Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kadangi mėlynos zonos parkavimo vietų skačius didinamas 4 kartus, tai senamiestyje norinčių pasistatyti bus kaip minimum pora kartų daugiau. Nepavydžiu tiem kur ten gyvena ir savo automobilius laiko gatvėje.

    Comment


      Parašė luknas Rodyti pranešimą
      Kadangi mėlynos zonos parkavimo vietų skačius didinamas 4 kartus, tai senamiestyje norinčių pasistatyti bus kaip minimum pora kartų daugiau. Nepavydžiu tiem kur ten gyvena ir savo automobilius laiko gatvėje.
      Taip, vienintelis dalykas kuris juos iki šiol stabdė nuo tokio noro - per maža parkavimo kaina!

      Comment


        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

        Taip, vienintelis dalykas kuris juos iki šiol stabdė nuo tokio noro - per maža parkavimo kaina!
        Iki šiol buvo daugiau finansinės paskatos parkuoti toliau nuo senamiesčio. Dabar ta paskata bus gerokai mažesnė. Jei moki tiek pat ar nedaug mažiau - kam parkuotis toliau?

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Iki šiol buvo daugiau finansinės paskatos parkuoti toliau nuo senamiesčio. Dabar ta paskata bus gerokai mažesnė. Jei moki tiek pat ar nedaug mažiau - kam parkuotis toliau?
          Tai kad senamiestyje net dviračiu važiuoti yra didelis skausmas, ką jau ten kalbėti apie mašiną. Nebent mazochistas koks gali ten norėti važiuoti. Ypač kai prisiparkuoti vietos bet kokiu atveju beveik niekada nebūna.
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Puiku, jog pritarė bent tokiam variantui. Šios kadencijos metu faktas, jog pakeitimų nebus, bet sekančios tikiuosi vėl peržiūrės situaciją. Idealu būtų po truputį erdves su daug parkavimo pakeisti žaliom zonom ar platesniais šaligatviais kur jų reikia.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Taryba nepritarė zonų išplėtimui.

              EDIT: Ok, 3 kartą perbalsavus pritarė. Uch...
              Balsuojam, kol praeis?
              Demokratija vadinasi

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Iki šiol buvo daugiau finansinės paskatos parkuoti toliau nuo senamiesčio. Dabar ta paskata bus gerokai mažesnė. Jei moki tiek pat ar nedaug mažiau - kam parkuotis toliau?
                Argumentas svarus, bet įdomu kiek iš tų kurie iki šiol nenorėjo mokėti brangiau dabar vis tik rinksis mokėti brangiau, o ne toliau ieškoti alternatyvos.
                Paskutinis taisė vėkas; 2019.09.26, 12:43.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Tai kad senamiestyje net dviračiu važiuoti yra didelis skausmas, ką jau ten kalbėti apie mašiną. Nebent mazochistas koks gali ten norėti važiuoti. Ypač kai prisiparkuoti vietos bet kokiu atveju beveik niekada nebūna.
                  Kai kam didesnis mazochizmas atrodo pasivaikščioti 10min gatve, negu 15min ieškoti, kur nukišti automobilį.

                  Comment


                    Reikėjo daryti violetinę zoną vietoje buvusios mėlynos, darant 24/7 apmokestinimą po 4 EUR/val.. Ir būtų visi patenkinti

                    Comment


                      Įdomu, kaip bus su mėnesiniais abonementais. palei Šnipiškes daug kas po 70 eur/mėn leidimus susipirkę, bet raudonoj zonoj tokios galimybės nėra. kasdien mokant centus į parkavimo automatą labai brangu gautųsi: 1.5 eur * 9 val * 21 diena = 283.5 eur.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Reikėjo daryti violetinę zoną vietoje buvusios mėlynos, darant 24/7 apmokestinimą po 4 EUR/val.. Ir būtų visi patenkinti
                        Arba tiesiog pabranginti esamas zonas

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Arba tiesiog pabranginti esamas zonas
                          Pigesnes zonas išplėsti į aplinkines teritorijas taip pat reikėjo. Idealus variantas būt buvęs palikti arba nedaug praplėsti esamas mėlynos zonos ribas, kitų zonų geografiją praplėsti panašiai, kaip dabar siūloma (tik kad neliktų atvejų, kai susiduria pvz. mėlyna ir žalia zonos). Bei tuo pačiu peržiūrėti parkavimo įkainius. Iš esmės tai ir buvo siūloma, bet kadangi praplėstos ir mėlynos zonos ribos - parkavimas centre būtų neproporcingai išaugęs ir matyt todėl nesiryžta žengti šio žingsnio.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Tai kad senamiestyje net dviračiu važiuoti yra didelis skausmas, ką jau ten kalbėti apie mašiną. Nebent mazochistas koks gali ten norėti važiuoti. Ypač kai prisiparkuoti vietos bet kokiu atveju beveik niekada nebūna.
                            Nebūčiau toks kategoriškas.

                            https://www.miestai.net/forumas/foru...47#post1748947
                            Flickr

                            Comment


                              Kaunas,Megos autobusu aikštelė.

