Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Parkavimo problema ir yra ta problema.
    Kažkaip nesusišnekam.
    Problema tam asmeniui, ar problema visuomenei?
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

      Kažkaip nesusišnekam.
      Problema tam asmeniui, ar problema visuomenei?
      Tu pasakei klaidingą teiginį:

      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

      Visi važiuoja viešuoju transportu. Lygiai taip pat važinėti galėtų ir Vilniuje. Tai, savaime suprantama, tiesiogiai spręstų irparkavimo prie daugiabučių problemą
      Aš paaiškinau kodėl persėdimas į VT neišspręs parkavimo problemos. Kas tamstai šioje vietoje neaišku?

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Aš paaiškinau kodėl persėdimas į VT neišspręs parkavimo problemos. Kas tamstai šioje vietoje neaišku?
        Tai aš ir nerašiau kad išspręstų. Rašiau - SPRĘSTŲ. Ar tu manai kad jei ženkli dalis visuomenės persėstų į VT tai niekaip neprisidėtų prie de-automobilizacijos?
        Dabar daugybė šeimų turi po 2 automobilius. Persėdus į VT, daugeliui užtektų ir vieno. Nemaža dalis galbūt visai atsisakytų.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Mano požiūriu spręstų tiek, kiek sprendžia kokios degalų kainos... praktiškai nulis. Norint esminio sprendimo reikai tiesiogiai spręsti automobilizaciją: įvesti mokesčius už jo turėjimą (tai gali būti ir tiesioginis auto mokestis ir taršos mokestis, ir visuotinis parkavimo mokestis mieste ar kitos priemonės). VT čia būtų tik papildomas faktorius, ne lemiantis.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Tačiau galvojimas kad vien uolumas skundžiant ir baudžiant išspręs visas problemas, yra naivus. Kol nebus pašalintos priežastys, dėl kurių kyla tos problemos, tol niekas ir nepasikeis.
            Kartais problemoms spręsti reikia investicijų, o ne dar vienos fotokameros.
            Investicijų reikia ir į švietimą, žmogaus mąstymo pakeitimą, kultūros ugdymą. Parkavimo problemas turi spręsti ir bendruomenės, ir miesto valdžia, ir Lietuvos valdžia. Lengviausia yra pasiskųsti, kad nėra kur statyti automobilio, bet nieko nepadaryti. Tokia problema, kad nėra kur statyti automobilio apskritai mažai girdima viešoje erdvėje, nors yra didžiulė problema. Kodėl nešneka? Kodėl nesprendžia? Nes dauguma sovietinių mikrorajonų, sovietinių žmonių tiesiog neiniciatyvūs. Jie nekovoja, jie prisitaiko. Nėra kur statyti pagal KET? Ne problema - numes ant žolės, pėsčiųjų tako. Jam butą davė, turi duoti ir parkingą prie buto. Neduoda? Tai pats jį susikurs iš niekur.

            Jie nemoka susiorganizuoti bendrom jėgom kažką veikti. Mikrorajonai nespaudžia per daug valdžios, o valdžia (pvz. Šimašius) nespaudžia tų mikrorajonų. Visiems tinka toks neformalus susitarimas. Piliečiai nemoka būti piliečiais, o valdžiai nereik išlaidauti ir plėsti teisėto parkingo vietų skaičiaus. Kažkas ateis gal investuos kada nors, pastatys čia aikštelių daugiaaukščių, kaip prie Santariškių. Kol kas nebauskite KET pažeidėjų, palikite viską kaip yra. Buvo viskas taip gerai, tiek metų visi gyveno pagal ,,poniatkes" kaip Pravieniškėse. Kalėjimas po atviru dangumi. Patys savo įkalino - suniokojo aplinką, žolę, pėsčiųjų takus sumažino iki minimumo, mamoms su vaikais tapo sudėtinga eiti, pavojinga vaikams prie perėjų ir t.t. Patys sunaikino savo aplinką. Būtų tikrai keistai, jei tame chaose neatsirastų keli tvarkos pasiilgę naujo mąstymo piliečiai.

