Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    1. Vilnius yra numatęs parkavimo vietų kvotas, daugiklius. Centrinėje dalyje daugiklis gali būti 0.5, t.y. parkavimo vietų 50% nuo butų, kitur (atokiau nuo centro) daugiklis 1 ir daugiau.
    jie nusako minimalu ar maksimalu vietu kieki?

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      jie nusako minimalu ar maksimalu vietu kieki?
      Ir minimalų ir maksimalų, priklausomai nuo zonos.

      Comment


        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

        Bet nuosavo namo kieme. O ne ant zaidimu aiksteles teslos. Cia jau skirtumas
        Tiesiog turėjau omenyje kad Lietuvoje taip pigu, paprasta ir patogu turėti automobilį, kad tiesiog neracionalu ta galimybe nepasinaudoti. Nors šiaip nei vairuoti, nei apskritai važiuoti automobiliu nemėgstu.

        Lietuvoje tiek įstatyminė bazė, tiek miestų infrastruktūra yra stipriai pro-automobilistinė.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          VT ten ir pravaziuoja 2 kartus per savaite nes juo niekas nevazineja, nes visi turi masinas. Kai kiekvienas turi masina ar tai miestas ar provincija, negali vystyti viesojo transporto. Netgi negali planuoti i prieki, nes neisivaizduoji kada kokie mokesciai bus ivesti ir kaip tai atsilieps. Net po mokesciu ivedimo praeis keli metai kol kazkas prades jaustis srautuose ir automobiliu kiekyje.

          Taip, tai mokesciai uz tai kad TURI masina. Nes vienintelis mokestis uz pravaziuota atstuma lengvuoju automobiliu yra kuro kaina. Jos dirbtinai labai didinti negalima, nes absoliuciai viskas pabrangs, o pilsim baltarusiskus degalus kaip kazkada. Kaip apmokestinti privacius auto nelieciant komercinio transporto? Tik per atskirus siai kategorijai tarsos mokescius bei akcizus. Akcizu musiskiai ivedineti neplanuoja, tad kodel gi neivedus tarsos mokesciu.

          Galima pravesti analogija su mokamu parkavimu. Jis gali buti nemokamas ir visi bus pikti, vazines ratais desimt kartu pirmyn atgal degins kura ir nervus ieskant laisvos vietos, arba galima civilizuotai ji apmokesti tokia kaina, kad visada butu laisva pvz 10% vietu. Ir kaip nebutu keista tik vienas euras per valanda puikiai reguliuoja pasiulos/paklausos balansa.

          Ka turetu pakeist du kart daznesnis TA dyzeliams? Masinu nuo to tikrai nors kiek pastebimai maziau netaps. Lietuva vel turi kazkoki isskirtini kelia, kad visiems ne per anksti mokesciams, o Lietuvai per anksti?
          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.04.30, 23:41.

          Comment


            Parašė abruo
            Mokesčiai turi būti kuo labiau progresiniai, reikia taikytis į tuos, kurie gali susimokėti pagal turimas pajamas. Ir šiaip, nelabai įsivaizduoju, kaip provincijos gyventojas galėtų išsiversti be automobilio ir persėsti į VT. Nebent nuvažiavimui į rajono centrą, tam tai taip.
            Paskutiniai keli pranešimai labai nutolo nuo temos apie parkavimą.

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

              Tiesiog turėjau omenyje kad Lietuvoje taip pigu, paprasta ir patogu turėti automobilį, kad tiesiog neracionalu ta galimybe nepasinaudoti. Nors šiaip nei vairuoti, nei apskritai važiuoti automobiliu nemėgstu.

              Lietuvoje tiek įstatyminė bazė, tiek miestų infrastruktūra yra stipriai pro-automobilistinė.
              Su tokiu mažu gyventojų tankumu labai sunku sugalvoti ką nors racionalesnio. Plius dabar Lietuvoje žmonių gyvenimo būdas labai stipriai keičiasi, labai daug visi keliauoja po Lietuvą, visokie pažintiniai takai, apžvalgos bokštai, pajūris, pramogų/poilsai centrai kaip tonyresort, su dviračiais važinėjama ne tik prie namų ir visa tam taip pat reikalingas automobilis.

