Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

    Visame normaliame pasaulyje paciame senamiestyje parkingas kainuoja kiekvieną dieną, pvz. toje pačioje Rygoje R zonoje pirma valanda - 5€, nuo antros - 8€/val. (6-24h), Taline T1 ir T2 zonose - 6€/val. (24/7), Helsinky M1 zonoje - 4€/val. (24/7).

    Nereikia prisidenginėti religija, kad būtų galima privažiuoti prie bažnyčios durų per mišias. Vilniuje yra dešimtys bažnyčių, ir miesto gyventojas gali pasirinkti į kurią bažnyčią nori ir GALI nuvykti. Laisva šalis.
    Prancūzija, Reimsas. Parkavimas mieste mokamas nuo 8 iki 12 ir nuo 14 iki 19 val. Atkreipiu dėmesį, kad pietų metu nuo 12.00 iki 14.00 - nemokamas. Kitu laiku, parkavimas net šalia garsiosios Reimso katedros 2€/val. Grįžau iš ten prieš savaitę. Taip pat, puikiai išvystytas visuomeninis transportas. Civilizuotame pasaulyje patogus ir svarus visuomeninis transportas bei pagarba ir patogumas asmeniniam transportui nėra supriešinami.

    Comment


      Pavyzdys:

      Sostinės dienos, nuo 20h Upės g. palei gatvę parkavimas apypilnis (prie Forum Palace apytuštis)

      Jei naujos raudonos zonos galiojimo laikas baigsis 22h, tai įdomu ar dauguma:

      Keis keliavimo įpročius, parkavimo vietas;

      Susimokės 1-3€ arba potencialiai žais loteriją su 20€ bauda.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Bėda tame ir yra, kad atvažiavę automobiliu į renginį neranda kur parkuotis net mokamai ir net tolokai nuo pačio renginio.
        Prie gedimino prospekto pristatė požeminių, kiek pro šalį einu/važiuoju visada rodo šimtus vietų laisvų. Pačiame senamiestyje nereikia ir tikėtis. Ten išvis turėtų būti eismas draudžiamas o statomasi aplinkui (žinoma normalių mokamų aikštelių įrengimas vietoj pakelių užstatymo būtų gerai, bet čia reikia politinės valios).

        O šiaip tai didelė problema yra tai, kad žmonės ir mažų atstumų nenori eiti. Pvz 1 km iki renginio žmogui atrodo pasistatyti pertoli, nors užtrunka 10 minučių pėsčiomis.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Kad ta riba labai slidi. Pvz koks OpenKitchen - pasivaikščiojiams ar renginys? Asmeniškai priskirčiau prie pasivaikščiojimo.

          Ar man to būtinai reikia? Tikrai ne. Bet man visai patinka prasieit, paremti vietinį verslą paimant ledų/kavos/kepsnį. Bet daugiau ar mažiau būtinų reikalų senamiestyje neturiu. Darbiniais reikalais senamiestyje netenka lankytis, asmeniniais-biurokratiniais irgi ne, apsiprekint senamiesčio asortimentas nedomina arba yra tas pats ką randu prie namų, kas iš draugų gyveno senamiestyje studentaudami - jau senai išsikėlė. Filharmonija ar Operhauzas (jei dar užsiskaito kaip senamiestis)... Apsilankymo kartą per 5 metus neapsiverčia liežuvis įvardint kaip kažkokių reikalų turėjimą ar dalyvavimą

          Dėl renginių, ironiška, paskutiniu metu daugiau lankausi Konstitucijos prospekte nei senamiestyje
          Kadangi tai kassavaitinis turgus Tymo skvere tai aš nelaikyčiau tai renginiu.

          O į tokį pasivaiščiojimą gali atvažiuti ir viešuoju transportu. Beje, ten jei atsimenu yra kitoje gatvės pusėje aikštelė auto, ar ji dabar visada pilna?

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            O kino teatre filmą renkiesi ar į bilekokį eini? Popkornų skonis nuo filmo nesiskiria
            neskantant Indie kino, filmu repertuaras kino teatriose būna vienodas, taigi filmą glai išsirinkti visuose kino teatruose ir nesvarbu, į kurį važiuoti. Va aš tai važiuojų į Ozo dėl kitokių priežasčių - jie turi geriausią lietuvoje IMAX projektorių. O ten prisiparkuoti vietos visada randu.