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Atpratinimas naudotis kasdien ir automobilio pavertimas "progine" transporto priemone dar galėtų padėti tuo, kad būtų mažiau nori laikyti jį po langais (o ten aikštelėje netelpa, tai laiko ant žolės) ir gal žmonės noriau juos statytų aikštelėje už kelių šimtų metrų.
              Tarybiniais laikais taip ir buvo, žmonės važiuodavo VT iki garažo, kur stovėdavo jų automobilis. Ar norėtume vėl grįžti į tokius laikus?
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Tarybiniais laikais taip ir buvo, žmonės važiuodavo VT iki garažo, kur stovėdavo jų automobilis. Ar norėtume vėl grįžti į tokius laikus?
                Na, matau tik du variantus: jeigu nori turėti automobilį (o tai nėra būtinas dalykas ir prigimtinė žmogaus teisė) turi arba pirkti butą/namą, kuris turėtų parkingą, arba statyti rajono aikštelėje iki kurios reikia paėjėti. Ir kitų variantų nėra, nes tiek vietos "po langais" tiesiog nėra, kad visi norintys nemokamo parkingo tilptų.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Tarybiniais laikais taip ir buvo, žmonės važiuodavo VT iki garažo, kur stovėdavo jų automobilis.
                  O ar tai blogai? Taip turėtų būti ir dabar. Nėra vietos kieme - važiuoji į garažą, o ne ant artimiausios pievelės šalia padjezdo. Tik reikia sudaryti sąlygas garažą pasiekti pėsčiomis tokiu atstumu, kokiu yra artimiausia VT stotelė (t.y. <500 metrų).

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    O ar tai blogai? Taip turėtų būti ir dabar. Nėra vietos kieme - važiuoji į garažą, o ne ant artimiausios pievelės šalia padjezdo. Tik reikia sudaryti sąlygas garažą pasiekti pėsčiomis tokiu atstumu, kokiu yra artimiausia VT stotelė (t.y. <500 metrų).
                    Parkavimo pasiūlos reguliavimas yra vienas iš daugelio būdų reguliuoti automobilizacijos lygį, kas ir yra daroma ne vienoje šalyje ar mieste. Perkant ar nuomojantis butą, kas turi mašiną, parkavimas turėtų būti vienas iš svarbesnių kriterijų, nuo kurio priklausytų sprendimas gyventi ar negyventi konkrečioje vietoje, mokėti ar nemokėti papildomus pinigus už parkavimą, tuti ar neturėti mašiną. Galimi įvairūs variantai NEpažeidžiantys LR galiojančių įstatymų ir jų yra ne vienas bet kuriai situacijai.

                    Parkingai naujuose projektuose Vilniuje kainuoja 5-15K už vietą. Tai dideli pinigai. Ir žmonės juos moke ne šiaip sau. Norintys chaliavos turės susitaikyti, kad už savo poreikius patys ir turės susimokėti. O gal ir ne (jeigu atsisakys mašinos apskritai). Vienas dalykas, kurio turės nelikti, tai įstatymo ir visuomenės intereso pamynimas savo asmeninių poreikių (šiuo atveju parkavimo) tenkinimo vardan.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Savanorių pr. prie Paroc-Silikato tvarkoma stovėjimo aikštelė. Gal bus P&R? Nors vieta vėl būtų keistoka.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Savanorių pr. prie Paroc-Silikato tvarkoma stovėjimo aikštelė. Gal bus P&R? Nors vieta vėl būtų keistoka.
                        Ar šitoje vietoje? Gal visai geras pasirinkimas, kaip matau, ten kaip ir jau yra CityBee aišktelė. Patogiau, aišku, būtų prie Savanorių žiedo, šalia Gerosios vilties st., bet nėra ten kur jos daryti. Nebent paties žiedo viduryje nedidelę.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                          Ar šitoje vietoje? Gal visai geras pasirinkimas, kaip matau, ten kaip ir jau yra CityBee aišktelė. Patogiau, aišku, būtų prie Savanorių žiedo, šalia Gerosios vilties st., bet nėra ten kur jos daryti. Nebent paties žiedo viduryje nedidelę.
                          Ne toje, bet netoli. Šioje vietoje: https://goo.gl/maps/c3cVnMKaaoAZaQ7S9

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Ar šitoje vietoje? .
                            Kolegos, gal galėtumėte įdėti žemėlapį ar pora žodžių tekste paminėti vietą, kad nereikėtų spausdinėti nuorodų ČIA, ŠIOJE vietoje.
                            Niekas neturi laiko spaudinėti tas nuorodas.
                            Be to, nuorodos dažnai dingsta. paskui neaišku, apie ką eina kalba.

                            Comment


                              -Laba diena. O kaip su parkavimu, ar nebus problemu. 4 asmenu seima, 3 automobiliai.
                              -Laba diena. Parkingo problemos - issprestos. Nebus.