              Geras Užkalnio post'as apie parkavimą.

              Užstatėt mašiną? Dabar melskitės

              Koks Lietuvoje yra pragaro bardakas su automobilių statymu, supranti tik išvykęs iš šalies į kur nors, kur tos bėdos yra pusiau žmoniškai sprendžiamos. Tada supranti, kad Lietuvoje yra ne trūkumai, o šėtono nuosavas kiemas.

              Paskui perskaitai, kaip Kaune bliauna gyventojai, kuriems parduotuvė neleidžia statyt nemokamai mašinų savo teritorijoje, kuri yra prie jų darbo, nors jie taip įjunkę, ir darosi aišku, kad ne tik šėtono kiemas: dar ir psichiatrinė tiems, kas taip priprato prie betvarkės ir bespredielo, kad jie patrinka ir raganėja nuo bet kokio panašumo į tvarką.

              Paskui perskaitai, kad Vilniuje valdžia, užuot kažką sprendusi, giriasi plakatuose, kad sutvarkė daugiabučių kiemus ir jie “atgijo”. Tipo dabar ten yra jėga, nes tu supranti, pastatė sūpynes. Toms Viršuliškėms ir Bybijoniškėms reikia ne sūpynių ir gėlynų, o branduolinės bombos, bet kaip tai paaiškinti žmonėms, kurie įsitikinę, kad ten viskas gerai, tik reikia damafonus naujais pakeisti ir stiklų paketus į gelžbetonio grabus sukišti. Griauti, naikinti, į šipulius viską. Kur iškelti žmones? Tegu keliasi iš Vilniaus ir statosi individualius provincijoje su 50% valstybės subsidija, tuo pačiu ir regionai atgis, bet ne apie tai šneka. Čia jau bus kita tema.

              Pastebėkite, kad apie eismą aš rašau iš Los Andželo, kuris pats Amerikoje eismo prasme skaitosi pragaras ant ratų ir blogiausia vieta pasaulyje (nes jie nematė Vilniaus ir Geležinio vilko). Tipo kamščiai bedieviški ir totalus pasaulio galas, sako žmonės. Bet mes čia jau mėnuo, gyvenam Culver City, kuris yra miesto vakaruose, ir visur spėjam lengvai ir greitai: ir Downtown, ir Beverly Hills, ir West Hollywood, ir Santa Monica, ir į mūsų mylimus Beach Cities, ypač Manhattan Beach.

              Tai va apie parkingą. Per mėnesį nematėm gyvendami pačioje megapolio širdyje (o Greater Los Angeles, priminsiu aš jums, TERITORIJA DIDESNIS UŽ LIETUVĄ, tik gyventojų belekiek kartų daugiau) nė vieno užstatyto automobilio. Kodėl? Nes yra išspręstas parkingas, po velnių.

              Kaip? Individualūs namai turi garažus arba draiv-vėjus. Po kiekvienu daugiabučiu yra parkingas, ir ne toks, kaip Lietuvoje. Ta prasme, čia parkinge yra vietų visiems, kas gyvena name. Lietuvoje yra kaip? Naujos statybos namas, keturiasdešimt butų, parkingo vietų yra 26. KAIP??? “Nu tai gal ne visi turės mašinas”. Jūsų smegenys girdi, ką jūsų burna šneka?

              Nu kaip nesikeikti? MAŠINAS VISI TURI. Daugelis turi po dvi. 40 būtų reikia ne 26, o 56 vietų, ir dar gal kokių 4 vietų svečiams, valytojams, meistrams.

              Ir reikia VIETŲ, o ne tokių vietų, kurias vadina vietomis Lietuvoje. Tie planuotojai, kurie subraižo tokias vieteles, kaip apačioj Vilniuje po Kudirkos aikšte, turėtų būti ten nuvesti ir uždaužyti atidaromomis mašinų durelėmis. Iki mirties, pagal galiojančius įstatymus, priėmus atitinkamas pataisas.

