Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas blogai jei neišnaudojamose plačiose gatvėse padaro parkavimą? Ar ten VT stringa kamščiuose ir reikia A juostų? Kadanors darys rekonstrukciją - kur jau bus legalus parkavimas padarys normalias vizualiai atskirtas parkavimo vietas kaip Žvejų gatvėje.

    Aišku reikia tikėtis, kad bus ne įstrižas, o lygiagretus parkavimas.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Aš esu vežęs ne neįgalų, bet labai sunkiai vaikštantį žmogų. Paprašai ligoninės parkingo sargo, įleidžia į aikštelę, privažiuoti bene prie pat durų. Bet sutinku, kad su aiškiu tvarkos žymėjimu yra problemų.
      Prie onkologijos klinikos įleidžia be problemų, arba net neuždaro. Prie pagrindinio korpuso amžinos problemos. Ir vis vieną normaliai nepadaryta nuo sovietmečio laikų, nėra vežimėlių, ligonio nėra kur žmogiškai laikinai palikti, kol perstatysi automobilį. Arba mes kažko nežinom.

      Comment


        Asmeniškai man Europos parkingas yra vienas nepatogiausių Vilniuje, visada užknisdavo kilt per tuos siaurus užpildytus lygius, ieškot vietos, o paskui dar taip pat leistis iš 6 lygio... Moteris su BMW sutaupė laiko:


        Click image for larger version

Name:	4ea94463518f.jpg
Views:	1
Size:	153,2 kB
ID:	1717922

        Click image for larger version

Name:	081903fae8e6.jpg
Views:	1
Size:	137,9 kB
ID:	1717923

        Click image for larger version

Name:	cec46f0d1396.jpg
Views:	1
Size:	82,0 kB
ID:	1717924

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          Asmeniškai man Europos parkingas yra vienas nepatogiausių Vilniuje, visada užknisdavo kilt per tuos siaurus užpildytus lygius, ieškot vietos, o paskui dar taip pat leistis iš 6 lygio... Moteris su BMW sutaupė laiko:
          O kokiam nors Ozo parkinge patogu važinėti ratais kvadratais su n besikertančių srautų? Man asmeniškai geriausias Panoramos parkingas, bet Europos irgi nėra blogas, kyli kol randi vietą, nereikia blaškytis per kiekvieną aukštą kaip Oze.
          Čia tiesiog moteris gavo per daug galingą automobilį, su kokiu litriniu nebūtų išskridus net sumaišius pedalus.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            O kokiam nors Ozo parkinge patogu važinėti ratais kvadratais su n besikertančių srautų?
            Čia tiesiog moteris gavo per daug galingą automobilį, su kokiu litriniu nebūtų išskridus net sumaišius pedalus.
            Taip, žymiai patogiau, nes Oze yra daugiau įvažiavimų, mažiau lygių, įvažiavimas į juos yra žymiai patogesnis ir kad nusileist iš viršutinio lygio nereikia pervažiuot per visus lygius skersai ir išilgai.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Prie onkologijos klinikos įleidžia be problemų, arba net neuždaro. Prie pagrindinio korpuso amžinos problemos. Ir vis vieną normaliai nepadaryta nuo sovietmečio laikų, nėra vežimėlių, ligonio nėra kur žmogiškai laikinai palikti, kol perstatysi automobilį.
              Geriausias variantas yra - atvažiuoji (į išsikirta 100m atkarpa), išlaipini invalidą/pensininką/ir t.t., jis eina į klinikas, tu važiuoji prie Jeruzalės IKI ir lauki skambučio. Viskas OK, visi patenkinti,
              Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Atsakykite, Jūs fiziškai neįgalų ligonį buvote vežęs į Santariškes?
                Neįgalieji iš viso trukdo gyventi normaliems žmonėms.
                Neteko, neįgalieji gali būti išleidžiami spec. sustojimo aikštelėse, kur parkingas būtų trumpalaikis iki 15 min trukmės, viršijus limitą mašina būtų nutempiama. Neįgalieji turi kovoti dėl savo teisių, bet nereik iš to daryti kažkokios super problemos. Esmė tokia, kad kiekviena smulkmena gali būti taisoma ir manau bus ištaisyta, bet visokie propagandiniai straipsniai kertą per pačią sistemos esmę - blogai daugiaaukštė aikštelė, gera - sena tvarka (betvarkė) ir statymas bet kur ir bet kaip. Logiška, kad pradžioje ten bus problemų Santariškių g., per 30 metų chaoso įvesti tvarką prireiks ne 1 mėnesio, bet gal net 1 metų.

