vietų, nors šiaip čia jau daug kur sužymėta. Šiaip pavojingai darote, nes nėra jokios apsaugos žemėlapyje. Betkas gali atieti ir visus ištrinti

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Pridėjau keleta etatinių vietų, nors šiaip čia jau daug kur sužymėta. Šiaip pavojingai darote, nes nėra jokios apsaugos žemėlapyje. Betkas gali atieti ir visus ištrinti
                          Ačiū. Pas mane yra ir privati kopija, kurią stengsiuosi palaikyti atnaujintą. Jeigu kažkas padarote daug pakeitimų, būtų gerai kad po to pasikopijuotumėte visą žemėlapį ir patys dėl viso pikto. Nenoriu pačioje pradžioje varžyti redagavimo, kol žemėlapyje dar daugybė nesužymėtų vietų

                          Comment


                            Labai šauni iniciatyva, pridėjau savo dalį. Tik reiktų pagalvoti, ką paskui su tuo žemėlapiu daryti, nes tas vietas sutvarkyti gali tik savivaldybė. Tik kaip priversti ją tai daryti? Masiškai reportuoti pažymėtas vietas per tvarkaumiesta.lt?
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Labai šauni iniciatyva, pridėjau savo dalį. Tik reiktų pagalvoti, ką paskui su tuo žemėlapiu daryti, nes tas vietas sutvarkyti gali tik savivaldybė. Tik kaip priversti ją tai daryti? Masiškai reportuoti pažymėtas vietas per tvarkaumiesta.lt?
                              Manau reikia geresnės strategijos. Raportuoti yra gerai, ypač kai rūpinatės savo kiemo gerove, bet aš sužymėjau ir daugybę kaimyninių kiemų, kur žmonės neturi didelio aktyvizmo tvarkytis. Tad jei vienas ar keli asmenys pradės raportuoti visus miesto kiemus, tai nemanau, jog tai duos kažkokį rezultatą. Be to raportavimas tai problemos sprendimas nuo žemiausio lygio savivaldybėje, o čia manau reikės taikyti į aukščiausią, kad kiemų sutvarkymas bei tvarkos palaikymo užtikrinimas taip pat taptų vienu iš miesto prioritetų, o ne tik gyventojų apsisprendimo ir iniciatyvos reikalu.

                              Iki dabartinio lygio dauguma kiemų nusirito po truputį ir savo laiku buvo galima tam užkirsti kelią paprasčiau, o dabar jau sunku apeliuoti į sąžinę, jog prieš penkis metus būta vejos, kai jos nelikę nei kvapo. Net senų daugiabučių gyventojai tikrai pasipiktins jei iškart ant vejos įsirengsit penkias naujas vietas automobiliams. Bet jei tas vietas užgrobsit po centimetrą stumdami automobilius per penkis metus, tuomet tikėtina jums pasiseks.

                              Dabartinė savivaldybės strategija taikyti kažkokią bendrą atsakomybę neorganizuotai žmonių grupei yra labai nerimta ir jokio rezultato neatneš. Aš asmeniškai nemanau, jog tai gyventojų problema - taip, jeigu leidžiama niokoti neprižiūrimą ir senokai tvarkytą aplinką vardan savanaudiškų tikslų, tai jie kaip kokia banda ir niokos tą aplinką, bet ten kur problema neužleista (aplinka dar atrodo kaip verta saugojimo) ir yra kažkokia kontrolė (aktyvių kaimynų, bendrija ar aktyvus administratorius), ten žmonės bent masiškai neniokoja vejos bei šaligatvių ir apsiriboja parkavimo gatvėje pažeidimais (kuriuos proaktyviai būtų pajėgi sužiūrėti ir Viešoji tvarka).

                              Vidinė kiemų priežiūra (bent jau pažeidimų registravimas) vis tiek kristų ant gyventojų pečių grynais dėl didžiulio jų skaičiaus, bet tikiu, kad ir aktyvumas padidėtų jeigu būtų ką verta saugoti ir prižiūrėti, bei būtų aktyviai reaguojama į pažeidimų pranešimus.