              Ten galima normaliai pasistatyti tik tada, jei važinėji ne su mašina, o su kokia Smart nuopisa arba Mini Cooper skardine tapke. Ir tai durų neatidarysi normaliai, reiks atsargiai. Į tris normalias vietas nepastatysi vienas šalia kito trijų kompaktinių džipų (aš nekalbu apie normalius, didelius, kuriems net teoriškai vietos ten nėra) arba trijų normalių sedanų. “Kam tau mieste didelis džipas”, paklaus koks isteriškas automobilių nekentėjas su tapkėm. Už tai, kad noriu, ir čia dar laisva šalis. Vieninteliai du geri Ramūno Karbauskio dalykai buvo Eskaladė (nes jis nori važinėti traktorium ir važinėja, čia mes tokie žalieji su 5.6 litro varikliu). Bendrai ne du dalykai. Tik vienas. Greta būtų antras geras dalykas, jei jis visiems būtų pasakęs, kad myliu tą moterį ir čia mano širdies reikalai, atstokit. Bet nepasakė, todėl nelabai vyras. Bendrai ir dėl Eskaladės nelabai: nepasakė aiškiai, kad su kuo noriu, su tuo ir važinėju. Tada būtų tikras vyras, bet nebuvo.

              Tai va, Lietuvoje panašios parkingo vietos ir pardėse, ir daugiabučių garažuose. Sakyčiau, nuvežkit kas nors žmones į Ameriką ir parodykit, kaip atrodo amerikietiški parkingai. Bet kokia nauda? Jokios, nes tokius pat namus be parkingų statys ir tokius parkingus braižys tol, kol bus tie protiškai atsilikę individai, kurie perka butus namuose su neadekvačiu parkingu arba išvis be parkingo, nes žinote kodėl? “Nu gal kaip nors bus nes taip nebūna, kad niekaip nebūtų.” Nuo šito lietuviško debilizmo man prabunda agresija. Tai yra blogiausias katalikybės ir 50 metų sovietinės okupacijos padarinys. Kad gal kaip nors bus gerai, nu gal mažu gausis kažkaip savaime. Gal Maximoje pasistatysime ar kažką. Dievulis davė dantis, duos ir duonos. Perkūnėlis atsiuntė Audi, tai gal kažkaip duos ir parkingą.

              Suprantate? Čia iš tos pačios serijos. Keturis metus kažką zulinausi univere, Dievo pagalba gavau diplomą, tai gal kažkaip ir darbą kokį tai numes. Nu gal kažkaip kažką. Ne planuoti ir ne pastangas daryti kryptingai, o tikėtis stebuklo - čia yra didžioji liga. Ne kad lavintis, šviestis, tobulintis ir užsidirbti, o tikėtis, gal minimalkę padidins. Ne parkingo vieta pasirūpinti, o gal kaimynas bus išvažiavęs arba prie parduotuvės bus šlagbaumas sugedęs, tai statysim kaip nors ten, su Dievo pagelba.

              Tokia pati ligonių klinika yra ir restoranai, kuriuos esu milijoną kartų aptaręs. 40 sodinamų vietų, pakabų 12. Lietuvoje, kur 9 mėnesius visi vaikšto su paltais. “Nu gal kaip nors”, sako kabakų savininkai, ir jų balsai vos girdisi per lūžtančių pakabų garsą. Lietuviškas tikėjimas vietoje planavimo? Deja.

              Vilniuje nėra pakankamai vietų statytis automobiliams. Nėra. Bet žmonėms daeina sunkiai, nes taip laidai galvelėse sujunginėti.