            Parašė Armae Rodyti pranešimą

            Prancūzija, Reimsas. Parkavimas mieste mokamas nuo 8 iki 12 ir nuo 14 iki 19 val. Atkreipiu dėmesį, kad pietų metu nuo 12.00 iki 14.00 - nemokamas. Kitu laiku, parkavimas net šalia garsiosios Reimso katedros 2€/val. Grįžau iš ten prieš savaitę. Taip pat, puikiai išvystytas visuomeninis transportas. Civilizuotame pasaulyje patogus ir svarus visuomeninis transportas bei pagarba ir patogumas asmeniniam transportui nėra supriešinami.
            Reimas tiek paskirtimi, tiek dydžiu labiau artimas Kaunui, nei Vilniui. Tai ir parkingo kaštai turėtu būti panašiai lyginami.
            Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2019.09.02, 09:14. Priežastis: Dadėta citata.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              neskantant Indie kino, filmu repertuaras kino teatriose būna vienodas, taigi filmą glai išsirinkti visuose kino teatruose ir nesvarbu, į kurį važiuoti. Va aš tai važiuojų į Ozo dėl kitokių priežasčių - jie turi geriausią lietuvoje IMAX projektorių. O ten prisiparkuoti vietos visada randu.
              Bažnyčiose taip pat būna skirtinga akustika ir skirtingas repertuaras, kuris labai priklauso nuo dirbančiųjų toje bažnyčioje. Juk kunigai negauna iš centriuko pamokslo kurį identiškai turi pasakyti kiekvienoje bažnyčioje

              Comment


                Atvažiavimas į miestą ir jo pasistatymas Senamiestyje savo automobiliu turi būti prabanga ir ženklas apie tai, kad gyvenimas pasisekė, o automobilio statymas neleistinoje vietoje turi būti ženklas, kad ne tik esi šiknius, bet ir nebesugebi skaičiuoti pinigų – nuvilkimas 700 eurų, saugojimas 250 eurų dienai ir dar prašom 2 eurų mokestis už mokėjimą kortele. Praeitų noras ne vietoje mėtyti akimirksniu.

                Kai žmogus mokės 10 ar 20 eurų per valandą už automobilio stovėjimą Senamiestyje, jis ne tik pasijus, kad labai vertina šią prabangą, ne tik galvos, ar tikrai jam reikia ten jį statytis, ir, maža to, miesto biudžetas pradės tiesiog plyšti nuo pinigų. O kiekvienas, kam tikrai reikia pasistatyti, galės statytis lengvai ir nesukdamas dešimties ratų aplink ir nedegindamas tuščiai degalų ir neteršdamas oro.

                Automobilių statymas turi būti tiek brangus, kad žmogus, samdydamasis į darbą, pagalvotų – ar aš pakankamai gerai uždirbu, kad galėčiau sau leisti kasdien mokėti po 30 eurų už automobilio parkavimą prie biuro? Tada biurai, esantys miestų centruose, supras, kad mes turime mokėti labai didelius atlyginimus, kad žmonės galėtų pas mus atvykti. Ir svarstys, ar tikrai jiems būtina gyventi centruose
                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=82038585
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Vienas iš geresnių Užkalnio straipsnių
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Gal reikėtų Užkalnį sudominti urbanistika? Puikus vietinis Varlamovas gautusi

                    Comment


                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                      maža to, miesto biudžetas pradės tiesiog plyšti nuo pinigų.
                      Kiek žinau, tai už parkavimą surenkami pinigai vos padengia pačio parkavimo ir administravimo išlaidas
                      Pakėlus kainas gal išeitų pliusas.

                      Comment


                        Parašė Armae Rodyti pranešimą

                        Prancūzija, Reimsas. Parkavimas mieste mokamas nuo 8 iki 12 ir nuo 14 iki 19 val. Atkreipiu dėmesį, kad pietų metu nuo 12.00 iki 14.00 - nemokamas. Kitu laiku, parkavimas net šalia garsiosios Reimso katedros 2€/val.
                        Toks grafikas yra dėl to, kad parkavimo inspektoriams nuo 12 iki 14 val. pietų pertrauka Rimtai. Prancūzijoje darbo laikas - šventa, už viršvalandžius reikia brangiai mokėti, ir yra daug visokių ribojimų, todėl tokiam nedideliam miestui kaip Reimsas neapsimoka laikyt daugiau inspektorių. Apmokestinti stovėjimą žinant, kad kažkuriuo metu niekas netikrins - tai tyčiojimasis iš žmonių, kurie laikosi taisyklių, ir teisinio nihilizmo skatinimas (nes žmonės išmokomi, kad taisyklių laikosi tik durneliai).

                        Be to, Reimso miesto savivaldybė tikriausiai žino, ką konkrečiai ji nori riboti su parkavimo mokesčio pagalba (važinėjimą į darbą su automobiliu 9-18 val), todėl tik tai ir apmokestinta.