                              Comment


                                Kauno centre žadama įrengti 130 naujų mokamų automobilių stovėjimo vietų

                                Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz61hNFhnNk

                                Comment


                                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                  Aš sutinku, kad daugiabučių kiemai turi priklausyti jų savininkams. Bet kol jie oficialiai jiems nepriklauso - tol bet kas legaliai jais gali nauduotis. Ši problema tirkai nėra vienpusė. Bet tai jau visai ne ta tema kurią keliau.
                                  Būtent, senų daugiabučių kiemai yra vieši, žemė priklauso VMS, kol už visų mokesčių mokėtojų pinigus jie tvarkomi, tol bet kas gali atvažiuoti ir palikti ten automobilį. Yra kaimynijų programa, kas nori gali už savo lėšas kiemą/parkingą susitvarkyti, užsitverti ir prižiūrėti - prašom, bet jei to nėra padaryta, tol tiek teisiškai, tiek morališkai ten palikti automobilius gali bet kas. Kur kas didesnė problema ten yra palikti seni laužai arba 4 asmenų šeima su 5 automobiliais.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Būtent, senų daugiabučių kiemai yra vieši, žemė priklauso VMS, kol už visų mokesčių mokėtojų pinigus jie tvarkomi, tol bet kas gali atvažiuoti ir palikti ten automobilį. Yra kaimynijų programa, kas nori gali už savo lėšas kiemą/parkingą susitvarkyti, užsitverti ir prižiūrėti - prašom, bet jei to nėra padaryta, tol tiek teisiškai, tiek morališkai ten palikti automobilius gali bet kas. Kur kas didesnė problema ten yra palikti seni laužai arba 4 asmenų šeima su 5 automobiliais.
                                    Parkingo užsitverti negali. Bent jau tokio, koks yra suplanuotas dabartiniuuose kiemuose. Servitutinis privažiavimas privalo būti visiems gyventojams ir aptarnaujančiam personalui (pvz daiktų pristatymas). Visi šlakbaumai kurie užstato privažiavimą prie laiptinės yra pastatyti nelegaliai.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Parkingo užsitverti negali. Bent jau tokio, koks yra suplanuotas dabartiniuuose kiemuose. Servitutinis privažiavimas privalo būti visiems gyventojams ir aptarnaujančiam personalui (pvz daiktų pristatymas). Visi šlakbaumai kurie užstato privažiavimą prie laiptinės yra pastatyti nelegaliai.
                                      Išsigalvojimai. Reikalaujamas tik priešgaisrinis privažiavimas (berods iki 25m). Servitutai nustatomi sklypams, o ne laiptinėms. Dėl šlagbaumo legalumo gaisrinės mašinos pravažiavimo atveju - jau idomesnis klausimas.
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.10, 13:44.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Parkingo užsitverti negali. Bent jau tokio, koks yra suplanuotas dabartiniuuose kiemuose. Servitutinis privažiavimas privalo būti visiems gyventojams ir aptarnaujančiam personalui (pvz daiktų pristatymas). Visi šlakbaumai kurie užstato privažiavimą prie laiptinės yra pastatyti nelegaliai.
                                        Melas. Kam skleisti tai, jeigu nežinote? Kadangi ketiname daryti kaiminyja, tad domėjomes ką galima, ko negalima:
                                        1) šlakbaumą galima pastatyti laisvai pasidarius kaiminyja ir suformavus sklypą, bet;
                                        2) jeigu kieme keliukas yra pravažiuojantis, o ne koks nors uždaras, tuomet labai sudėtinga, bet;
                                        3) galima ieškoti kitų būdu dėl to "pravažiuojančio kiemo", atsižvelgiant į situaciją ir individualiai vertinant.

                                        Beje, tai daugeliui "atmušą" norą darytis sklypus, kaimynijas ir t.t., nes gyventojų bei savivaldybės lėšomis sutvarkomas kiemas vis tiek lieka chaliavščikų parkavimo aikštele, kurie nenori mokėti už parkingą gatvėje.
                                        Paskutinis taisė R.D.; 2019.10.10, 16:07.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Išsigalvojimai. Reikalaujamas tik priešgaisrinis privažiavimas (berods iki 25m). Servitutai nustatomi sklypams, o ne laiptinėms. Dėl šlagbaumo legalumo gaisrinės mašinos pravažiavimo atveju - jau idomesnis klausimas.
                                          Servitutas nustatomas objektui, šiuo atveju gyvenamajam namui iki ten kur yra galima prtingai tikėtis įėjimo į objektą (t.y. laiptinės).


                                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                                          Melas. Kam skleisti tai, jeigu nežinote? Kadangi ketiname daryti kaiminyja, tad domėjomes ką galima, ko negalima:
                                          1) šlakbaumą galima pastatyti laisvai pasidarius kaiminyja ir suformavus sklypą, bet;
                                          2) jeigu kieme keliukas yra pravažiuojantis, o ne koks nors uždaras, tuomet labai sudėtinga, bet;
                                          3) galima ieškoti kitų būdu dėl to "pravažiuojančio kiemo", atsižvelgiant į situaciją ir individualiai vertinant.

                                          Beje, tai daugeliui "atmušą" norą darytis sklypus, kaimynijas ir t.t., nes gyventojų bei savivaldybės lėšomis sutvarkomas kiemas vis tiek lieka chaliavščikų parkavimo aikštele, kurie nenori mokėti už parkingą gatvėje.

                                          Privažiavimas aptarnaujančiam transportui (kas šiuo atveju yra ir gyventojo automobilis) negali būti užtveriamas, ir sklypo formuoti taip, kad jis būtų užtvertas negali. Tokį sklypo projektą turėtu atmesti (kas realiai daroma yra kita kalba). Kokiam perkūnkiemyje tai ir privatų sklypą antrą karta įformina kaip aikštelę ir parduoda.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X