Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

    Bile ko tame strapsnyje prirašyta, vienas sakinys prieštarauja kitam:
    - 10-20 eurų per valandą
    - 30 eurų per dieną (nesueina matematika, nebent užkalnio dienoje 3 valandos)

    arba
    - varguoliai nebevažinės automobiliais
    - labai apsimokės statyti daugiaaukštes aikšteles
    ir taip toliau per visą straipsnį.

    Vienintelė aiški nuosekli mintis - varguoliai turi trauktis MAN iš kelio. Skaitytojams patinka, kai juos vadina varguoliais, čikenfektoriais, mėšlyne prisiparkavusiu biuro planktonu iš tuberkuliozės sodų 168-osios gatvės, ir panašiais vardais.

    Va kitas Užkalnio straipsnis - apie tai, koks blogis ir kokie debilai yra dviratininkai. https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=75574355

    Beje, Amsterdamo centre (nedraugiškesnio automobiliams miesto Europoje nežinau) galima prisiparkuoti už 20 eurų parai - https://www.p1.nl/parkeren/amsterdam . Vilniui, žinoma, tai neriba
    Dėl parkavimo kainų, tai kur čia prieštaravimas? Pirmų dviejų valandų kaina - po 10€, jei nori parkuoti visai dienai, moki 30€. Elementaru.

    Dėl daugiaaukščių parkavimo vietų lygiai tas pats. Dabar vietų yra nedaug, todėl jos turėtų kainuoti brangiai. Bet kadangi paklausa tam yra gerokai didesnė nei pasiūla, elementari logika sako kad reiktų didinti parkavimo vietų pasiūlą, statant daugiaaukštes parkavimo aikšteles.

    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

      O beje, ar mes žinome, ko būtent siekia VMS su savaisiais parkavimo mokesčiais?
      - Surinkti kuo daugiau pinigų
      - riboti važinėjimą į darbą ir iš darbo 8-17 val.
      - kad senamiestyje būtų kur prisiparkuoti atvažiavus trumpalaikiais reikalais
      - kad būtų kuo mažiau automobilių
      - kad būtų kuo mažiau kelionių automobiliais

      Visi šitie tikslai yra galimi, bet jie nėra tapatūs, ir kiekvienam iš jų reikalingos skirtingos priemonės.
      Ką pasakojo Šimašius prieš rinkimus, tai tikslas yra laikyti apie 85% užimtuma parkavimo vietose, jeigu jis didesnis tai kaina bus keliama, jei mažesnis - tai mažinama. Taigi, kaip ir tikslas kad visada būtų kur prisparkuoti trumpam laikui. Dar norėjo kad senamiestyje daugiau nevažiuojamų gatvių būtų bet tas kaip ir darosi po truputi.


      Comment


        Pavyzdžiui nori Vilniuje turėti automobilį, prašom leidimas 500 eurų metams, visi pinigai skiriami parkavimo/viešojo transporto tobulinimui, investicijoms, optimizavimui.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą
          Pavyzdžiui nori Vilniuje turėti automobilį, prašom leidimas 500 eurų metams, visi pinigai skiriami parkavimo/viešojo transporto tobulinimui, investicijoms, optimizavimui.
          Ko nebūtų galima daryti be leidimo?

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Ko nebūtų galima daryti be leidimo?
            Be leidimo neturi parkavimo vietos nakčiai Vilniaus mieste. Čia kaip pagalvės mokestis kurortuose, taip padangos mokestis galėtų būti. Viena padanga 0.25 euro nakčiai, bet ir atsargine skaičiuojasi .
            Paskutinis taisė booraz; 2019.09.17, 15:48.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Parašė booraz Rodyti pranešimą

              Be leidimo neturi parkavimo vietos nakčiai Vilniaus mieste. Čia kaip pagalvės mokestis kurortuose, taip padangos mokestis galėtų būti. Viena padanga 0.25 euro nakčiai, bet ir atsargine skaičiuojasi .
              Jei atvažiavai iš kito į svečius ir lieki nakvot?

