Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Koriu, koriu ir dar syki koriu. Paziurejau megstamiausia delpio komentara parkavimo temoje, tai santykis 29:4. Kiti dar piktinasi, kaip naujos statybos kiemuose irengines jiems korius, nes ten apskritai vietos fiziskai NERA

    Dekoju visu automegeju vardu. Pagaliau kazkas daroma. Nes aplink nmus jau pelkes ir purvo plotai.Zoles neliko bet problema nebuvo sprendziama.Tik del skundiku kartais paskirdavo baudas. Prasau daugiau ir dazniau irengineti taip trukstamu parkingo vietu. Nuosirdziai aciu! P.S.salia Musninku g.8 namo dar tilptu kone 10 masinu palei darzelio tvora. prie Musninku g.4 stambus plotas,prie Musninku g.18 stambus plotas. Laukiame! 25 4 5 Atsakyti Siūlau šalinti

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius/vilniaus-kiemuose-irenginejami-nauji-zalieji-koriai-automobiliams-statyti.d?id=80639899&com=1®=0&no=0&s=2

    Comment


      SoulMulticast , žiūrėk, Koraluose įrengs:
      1) Tarp V. Maciulevičiaus g. 24 ir V. Maciulevičiaus g.30 (prie V. Maciulevičiaus g. 26)
      2) Tarp V. Druskio g. 9 ir Vilniaus Jono Pauliaus II gimnazijos V. Druskio g. 11 buvusioje sporto aikštelėje įrengti parkavimo vietas, įvažiavimą

      žr.: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=80639899

      Paskaičiau geriausiai vertinamus komentarus ir supratau, kad Vilnius pasmerktas būtų Murmansku dar ilgam, kai tokios pozicijos:

      1) "Pagaliau susiprato. O taip tik ta žolė apie daugiabučius tik erkėms veistis ir šunims ši kti."
      2) "Nes aplink nmus jau pelkes ir purvo plotai.Zoles neliko bet problema nebuvo sprendziama.Tik del skundiku kartais paskirdavo baudas"

      Paskui jie po poros metų atsičiuhins, kai pakils į Maslou pirmamidės aukštesnį laptelį nuo fiziologinių poreikių ir pradės reikalauti viešų erdvių vaikams ir sau, ir prašys kažkaip mažinti auto kiekį, nes nebus kuo kviepuoti per jūrą automobilių. Na, jeigu šiandien jiems tinka kiemų derinys: komiblokai + parkavimo vietos, tai nereikia norėti daugiau. Galbūt savotiškai tai atspindi mūsų evoliucijos etapą nuo beždžionių.
      Paskutinis taisė R.D.; 2019.03.19, 21:16.

      Comment


        O kam jiem galvot. Tai savivaldybes galvos skausmas. Juk mes mokame mokesssttssius uz benzina, GPM ir panasiai. Galvok Simasiau ka daryt su savo gyventojais

        Comment


          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
          SoulMulticast , žiūrėk, Koraluose įrengs:
          1) Tarp V. Maciulevičiaus g. 24 ir V. Maciulevičiaus g.30 (prie V. Maciulevičiaus g. 26)
          2) Tarp V. Druskio g. 9 ir Vilniaus Jono Pauliaus II gimnazijos V. Druskio g. 11 buvusioje sporto aikštelėje įrengti parkavimo vietas, įvažiavimą

          žr.: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=80639899

          Paskaičiau geriausiai vertinamus komentarus ir supratau, kad Vilnius pasmerktas būtų Murmansku dar ilgam, kai tokios pozicijos:

          1) "Pagaliau susiprato. O taip tik ta žolė apie daugiabučius tik erkėms veistis ir šunims ši kti."
          2) "Nes aplink nmus jau pelkes ir purvo plotai.Zoles neliko bet problema nebuvo sprendziama.Tik del skundiku kartais paskirdavo baudas"