                              Comment


                                Galima uzeiti i maps.vilnius.lt ir ijungti 2019 metu ortofoto. Ten puikios rezoliucijos nuotraukos is oro, matosi visos isvazinetos vietos. Nematau dideles prasmes jas registruoti, nes tai beveik kiekvienas miesto kiemas.
                                Jei savivaldybe noretu kazka daryti, atidarytu savo paciu puslapi ir paziuretu kur tai yra. Bet nei jiems tai nerupi, nei gyventojams.
                                Dar yra 3d.vilnius.lt, ten kur Įstrižo vaizdo aeronuotraukos - irgi super mega rezoliucija galima perziuret visa visa miesta.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Galima uzeiti i maps.vilnius.lt ir ijungti 2019 metu ortofoto. Ten puikios rezoliucijos nuotraukos is oro, matosi visos isvazinetos vietos. Nematau dideles prasmes jas registruoti, nes tai beveik kiekvienas miesto kiemas.
                                  Jei savivaldybe noretu kazka daryti, atidarytu savo paciu puslapi ir paziuretu kur tai yra. Bet nei jiems tai nerupi, nei gyventojams.
                                  Dar yra 3d.vilnius.lt, ten kur Įstrižo vaizdo aeronuotraukos - irgi super mega rezoliucija galima perziuret visa visa miesta.
                                  Gerbiu jūsų nuomonę, tačiau manau, jog yra skirtumas tarp pasakymo "kiekvienas" ir konkretaus žemėlapio.
                                  Aeronuotraukos yra pagalba atrasti tokias vietas, bet vietiniai gyventojai gali tiksliau nurodyti problemos, kurios nevisada įžiūrimos juose arba susijusios su ženklinimu ar būdingos tik tam tikru paros metu.
                                  Prisipažinsiu, jog negaliu garantuoti, jog iš to bus daug naudos, bet ir neprašau niekieno skirti tam daug laiko. Jei daug žmonių pažymės bent jau artimiausias jiems problemines vietas, tuomet tokį žemėlapį galima sukurti su mažu kiekiu pastangų vienam asmeniui.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Galima uzeiti i maps.vilnius.lt ir ijungti 2019 metu ortofoto. Ten puikios rezoliucijos nuotraukos is oro, matosi visos isvazinetos vietos. Nematau dideles prasmes jas registruoti, nes tai beveik kiekvienas miesto kiemas.
                                    Jei savivaldybe noretu kazka daryti, atidarytu savo paciu puslapi ir paziuretu kur tai yra. Bet nei jiems tai nerupi, nei gyventojams.
                                    Dar yra 3d.vilnius.lt, ten kur Įstrižo vaizdo aeronuotraukos - irgi super mega rezoliucija galima perziuret visa visa miesta.
                                    Aišku, kad geriau būtų, jei toks žemėlapis kabėtų prisegtas ant lentos kurio nors savivaldybės darbuotojo kabinete. Ir savivaldybės pusmečio planuose vienas iš KPIs būtų parkavimo ant žolės ploto mažinimas. Bet kaip sakot, tai šiuo metu nėra prioritetas.

                                    Tai galima tiesiog laukti, kol požiūris pasikeis. Arba galima mėginti viešinti problemą, o viešinant geriausia turėti svaresnių argumentų, nei "beveik kiekvienas kiemas". Tam toks žemėlapis gali puikiai pasitarnauti.

                                    Comment


                                      Nesupratau siūlomo žemėlapio paskirties. Kas bus daroma su duomenimis? Beldžiamasi į Šimašiaus kabineto duris ir sakoma, štai, žiūrėk? Manote, kad Šimašius nežino, kad yra probleminių parkavimo vietų? Jau daugybę metų parkavimas yra laikomas gyvenamųjų rajonų problema numeris vienas. Ką duos tas žemėlapis? Reikia ne žemėlapio, o sprendimų. O sprendimai yra tik 2: arba mažinti automobilių kiekį, arba didinti parkavimo vietų kiekį. Nuo žemėlapio sudarymo nepasikeis nei viena, nei kita.