              Comment


                Keleta ispudziu is Prahos:
                Atvykes pirma diena pastaciau arti centro ir mokejau ar tai 14 eur uz pusdieni ar kiek.. zodziu nemazai. Gerai kad apskritai radau vietos specialiame mokamame parkinge, nes gatveles aplink pazymetos tik "vietiniu" parkavimui ar 2-3 valandoms ir tai aisku mokamai. Vilniuje vieta prie Katedros rasti lengviau.
                Kitas dienas palikdavau auto prie viesbucio daugiabuciu rajone, kur ji bookinom. Ten parkavimas nemokamas, o metro iki centro kazkur 20 minuciu ir uz kazkur 6-7 eur imi dienai neribotus vaziavimus viesuoju transportu ir tai tikrai yra pigiau, patogiau ir maloniau nei sukiotis per kamscius senamiestyje.
                P.S. prie daugiabuciu vieta rasti sunku, bet ant zoles nestato. Matyt baudzia.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Ko nebūtų galima daryti be leidimo?
                  Įvažiuoti į Vilniaus miesto teritoriją..

                  P.S. galima net zonomis padalinti. Kokiam nors Senamiestyje 3000 EUR metinis automobilio įvažiavimo mokestis. Miegamuose rajonuose užteks 1000 EUR metams
                  Paskutinis taisė Sula; 2019.09.17, 17:32.

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                    Kontroliuoti reikia įvažiavimus/išvažiavimus į miesto teritoriją kamerų su numerių nuskaitymais pagalba. Kaip ir bet kurioje civilizuotoje parkavimo aikštelėje, tik teritorija didesnė.
                    Kiek kamerų reiktų visiems išvažiavimams? Įskaitant ir tuos keliukus kuriais pravažinės pagrindinius kontrolės punktus. Jei buvo aplipęs musėm ar per pūgą užnešė, tai pats kaltas, kad nenuskaitė (ar "nenuskaitė") išvažiuojančio?

                    Gal paprasčiau padaryt visur žalią zoną parkavimui?

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Tai savivaldybei pirma reiktų kažkaip perleisti žemės sklypus prie tų senų daugiabučių jų bendrijoms/administratoriams ir duoti laiko susitvarkyti parkavimo reikalus ir tada pradėti masinį baudimą.
                      Nemanau, kad patys gyventojai prasiplėstų parkavimo aikšteles. Niekas nenori net kelių eurų per mėnesį skirti, tai ką jau kalbėti apie tokias išlaidas.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        - Duodama gyventojams kokie metai du susitvarkyti parkavimą (tegu formuoja sklypus, įrengia parkavimo vietas. 1 P vieta užima 2,5x5 lygu 12,5 kv.m.. Trinkelių kv m kainuoja apie 35 eur. 12,5x35 lygu apie 500 eur.
                        Manau, kad nesuveiks taip, jei leisi žmonėms patiems užsiimti savivale, reikalingi projektai, detalieji planai ir t.t. Turiu patirties administruojant vieną daugiabutį, tai patikėk su žmonėm labai sunku susitarti, jeigu tai daugiau negu 10 eurų per mėnesį. Turi būti daroma pirmiausia savivaldybės lygmeniu, t.y. išleidžiami kokie tai aktai (o gal yra jau), kad prie sovietinio ar ne tik daugiabučio kiekvienam butui 2020 sausio 1 d. turi būti po vieną parkavimo vietą. Savivaldybė įpareigoja namų administratorius parengti projektus kiekvienam daugiabučiui ir įrengti, žmonės per tam tikrą laiką susimoka išsimokėtinai daugiabučio administratoriui per tam tikrą laiką už visa tai ir toliau naudojasi, turėdami kiekvienas butas po vieną parkavimo vietą. Jei reikia dviejų vietų prašom mokėk daugiau.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                          Nemanau, kad patys gyventojai prasiplėstų parkavimo aikšteles. Niekas nenori net kelių eurų per mėnesį skirti, tai ką jau kalbėti apie tokias išlaidas.
                          Iš kur toks įsitikinimas? Mūsų daugiabutis prasiplėtė aikštelę už savo lėšas. Kai gyvenau Lazdynuose neleido pati savivaldybė, nors gyventojai buvo pasiryžę.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Iš kur toks įsitikinimas? Mūsų daugiabutis prasiplėtė aikštelę už savo lėšas. Kai gyvenau Lazdynuose neleido pati savivaldybė, nors gyventojai buvo pasiryžę.
                            Veikiausiai daugiabučių kontingentas labai skiriasi. Mano kaimynai užprotestuoja bet ką, kas nėra būtina tvarkyti. Panašūs atsiliepimai iš tėvų, kelių draugų daugiabučių. Sutinku, kad yra veiklių bendrijų (veikiausiai tai tie namai, kurie spėjo renovuotis), bet nemanau, kad jų yra daug.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą

                              Veikiausiai daugiabučių kontingentas labai skiriasi. Mano kaimynai užprotestuoja bet ką, kas nėra būtina tvarkyti. Panašūs atsiliepimai iš tėvų, kelių draugų daugiabučių. Sutinku, kad yra veiklių bendrijų (veikiausiai tai tie namai, kurie spėjo renovuotis), bet nemanau, kad jų yra daug.
                              Tai kad mūsų daugiabutis nepasiturinčiųjų rajone, Grigiškėse (aš jame negyvenu dabar ). Lazdynuose buvo šiek tiek turtingesnis kontingentas. Kitas dalykas, kad ne visur yra vietos tinkamai įrengti papildomą parkingą.
                              Kažkokios iniciatyvos turi eiti iš seniūnijų, savivaldybės. Nes kiek tenka susidurti su renovacija, pagalbos beveik nulis. Ir tai visai kito lygio išlaidos.
                              Paskutinis taisė Sula; 2019.09.18, 14:55.

                              Comment


                                Senuose rajonuose užtektų kelių daugiaaukščių parkingų ir didžiausios parkavimo problemos dingtų, bet gi savivaldybės planas yra "sumažinti automobilių kiekį 40%", vietoj to, kad daryti realius sprendimus.

                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Keista, kodėl pas mus taip bijoma privatizuoti parkavimo kontrolę ir įteisinti nutempinėjimą. Perduotų parkavimo kontrolę privačiai įmonei, kuri mokėtų kažkokį fiksuotą mokestį savivaldybei, o ji jau būtų suinteresuota rasti ir nutempti kuo daugiau automobilių į savo stovėjimo aikštelę, kad dirbtų pelningai.
                                Nes turim puikių to pavyzdžių kaip US, kur nutempiamų automobilių didelė dalis yra pastatyta legaliai, bet už nutempimą susimokėti pigiau nei paduoti tūkstantį privatininkų tampytojų į teismą.


                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Senuose rajonuose užtektų kelių daugiaaukščių parkingų ir didžiausios parkavimo problemos dingtų, bet gi savivaldybės planas yra "sumažinti automobilių kiekį 40%", vietoj to, kad daryti realius sprendimus.