              Tiems, kam sunkiai daeina, reikia aiškinti prieinamai: pastatė ant dvigubos geltonos, pastatė į invalido vietą, užstatė ką nors - atvažiuoja licencijuota komercinė bendrovė su žlobais be gailesčio ir be žmogiškumo, nejautrūs mamyčių ašaroms, kurios atvežė mylimus ubliūdkus į muzikos mokyklą ir “kur man statytis”. Niekur, važinėk taksi ir tuo pačiu taksi vežiok ubliūdką į jo choro užsiėmimus.

              Nelegaliai pastatyta mašina - nutempi kčiortu į aikštelę Aukštuosiuose Paneriuose, ir €300 eurų už nutempimą, €50 už paros saugojimą, €40 bauda už parkavimą ne vietoj, ir dar €2.50 kortelės aptarnavimo mokestis. Ai ir jeigu reikia paskambinti, tai padidinto tarifo numeriu.

              Nu staigiai atšoktų noras kūrybiškai parkuot. Staigiai. Geriausias derlius būtų prie mokyklų ir prie visokių užuolaidų salonų. “Aš čia tik pusei minutės”. Ramiai, mama, tuoj pažiūrėsim, kas greitesnis, tu ar tralas. Nes auklyba nebus efektyvi be skausmo.

              Los Andžele prie kiekvienos vietos, kur kėsinasi sabakos nelegaliai prisiparkuoti, yra lentelės, kuriose parašyta, kas tave mygom nutemps ir dar duotas LAPD (Los Angeles Police Department) website: galėsi išsamiai persiskaityti internetuose apie tai, kokiu pagrindu nutempė.

              Ir tada staigiai daug kam daeitų, kad neapsimoka Vilniuje su savo mašina važinėt. Ir pradėtų garsiai reikalauti iš valdžios ir iš nekilnojamojo turto plėtotojų, kad aš pirksiu butą tik su dviem parkavimo vietomis, ir tu man kontrakte parašysi parkavimo vietų išmieras ir bus tai esminė kontrakto sąlyga ir už nevykdymą tu taip užsibauduosi, kad maža nepasirodys.

              Kaip būna policijos mašinos "aš neimu kyšių", taip bus automobiliai su lipdukais "aš neperku buto be normalaus parkingo".

              Kai žmonės žinos, ko nori, tai pradės viskas taisytis. O jie žinos, ko nori, kai gyventi po senovei bus nebeįmanoma.

              Bet čia bus dar negreitai. Nes dėl ubagų kaimiečių balsuotojų ne tik parkingas yra problema. Pilnos gatvės ir keliai šūdinų, smirdinčių, pavojingų automobilių, su išpjautais katalizatoriais, dūmijančių ir vis tiek mes SAVO ŠALYJE, kur turi būti MŪSŲ ĮSTATYMAI ir kur draudžiama sekmadienį po trečios pirkti alaus, NEGALIME padaryti kasmetinės techninės apžiūros ir negalim padaryt pragaro bausmių už feikines apžiūras ir suvirintus iš dviejų automobilius ir atsuktus odometrus.

              Kai va už vieną feikinį apžiūrėjimą su techninės apžiūros sertifikatu kas nors iš meistriukų auksarankių gautų baudžiaką ir viso garažo konfiskavimą ir dar baudą 200,000 eurų, va tada prasidėtų techninės apžiūros su dideliu dėmesiu ir nuoširdžia meile savo darbui.

              Aišku, pusės tų suknistų grabų neliktų ant kelio ir šrotai užsipildytų dideliais kiekiais laužo, bet mes to ir siekiame. Beje, už "abandoned vehicles" tai irgi bus ne mažiau. Nelegaliai numestas rūdyti automobilis kai užtrauktų baudą po šimtą eurų per dieną, tai būtų mažiau nori mėtyt grabus kur papuolė. Neturi marozas pinigų? Ne bėda, mama turi butą, parduosim ir išieškosim šešias štangas už tuos du mėnesius, kai stovėjo automobilis numestas ant gatvės, plius teismo išlaidas, plius antstolio paslaugas.