                O piktybinis nenoras naudotis stovėjimo aikštele puikiai iliustruoja Pilaitės, Šeškinės, Karoliniškių realią tikėtiną situaciją, kai mikrorajone atsirastų analogiška aikštelė. Ten irgi visiems staiga būtų nepatogu, per toli, per brangu ir t.t. Valstybė (mes visi) sukišo daug pinigų į aikšteles ne tam, kad kažkas jomis nesinaudotų iš principo. Todėl akivaizdu, kad statyti tokias pat aikšteles, jas plėsti mikrorajonuose iš esmės tampa beprasmiška, nes kiekvienas nori parkingo po savo daugiabučio langu ir tik nemokamo. Socializmo virusas miršta berods trečioje kartoje?

                Comment


                  Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                  Neteko, neįgalieji gali būti išleidžiami spec. sustojimo aikštelėse, kur parkingas būtų trumpalaikis iki 15 min trukmės, viršijus limitą mašina būtų nutempiama.
                  Jei taip būtų, nebūtų ir didelės dalies pasipiktinimo bei žiūrėjimo pro pirštus į laužančius taisykles. Tik "neįgalieji" turėtų būti traktuojami plačiąja prasme - t.y. bilekoks ligonis gali būti išleidžiamas/paimamas toje trumpo sustojimo aikštelėje.

                  Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                  Valstybė (mes visi) sukišo daug pinigų į aikšteles ne tam, kad kažkas jomis nesinaudotų iš principo. Todėl akivaizdu, kad statyti tokias pat aikšteles, jas plėsti mikrorajonuose iš esmės tampa beprasmiška, nes kiekvienas nori parkingo po savo daugiabučio langu ir tik nemokamo. Socializmo virusas miršta berods trečioje kartoje?
                  Pataisyk jei klystu, bet man rodos Unipark aikšteles pastatė savo lėšomis ir mainais į tai kažkiek metų pasiims pajamas už jas. Čia kaip tik geras pavyzdys kaip privatus kapitalas po truputi verčia savivaldybę įvesdinėti tvarką. Nes savivaldybė pati noro neturėjo n metų.

                  Comment


                    Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                    . Valstybė (mes visi) sukišo daug pinigų į aikšteles ne tam, kad kažkas jomis nesinaudotų iš principo. Todėl akivaizdu, kad statyti tokias pat aikšteles, jas plėsti mikrorajonuose iš esmės tampa beprasmiška, nes kiekvienas nori parkingo po savo daugiabučio langu ir tik nemokamo. Socializmo virusas miršta berods trečioje kartoje?
                    Aš visom rankom už naujas aikšteles. Beje, ten visos aikštelės yra privačios ar bent jau žinybinės (žemė gal ir valstybinė).

                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Geriausias variantas yra - atvažiuoji (į išsikirta 100m atkarpa), išlaipini invalidą/pensininką/ir t.t., jis eina į klinikas, tu važiuoji prie Jeruzalės IKI ir lauki skambučio. Viskas OK, visi patenkinti,
                    Juokas juokais, bet teko naudotis ir tokiu variantu. Tik invalidą ne vieną palieki, aišku.
                    Paskutinis taisė Sula; 2019.04.27, 09:36.

                    Comment


                      Pratęsiu parkavimo temą, kuri nukrypo į dviračių takų temą.

                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Ten uždara grupė, galėtum duot nuorodą į pranešimą (gal pavyks komentarus paskaityt) ir dar dėl visa ko pakopijuot tekstą čia? Gali nesuveikt nuoroda pašaliečiams.
                      Poderskio postas Fabijoniškių FB, kur jis reagavo į kažkieno postą apie tai, kad savivaldybė nesprendžia parkavimo problemų, ryšium su tuo įžymiuoju BMW ant kalniuko. Reakcijos tas jo postas kažkaip nesusilaukė, nes matyt keliom dienom pavėluotas ir nugrimzdo žemyn.



                      Asmenio posto iš FB messengerio nedalinu, nes neatsiklausiau, bet Poderskis patvirtino, kad problemą spręsim (sic), paminėjo galimas priemones ir tai, kad nebus lengva.

