Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Aš paaiškinau kodėl persėdimas į VT neišspręs parkavimo problemos. Kas tamstai šioje vietoje neaišku?
    Tai aš ir nerašiau kad išspręstų. Rašiau - SPRĘSTŲ. Ar tu manai kad jei ženkli dalis visuomenės persėstų į VT tai niekaip neprisidėtų prie de-automobilizacijos?
    Dabar daugybė šeimų turi po 2 automobilius. Persėdus į VT, daugeliui užtektų ir vieno. Nemaža dalis galbūt visai atsisakytų.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Mano požiūriu spręstų tiek, kiek sprendžia kokios degalų kainos... praktiškai nulis. Norint esminio sprendimo reikai tiesiogiai spręsti automobilizaciją: įvesti mokesčius už jo turėjimą (tai gali būti ir tiesioginis auto mokestis ir taršos mokestis, ir visuotinis parkavimo mokestis mieste ar kitos priemonės). VT čia būtų tik papildomas faktorius, ne lemiantis.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Tačiau galvojimas kad vien uolumas skundžiant ir baudžiant išspręs visas problemas, yra naivus. Kol nebus pašalintos priežastys, dėl kurių kyla tos problemos, tol niekas ir nepasikeis.
        Kartais problemoms spręsti reikia investicijų, o ne dar vienos fotokameros.
        Investicijų reikia ir į švietimą, žmogaus mąstymo pakeitimą, kultūros ugdymą. Parkavimo problemas turi spręsti ir bendruomenės, ir miesto valdžia, ir Lietuvos valdžia. Lengviausia yra pasiskųsti, kad nėra kur statyti automobilio, bet nieko nepadaryti. Tokia problema, kad nėra kur statyti automobilio apskritai mažai girdima viešoje erdvėje, nors yra didžiulė problema. Kodėl nešneka? Kodėl nesprendžia? Nes dauguma sovietinių mikrorajonų, sovietinių žmonių tiesiog neiniciatyvūs. Jie nekovoja, jie prisitaiko. Nėra kur statyti pagal KET? Ne problema - numes ant žolės, pėsčiųjų tako. Jam butą davė, turi duoti ir parkingą prie buto. Neduoda? Tai pats jį susikurs iš niekur.

        Jie nemoka susiorganizuoti bendrom jėgom kažką veikti. Mikrorajonai nespaudžia per daug valdžios, o valdžia (pvz. Šimašius) nespaudžia tų mikrorajonų. Visiems tinka toks neformalus susitarimas. Piliečiai nemoka būti piliečiais, o valdžiai nereik išlaidauti ir plėsti teisėto parkingo vietų skaičiaus. Kažkas ateis gal investuos kada nors, pastatys čia aikštelių daugiaaukščių, kaip prie Santariškių. Kol kas nebauskite KET pažeidėjų, palikite viską kaip yra. Buvo viskas taip gerai, tiek metų visi gyveno pagal ,,poniatkes" kaip Pravieniškėse. Kalėjimas po atviru dangumi. Patys savo įkalino - suniokojo aplinką, žolę, pėsčiųjų takus sumažino iki minimumo, mamoms su vaikais tapo sudėtinga eiti, pavojinga vaikams prie perėjų ir t.t. Patys sunaikino savo aplinką. Būtų tikrai keistai, jei tame chaose neatsirastų keli tvarkos pasiilgę naujo mąstymo piliečiai.

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą

          Atpratinimas naudotis kasdien ir automobilio pavertimas "progine" transporto priemone dar galėtų padėti tuo, kad būtų mažiau nori laikyti jį po langais (o ten aikštelėje netelpa, tai laiko ant žolės) ir gal žmonės noriau juos statytų aikštelėje už kelių šimtų metrų.
          Tarybiniais laikais taip ir buvo, žmonės važiuodavo VT iki garažo, kur stovėdavo jų automobilis. Ar norėtume vėl grįžti į tokius laikus?
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Tarybiniais laikais taip ir buvo, žmonės važiuodavo VT iki garažo, kur stovėdavo jų automobilis. Ar norėtume vėl grįžti į tokius laikus?
            Na, matau tik du variantus: jeigu nori turėti automobilį (o tai nėra būtinas dalykas ir prigimtinė žmogaus teisė) turi arba pirkti butą/namą, kuris turėtų parkingą, arba statyti rajono aikštelėje iki kurios reikia paėjėti. Ir kitų variantų nėra, nes tiek vietos "po langais" tiesiog nėra, kad visi norintys nemokamo parkingo tilptų.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Tarybiniais laikais taip ir buvo, žmonės važiuodavo VT iki garažo, kur stovėdavo jų automobilis.
              O ar tai blogai? Taip turėtų būti ir dabar. Nėra vietos kieme - važiuoji į garažą, o ne ant artimiausios pievelės šalia padjezdo. Tik reikia sudaryti sąlygas garažą pasiekti pėsčiomis tokiu atstumu, kokiu yra artimiausia VT stotelė (t.y. <500 metrų).