                              https://www.aruodas.lt/butai-vilniuj...allery-thumb20
                              Paskutinis taisė Milwaukee; 2019.05.17, 21:55.

                              Comment


                                Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                                Dar vienas straipsniukas iš zimbabve.kasvyksta.lt portalo:
                                https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...-automobiliai/
                                Na matau, kad tokiose vietose tikrai reikia pradėti naudoti geltonų dvigubų linijų braižymą palei šaligatvį (pakeisti mūsų esamą bordiūrų spalvinimą), kad būtų dvigubai aiškiau, kad čia negalima parkuoti bet kokiu atveju.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                  Na matau, kad tokiose vietose tikrai reikia pradėti naudoti geltonų dvigubų linijų braižymą palei šaligatvį (pakeisti mūsų esamą bordiūrų spalvinimą), kad būtų dvigubai aiškiau, kad čia negalima parkuoti bet kokiu atveju.
                                  Tai tada pusė miesto būtų geltonai nudažyta. Taip, kartais aiškesnis ženklinimas ir inžinerinės priemonės labai padeda, bet tai turėtų būti tik kaip pats paskutinis variantas. Pirma reikia patruliuoti, bauduoti, nutempinėti, blokuoti ratus ir taikyti kitas priemonės, nes jei nėra to, tai galiausiai ir ženklinimas bus bevertis (ir jau daug kur toks yra). Kitu atveju sulauksim ir savavališko ženklų laužymo, kuoliukų rovimo ir pan.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                    Na matau, kad tokiose vietose tikrai reikia pradėti naudoti geltonų dvigubų linijų braižymą palei šaligatvį (pakeisti mūsų esamą bordiūrų spalvinimą), kad būtų dvigubai aiškiau, kad čia negalima parkuoti bet kokiu atveju.
                                    Bet ar estetiškai gražiai atrodytų, ypač ten, kur jau sutvarkytos gatvės ir šaligatviai? Jeigu stato ant šaligatvių, pievos, vaikų žaidimo aikštelių, statys ir prie geltonų linijų. Išgyvendinti nelegalų parkavimą gali teisinis netoleravimas, dabar jei nieko nebaudžia, statys ir toliau prie bet kokių linijų.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Bet ar estetiškai gražiai atrodytų, ypač ten, kur jau sutvarkytos gatvės ir šaligatviai? Jeigu stato ant šaligatvių, pievos, vaikų žaidimo aikštelių, statys ir prie geltonų linijų. Išgyvendinti nelegalų parkavimą gali teisinis netoleravimas, dabar jei nieko nebaudžia, statys ir toliau prie bet kokių linijų.
                                      Gal ir ne pats estetiškiausias variantas, bet pripratus tos geltonos linijos kaip (Airijoje ar UK), visiškai netrukdo.
                                      Nuoroda į google search
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                        Gal ir ne pats estetiškiausias variantas, bet pripratus tos geltonos linijos kaip (Airijoje ar UK), visiškai netrukdo.
                                        Nuoroda į google search
                                        Koks tikslas ženklinti linijas, jeigu ignoruojami ženklai ir KET? Maždaug, KET draudžia toje vietoje sustoti, bet jeigu bus linija, tai niekas ir nestos? Arba analogiškai, jei ruožas paženklintas ženklu, tai kokį papildomą "įpareigojimą" laikytis taisyklių duotų linijos? Linijų reikėtų, jeigu jos pakeistų ženklus, taip mažinant vizualinį triukšmą gatvėse, bet kadangi jos tik dubliuotų ženklus, kurie dažnai sėkmingai ignoruojami, tai naudos būtų nulis.

                                        Comment


                                          is pradziu geltoni skydai, "padedantys" pamatyti perejas, dabar viska apipaisom geltonom linijom? Tos linijos skirtos tikslingai suzymeti gala ir pradzia vietu kur galima stoveti o kur ne, nes visko zenklais nesuzymesi. Tai yra papildoma priemone. Bet jos nusitrina, ziema nematomos ir pan. Jei jau veju ziema savivaldybe "nemato", tai ka jau kalbet apie linijas apsnigtuose keliuose.

                                          Galetu buti nebent linijos zymincios parkavima, o ne atvirksciai. Nes jei daug kur prades naudoti geltonas linijas, bus panasu kad jei linijos nera jau parkuotis legalu. Cia kalbu apie psichologija, o ne taisykles.
                                          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.05.20, 14:16.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X