Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Santariškių naujas daugiaaukštis parkingas.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20191013_174455.jpg
Views:	1
Size:	226,0 kB
ID:	1754406
    Flickr

    Comment


      O tokie bajeriai paeina Vilniuje?

      Click image for larger version

Name:	D4600AEC-440E-49C6-9F30-0C0D9CD958A8.jpeg
Views:	1
Size:	207,0 kB
ID:	1755259

      Comment


        Parašė Zygis Rodyti pranešimą
        O tokie bajeriai paeina Vilniuje?
        Tokius bajerius reikia viešinti su vardais ir taginti atitinkamas institucijas.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Tokius bajerius reikia viešinti su vardais ir taginti atitinkamas institucijas.
          Automobilis turi būti registruotas gyvenamąją vietą deklaravusio asmens vardu, tad sumokėti nepakaks, dar reikia ir sutikimo deklaruoti gyvenamąją vietą atitinkamoje "zonoje". Iš to būsto savininkui kyla tam tikrų rizikų, kurias irgi reikės "kompensuoti".

          Comment


            Parašė vėkas Rodyti pranešimą

            Automobilis turi būti registruotas gyvenamąją vietą deklaravusio asmens vardu, tad sumokėti nepakaks, dar reikia ir sutikimo deklaruoti gyvenamąją vietą atitinkamoje "zonoje". Iš to būsto savininkui kyla tam tikrų rizikų, kurias irgi reikės "kompensuoti".
            Irgi taip galvojau. Bet is tos pacios diskusijos:

            Click image for larger version

Name:	99B6185E-FCBC-414E-BF40-3626F0B84766.jpeg
Views:	1
Size:	322,7 kB
ID:	1755268

            Comment


              Vilniuje nereikia būti savininku. Mašina gali "kabot" ant ko tik nori.

              Comment


                Eiliniai smagumynai, paruosti kompetetingu specialistu VMS na bet sioks toks verslo planas - pardavineji leidimus, per menesi bent koki 70 eur pasidarysi, metus ~800 eur. Vistiek pinigas

                Comment


                  Ne visi asmeniniais tikslais vairuoja nuosavą automobilį, kita vertus tokiais atvejais galima būtų prašyti dokumentų, pagrindžiančių panaudos teisę.

                  Comment


                    Na tai tokiems tegul imone ir isperka menesini parkavima. Dabar landa apgaudinejimui.

                    Comment


                      O jei gyveni geltonoje zonoje, po to kai isigyji leidima, jis galioja pvz kazkur vienoj gatvej,ar gali nemokamai parkuotis visoje geltonoje zonoje?

                      Comment


                        Galioja tam tikroj zonoj, kurią kažkas apibrėžia, bet nevisam mieste tavo minėtoj geltonojoje zonoj. Pvz Žvėryno gyventojams galima statyti bet kurioje rajono gatvėje.

                        Comment


                          Kiekviena iš spalvų suskirstyta į smulkesnes sunumeruotas teritorijas. Leidimas išduodamas vienai konkrečiai teritorijai pagal gyvenamosios vietos adresą. Galima rinktis iš teritorijos, kurioje deklaruota gyvenamoji vieta arba gretimų zonų (pvz. jeigu namas stovi ant ribos ir tau patogiau statyti gretimoje teritorijoje).

                          Zonų žemėlapį galima rasti čia:
                          https://www.parking.lt/lt/2/30/123

                          Comment


                            32 zona tai tokia nebloga. Gali net patogiai iki ofiso nuvažiuot

                            Comment


                              Trumpa istorija, kaip Vilniuje įrengiama nauja (atnaujinama) infrastruktūra negalvojant ir neplanuojant.

                              Pradžiai kelios nuotraukos iš baigiamos įrengti Viršuliškių skg. jungties su Šešuolių g.

                              1. Gatvė įrengiama be parkavimo vietų šonuose. Dešinėje matomas, kitoje temoje minėtas, būsimas dviračių takas, kuris bus viename lygyje su šaligatviu.