              Kaip važinėti tiems, klausiate jūs, kas neįperka gero automobilio, įperka tik tokius nelegalius grabus, kurie paskutinį kartą buvo legalūs prieš 15 metų? Niekaip, viešuoju transportu arba pėsčiom. Labai padeda pėsčiom, gerai širdies ir kraujagyslių sistemai. Ilgiau gyvensi, jeigu tavo gyvenimas to vertas.

              Bet negalima palikti taip, kaip dabar, nes taip, kaip dabar, yra situacija, kur mes nedrįstame padaryti tvarkos, nes tvarka labai nepatiktų asocialams, marginalams, socialiniam dugnui ir taip pat mamytėms, kurios yra įsitikinusios, kad ubliūdkų vežiojimas po mokymo įstaigas joms suteikia teisę nesilaikyti galiojančių įstatymų. Ne, įstatymai galioja visiems vienodai, ir įstatymas, kad jį gerbtų, turi būti su raumeniu ir sunkiais, sunkiais kumščiais.

              Kad jau prašnekom apie mamytes, sakykit man, nuo kada vėl pasidarė priimtina ir nebaudžiama kalbėti vairuojant telefonu ir dar tekstinti? Paklauskit profesionalų: tekstintojas yra blogiau už girtą ir apsipūtusį, pagal tai, kaip paveikiamas jo dėmesys keliui. Jis yra blogiau už užsimerkusį prie pusantros tonos mirties bombos vairo. Nes užsimerkęs bent žino, kad užsimerkęs. O žmogus, tekstinantis prie vairo, galvoja, kad jis OK. Kur teisių atiminėjimas iš žėrtvų, kurios šparina ir vairuoja kalbėdamos, lyg joms negaliotų kelių eismo taisyklės? Kur joms baudos po 10,000 eurų?

              Klausiate manęs, kam tokios žutkos baudos. Nu kaip. Kai bus įgyvendinta Lietuvoje viskas, ką esu suplanavęs, keliuose RYŠKIAI sumažės autotransporto, reiškia, kris benzino pardavimai ir akcizų surinkimas. Drakoniškos bausmės (tokios, kad anstoliai atiminėtų butus iš telefonais kalbančių mamyčių) padės tvarkingai surinkti trūkstamas biudžeto pajamas.
              https://www.facebook.com/uzkalnis/po...18511859378143
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Su tokiu mažu gyventojų tankumu labai sunku sugalvoti ką nors racionalesnio. Plius dabar Lietuvoje žmonių gyvenimo būdas labai stipriai keičiasi, labai daug visi keliauoja po Lietuvą, visokie pažintiniai takai, apžvalgos bokštai, pajūris, pramogų/poilsai centrai kaip tonyresort, su dviračiais važinėjama ne tik prie namų ir visa tam taip pat reikalingas automobilis.
                Vilniuje mažas gyventojų tankumas? T.y. teritorijos daug, o gyventojų mažai? Ir su parkavimu jokių problemų reiškia neturite? Džiaugiuosi dėl jūsų.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Vilniuje mažas gyventojų tankumas? T.y. teritorijos daug, o gyventojų mažai? Ir su parkavimu jokių problemų reiškia neturite? Džiaugiuosi dėl jūsų.
                  Čia kalba ėjo apie visą Lietuvą bendrai, bet Vilniaus iš visų Europos sostinių tankumas vienas mažiausių, autobusai į miesto pakraščius vežioja orą. Kamščiai čia atrodo dideli nebent atvažiavusiems iš kokios Utenos, pavažinėjus po didesnius Europos miestus, Vilniaus kamščiai atrodo juokingi.
                  Flickr

                  Comment


                    Tema yra apie parkavimą, tai kalbėti pie visą Lietuvą bendrai gana sunku, nes abejoju ar Čiobiškio ir Žiežmarių gyventojams parkavimo problemos yra aukštai prioritetų sąraše.