          Paskui jie po poros metų atsičiuhins, kai pakils į Maslou pirmamidės aukštesnį laptelį nuo fiziologinių poreikių ir pradės reikalauti viešų erdvių vaikams ir sau, ir prašys kažkaip mažinti auto kiekį, nes nebus kuo kviepuoti per jūrą automobilių. Na, jeigu šiandien jiems tinka kiemų derinys: komiblokai + parkavimo vietos, tai nereikia norėti daugiau. Galbūt savotiškai tai atspindi mūsų evoliucijos etapą nuo beždžionių.
          Neatsichiuchins. Valstybe labai veluoja su automobiliu mokesciais, vis grasina grasina o nieko nedaro. Jai geriau patyliukais sumoketi bauda i ES biudzeta nei taip apsisikt rinkeju akyse. Nes gi niekas nenori tu mokesciu moket.
          O visi 70-80s rajonai pasmerkti tapti getais. Deja, bet man atrodo kad butent taip ir ivyks. Is pradziu gyventojai juos perdarys i Perkunkiemius be zaliu erdviu, aptvers tvorom visas buvusias viesas erdves, kaip jau yra aptverti visu mokyklu stadionai, turint omeny kad ir jokia siu namu masine renovacija nenusimato, tai savaime aisku normaliu zmoniu santykis ten mazes.
          Kai po kokiu 10 metu automobiliu skaicius visgi prades mazet (nes zmones taip paprastai savo iprociu greitai nekeicia), tai jau bus per velu.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            Neatsichiuchins. Valstybe labai veluoja su automobiliu mokesciais, vis grasina grasina o nieko nedaro. Jai geriau patyliukais sumoketi bauda i ES biudzeta nei taip apsisikt rinkeju akyse. Nes gi niekas nenori tu mokesciu moket.
            O visi 70-80s rajonai pasmerkti tapti getais. Deja, bet man atrodo kad butent taip ir ivyks. Is pradziu gyventojai juos perdarys i Perkunkiemius be zaliu erdviu, aptvers tvorom visas buvusias viesas erdves, kaip jau yra aptverti visu mokyklu stadionai, turint omeny kad ir jokia siu namu masine renovacija nenusimato, tai savaime aisku normaliu zmoniu santykis ten mazes.
            Kai po kokiu 10 metu automobiliu skaicius visgi prades mazet (nes zmones taip paprastai savo iprociu greitai nekeicia), tai jau bus per velu.
            Ką turite galvoje sakydami „pasmerkti tapti getais“? Šiaip getas bent jau anksčiau reiškė vietą, kurioje priverstinai gyvena tautinės mažumos. Ar tai reiškia, kad, tarkim, Vilniuje ten liks gyventi rusai ar lenkai? O jeigu turi galvoje šiaip „bjaurią vietą gyventi“, tai čia yra du pasirinkimai. Vienas iš jų yra viską griauti ir perstatyti, ir aš būčiau už, tik nėra ir nebus pakankamai pinigų masiniam perstatymui. Kitas pasirinkimas – kiek įmanoma gražinti aplinką, ir tikrai niekas neverčia tų rajonų į perkūnkiemius. Aš nežinau, gal Vilniuje kas nors to nori, bet, sakykim, Šiauliuose, kur visas pietinis tik ir užstatytas 70-80-ųjų blokais, žmonės gyvena normaliai ir tai nėra kažkokie getai. Stadionai ten irgi aptverti, ir nieko tame nematau blogo – tvarkoma, prižiūrima. Reikalingas ADEKVATUS požiūris į tuos tarybinius rajonus – ne versti getais, o prižiūrėti.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Čia labai svarbu nepamiršti, kad persėdimas į VT automatiškai nemažina parkavimo problemos. Mažina spūsčių klausimą, bet ne parkavimo. Jeigu iš savo automobilio persėdai į VT, tai tikrai neimsi pirmą dieną pardavinėti savo automobilio. Jo vis dar reikės į IKEA nuvažiuot, prie jūros, į sodą ir pan. Ir tu jį laikysi garaže ar lauke ir jis užims vietą. Tai čia šitas momentas yra gana svarbus, nes jį pamiršus bus nelabai gerai. Aišku, patrauklus VT gali sumažinti ateities automobilio įsigijimo scenarijų iki minimumo.
              Aš manau, kad sumažintų pakankamai. Tie, kam reikalingas automobilis, paprastai, jeigu jau jį turi, tai su juo ir važinėja visur. Automobilis nėra tas daiktas, kuris stovi garaže ir „valgyti neprašo“. Jis nuvertėja, reikia pirkti draudimą, kai ilgai pastovi – irgi problemos. Mes norim, visų pirma, persodinti į VT tuos, kurie APSKRITAI galėtų gyventi be automobilio, ir tokių yra labai daug. Ir, be abejo, kaip jau minėta, norim sumažinti automobilio pirkimo tikimybę.