                      Kaip bebūtų, čia yra turbūt pirmas normalus ir atviras labai aukšto rango savivaldybės žmogaus pripažinimas, kad problema yra, kad jis ją supranta ir kad ji bus sprendžiama. Skirtingai, nei ankščiau net iš paties gerbiamo Mero girdėti mykčiojimai ir atmazai. Dar labai svarbu tai, kad jis davė suprasti, jog problema yra ne parkingo vietų trūkumas, bet žmonių požiūris ir tingėjimas naudotis tam skirtais parkingais netoliese, kurių daugeliu atveju netrūksta.
                      Paskutinis taisė John; 2019.04.27, 14:10.
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Dažno piliečio psichologija tokia, kad jam būtina pasistatyti automobilį po langais, arčiau namų durų. Kur geriausios vietos: matosi turtas pro langą, mažesnis atstumas iki durų. Plius dar galiojantys nerašyti įstatymai: sovietinio mikrorajono ,,paniatkės" apie statymus kur galima ir negalima ir pasekmes, jei statysi, kur negalima. Galiausiai automobilis tokį žmogų padaro mažiau judriu, bukesniu, priklausomu, dalinai neįgaliu. Jis tampa iš dalies nepakaltinamu, nes tai juk tik parkavimas ne pagal taisykles - kas čia tokio, visi taip daro?

                        Tad Vilniaus miesto savivaldybės administracijos (VMSA) atstovo siūlymai ieškoti aikštelės kažkur už N metrų (gal ir kilometrų), nejudriam, išlepintam piliečiui etatiniam KET pažeidėjui - pusiau pakaltinam nebus priimtinas, nebent VMSA aktyviau kovotų su panašiais KET pažeidėjais - žmogaus psichologija pasikeistų, tektų ieškoti alternatyvos per prievartą. Bausmės neišvengiamumas pavirstų į baimės jausmą ir nori nenori, bet tektų keisti įpročius.
                        Paskutinis taisė digital; 2019.04.28, 00:41. Priežastis: ištrintas kvailas rantas ne į temą

                        Comment


                          Svarbu patys vilniečiai spaustų valdžią. Kaune dabar žmonės piktinasi, kad švaistomos lėšos visokiom mokslo salom ir stadionam, geriau daugiaaukščius parkingus pastatytų, kaip šiuolaikinis žmogus gali egzistuot be savo tačkės??? Antras dar juokingesnis pasipiktinimas , kad Cityb..bis,( taip Kaune vadina citybee), užima jų brangią parkavimo vietą pvz Šilainiuose.
                          Paskutinis taisė Garbanius; 2019.04.28, 08:25.

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Svarbu patys vilniečiai spaustų valdžią. Kaune dabar žmonės piktinasi, kad švaistomos lėšos visokiom mokslo salom ir stadionam, geriau daugiaaukščius parkingus pastatytų, kaip šiuolaikinis žmogus gali egzistuot be savo tačkės??? Antras dar juokingesnis pasipiktinimas , kad Cityb..bis,( taip Kaune vadina citybee), užima jų brangią parkavimo vietą pvz Šilainiuose.
                            Tai kad tuose parkinguose niekas nestato. X5 turi būti pastatytas maksimaliai arti įėjimo į pastatą. Vilniečiai ir spaudžia valdžią, kad įrengtų kuo daugiau nemokamo parkingo prie durų.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Svarbu patys vilniečiai spaustų valdžią. Kaune dabar žmonės piktinasi, kad švaistomos lėšos visokiom mokslo salom ir stadionam, geriau daugiaaukščius parkingus pastatytų, kaip šiuolaikinis žmogus gali egzistuot be savo tačkės??? Antras dar juokingesnis pasipiktinimas , kad Cityb..bis,( taip Kaune vadina citybee), užima jų brangią parkavimo vietą pvz Šilainiuose.
                              Skirtingi vilniečiai ir miesto svečiai suvokia parkavimo problemą irgi skirtingai, pagal savo intelekto lygį, atitinkamai jas sprendžia irgi pagal galimybes. Valdžia, kadangi rinkta daugumos irgi ,,dirba" kaip reikia tai daugumai. Siūlymai teikti Vilniaus m. sav. administracijai - VMSA (ponui Šimašiui kaip merui irgi, kurio garbė ir orumas ypatingai ginami šiame forume) kaip kompleksiškai spręsti parkavimo problemas mieste:

                              1. Visos nemokamos parkavimo vietos mieste tampa mokamomis, jas prižiūri VMSA;
                              2. Visos nemokamos parkavimo vietos kartu su keliais išnuomojamos privačiam investuotojui-operatoriui, jas prižiūri privati įmonė;
                              3. Blogai parkuojančius Vilniuje gaudytų papildomos VMSA darbuotojų pajėgos (darbuotojams būtų mokami priedai nuo pagautų pažeidėjų skaičiaus);
                              4. Blogai parkuojančius Vilniuje gaudytų specialios VMSA darbuotojų pajėgos (specialus skyrius), kiekvienam mikrorajonui po ekipažą;
                              5. Nevažiuojančių transporto priemonių-metalo atliekų ieškotų privačios įmonės, kurios gautų atlygį už tai;
                              6. Nelegalų parkavimą stabdančių inžinerinių priemonių įrengimas;
                              7. Plėsti privačias parkavimo aikšteles (privatus verslas);