                    Taip pat nesuprantu, kuo čia dėti kamščiai. Palyginus su Londonu, Vilniaus kamščių problemos yra juokingos. Palyginus su Vilniumi, Londono parkavimo problemos yra juokingos. Tai tarpusavyje mažai ką bendro turintys reiškiniai.
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Būtų business case statyt daugiabučių rajone (Perkūnkiemis ir pan), kur trūksta legalių vietų gatvėse, daugiaaukščius parkingus ir tiem patiem raportuot kiekvieną KET pažeidinėtoją.

                      Comment


                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                        Hm, o kodėl Londono Canary Wharf dirba 125.000 žmonių, o parkavimo vietų - 2.500. Ir kažkaip niekam netrūksta. Santykis 1:50.
                        Gal todėl, kad beveik visi į darbą važiuoja traukiniu/metro? Vilnius bėgių neturi ir nepanašu, kad artimiausiu metu turės, truputį nesulyginami dalykai. Beto dabar kalbam apie parkavimą prie daugiabučių, privatūs biurai jau patys įsirengia po žeme, kiek jiems reikia.

                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                        Būtų business case statyt daugiabučių rajone (Perkūnkiemis ir pan), kur trūksta legalių vietų gatvėse, daugiaaukščius parkingus ir tiem patiem raportuot kiekvieną KET pažeidinėtoją.
                        Ten nereikia kol kas net statyti, šimtai neparduotų parkavimo vietų požeminiuose parkinguose.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.03, 08:43.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Gal todėl, kad beveik visi į darbą važiuoja traukiniu/metro? Vilnius bėgių neturi ir nepanašu, kad artimiausiu metu turės, truputį nesulyginami dalykai. Beto dabar kalbam apie parkavimą prie daugiabučių, privatūs biurai jau patys įsirengia po žeme, kiek jiems reikia.



                          Ten nereikia kol kas net statyti, šimtai neparduotų parkavimo vietų požeminiuose parkinguose.
                          Ir netgi buvo straipsnis, kad būtent taip ir daro

                          Karas dėl automobilių stovėjimo vietų. Pagailėję 20 eurų už aikštelę  šio rajono gyventojai transporto priemones mėgina įkišti kur tik randa lopinėlį laisvos vietos. Taupo ir biurų darbuotojai – jų mašinos dar labiau apsunkina rajono gyvenimą.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Ten nereikia kol kas net statyti, šimtai neparduotų parkavimo vietų požeminiuose parkinguose.
                            Rajonas vėl pradeda tankėti, kas ir buvo planuota prieš NT burbulo sprogimą. Jei dabar nenumatys kažko tokio, vėliau bus vėlu. Dabar kolkas daug kas gali sau leisti parkuoti "šalia kelio", nes tiesiog laukai nenaudojami. Tiesiamos gatvės, reikės pravažiavimo, šaligatvių, realiai mažės vietos. Po daugiabučiais irgi neužteks visiems. Čia ilgalaikė investicija, bet greičiausiai atsipirktų.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Gal todėl, kad beveik visi į darbą važiuoja traukiniu/metro? Vilnius bėgių neturi ir nepanašu, kad artimiausiu metu turės, truputį nesulyginami dalykai. Beto dabar kalbam apie parkavimą prie daugiabučių, privatūs biurai jau patys įsirengia po žeme, kiek jiems reikia.
                              Visi važiuoja viešuoju transportu. Lygiai taip pat važinėti galėtų ir Vilniuje. Tai, savaime suprantama, tiesiogiai spręstų irparkavimo prie daugiabučių problemą
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Reikia laukti kol sudegs namas su kokiu 20 žmonių, nes ugniagesiai negalėjo privažiuoti dėl ant šaligatvių sustatytų automobilių, gal tada pradės kas keistis.

                                Kol apsitorčinęs patėvis į sieną neuždaužė ketverių metų berniuko, mušami vaikai irgi mažai kam rūpėjo.
                                6 jau buvo žuvę per vieną gaisrą, kai ugniagesiai negalėjo laiku atvykti.