              Comment


                Aš manau ir visada maniau, kad labai pigu LT turėt/važinėt mašina. Kol nebus mokesčių, bei remontu užsiimančių garažiukų kontrolės, taip pat parkavimo vietos problemos, niekas tikrai nepersės net i nemokamą VT

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Aš manau ir visada maniau, kad labai pigu LT turėt/važinėt mašina. Kol nebus mokesčių, bei remontu užsiimančių garažiukų kontrolės, taip pat parkavimo vietos problemos, niekas tikrai nepersės net i nemokamą VT
                  Tai Lietuvoje ir yra pigu. Kitaip aš tikrai nesipirkčiau naujos mašinos savaitgalio pasivažinėjimui į kavinę arba į pažintinį taką vasarą. Mašinos turėjimą reikia apmokestinti. Tai padaryti yra be galo lengva ir būtų nušauti keli zuikiai vienu šūviu: surinkta pinigų į biudžetą, kuriuos aš esu pasirengęs pradėti mokėti kad ir nuo rytojaus. Ir apvalytos gatvės nuo dūmijančių kregždžių ir Passatų. Na ir kiemai atsilaisvintų nuo laužų.

                  Valdžia šitų lengvai surenkamų ir administruojamų pinigų kažkodėl pasiimti nenori.
                  Paskutinis taisė John; 2019.03.20, 22:03.
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Nes pinigai pateks į bendrą biudžetą, o ten vagei išvogs... dar labiau paprac žmuogus liks apvogtz

                    Comment


                      Savaime suprantama, jog jokia valdžia nenori įvesti auto mokesčio, bet kiek galima. Galų gale gi sumažintų kokį mokestį visiems gyventojams (pvz GPM ar VSD), bet tuo pat metu įvestų automobilio mokestį (jog šalies biudžetui tai nieko nepakeistų). Jeigu jau centrinė šalies valdžia nedrįsta, tai aišku savivaldybės galėtų praplėsti mokamą parkavimą iki miesto ribos. Būtų įdomu išgirsti diskusiją kokio dydžio tas mokestis galėtų būti.

                      Comment


                        Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                        Aš manau, kad sumažintų pakankamai. Tie, kam reikalingas automobilis, paprastai, jeigu jau jį turi, tai su juo ir važinėja visur. Automobilis nėra tas daiktas, kuris stovi garaže ir „valgyti neprašo“. Jis nuvertėja, reikia pirkti draudimą
                        Na man tai atvirkščiai - automobilis stovi garaže, valgyti neprašo, važinėju retai (net ne kiekvieną savaitę).

                        Comment


                          Parašė DArnas Rodyti pranešimą

                          Aš manau, kad sumažintų pakankamai. Tie, kam reikalingas automobilis, paprastai, jeigu jau jį turi, tai su juo ir važinėja visur. Automobilis nėra tas daiktas, kuris stovi garaže ir „valgyti neprašo“. Jis nuvertėja, reikia pirkti draudimą, kai ilgai pastovi – irgi problemos. Mes norim, visų pirma, persodinti į VT tuos, kurie APSKRITAI galėtų gyventi be automobilio, ir tokių yra labai daug. Ir, be abejo, kaip jau minėta, norim sumažinti automobilio pirkimo tikimybę.
                          Sakyčiau atvirkščiai. Tikslas turėtų būti persodinti kasdien važiuojančius į darbą piko metu. Tai kertinė problema. Po to sutvarkyti civilizuotą parkavimą ir išmėžt laužus.