                        O beje, ar mes žinome, ko būtent siekia VMS su savaisiais parkavimo mokesčiais?
                        - Surinkti kuo daugiau pinigų
                        - riboti važinėjimą į darbą ir iš darbo 8-17 val.
                        - kad senamiestyje būtų kur prisiparkuoti atvažiavus trumpalaikiais reikalais
                        - kad būtų kuo mažiau automobilių
                        - kad būtų kuo mažiau kelionių automobiliais

                        Visi šitie tikslai yra galimi, bet jie nėra tapatūs, ir kiekvienam iš jų reikalingos skirtingos priemonės.

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                          Toks grafikas yra dėl to, kad parkavimo inspektoriams nuo 12 iki 14 val. pietų pertrauka Rimtai. Prancūzijoje darbo laikas - šventa, už viršvalandžius reikia brangiai mokėti, ir yra daug visokių ribojimų, todėl tokiam nedideliam miestui kaip Reimsas neapsimoka laikyt daugiau inspektorių. Apmokestinti stovėjimą žinant, kad kažkuriuo metu niekas netikrins - tai tyčiojimasis iš žmonių, kurie laikosi taisyklių, ir teisinio nihilizmo skatinimas (nes žmonės išmokomi, kad taisyklių laikosi tik durneliai).

                          Be to, Reimso miesto savivaldybė tikriausiai žino, ką konkrečiai ji nori riboti su parkavimo mokesčio pagalba (važinėjimą į darbą su automobiliu 9-18 val), todėl tik tai ir apmokestinta.

                          O beje, ar mes žinome, ko būtent siekia VMS su savaisiais parkavimo mokesčiais?
                          - Surinkti kuo daugiau pinigų
                          - riboti važinėjimą į darbą ir iš darbo 8-17 val.
                          - kad senamiestyje būtų kur prisiparkuoti atvažiavus trumpalaikiais reikalais
                          - kad būtų kuo mažiau automobilių
                          - kad būtų kuo mažiau kelionių automobiliais

                          Visi šitie tikslai yra galimi, bet jie nėra tapatūs, ir kiekvienam iš jų reikalingos skirtingos priemonės.
                          Pagal Užkalnį, tai senamiestyje turėtų likti tik labai turtingi žmonės, t.y. kokiai Čili picai ar Grill London senamiestyje neturėtų būti vietos, tik visokiems Marche de Provence, Stikliams ir pan.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered

                            Ar tikrai yra tiek norinčių? Nes net turtingų valstybių senamiesčiuose pilna visokių mcd ir pan. pigių vietų pavalgymui, nakvynei ir pan., nes kitaip senamiesčiai būtų tušti, bet ar tai yra savivaldybės interesas padaryti senamiestį turtingų žmonių rezervatu?
                            Tai puiku, jei yra daug norinčių į makdaką senamiestyje, verslas sugeneruos pasiūlą.
                            Kalba eina apie savivaldybės nustatytą kainą už parkavimą. Jei dabar tiek prigrūsta automobilių, kad nėra laaisvos vietos, tai akivaizdu kad per pigu.

                            Suvažiuoja studentai į čili picas ir užima Stiklių klientų vietas.
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                              Tai puiku, jei yra daug norinčių į makdaką senamiestyje, verslas sugeneruos pasiūlą.
                              Kalba eina apie savivaldybės nustatytą kainą už parkavimą. Jei dabar tiek prigrūsta automobilių, kad nėra laaisvos vietos, tai akivaizdu kad per pigu.
                              Tai taip ir yra, dažnai auto reikia palikti kur nors aikštelėje ar gatvėje prie senamiesčio ne dėl to, kad per brangus parkavimas, o dėl to, kad greičiausiai negausi vietos ar reiks sukti daug ratų po senamiestį. Bet čia problema ta, kad tiek realūs tiek fiktyvūs gyventojai tą senamiestį užgrūda savo automobiliais, nes jiems leidimas parkuotis kainuoja centus (tiek pigiai, kad gali tą sau leisti net studentas, kuriam mcd per brangu.)
                              Paskutinis taisė Lettered; 2019.09.17, 10:57.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                Gal reikėtų Užkalnį sudominti urbanistika? Puikus vietinis Varlamovas gautusi
                                Nesigaus iš Užkalnio Varlamovas.

                                Užkalnio straipsnio pagrindinė mintis - reikia apmokestinti taip, kad visi varguoliai su savo drandalietais trauktųsi mano džipui iš kelio, ir neužimtų vietos parkuotis ten kur aš noriu. Nieko bendro su urbanistika tai neturi, elementarus skaitytojų patrolinimas (delfio skaitytojai labai skaito ir aktyviai komentuoja tokius straipsnius, apie čikenfektorius, varguolius, salomėją nėrį, ir panašiai).