                              2. Ties Litgrid pastatu numatytos kelios stovėjimo vietos lygiagrečiai važiuojamąjai daliai kišenėje


                              3. Dviračių takas ir šaligatvis bus kairėje


                              4. Nors jungtis su Šešuolių g. dar iki galo nebaigta, bet jau pravažiuojama ir neužtverta.


                              O dabar trumpai apie tai, kodėl gatvė suplanuota, suprojektuota ir įrengta blogai. Sunku pasakyti ar buvo projektuojama net neapsilankius vietoje, ar tiesiog visiškai negalvojama, bet ši gatvės atkarpa visada buvo užstatyta automobiliais. Kaip ir visos kitos gatvės ar laisvi ploteliai aplinkui, nes tai plėtojamas verslo centrų ir gyvenamųjų namų kvartalas, kuriame būna daug žmonių ir natūralu jog dalis atvyksta nuosavu transportu. Tačiau gatvės tiesiamos nenumatant parkavimo vietų šalia jų, nors vietos tam yra. Galima būtų suprasti, jeigu tai būtų miesto centras, darnus judrumas ir visą kitą, bet juk tai praktiškai miesto pakraštys ir daryti infrastruktūrą be stovėjimo vietų, reiškia turėti problemas dėl gatvių pralaidumo, nes jos bus užstatytos ten, kur nenumatyta užstatyti. Kas matoma ir aukščiau esančiose nuotraukose, kad šios siauros gatvelės pakrasčiuose yra ir bus statomi automobiliai. Fotografuota buvo kažkur apie 18:00, tai dauguma jau išvažiavę, o ir šiaip dar vyksta statybos darbai.

                              Čia akivaizdžiai galima matyti, kad dešinėje pusėje yra pakankamai vietos, kad būtų galima įrengti stovėjimo vietas įvažose (lygiagrečiai).


                              Aišku galima sakyti, kad sustačius sustoti draudžiančius ženklus viskas išsispręs ir nebus problemų, tačiau kaip praktika rodo, šiame kvartale ir apylinkėse tokie ženklai nieko nereiškia:






                              Taigi buvo galima nutiesti jungti, kurį būtų sklandžiai pravažiuojama ir padėtų greitai pasiekti kvartalą ir iš jo išvažiuoti, bet tikriausiai nebus, nes pro sustatytus automobilius bus sudėtinga prasibrauti.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Aišku, klausimas kam ten jis išvis reikalingas.
                                Nes kažkas kažkada kažkokiose rekomendacijose parašė, kad ties įvažiavimais reiktų takus atitraukti.

                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Galėjo išties padaryt porą parkavimo vietų palei gatvę.
                                Naujausias trendas parkavimo vietas įrenginėti ne priešais pastatą ir net ne gatvės krašte, o gatvės viduryje. Čia rimtai.

                                Comment


                                  Parašė MindesAcc
                                  Po poros tokiu, visi suprastu ka zenklas reiskia.
                                  Kontrolės vykdymas yra kitos temos klausimas. Esmė, kad kuriant infrastruktūrą prie tokių verslo centrų miesto pakraštyje ir prie daugiabučių namų kvartalų nenumatytos išvis jokios stovėjimo vietos gatvėse, nors vietos tam daugiau nei pakankamai. Arčiau centro tai kažkodėl visose gatvėse yra įrengta stovėjimo vietų ar kažkokių stovėjimo aikštelių, o čia visiškai nieko. Kur svečiams atvykusiems į visokius Ignitis, Vilniaus vandenys, VŠT ar bet kurią kitą įstaigą/biurą statyti automobilius? Tik gatvėse pažeidžiant taisykles.
                                  Stovėjimas galėtų būti apmokestintas ir apribotas stovėjimo laikas, pvz. max 2 val., kad nestovėtų visą dieną darbuotojai, bet turi būti stovėjimo vietų. Nes iš savivaldybės pusės sukuriant tokią situaciją ir taip įrengiant infrastruktūrą, po to tik belieka stebėtis kaip čia tiek pažeidėjų ir niekas nepaiso kelio ženklų.

                                  Comment


                                    Parašė MindesAcc
                                    Po poros tokiu, visi suprastu ka zenklas reiskia.
                                    Greičiau būtų padaryta nedidelė revoliucija, išmėžti antiparkavimo fanatikai ir pakeisti ženklai.

                                    Comment


                                      Miestui turbūt taip pigiau ir ūkiškiau, nežinau ar turėtų būti stengiamasi dėl verslo centrų klientų. Kodėl tie centrai neįrenginėja parkavimo vietų? Ir šiaip jeigu kažkas turi kokių interesų tai juos galima išreikšti kai yra ruošiamas projektas

                                      Comment


                                        Kol kas yra nerašytas susitarimas, kad ženklai tik dėl vaizdo ir visiems tinka. Kam kažką keisti jei sistema veikia?

                                        Comment


                                          Tokių gatvelių (šalia visokių verslo centrų ir daugiabučių, kurie neužtikrina savo klientams/gyventojams galimybės parkuotis ir pastoviai būna daug numestų mašinų) kur ignoruojamas draudimas stovėti bėda dar ta, kad nepakanka padaryti stovėjimo vietų iš vienos pusės, nes tuomet parkuosis iš abejų ir vis tiek liks tik viena juosta pravažiuoti.
                                          Čia arba belieka bausti, arba dvigubai platinti gatvę, arba daryti kažkokį vienpusį žiedinį eismą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X