                          Kaip tik sakyčiau, kad apskritai norinčių gyventi visiškai be automobilio yra ne tiek ir daug. Yra n+k nekasdienių reikalų kur mašina labai praverčia.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Sakyčiau atvirkščiai. Tikslas turėtų būti persodinti kasdien važiuojančius į darbą piko metu. Tai kertinė problema. Po to sutvarkyti civilizuotą parkavimą ir išmėžt laužus.

                            Kaip tik sakyčiau, kad apskritai norinčių gyventi visiškai be automobilio yra ne tiek ir daug. Yra n+k nekasdienių reikalų kur mašina labai praverčia.
                            Jeigu orientuosimės į persodinimą į VT važiuojančiųjų piko metu, tai, kaip jau kažkas minėjo, bus sutvarkyta tik kamščių problema. Parkavimo problema liks vietoje.
                            Jeigu teigiame, kad nedaug norinčių gyventi be automobilio, tai prieiname išvados, kad parkavimo problema mėžiant laužus iš esmės nebus sutvarkyta – žmonės nusipirks naujesnės technikos. Tokiu atveju liekame su variantu statyti daugiaaukštes aikšteles ir pan. Tačiau kas tikrai gali įpirkti tik laužą, tie naujos mašinos nepirks, ir va būtent į šitą segmentą aš orientuočiausi iš vienos pusės gerindamas VT, o iš kitos pusės spausdamas su drausminimo priemonėmis. Tik aš vietoje mokesčių rinkčiausi kitas priemones, nes mokesčiai, kad ir kaip juoktumėmės, bet išties mūsų valstybėje ir mūsų visuomenėje dar labiau skatina nepasitikėjimą valdžia. O tos kitos priemonės – kuoliukai, borteliai, bet visa tai reikia daryti griežtai, ne bendrijų, o nacionaliniu lygmeniu.

                            Comment


                              Klausykite, gal nereikia sukti aplink pirštą makaronų. Egzistuoja urbanistinės tendencijos, pvz.:
                              1) Tvorelės statymas žmogaus neapsaugo ir vairuotoją skatina važiuoti greičiau arba 2) naujų kelių tiesimas mieste nesprendžia problemų, o tik skatina automobilizaciją, nes provokuoja vairuotoja naudoti automobilį dar labiau, nes miestas suteikia visas tam galimybes. Pvz., net tie patys "koriai" yra signalas, kad vejos (kurios sėkmingai suniokotos automobilistų) taps "korių" stovėjimo aikštelėm. Tai kaip tik skatins apetitą piliečių elgtis blogai, nes jie žinos, kad miestas jiems viešos erdvės vietoje pagimdys "korį".
                              Vilniuje automobilizacija mažėtų vien dėl to, kad vairuotojai pajaustų, jog jis neturi jokios prigimtinės / konstitucinės teisės numetinėti savo transporto priemonę bet kur, o tai galima pasiekti tik 1) baudom; 2) ribojimo primonėm. DArnas, turiu su jumis sutikti, kad borteliai, kuoliukai, didesnės baudos ir svarbiusia principinis požiūris į tai tik parodytų ir atbaidytų vairuotojus elgtis iracionaliai. Kai jam neliks galimybės taip daryti, jis pagalvos, kad galbūt geriau važiuoti dviračiu, eiti pėsčiomis ar važiuoti VT.
                              Be to, galiausiai apribojimas automobilių senamiestyje jau buvo signalas, kad pagalvoti prieš važiuojant.
                              O automobilio mokestis yra tiesiog privaloma.
                              Mano kieme yra šeimos nuo buto (bent 4 žinau), kurios turi po 2 automobilius. Tai tiesiog nerealu tikėtis bent per gramą tvarkingesnės aplinkos, kai toks chaosas. Paskui, beje, tie patys stebisi, kodėl mes neturime normalių viešų erdvių, kodėl vaikai neturi kur žaisti, o kad jie yra priežastis to, nes viskas sumalta, užgrūsta, jiems į galvą neateina. Stebulingai vietos neatsiras ir niekas jų dykai neduos.