                                      Beje, tokio žemėlapio duomenys jau yra. Gal ne tokio detalumo, bet galima nueiti į tvarkaumiesta.lt ir pažiūrėti statistikos skyrelį. Pasirinkus parkavimo problemas ir nurodžius laikotarpį galima pamatyti kuriose Vilniaus vietose parkavimo problemų registruota daugiausiai.

                                      Comment


                                        Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                                        Nesupratau siūlomo žemėlapio paskirties. Kas bus daroma su duomenimis? Beldžiamasi į Šimašiaus kabineto duris ir sakoma, štai, žiūrėk? Manote, kad Šimašius nežino, kad yra probleminių parkavimo vietų? Jau daugybę metų parkavimas yra laikomas gyvenamųjų rajonų problema numeris vienas. Ką duos tas žemėlapis? Reikia ne žemėlapio, o sprendimų. O sprendimai yra tik 2: arba mažinti automobilių kiekį, arba didinti parkavimo vietų kiekį. Nuo žemėlapio sudarymo nepasikeis nei viena, nei kita.

                                        Beje, tokio žemėlapio duomenys jau yra. Gal ne tokio detalumo, bet galima nueiti į tvarkaumiesta.lt ir pažiūrėti statistikos skyrelį. Pasirinkus parkavimo problemas ir nurodžius laikotarpį galima pamatyti kuriose Vilniaus vietose parkavimo problemų registruota daugiausiai.
                                        Su tvarkau miestą žemėlapiu bėda ta, kad yra daug probleminių vietų kurios turi mažai arba išvis neturi pranešimų. Taip pat nelendant į pranešimų turinį iš jo sunku suvokti kokį plotą užima probleminė vieta ir kokio ji pobūdžio.
                                        Iš šio žemėlapio bus aiškus ir plotas ir pobūdis, taip pat kuriuose kvartaluose labiausiai užleisti kiemai, kur didžiausias stovėjimo vietų trūkumas. Bus galima sekti kaip gerėja ar blogėja situacija, o ne tik kas dvidešimt metų susimti už galvos ir konstatuoti, jog viskas visur blogai.
                                        Mano siūlymas nėra eiti pas merą ir verkti, jog darytų ką nors. Jau pradėtas kvartalinio atnaujinimo projektas, galbūt šis žemėlapis pagelbės dėliojant prioritetus, o labiausiai tikiuosi, kad paskatins daryti atnaujinimus intensyviau.
                                        Taip pat galbūt padės sekti vietas jau atnaujintuose kvartaluose (arba naujai pastatytuose), kur bando veržtis automobiliai į ne jiems skirtus plotus.
                                        O gal nieko nepadės ir bus veltui išvaistytas laikas. Tad jei jūsų laikas brangus/nepritariat idėjai/nematot prasmės, tikrai nereikalauju pildyti
                                        Iš tiesų stebiuosi (nuteikia tiek pozityviai, tiek negatyviai) kiek per dvi dienas jau buvo supildyta vietų, matyt žmonės kažkokią prasmę tame mato.

                                        Comment


                                          Parašė stop.this.train Rodyti pranešimą

                                          Mano siūlymas nėra eiti pas merą ir verkti, jog darytų ką nors.
                                          Taip ir nesupratau, koks tavo pasiūlymas? Vis tiek sprendimus priima meras arba administracijos vadovas. Jei kuri žemėlapį ir nori, kad jis įtakotų sprendimus dėl parkavimo, tai žemėlapio duomenys galų gale turi patekti pas Šimašių arba Poderskį. Jei kuri žemėlapį tiesiog todėl, kad tai įdomu, tai viskas tvarkoje. Bet jei nori, kad žemėlapis padėtų išsispręsti problemą - tai reikia plano, ką su tuo žemėlapiu daryti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X