                              Šimašiaus buvusi-nauja Vilniaus valdžia visus minėtus pasiūlymus atmeta arba tik pasvarsto, tačiau pati nieko rimto irgi nepasiūlo. Išvada, paremta faktais, kad dabartinė miesto valdžia parkavimo problemų Vilniuje neišspręs. Tad belieka toliau fiksuoti blogo parkavimo atvejus-KET pažeidėjus (užsiimti darbu dėl darbo), tikėtis naujos valdžios arba patiems eiti į valdžią

                              Comment


                                „Statyk ir važiuok“ aikšteles siūloma finansuoti iš Kelių programos


                                Bendrovė „Susisiekimo paslaugos“ BNS pranešė, kad šiemet sausį-kovą aikštelėse apsilankė daugiau kaip 7 tūkst. automobilių. 2017 metų antrąjį pusmetį, kai jos pradėjo veikti, jomis naudotasi 1,75 tūkst. kartų, o 2018 metais – 16,5 tūkst.
                                https://www.alfa.lt/straipsnis/50388...eliu-programos

                                Comment


                                  Blogiausia kad rinkimuose nebuvo geros alternatyvos Šimašiui. Negi Zuokas ar Kreivys būtų kažkaip sprendę šią problemą? Manau geriausiu atveju irgi paliktų kaip yra. Blogiausiu - pjautų medžius ir asfaltuotų daugiau aikštelių.

                                  Comment


                                    Keli mano pasvarstymai apie parkavimo problemas, perpostinu is fb komentaru:


                                    1. Naujos statybos namas, keturiasdešimt butų, parkingo vietų yra 26. KAIP?
                                    Speciau 14 butu rekreacines paskirties. Ir jiems pagal istatyma parkingai nepriklauso. Visi zino kad istatymai neveikia taip kaip reikia bet iki siol niekas nieko nedaro, stampuojami negyvenamu patalpu namai ar viesbuciai kurie tampa butais ir vsio zakonno.

                                    Kitavertus imant EU praktika daznai specialiai mazinamas parkavimo vietu skaicius, kad gyventojai NEnaudotu automobiliu kasdien. Kitaip nei JAV tai normali praktika.
                                    Kita beda kai padaromas pozeminis parkingas, bet kazkodel parduodamas atskirai nuo butu. Puse jo neperka ir parkuoja gatveje po zenklais.
                                    Cia prieinam prie to kad Lietuvoje tos likusios masinos visgi bus ir jos tiesiog ilsesis ant pievutes.

                                    2. Is cia isplaukia antra beda - absoliutus nebaudziamumas visur aplink centra. Realiai Vilniuje gyventojai nemokamai savo iniciatyva atlieka savivaldybes funkcijas - raportuoja apie neteisingai priparkuotas masinas. Suomijoje irgi gyventojai patys ziuri ar kas neteisingai prisiparkavo, tik su tuo skirtumu, kad bauda lieka JU namu bendrijai. Parkingai priklauso bendrijoms ir jos pacios administruoja ket pazeidimus bei turi teise baudoti vairuotojus. Tai paplidomas pajamu saltinis namo prieziurai.

                                    Kalbant apie bloga parkavima prie gatviu, tai savivaldybei tiesiog nereikalingi pinigai, ji mano kad ir taip gerai gyvena.

                                    2 - automobiliu nutempimas.
                                    Po to kai VMS triuskinamai pralaimejo kelis teismus nepatenkintu nutemptu automobiliu savininkams ji BIJO nutempineti masinas. Nesvarbu ar ji trukdo, ar nenaudojama, ar is gatves pasidare tiesiog metalo lauzo savartynas.
                                    Jei istatymai netobuli ir isryskejo landa kuri leidzia laimeti teisma pries savivaldybe, reikia tuos istatymus keisti. Bet vietoj to aisku paprasciau nieko nedaryt ir viskas. Pas mus nueita paskutiniuoju keliu.

                                    3. Lietuva viena nedaugelio europos saliu, neturinciu auto tarsos mokesciu, bei nuline paskata pirkti elektromobilius. Savaime aisku papildomi keli simtai euru i metus dauguma pigesniu auto vairuotoju paskatintu persesti i VT vietoj antro automobilio pirkimo seimai.