                              Comment


                                Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                                Jeigu orientuosimės į persodinimą į VT važiuojančiųjų piko metu, tai, kaip jau kažkas minėjo, bus sutvarkyta tik kamščių problema.
                                Ir tai būtų labai didelis žingsnis į priekį

                                Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                                Jeigu teigiame, kad nedaug norinčių gyventi be automobilio, tai prieiname išvados, kad parkavimo problema mėžiant laužus iš esmės nebus sutvarkyta
                                Iš kur gaunasi tokia išvada? Automobilis pats savaime nereiškia, kad jis bus numestas bilekur.

                                Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                                Tik aš vietoje mokesčių rinkčiausi kitas priemones, nes mokesčiai, kad ir kaip juoktumėmės, bet išties mūsų valstybėje ir mūsų visuomenėje dar labiau skatina nepasitikėjimą valdžia. O tos kitos priemonės – kuoliukai, borteliai, bet visa tai reikia daryti griežtai, ne bendrijų, o nacionaliniu lygmeniu.
                                Kuoliukai ir t.t. nesutvarko nenaudojamų laužų problemos. Ne nenaudojamų kasdien, kai žmonės savaitgaliais kažkur važiuoja, o nenaudojamų mėnesiais jei ne metais. Arba naudojamų tik kaip sandėliukas

                                Be to, kuoliukai ne taip efektyvu galvojant ar reikia ntosios mašinos. Auto mokestis, kad ir nedidelis, daug efektyviau. Arba parkavimo leidimų ribojimas vienam butui.

                                Comment


                                  Nors esu didelis kuoliukų šalininkas šitame mieste, bet štai kas nutinka su kai kuriais:


                                  Naujamiestis, Šaltinių g.
                                  Click image for larger version  Name:	123.jpg Views:	1 Size:	195,1 kB ID:	1709639

                                  Praktiškai toje vietoje per tokį išlenkimą buvo pavogtas vienos plytelės plotis, todėl ratų atmušėjas būtų efektyvesnis.
                                  Paskutinis taisė R.D.; 2019.03.24, 04:08.

                                  Comment


                                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                                    Naujamiestis, Šaltinių g.
                                    O tai kodėl išvis leidžiamas parkavimas ant šaligatvio plytelių? Tai ne tik prieštarauja absoliučiai visiems norminiams aktams, bet dar ir sukuriamas precedentas, kad parkavimas ant šaligatvių galimas. Plius dar atrodo baisiai.
                                    O stulpeliai sustatyti patys ploniausi, tai nieks net nebijo į juos atsiremti - net bamperis už juos stipresnis.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.24, 08:50.

                                    Comment


                                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                      Nors esu didelis kuoliukų šalininkas šitame mieste, bet štai kas nutinka su kai kuriais:
                                      Praktiškai toje vietoje per tokį išlenkimą buvo pavogtas vienos plytelės plotis, todėl ratų atmušėjas būtų efektyvesnis.
                                      Priminė šią nuotrauką (automobilių stovėjimo aikštelė prie alkoholinių gėrimų parduotuvės, JAV):

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        O tai kodėl išvis leidžiamas parkavimas ant šaligatvio plytelių? Tai ne tik prieštarauja absoliučiai visiems norminiams aktams, bet dar ir sukuriamas precedentas, kad parkavimas ant šaligatvių galimas. Plius dar atrodo baisiai.
                                        O stulpeliai sustatyti patys ploniausi, tai nieks net nebijo į juos atsiremti - net bamperis už juos stipresnis.
                                        Kaip tai kodėl? Taigi visiems žinomas atsakymas - nū a tai kūr kitūr PARKOCY?
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Tie nulankstyti kuoliukai labai gerai atspindi požiūrį į infrastruktūrą ir jos būklę. Reikia kuoliukų? Gerai, paimsim patį pigiausią variantą, plastamasinį kažkokį, ir tikėsimės, kad jau bus gerai. Į tokius pasižiūrėjus tik ir norisi sakyti, kad nu nereikia kol kas jokių naujų priemonių išradinėti, pradžiai šitas susitvarkykim ir naudokim pagal paskirtį (t. y. ir nestatykim taip, kad vis tiek parkuojama ant šaligatvių).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X