                                Tą naktį įsiplieskusi ugnis sparčiai plito per įvairiais rakandais užverstus avarinius išėjimus ir apėmė net kelis aukštus. Ugnis žmonės atkirto kelią į lauką, du vyrai žuvo, kai šoko iš 6-ojo aukšto, ugniagesiams skubant pas juos į pagalbą su keltuvu. Gelbėtojai sako, kad vyrų gyvybėms išgelbėti pritrūko vos minutės.
                                Iš visos tragiškame gaisre tą naktį žuvo penki žmonės. Dar vienas žmogus vėliau mirė ligoninėje. Daug žmonių nukentėjo, liko be pastogės.
                                Gaisro metu buvo evakuoti visi namo gyventojai. Išdegė 7 butai, apdegė ir aprūko 5 butai. Taip pat apdegė evakuacinė laiptinė nuo trečio iki devinto aukštų bei koridoriai.
                                Po gaisro buvo skubiai sušauktas Vilniaus miesto Ekstremalių situacijų valdymo centras. Gyventojams buvo suteikta pagalba, be gyvenamosios vietos likę 76 gyventojai buvo apgyvendinti Vilniaus miesto viešbučiuose.
                                Po šios nelaimės buvo tiriamos įvairios tragedijos versijos, tarp jų ir padegimo. O ugniagesiai visoje Lietuvoje pradėjo tikrinti daugiabučius. Paaiškėjo, kad nelaimė galėjo pasikartoti bet kuriame Lietuvos kampelyje - daugumoje tikrintų namų avariniai išėjimai buvo užversti sendaikčiais.
                                Po Žirmūnų gaisro pradėta kalbėti ir apie automobilių statymo problemas daugiabučių kiemuose. Tą tragišką naktį ugniagesiai ne iš karto sugebėjo privažiuoti prie liepsnojančio namo. Kelią jiems užtvėrė kiemuose sustatyti lengvieji automobiliai.

                                Skaitykite daugiau: https://lietuvosdiena.lrytas.lt/nela...tm_medium=Copy
                                Bet vis tiek toliau visi stato bet kaip net prie to pačio namo, kuris degė jau n kartų:

                                Flickr

                                Comment


                                  Čia aš svajoju, bet reikėtų daryt taip: ugniagesiai važiuoja per tuos automobilius, juos pradaužydami iš kelio. Nuostolius išdalina ant savininkų.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Nesvarbu kur. Jeigu skatinsi tik keliavimą VT, tai tokį rezultatą ir gausi: tiesiog padaugės keliaujančių VT. Jeigu nori spręsti automobilizmo problemą iš esmės, reikia kalbėt apie automobilio ar panašų mokestį. Kitaip automobiliai stovės nejudinami.
                                    Hm, tai mes kalbame apie parkavimo problemas. Kur čia problema, jei žmogus turi autombilį, kurį laiko savo kieme, ir kurį naudoja tarkime savaitgalį kažkur nuvažiuoti su šeima, nes į darbą miesto centre važiuoja VT?
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Hm, tai mes kalbame apie parkavimo problemas. Kur čia problema, jei žmogus turi autombilį, kurį laiko savo kieme, ir kurį naudoja tarkime savaitgalį kažkur nuvažiuoti su šeima, nes į darbą miesto centre važiuoja VT?
                                      Parkavimo problema ir yra ta problema.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Parkavimo problema ir yra ta problema.
                                        Kažkaip nesusišnekam.
                                        Problema tam asmeniui, ar problema visuomenei?
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Kažkaip nesusišnekam.
                                          Problema tam asmeniui, ar problema visuomenei?
                                          Tu pasakei klaidingą teiginį:

                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Visi važiuoja viešuoju transportu. Lygiai taip pat važinėti galėtų ir Vilniuje. Tai, savaime suprantama, tiesiogiai spręstų irparkavimo prie daugiabučių problemą
                                          Aš paaiškinau kodėl persėdimas į VT neišspręs parkavimo problemos. Kas tamstai šioje vietoje neaišku?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X