                                  Nes turim puikių to pavyzdžių kaip US, kur nutempiamų automobilių didelė dalis yra pastatyta legaliai, bet už nutempimą susimokėti pigiau nei paduoti tūkstantį privatininkų tampytojų į teismą.
                                  Senuose rajonuose yra mokamų privačių aikštelių, kuriose dažnai būna tuščių vietų. Ne visuose, aišku, bet yra.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Senuose rajonuose yra mokamų privačių aikštelių, kuriose dažnai būna tuščių vietų. Ne visuose, aišku, bet yra.
                                    Na čia yra labai senas pasiteisinimas, kuris dažnai neįvertina to kad ne visi vietas išisipirke visą laiką ten yrap risiparkave. Beje tos aikštelės dažnai būna neefektyvios (vienaaukštės) todėl vienos vietos kaina būna didesnė nei turetų būti.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Tai kad mūsų daugiabutis nepasiturinčiųjų rajone, Grigiškėse (aš jame negyvenu dabar ). Lazdynuose buvo šiek tiek turtingesnis kontingentas. Kitas dalykas, kad ne visur yra vietos tinkamai įrengti papildomą parkingą.
                                      Kažkokios iniciatyvos turi eiti iš seniūnijų, savivaldybės. Nes kiek tenka susidurti su renovacija, pagalbos beveik nulis. Ir tai visai kito lygio išlaidos.
                                      Mano patirtis, deja, tokia kaip abruo - kol neorganizuoja kas nors iš išorės, tol niekas nevyksta. Ir tai nebūtinai susiję su gyventojų pajamomis ar nusiteikimu, pvz. mūsu daugiabutyje daug butų nuomojami, gyventojai keičiasi, natūralu, kad nesusikuria bendruomenė. Būstų savininkus pagauti sunku, o ir jie nelabai suinteresuoti būsto ir aplinkos gerinimu, kol netrūksta norinčių nuomotis. O dar kažkam tokiomis aplinkybėmis reikia ne tik stumti pačią idėją į kalną, bet ir rūpintis visa organizacija.

                                      Pritariu, kad tokiu atveju galėtų veikti modelis, kad kažkas iš išorės ateina su konkrečiu pasiūlymu: mes pasirūpinsime visais dokumentais, leidimais, projektais ir ranga, o gyventojai tik nusprendžia, nori jie už tai mokėti, ar ne. Ir dar reikėtų įteisinti atvejus, kada sprendimui priimti užtektų paprastosios daugumos, kad vienas stabdis nekenktų visų likusių gyventojų interesams.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Na čia yra labai senas pasiteisinimas, kuris dažnai neįvertina to kad ne visi vietas išisipirke visą laiką ten yrap risiparkave. Beje tos aikštelės dažnai būna neefektyvios (vienaaukštės) todėl vienos vietos kaina būna didesnė nei turetų būti.
                                        Naujuose "daugiaaukšiuose parkinguose" kaina tikrai nebus mažesnė nei dabartinėse aišktelėse (greitas pagūglinimas rodo, kad pvz garažų nuomos kaina Šeškinėje dar sukasi apie 60-80 eur per mėn - ir akivaizdu, kad "prie lito tiek nekainavo"). Senos aikštelės eksploatuojamos ekstensyviu būdu - tvora ir asfaltas yra nuo Brežnevo laikų, reikia tik algą sargui mokėti. Taip, neefektyviai išnaudojamas plotas - bet užtat pigu, kad ir nedidelis, bet pelnas be jokių investicijų ir pastangų (apie alternatyvius kaštus negalvojam). Naujas gi parkingas iškart iš nuomos kainos privalės dengti statybos kainą (su visom paskolom, sklypo kaina, PVM ir visom kitom išlaidom).

                                        manau, kad reikalai pajudėtų, jeigu būtų pradėtos taikyti galiojančios KET (parkavimosi ant žolės ir šaligatvių draudimas) - kam, beje, jokių investicijų nereikia.

                                        Mokamas parkavimas turi labai ribotą poveikį, jeigu nėra aiškių gatvių ir teritorijų ribų (žr. Šnipiškės į šiaurę nuo Lvovo gatvės, įžymioji Perkūnkiemio pieva-mėšlynas, ir kiti pavyzdžiai).

                                        Comment


                                          Zmones tingi nueiti is kito kiemo iki namo, todel stato po langais ant pievos. O jus sakot peskadralinti 15 minuciu ziema iki kazkokio brangaus daugiiaukscio parkingo. Nunu..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X