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                                  Nesigaus iš Užkalnio Varlamovas.

                                  Užkalnio straipsnio pagrindinė mintis - reikia apmokestinti taip, kad visi varguoliai su savo drandalietais trauktųsi mano džipui iš kelio, ir neužimtų vietos parkuotis ten kur aš noriu. Nieko bendro su urbanistika tai neturi, elementarus skaitytojų patrolinimas (delfio skaitytojai labai skaito ir aktyviai komentuoja tokius straipsnius, apie čikenfektorius, varguolius, salomėją nėrį, ir panašiai).
                                  Kodėl ne urbanistika? Parkavimas yra ribotas resursas. Yra jo deficitas. Kaip jį paskirstyti sąžiningai ir gauti optimalią naudą visuomenei? Užkalnio pasiūlymas kaip ir aiškus.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Kiek žinau, tai už parkavimą surenkami pinigai vos padengia pačio parkavimo ir administravimo išlaidas
                                    Pakėlus kainas gal išeitų pliusas.
                                    Tai juo labiau reikia kelti kainas, vien dėl to, kad administratoriai gautų normalius atlyginimus.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Pagal Užkalnį, tai senamiestyje turėtų likti tik labai turtingi žmonės, t.y. kokiai Čili picai ar Grill London senamiestyje neturėtų būti vietos, tik visokiems Marche de Provence, Stikliams ir pan.
                                      Yra ne tik automobiliai kaip pasiekti senamiestį, tad kiekvienas welcome, bus ir McD ir Cili picos lankytojų, bet tarkim turtuolis iš Pasienio terasų gali atvažiuoti į centrą ir susimokėti 10-20 eurų už parkavimą. Ir nueiti į Cili pica .
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Kodėl ne urbanistika? Parkavimas yra ribotas resursas. Yra jo deficitas. Kaip jį paskirstyti sąžiningai ir gauti optimalią naudą visuomenei? Užkalnio pasiūlymas kaip ir aiškus.
                                        Bile ko tame strapsnyje prirašyta, vienas sakinys prieštarauja kitam:
                                        - 10-20 eurų per valandą
                                        - 30 eurų per dieną (nesueina matematika, nebent užkalnio dienoje 3 valandos)

                                        arba
                                        - varguoliai nebevažinės automobiliais
                                        - labai apsimokės statyti daugiaaukštes aikšteles
                                        ir taip toliau per visą straipsnį.

                                        Vienintelė aiški nuosekli mintis - varguoliai turi trauktis MAN iš kelio. Skaitytojams patinka, kai juos vadina varguoliais, čikenfektoriais, mėšlyne prisiparkavusiu biuro planktonu iš tuberkuliozės sodų 168-osios gatvės, ir panašiais vardais.

                                        Va kitas Užkalnio straipsnis - apie tai, koks blogis ir kokie debilai yra dviratininkai. https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=75574355

                                        Beje, Amsterdamo centre (nedraugiškesnio automobiliams miesto Europoje nežinau) galima prisiparkuoti už 20 eurų parai - https://www.p1.nl/parkeren/amsterdam . Vilniui, žinoma, tai neriba
                                        Paskutinis taisė c2h5oh; 2019.09.17, 11:20.

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          - 10-20 eurų per valandą
                                          - 30 eurų per dieną (nesueina matematika, nebent užkalnio dienoje 3 valandos)
                                          Pirma valanda €10, stovint 3+ valandų toliau nemokamai. Aš siūlyčiau atvirkščiai, pirma valanda nemokama, toliau €10 už kiekvieną. Bet matematinė logika susiveda abiem atvejais

                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          - varguoliai nebevažinės automobiliais
                                          Kas su tuo nelogiška? Kam per brangu - persės į kitokį transportą arba gers prie TV namuose.

                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          - labai apsimokės statyti daugiaaukštes aikšteles
                                          Brangus parkavimas -> atsiperka brangesnės privačios aikštelės -> verslui apsimoka statyti daugiaaukštes aikšteles

                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          Vienintelė aiški nuosekli mintis - varguoliai turi trauktis MAN iš kelio.
                                          Kapitalizmas. Yra ribotas resursas - kainą nustato rinka - kas įperka, tas naudoja.

                                          Ar reiktų daryti socialistinį parkavimą? Sakykim kiekvienas gauna per metus 2 valandas nemokamo parkavimo senamiestyje nustatytu metu Apsižiūrėt, apsiuostyt, čiliake picą įkirst Išdalinama abėcėlės tvarka pagal auto numerius. Ir net ir tai būtų urbanistika. Požiūris į miesto gyvenimo organizavimą. Keistas? Galbūt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X