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                O ar tai blogai? Taip turėtų būti ir dabar. Nėra vietos kieme - važiuoji į garažą, o ne ant artimiausios pievelės šalia padjezdo. Tik reikia sudaryti sąlygas garažą pasiekti pėsčiomis tokiu atstumu, kokiu yra artimiausia VT stotelė (t.y. <500 metrų).
                Parkavimo pasiūlos reguliavimas yra vienas iš daugelio būdų reguliuoti automobilizacijos lygį, kas ir yra daroma ne vienoje šalyje ar mieste. Perkant ar nuomojantis butą, kas turi mašiną, parkavimas turėtų būti vienas iš svarbesnių kriterijų, nuo kurio priklausytų sprendimas gyventi ar negyventi konkrečioje vietoje, mokėti ar nemokėti papildomus pinigus už parkavimą, tuti ar neturėti mašiną. Galimi įvairūs variantai NEpažeidžiantys LR galiojančių įstatymų ir jų yra ne vienas bet kuriai situacijai.

                Parkingai naujuose projektuose Vilniuje kainuoja 5-15K už vietą. Tai dideli pinigai. Ir žmonės juos moke ne šiaip sau. Norintys chaliavos turės susitaikyti, kad už savo poreikius patys ir turės susimokėti. O gal ir ne (jeigu atsisakys mašinos apskritai). Vienas dalykas, kurio turės nelikti, tai įstatymo ir visuomenės intereso pamynimas savo asmeninių poreikių (šiuo atveju parkavimo) tenkinimo vardan.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Savanorių pr. prie Paroc-Silikato tvarkoma stovėjimo aikštelė. Gal bus P&R? Nors vieta vėl būtų keistoka.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Savanorių pr. prie Paroc-Silikato tvarkoma stovėjimo aikštelė. Gal bus P&R? Nors vieta vėl būtų keistoka.
                    Ar šitoje vietoje? Gal visai geras pasirinkimas, kaip matau, ten kaip ir jau yra CityBee aišktelė. Patogiau, aišku, būtų prie Savanorių žiedo, šalia Gerosios vilties st., bet nėra ten kur jos daryti. Nebent paties žiedo viduryje nedidelę.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                      Ar šitoje vietoje? Gal visai geras pasirinkimas, kaip matau, ten kaip ir jau yra CityBee aišktelė. Patogiau, aišku, būtų prie Savanorių žiedo, šalia Gerosios vilties st., bet nėra ten kur jos daryti. Nebent paties žiedo viduryje nedidelę.
                      Ne toje, bet netoli. Šioje vietoje: https://goo.gl/maps/c3cVnMKaaoAZaQ7S9

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Ar šitoje vietoje? .
                        Kolegos, gal galėtumėte įdėti žemėlapį ar pora žodžių tekste paminėti vietą, kad nereikėtų spausdinėti nuorodų ČIA, ŠIOJE vietoje.
                        Niekas neturi laiko spaudinėti tas nuorodas.
                        Be to, nuorodos dažnai dingsta. paskui neaišku, apie ką eina kalba.

                        Comment


                          -Laba diena. O kaip su parkavimu, ar nebus problemu. 4 asmenu seima, 3 automobiliai.
                          -Laba diena. Parkingo problemos - issprestos. Nebus.

                          https://www.aruodas.lt/butai-vilniuj...allery-thumb20
                          Paskutinis taisė Milwaukee; 2019.05.17, 20:55.

                          Comment


                            Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                            Dar vienas straipsniukas iš zimbabve.kasvyksta.lt portalo:
                            https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...-automobiliai/
                            Na matau, kad tokiose vietose tikrai reikia pradėti naudoti geltonų dvigubų linijų braižymą palei šaligatvį (pakeisti mūsų esamą bordiūrų spalvinimą), kad būtų dvigubai aiškiau, kad čia negalima parkuoti bet kokiu atveju.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė booraz Rodyti pranešimą