                                    4 Cia prieinam prie kitos problemos - viesasis transportas. Dabar juo vaziuoti neimanoma, nes zmones seda i ji is bedos griebiantis paskutinio siaudo. Isivaizduokite kavine, naktini kluba, kazkokia viesa vieta kur susirinktu tokie zmones kuriu neileidzia kitur. Isivaizduojate publika? Noretumete ten eiti? Tai vat cia Vilniaus VT. Ir tai didziule socialine problema. Nes visi pradedant maziausiai uzdirbanciais gali leisti sau isigyti automobilius ir parkuoti juos mieste beveik nemokamai, isskyrus senamiesti.

                                    Kiekvienas studentas turi at nori tureti masina. Berline 80% kelioniu mieste atliekamos viesuoju transportu, Vilniuje - 30%. Vargsi vokieciai neiperka automobiliu? Tikrai iperka, jie ju turi net daugiau vienam gyventojui nei mes. Tiesiog jie nenaudojami kasdieniems trumpoms kelionems.

                                    Metro yra utopija, kuri issiurbs visa biudzeta, tad alternatyva autobusams galetu buti siuolaikiskas tramvajus (kurio viso irengimo kaina kaip vienos-dvieju metro stociu). Aisku Vilniuje jo galimybe nesvarstoma, nors mes esame vienintele jo neturinti Europos sostine. Kuo jis geresnis uz ratuotus draugus? Tuo kad neisima staciu posukiu, tolygiai isibegeja ir stabdo. Vidury begiu nebuna nuoteku suliniu, jais nekrato. Paprasta idiegti daviklius ir sureguliuoti sviesoforus taip kad jis nestotu sankryzose, taip sutekiant jam absoliutu pirmuma. Idealiai pasiekiamas riboto judejimo zmonems, padarius tinkamo aukscio platformas.

                                    Aj koks tramvajus, kai 2019 metais vietoj apmokejimo banko kortele ar nors bilieteliu automato turiu trukdyti vairuotojui...

                                    5. Parkavimas Vilniuje vienas pigiausiu europoje ir pigiausias Baltijos salyse. Jus galite toliau skustis, bet faktas lieka faktu. Man automobiliu nuvaziuoti is Zirmunu i kokia kavine Gedo prospekte yra pigiau nei CityBee paspirtuku net iskaitant raudonos zonos mokesti. Tai yra absurdas.

                                    Reikia:
                                    - ivesti tarsos mokescius,
                                    - kiekvienas blogai prisiparkaves turi zinoti kad gaus bauda, kaip yra su nesumokanciais uz mokamas zonas,
                                    - NEplesti esamu parkingu, nes tai tik augina automobilizacija
                                    - uzdaryti senamiesti automobiliams, isskyrus vietinius gyventojus ir aptarnaujanti transporta. Baikti kliedieti, kad kazkas ismirs, kai visur isvyjus automobilius dideja apyvarta ir lankytoju srautai.
                                    - pagaliau nutempineti trukdancias saugiam eismui masinas.
                                    Ateityje:
                                    - paleisti bent kelias tramvajaus linijas.
                                    - priskirti parkingus su kiemais prie namu. O toliau jau gyventojai spres patys ar jie nori gyventi vidury parkingo viska pavertus asfalto laukais ar islaikyti pievas ir gamta savo kieme. Bet visa tai reikia daryti TIK apmokestinus automobilius bei dar pagerinus VT. Nes dabartineje situacijoje viskas virs Perkunkiemiais.
                                    - plesti mokamas zonas, riboti stovejimo trukme.

                                    Comment


                                      1. Vilnius yra numatęs parkavimo vietų kvotas, daugiklius. Centrinėje dalyje daugiklis gali būti 0.5, t.y. parkavimo vietų 50% nuo butų, kitur (atokiau nuo centro) daugiklis 1 ir daugiau.

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                        Aš nusiteikęs už miestų de-automobilizaciją, viešąjį transportą ir dviračių/pėsčiųjų infrastruktūros plėtrą.
                                        Namuose 2 automobiliai.
                                        Bet nuosavo namo kieme. O ne ant zaidimu aiksteles teslos. Cia jau skirtumas

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          1. Vilnius yra numatęs parkavimo vietų kvotas, daugiklius. Centrinėje dalyje daugiklis gali būti 0.5, t.y. parkavimo vietų 50% nuo butų, kitur (atokiau nuo centro) daugiklis 1 ir daugiau.
                                          jie nusako minimalu ar maksimalu vietu kieki?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X