                              Na matau, kad tokiose vietose tikrai reikia pradėti naudoti geltonų dvigubų linijų braižymą palei šaligatvį (pakeisti mūsų esamą bordiūrų spalvinimą), kad būtų dvigubai aiškiau, kad čia negalima parkuoti bet kokiu atveju.
                              Tai tada pusė miesto būtų geltonai nudažyta. Taip, kartais aiškesnis ženklinimas ir inžinerinės priemonės labai padeda, bet tai turėtų būti tik kaip pats paskutinis variantas. Pirma reikia patruliuoti, bauduoti, nutempinėti, blokuoti ratus ir taikyti kitas priemonės, nes jei nėra to, tai galiausiai ir ženklinimas bus bevertis (ir jau daug kur toks yra). Kitu atveju sulauksim ir savavališko ženklų laužymo, kuoliukų rovimo ir pan.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                Na matau, kad tokiose vietose tikrai reikia pradėti naudoti geltonų dvigubų linijų braižymą palei šaligatvį (pakeisti mūsų esamą bordiūrų spalvinimą), kad būtų dvigubai aiškiau, kad čia negalima parkuoti bet kokiu atveju.
                                Bet ar estetiškai gražiai atrodytų, ypač ten, kur jau sutvarkytos gatvės ir šaligatviai? Jeigu stato ant šaligatvių, pievos, vaikų žaidimo aikštelių, statys ir prie geltonų linijų. Išgyvendinti nelegalų parkavimą gali teisinis netoleravimas, dabar jei nieko nebaudžia, statys ir toliau prie bet kokių linijų.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Bet ar estetiškai gražiai atrodytų, ypač ten, kur jau sutvarkytos gatvės ir šaligatviai? Jeigu stato ant šaligatvių, pievos, vaikų žaidimo aikštelių, statys ir prie geltonų linijų. Išgyvendinti nelegalų parkavimą gali teisinis netoleravimas, dabar jei nieko nebaudžia, statys ir toliau prie bet kokių linijų.
                                  Gal ir ne pats estetiškiausias variantas, bet pripratus tos geltonos linijos kaip (Airijoje ar UK), visiškai netrukdo.
                                  Nuoroda į google search
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                    Gal ir ne pats estetiškiausias variantas, bet pripratus tos geltonos linijos kaip (Airijoje ar UK), visiškai netrukdo.
                                    Nuoroda į google search
                                    Koks tikslas ženklinti linijas, jeigu ignoruojami ženklai ir KET? Maždaug, KET draudžia toje vietoje sustoti, bet jeigu bus linija, tai niekas ir nestos? Arba analogiškai, jei ruožas paženklintas ženklu, tai kokį papildomą "įpareigojimą" laikytis taisyklių duotų linijos? Linijų reikėtų, jeigu jos pakeistų ženklus, taip mažinant vizualinį triukšmą gatvėse, bet kadangi jos tik dubliuotų ženklus, kurie dažnai sėkmingai ignoruojami, tai naudos būtų nulis.

                                    Comment


                                      is pradziu geltoni skydai, "padedantys" pamatyti perejas, dabar viska apipaisom geltonom linijom? Tos linijos skirtos tikslingai suzymeti gala ir pradzia vietu kur galima stoveti o kur ne, nes visko zenklais nesuzymesi. Tai yra papildoma priemone. Bet jos nusitrina, ziema nematomos ir pan. Jei jau veju ziema savivaldybe "nemato", tai ka jau kalbet apie linijas apsnigtuose keliuose.

                                      Galetu buti nebent linijos zymincios parkavima, o ne atvirksciai. Nes jei daug kur prades naudoti geltonas linijas, bus panasu kad jei linijos nera jau parkuotis legalu. Cia kalbu apie psichologija, o ne taisykles.
                                      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.05.20, 13:16.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                        Tai tada pusė miesto būtų geltonai nudažyta. Taip, kartais aiškesnis ženklinimas ir inžinerinės priemonės labai padeda, bet tai turėtų būti tik kaip pats paskutinis variantas. Pirma reikia patruliuoti, bauduoti, nutempinėti, blokuoti ratus ir taikyti kitas priemonės, nes jei nėra to, tai galiausiai ir ženklinimas bus bevertis (ir jau daug kur toks yra). Kitu atveju sulauksim ir savavališko ženklų laužymo, kuoliukų rovimo ir pan.
                                        Būtent. Geltoni skydai perėjose irgi buvo įvesti, kaip paskutinė priemonė, tik ten kur neišeina nei apšviesti, nei taikyti kitų saugumo priemonių. Rezultatą matome - jau nei viena perėja be jų neįrengiama. Nes nu kam varginti galvą galvojimu...
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.05.20, 17:28.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Koks tikslas ženklinti linijas, jeigu ignoruojami ženklai ir KET? Maždaug, KET draudžia toje vietoje sustoti, bet jeigu bus linija, tai niekas ir nestos? Arba analogiškai, jei ruožas paženklintas ženklu, tai kokį papildomą "įpareigojimą" laikytis taisyklių duotų linijos? Linijų reikėtų, jeigu jos pakeistų ženklus, taip mažinant vizualinį triukšmą gatvėse, bet kadangi jos tik dubliuotų ženklus, kurie dažnai sėkmingai ignoruojami, tai naudos būtų nulis.
                                          Iš tiesų pritariu, Lietuvos klimatui, gal ir netinkamas variantas.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X